پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

یک عدد پریسا خانم 3 سال و 3 ماهه....

1392/11/18 22:01
نویسنده : مامان پریسا
1,812 بازدید
اشتراک گذاری

                 

سلام

خوبید؟ ایشالله که خوب هستید و خونه هاتون از گرمای محبت گرمه گرم باشه .....

دیروز 5 شنبه بود(17 / 11 / 92 ) ... اما با بقیه ی 5 شنبه ها فرق داشت . چرا؟ خب به دلیل این که دیروز پریسا خانمی ما ، 3 سال و 3 ماهه شد ...پس بزن دست قشنگه رو به افتخارش ....هوراهوراتشویقتشویقتشویق 

قربون دختر گلم برم. که هر ماه از ماه قبل خانم تر.. خوش زبون تر ... و خشکل تر میشه.

پس به همین مناسبت این پست کلا به ایشون اختصاص داره.بغل

پریسا خانم کلا هر مطلبی رو به خوبی به خاطر میسپاره و هیچ چیزی رو از قلم نمیندازه (خصوصا اگر در رابطه با خوراکی باشه خنده)......

در این رابطه....پری شب متوجه شد بستنی داریم.... یه ظرف خورد.... اول ِ صبح در خواب ناز بودم(دلم خوش بود 5 شنبه هست و مهد کودک تعطیله و میشه یه کوچولو بیشتر خوابید!!!!!) 7 صبح اومده میگه مامان بستنی میخوام....کلافه

بهش میگم : عزیزم اول صبحانه بعد بستنی... میگه: من صبحانه خوردم. کره و پنیر با نون. ...گفتم باشه برو بستنی بخور...خلاصه با راهنمایی که بهش کردم و با استفاده از زیر پایی رفت بستنی رو برداشت... من  خوابیدم.... بیدار که شدم دیدم ظرف خالی شده!!!!تعجب

اومد سراغم و میگه: مامان ببخشید که بهت گفتم کره و پنیر خوردم . چون نخورده بودم!!!!

من:

داریم از پله ها میاییم بالا هی بهونه میگیره و راه نمیره بهش میگم مامان عجله دارم سریعتر بریم خونه .....میگه : خودتو نگه دار الان میرسیم!!!!(فکر کرده هر کسی که عجله داره یعنی باید بره دس..... خجالتخنده )

 

اومد پیشم میگه مامان پاشو بریم فروشگاه ناخن بخریم .. بهش میگم ناخن واسه چی؟ (حالا من فکر میکردم یه چیزی در مورد ناخن مصنوعی شنیده ... مونده بودم چطور باید توجیهش کنم) من درحال فکر کردن بودم که بهم میگه: ببین ناخنم شکسته ... خراب شده ... بریم یکی دیگه بخریم...

 شبکه ی هد هد داره درمورد فواید پیاز حرف میزنه و مصرفش در سفر. با دقت گوش داد .... کمی بعد من و بابایی در مورد سفر کوتاهی به ابادان صحبت میکردیم... اومد سراغم و گفت : مامان ؟ یادت باشه میریم مسافرت پیاز هم با خودمون ببریم!!!

سفره پهن کردم برای نهار ... پریسا داشت بازی میکردمنتظر بود صداش کنم... ولی هر چی صبر کردخبری نشد...با عصبانیت برگشت گفت : یکی منو صدا کنه!!!!

من و بابایی...

 

حوصلش سر رفته بود و من پای نت بودم... اومده پشیم میگه مامان پاشو!!! از مُردن خسته شدم!!!!( میخواست بگه از خستگی مُردم )

 هفته ی قبل مامان ِ یکی از بچه های مهد که از همکارها هم هستن واسه دخترش یه هدیه آورد (ظاهرا برنامه اینه که مادرها هدیه بیارن و به اسم مهد به بچه بدن...) پریسا هدیه رو روی میز مدیر دید  ... اومد پیشم و گفت گوشتو بیار یه چیزی بگم.. بعد میگه: مامان یه جایزه رو میزه بیا بریم یواشکی برش داریم....

حالا قراره هفته ی آینده فرشته ی مهربون واسه پریسا خانم هدیه ببره !!!

کلی عکس دارم از سفر هفته ی قبل  و امروز ... بفرمایید ادامه.

 

جمعه 18 / 11 / 92

هفته ی قبل با عمو احسان که از اصفهان اومده بودن، رفتیم شوشتر...

خیلی بهمون خوش گذشت مخصوصا که هوا حسابی بهاری شده بود... ساعت 2 بود که رسیدیم و یکسره رفتیم رستوران مستوفی (یه خانه ی خیلی قدیمی که به رستوران سنتی تبدیل شده) جای خیلی خوشکل و با صفایی هم هست....

این پریسا خانم ...

و در کنار عمو احسان...

و سفره ی نهار... واقعا خوشمزه بودن... تازه کلی هم غذاهای سنتی درست میکنن. ما برای نمونه در کنار غذاهامون، یه ظرف کشک بادمجون گرفتیم و یه کاسه ماست خیار و ماست و اسفناج....خوشمزه

این جا هم داشتیم از حیاطش دیدن میکردیم... یه موزه ی مردم شناسی هم داره در زیر زمینش که پارسال رفته بودیم و عکس هاشو در یه پست گذاشته بودم...

و این یکی در کنار درب ورودی..

 

بعد از نهار رفتیم  مزار بابابزرگ برای فاتحه ...و بعدش هم کنار اب در کنار عمارت کلاه فرنگی....

ما نزدیک اب نرفتیم ولی پریسا خانم رفت جلو و همون جا هم یه دوست پیدا کرد و کلی با هم بازی کردن....

و اما امروز ....

صبح رفتیم ابادان ... هوا بسیار عالی و افتابی بود ... بعد از کلی گشت و گذار در بازار و خرید ..... رفتیم کنار اب ...

همون نزدیکی ها ، وسایل بازی گذاشته بودن و پریسا خانم هم از فرصت استفاده کرد...

و باز هم کنار اسکله...

و بعد از خوردن نهار ، رفتیم خرمشهر...

اونجا پریسا خانم هوس کرد سوار قایق بشه... بابایی هم که پایه بود قبول کرد...و.....نیشخند

 

نمایی از پل شهید جهان ارا در خرمشهر...البته از وسط اب...

 ممنون از همراهیتون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (51)

مامان مرضیه
18 بهمن 92 11:07
عزیزززززم ناخن مصنوعی بجای ناخن شکسته پریسا خانوم الهی خاله فدات شه عجب فکرایی دارن این بچه ها . قربون حرف زدنات مردم از خنده
مامان کوثری
18 بهمن 92 13:06
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی temparti.ir
آدرینا
18 بهمن 92 14:44
39 ماهگیت مبارک گل دختر
مهرشاد
18 بهمن 92 17:41
سلام دوست مهربونم ولاگ زیبایی داری خوشحال میشم ب وب منم سر بزنی سپاسگذارم
دختر خاله ی سجا( سها)
18 بهمن 92 18:07
سلام من شما را لینک کردم اشکال نداره که؟؟؟؟
مامان پریسا
پاسخ
سلام. ممنون گلم.
مامان محمد پارسا
18 بهمن 92 21:56
سلام عزیزم سه سال و سه ماهگیت مبارک عزیزم نازشو با این شیرین زبونی هاش خدا حفظت کنه گلم کلی خندیدم خسته شدم از مردنانشاالله همیشه به شادی و سفر ما هم استفاده کردیم از راه دور عکسهای نانازی هم قشنگه
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. ممنون عزیزم. ایشالله پارسا جون هم از این شیرین زبونی ها براتون میکنه
میهن استار
18 بهمن 92 22:04
میهن استار بزرگترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی کشور http://mihanstare.ir/
مامان صدرا
18 بهمن 92 22:55
از پست تولد صدرایی دیدن کنید.....
مامان فرنيا
19 بهمن 92 7:55
سلام صبح بخير هميشه به سفر خيلي دوست دارم برم آبادان هميشه عيدها ميريم اما خيلي شلوغه
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. همه وقته شما به خیر. اما در خلوتی یه حال و هوای دیگه داره
مامان فرنيا
19 بهمن 92 7:56
من فكر ميكردم فقط توي مدارس به مادرها ميگن براي بچه ها هديه بيارن پس توي مهد هم از اين خبرها هست؟
مامان پریسا
پاسخ
من هم تازه فهمیدم.
مامان فرنيا
19 بهمن 92 7:57
اخ گفتي رستوران مستوفي و باز منو ياد عيدها و شلوغي انداختي ما هم رفتيم اين رستوران را خيلي هم زيباست و غذاهاش عاليه اما هربار عيدها رفتيم كه بسيار شلوغه
مامان پریسا
پاسخ
نه فرشته جون یه بار که خلوت هستش باید بری تا از دیدنش لذت ببری.
مامان فرنيا
19 بهمن 92 7:59
جالبه ما اينجا داريم از سرما يخ ميزنيم و از شدت برف ماشين توي پاركينگ زنداني شده انوقت شما ميريد قايق سواري
مامان پریسا
پاسخ
ببببببببله
مهرنوش مامان مهزیار
19 بهمن 92 8:37
حال کردم با کلاهی که سرت گذاشت تا راضیت کنه بستنی بخوره منم از این کلاه زیاد سرم رفته و هنوزم میره. عکس های آبادان و شوشتر هم عالی هستند معلوم خیلی بهتون خوش گذشته. انشاا... همیشه شاد و تندرست باشید عزیزم.
مامان پریسا
پاسخ
شما هم ؟؟؟ مممنون مهرنوش جان
یک عاشقانه آرام
19 بهمن 92 9:44
عزیززززز دلمممممممممممممممممممممممممممم
مامان پریسا
پاسخ
چه عجب!!! خوبی عزیزم؟
مامان امیرمهدی
19 بهمن 92 16:00
همیشه به گردشمگه پسر عممو تو عکس ببینم
مامان پریسا
پاسخ
بله دیگه!!!
مامان امیرمهدی
19 بهمن 92 16:02
این همه میریم شوشتر هنوز این رستوران مستوفی نرفتم
مامان پریسا
پاسخ
واااا
مامان امیرمهدی
19 بهمن 92 16:04
3 ساله و3 ماهگست مبارک عزیزماره اصلا وقت نمیکنم بیام نت همش درگیر بازار وخرید هستیم هفته دیگه عقد دختر داداشمه.این هفته هم عروسی دعوتیم ایشالا چند روز دیگه پست میزارم
مامان پریسا
پاسخ
چه خوب ایشالله همیشه به شادی باشیدمنتظر خبرهای خوب هستیم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 بهمن 92 18:04
سلام عزیزم فدای شیزین زبونیات عزیز دلم همیشه به شادی و سلامتی و خرمی
مامان پریسا
پاسخ
ممنون عزیزم. همچنین شما
زهره مامان فاطمه
19 بهمن 92 19:51
وای چه صفایی کردین منم این رستوران رفتم خیلی باحالهمامانی دوتاپست جدید دارم بیاخصوصی خانمی
مامان پریسا
پاسخ
پس میدونی چطوری. الان میام.
تا ابددونفره
19 بهمن 92 20:56
سلام خانمیسه سالو سه ماهگیه پریسا جون مبارک باشهبه به چه شیرین زبونی هاییهمیشه به گردشو تفریحعکسا خیلی خوشگلن عزیزم نظر پست قبلی نرسیده
مامان پریسا
پاسخ
سلام عزیزم.خوبید؟ ممنون گلم. بله رسیده ولی کم کم دارم تایید میکنم. دیگه 2 تا پست پشت سر هم شد و من هم فرصت نکردم. شرمنده گلم.
مامان آناهیتا
19 بهمن 92 21:47
وای کلی خندیدم از کارهای این شیرین زبون همیشه به گردش عزیزم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون خاله
یک عاشقانه آرام
20 بهمن 92 9:13
سلام مجدد بله خانومی ما شهریور عروسی کردیم.یادته همیشه بهممیگفتی چشم به هم بذاری عروسی کردین؟اونموقعا که من خیلی نا امید بودم و از شرایط خسته بودم..... شوهرمم رفته سربازی.البته نزدیکه زود به زود میاد.خوبه همه چی خداروشکر... خصوصی هم دارین
مامان پریسا
پاسخ
سلام عروس خانم بله دیگه گر صبر کنی زغوره حلوا سازم ایشالله اون هم به موقع خودش درست میشه
مدرسه ی مامان ها
20 بهمن 92 14:39
سلام مامان عزیز پریسا جون ماشاءالله به این دخمل بانمک. خدا براتون حفظش کنه و همچنین شما رو برای اون. راستی گفتین 3 سال و 3 ماهگی یاد یه چیزی افتادم؛ البته معلومه که شما یادتون مونده ولی بالاخره از سر دوست داشتنتون خواستیم دوباره یادآوری کنیم : http://mamanschool.niniweblog.com/post345.php لحظه های ناب زندگیِ پریسا جون مبارک باشه مامانیِ مهربون:
مامان پریسا
پاسخ
سلام خانم معلم های عزیزم. وای ممنونم. چه نکات خوبی رو نوشته بود. واقعا ممنونم.
ستاره زمینی
20 بهمن 92 22:06
عزیزم مبارک باشه
ستاره زمینی
20 بهمن 92 22:07
100ساله شی الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان پریسا
پاسخ
ممنون خاله
مامان نازنین جون
21 بهمن 92 1:36
سه سال وسه ماهگیت مبارک عزیزززززمخوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنید واجازه بدین تا با افتخار لینکتون کنم انشاا... د.ستای خوبی واسه ی هم بشیم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم. اومدم وبلاگتون ولی متاسفانه نمیشه براتون کامنت بدم.
مادر
21 بهمن 92 12:50
سلام اول تبریک 3 سال و 3 ماهه شدن خانم خانمها دوم ماشاءا... به شیرین زبونیاش سوم همیشه به سفر. شاد باشید
مامان پریسا
پاسخ
سلام اول مرسی خاله دوم سوم همچنین شما و خانواده
مامان روژینا
21 بهمن 92 17:34
سلام مامانی پریسا جونیخوبی؟ چقد شیرین زبونیهای دخملمونو قشنگ توصیف کردی خدا حفظش کنه این عسل خانومو برات عزیزم دائم به گردش فدات شم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون
مامان هیمن
21 بهمن 92 19:34
از دست این دختر شیرین زبون چقد خندیدم
مامان پریسا
پاسخ
ایشالله همیشه لبتون خندون باشه
مامان هیمن
21 بهمن 92 19:35
پیاز هم باخودمون ببریم
مامان هیمن
21 بهمن 92 19:35
فدای شیرین زبونیت بشم.یکی منو صدا کنه
مامان پریسا
پاسخ
خدا نکنه عزیزممممممممم
مامان هیمن
21 بهمن 92 19:36
از مردن خسته شدم
مامان هیمن
21 بهمن 92 19:37
غذای سنتیکشک بادمجوننوش جونتون.همیشه به گردش
مامان پریسا
پاسخ
مررررررررررسی گلم
زهرا
22 بهمن 92 19:31
ماشالله چه شیرین زبون شده پریساخانم امدوارم همیشه خوش باشید بوسسسسسسسسسسس
مامان پریسا
پاسخ
ممنون خاله زهرا جون
مامان تارا
23 بهمن 92 7:40
سه سال و سه ماهگی خانوم کوچولو مباررررررررررررررررررررک ای مریم تنبل میخواستی بچه رو از سرت وا کنی ؟!!! اونم خوب جواب داد / هههههههههههههههههههه خودتو نگه دار !!!! ای جانم دختر باهوش مامان یه گونی پیاز بنداز رو کولت ببر یکی این بچه رو تعارفش نمیکنه بیاد سر سفره
مامان پریسا
پاسخ
مرررررررررررررسی بله دیگه. یاد گرفتی؟ یه گونی؟ باشه یه وانت کرایه میکنم
مامان تارا
23 بهمن 92 7:47
اوخی این فرشته نامهربون هدیه براش نمیاره تا دخملی مجبور بشه هدیه رو یواشکی برداره رفتین آبادان؟ جنسا چطور بود؟ میگن یه جاهاییش قیمتها خیلی خوبه ؟ نه ؟ آدرس بده چه جالب توعکس سومی پریسا و عمو احسان خیلی شبیه هم افتادن!!! چه خونه سنتی زیبایی / واییییی سفره ناهارو ببین
مامان پریسا
پاسخ
نه عزیزم .. به نظرت جنس ارزون هم پیدا میشه که خوب باشه؟ گر یافتی خبرم کن
الی
23 بهمن 92 17:10
خوش به حال پریسا خانوم خوب واسه خودت همه جا میری شیطون مریم خانوم ایشالا که 300 سالگی دخملی رو ببینی
مامان پریسا
پاسخ
مرررسی
مامان پريسا خانوم
23 بهمن 92 17:16
______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|_iهميشه به گردش و تفريح و شادي
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم. و ممنون بابت دسته گل
مریم مامان سروش
23 بهمن 92 19:26
چه پریسای شیرینی. حتماً تا حالا از فرشته جایزه‌اش رو گرفته و خوشحاله.
مامان پریسا
پاسخ
نه .. هنوز فرشته ی مهربون داره دنبال جایزه ی مناسب میگرده
مامان نیایش
23 بهمن 92 21:10
سلام عزیزم مبارک باشه سه سال و سه ماهگیت عزیزم ماشاالله چه قدر باهوش و با استعداد و خلاقه دخملم کلی خندیدم به حرفاش شیرین زبون با مزهچه عکی های خوشگلی همیشه به سفر
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. شما خوبید؟ فکر کنم زهره جون هستید؟ درسته؟ مرسی عزیزم. ایشالله شما هم همیشه خوش باشید
ابجي سجا
24 بهمن 92 9:51
ای مهربانترین آیت مهر: بامهربان ترین یاد به یادت هستم. اپیم
مامان پریسا
پاسخ
چشم
مامان گیسو جون
25 بهمن 92 0:35
سلام عزیزم خوبین؟ همیشه به گردش و سفر سه سال و سه ماهگی پریسای نازم مبارک قربونش برم اینهمه دلبری می کنه ببوسششششششش
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. ممنون. ایشالله شما هم همیشه خوش باشید
گروه طراحی سیاه و سفید
25 بهمن 92 20:29
به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای بکنی با عکس نی نی خوشملت بدو بیا سیاه و سفید به ده نفر طراحی رایگان انجام میده نفر اول قالب با عکس دلخواه رایگان نفر دوم اسلایدر شو بالای وبلاگ با عکس دلخواه 8نفر دیگر تقویم با عکس دلخواه هدیه میده هاا بدو بیا تا دیر نشده یه سر بزن دست خالی نمیری
گروه طراحی سیاه و سفید
25 بهمن 92 23:08
با عرض سلام وبلاگ نی نی شما جز هشت نفر برای طراحی رایگان تقویم می باشد لطفا عکس دلخواه رو برامون بفرستین و بگید تقویم 12ماه باشه یا فقط تک ماهه مثل بهار عکس مورد نظر آپلود کنید در بخش نظرات وبلاگ بدین تا ماکارمون رو شروع کنیم ممنون اط حضورتون
مامان ارسطو
28 بهمن 92 0:15
سلام مریم جون گللللللللل تاسف بابت نرسیدن به قرار وبلاگی امیدوارم که همیشه ب سفر و شادی خصوصی
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. ناراحت نباش ایشالله دفعه های بعد... ایشالله به شما هم خوش گذشته باشه
هم نفس
28 بهمن 92 15:24
سلام وب زیبایی داری و دخمل خوشگل. دوست داشتی یه سری هم به ما بزن.
مامان پریسا
پاسخ
سلام ممنون گلم. اومدم وکلی لذت بردم.
سمیرا
28 بهمن 92 22:18
اول از همه 3 سال و3 ماهگی پریسا جون مبارک شما با این وروجک اصلا حوصلتون سر نمیره هر روز حرفا و کارای جدید و یکی از دیگری بامزه تر وای اونجاها چقدر هوا خوبه عکساتون خیلی قشنگه خدا رو شکر که خوش گذشته
مامان پریسا
پاسخ
ممنون سمیرا جون. بله دیگه معمولا با هم سرگرم هستیم. لطف داری عزیزم.
مامان دوفرشته
10 اسفند 92 14:41
همیشه به گردش ماروقابل ندونستی که نیومدی پیشمون
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم. به خدا تمکام وقت که اونجا بودم به یاد شما بودم.
خاله مینا
10 اسفند 92 19:33
به به چه دختر نازی ... خدا حفظ اش کنه براتون همچنین خسته نباشی با این وبلاگ قشنگ من هم یه دختر دارم خوشحال میشم یه سری به ما بزنی و نظر بگذاری
مامان پریسا
پاسخ
ممنون چشم