پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

تولد 4 سالگی پریسا جووووون

1393/8/17 15:26
نویسنده : مامان پریسا
4,330 بازدید
اشتراک گذاری

 

ستاره ایی بدرخشید و ماه مجلش شد

دل رمیده ی  ما را انیس و مونس شد

تولد باب اسفنجی پریسا

برای تولد 4 سالگی پریسا جون با تم باب اسفنجی بفرمایید ادامه....

سلام به همه ی دوستای عزیزی که این مدت به ما سر زدن و ما نبودیمخجالت

اما بالاخره مجبور شدیم که بیاییم.خندونک

اون هم به یه دلیل خیلی مهمممممممجشن

تولد 4 سالگی پریسا خانمجشنجشنجشن

 

پریسا از پارسال تا حالا اصرار داشت که تولدش رو با تم باب اسفنجی بگیرم.

من هم اطاعت امر کردم و یه تولد کوچولو با تم باب اسفنجی واسش گرفتم.

و دیگه این که .... چون تولدش داخل ماه محرم میفتاد مجبور شدم یه چند روزی جلوتر واسش تولد بگیرم و این شد که تولد پریسا خانم در 2 ابان برگزار شد.

جای همه خالی بود.

روز جمعه 2 / 8 / 93  تولد پریسا خانم برگزار شد.

قبل از هر چیزی از خانواده ی بسیار عزیزم که از چند روز قبل حسابی به زحمت افتادن و به من کمک کردن تشکر میکنم.

از اونجایی که خودم ....خسته.... بماند .. بعد تعریف میکنم....چشمک

بدون معطلی بریم سراغ تولدتشویق پس بفرمایید .

تولد باب اسفنجی  پریسا

روز قبل زندایی کلی کمک کرد واسه تزیینات

پریسا 

البته کارای فتو شاپ مثل همیشه با خودم بودراضی

دفتر یادگاری

و کارت تشکر واسه بچه های مهمانا

پریسا

و خوشمزه ترین قسمت تولد خوشمزه

خوراکی ها مون شامل :

سالاد پاستا

کیک مرغ

پریسا

همراه با میوه و ژله و پاپ کرن

پریسا

و بهترین قسمت یعنی کیک اون هم از نوع مامان پز تعجبخندهخندونک

پریسا

و یه کیک کمکی زیبا

پریسا

و.....

و...بوسبوسبوسو......محبتمحبتمحبت

پریسا

عشق مامان در حال فوت کردن کیکبوس

پریسا

در حال بریدن کیکبوس

پریسا

عشق بچه ها و....خندونک

پریسا

پریسا با به های خاله و دایی

مهمان هامون نسبت به سال قبل خیلی کمتر بودن.

فقط یه جشن کوچولو برای ثبت لحظه های شیرین که هیچ وقت نباید از یاد بره.....

دوستت دارم عشق کوچولوی منننننننننن

پریسای عزیزم. تا اونجا که از دستم بر میومد هر کاری تونستم واسه خوشحالی تو انجام دادم تا خنده روی لبات بشینه.

اگر اونطور که دوست داری نشده ببخش.محبتبغل

از نی نی وبلاگ عزیز ممنونم...

 

و سایت بسیار خوبه تولدانه...

و دوست بسیار عزیزم. رویا جون مامان تارابوسبغل

پریسا

و همچنین دوست عزیزم مامان یاسمن و محمد پارسابوسمحبت

از همه ی دوستای عزیزم که تولد پریسا رو تبریک گفتن تشکر میکنم.

بغلبوس

 

پسندها (14)

نظرات (48)

الهه مامان یسنا
17 آبان 93 17:59
سلام عزیزم تولد دختر گلت رو بهت تبریک.میگم ایشالا در آغوش پر مهر شما روزهای طلایی پیش رو داشته باشه
مامان پریسا
پاسخ
سلام ممنون دوست عزیز
بابا و مامان
17 آبان 93 18:01
عزیز دلم تولدت مبارک بفرمایید تولد داریم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون عزیزم. خیلی خوشحالم کردی
حیران
17 آبان 93 18:14
تولدت مبارک خانوم گل
مامان پریسا
پاسخ
ممنون خاله
مامی محمدمهدی
17 آبان 93 20:27
عزیزم تولدت مبارررررررررررررک انشاالله زیر سایه پدر و مادرت هزار سال زنده باشی
مامان فرشته های آسمانی
18 آبان 93 9:24
سلام امیدوارم شمع عمرت هزاران سال فروزان باشد عزیزم تولدت مبارک خیلی زیبا بود دست مامانی درد نکنه مامانی اگه ممکن بود دستور کیک وتزیینش رو بزار ممنون
مامان فرشته های آسمانی
18 آبان 93 9:25
خصوصی
مامان فرنيا
18 آبان 93 10:04
سلام اول از همه تولدت مبارك گل دخترم و ماماني ممنون بخاطر اين همه زحمت قشنگ
مامان فرنيا
18 آبان 93 10:05
اخ كه گل دختري چقدر ناز شده با اين لباس سفيد عزيزم تا هميشه سفيد بخت باشي
مامان فرنيا
18 آبان 93 10:06
قربونشون برم كه اين دخترهاي ما يك خورده حس پسرانه دارند با اين انتخابهاشون
مریم مامان دونه برفی
18 آبان 93 10:45
تولدت مبارک عزیزم
سمیرا
18 آبان 93 23:02
عزیزدلم تولدت مبارک ان شاا... لبای خوشگلت همیشه پراز خنده باشه، مامانی مهربون دست شما هم درد نکنه همه چیز مثل همیشه باسلیقه و زیباهمیشه شادوسلامت باشید
مامان کوروش
19 آبان 93 9:02
پریسا جونم تولدت مبارک امیدوارم به تموم آرزوهای قشنگت برسی دختر گلم و همیشه شاد باشی و سلامت
مامان کوروش
19 آبان 93 9:03
مریم جون خسته نباشی عجب تولدی چه کیکی و چه هنری ایول اتیش زدی به بعضی ها انشالله عروس شدن پریسا گلی رو ببینی
مامان و مهزیار
19 آبان 93 9:07
مریم جون سالگرد مادرشدنت مبارک. پریسای عزیزم تولدت مبارک انشاا... همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه.
منا مامان الینا
19 آبان 93 10:52
مریم جان بازم تولد پری گلمون رو بهت تبریک میگم سالگرد مادر شدنت رو همینطور انشالله که پریسای عزیزم سالیان سال زیر سایه بابا و مامان گلش شاد و سلامت باشه دست مامانی مهربونش بابت این تدارکات و خوردنی های خشومزه درد نکنه
مامانِ کیاوش
19 آبان 93 13:17
تولدت مبارک پریسای گل
❤مامان سونیا❤
19 آبان 93 13:25
تولدت مبارک الهی 100 ساله شی نه صدو بیست ساله شی نه صدو بیست سال کمه همیشه زنده باشی
مامانی ماهان جون
19 آبان 93 13:48
پریسای عزیزم تولدتتت خیلی مبارک
مامانی ماهان جون
19 آبان 93 13:48
عزیزم شرمنده الان دیرم شده زودی میام پیشتون فقط وظیفه دونستم امروزو تبریک بگم به دخملمون
❀مامان علی خوشتیپ و حسین کوچولو❀
20 آبان 93 14:30
تولدت مبااااااااااااااااااااااارک پریسا گلی نازنین الهی 120 ساله بشی قربونت برمجشن عروسیت انشاالله
❀مامان علی خوشتیپ و حسین کوچولو❀
20 آبان 93 14:33
مامان مریم همه چی عالی بود...هم طراحی تزئینات هم کیک و هم غذاهادستت طلا مامان کدبانو و نمونه و مهربون
❀مامان علی خوشتیپ و حسین کوچولو❀
20 آبان 93 14:34
راستی لباس پریسا رو خودت دوخته بودی؟خیلی بهش میاد ماشاالله
لیلا
21 آبان 93 14:10
سلام عزیزم خوشحال میشم از وبلاگ هنری من دیدن کنی
مامان احسان
22 آبان 93 16:51
سلام عزيزم تولدت مبارك
مامان فتانه
23 آبان 93 21:37
تولدت مبارک عزیزم...خیلی تزیینات قشنگی بود و عجب کیکی و عجب مامان هنرمندیییی
مرضیه مامان آنیتا
24 آبان 93 13:43
تولدت مبارک پریسا خانوم مامی پریسا جون معلومه بسیار زحمت کشیدید بسیار زیبا هم تزیینات هم کیک مامان پز
مامان ناهید
30 آبان 93 12:25
سلام گلم خوبید پریسا جون خوبه تولد پریسا جون با تاخیر مبارک انشالله 200 ساله شی خاله
مامان ناهید
30 آبان 93 12:29
به به چه تولدی شده همه تدارکات ویخت وپزها با مامانی بوده چه مامان باسلیقه وهنرمندی احسنت این به نظرمن از هر تولدی بهتر بود که کیک وهمه چیزشو از بیرون بخوای آماده کنی چه لذتی داره همه چیز عالی بود دستت درد نکنه
مامان ناهید
30 آبان 93 12:30
پریسا جون عکسها ت خیلی زیبا بود
مامان ناهید
30 آبان 93 12:31
عزیزم ببخشید من مدتی نیومدم در واقع بدهکار همه دوستان شدم چون واقعآ گرفتار بودم
مامان ناهید
30 آبان 93 12:33
راستی خامه شو خودت درست کرده بودی آخه من هرکاری کنم بازم خامه ش شل میشه مثل بیرون در نمیاد
خواهر فرناز
1 آذر 93 13:39
پریسا جونم عشقم تولدت مبارک سلامی به گرمی افتاب تابان ایشالا به حق علی همیشه توخونتون سفره شادی پهن باشه امانی حسابی زحمت کشیدین دستتون درد نکنه سنگ تموم گذاشتینا
ابجی سجا
1 آذر 93 14:57
نگی که ما گداییم / نگی که بی وفاییم / ما اهل هر کجاییم / مخلص بعضیاییم
مدرسه ی مامان ها
2 آذر 93 16:37
سلام سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلاااااام به به! تولد! کییییییییییک ! عجب مامان هنرمندی! افرین به این همه ذوق و سلیقه تولد پریسا خانوم مبارک باشه ... ان شاءالله که خوشبختی و عاقبت بخیر بهمراه سلامتی زیر سایه ی امام زمان (عج) روزیِ این دختر گلمون باشه... پس بگین چرا خیلی وقته نمی بینیمتون، نگو سرتون بــــــــــــــــسی شلوغ بوده. و ان شاءالله که همه ی شلوغی ها خیر باشه... ما دلمون واقعا براتون تنگ شده و توی هر مطلب جای نظر مامان پریسا خالیه. هی! یادش بخیر اون روزا
مامانی
3 آذر 93 11:21
ایجیگرم مبارک باشه ایشالا صد ساله شی دست همه درد نکنه دست مامانی هم درد نکنه با اون خوراکی های خوشمزه اش
بانو
6 آذر 93 12:25
سلام برای بچه ها قانون، قانون است! www.banoo.ir/post/1299 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان تارا
9 آذر 93 8:02
خوووووووووو کجایی خواهر جان ؟ بابا ما به فعال بودنت عادت کرده بودیم نمیشه که غیرفعال باشی از من یاد نگیر من کلا تنبلم بروزیم ما
مامان
11 آذر 93 9:00
سلام. خدا دخترتونو حفظ کنه. تولدشم مبارک
بانو
16 آذر 93 10:45
سلام مجموعه های آموزشی کودکان؛ فرصت یا تهدید www.banoo.ir/post/1358 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان امین رضا
16 آذر 93 13:16
سلام ممنون بهمون سرزدی ببخشید مدتی مشغلم زیاده ونتونستم آپ کنم وبه دوستان سربزنم. تولدپریساجون مبارک ان شااالله عروسیش.
مامان محمد پارسا
17 آذر 93 17:21
سلام عزیزم تولد دخملی رو با تاخیر بهتون تبریک می گم .انشاالله 120 ساله بشی گلم مامانی خیلی نگرانتون هستم انشاالله هر چی خیر هست پیش بیاد ما رو بی خبر نزارید . به امید دیدار
مامان اسرا و اسما
23 آذر 93 16:50
سلام خوشگل خاله اینقدر دیر شده که خجالت میکشم ولی دلم میخواد بگم ایشالله 120 ساله بشی البته در سلامت کامل
مامان تارا
26 آذر 93 14:45
کسی خووووووووووووووووووووووووونه نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان پرنیا
4 دی 93 0:41
تولدت مبارک عزیز دلم
سپیده
20 دی 93 12:36
سلام خانمی. پریسا خانم تولدت مبارک
مامان صدف
12 اسفند 93 9:28
تولدت مبارک باشه گل پرنسس ایشالله عکس جشن فارغ التحصیلیتو تو این وبلاگ ببینم عزیزم.
Mah
22 فروردین 94 16:01
سلام عزیزم. سال نو با تاخیر مبارک... دوستت دارم... هنوز به یادت هستم...
تک دختر مامانش
19 تیر 94 23:23
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به منم سر بزنید. دووووووستون دارم.