پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل هفتم:14 ماهگی وچند خبر

1390/10/17 11:07
نویسنده : مامان پریسا
1,187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی فرشته های کوچولو از جمله فرشته کوچولوی خودم و همه ی دوستان مهربونم.

امروز 17/10 /1390 پریسا جون 14 ماهش کامل میشه.

مبارک باشه گل قشنگم.www.smilehaa.org

امید وارم وقتی داری این روز شمار رو می خونی بدونی که تمام این روزها و لحظه ها چقدر برای من و بابایی لذت بخش بوده.....

روز دوشنبه عمه برای سفر چند روزه به اصفهان رفت که ما رسوندیمش فرودگاه و شما هم حسابی در سالن فرودگاه بدو بدو کردی و دیرور هم که برگشتن و یک بلوز خوشکل هم سوغاتی برای شما آوردن. دست عمه درد نکنه.

روز 5شنبه هم که تولد امیر،پسر خاله مامانی بود که همه اونجا بودیم و شما هم طبق معمول کلی با بچه ها شیطنت کردی طوری که وقتی برگشتیم خونه تا فردا ظهرش خواب بودی.www.smilehaa.org

عزیز دلم تازگیها یاد گرفتی هر چیزی که توجهت رو جلب میکنه یا میخوای،سریع انگشت کوچولوت رو به طرفش میگیری از عکس کتاب تا تصویر تلویزیون گرفته یا هر چیز دیگه.......www.smilehaa.org

موقع غذا خوردن دیگه به ندرت اجازه میدی به شما غذا بدم. بیشتر دوست داری یه قاشق هم دست خودت باشه و تا میتونی خراب کاری میکنی.

وقتی بابایی کلید میندازه تا در رو باز کنهزبانکده محصل شما بدو بدو میری پشت در و چنر بار سرت رو بالا پایین میاری و سلام میکنی البته فقط آوای سلام رو در میاری. که بابایی کلی برات ذوق میکنه.....

کلمات جدید پریسا خانم:

بیا ........... به خوبی بیان میکنی و چند معنی داره:

1 بهم بده

2 بیا پیشم

3 منو ببر

دایی........که چند معنی داره:

1دالی موشه

2دایی

3 داداش

تازگی ها هم که داری بله گفتن رو تمرین میکنی. البته فعلا" در حد آوا

دختر قشنگم تو دفتر خاطرات مجازیت بیشتر از این نمیتونم برات بنویسم . الان بیدار میشی میای همه چیزو به هم میریزی. ولی کامل و مفصل در دفتر خاطرات خوشکلت همه چیزو ثبت میکنم. ایشالله از هر دوتاشون لذت ببری..........

حالا چند عکس هم برای یادگاری برای شما و دوستان گلم در ادامه قرار میدم.........

بفرمایید..............www.smilehaa.org

پریسا خانم در سالن فرودگاه:

بعد از فرودگاه هم سه تایی رفتیم رستوران .

راستی پریسا خانم یه النگوی تک پوش خوشکل هم گرفته که تو عکس مشخصه:

بعد از خوردن سیب زمینی،دوغ هم میچسبه. نوش جان مامانی

این هم عکسهای تولد آقا امیر:

همیشه لبت خندون باشه عزیز دلمزیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (96)

مامان ریحانا
17 دی 90 11:09
14 ماهگیت مبارک


ممنون گلم.
مامان طاها
17 دی 90 11:15
14 ماهگیت مبارک


مررررررسی.
مامان طاها
17 دی 90 11:15
ان شا الله هزار ساله شی خاله جوووون.


ممنون. همچنین طاهای عزیز.


مامان ماهان
17 دی 90 11:32
ای جونممممم 14 ماهگیت مبارکه جیگگگگگگگگگگگگگگر خیلی ناز شدی عزیزم تولد امیر جون هم مبارکه حتما خیلی بهت خوش گذشت الهی همیشه خوووووووووووووووووش باشی عزیزم


سلام . مرسی . ایشالله شما همهمیشه خوش باشید. ممنون از حضورتون.
امیرمحمدواسراکوچولو
17 دی 90 11:40
سلام تبریک به خاطر وبلاگ قشگتون وبلاگ امیرمحمد واسراکوچولو به موضوع دایی رامین وسربای بروز شد منتظرتون هستیم


سلام ممنون. چشششم میام خدمتتون.
مامان علی خوشتیپ
17 دی 90 11:43
مبارکه 14 ماهگیت عزیزم
عکسات خیلی خوشگلن شیرین زبون خاله
میگم ماشاالله دخترمون قدبلنده ها


سلام . مرسی خاله. پس پسندیده شدممنون گلم.
مامان زهره
17 دی 90 13:42
14 ماهگیت مبارک


مرسی گلم.
parya
17 دی 90 13:45
salam
خیلی دوست داشتنیه

بازم از عکساش برامون بزار



سلام ممنون. چشم.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
17 دی 90 20:17
مبارکه 14 ماهگیت عزیزم
تولد امیر جون هم مبارکه


سلام دوست عزیز ممنون. برای هر دو تبریک.
مامان محمد جواد
17 دی 90 20:18
سلام عزیزم
14 ماهگیت مبارک
ممنون که به ما سر می زنید مامان پریسا.


سلام خواهش میکنم. وظیفمونه.
سمانه مامان پارسا جون
17 دی 90 20:18
سلام خانومی خوبی؟
گل دختر ماهمون خوبه؟
خیلی نمکیه ماشاا...
جیگرشو میبوسمش
عکسهاشم که ماهههههههه
ایشاا... همیشه سالم و شاد باشه


سلام ممنون.
تشکر.مرسی از محبتت.
مامان تربچه
17 دی 90 21:34
وااااااااااای چه خنده ای
دلم غشششششششش رفت


مامان محمد پارسا
17 دی 90 23:28
سلام ناناز خاله
فدات چه عکس های نازی گلم
واسه خودت خانمی شدی عزیزم
قالب نو هم مبارک


سلام خاله جون.مرسی ممنون که اومدی. محمد جان چطوره؟
سودابه
17 دی 90 23:52
صد ساله بشه دختر گلمون . و همیشه هم همین طور شاد و سلامت باشه.


مرسی خاله. باران جان رو از طرفم ببوس.
مامان ریحانا
18 دی 90 2:27
برام کامنت گذاشته بودی راستی عکس ریحانه جونو دیدی؟
منظورتون کجا بود؟


عزیزم هاشیه سمت راست. جدی نگاهش نکردی؟
مامان زینب
18 دی 90 8:27
خدااااااا چقد خوردنی شده این دختتتتتتتتتر


ممنون مامان زینب. زینب گلمو ببوساز طرفم.
ياسمن مامان عسل
18 دی 90 9:10
مبارك باشه كوچولوي ناز،ايشالا 140 سالگيت


ممنون عزیزم.
خانه ی من وتو
18 دی 90 9:53
سلام پریسا خانم خوش میگذره میبینم توی تولد دختر خوبی بودی.
افرین خانم 14 ماهگیت هم مبارک


سلام ممنون . بله دختر خوبی بود. کم شیطونی کرد.
خانه ی من وتو
18 دی 90 9:53
سلام اپم


چششششششم.
مامان ریحانا
18 دی 90 10:04
سلام
مرسی خیلی ممنونم
لطف کردی گلم


سلام خواهش میکنم.
ماما پانی
18 دی 90 13:14
ای جانم فدای خندیدنت دخترک شیرین زبون النگوی خوشکلت و سوغاتی عمه خانوم هم مبارکت باشه


مرسی عزیزم.
abbasi
18 دی 90 14:02



ممنون از حضورتون.
بابای مهرسا
18 دی 90 14:13
مبارک باشه
ایشالله به سلامتی 140 ساله بشه


ممنون. ایشالله مهرسای عزیز هم .
بابای مهرسا
18 دی 90 14:13
راستی مهرسا 8 ماهه به دنیا اومده


ایشالله سلامت باشه. نگران نباشید بزرگ میشه ایشالله.
مامان نیایش
18 دی 90 18:20
سلام دختر ناز حسابی بزرگ شدی شما هم تازه از این به بعد همین جوری تند تند کلمه های جدید یاد میگیری و یه هو به مامان میگی عاششششقققققققتتتتتتتتم
ان شا الله همیشه لبات خندون باشه


سلام ممنون. وای کی برسه که بخواد برام حرف بزنه. دلم آب شد.
مامان نیایش
18 دی 90 18:21
سلام خانمی راستی برای یه دختر کوچولو که خیلی حالش خوب نیست دعا کن انار کوچولو رو میگم نمیدونم خبر داری یا نه ولی تو این وبلاگ برای سلامتی اش ختم قرآن گذاشتن اگه میتونی شرکت گن

http://aftabealamtab.mihanblog.com/]

بله در جریان هستم خیلی ناگوار بوده. خدا شفا بده.
گل دخترم سپیده
18 دی 90 18:58
سلام . 14ماهگیت مبارک خانم خوشگه داری برای خودت خانمی میشی راستی اون النگوت هم جقد به دست نازت میاد مبارک باشه. ممنون که به وبلاگ دخترم سرزدیدبا افتخار شما رولینک کردم ایشااله دوستای خوبی برای هم باشیم


ممنون نظر لطفتونه. خواهش میکنم. شما هم لینک شدید. من هم امید وارم.
آبجی فاطمهـ
18 دی 90 20:01
سلام پریساکوچولو!!به آبجی من سرمی زنی؟؟؟
منتظرت هستیم


سلام بله حتما.
مرجان مامان پریساجون
18 دی 90 20:03
سلام عزیزم آدرس می خواستین،البته شما زحمت کشیده بودین 8دی تو وب پریسا باب
آشنایی رو گشودین دخمل گلتون رو ببوسین


سلام ممنون که اومدید. میام خدمتتون.
مریم -----------♥
18 دی 90 21:07
مبارک عزیزم


مرسی مریم خانم.
مریم -----------♥
18 دی 90 21:08
مرسی اومدی


خواهش میکنم.
یک عدد مامان
18 دی 90 21:34
14 ماهگیت مبارک پرنسس پریسا

النگوی خوشگلتم دیدم خاله ، مبارکت باشه

اون عکس تکی که توو تولد امیر ازش انداختین خیلی خوشگل شده ، من میگم بدین یه طرح روش بزنن و بزرگش کنین و قابش کنین و همش نگاهش کنین و حالشو ببرین !


سلام دوستم. ممنون. فکر خوبیه چششششم حتما انجام میدم.
مامان نفس طلایی
18 دی 90 21:37
مبارکه ستاره


ممنون ماه طلایی.
mamani helena
18 دی 90 23:27
salam nanaze khale 14 mahegit mobarak kheili aksat ghashangan malome mamani hesabi havato dare parisa joon


سلام عزیزم ایشالله دستت بهتره؟خب هوای ایشونو نداشته باشم چکار کنم؟؟؟؟؟
فرشته مامان امين رضا
19 دی 90 7:18
سلام

مباركه 14 ماهگيت
زيرسايه پدرومادرمهربونت شادباشي عزيزم


سلام ممنون .همچنین امین رضا جون.
parya
19 دی 90 9:08
مبارکه


ممنون.
بابای مهرسا
19 دی 90 9:26
سلام
ممنون از حضورتون


سلام خواهش میکنم.
مامان آمیتیس
19 دی 90 9:52
سلام عزیزم 14 ماهگیت مبارک ایشالا زیر سایه مامان بابا 1000 ساله بشی جیگر خاله بووووووووووووووس


سلام ممنون از لطفتون.
مامان زهره
19 دی 90 11:19
سلام چه عکس های قشنگی. نگفته بودین کجا رفتین؟!


سلام بگم کجا؟؟؟ چی کجا؟؟؟؟؟
آبجی فاطمهـ
19 دی 90 11:34
سلام
ممنون که بهمون سرزدید
من پرساجون روبه عنوان اولین دوست*فائزه*لینک کردم


سلام خواهش میکنم. شما هم لینک شدید.
مامان رومینا
19 دی 90 11:53
14 ماهگیت مبارک النگو مبارک تولد مبارک کلا همه چی مبارک


برای همه چیز ممنون. لطف کردید.
مامان محمد پارسا
19 دی 90 13:02
بازم اومدیم
خاله جونی من خوبم مامانی هم خوبه
دوشت جونم خوبه ؟ میسی از لفطتت خاله


سلام عزیز دلم
خوش اومدی. دوستت هم خوبه. سلام میرسونه عزیزم.
مرجان مامان پریساجون
19 دی 90 13:39
سلام مامان پریسای خوشگل.ممنون از اینکه
بهم سر می زنین.خیلی دختر خانم دوست داشتنی و نازی دارین خدا واستون حفظش
کنه.


سلام مامان پریسای گل. من هم از شما ممنونم و خواهش میکنم.
مامان یاسین و ستایش
19 دی 90 14:05
سلام 2 بار نظر گذاشتم به دستت نرسیده


سلام نه ولی این رسید.
مامان یاسین و ستایش
19 دی 90 14:08
تولد 14 ماهگی دخملمون مبارک از طرف من لپش و ببوس هدیه عمش و تنش کن ببینیم


مرسی دوست عزیز. به روی چشششششششششم.
مامان علی خوشتیپ
19 دی 90 14:47
سلام عزیزم
ما از فردا(سه شنبه شب)ساعت9:30 روضه داریم
به مدت 5 شب
خوشحال میشم تشریف بیارید.هم زنونه .هم مردونه



سلام سعادت باشه خدمت میرسیم.
مامان تربچه
19 دی 90 16:12
عزیزم رمز رو برات خصوصی گذاشتم


دست گلت درد نکنه.
مامان نيروانا
19 دی 90 16:15
مباركه عزيز دلم 14 ماهگيت. ايشالا هر روز بالنده تر بشي و بدرخشي. مرسي ماماني گل كه به ما سر زدين و نظر گذاشتين. بابت پست "آغاز شير گاو مزرعه" عذر ميخوام. برات كلي جواب نوشتم كه دوست دارم بخونيش. بازم به ما سر بزن. هزار هزار تا بوس براي پريساي عزيزم


سلام خانمی. ممنون از ابراز محبتتون. زحمت کشیدید. چشششششششم میام و میخونم.
نسترن
19 دی 90 16:25
سلام خاله جون.خیلی بانمکی هروقت میام توی وبت لبخند میشینه روی لبم...دوستت دارم گلم هم خودتو هم مامانتو.


سلام خاله جون. خدا رو شکر ایشالله همیشه خندان باشی.
مامان تربچه
19 دی 90 18:17
سلام عزیزم
راجع به سوالتون:
ما خواستیم، خدا نخواست!!! البته امیدوارم خدا جون نظرش عوض بشه!!!
شما چی؟


سلام. انشالله خدا هم به وقتش میخواد. ناراحت نباش.
دوست مهربون
19 دی 90 20:58
سلام خوبی عزیزم .خیلی زیباو قشنگ بود.مرسی که اومدی بازم بیا .


سلام خواهش میکنم دوست مهربون.
دوست مهربون
19 دی 90 21:03
14 ماهگیش مبارک باشه D>


مررررررررررررسی
سارا
19 دی 90 21:08
salam azizam na khoob nistam


چرااااااااااااااا؟
مریم
19 دی 90 21:24
منتظرم


باشه.


نگفتی کجا بیام.
سارا
19 دی 90 21:28
نظر لطفته عزیزم ممنونم
یه کم مشکل دارم


؟؟؟؟؟؟
مامان آرمان
19 دی 90 22:45
سلام.
پا گذاشتن در یکی دیگه از ماههای زندگیت مبارک باشه گلم.
شاد باشی و خندان


سلام مرسی عزیزم.
خاله
20 دی 90 0:14
سلام و تبریک .خوبین مامان و دختر؟
انشالله همیشه تو جشن و شادی باشین و بی غم و غصه.


سلام مرسی. همچنین شما و خانواده محترم.
مامان آرینا موفرفری
20 دی 90 0:48
چهارده ماهگیت مبارک گلم.


ممنون دوستم.
مامان زهره
20 دی 90 9:05
سلام گلم ممنون از محبتتتون که به ما سر می زنید


خواهش میکنم مامان جونی.
مامان آريا
20 دی 90 9:37
عزيزم 14 ماهگيت مبارك عشقه خاله
عكساتم همشون خوشگلن و دوست داشتني


ممنون مامان آریا.
مامان ملینا
20 دی 90 10:43
سلام پریسا جون 14 واهگیت هم مبارک . دختر برای بابا خیلی شیرین می شه و همیشه دوست داره بابایی بمونه . ملینا هم تا باباش کلید می ندازه سریع پشت در می ره و سلام و خسته نباشید می گه . آفرین به این دختر شیرین زبون مامانی و بابایی.دخترم مواظب خودت باش. می بوسمت.


واقعا راست میگی. زحمتا برای مامان. دلبری برای بابا!!!!!
آبجی فاطمهـ
20 دی 90 13:19



آبجی فاطمهـ
20 دی 90 13:33
سلام پرساجون مامان پریساجون!!
میشه سوال کنم اون کدی روکه بالای وبلاگ قراردادیدو سن دقیق پریساجون رونشون میده رو کجامیشه پیداکرد؟؟؟؟


میام برات توضیح میدم.
مامان امیرعلی
20 دی 90 17:20
14 ماهگیت مبارک عزیز خاله.چه عکسای نازی.


مرسی دوست عزیز.
دوست مهربون
20 دی 90 23:42
پاسخ دکتر حسابی
یکی از دانشجویان دکتر حسابی به ایشان گفت : شما سه ترم است که مرا از این درس می اندازید. من که نمی خواهم موشک هوا کنم . می خواهم در روستایمان معلم شوم .
دکتر جواب داد : تو اگر نخواهی موشک هواکنی و فقط بخواهی معلم شوی قبول ، ولی تو نمی توانی به من تضمین بدهی که یکی از شاگردان تو در روستا ، نخواهد موشک هوا کند
آپم


سلام خدا رحمتشون کنه. زیبا بود ممنون. چشششم میام.
مامان يوسف و محمد
21 دی 90 2:48
مبارك باشه گلم! چه خوشمل ميخنده
بيا كه آپم!


خنده همه ی بچه ها شیرینه. چشششششششم.
مامان اسراواسما
21 دی 90 8:50
سلام!خوشگل خانوم بزرگتر که میشه خوشگل تر هم میشه بزنم به تخته
14 ماهگی پریسا جون وتولد امیر جون هم مبارک باشه


سلام مرسی دوست گلم. ماشالله مثل دسته گلهای شما. ممنون.
حسنی-----------♥
21 دی 90 9:32
خاله جونم اپم با مطلب


چشششششم حسنی جون.
مامان علی خوشتیپ
21 دی 90 11:40
سلام عزیزم
از شوهرم پرسیدم گفت کسی رو ندیدم.میشه بگی اون نفر کی بوده؟خوشحال میشم ببینمتون
راستی جایزه هامون رسید


مبارک بله. چشم میام خدمتتون حضوری میگم.
آبجی فاطمهـ
21 دی 90 11:43
ممنون


خواهش میکنم . گلم.
آبجی فاطمهـ
21 دی 90 12:02
سلام!
دستتون دردنکنه ولی هرچی واردکردم قبول نکرد..
امابعضی از دوستای پرشین بلاگی هم همچین امکاناتی داشتند
کارکردن بابلاگفاخیلی راحت تره



سلام میام برات توضیح میدم.
مامان ابوالفضل
21 دی 90 12:14
سلام گلم
14 ماهگیت مبارک عزیزم


سلام خانمی. مرسی.
مامانی فری
21 دی 90 12:24
14 ماهگیت مبارک عزیزم به خونه ما سر بزن


مرسی گلم . چششششم.
مامان رها
22 دی 90 9:50
سلام گل قشنگم چهارده ماهگیت مبارک خاله جون


سلام ممنون. رها جونمو ببوس.
مامان رها
22 دی 90 10:29
عزیز دلم 14 ماهگیت مبارک خاله جون


مرسی خاله عزیز.
آبجی فاطمهـ
22 دی 90 12:19
سلام!مابه روزیم!!تشریف نمیارید؟





چشششششششششششششم گلم.
سمانه مامان پارسا جون
22 دی 90 17:10



مرسی عزیزم. خودت گلی.
مامان امیر مهدی
22 دی 90 20:46
سلام 14 ماهگیت مبارک عزیزم
همیشه به تولد گلم


سلام مرسی.
خانه ی من وتو
22 دی 90 22:15
اپم


چششششششششم.
بابای مهرسا
23 دی 90 12:38
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬..* سلاااااااااااااااااااااااام *
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬ * خوبــــــــــی دوست عزیز *
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬...*......آپـــــــــــــــــــــــــــم........*
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬مــــــــنتظــــــر حضــــــــور قشـــــــــــنگت میبـــــــــاشــــــــم
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬♥´¨)
........* ........* ........*


سلام ممنون از دعوتتون. چشششم.
مرجان مامان پریساجون
24 دی 90 0:08
سلام مامان پریسای گل کجایین چند روه ازتون خبری نیست؟هرجا هستین سلامت باشین میشه راهنماییم بکنین چطوری پست ثابت پریسا رو مثل پست ثابت دخمل گل شما بزارم؟مال پریسای من اول مطالب هستش
ولی از عزیز شما اون گوشه سمت راست.ممنون میشم از راهنماییتون.


سلام هستم گلم. ایشالله به زودی ......
میام براتون میگم.
سارا(مامان سوگل)
24 دی 90 10:16
سلام عزیزم.سوگل هم موقع غذا خوردن از این خرابکاری ها می کنه.



سلام . همه بچه ها مثل هم هستن.
مرجان مامان پریساجون
24 دی 90 11:08
سلام عزیزم.ممنون از راهنماییتون.قبول باشه
التماس دعا داریم.فکر می کنم دیگه درست
باشه.دخمل نازتون رو ببوسییییین


سلام گلم. خدا رو شکر. ممنون.
بابای مهرسا
24 دی 90 13:03
امام صادق(ع): آسمان چهل روز در عزای حسین(ع) گریست.
اربعین حسینی برشما تسلیت باد


ممنون من هم به شما تسلیت میگم.
مامان محمد صدرا
24 دی 90 14:22
پس پریسا جون هم دفتر داره من اشتباه کردم که دفتر محمد صدرا رو گذاشتم کنار !

باید بیشتر به اون دفتر میرسیدم !

خوش باشید همیشه با خبرهای خوب !

گل دختر رو ببوسین!


سلام. بله . دفتر هم یه حال و هوای دیگه داره. ممنون.
مامان علي خوشتيپ
24 دی 90 16:35
سلام عزيزم
امشب شب آخر روضس
ساعت 9 هم شروع ميشه[hr
سلام چششم. امشب حتما میام.
زهرا ـ مامان مریم گلی
24 دی 90 17:05
14 ماهگیت مبارم عروسک خانومی....

خوشگل خانوم شیرین ادا...


ممنون مامان مریم . مریم خانم گل رو ببوس از طرفم.
مامان گیسو
24 دی 90 19:40
14 ماهگیت مبارک خوشگل خاله
الهی 120 ساله بشی
نوش جونت
ماشاا... هزار ماشاا...


سلام مامان گیسو جون ممنون از حضورتون.
مامان سانای
25 دی 90 9:19
خانم خوشگله مبارکه ایشالله 140 سالگیت رو جشن بگیری در کنار نوه ونتیجه هات



سلام مرسی. همچنین سانای عزیزم.
مامان امیر مهدی
25 دی 90 12:42
سلام مامان پریسا خوبی پریسا جووون خوبه؟؟؟؟
پس چی شد نیومدی منتظرم ها


چشم عزیزم منتظرم پریسا بخوابه.
مامان محمد پارسا
25 دی 90 12:51
سلام عزیزم
خوبین ؟ نانازمون خوبه ؟
ممنون که سر می زنید خوشحالم می کنید
مواظب خودتون باشید



سلام ممنون عزیزم. خواهش میکنم. محمد جونو از طرفم ببوس.
بهار(مامانی شهراد)
25 دی 90 14:45
مامانی اینقدر به این گل دختر فست فود ندهههههههههههههههههههههههههههههههههه


باور کن ندادم. فقط چند تا سیب زمینه!!!
مامان امیر مهدی
25 دی 90 16:13
سلام درست شد؟؟؟؟طرحات قشنگه ادامه بده


بله. چشششم.
محيا كوچولو
25 دی 90 23:52
14ماهگيت مبارك گلم،من از سفر با كلي سوغاتي اومدم


مرسی . چشششم گلم.
مامان گیسو
26 دی 90 0:55
خصوصی داری


ممنون عزیزم.
yed@ne
26 دی 90 13:27
fdh


mer30