پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

حسن ختام سه سالگی (3 سال و یازده ماهگی)

1393/7/28 21:06
نویسنده : مامان پریسا
1,577 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی گرم به روی ماه دختر قشنگم.

پریسای ناز و مهربونم

میدونم خیلی تنبلی کردم.و این ماه گردت رو خیلی دیر برات ثبت کردم.ولی به هر حال میخواستم تا مهر ماه به اتمام نرسیده ،یه خاطره از اون در دفتر مجازیت داشته باشی.

دخترکم.....

زیباترین لحظه های زندگیم در کنار تو رقم میخوره

برایت بهترین ارزوهارو دارم

از خدا میخوام که هر ماهت ؛ هر روزت؛هر لحظه؛ و هر ثانیه ات پر از شادی و موفقیت باشه.

17/ 7 / 1393 مصادف بود با اخرین ماهگرد سه سالگیت .مبارکت باشهبوس

یادت باشه که همیشه دو تا دوستت داشتم و دارم و خواهم داشت..

تمام 7 آسمون

تمام زمین 

کلی مطلب جا افتاده از این مدت که نبودیم رو دستم مونده که نمیدونم چطور و از کجا بنویسم......

امروز فقط و فقط برای ثبت یک لحظه ی زیبا که داشت خیلی دیر میشد اینجا اومدم.

ان شالله به زودی با کلی مطلب و اتفاقات ریز و درشت برمیگردم و همه رو ثبت میکنم.

 

فقط بگم که از اول مهر پریسا خانم همراه با مامانی به مهد کودک میره و این روزها هم حسابی درگیر تدارک دیدن مراسم تولد هستیم.....

 

باقیش هم بمونه واسه پست بعدی.....چشمکبای بای

پسندها (12)

نظرات (23)

چای سبز لاغری تیما
28 مهر 93 21:49
عرضه مستقیم چای سبز لاغری ما هزینه آگهی های تلویزیونی را از مشتری خود نمی گیریم!!! محصولات دیگر ما را در سایت ببینید و قیمت ها را مقایسه کنید ندیده قضاوت نکنید
مامان فتانه
29 مهر 93 0:28
تولدت و پیشاپیش بهت تبریک میگم عزیزم
مامان تارا
29 مهر 93 7:06
سلام عزیزان به به داریم به روز تاریخی و زیبای 17 آبان نزدیک میشیم . اینقده ماهن این متولدین آبااااااااااااااااااااان که نگو منم 17 هستم ها به نیابت از منم تولد بگیر یادت نره
بابا و مامان
29 مهر 93 7:08
سلام عزیز دلم اخرین ماهگرد سه سالگیت مبارک بی صبرانه منتظر اون روز قشنگ هستیمپیشاپیش تولدت مبارک عزیزم
بابا و مامان
29 مهر 93 7:15
خصوصی عزیزم
مامان کوروش
29 مهر 93 7:56
پریسا جونم تولدت مبارک پیشاپیش عزیزم امیدوارم به تموم ارزوهای قشنگت برسی و توی لباس عروسی ببینیمت
مامان فرشته های آسمانی
29 مهر 93 10:16
سلام مبارک باشه خوشحالم برگشتید امیدوارم همیشه به تولد وشادی ماهگرد پریساجون هم مبارک باشه
مامان فرنيا
29 مهر 93 13:20
به به خدا را شكر سلامت هستيد و نوشتن هاتون از نو شروع شده تولد گل دختري هم مبارك باشه منتظر پست تولد هستيم هميشه شاد باشيد
مامان محمد پارسا
30 مهر 93 0:00
سلام مامانی امیدوارم حالتون بهتر شده باشه حسابی کم پیدا شدی نمیگی دلمون واست تنگ میشه ماهگرد دختر نازمو تبریک می گم پیشاپیش هم تولدش مبارک منتظرتون هستیم
خواهری
30 مهر 93 13:54
تولد چهار سالگیت پیشاپیش مبارک ایشالا تولد خوبی بگیرین
مامان امیر علی
1 آبان 93 9:56
به به مریم خانم و پریسا گلی هممون تنبل شدیم ولی تو زرنگ گروهمونیا ناقلا پیش پیش تولده پریسا جون هم مبارک ایشالا عروسیشو ببینی
سمیرا
1 آبان 93 20:24
عزیز دلم ماهگردت مبارک خیلی دلم واست تنگ شده خاله
بانو
5 آبان 93 13:54
سلام ورزش های مناسب کودکان کدامند؟ www.banoo.ir/post/1236 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامی محمدمهدی
6 آبان 93 17:29
ღ.آجي مهديه.ღ
6 آبان 93 17:30
مبارکت باشه پریسای خاله
مامان فرشته های آسمانی
7 آبان 93 9:01
آخه چرا به ما سر نمیزنید
مامان نیایش و نازنین
10 آبان 93 14:53
سلام از همین حالا تولدت مبارک عزیزم منتظر عکسهای تولدت هستم
تولدانه
16 آبان 93 21:56
تولد دختر گلتون مبارک
مامان تارا
17 آبان 93 7:36
تولدت مباررررررررررررررررررررررک پریسا جونم الهی 120 ساله بشی عزیزم
مامان آرمیتا
17 آبان 93 8:37
نشا الله که در سایه ی خداوند حق تعالی و به فرخندگی این روز مبارک همواره سلامتی و شادابی برای شما و خانواده ی گرامی در پیش باشد تولدت مبارک عسلی
مامان تارا
17 آبان 93 14:14
چهارسالگیت مبارررررررررررررررررررررک عزیزم اینم هدیه من : http://8pic.ir/images/ww2zerakyc26xkk6h08y.jpg
مامان صدف
17 آبان 93 14:24
پریسا جونم تولد 4 سالگیت مبارک باشه خاله. ان شاءالله مامانت از موفقیت های پی در پی شما تو این وبلاگ بنویسه و من خوشحال بشم عزیزم. میبوسمت
مادر بزرگ
7 آذر 93 20:10
سلام عزیزم وب خوبی دارید خوشحال میشم به ما هم سری بزنید با اجازتون لینگتان کردم