پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

یک حضور سبز ،یک تولد ،یک دیدار دوستانه،یک پیک نیک...

1392/11/26 0:40
نویسنده : مامان پریسا
2,852 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

هفته ی گذشته 3 تا رخ داد مهم برامون اتفاق افتاد که همشو یکجا و فشرده  مینویسم.

پس بفرمایید ادامه...

جمعه 25 / 11 / 1392 

راهپیمایی٢٢ بهمن و حضور سبز پریسا

روز دوشنبه 22 بهمن بود. راستش تا به حال برامون پیش نیومده بود که به راهپیمایی بریم ولی امسال تصمیم گرفتم برای اولین بار پریسا رو به راهپیمایی ببرم.

اتفاقا خیلی خوب شد که رفتیم. واقعا براش جالب بود. این همه ادم... این همه تلاش و تکاپو ... پرواز لحظه به لحظه ی هلیکوپتر (بالگردنیشخند) از بالای سرمون و.... همه و همه پریسا رو حسابی هیجان زده کرده بود...

مدرسه ی مامان ها هم ( در این پست)  یه مسابقه ترتیب داده بودن که من هم چند تا عکس از پریسا گرفتم

اینو واسه مسابقه فرستادم...

 

یه اتفاق جالب هم افتاد که این راهپیمایی رو واسه پریسا به یادماندنی تر کرد...

در راه برگشت بودیم که یه اقایی روی زمین و داخل کارتون جوجه میفروخت... از اونجایی که پریسا مدتیه  ازما قول گرفته که براش جوجه بگیریم، تا چشمش به جوجه ها افتاد چنان به وجد اومد که تا اون لحظه که داشت از خستگی غر غر میکرد، یادش رفت خنده... رفت سراغ اقاهه و شروع کرد به بازی با جوجه ها و من هم مجبور شدم یه جوجه ی طلایی براش بگیرم....کلافه

بقیه ی راه  همش سرش داخل پلاستیکی بود که جوجه داخلش بود و کم کم به سمت خونه رفتیم...

بعدش هم که برای هر کسی تعریف کردیم که رفته بودیم راهپیمایی ، پریسا سریع میگفت : من هم از راهپیمایی جوجه خریدم..خنده

اینقد دوستش داره که تا چشماشو باز میکنه اول میره سراغ جوجه ...نیشخند

این هم پریسای ذوق زده شده همراه با جوجه...

تولد ستایش و یاسین جووووووون

عصر ِ همون روز ِدوشنبه 22 بهمن، تولد ستایش و یاسین ، بچه های دایی حسین بود . چون تاریخ تولد هر دوشون یک روزه ، پس یک تولد واسه 2 تا شون برگزار شده بود....هورا

داشتم از ستایش عکس میگرفتم که پریسا هم اومد گفت من هم این مدلی میخوام و این شد که.....

و پریسا خانمممممممقلببغل

دیدار وبلاگی با دوستان گلللللللللللللممممم

در هفته ی که گذشت یکی از دوستای گلم که الان حدود 2 ساله با هم دوست هستیم و البته از طریق نی نی وبلاگ... خبر دادن که دارن به اهواز تشریف میارن..هورا

مامان فرنیا جووووون و فرنیا جوووووووون http://farniagoli.niniweblog.com/

و قرار شد که یک روز همدیگه رو ببینیم. به چند تا از دوستای همشهری هم اطلاع دادم که اگر میتونن تشریف بیارن و این شد که روز 5 شنبه( 24 / 11  )4 تا از مامان های نی نی وبلاگی تونستن همدیگه رو ببینن.. جای بقیه ی دوستان خیلی خالی بود...خیال باطل

مامان فرنیا - مامان فاطمه - مامان علی - مامان پریسا

پریسا خانم که اجازه نداد زیاد پیش دوستان بشینم. اول بردمش استخر توپ .. البته اونجا موفق شدم از علی عکس بگیرم .(از راست فاطمه - علی - پریسا ) فاطمه و پریسا پشتشون به دوربینه...

و بعد هم با فرنیا جون رفتن چرخ فلک ....

این هم قسمت خوشمزه ی دیدارمون...نیشخند

 

روز عشقققققققققق...

امروز هم که 25 بهمن بود و به روایتی نیشخندروز عشق یا ولنتاین .... ما هم واسه این که هم رنگ جماعت بشیم کمی هنر از خودمون نشون دادیم.خنده

اول با این کاپ کیک های شکلاتی که برای اولین بار درست کردم و به نظر خودم خیلی خوشمزه شدن.البته دیروز واسه قرار دوستان بردم و خدا رو شکر خوششون اومد . باقیشم واسه بابایی و پریسا نیشخند

و این هم دیگه همینجوری درست کردم پریسا که خیلی خوشش اومد....

پیک نیک...

هوای شهرمون حسابی گرم شد...ابروفعلا که بخاری خاموشه ... هوا هم افتابی ....برای همین امروز رفتیم پیک نیک که خیلی خوش گذشت...

البته جوجه ی پریسا رو هم با خودمون بردیم..خنده

درخت های شهر شما این موقع سال شکوفه میدن؟ درخت های توت شهر ما که جوونه زدن....

 

ایشالله همیشه سبز باشید.. ممنون از همراهیتون..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (72)

گروه طراحی سیاه و سفید
25 بهمن 92 23:25
با سلام دوتا عکس باشه کافیه
مامان پریسا
پاسخ
در اولین فرصت ادرسشونو واستون میفرستم.
مامان آناهیتا
26 بهمن 92 0:01
سلام عزیزم عجب خاطره خوبی شد از 22 بهمن براش خوش بگذره همیشه جمع دوستان عکس های تولد وتکی پریسا جون خیلی قشنگ شدن اینجا هنوز پکیج روشنه البته فقط اتاق اناهیتا ولی برگ درختا هنوز نریختن همه جا سبزه کاپ کیک هاتونم که به نظر خوشمزه میاد نوش جونتون . ولنتاین مبارک
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. ممنون جای شما هم خالی بود. ولی فاصله ی ما که زیاد نیست. حتما گرما به اونجاهم رسیده. نه این درخت تازه داره جوونه میزنه. خیلی برام جالب بود. مرسی عزیزم. عشق شما هم پایدار.
خواهر فرناز
26 بهمن 92 0:18
مدرسه ی مامان ها
26 بهمن 92 0:37
سلام مامان عزیز پریسا پست قشنگ و لذت بخشی بود خرید جوجه ی انقلابیتون هم مبارک باشه، حتما به جای جیک جیک میگه مرگ بر آمریکا دیدارتون با دوستان هم جالب بود مخصوصا اون قسمت سمبوسه هاش که احتمالا کار مامان علی آقا بود! همیشه شاد و خوش و سلامت باشید راستی پریسا خانومی شده برا خودش
مامان پریسا
پاسخ
سلام شبتون به خیر. ممنون . خوشحالم خوشتون اومد. همون جیک جیک میکنه ولی خوب پریسا برامون ترجمه میکنه. شاید هم همینو بگه. برای سمبوسه ها هم بله دقیقا.البته جای شما خیلی خالی بود. ممنونم. لطف دارید
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 بهمن 92 1:12
چه 22 بهمن خاطره انگیزی عزیزم لحظه لحظه زندگیتون پر باشه از خاطرات قشنگ و به یا ماندنی
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 بهمن 92 1:20
خصوصی عزیزم
مامان پریسا
پاسخ
اومدم.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 بهمن 92 4:07
سلام ... اول از همه ممنون از حضورتون تو وب اوايي..... دوم عكس راهپيمايي خيلي عالي بود.... منم عاشق جوجه ام هنوزم تابستون ها ميخرم و بش ميرسم واسه پاييز ميدمش جاجرود.... ديداروبلاگيتون هم مبارك باشه انشاللهرمز رو تو خصوصي براتون ميزارم
مامان پریسا
پاسخ
سلام خواهش میکنم. من هم ممنونم. جاجرود؟ جای شما خالی
مهرنوش مامان مهزیار
26 بهمن 92 9:14
سلام عزیزم. ایول راهپیمایی . من از مسابقه خبر نداشتم. البته اگر هم داشتم نمی شد برم . متاسفانه یه جوان از فامیل های شوهر خواهر شوهرم فوت شده بود ما رفته بودیم مراسم. جوجه و راهپیمایی هم عالی بود. تولد هم مبارک باشه خیلی همه چیز خوب بود. ولنتایتون هم مبارک . انشاا... همیشه شاد باشید.
مامان پریسا
پاسخ
سلام مهرنوش جان. خدا رحمتشون کنه. ممنون گلم. ولنتاین شما هم مبارک عزیزم.
مامان فرنيا
26 بهمن 92 12:15
خيلي به من خوش گذشت و ممنون بخاطر عكسها
مامان پریسا
پاسخ
خدا رو شکر گلممممممممم. البته خیلی دوست داشتم در منزل ازشما و دوستان پذیرایی میکردم ولی متاسفانه نشد... خواهش میکنم عزیزم.
مامان فرنيا
26 بهمن 92 12:16
تولد پسردايي و دختر دايي مبارك افرين اينقدر دقيق كه بچه ها متولد يك روز هستند
مامان پریسا
پاسخ
ممنون عزیزم. بله دیگه این هم از فواید سزارین!!!
مامان فرنيا
26 بهمن 92 12:17
باورم نميشد اينقدر هوا گرم باشه واقعا اين روزها مخصوص پيك نيك رفتن است من فكر كنم ديگه عيد نميشه از شدت گرما بيرون رفت
مامان فرنيا
26 بهمن 92 12:18
كيكها خيلي خوشمزه بودن دستتون درد نكنه
مامان پریسا
پاسخ
نوش جان عزیزم.
مامان فرنيا
26 بهمن 92 12:19
يك چيز بامزه بگم توي عكس استخر توپ اينقدر دقت كرد م همش ميگفتم پريسا كه موهاش كوتاه بود يعني اشتباه ديدم اينجا انگار دوگوشي موهاش را بسته كلي دقت كردم تا فهميدم انها كله دوتا بچه ديگه اند
مامان پریسا
پاسخ
باور کن خودم هم همینطور بعد یادم اومد که پریسا موهاش کوتاه شده
مثل هیچکس
26 بهمن 92 13:13
میبینم که حسابی خوش گذروندید ایشالا همیشه دلتون شاد ولبتون خندون باشه .
مامان پریسا
پاسخ
ممنونم. جای دوستان خالی بود.
زهره(مامان فاطمه)
26 بهمن 92 15:32
بازم خوشحالم که دیدمتون وممنون که بهم خبر میدی اگر میدونستم میایی راهپیمایی میومدم تولد ستایش جون ویاسین جونم مبارک ایشااله 120 ساله بشن چه ژستایی گرفتن دخملای نازمن هنوز پستشو نزاشتم ولی اگر خواستم بزارم حتما عکس خوراکیهای خوشمزتونو بااجازه از اینجا برمیدارم آخه از خوراکیها عکس ندارم
مامان پریسا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم. اول این که وظیفه بود و دوم این که من هم دوست داشتم شما رو ببینم. ممنون گلم. خواهش میکنم قابل شما رو نداره.
مامان هیمن
26 بهمن 92 18:18
معلومه حسابی با دوستای وبلاگی خوش گذروندینایشالا همیشه به گردش عزیزم.به به هر کدومتون هم هنر آشپزیشونو نشون دادنچه سمبوسه های وای کاپ کیکشنوش جونتون
مامان پریسا
پاسخ
این جور موقع ها با دل و جون اشپزی میکنیم. فکر کنم واسه همین خیلی خوشمزه تر میشن.
مامان هیمن
26 بهمن 92 18:18
چه خوب که پریسا جون جوجشونو به گردش هم بردن
مامان پریسا
پاسخ
بیچاره یا در دست بچه ها بود یا داخل جعبه
مامان هیمن
26 بهمن 92 18:19
تولد ستایش و یاسین جونم مبارک
مامان پریسا
پاسخ
قربونت عزیزم
مامان هیمن
26 بهمن 92 18:21
چه ذوقی کرده واسه جوجه.عزیزم .هیمن منم خیلی جوجه دوس داره براش که گرفتیم تا آوردیم خونه بیچاره تو دستای هیمن زنده نموند
مامان پریسا
پاسخ
وای چه بد
مامان سونیا
26 بهمن 92 20:10
به به عجب پست پروپیمونی بیست و دوی خاطر انگیزه جوجه ای برای پریسا جون تولد دخمل برادر زادههاتون مبارک باشه دوستیهاتون پایدار و جمعتون جمع باشه چه عکسای خوشگلی و البته خوشمزه ولنیتان مبارک و عشقتون مستدام همیشه شاد و سرحال باشید و پینیک برید البته همراه جوجه پریسا خانم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون خانمی. مرسی ایشالله همراه با شما و بقیه ی دوستان ولنتاین شما هم مبارک
مامان محمد پارسا
26 بهمن 92 20:27
سلام عزیزم مثل همیشه پستتون جالب و خوندنی بود از اینهمه پویایی لذت می برم نازی پریسای گل از حالا انقلابی هم شده قربونش من عاشق هوای بهاریم اینجا نسبتا سرده جای ما رو خالی کنید اونجا
مامان پریسا
پاسخ
سلام دوست خوبم. ممنونم بابت همه ی محبت هاتون.
خواهر فرناز
26 بهمن 92 20:58
به به سلام به پریسا جون ومامان گلش ببخشید دیروز شارژ لپ تاب تموم شد نتوانستم نظر بنیسم راهپیماییـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ......آفرین بر شماکه از حالا این ارزش بزرگ را نهادینه میکنید به به دیدار دوستان چه حالی میدهد .......قسمت ماکه نشده ......دعا میکنیم به زودی قسمت ماهم بشه شما دوستای گل خوزستانیمونا ببینیم آخی جیگرییییییییییییییییییییییییییییییییی ........جوجه زرد ناز نازی.................چه جالب رفتین راهپمایی جوجه خریدین خو جوجه هم دل داره ببرینش گردش لباس بخرین براش بستنی بخورین باهم موفق باین عزیزانم
مامان پریسا
پاسخ
سلام به دوست خوبم فاطمه جوووووووون خوبی؟ خواهش میکنم عزیزم. بل دیگهه ایشالله چشم عزیزم. حتما براش میخرم.
الهه مامان یسنا
27 بهمن 92 9:08
جوجه انقلابیتون مبارک ولنتاینم هم مبارک. ایشالا همیشه با دوستان شاد باشیدآهان داشت یادم میرفت تولد این دوتا کوچولو هم مبارک
مامان پریسا
پاسخ
انقلابی... بسیجی..ممنون
مامان هیمن
27 بهمن 92 9:24
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان پریسا
پاسخ
مرسی گلم
خواهر فرناز
27 بهمن 92 9:28
تکمیل شد بفرمایید
مامان پریسا
پاسخ
اومدم
آیسان مامان ماهان
27 بهمن 92 9:33
سلام عزیزم خوبین خوشین؟؟پریسا جونم خوبن؟من از تبریزم،خوشحالم که با شمام آشنا شدم
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. جدی؟ چه خوب. من هم خوشحالم به خاطر این دوستی
آیسان مامان ماهان
27 بهمن 92 9:43
پ آمریکا واقعا از رو نقشه امسال محو میشه با حضور پریسا جونی تو راهپیمایی خسته نباشی گلم
مامان پریسا
پاسخ
مگر نشنیدید که رفتیم و کشتیمش؟
آیسان مامان ماهان
27 بهمن 92 9:44
خوشبحال جوجه طلا که جوجه توشده
مامان پریسا
پاسخ
بیچاره اون جوجه
آیسان مامان ماهان
27 بهمن 92 9:45
ستایش و یاسین جون تولدتون مبارک
مامان پریسا
پاسخ
مرسی
آیسان مامان ماهان
27 بهمن 92 9:47
وااااااااااااااااااای به به چه جمعی شده جمع نینی ها و مامانااااااااااااکاش با هم مامانا و نی نیهام عکس یادگاری میزاشتین
مامان پریسا
پاسخ
جای شما خالی نههههه
آیسان مامان ماهان
27 بهمن 92 9:48
عشق مامان و بابای پریسا جونی مستدام و برقرار هر روزتون روز عشششششق
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم. همچنین برای شما
زهرا
27 بهمن 92 9:58
چقد خوبه که این دوستی ها رو ادامه میدین پریسا جون رو ببوس
زهره(مامان فاطمه)
27 بهمن 92 10:23
بدو بیا پست قرارمونو گذاشتم
مامان پریسا
پاسخ
اومدم
مامان نادیا و نلیا
27 بهمن 92 14:18
سلام عزیزم....چه روزهای خوب و قشنگ و شادی داشتید.....همیشه به تفریح و شادی باشید....پریسای ناز رو هم از طرف من ببوسش...به ما هم سر بزن مامانی
مامان پریسا
پاسخ
سلام ممنون گلم. لطف دارید. چشم الان میام.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 بهمن 92 14:58
در آسمان خیالم؛
می درخشی؛
می تابی؛
اما دوری...
ماه بودن همین است دیگر!
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 بهمن 92 14:59
گلم شما هم به جمع دوستاي خوب ما ميپيوندين
مامان پریسا
پاسخ
ممنون
ابجي سجا
27 بهمن 92 15:17
سلام خاله جون خيلي خوش اومدين ممنون من19
مامان پریسا
پاسخ
سلام.
سمانه مامان پارسا جون
27 بهمن 92 18:46
سلام عزیزم خوبید؟ دلم براتون تنگ شده بود چه پست باحالی بود کلی باون جوجه حال کردم
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. من هم دلم براتون تنگ شده بود ممنون اومدید.
الی
27 بهمن 92 21:06
خوبه دیگه پریسا خانم از حالا بسیجی فعال شده چه بسیجی خوش تیپی
مامان پریسا
پاسخ
بسیجی؟
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 بهمن 92 3:22
عزيزم ممنون از لطف و محبتتون.... هديه ها قابل شما و پريسا جونم رو نداره بي تعارف ميگم به خدا
مامان پریسا
پاسخ
مبارکتون باشه
مامان فرشته های آسمانی
28 بهمن 92 10:04
سلام چه جالب چه خاطره خوبی برای پریساجون از راهپیمایی مونده که جوجه هم خریده
مامان پریسا
پاسخ
سلام. ممنون خاله. با یه تیر 2 نشونه رفتیم.
مامان آرمان
28 بهمن 92 10:06
سلام مبارکت باشه جوجه کوچولوت.خوب ازش مراقبت کنی هااگه حیاط داشته باشید نگه داریش راحته ولی تو آپارتمان سخته.ایشاءا.... زیاد زنده بمونه.همیشه به جشن و گردش هوای شهر ما تهران هنوز کمی سرده و به جوونه زدن نرسیده بخصوص امروز که ابری و چند درجه هم سردتر شده.ولی همه چیز داره کم کم هوای عید را میگیره.
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. ممنون خاله. نه دیگه تموم شد....
مامان روژینا
28 بهمن 92 10:27
سلام عزیزم چه اتفاقات جالبی داشتین تو این چند روزراستی مامانی ولنتاین مبارکایشالا سالهای سال در کنار پریسا و بابایی با سلامتی و عشق
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم.جاتون خالی بود. مرسی
مامان سيد محمد سپهر
28 بهمن 92 14:54
سلام خانمي پست جالبي بود مخصوصا عكس هاي آخر..خوش باشي
مامان پریسا
پاسخ
مررسی
مامان شاران
28 بهمن 92 16:57
سلام همکلاسی عزیزم والبته نمونه و گلم امیدوارم خوب و سلامت باشید مرسی که به ما سرزدید اگر اجازه بدید لینکتون کنم و بیشتر در ارتباط باشیم
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. و البته مامان گل و نمونه خواهش میکنم عزیزم. من هم با افتخار شما رو لینک کردم.
مامان ارسطو
28 بهمن 92 18:15
خصوصی
گروه طراحی سیاه و سفید
28 بهمن 92 21:06
سلام ببخشید عکس چی شد در ضمن اگه میخواین سفارش بدین بگید تا اسمتون رو در لیست بذاریم ممنون از حضورتون
مامان پریسا
پاسخ
عکس برای چی؟ من که فرستادم.
سمیرا
28 بهمن 92 22:22
عاشق پریسا و ذوق کردنشم
مامان پریسا
پاسخ
ایشالله خدا یکی بهت بده ه ذوقشو بکنی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
29 بهمن 92 4:05
درودبر دوستانی که دعا دارند،ادعاندارند 
/نیایش دارند،نمایش ندارند
/حیادارند،ریا ندارند
/رسم دارند،اسم ندارند/سلامتی خودت که وجودت برام طلاست.
هم نفس
29 بهمن 92 7:09
سلام صبح زیبای شما بخیر بله موافقم،باعث بسی افتخاره.بنده شمارو لینک کردم ...
مامان پریسا
پاسخ
مرسی
ابجي سجا
29 بهمن 92 16:05
هنوز هم صدقه هايم به نيت سلامتي توست! اهاي دوست من سلامتي ؟
مامان ساجده
29 بهمن 92 16:30
ای ول چه مامان و دختر خوبی که رفتن راهپیمایی تولد یاسین وستایش جون هم مبارک ای وللل دوستای وبلاگی چه خوببببببب
مامان پریسا
پاسخ
له دیگه ممنون خاله جای شما خالی بود.
مامان امیرمهدی
29 بهمن 92 21:06
سلام مریم جون خوبی؟من فکر کنم اینپستت کامنت گذاشته بودم هااااا کوووووشراستی تقویم پیدا نکردی؟بیا بم بگو
مامان پریسا
پاسخ
سلام. نه عزیزم هیچ نبود. میام میگم برات
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
29 بهمن 92 22:59
زيباترين سلام دنيا طلوع خورشيد است ان را بدون غروبش تقديمت ميكنم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
29 بهمن 92 23:01
عزيزم من از طرف مامانم تهراني هستم از طرف پدرم ...جدپدري..... روس هستيم
مامان امیرمهدی
30 بهمن 92 0:15
خوب ک فکر کردم یادم اومد تو پست قبلی داده بودم ولی این پست رو قبلا خوندم چون کار داشتم کامنت ندادممن تقویم پیدا نکردم از کجا باید گیر بیارم بهم بگو
مامان پریسا
پاسخ
مهم نیست
✿مامان علی خوشتیپ✿
30 بهمن 92 8:04
از همین لی لی تم دیگه.که قالب خودتونو گذاشتید.این قالبو منم خیلی دوست دارم ولی دخترونه بود
مریم مامان دونه برفی
30 بهمن 92 10:32
سلام خانمی واااااااای چه خوب که تونستید همدیگرو ببینید. خوش بحالتون خوش باشید.
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. ممنونم. ایشالله شما هم خوش باشید.
مامان روژینا
30 بهمن 92 13:01
برای پریسای نازم
مامان نیایش
30 بهمن 92 17:17
به به چه همه اتفاق خوب قربون پریسا خانومی با راهپیمایی رفتنش نیایش هم با بابایی رفت و بهش خیلی خوش گذشت تولد خوشگلا مبارکچه خوب که دوستان رو دیدی و شاد شدید کنا رهم همیشه خوش باشید و سلامت پریسا جون حسابی بزرگ شده ببوسش از طرف من
مامان پریسا
پاسخ
جای شما خالی عزیزم. ممنونم.
مامان نیایش
30 بهمن 92 17:18
بازم یادم رفت آدرس بذارمراستی خوش به حالتون که هوا گرمه و میرید پیک نیک جای ما رو هم خالی کنید هنر نمایی هات هم عالی بود همیشه عاشق باشید
مامان پریسا
پاسخ
مهم نیست گلم به هر حال ما که یه مامان نیایش گل که بیشتر نداریم.
آجی مهدیه
1 اسفند 92 7:35
سلام مامان خانم . چه خوش گذرونیهایی کردین ، باریک الله خوش به حال پریسا ، منم کوچولو بودم جوجه دوست داشتم اما از نوع اردکی کواک کواک . به به کاپ کیکا هم کلی بهم چشمک زدن ، دلم خواااااااااااااااااااست
مامان پریسا
پاسخ
سلام مامانی گلم. خوبی؟ جای شما خالی
مامان ملینا
1 اسفند 92 10:22
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
مامان شاران
1 اسفند 92 10:28
امیدوارم خوب و سلامت باشید عزیزم
مامان پریسا
پاسخ
مرسی
ابجي سجا
1 اسفند 92 12:05
قالب نو مبارك عزيزم
ابجي سجا
1 اسفند 92 12:05
کنارم که هستی زمان هم مثل من دستپاچه میشود. عقربه ها دوتا یکی میپرند، اما همین که میروی تاوان دستپاچگی های ساعت را هم من باید بدهم. جانم را میگیرند ثانیه های بی تو
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم
مامان ساجده
1 اسفند 92 14:34
قالب نو مبارک
گروه طراحی صلوات تا ظهور
1 اسفند 92 14:38
با عرض سلام لطفا نوع طراحی رو انتحاب کنید ممنون از حضورتون
پریسا پ
1 اسفند 92 22:31
سلام دوست عزیزم ممنون که به وب من سر زدین ماشااللله چه دختر نازی دارین با افتخار لینک شدین
مامان پریسا
پاسخ
مرسی گلم. و ممنون
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
2 اسفند 92 18:40
بیادت هستم، ای دوست...
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم. من البته بیشتر.....
مامان مهدیه
11 بهمن 93 9:03
سلاااام عزيزم . همين الان خوندم كه بيمارستان بستري بودي و عمل قلب داشتي . خيلي نگران شما و سلامتيت شدم . ولي خوشحالم كه دوستان گفتن كه حالتون بهتره و به بخش منتقل شدي . انشالله كه پريسا جون در نبودنت بتونه آرامش داشته باشه و دغدغه هاي شما كم باشه . عزيزم انشالله كه خدا كمكت كنه و بتوني به زودي از جا بلند شي عزيزم . سلامتي و تندرستيتو از خداي مهربووون ميخوام .