پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

سفرنامه ی پریسا و ماهگرد 46 (سه سال و ده ماه )

1393/6/17 12:12
نویسنده : مامان پریسا
2,416 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه هو چشمم  به تقویم افتاد و متوجه شدم بهترین دلیل واسه نوشتن یه پست جدید رو دارم .

و این دلیل مهم هم یه ماهگرد دیگه هستش.....

پریسا ی گلم یادت باشه که هر روز با تو بودن واسم یه دنیا ارزش داره

ماهگرد چهل و ششمت مبارک باشه عزیز دلم

Birthday Cat comment

این مدت که اینجا سر نزدم در سفر بودیم . جای دوستان خالی خیلی خوش گذشت .

در ادامه  باقی جریانات رو توضیح میدم.

بفرمایید....محبت

روز جمعه 31 مرداد ساعت 7 صبح سفرمون  همراه با دایی حسین  به مقصد همدان شروع شد . عصر بود که به همدان رسیدیم و مستقیم به ارامگاه بابا طاهر رفتیم.

هوای همدان خیلی خوب و لطیف بود و کلی از هوای اونجا لذت بردیم.

پریسا در همدان

و بعد از اونجا به ارامگاه ابن سینا رفتیم.

پریسا در همدان

بعد هم گنجنامه که شب رو هم همون جا موندیم...

فردا صبح یعنی روز شنبه به لاله جین رفتیم و کلی صنایع دستی از اونجا گرفتیم. خیلی زیبا و دیدنی بودن.

و بعد حرکت به طرف اردبیل و دیگه شب بود که به سرعین رسیدیم .

شب خوابیدیم و صبح روز یکشنبه به بازار سرعین و بعد هم استخر اب گرم رفتیم.برعکس پارسال که اصلا از استخرخوشمون نیومد ، امسال خیلی خوب بود و کلی لذت بردیمخندونک

پارک سرعین

پریسا در سرعین

پریسا پارسال در سرعین شتر دیده بود ولی نشد که سوار بشه . از پارسال این مسائله رو فراموش نکرده بود و همین که این شتر رو دید سریع موضوع رو یاداوری کرد و این شد که پریسا خانم یه شتر سواری درست و حسابی هم گیرش اومدخنده

پریسا در سرعین

روز دوشنبه صبح زود به طرف گردنه ی حیران رفتیم .

پارسال با توجه به ابری و بارونی بودن شمال، گردنه ی حیران بسیار زیبا و دیدنی بود ولی امسال اصلا مثل این  که وارد یه سرزمینی غیر از اون پارسالی شدیم...دلخور

هوا به شدت گرم و شرجی بود و هیچ خبری از ابر و بارون نبودغمگین

پریسا در گردنه ی حیران

 به استارا رسیدیم و بعد از این که به بازارش سر زدیم و کلی خرید کردیم، به طرف انزلی حرکت کردیم و برای قایق سواری روی مرداب رفتیم.

پریسا

متاسفانه بازدید کننده ها کلا مرداب رو نابود کردن....قهر

بعد از انزلی هم رفتیم تالش و کنار ساحل دریا و بچه ها از شروع این سفر بالاخره به دریا رسیدن و کلی شن بازی کردن.

تصمیم گرفته بودم کنار دریا هیچ کاری با پریسا نداشته باشم که حسابی از اب و شن بازی لذت ببرهخندونک

شب رو تالش موندیم و روز سه شنبه نهارمونو بردیم جنگل گیسوم.

جای همه ی دوستان خالی هر چند شرجی بود ولی به هر حال صفای خاص خودش رو داشت.

 

و نهاری که اونجا صرف شدخوشمزه

شب دوباره به تالش برگشتیم و باز کنار دریا و کلی اب بازی .....

و روز چهارشنبه به طرف فومن حرکت کردیم.

یکی از اتفاقات بسیار خوبه این سفر دیدن دوست بسیار عزیزم مینا جوووووونم بود .

مامان محمد و ساقی http://mohammadsaghi.niniweblog.com/

از اهواز که میخواستم حرکت کنم به مینا جون خبر دادم که حتما میبینمش. طفلی درگیر کارای خونه بود و حسابی سرش شلوغ بود با این حال در تمام مدت مرتب جویای حالمون بود.

کلی نقشه کشیدیم که چطور و کجا همدیگه رو ببینیم ولی دست اخر به قدری هول هولکی همدیگه رو دیدم که باورمون نشدگریه

ولی همون چند دقیقه واسم به اندازه ی یه دنیا ارزش داره و هیچ وقت فراموش نمیکنم.ان شالله سالهای اینده دوباره بتونم برم و این بار درست و حسابی مینا جونو ببینمبغلمحبتبوس

پریسا و ساقی جونمحبت

بعد از یه دیدار کوتاه در رشت ،به طرف فومن و بعد هم ماسوله رفتیم.

ماسوله بسیار زیبا و دیدنی بود و نسبت و مناطق دیگه گردشگر و مسافرای بیشتری اونجا بودن.

پنجره های این شکلی با کلی گلدون زیاد بود که منظره ی روستا رو خیلی زیباتر کرده بود.

از ماسوله برگشتیم و مجددا راه رو در پیش گرفتیم و شب به لاهیجان رسیدیم.

روزپنج شنبه به طرف رامسر حرکت کردیم.و در راه سوار تله کابین شدیم.

منظره ی دریا و جنگل از بالای ارتفاعات رامسر

بعد از رامسر و چالوس ، بعد از ظهر به محمود اباد رسیدیم که دیگه نقطه ی پایانی سفرمون در شمال بود .

باز هم پریسا کلی اب بازی و شن بازی کرد .

یه غروب زیبا در کنار ساحل دریا در محمود اباد.

روز جمعه به طرف لواسون حرکت کردیم و ظهر به ویلای عموی بابایی رسیدیم.

اونجا هوا عالی بود و به پریسا و همچنین بزرگترها کلی خوش گذشت.خندونکبغل

پریسا و سپهر (نوه ی عموی بابایی)

دوروز لواسون بودیم و روز یکشنبه ظهر رفتیم تهران خونه ی عموی بابایی. عصرش رفتیم باغ پرندگان که خیلی زیبا و دیدنی بود و پریسا کلی لذت برد.

روز دوشنبه هم برگشتیم اهواز و به این ترتیب سفرمون تمام شدآرام

از مینا جون هم ممنونم بابت هدیه های با ارزشی که بهم داد.

دو تا شمع خوشکل که کار دست خود مینا جونه و یه سرویس خیلی خوشکل واسه پریسا.بوسبغلمحبت

ممنون که همراهم بودید.

ببخشید عکس ها خیلی زیاد شد . خیلی ازشون کم کردم ولی بیشتر از این دیگه نمیشد کم کنمخندونک

و این عکس خوشکل که از باغ پرندگان گرفتم هم تقدیم به همه ی دوستای گل و همیشه همراهم.

پسندها (15)

نظرات (77)

مامان تارا و باربد
17 شهریور 93 12:39
مبارک باشه عزیزم
بانو
17 شهریور 93 13:51
سلام اگر میخواهید در تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری موثر باشید بخوانید www.banoo.ir/post/973 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان پریسا
پاسخ
علیک سلام
مامان تارا
17 شهریور 93 14:14
فرماییدم ادامه مطلب ..... ولی هیچی نیست که !!!!!!!!
مامان پریسا
پاسخ
مجددا بفرمایید
مامان فتانه
17 شهریور 93 14:40
سمیرا
17 شهریور 93 17:30
خواهرفرناز
17 شهریور 93 18:56
سلام ماهگرد مبارک باشه 2ماه دیگه تولد 4سالگی ئریسا جون از حالا بهش تبریک میگم یادت باشه من اولین نفریم که تولدشو تبریک میگما اتفاقا چند روز پیش داشتم فکر میکردم چرا خبری نیست کحایین یعنی هنوز مسافرتین .....که امروز کلی از دیدن پستتون خوشحال شدم به به چه سفری چه قدر خوب.....چه خوشگلههههههههه عکسا مخصوصا اون لباس صورتیه همه منظره ها را خوشگل کرده دیدن دوشت ای کیف میده ای کیف میده .....خیف که قسمت نشده ما دوستای گلمونا ببینیم فقط یکیشونا دیدیم منتظر ادامه سفرنامه هستیم زود بیاین
مامان پریسا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم. بله قربونت گلم لظف کردید. جای شما خالی بود ابجی خانم ای کاش بشه یه روزی شما رو هم از نزدیک ببینم دست گلت درد نکنه
مامان ملینا
17 شهریور 93 19:43
سلام مامان پریسا انشالله که خوش گذشته .همیشه به سیر و صفا .
مامان ملینا
17 شهریور 93 19:44
~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-, . |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-, . ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’ .. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . / . . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. / . . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. / . . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’ . . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-, . . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’, . . بيـــــــايـــي .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. / . خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’ . . .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’ . . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’ . . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-, . . . . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-, . . . . . . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. ) . . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’"" . . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_ . . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~, . . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~, . . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-, . . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),- دوست عزیزم با دو پست جدید آپم.
پيشنهادهاي ويــژه براي يه خريد لــذت بخــش...
17 شهریور 93 21:32
ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامـــــــــــــــــ... دوســــت داريـــ "يکي از اين قالب هاي ميوه ها رو تو آشپزخونتون داشته باشي" ؟؟ مگـه نـه؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده و ديگر محصولات ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و يک خريد لــذت بخــش را تجربه کنيد ... شما مي توانيد با خيالي آسوده توضيحات تمامي محصولات موجود را مشاهده کنيد... ما 24 ساعته در دسترستان هستيم و تا پايان مراحل خريد در کنارتان مي مانيم در خــــانــــه سفـــارش دهــيـــــد ، در خـــــانـــه دريافــــت کنيـــد و در خـــانــه پرداخــــت کنيد... شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــيد.....
مامان ناهید
17 شهریور 93 22:10
سلام عزیزم خوبید؟ پریسا جون خوبه ؟ می بینم که رفته بودید سفر ...... میگم اومدم آپ نکرده بودید انشالله که بهتون خوش گذشته انشالله همیشه به گشت وگذار باشید چه جاهی خوبی رفته بودید حسابی دیدنی وجذاب بود
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم . ممنون بله جای دوستان خالی بود
مامان ناهید
17 شهریور 93 22:15
دوست خوبتون مینا جون رو هم که دیدید خیلی خوب بود خدارا شکر هدیه هاش هم خوشگل بود دستاش درد نکنه پریسا جون با ساقی هم که عکس یادگاریه خوشگلی انداختن فداش بشم که تو همه عکسهاش خندونه الهی همیشه لبش خنون باشه
مامان پریسا
پاسخ
اره جای شما خالی واقعا لحظه های زیبایی بود
مامان ناهید
17 شهریور 93 22:19
اون عکسی که با گلدانهای گل پشت پنجره تو روستا گرفتید خیلی چشم انداز وزیبا بود من هرچی نگاش می کنم سیر نمیشم به نظرم آدم حیاط خونه شون یا تراست وایون خونه شون اینشکلی باشه خستگی را در طول روز احساس نمی کنه دستت درد نکنه عکسها خیلی خوشگل بود
مامان پریسا
پاسخ
اره ناهید جون من هم خیلی خوشم اومد. البته همچین منظه ایی رو در شهر ما نمیشه دید چون گل ها زود خشک میشن. واسه همین مجبوریم فقط عکسش رو از جاهای دیگه بگیریم.
مامان ناهید
17 شهریور 93 22:22
راستی ماهگرد 46 ماهگیت مبارک پریسای خوشگلم
مامان پریسا
پاسخ
مرسی خاله
سمیرا
17 شهریور 93 23:28
خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته و چقدر خوب که مینا جون رو دیدید خیلی خیلی از عکساتون لذت بردم
مامان فتانه
18 شهریور 93 1:30
عزیزم همیشه به سفر و شادی ....عکسا عالی بودن
مامان پریسا
پاسخ
ممنون
مامان و مهزیار
18 شهریور 93 8:13
سلام عزیزم از وقتی از سفر اومدی همش میومدم سر میزدم که عکس های سفر رو ببینم. مثل همیشه همه ی عکس ها زیبا و قشنگ بود. خوش باشی همیشه و همه ی لحظه ها.
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. ممنون که به یادمون هستی
مامان فرشته های آسمانی
18 شهریور 93 11:53
سلام خوشحالم که برگشتید معلومه که به پریسا جون خیلی خوش گذشته همیشه شاد وسالم باشیدعکسها هم خیلی قشنگه شده ممنون دستت درد نکنه
مامان پریسا
پاسخ
سلام. ممنون.جاتون خالی بود.
❤مامان محمد و ساقی❤
18 شهریور 93 12:14
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام مستقیم اومدم اینجا منتظر فاطی هستم فک کنم اونو هم تا یه ساعت دیگه سر کوچه ببینم ماهگردت مبارک پریسا گلی خوشگل مریم جون خیلی خیلی خوشحالم که دیدمت از ته قلبم میگم و خوشحالم که سفر بهتون خوش گذشته
مامان پریسا
پاسخ
سلااااااااااااااام قربونت برم عززززززززززززززززیزم. من هم خیلی خوشحال شدم مینا جون وای چه خوب ای کاش تونید بیشتر با هم باشید
❤مامان محمد و ساقی❤
18 شهریور 93 12:15
عکسها خیلی خوشگلن مریم جون مخصوصا" غروب محمود آباد خوب برای دوستان مینوشتی چرا سرعین ایندفعه خوش گذشت!منظورم آب گرم سرعین
مامان پریسا
پاسخ
اره دیگه اهان یادم رفت بنویسم. اینجا مینویسم یه بار فیلتر نشم از بس بزن و برقص دیدیم بهمون خوش گذشت
❤مامان محمد و ساقی❤
18 شهریور 93 12:17
شمعها قابلتو نداشت...ببخش که هول هولی شد ممنونم از هدیه ارزشمندی که برای من گرفتی چرا عکس خودمونو نزاشتی من هی گوشی چک میکنم منتظر فاطی هستم که الان لاهیجانه و هی داره سنگ یکی رو به سینه میزنه
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم.کلی به همه پز دادم که این ها رو دوستم واسم درست کرده قابل شما رو نداشت عزیزم اون عکس دیگه با شما سنگ کی؟
❤مامان محمد و ساقی❤
18 شهریور 93 12:22
همونی که تو گروه نوشته گفتی یکی بیاد فاطی رو جمع کنه
مامان پریسا
پاسخ
اهان
❤مامان محمد و ساقی❤
18 شهریور 93 12:24
من برم
مامان پریسا
پاسخ
مرسی گلم خوش اومدی
سحر
18 شهریور 93 15:55
سلام عزیزم، عدد 4 باب اسفنجی آماده است، برات طراحی کردم. تولد دختر گلت هم مبارک باشه.
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. ممنون دستت درد نکنه
خواهری
18 شهریور 93 23:30
چه عکسای خئوشگلیه دست گلت درد نکنه چه هدیه های نازی میگم نظر من بازم ثبت نشده بود؟
مامان پریسا
پاسخ
ثبت شده عزیزم. اندکی صبر.... تایید کردن نزدیک است
❀مامان علی خوشتیپ❀
19 شهریور 93 13:11
46امین ماهگردت مبارک عزیزم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون خاله سارا
❀مامان علی خوشتیپ❀
19 شهریور 93 13:13
همیشه به سفر و گردش و خوشگذرونیالبته توی هوای خنک تر
مامان پریسا
پاسخ
ان شالله البته شما هم
❀مامان علی خوشتیپ❀
19 شهریور 93 13:15
آی دلم برای همدان تنگ شده...آدرنالینم داره کپک میزنه بدجور
❀مامان علی خوشتیپ❀
19 شهریور 93 13:17
خوش به حالت عشقم مینا رو دیدیدختر با صفا و مهربون و خوش قلبمن اینقدر نرفتم دیدنش تا عیالوار شدم اشکال نداره اونوقت مجبوره دوتا هدیه بخره برای دوتا بچه هام.لیلا سود کردا عکس شمعای منم میذاشتی
مامان پریسا
پاسخ
جات خالی بود مینا... هرچند خیلی کوتاه بود ولی ارزش داشت. عیالواریت تو حلقم
❀مامان علی خوشتیپ❀
19 شهریور 93 13:18
خیلی عکس دو نفره ساقی و پریسا رو دوست دارم.دوتاشون جذابیت خاص خودشونو دارن خدا یکی از نصیب من کنه...البته بعد از حسینم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون. ساقی که مثل خانم ها تیپ کرده و ایستاده. ما رو بگو که این شکلی بودیم ان شالله
مامان علی
19 شهریور 93 13:18
من ماسوله میخوااااااااااام.............با یکی توش
❀مامان علی خوشتیپ❀
19 شهریور 93 13:19
به به ویلا مجانی چه حالی میده.چقدر هم شبیه اون ویلاییه که ما رفتیم...شبیه خونه مادربزرگن
مامان پریسا
پاسخ
اره مثل ویلای مادر بزرگ
❀مامان علی خوشتیپ❀
19 شهریور 93 13:20
ما هم باغ پرندگان رفتیم..خیلی خوش گذشت /فقط من کمی به خاطر پله هاش اذیت شدم...چندتا پرنده هاشم باهام دوست شدن اومدن دنبالمون
مامان پریسا
پاسخ
اره پله هاش کمی سخت بودن واقعا؟ پس جای پریسا پیش شما خالی بوده
❀مامان علی خوشتیپ❀
19 شهریور 93 13:23
هدیه هاتون خیلی خوشگلن.کارای مینا فوق العادن...دوستی هاتون مستدام
مامان پریسا
پاسخ
ممنون سارا جونم. همچنین دوستی شما و مینا و ما
❀مامان علی خوشتیپ❀
19 شهریور 93 13:23
ممنون بابت گل...خودتون گلید
مامان پریسا
پاسخ
قابل شما رو نداره
مریم طلایی
19 شهریور 93 17:26
سلامــــــــــــــــــ همیشه با سفر عزیزم، چقدر جنگل گیسوم قشنگه خیلی تعریفش رو شنیدم موفق باشید عزیزم
مامان پریسا
پاسخ
سلام. ان شالله با خانواده میرید و از نزدیک میبیند
مامان اسرا و اسما
20 شهریور 93 0:05
سلام ماهگرد 46 مبارک باشه عزیزم. همیشه به سفر و خوشی
مامان پریسا
پاسخ
ممنون دوستم
مرضیه مامان آنیتا
20 شهریور 93 11:59
به به,چه عکس های زیبایی و واسه ما که نرفتیم مسافرت حسابی خوب بود ان شالله همیشه شاد و خندون باشین
مامان پریسا
پاسخ
ان شالله شما هم میرید
حانیه
20 شهریور 93 14:34
همیشه به سفر و گشت و گذار
مامان پریسا
پاسخ
ممنون
مامان
21 شهریور 93 8:36
عزیزمممم من عاشق این مسافرتهام که طولانی میشه و ده روزه و پونزده روزه ماسوله هنوز نرفتم ولی خیلی خیلی خیلی دوست دارم برم عکس غروبت خیلی قشنگ بود محمد صدرا هم تله کابین دوست داره ولی تا حالا سوار نشدیم گل آخرش هم قشنگ بود از وقتی دخترک به جمعمون اضافه شده دوربین از دستم افتاده نمیرسم عکس بگیرم فقط میام وبلاگها و حسرت میخورم که فرصت دوربین دست گرفتن هم ندارم
مامان پریسا
پاسخ
هر لحظه به یاد تک تک دوستای گلم بودم. ان شالله یه سفر دسته جمعی که همه لذت ببریم.
❤مامان محمد و ساقی❤
21 شهریور 93 11:53
سلام اومدم سر بزنم و برم
مامان پریسا
پاسخ
سلام خوش اومدی عزیزم
مامان فرنيا
22 شهریور 93 8:34
سلام من ازت دلگيرم يعني تهران امدي حتي خبرم هم نكردي؟ يادم باشه امدم اهواز پيشت نيام اما نه اخه اينبار كه بيام تولد فرنيا است و بايد پريسا جون هم توي تولد باشه از مامان پريسا ناراحتم اما عاشق پريسا خانم هستم
مامان پریسا
پاسخ
سلام فرشته ی مهربون عزیزم در تهران توقف نداشتیم وگرنه برنامه های زیادی واسه تهران داشتم.من هم خیلی افسوس خوردم که هیچ کدوم از دوستان رو نشد ببینم. ما که بیصبرانه منتظر تولد فرنیا خانم هستیم.
مامان فرنيا
22 شهریور 93 8:34
ماهگردت مبارك عزيز دلم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان فرنيا
22 شهریور 93 8:35
عجب پس شما هم ايرانگردي داشتيد و هر روز توي يك شهر بوديد من اينقدر اين سفرهاي اين مدلي را دوست دارم
مامان پریسا
پاسخ
بله هر روز از یه شهر سر در میاوردیم
مامان فرنيا
22 شهریور 93 8:38
شتر سواري اش خيلي حال داد فرنيا هم هرجا ميره يك سواري ميره حالا هرچي گير بياد شتر، اسب يا حتي فيل
مامان پریسا
پاسخ
دقیقا فرشته جون. این پریسا خانم هم عاشق همه نوع جک و جونوره . چه سوارش بشه چه نشه
مامان فرنيا
22 شهریور 93 8:38
خيلي عاليه كه اين دوستيهاي مجازي كه از اينجا شروع ميشه به ديدار حضوري برسه
مامان پریسا
پاسخ
با شما موافقم. مثل فرشته جون مهربونم که خدا رو شکر تونستم ببینمشون.
مامان روژینا
22 شهریور 93 11:52
سلام عزیزم اولا 46 ماهگیت مبارک عروسک قشنگم دوما ای کاش داشتی میومدی منم خبر داشتم تو پریسا گلی رو میدیدم عزیزمچن وقت پیش با مینا جون قرار وبلاگی داشتم گفته بود که قراره بیای امیدوارم تو استان ما بهت خوش گذشته باشه عزیز دلم
مامان پریسا
پاسخ
سلام ممنون خاله جون. عزیزم اصلا یادم نبود که شما هم رشت هستید وگرنه بهتون خبر میدادم. مینا جون رو که خیلی کوتاه دیدم
❤مامان محمد و ساقی❤
22 شهریور 93 14:05
سلام مریم جون خوبی ممنونم از کامنتهات عزیزم میگم مریم جون قیافه ساقی تو عکس معلومه که اصلا" اعصاب نداره که پارک نرفته من یه عکس بهترشو دارم.بعد میزارم هنوزم منتظرم اون خبر دروغ باشه تا بتونم پست بزارم اصلا" تو یه حال دیگه ای رفتم دلم یه جووووووری شده
مامان پریسا
پاسخ
سلام مینا جون خوبی؟ خواهش میکنم من هم ممنون عزیزم اره طفلی خیلی ناراحت بود من هم واسش ناراحت شدم خدا رحمتشون کنه هر چند نمیشناختم ولی خیلی خانم به نظر میان
❤مامان محمد و ساقی❤
23 شهریور 93 11:59
سلام مرسی که اومدی
مامان روژینا
23 شهریور 93 12:18
چشم عزیزم با کمال میل خصوصی
هم نفس
23 شهریور 93 14:11
انشاا.. همیشه به سفر و شاد و خرم.
بانو
24 شهریور 93 14:35
سلام نبایدهای تخم مرغ در بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1036 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
سپیده
25 شهریور 93 10:22
لطفا رمز رو تایید نکن
مامان نازنین زهرا
25 شهریور 93 10:40
سلام همیشه به سفر وشادی انشاالله با خوندن پستتون یاد کتاب دزده ومرغ فلفلی افتادم که ما دهه شصتی ها خیلی باهاش کیف میکردیم
مسافرکوچولو
27 شهریور 93 9:09
سلام دوست مجازی چندتا حرف داشتم باهات حرف اول وبت حرف نداره حرف دوم امیدوارم حالت خوب باشه حرف سوم میخوام دعوتت کنم به یک سایت که امیدوارم ماهانه جایزه میده برنده تبلت یاپلاک طلا پکیج کارت هدیه بشی لطفا ازاین آدرس بیاتامنم امتیاز دعوت ازیک دوست رابگیرم وتوهم برنده بشی انشالله http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati حرف چهارم دوست داشتی من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوهستم بیاتابیشترباهم آشناشیممنتظرم امیدوارم دعوتماقبول کنی عزیزم[بوسه]
بابا و مامان
30 شهریور 93 8:15
عزیز دلم خدا را شکر که حالتون خوب شده عکس پریسا جون و تو مدرسه مامانها دیدم یه لحظه هنگ کردم با ترس اون پایین و خوندم خدا را هزار هزار مرتبه شکر که حالتون خوبه همیشه سالم و سلامت بالشید عزیزم
ابجی سجا
30 شهریور 93 15:55
امشب دلم تو را می خواهد نشسته روبروی صندلی مقابلم در سکوت سرد این کافه تا تو مرا در آغوش کشی
ابجی سجا
30 شهریور 93 15:59
به به جه عكساي قشنكي
بانو
31 شهریور 93 11:26
سلام یک مادر نمونه همیشه بله نمی گوید www.banoo.ir/post/1030 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان الی
31 شهریور 93 13:26
سلام مریم جون شمارتو واسم بفرست راستش مزاحم خیلی دارم توی نظراتمان واسه همین دیگه مطلب نمیزارم اگه میشه شمارتو واسم پیامک کن با واتس آپ تماس داشته باشیم پریسا جونمم رو ببوس
مادر
31 شهریور 93 15:56
سلام همیشه به سفر و شادی. چه مسافرت پرباری بوده البته پر از تجربه های متفاوت برای شما و پریسا جون. شاد باشید.
ابجی سجا
2 مهر 93 15:41
دوست داشتن زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل و نشانه نمی خواهد دوست داشتن دل می خواهد و یک من و تو
مادر محمد
3 مهر 93 19:54
سلام دوست عزیز سفر بی خطر
مامان نازنین زهرا
5 مهر 93 18:31
تو مدرسه مامانا فهمیدم مریض بودین خدا صحت کامل عطا کنه انشاالله
بانو
7 مهر 93 11:12
سلام تزئین غذا برای کودکان بد غذا www.banoo.ir/post/1101 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
پریسا
7 مهر 93 13:04
سلام عزیزم ماهگردت میارک همیشه به گردش دوستم خوشحالم که خوش گذشته ولی چرا اپ نمیکنی؟
بابا و مامان
7 مهر 93 22:48
مهدیا
11 مهر 93 13:58
سلام دوست من کجایی پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آپم بهم سربزن منتظرت هستم.....!
بانو
14 مهر 93 15:16
سلام تدابیر پزشکی قبل از بارداری www.banoo.ir/post/1088 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان نرگس
14 مهر 93 22:06
همیشه به گردش و تفریح پریسا گلی دلم برات تنگ شده بود عزیزم
مامان
15 مهر 93 15:55
دختر کجایی؟ خوبی؟؟ ببوس پریسا جونم رو !
فریبا
16 مهر 93 1:09
چه سفر بی نظیری... گیسوم عالیه من عاشقشم... و عاشق این خانوم ِ خوش ادا که حسابی خانوم شده ماشالا
مامان سونیا
16 مهر 93 11:32
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند ! روز کودک مبارک . . .
مامی فاطمه
25 مهر 93 15:27
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانمااینماه عکس شام هم بزاری درصدجایزه گرفتنت بالا میره میدونم کدبانویت حرف نداره بیاتاازسلیقت بهره ببریم وسلیقه ی دوستان هم ببین امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مامانی
27 مهر 93 14:37
به به همیشه به تفریح خوش باشید
بانو
28 مهر 93 13:50
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بابا و مامان
4 آبان 93 14:22
بازم که کامنت من نیست یعنی ثبت نشده
مامان صدف
17 آبان 93 14:25
دائم به تفریح و گردش