پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

تشکر ویژه

1390/10/26 15:39
نویسنده : مامان پریسا
1,940 بازدید
اشتراک گذاری

                سلام   سلام   صدتا سلام

بالاخره مسابقه ی جشنواره تمام شد. نی نی وبلاگ عزیز تولدت مبارک.

ما هم برنده شدیم. نفر 6.        

 

از همه ی دوستان وبلاگی و غیر وبلاگی عزیزی که زحمت کشیدن و به پریسا رای دادن تشکر میکنم.

و تشکر ویژه ی اول  از بابا حسین عزیز. همسر گلم ،که این چند روز حسابی کمکم کردن.11_2_114.gif    

دوم هم از مامان علی خوش تیپ که هم اول شدن وبهشون  تبریک میگم و هم تشکر بابت همراهیشون با ما.Emoticon

سوم از مامان یاسین جون که میدونم حتی یکی از پیامکاش رو بدون کد من نفرستاده.Emoticon

خدا جون ممنون که دوستای به این خوبی بهم دادی. ایشالله که بتونم زحماتشونو جبران کنم.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

پ.ن  :امروز چهارشنبه ١٤/١٠/١٣٩٠ تولد آقا پارسا پسمل گل سمانه جونه

عزیزم تولدت رو از صمیم قلب تبریک میگم

این هم آدرس وبلاگ پارسا جون

http://parsa-joon.niniweblog.com/

 

 


٢ شنبه 26 دی 1390

به دلیل گذاشتن عکس های مسابقه دوباره ویراش شد.

مسابقه

هر نی نی ایرانی یک وبلاگ در نی نی وبلاگ

 

از نی نی وبلاگ ممنونیم که این جا رو برای ما درست کرد تا

خاطراتمونو بنویسیم

و دوستای زیادی پیدا کنیم.

مسابقه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (83)

امیرمسعود
10 دی 90 8:22
صمیمانه تبریک می گم .
انشاءا... همیشه موفق باشین. پریساجونو ببوسین.



سلام مامان امیر مسعود عزیز. ممنون گلم.
خانه ی من وتو
10 دی 90 8:35
سلام پریسا خانم تبریک میگم از زحمات مامان جون تشکر کن یادت نره خانومی
راستی من اپم


سلام دوست عزیز. ممنون چشششم .
مامان بیتا
10 دی 90 9:33
تبریک میگم انشاالله همیشه موفق باشید


سلام گلم. ممنون لطف دارید.
امیرمحمد واسراکوچولو
10 دی 90 9:48
سلام
تبریک میگم برنده شدنتون
ایشالا در تمامی مراحل زندگیتون موفق باشین


سلام عزیزم. مرسی.
مامان علی خوشتیپ
10 دی 90 10:27
سلااااااااااااااااااااام
تبریک تبریک تبریک
مستحق رتبه بالاتر بودید
بازم تشکر از همکاریتون


سلام من هم به شما تبریک میگم و ممنونم.
مامان زهره
10 دی 90 11:26
سلام تبریک تبریک


سلام ممنون گلم.
زهرا ـ مامان مریم گلی
10 دی 90 11:31
سلام گلم ممنون از لطفتون منم شمارو لینک کردم و از اشنائیتون واقعا خوشحالم...ببوس این فرشته کوچولوی نازو


سلام دوست عزیز. ممنونم از شما.
مامان رها
10 دی 90 13:34
سلام عزیزم تبریک میگم که برنده شدید امیدوارم در کلیه مراحل زندگی موفق باشید


سلام گلم . ممنون. من هم برای شما آرزوی موفقیت دارم.
مامان آريا
10 دی 90 14:08
تبريك به خاطر برنده شدن توي جشنواره


ممنون دوست عزیز.
محيا كوچولو
10 دی 90 14:39
منم برنده شدن تون رو تو مسابقه تبريك ميگم، انشالله هميشه تو زندگي برنده باشيد


ممنون
زیبا
10 دی 90 15:32
سلام مبارک باشه عزیزم


سلام گلم . ممنون.
مریم -----------♥
10 دی 90 15:49
مبارک باشه عزیزم
حق مسلم تون این بود گلم


سلام مریم جون. مرسی گلم.
حسنی-----------♥
10 دی 90 15:50
پلیسا جون مبالکهملیم اپم کرده با مطالب جدید


چششششم خاله . حتما میام.
مریم -----------♥
10 دی 90 15:51
بیا مطالب جدید گذاشتم







اومدم گلم و همه رو خوندم. خسته نباشی.
مامان آريا
10 دی 90 16:22
سلام عزيزم اميدوارم خوب باشين
يه خواهشي آريا توي مجله سيب سبز توي مسابقه شركت كرده و براي اينكه برنده بشه بايد راي بياره براي برنده شدن آريا به راي دوستاي گلمون نياز داريم
مي شه كد آريا كه 3214 هست را به شماره 20001124 پيامك كنيد خيلي خيلي ممنون و شرمنده اميدوارم روزي بتونم محبتاي شما دوستاي گلمو جبران كنم


سلام گلم 3 تا رای براتون فرستادم. موفق باشید.
مامان ریحانا
10 دی 90 16:38
سلام
شما با افتخا لینک شدید
رمز رو براتون خصوصی گذاشتم


سلام گلم. شما هم با افتخار لینک شدید. ممنون از رمز.
مامان یاسین و ستایش
10 دی 90 16:47
سلام خواهش می کنم وظیفم بود پس دوستی به چه درد می خوره حتی اگر شرکت هم نمی کردم بازم برای پریسا جون تلاش می کردم راستی من می خوام سیاره شادی را انتخاب کنم نظرت چیه ؟


سلام گلم. باز هم ممنون. شما نهایت لطفتونو نشون دادین. عالیه . ایشالله ستایش جون ازش لذت ببره.
مامان نیایش
10 دی 90 17:55
مبارک باشه خانمی شاد باشید همیشه


مرسی عزیزم. همچنین.
parya
10 دی 90 18:25
سلام

تبریک میگم

پریسا را ببوس


سلام. ممنون.
mamani helena
10 دی 90 18:45
salam azizam khosh halam ke barande shodi tbrik migam azizam


سلام گلم. ممنون از تبریکتون. مامان مهربون
مامان آرمان
10 دی 90 19:16
سلام.
بهتون تبریک میگم.
امیدوارم همیشه موفق باشید.
شاد باشید و سر افراز


سلام مرسی من هم برای شما آرزوی موفقیت دارم.
مامان آمیتیس
11 دی 90 8:12
سلام عزیزم تبریک میگم خیلی خوشحال شدم امیدوارم همیشه تو زنگی موفق باشید


سلام گلم . ممنون از ابراز احساس قشنگتون.
parya
11 دی 90 9:19
salam
khobi parisa aziz


سلام ممنون از حضورتون.
parya
11 دی 90 9:20
تبریک میگم


مرسی.
سودابه
11 دی 90 12:05
باران و مامانش موفقیتتون رو تبریک میگن و برای کوچولوی خوبتون و شما آرزوی موفقیت دارن .


پریسا و مامانش هم از باران و مامان مهربونش تشکر میکنن . شما هم پیروز و موفق باشید گلم.
مامان هوراد
11 دی 90 14:58
سلام تبریک می گم
پریسا جان شما چقدر جیگری چه وبلاگ قشنگی داری خاله بوس بوس شاد باشی


سلام ممنون. مرسی شما لطف دارید.
مامانی طهورا
11 دی 90 15:04
تبریک که برنده شدینجایزه ها رو تهنا تهنا نخورین


مرسی گلم. اولا قابل شما دوست عزیزمو نداره بعدهم خوردنی نیست. اگر بود به من هم نمیرسید.
دوست مهربون
11 دی 90 21:14
طبق قانون بقای شادی هیچ شادی از بین نمیره؛ بلکه فقط از دلی به دلی دیگه جابه جا می شه
سلام سر بزنی خوشحال میشم.



همیشه شاد باشی . چشم گلم.
خاله
11 دی 90 23:29
سلام و تبریک فراوون.گرچه من نمیدونم قضیه چی بوده...
ولی تو شادیتون شریکم.


سلام دوست عزیز. ممنون که تشریف اوردید. ایشالله همیشه شاد باشید.
خانه ی من وتو
12 دی 90 0:17
با فراموشی 14 اپم


چشششششششششششم.
مامان گیسو
12 دی 90 2:35
سلاممممممممممم عزیزم تبریک می گم امیدوارم همیشه برنده باشین
بوسسسسسسس
اینم لوگوی گیسو
طراحی بنر و لوگو


سلام گلم .مرسی عزیزم. اما...... الان میام خدمتتون.
مامان محمد صدرا
12 دی 90 9:40
تبریک میگم مامان مهربون !

خوش سلیقه بودین که برنده شدین!


سلام دوست گلم . مرسی شما لطف دارید.
مامان رامیلا
12 دی 90 10:01
سلام عزیزم
تبریک عرض میکنم انشاءا... توی تمام مراحل زندگی موفق باشی دست مامان گلت هم درد نکنه .


سلام گلم. ممنون از تبریکتون. شما هم موفق باشید.
زیبا
12 دی 90 11:30
سلام باعث افتخاره که دوست خوبی مثل شما داشته باشم من با افتخار شما رو لینک میکنم ممنون که به ما سرزدید به امیددیدار


سلام خواهش میکنم. شما لطف دارید. عزیزم شما هم با افتخار لینک شدید.
فرشته مامان امين رضا
12 دی 90 11:52
سلام

تبريك ميگم

آپم


سلام ممنون. چششششم.
زیبا
12 دی 90 12:34
باز هم سلام ممنون از لطفتون عزیزم شما هم با افتخار لینک شدید.


ممنون گلم.
ماما پانی
12 دی 90 13:24

تبریک میگم خانومی ببوس پریسای گلم رو


سلام عزیزم ممنون. شما هم پانی گلم رو ببوس.
parisajoonam
12 دی 90 14:26
سلام ،بهتون تبریک میگم واقعا شایسته برنده شدن بودین.من تازه به نی نی وبلاگ اومدم.پریسای گلمون رو هم از طرف ما ببوسین.


سلام گلم خوش اومدی. عزیزم پس آدرس؟؟؟؟
مامان هلیا
12 دی 90 15:37
من و هلیا جون هم به شما تبریک میگیم.


مرسی گلم.
مامان امیر علی
12 دی 90 16:52
خوشحالم خانمی که شما هم برنده شدید .افرین به این مامان خلاق .این مسابقه بین تمام مامانای گل نی نی ها بود .ایشاله همیشه برنده باشین


ممنون من هم به شما تبریک میگم. شما هم همینطور.
مامان ریحانا
12 دی 90 17:20
سلام خصوصی داری



بله عزیزم دیدم.ممنون از شما.
سیمین
12 دی 90 20:07
بیا ای عشق من
که چشم های نا مهربانم تقسیم می شوند...


خوش آمدی گلم.
سیمین
12 دی 90 20:08



مامان اسراواسما
13 دی 90 0:01
سلام عزیزم !تبریک میگم خیلی خوشحال شدم ایشالله توتمام مراحل زندگیتون موفق وشاد کام باشین.ببخش که بخاطر ویروس لعنتی آنفولانزا وحال بدم نتونستم زودتر از این بیام .


سلام دوست عزیزم. ممنون. آخی . من هم گرفتارش شده بودم هنوز هم درگیرم.
مامان يوسف و محمد
13 دی 90 3:39
سلام مبارك باشه هميشه اول باشي!
خانمي آپم بيا


سلام گلم ممنون. چشششششم.
parya
13 دی 90 9:39



سارا
13 دی 90 10:44
salam azizam khoobi?man vaghean nemidoonam bayad chi begam
mamnoonam bi nahayat
man aslan natoonestam tabligh konam
ba tabadol linkam movafegham


سلام گلم خواهش میکنم. شما با افتخار لینک شدید.
سارا
13 دی 90 11:02
سلام عزیزم
مسی لطف شما دوستای مهربونم بود
راستی من چندتا رای آوردم؟با افتخار لینک میشی گلم


سلام گلم الان میام.
سارا
13 دی 90 11:32
خودمم باورم نمیشد همش به ارشام میگفتم تو دیدی؟تو مطمعن هستی ارشام؟میگفت آره به خدا
انقدر حالمون گرفته بود بعد از چند روز خدایی روحیمون عوض شد خیلی ازت ممنونم دوست مهربونم


آرزو میکنم همیشه شاد باشید.
مامان زهره
13 دی 90 13:05
سلام گلی لینکت کردم.


مرسی عزیزم شما هم لینک شدید.
مامان علي خوشتيپ
13 دی 90 13:51
سلام عزيزم
آره درخواست دادم
ولي جواب نيومد.مگه بايد جواب بياد؟


سلام . نه . یعنی دقیقا نمیدونم. گفتم شاید شما خبر داشته باشید.
مامان ماهان
13 دی 90 14:51
تبریک تبریک تبریک الهی که همیشه همه جا برنده باشین


مرسی گلم. ایشالله همیشه سلامت باشید.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
13 دی 90 15:54
سلام
تبریک میگم برنده شدنتون
ایشالا در تمامی مراحل زندگیتون موفق باشین


سلام دوست عزیز. ممنون شما لطف دارید.
مامانی فری
13 دی 90 17:05
تبریککککککککککککککک فراوان عزیزممممممممم من اپم بیا پیشم


مرسی مامان بزرگ عزیزم. میام خدمتتون.
negin
13 دی 90 17:17
سلام
قشنگترین آرزوی من زیباترین لبخند برای شماست


سلام ممنون . با آرزوی سلامتی برای شما و خانواده محترم.
سمانه مامان پارسا جون
13 دی 90 17:44

تبریک میگم عزیزم
ایشاا... همیشه همه جا برنده باشید


سلام دوست گلم. من هم برای شما آرزوی موفقیت دارم.
جغله کوچولو
13 دی 90 20:16
جغله: سلام .. خیلی ممنون ... لطف دارین ... باعث افتخار منه ... خیلی ممنون ... در مورد سوالی که پرسیدین. عرض شود همینقدر که یکبار نوشتید کافیه البته بازم اگر هر طور که خودتون دوست دارین ... ایشالا موفق و سلامت باشین


سلام خواهش میکنم. حالا شما آپ کنید سعی میکنم خلاصه اون رو بنویسم.
مجله اینترنتی کودک من
13 دی 90 20:22
ممنون از حضورتون
شما عضو مجله کودک من شدید.


مرسی.
سمانه مامان پارسا جون
14 دی 90 1:28
سلام خانومی خوبی
خیلی خیلی ممنونم از لطف و محبت بی کرانت عزیزم
پریسا جونمو میبویم
بازم ممنون


سلام خواهر گلم. خواهش میکنم عزیزم. باز هم تولد پارسا جون مبارک.
•ŞÞŏŖŦŷ 太 ĞįŘĻ•
14 دی 90 7:08
SaLaM MaMane PaRiSa BaBaTe BaRanDe ShoDaNeTon TaBRik miGam

MiC K Link KaRDin MaNam Ba KaMaLe MaiL LinKeTon KaRDam


سلام . خواهش میکنم. مرسی موفق باشید.
محمد
14 دی 90 7:53
تبریک تبریک
امیدوارم پریسا خانم در تمام مراحل زندگی موفق وموید باشن
شاد باشیدو سلامت


ممنون . همچنین شما هم موفق و پیروز باشید.
یک عدد مامان
14 دی 90 8:58
بهتون تبریک میگم مامانی ، پریسا جون رو ببوسین


سلام دوست عزیزم ممنون. شما هم قند و عسل رو از طرفم ببوس.
parya
14 دی 90 11:17
پریسا دوست داریم


ممنون.
nilo0f@rrrr
14 دی 90 12:56
سلام مامان پریسا جان
من به روزم.


سلام نیلوفر جان. چششششم.
مامان زهره
14 دی 90 14:19
سلام. ممنون


سلام گلم خواهش میکنم.
بهار(مامانی شهراد)
14 دی 90 15:16
سلام دوست جونی◕‿ ◕یه پست برفی دارم✲
منتظرتم

(●̮̮̃•̃)
/█\
.Π.مبارکه گلم منتظرم عکستو تو ویترین ببینم


سلام گلم. دیدم خیلی با نمک و ناز بود. مرسی.
مدرسه ی مامان ها
14 دی 90 15:29
سلام
ما هم به شما و پریسا جون تبریک می گیم
نظر خصوصی دارید


سلام ممنون . بابت توجهتون هم ممنونم.
مامان طاها
14 دی 90 16:20
سلام.
خیلی وقتمو گرفت اما چون پریسا گلی رو دوست داشتم براش درستش کردم و عکسه رو هم براش تغییر دادم.
به وبلاگ طاها یه سری بزنید.


مرسی عزیزم.
مامان طاها
14 دی 90 16:33
هر چی که تو وبلاگ من هست همون جوری بدون کم و زیاد کپی کن.
اگرم از وبلاگه خودم نتونستی کپی کنی به این آدرس یه سری بزن.
http://atoliye.niniweblog.com/
امیدوارم مشکلت حل شده باشه.


بله از این آدرس برش داشتم.
مامان طاها
14 دی 90 16:56
پس چرا اینجوری شده؟ درست کپی نکردی


فقط در هاشیه میتونم قرارش بدم. به هر حال ممنون. قشنگ شد.
مامان یاسین و ستایش
14 دی 90 19:55
مامان پریسا برای ارسال مطلب جایزه هیچ پیامی رو تا حالا دریافت نکردم به نظرت چی کار کنم؟


سلام گلم راستش من هم اطلاعی در این مورد ندارم.
خانه ی من وتو
15 دی 90 13:03
سلام تولد پارسا جون هم مبارک




اپم با فراموشیها


سلام چشششششم. میام حتما".
مامان شيما وحديث
16 دی 90 0:50
سلام ماماني پريسا جان
پيروزيتون وبهتون تبريك عرض ميكنم .درضمن ني ني تونم خيلي ناناااااااااااااازه
بوووووووووووووووس واسه پريسايي


سلام گلم.ممنون از حضور پر از مهرتون.
مریم -----------♥
16 دی 90 12:22
دوستای جدید پیدا کردی ما فراموش شدیم؟
بدو بیا اپم


اختیار داری مریم خانمی. میام خدمت شما.
امید
16 دی 90 20:35
سلام وبلاگ زیبایی دارید . خوشحال میشم از وبلاگ منم دیدن کنید . منتظر نظر گرمتون هستم . در ضمن هر سوالی در مورد کامپیوتر دارید در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید در اسرع وقت جواب سوالتون رو میدم . فقط یک ایمیل برای جواب دادن سوال بگذارید .
منتظر حضور شما هستم .


ممنون ولی آدرس میذاشتید که بیایم!!!!!!!
مریم
16 دی 90 22:00
از صمیم قلبم تبریک میگم
امیدوارم تو همه ی مسابقه های زندگیتون برنده باشین


ممنون گلم.
مامان يوسف و محمد
17 دی 90 4:06
خانمي پيش ما بيا!


چششششششششششم.
خانه ی من وتو
17 دی 90 7:46
سلام مامان پریساجون با عرض شرمندگی اپم


سلام گلم. خدا نکنه. چرا شرمندگی؟چششم میام.
ياسمن مامان عسل
17 دی 90 10:14
مبارك باشه واز صميم قلب واستون آرزوي موفقيت هاي بزرگ رو دارم


ممنون از تبریکتون.
مامان ابوالفضل
21 دی 90 12:14
سلامممممممممم هوراااااااااااااااااااااا
مبارکه مبارک


سلللللللللللام. ممنون گلم.
مامان يوسف و محمد
22 دی 90 3:40
بيا گلم آپم


چشم اومدم. کمی گرفتار بودم. ببخش.
ستاره
4 بهمن 90 11:04
سلاممممممم مجددا بر پریسای عزیزم و مامان گلش

خوبیایید؟؟

من آپ هستم....سر بزنید مشعوف میشیم


سلام چه عجب. چشم الان میام.
مامان محمد و ساقی
9 دی 91 18:16
تبریک میگم هر چند که خیلی دیر شده ولی نفز ششم خودش عدد بالاییه
ایول سارا که اول هم شده


کجاااااااااا رفتی مینا جوننننننننن