پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

45 ماهگرد ( سه سال و نه ماه ) و سالگرد .....

1393/5/20 10:26
نویسنده : مامان پریسا
3,115 بازدید
اشتراک گذاری

یه کوچولو دیر شد....

ولی ماهی رو هر وقت از اب بگبریم تازه هستش...

باز خدا پدرشو بیامرزه که این ضربالمثل رو اختراع کرد واسه توجیه کارامونخندونکزبان

پس میریم که داشته باشیم ......

یه ماهگرد دیگه از پریسا خانم

چهل و پنجمین ماهگرد تولدت

مبارک باشه گل خوشکل و کوچولوی من محبتمحبتمحبت

 

.: پریسا تا این لحظه ، 3 سال و 9 ماه و 3 روز سن دارد :.

 بفرمایید ادامه تا باقیشو بگم.....

 

پ . ن

دوستان عزیزی که ادرس وب سارا جون رو میخواستن .اشپزی های مامانم:

http://motherschef.niniweblog.com/p0.php

روز پنج شنبه 17 / 5 / 1393  مصادف بود با سه سال و نه ماهگی پریسا جون...

این روزها که روزهای گرمه تابستون ما هستن، پریسا خانم با مامانی روزها رو میشمارن تا بالاخره به پاییز برسن و همراه هم به مهد کودک برن....بغلمحبت

گاهی با هم به پارکینگ میریم و پریسا اونجا بازی میکنه ... دوچزخه یا اسکیت یا اسکوتر....

یه روزهم در هفته ی گذشته به ابادان رفتیم. برای اولین بار بعد از ظهر رفتیم و شب برگشتیم.... بعد از ظهر ابادان یه صفای دیگه داره....

پریسا کنار یکی از فروشگاه های ابادان...

یکشنبه ی هفته ی قبل یعنی 13 / 5 / 1383 سالگرد ازدواج مامان و بابایی بود بغلمحبت

به همین مناسبت مامانی کلی هنر از خودش نشون داد و یه کیک خیلی خوشمزه درست کرد.

کیک شیفون از وب سارا جون

و یه دسر خوشمزه

دسر پاناکوتا باز هم از وب سارا جون هنرمندبغلمحبت

ان شالله نی نی سارا جون خوب و سلامت بیاد بغل مامانیمحبت

و به این ترتیب یه جشن سه نفره برپا شد.

جای همه خالی بود.

این هم دسر اناناسی بسیار خوشمزه که دوست هنرمند و عزیزم الهام جون مامان فرگل دستوروشو بهم داد.

و این هم باقیش با یه قالب دیگه

فعلا مطلب دیگه ایی به ذهنم نمیرسه.

ممنون از همراهیتون...بای بای

نظرات (97)

مریم مامان دونه برفی
20 مرداد 93 10:56
وای چه کیک خوشمزه ای ... ما که باقیشو ندیدیم..پس کو؟
مامان پریسا
پاسخ
بفرمایید ادامه
parisa
20 مرداد 93 11:29
خوش حال شدم به وبم اومدین بازم سر بزنین نظر یادتون نرهههههه راستی من نظرتونو که خوندم اول فکر کردم مامان خودمه خخخ منم مظالبتونو میبینم
مامان پریسا
پاسخ
من هم فکر کردم دخترم کامنت گذاشته
مامان فرنيا
20 مرداد 93 11:29
تولد گل دختري مبارك
مامان پریسا
پاسخ
مرسی گلم
مامان فرنيا
20 مرداد 93 11:32
ماماني باز هم كه امدي نصفه نيمه
مامان پریسا
پاسخ
کامل شد عزیزم
مامان فرنيا
20 مرداد 93 11:36
عزيزم باز كه موهاي دختري را كوتاه كردي؟ماماني از اين كيكها ميخوام
مامان پریسا
پاسخ
فرشته جون کوتاه نکردم. بفرمایید در خدمت باشیم
مامان فرنيا
20 مرداد 93 11:36
ماماني انشالله همه مشكلات برطرف شده باشه و شادباشيد
مامان پریسا
پاسخ
ممنون فرشته ی عزیزم
زهرا
20 مرداد 93 12:48
الان که دوساعت گذشته هنوز بقیه شو ننوشتی
مامان پریسا
پاسخ
نوشتم گلم بدو بیا
بانو
20 مرداد 93 14:26
سلام چگونه کودکی مستقل تربیت کنیم؟ http://www.banoo.ir/post/939\ منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان فرشته های آسمانی
20 مرداد 93 16:20
سلام مبارکا باشه راستی بقیه اش کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان پریسا
پاسخ
سلام مرسی بقیه اش در ادامه منتظر شماست
مامان هستی
20 مرداد 93 17:32
به به چه مامان هنرمندی
مامان ناهید
20 مرداد 93 18:57
سلام عزیزم خوبید ببخشید دیر شد که اومدم دوست جونی خودم پریسا جون خوبه؟ عزیزم 4چهل وپنجمین ماهگردت مبارک
مامان پریسا
پاسخ
سلام دوست خوبم. ممنون که اومدید. مرسی
مامان ناهید
20 مرداد 93 18:59
چه کیک خوشمزه ای دستت درد نکنه دسرها هم کلی خوشرنگ وخوشمزه وبا سلیقه درست شدن کاش آدرس ساراجان را می ذاشتین ما هم می رفتیم درست می کردیم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون ناهید جان. ادرس رو نوشتم.
مامان ناهید
20 مرداد 93 18:59
راستی سالگرد ازدواجتون هم مبارک انشالله همیشه شاد باشید
مامان فاطمه
20 مرداد 93 21:23
سلام به دوست عزیز مریم جون تو همیشه هنرمندی خانومی سالگرد ازدواجت مبارک عشقتون مستدام ماهگرد پریسا خوشکله هم مبارک ببوس نفسو هیچی دیگه دهنم آب افتاد همینو میخواستی
مامان پریسا
پاسخ
سلام عزیزم خوبی گلم ممنون فاطمه جان لطف کردی اره دیگه این یعنی هدف اصلی
❤مامان محمد و ساقی❤
20 مرداد 93 23:16
سلام مریم جون سالگرد ازدواج و ماهگرد پریسا جون مبارک باشه تزیین کیکت خیلی قشنگه
مامان پریسا
پاسخ
سلام مینا جون. مرسی عزیزم
❤مامان محمد و ساقی❤
20 مرداد 93 23:17
امان از این گرما دیگه واقعا" عاشق پاییز و زمستون سر خودمون شدم.امسال گرما وحشتناک بود والا آفرین پریسا جون اسکیت سواری میکنه ماشالله بزرگ شده
مامان پریسا
پاسخ
اره واقعا
❤مامان محمد و ساقی❤
20 مرداد 93 23:17
تو هم با این خوشمزهان ما رو بکش اوقات خوشی داشته باشین
مامان پریسا
پاسخ
مینا تو که لاغری. بخور عزیزم. غمت نباشه مرسی گلم
مریم
20 مرداد 93 23:40
سلام چه کیک خوشمزه ای صرفا جهت خواننده وبلاگ آزاری بود مریم جون همیشه به جشن و شادی عزیزم
مامان پریسا
پاسخ
سلام ممنون گلم. متوجه ی اون نکته نشدم.
مامان گلاب
21 مرداد 93 1:30
45 ماهگردت مبارک عزیز دلم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون خاله
مامان گلاب
21 مرداد 93 1:31
به به چه مامان هنرمندی چه دسرهای دلم خواست
مامان گلاب
21 مرداد 93 1:32
آفرین به گل دخملمون که میخواد بره مهد خاله فداش که اینقده بزرگ و خانم شده
مامان پریسا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
مامان گلاب
21 مرداد 93 1:33
این سارا خانوم هنرمند کیه ؟؟؟ ما هم شاید یه کم یاد بگیریم
مامان پریسا
پاسخ
ادرس گذاشتم عزیزم.
مامان فرنيا
21 مرداد 93 8:41
سالگرد ازدواجتون مبارك
مامان پریسا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان فرنيا
21 مرداد 93 8:45
حسابي روز خوشمزه اي بوده اما عجب كلكي زديد كيك سالگرد ازدواجو بجاي كيك تولد با عكس پريسا گذاشتيد اول فكر كردم كيك به مناسبت 45 ماهگي پريسا است
مامان پریسا
پاسخ
اخر شب از خستگی خوابم نمیبرد اره دیگه با یه تیر چند تا نشون رو زدیم
مامان فرنيا
21 مرداد 93 8:46
افرين به دختر ناز، پريسا خانوم اسكيت بلده؟
مامان پریسا
پاسخ
داره یاد میگره خاله
مامان فرنيا
21 مرداد 93 8:48
ماماني من اشتباهي بجاي پريسا توي كامنت قبلي اسم دختر خودم را نگذاشتم؟ اگه اينطوره خودت درستش كنه ابروم نره
مامان پریسا
پاسخ
نه عزیزم اشتباه نشده
مامانی ماهان جون
21 مرداد 93 9:56
سلام پریسا جونم و مامان خوب
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم
مامانی ماهان جون
21 مرداد 93 9:57
چهل و پنجمین ماهگردت مبارک پریسا جونم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون
مامانی ماهان جون
21 مرداد 93 9:58
نه مامان تنبل الان دیگه میگن هر وقت ماهی رو از آب بگیری تالاب تولوب میکنه
مامانی ماهان جون
21 مرداد 93 9:59
اعععععععععععععع چه کیکیییییییی..ن.ش جونتوووون..خوشبحالتووون
مامان پریسا
پاسخ
منون عزیزم
مامانی ماهان جون
21 مرداد 93 10:00
به به به همیشه به سفر و خوشی..سالگرد ازدواجتونم مبارک...
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامانی ماهان جون
21 مرداد 93 10:02
من که کلی هوس کردم..چقد خوشمزه داشتینای ول امان هنرمند...این وب سارا خانومم به مام آدرس بده لطفا
مامان پریسا
پاسخ
جای ما خالی بود. عزیزم ادرس رو گذاشتم در پست
هم نفس
21 مرداد 93 11:06
خدایا گوش مارو از حرف مردم پر کن و به ما توانی بده تا خودمان باشیم و در جهت رضای تو نه رضای مردم دوست دارم خداجونم شکرت بینهایت
مامان پریسا
پاسخ
عالی بود عزیزم.
مامان فرشته های آسمانی
21 مرداد 93 14:04
مبارک باشه خیلی هنرمندی خوش بحال پریساجون وهمسرتوی
مامان پریسا
پاسخ
ممنون
مامانی فاطمه
21 مرداد 93 14:26
مبارک باشه هم سالگرد ازدواج وهم سه سال ونه ماهگی دخمل گلی چه هنرنمایی کردین دروووووووووودخصوصی عزیزم
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم. خصوصی ندیدم عزیزم.
مامانی فاطمه
21 مرداد 93 14:27
سلام مریم جون عنوان مطلبتو نوشتی سه یال بجای سه سال
مامان پریسا
پاسخ
درست شد. ممنون گفتید
ابجی سجا
21 مرداد 93 15:04
لبخند زدی بهار با آن آمد یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد ای دست بلند آسمان در دستت من نام تو را خواندم و باران آمد
ابجی سجا
21 مرداد 93 15:05
یه گل دارم فلفلیه! مثل بهاره اما قلقلیه! دوسش دارم فراوان گل من کنارم بمون تولد تولد تولدت مبارک گل نازم .
ابجی سجا
21 مرداد 93 15:06
نهال عمر تو ای دوست همیشه رعنا باد بهار حسن تو بی آفت از خزان ها باد همواره شمع وجود تو روشنایی بخش همیشه روشنیت گرم و محفل آرا باد +تولدت مبارک
مامان پریسا
پاسخ
مرسی
سمیرا
21 مرداد 93 16:18
عزیزدلم ماهگردت مبارک باشه چه بزرگ شدی خانم شدیمریم جون کدبانو سالگرد ازدواجتون هم مبارک باشه ان شا... همیشه خوشبخت و سلامت باشید
مامان پریسا
پاسخ
ممنون سمیرا جون . ان شالله عروسی و نی نی دار شدن خودت.
مامان فتانه
21 مرداد 93 16:31
45ماهگیت مبارک عزیزم....سالگرد ازدواج مامان و بابا هم مبارکک...واوووووووووووووووووو عجب دسری واقعا
مامان پریسا
پاسخ
ممنون فتانه جون
رزا
21 مرداد 93 18:39
آلودگي هاي عميق بر روي زيور آلات مي تواند محلي براي رشد باكتريها و خطري براي سلامتي شما و كودكانتان باشد.با گروه محصولات رزا لذت تميز كردن سرويس ها و زیورآلات طلا را تجربه كنيد و قبل از هر مهماني متمايز شويد. این محصول كاملا استريل، علمي و بر اساس دانش نانو ساخته شده است و ترکیبی ملایم و سازگار با پوست دارد. http://www.rastaco.ir
مامی محمدمهدی
21 مرداد 93 21:50
اووووووووووووووووووووووم چه خوشمزه آفرین بر تو کدبانووووووووووووووووووووو پریسا جون ماهگردت مبارررررررررررک
مامان پریسا
پاسخ
جاتون خالی دوستم. مرسی خاله
زهرا
21 مرداد 93 23:07
45 مین ماهگرد پریسا و سالگرد ازدواجتون مبارک
مامان پریسا
پاسخ
مرسی زهرا گلی
مامان اسرا و اسما
22 مرداد 93 1:56
برای هنرمندی دوست خوبم برا ماهگرد خوشگل خاله برا سالگرد ازدواجتون
مامان پریسا
پاسخ
لطف دارید دوست خوبم. ممنون
زهره مامانی فاطمه
22 مرداد 93 8:59
خصوصی
مریم مامان دونه برفی
22 مرداد 93 9:04
تولدت مبارک پریسا جون...
مامان پریسا
پاسخ
مرسی
مامان کوروش
22 مرداد 93 10:03
سلام مریم جون سالگرد ازدواجتون بهتون تبریک میگم امیدوارم سالیان سال با عشق زندگی کنید همراه با پریسا جونم
مامان پریسا
پاسخ
سلام لیلا جونم. ممنون گلم. همچنین شما
مامان کوروش
22 مرداد 93 10:04
عجب هنر های از خودت در کردی ها مریم ایول همشون عالی شدن
مامان پریسا
پاسخ
ممنون عزیزم. از دوستا یاد گرفتیم. در جریان هستی که
مامان کوروش
22 مرداد 93 10:05
کلا در جریان تموم امورات هستیم چی بنویسم حالا
مامان پریسا
پاسخ
هر چه میخواهد دل تنگت بگو خواهر
مامان کوروش
22 مرداد 93 10:06
فدات بشم پرسیا جون انشالله عروس بشی عزیزم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون خاله جون
خواهری
22 مرداد 93 10:49
سلام وای به به دهنم اب افتاد چه کیک خوشمزه ای ...........چه دخملی خوشمزه ای کدومشونا بخورم هر دوشون شیرنند ولی دخملی شیرین تره خوشمزه تره اونا میخورم 45 ماهگی شیرین طلا عسل خاله مبارک باشه سالگرد ازدواج شما هم مبارک باشه حسابی سنگ موم گذاشتین ایشالا همیشه تو خونتون سفره شادی پهن باشه به به آبادان چه قدر دلم هواشو کرده جای ماراهم خالی کنید اخی هوا اونجا خیلی گرمه ..........نمیاین اینجا ؟ اینجا ما داریم هلاک میشیم ببین اونجا چه خبرهههههههههههههه پریسا دعا نکن زود پاییز بیاد خاله من از تابستون چیزی نفهمیدم دعا کن یه ذره صبر کنه کارای من تموم بشه منم از تابستان یه چیزی بفهمم ویه نفسی بکشم میبوسمتون
مامان پریسا
پاسخ
سلام ابجی مهربون خوبی گلم. ابجی کوچولو خوبه؟ ممنون از محبتت نه دیگه امسال سمت شما نمیام دعا کن سال اینده.... نه تورو خدا بذار گرما بره ... کمی هم به فکر ما باشید خوووووووو
بابا و مامان
22 مرداد 93 11:37
45 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون دوستم
بابا و مامان
22 مرداد 93 11:39
به به چقد پست خوشمزه ای
بابا و مامان
22 مرداد 93 11:39
ابجی سجا
22 مرداد 93 11:49
قانون جاذبه را سیب کشف کرد وقتی آدم برای حوایش بهشت را هم فروخت !
مادر محمد
22 مرداد 93 20:25
سلام خوب هستید خیلی دلم براتون تنگ شده بود راستشو بخوای وبلاگ شما از طرف وب ما قفل شده نمیدونم چرا اینجوری شده هر کاری هم میکنم درست نمیشه بعد از کلی سرک کشیدن به این وب و اون وب تونستم پیداتون کنم حالا هم از وبلاگ مامان آینده یه فسقلی براتون کامنت گذاشتم خلاصه ببخشید که خیلی وقته بهتون سر نزدم راستی سالگرد عروسیتون مبارک باشه و امیدوارم که سالهای سال با خوشی و نهایت خوشبختی در کنار هم زندگی کنید.
مامان پریسا
پاسخ
سلام خانممی. وای جدی؟ چی بگم والله ... من که هیچ قفلی نذاشتم به هر حال ممنون که زحمت کشیددید
مامان ملینا
22 مرداد 93 22:08
سلام عزیزم مبارکه.چه کیک خوشمزه ای.نوش جونتون
مامان پریسا
پاسخ
ممنون
سپیده
24 مرداد 93 16:23
سلام خانم. خوبی؟ بازم معرفت شما . سارا که باردار شد دیگه خبری نمی گیره و اس هم جواب نمی ده. زهره هم که دیگه نگو. زمان کمی اهواز بودم ولی دوستان زیادی که واقعا قابل ستایش هستن اونجا پیدا کردم. خانمی اگه دزفول اومدی پیشم بیا. خواستی شماره هم بدم.
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. عزیزم ناراحت نباش اون ها هم به شدت درگیر هستن. وگرنه دوستای بلوری خیلی با معرفت تر از این حرفا هستن قربونت برم عزیزم هر چند شما رو خیلی کوتاه مدت دیدم ولی یه دنیا واسم ارزش داشت. حتمت عزیزم. باعث افتخاره
مامان فرنيا
27 مرداد 93 15:32
ماماني خصوصي
مامان پریسا
پاسخ
اومدم
مامان الی
27 مرداد 93 16:01
سلام مامان مهربون پری سا خوش به حال پریسا با مامان به این خوبی و کدبانویی باران بیچاره ی من که مامانش یه غذا پختن ساده رو هم بلد نیست
مامان پریسا
پاسخ
باران جون هم حتما مامان خوبی داره
مامان الی
27 مرداد 93 16:03
مامان پری خواستم بهم یه مهد خوب معرفی کنین باران خیلی حوصله ش سر میره مخصوصا که هوا گرمه و نمیشه بردش بیرون خودتون کدوم مهدین
مامان پریسا
پاسخ
الان میام
♥ مامان آینده ♥
27 مرداد 93 23:17
مبارک باشه.........
مامان پریسا
پاسخ
ممنون
مامان فرنيا
28 مرداد 93 12:11
سلام بازم خصوصي
مامان پریسا
پاسخ
چشم
نینا
28 مرداد 93 14:21
مراقب باشید! دختر کوچولوتون داره چاق می شه. خطر چاقی رو از همین سن باید جدی بگیرید وگرنه فرزندتون از لحاظ جسمی و روحی اوقات سختی رو پیش رو خواهد داشت . لازم نیست برای هر ماهگرد یا مناسبتی این همه خوراکی های چاق کننده و خامه و شکر به خورد خونوادتون بدین. من اتفاقی صفحه شما رو دیدم. ولی برای دخترتون و سلامت فیزیکی اون و دیابت خانواده تون نگران شدم. امیدوارم به فکر بیافتید.
مامان پریسا
پاسخ
باشه به فکر هستم
منا مامان الینا
29 مرداد 93 10:59
سلام مریم جونم اوووف چی کردی ترکوندی مامان هنرمند انشالله همیشه جمع سه نفری تون شادِ شادِ شــــــــــــــــــــــــــاد باشه عزیزم آهنگ وبت رو میدوستیدم زیاد
مامان پریسا
پاسخ
سلام منا جونم مرسی گلم. ان شالله شما و خانواده ی گلتون هم همیشه خوب و سلامت باشید
مامان طاها
29 مرداد 93 16:43
سلام مبببببببببببببباااااااااااااررررررررررررررررکککککککککککککککهههههه. دست مامانی هنرمندت درد نکنه با این کیک خوشمزش.
مامان پریسا
پاسخ
سلام مرسی گلم
ستاره زندگی
29 مرداد 93 19:57
سلام مامانی ما دوباره اومدیم با یه عالمه حرف وخاطره دلیل تاخیرم هم توضیح دادم. منتظر حضورتون و نظرات تون هستم
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. افرین
ستاره زندگی
29 مرداد 93 20:00
ماشالله بشما مامان زرنگ که مثل قبل ماهگردها رو جشن میگیرید دختر گلم، انشالله همیشه سالم و شاد باشی
مامان پریسا
پاسخ
مرسی دوست خوبم. ثبت خاطرات و لحظه های شیرینه دیگه...
مامان فرشته های آسمانی
30 مرداد 93 8:44
سلام خوبید؟پریساجون خوبه؟ کم پیدا؟
مامان پریسا
پاسخ
سلام ممنون شما خوبید؟ زیر سایتون هستیم گلم
مادر اميرين
30 مرداد 93 11:24
واى چه خوراكيهاى خوشمزه اى مامان هنرمند تبريك براى سالگرد ازدواجتون اميدوارم سالهاى سال اين روز رو كنار پريسا جونى جشن بكيرين😘
مامان پریسا
پاسخ
مرسی گلم
دایی رضا
30 مرداد 93 17:29
سلام من 2 تا وبلاگ دارم ميخواهم با شما تبادل لينک و بنر يا لوگو کنم اول هر سه وبلاگم را لينک کنيد وبلاگ اول من نام لينک رضا01 اس سرگرمي آدرس http://www.reza01s.blogfa.com کد لوگو اگه قصد تبادل لوگو يا بنر داريد وبلاگ دوم من نام لينک آرتين جيگر دايي آدرس http://reza03a.niniweblog.com/ کد لوگو اسلایدر بعد به اين آدرس بياييد و بگوييد با چه اسمي لينکتان کنم http://www.reza01s.blogfa.com توجه شما در هر دو وبلاگم لينک ميشويد موفق باشيد
هم نفس
2 شهریور 93 7:37
روزهایی بدی در زندگی آدم می رسد، که هیچ کسی حتی نمی پرسد "خوبی؟" برای چنین روزهای بدی، نیاز به یگانه مهربانِ دلسوزی داری به شرطی که در روزهای خوب فراموشش نکرده باشی و نامش چه زیباست… "خــــدا"
مامان زهره
2 شهریور 93 20:09
خوش به حال پریسا جون با این مامان هنرمند . مبارک باشه عزیزم ایشالا که سالیان سال کنار هم خوشبخت زندگی کنید .
بابا و مامان
3 شهریور 93 13:53
بانو
3 شهریور 93 16:31
سلام برای کودک دلبندتان لالایی بخوانید. www.banoo.ir/post/974 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
❤مامان محمد و ساقی❤
4 شهریور 93 23:40
سلام مریم جون کجایی؟؟؟ اصلا" ازت خبری نیست
مامان پریسا
پاسخ
زیر سایتون هستم
بابا و مامان
5 شهریور 93 8:57
مامان
5 شهریور 93 14:33
سلام عزیزم خوبی وای چه هنرنمایی کردی خانم . این پست اختصاصی برای هنرنمایی شما بود عکس دخترتو زیاد نزاشتی ببوسش از طرف من
مامان فرشته های آسمانی
6 شهریور 93 7:16
تو ببین، وحشی چشمان توأم دختر خوب که چنین بی سر و سامان توأم دختر خوب خوشترین خاطره در خلوت خونین خیال خواب لبخند و پری خوان توأم دختر خوب ! روزت مبارک
آیسان مامانی ماهان جون
6 شهریور 93 11:52
پریسا خانومگلم روز دختر مبارک عزیز دلمممممممممممممممممم
آیسان مامانی ماهان جون
6 شهریور 93 11:52
ماانی تنبل خانومی ..کجایی پس؟؟؟؟؟؟؟؟/..آپ کن
مامان کارن
6 شهریور 93 11:58
عزیزم روزت مبارک خوشگل خانم
مامان ناهید
6 شهریور 93 13:34
عرضی ندارم بانو فقط یادت باشد امروز که دختری در آینده مادر دختر دیگری هستی و روزی می آید که مادر بزرگ میشوی پس جدا از همه ی ناپاکیها ، تو پاک بمان ! پدیسای ناز خوشگل روزت مبارک عزیزم
پریسا پ
6 شهریور 93 14:37
روزت میارک پریسا جونم
مامان آرمان
7 شهریور 93 17:58
سلام عزیزم ببخشید خیلی دیر بهتون سر زدم آخه یک کوچولو بهمون اضافه شده و سرم خیلی شلوغه.ورود به 45 ماه از زندگیت مبارک و همینطور روز دختر هم به تو گل باغ زندگی هم مبارک
بانو
10 شهریور 93 15:59
سلام ویژگی های یک مهد کودک خوب چیست؟ www.banoo.ir/post/1010 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان امیرعلی جیگر
11 شهریور 93 13:18
مریم منتظره پسته سفرتما
مامان امیرصدرا
11 شهریور 93 16:22
سلام دختر خوشگلم مبارک باشه ماشالله به این مامان هنرمند واقعا دستت درد نکند
بابا و مامان
12 شهریور 93 8:34
فدای پریا جون نازم
مامان پریسا
پاسخ
خدا نکنه خاله
هم نفس
12 شهریور 93 15:34
در ازدحام اين همه ظلمت بي عصا چراغ را هم را از من گرفته اند اما من ديوار به ديوار از لمس معطر ماه به سايه روشن خانه باز خواهم گشت پس زنده باد اميد در تکلم کورباش کلمات چشم هاي خسته مرا از من گرفته اند اما من اشاره به اشاره از حيرت بي باور شب به تشخيص روشن روز خواهم رسيد پس زنده باد اميد در تحمل بي تاب تشنگي ميل به طعم باران را از من گرفته اند اما من شبنم به شبنم از دعاي عجيب آب به کشف بي پايان دريا رسيده ام پس زنده باد اميد در چه کنم هاي بي رفتن سفر صبوري سندباد را از من گرفته اند اما من گرداب به گرداب از شوق رسيدن به کرانه موعود توفان هاي هزار هيولا را طي خواهم کرد پس زنده باد اميد چراغ ها ، چشم ها ، کلمات باران و کرانه را از من گرفته اند همه چيز همه چيز را از من گرفته اند حتي نوميدي را پس زنده باد اميد سيد علي صالحي
مامان فرشته های آسمانی
17 شهریور 93 11:53
سلام مامانی چرا اینقدر دیر آپ میکنی پریساجون خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان پریسا
پاسخ
مرسی
فاطمه & فائزه
17 شهریور 93 20:02
سلام نااااااااازی خدا حفظش کنه به وبلاگ داداشی ما امین جون سربزنید خوشحال مییشیم اگه با تبادل لینک مافقید خبرم کنید نظر فراموش نشع لطفا
مامان پریسا
پاسخ
سلام ممنون
زهرا
5 آبان 93 21:26
تولد پریساجون مباررررررررررررررک
آیسل
10 آذر 93 23:02
سلام خوبی ؟ با من دوس میشی ؟
مامان لیــــــــــــلا
6 اسفند 93 15:34
وب زیبایی دارین به ماام حتما سر زنید
آتنا
23 خرداد 94 1:04
دوسش دارم