پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

جشنواره ی غذا...

1392/11/13 21:53
نویسنده : مامان پریسا
3,989 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام

جای همه ی دوستان خالی بود.... روز 5 شنبه و جمعه و شنبه زیباترین شبهای شهرمون بود.خیال باطلدر کنار دوستانمون بهترین لحظه ها رو گذروندیم....

جشنواره ی غذا در جاده ساحلی کیان پارس برگزار شد و هر کدوم از دوستان با یه خوراکی یا چند خوراکی خوشمزه اومدن و در یک رقابت بسیار زیبا و دیدنی اون ها رو فروختن .... اگر خدا بخواد تمام پول هایی که جمع شد برای کودکان سرطانی و بیماری های سخت مصرف میشن....

به قول یکی از دوستان تجربه ی فروش خوراکی رو هم به دست آوردیم.خندهاگر یه زمانی قصد راه اندازی یه کار و بار رو داشتیم میدونیم چکار کنیم.

واقعا کار سختیه .. وقتی که بینندگان فقط بیان و ببینن و رد بشن و هیچ نخرن.قهر و یا یه نفر بیاد و یه ظرف باقلای 2 هزار تومنی رو 15 هزار تومن بخره تعجب و ما...هورانیشخند

 هر چند دقیقه یه بار از یه گوشه ی سالن صدای دست و جیغ و هورا بود که به هوا میرفت و ....    خنده

ما هم هر 2 شب 5 شنبه و جمعه با یه قابلمه باقلا رفتیم برای جشنواره.Smiley from millan.net

اما واسه شنبه چون مراسم تمدید شده بود و ما هم نه فرصت داشتیم و نه خبر از تمدید شدن برای فروش....  همینجور دست خالی رفتیم و فقط خرید کردیم.

 

کلی برنامه اجرا شد و از طرف صدا و سیما هم گزارش گرفتن...

خب عکس ها خیلی زیاد هستن... از همه ی خوراکی ها یی که غرفه ی ما آورده بودن عکس گرفتم. همه رو میذارم ادامه ... بفرمایید.

 

یکشنبه 13 / 11 / 92

از ابتدای ورودمون این عروسک که اسمش قلقلی بود اومد سراغ پریسا :

این هم غرفه ی ما و پریسا :

و با ابوالفضل (پسر خاله که 2 شب رو همراهمون بود ):

نمایی از میزمون در روز شنبه ( باقلای ما اینجا مشخصه .. از قابلمه هم عکس گرفتم ولی هر چی گشتم پیداش نکردم.متفکر)اگر دوستان از قابلمه ی ما عکس گرفتن لطفا بهمون برسونن.چشمک

راستی اون کاپ کیک ها هم کار دست مامان علی جون هستن.

یه فلاکس چای واسه خودمون برده بودم که خسته شدیم بخوریم . ولی همون رو هم لیوانی 1000 الی 1500 فروختم.نیشخند

مهزیار جون (پسر مهرنوش جان دوست بسیار عزیزمون ) که 2 شب همراهمون بودن و کلی در فروش بهمون کمک کردن و کلی هم از همه ی خوراکی های میزمون خرید کردن.بغل

و سپهر جون دوست وبلاگیمون پسر زهرا جون.

ببینید هم باید حواسم به فروش باقلا بود و هم به عکس گرفتن.مژهواسه همین عکس ها زیاد واضح نیستن...

این ها هم ترامیسو از مامان فرگل جون عزیزدستشون درد نکنه عالی بودن از رو هوا فروش رفتن دست اخر واسه دونه ی اخری دعوا شد...خنده

و کیک بستنی بسیار خوشمزه از مامان فرگل جون نصفه یه ظرفشو من خریدم کلی به خاطر به دست اوردنش جنگیدم.گاوچرانخنده

اون توت فرنگی که اون وسط چشمک میزنه هم یه داستان داره...

وقتی ظرف کیک رو برداشتم یه اقا و خانمی اومدن واقاهه گفت همون توت فرنگی رو بهم بدید و 5 هزار تومن هم بابتش دادن . میخواست توت فرنگی رو بذاره دهن خانمش که خانمه خودشو عقب کشید ما اماده بودیم  تا واسش کلی دست بزنیم که یه هو همه وارفتیمقهقههدست اخر اقاهه خودش نوش جون کرد.خنده

و فرگل جوووون دختر دوست عزیزمون و مامان هنر مندبغلماچ

مامان فرگل جون سنگ تموم گذاشتن و واسه شب اخر هم یه کیک اسفناج خوشمزه و کلی کاپ کیک خوشمزه آوردن.

جای همه خالی که این چند شب چقد کیک خوردیم.خندهالبته همه رو میز خودمون هم میخریدیم.از خود راضی

و ترشی زهرا جون مامان ارسطو . یه ظرفشو خریدم عجب ترشی خوشمزه ایی...خوشمزه

برای شنبه هم زهرا جون چیز کیک درست کردن و مامان علی هم 2 تا کیک . من هم این طرف میز تبلیغ میکردم.نیشخند

این هم پریسا با کلاه قرمزیخنده

یه اقایی بود به اسم ( مرتضی نقره ایی !!!) از سر تا پا نقره ایی رنگ بود... متفکر

خلاصه این که جای همه ی دوستان خالی بود. هم دوستای همشهری که نتونستن بیان و هم دوستای راه دور....

خدا رو شکر بابت این مراسم و فقط از میز ما حدود 2000000 (دو میلیون تومانتعجبتشویق) جمع شد ... ایشالله یه گوشه ی خیلی کوچیک از این مشکلات رو بتونه حل کنه.قلب

 

پ . ن

کیفیت عکس ها پایینه... زاویه ی عکس ها اصلا به دلخواهم نیست....

همه به خاطر اینه که در بدترین موقع دوربینم خراب شد!!!گریهاین دوربینو از داداش حسین گرفتم تا ایشالله دوربینمون درست بشه.اوه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (52)

ابجي سجا
13 بهمن 92 21:12
پروردگارا به من "آرامشی" ده تابپذیرم آنچه را نمیتوانم تغییر دهم "دلیری" ده تاتغییر دهم آنچه را میتوانم تغییردهم "بینش" ده تاتفاوت این دو رابدانم ومرا "فهم" ده تامتوقع نباشم دنیا ومردم آن مطابق میل من رفتار کنند
مامان کوثری
13 بهمن 92 22:03
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
پریسا نجفی
13 بهمن 92 22:29
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
زهرا
13 بهمن 92 22:43
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، چون هزینه تبلیغات اینترنتی بالا است، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir ممنون
مامان دوفرشته
14 بهمن 92 0:54
به به چه جالب خوب یه ندابه ماهم میدادین تاماهم خودمونومیرسوندیم
مامان پریسا
پاسخ
گلم خیلی وقته اینجا اطلاعیه زدیم.راستی مگر همشهری هستید؟ یعنی راه نزدیکه؟
الهام(مامان فرگل)
14 بهمن 92 1:14
زهرا جون چه عکسای خوبی گرفتی عزیزم دستت طلا با اجازه ت من همشو کپی کردم ممنونم خوشبحال پریسا جون با این مامان خوش ذوق
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم. قابل شما رو نداره گلم.
مهرنوش مامان مهزیار
14 بهمن 92 7:45
سلام مریم جون دست تون درد نکنه همه چیز عالی بود. عکس ها هم خیلی خوب من یادم رفت عکس بگیرم چندتا عکس با مامانا آقای پدر گرفتن اما خوب نمیشه بزارم دیگه. منم از عکس ها استفاده می کنم. مریم جون از اینکه شما د بقیه دوستان رو دیدم خیلی خیلی خوشحالم. دوست های هنرمند و گل اهوازی. منم دوربین اصلیم فلشش سوخته برای همین دل و دماغ عکاسی ندارم یه جورایی.
مامان پریسا
پاسخ
سلام عزیزم. اون موقع زیاد کسی به فکر عکس گرفتن نبود. عکس های من هم زیاد خوب نشدن. بله دیگه اونها یادگاری هستن ای وای مثل دوربین من من هم خیلی خوشحالم که شما ها رو دارم.
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
14 بهمن 92 8:36
عجب جشنواره با حالی بوده دست همه مامانهای نی نی وبلاگی عزیز درد نکنه از ظاهر غذا ها معلومه که باید خوشمزه بوده باشن جریان اون توت فرنگی هم خیلی با مزه بوده
مامان پریسا
پاسخ
ممنون عزیزم. بله خیلی خوشمزه بودن تازه از کلی از غذاها عکس نگرفتم.....
✿مامان علی خوشتیپ✿
14 بهمن 92 12:41
خسته نباشید...درکنار شما دوستان خیلی خوش گذشتکیک شکلاتی من که چیزیش نمونده تو اون عکسبا اجازه بعضی از عکساتونو برمیدارم
مامان پریسا
پاسخ
شما هم خسته نباشید. چکار کنم که به اخرش رسیدمقابل شما رو نداره
زهره (مامان فاطمه)
14 بهمن 92 14:58
سلام خداروشکر که همه چی عالی بوده واقعا جای ما خالی. من 5شنبه وجمعه رفته بودم دزفول خیلی دلم میخواست بیام نمیدونستم تمدید شده
مامان پریسا
پاسخ
خیلی جات خالی بود
خواهرفرناز
14 بهمن 92 15:29
وای دلم ضعف رفت خداییش چه قدر بااین کیکای خوشمزه اضافه وزن اوردین؟ به دلم اب افتاد..... واقعا این ظرفای باقالی را 15000فروختین؟ دست همگی درد نکنه قبول باشه ماجرای توت فرنگی هم جالب بود از دست این مردا
مامان پریسا
پاسخ
جات خالی بود خب گلم اینقد سرپا بودیم که همش مصرف شد رفت اره دیگه
خواهرفرناز
14 بهمن 92 15:29
قضیه این پست بالایی چیه؟نه اسم داره نه........
خواهرفرناز
14 بهمن 92 15:45
کیک را برشی چند فروختین؟
مامان پریسا
پاسخ
2000 تومنعزیزم تمام پولش رفت واسه بچه های سرطانی.
خواهرفرناز
14 بهمن 92 15:54
کلی خندیدم فکر کردی قورباغه قورت دادم؟ میدونم میدونی برا یاد اوری میگم اسم یه کتابه که یعنی کارامو انجام دادم همون دلمو زدم به دریا وکارای عقب مونده را انجام دادمخ ناراحت نشو بیا بخوانش توش احساس تلخ وشیرینه به نظرم جالب شده حالا فکر نکنم تموم بشه بیا بخوان
مامان پریسا
پاسخ
ای بابا!!!! الان میام
مامان فتانه
14 بهمن 92 15:57
Ay khosh be haleton cheghad chizaye khoshmaze...dasteton dard nakone kare ghashangi bod
مامان پریسا
پاسخ
جای دوستان خالی بود
خواهرفرناز
14 بهمن 92 16:11
گفتم حتما کیکم برشی 20000تومان فروختین توت فرنگی دونه ای 5000تومان وای چه قدر گرون فروشین مغازه زدین من برم از بغلی خرید کنم خیلی گرونههههه همش برا شوخی بود گلم میدونم ایشالا بچها درمان بشن بازم میگم قبول باشه
مامان پریسا
پاسخ
خودم هم کلی دلم میسوخت که این همه گرون فروختیم ولی خب چاره ایی نبود باید حداقل یه کمک کوچولو میشد.
سمیرا
14 بهمن 92 16:44
به به چقدر خوب همه دوستان جمعند منم کیک میخوام ترشی میخوام باقالی میخوام عکساتون خیلیم قشنگه با همین عکسا دل ما آب شد چه برسه به کیفیت بهترش دست همه شما مامانای مهربون و هنرمند و کدبانو و باسلیقه درد نکنه هم واسه آشپزی هم واسه خریداتون همم اینکه باعث شدید به بچه های گلتون کلی خوش بگذره
مامان پریسا
پاسخ
ممنون سمیرا جون نظر لطف شماست. جاتون خالی بود. حتما اگر بودید خیلی بیشتر بهمون خوش میگذشت.
مامان رومینا
14 بهمن 92 19:26
ایول عالی بودهخدا اجرشو بهتون بده ایشالا چه خوراکی های خوشمزه ای خصوصی خانمی
مامان پریسا
پاسخ
مرسی گلم
مامان ارسطو
14 بهمن 92 20:52
مرررررررررررررررررررررسی مریم جون بابت عکسا همشو کپی کردم کاش عکسای مامانا رو هم رمز دار میزاشتی
مامان پریسا
پاسخ
قابل شما رو نداره عزیزم. وای نهههههههههه
ابجي سجا
14 بهمن 92 21:23
موافقم خاله جون
ابجي سجا
14 بهمن 92 21:23
الهی تکیه بر لطف تو کردم/ به جز لطفت ندارم تکیه گاهی گرفتم دامن بخشنده ای را / که بخشد از کرم کوهی به کاهی
ابجي سجا
14 بهمن 92 21:25
باافتخارپریسا جون لینک شدن
الهام (مامان فرگل)
14 بهمن 92 23:58
مریم جون ایمیلتو واسم بفرست تا دستور دسر رو برات ایمیل کنم
مامان محمد پارسا
15 بهمن 92 0:09
سلام عزیزم خدا رو شکر خوشحالم که خوشت اومد عزیزم انشاالله مورد قبول درگاه حق قرار بگیره این کار قشنگتون از ظاهر غذا ها که پیداست خیلی خوشمزه بودن
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. ممنون عالی بودن. ایشالله
تا ابددونفره
15 بهمن 92 2:14
سلام عزیزمبه به چه کار قشنگی کردین.دستتون درد نکنه و خسته نباشینخیلی دوست داشتم بیام اما حیف که نبودم.ایشالا هر سالهعکسا هم خیلی بودن و بیشتر خوشمزه
مامان پریسا
پاسخ
سلام دوست خوبم. جای شما خالی بود گلم.
آیسان مامان ماهان
15 بهمن 92 9:46
به به به چه روز خوبی،چه کار خوبیاجرتون با خدا،خدا قبول کنه ازتون
مامان پریسا
پاسخ
مرسی
آیسان مامان ماهان
15 بهمن 92 9:50
ای جونم منم باقلا سیری 15 تومن میخوااااااااااااااااااااااااام
مامان پریسا
پاسخ
سیری 15 تومن؟
آیسان مامان ماهان
15 بهمن 92 9:50
خدا حفظشون کنه دخترخاله پریسا و پسر خاله ابولفظل رو
مامان پریسا
پاسخ
ایشالله
آیسان مامان ماهان
15 بهمن 92 9:52
شمام کم نامردایی نیستینااااااااااااااااچایی اونم از نوع فلاکسییییی،لیوانیش 1500
مامان پریسا
پاسخ
بله دیگ اینجوریاست
آیسان مامان ماهان
15 بهمن 92 9:54
وااااااااااااااااااای دختر چه کردی امروز با مننننننننننننننننن..من که همش دهنم آب افتاده الانه که اینجا رو سیل ببره
مامان پریسا
پاسخ
ببخشید
آیسان مامان ماهان
15 بهمن 92 9:55
عکسها خیلیم عالی بودن،مییییییییییییییییییسی،خدا ازتون قبول کنه،پریسا جونو بقیه بچه هام خسته نباشن
مامان پریسا
پاسخ
ممنون عزیزم. لطف کردید
مامان روژینا
15 بهمن 92 11:07
سلام عزیزمهمیشه به جشن و شادیپریسای قشنگمو ببوس مامانی
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم.ممنون عزیزم
مامان فرنيا
15 بهمن 92 12:02
خيلي حيف شد كه نتونستم بيام و اولين باره كه دلم سوخت ساكن اهواز نيستم دستتون درد نكنه خدا بهتون اجر بده ولي جاي من خالي چيز كيك و كيك بستني بخرم بخورم راستي ديدم كيك اسفناج هم خورديد خوشمزه بود مگه نه؟ اين دفعه ميخوام كيك نعنا درست كنم
مامان پریسا
پاسخ
جاتون خلی بوده و همیشه هم خالیه عزیزم. بله خیلی هم خوشمزه بود. وای چه خوب. دستورشو بهم بده
مامان فرنيا
15 بهمن 92 12:02
گل دختري هم كه حسابي به مامانش كمك كرده
مامان پریسا
پاسخ
کمی تا قسمتیالبته بیشتر خرج تراشی بوده تا کمک
مامان فرنيا
15 بهمن 92 12:04
دلم واسه پريسا جون و مامانش تنگ شده خيلي خوب شد نوشتيد ميامدم ميديدم هنوز اپ نكرديد دلم غصه دار ميشد
مامان پریسا
پاسخ
قربون دوستم برم عززززززززیزم
مامان کوروش
15 بهمن 92 12:14
سلام خسته نباشید همگی چه غذاهای خوشگل و خوشمزه ایی
مامان پریسا
پاسخ
ممنون
اکرم
15 بهمن 92 12:42
آخی عسیسم شعرش تکون دهنده بود برا خودمم خوشبحالتون جشنواره غذا ؟ ما شهرستانیا از همه چی محرومیم
مامان ساجده
15 بهمن 92 14:14
ای ولللل خانمای کدبانوووو اون عکس اولی دخملی هم با قلقلی خیلی خسمل شده
مامان ساجده
15 بهمن 92 14:16
میپم اون رمز پست بالاییه به ما هم اگه تعلق میگیره به مام بدین
مامان ندا
15 بهمن 92 15:32
چه کار جالب و خداپسندانه ای من که نشنیدم جامون خالی بود
مامان گیسو جون
15 بهمن 92 16:39
سلام عزیز دلم واقعاً خسته نباشید خیلی عالی بود جای من خالیییییییی البته برای خوردن وگرنه در من از این هنرها نیست خدا به همتون و عزیزاتون سلامتی بده
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. ممنون عزیز دلم.
مامان هیمن
15 بهمن 92 17:09
خدا اجرتون بدهپیداست روزای زیبایی رو اونجا داشتین
مامان پریسا
پاسخ
ممنون عزیزم.
شادی
15 بهمن 92 17:10
عجب. من بازم این مراسمو از دست دادم. پارسال که اصلا خبر نداشتم. امسال هم که اهواز نبودم. خیلی دوست داشتم منم اونجا بودم. خدا خیرتون بده.
مامان پریسا
پاسخ
جاتون خالی بود
مامان امیرمهدی
16 بهمن 92 11:42
واااای جای من خالی اگه بودم همشو یه جا میخریدم2 میلیون؟؟؟؟خداییش از عکس اولی متوجه شدم دوربین خودت نیست گفتم انگار مریم رفته دوربین خریده ولی چ بی کیفیتدست همگی درد نکنه ایشالا هر چی از خدا خواستین بهتون بده
مامان پریسا
پاسخ
هان؟!! بله 2 میلیون ممنون
مامانی
16 بهمن 92 11:49
این همه کیک آخه مامانی پریسا جون نمیگی یه وقت یکی مثل من با شکم گرسنه این همه کیک و ببینه چه حالی میشه دستتون درد نکنه
مامان پریسا
پاسخ
دیگه ببخشید
مامان علی خوشتیپ
16 بهمن 92 21:25
sسلام.ممنون اینا همش تبلیغات موسسه مشکه...اگر بری تو فیس بوک و تبلیغاتشونو بخونی متوجه غرورشون میشی...این انجمن هم اگر کلاه بردار باشه بهتر از اوناست که بخوان با ریا یه کاری انجام بدن!!!! زورشون اومده نتونستن جلوشون وایسن... صدبار اومدن برنامشونو کنسل کنن ولی نشده چون سپاه پشتشته...حالا باز تحقیق میکنم ببینم کجاها خرج شده و شماره میگیرم و خبر میدم... راستی من اینجا نظر گذاشته بودم...نرسیده؟
مامان پریسا
پاسخ
ممنون برای تمام زحمت هاتون
آدرینا
17 بهمن 92 13:16
بــــــــــــــه و بــــــــــــــــــــــه
مامان پریسا
پاسخ
جاتون خالی
مامان فرنيا
19 بهمن 92 7:50
سلام من كلي نظر واسه اين پست گذ اشته بودم اما چرا نيست؟ يعيني همه را نت خورده
مامان پریسا
پاسخ
نه گلم هست هنوز تایید نشدن
مامان صدف
20 بهمن 92 11:27
چه پست خوشمزه ای ممممممممممممممممم
مامان محمد صدرا
24 بهمن 92 10:27
آفرین ..هزاران آفرین از این کارهای قشنگ.مامان پریسا جون خیلی خوشم اومد عالی بود کاش این باب شه واسه همه جا
مامان پریسا
پاسخ
ممنون فهیمه جون