پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

پریسا و چهارمین یلدا...

1392/10/3 15:23
نویسنده : مامان پریسا
6,037 بازدید
اشتراک گذاری

سسسسلام

بالاخره بعد از یه غیبت نسبتا طولانی برگشتیم.هورا

خب 2 تا مناسبت مهم پیش رو داریم واسه همین اومدیمنیشخند.

اول - شب یلدا

روز شنبه 30 / 9 / 92 مصادف میشه با شب یلدا. طولانیترین شب سال.

که پیشاپیش به همه ی دوستان گلم این شب رو تبریک میگم.ایشالله عمرتون مثل شب یلدا طولانی باشه و در سلامتی کامل.قلب

پریسای عزیزم ....چهارمین یلدایی رو که تو در کنارمون هستی ، پیش رو داریم...

از خدا میخوام که همیشه خوب و سلامت و لب خندون داشته باشی. و عمرت همچون شب یلدا طولانی باشه.قلبماچبغل

بفرمایید این هم هندونه ی شب یلدا.نیشخند

یلدا یعنی:

یادمان باشد زندگی انقدر کوتاه است که برای یک دقیقه بیشتر کنار هم بودن باید جشن گرفت.بغل

و اما مناسبت دوم:

روز 2 شنبه مصادف میشه با اربعین حسینی.

این روز رو هم به همه ی دوستانم تسلیت میگم.

 

مراسم یلدا در مهد کودک:

اول سبد انار پریسا که برای مراسم با خودمون بردیم.

این هدیه ی شب یلدا که خاله مهری به پریسا داد:

و این هم هدیه ی من واسه ی بچه های آمادگی:

کارت های من 3 بعدی بودن . این هم پشت کارتها:

باقی عکس ها رو میذارم ادامه.

یه کاردستی ساده و خوشکل هم دارم که اماده کردنش زمان زیادی نمیبره. بفرمایید ادامه تا بگم...

 

کامل شد در :3/ 10 / 1392 بعد از ظهر

خب این هم میز خوراکی ها که برای بچه ها تدارک دیدن:

و پریسا همراه با مامان برفی و بابا برفی:

شب هم رفتیم خونه ی مامان جون و همراه با خاله و دایی ها و مامان جون و بچه هاشب یلدا رو گذروندیم:

 پریسا همراه با بچه های دایی حسین یعنی یاسین و ستایش:

دیروز هم که اربعین بود و ما خونه ی مامان جون بودیم و نذری درست کردیم هم شله زرد و هم پلو عدس.

پریسا هم تا دیر وقت بیدار بود و کمک کرد:

پریسا در کلاسشون تا سه ماه اول پیک آدینه ندارن. و این اولین پیک آدینه ایی هستش که به خونه آورد و انجام داد. نمیدونید از دیدنش چقد ذوق کردم:

خب حالا کاردستی:

 یه جا مدادی خیلی ساده و خوشکل.

وسایل مورد نیاز این هایی هستن که در تصویر میبینید. یه لوله رول دستمال توالت. و کاغذ رنگی به شکل هایی که در تصویر هست:

کغذ رنگی زرد رو دور لوله میپیچونید و چسب میکنید:

بعد هم باقی قسمت ها رو با چسب وسل میکنیم:

به همین سادگی و به همین خوشکلی.

ممنون که همراهمون بودید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (108)

مامان آناهیتا
28 آذر 92 1:10
یلداتون مبارک
آدرینا
29 آذر 92 12:53
عزیزم یلدای شمام پیشاپیش مبارک
مامان پریسا
پاسخ
ممنون
مامانی درسا
30 آذر 92 7:29
الهی عزیزم یلدات به زیبایی میوه صد یاقوت و به شیرینی هندوانه های روزهای گرم تابستون باشه هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
مامان پریسا
پاسخ
یلداتون مبارک عزیزم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 آذر 92 8:50
شب یلدا همیشه جاودانی است / زمستان را بهارزندگانی است شب یلدا شب فر و کیان است / نشان از سنت ایرانیان است یلدا مبارک
ermia
30 آذر 92 8:51
قالب اختصاصی برای پریسا به زودی آماده میشه ، هزینه 2 تومان(با تخفیف ویژه شب یلدا) ، اگه تمایل به دریایفت قالب دارید لطفا خبر بدین طراحی قالب مث قالب اصلی وبی که واردش میشین اینم آدرس هدر www. ضمنا اگه تمایل دارید که روی عکس هدر متنی نوشته بشه ، اون متن رو واسم بفرستید فونت متن نستعلیق و حالت گرافیکی هم نداره منتظر جواب هستم (هزینه به صورت کارت شارژ همراه اول)
مثل هیچکس
30 آذر 92 10:31
پاییز ثانیه به ثانیه میگذرد ،یادت نرود اینجا کسی هست که به اندازه تمام برگهای پاییز برایت آرزوهای خوب دارد ،یلدا مبارک
مامان فرشته های آسمانی
30 آذر 92 10:53
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای لحظه هایت و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم … یلدا مبارک
مامان پریسا
پاسخ
یلدا مبارک
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
30 آذر 92 12:17
دوست ِ عزیزم; پاییزی را دوست دارم که بارانش فقط برای شستن غمهایت باشد. پاییز رو به اتمام است، از ته دل سپیدی و زیبایی و آرامش برف زمستان را آرزو دارم تا با گرمای قلب پاکت، برایت دلنشین باشد. * یلدات مبارک * عمرت بلند... آرزوهایت دست یافتنی... لبت خندان... دلت شاد...
مامان پریسا
پاسخ
ممنونم یلدای شما هم مبارک
مامان ندا
30 آذر 92 14:20
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای عشقت وبلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم یلدا مبارک.
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم. یلدای شما هم مبارک
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
30 آذر 92 18:43
یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست . شب یلدا مبارک![بوسه][بوسه]
زهرا
30 آذر 92 22:33
هندوانه ی قصه ی زندگیت دلچسب وشیرین انارآرزوهایت رنگین پسته ی خاطراتت نمکین وفال روزگارت عاشقانه وبهترین خوشبختیت چون یلدابلندباد
مامان محمد پارسا
1 دی 92 20:55
سلام عزیزم یلداتون مبارک
خواهر فرناز
2 دی 92 0:41
سلام عمرتون صد شب یلدا دلتون قدر یه دنیا توی این شبهای سرما یادتون همیشه با ما دل خوش باشه نصیبت غم بمونه واسه فردا ببخشید دیر شد
مامان فرنيا
3 دی 92 11:14
خيلي دوست دارم عكسهاي جشن يلداي مهدتون را ببينم
مامان پریسا
پاسخ
بفرما عزیزم اماده شد.
خواهر فرناز
3 دی 92 15:04
آخرشم نفهمیدم نظر ثبت شد یا نه 10 بار زدم تایید نمیشه اومد برات؟
مامان پریسا
پاسخ
بله عزیزم ثبت شد. ممنون.
مامان فرنيا
3 دی 92 15:26
سلام ممنون شما هم خوبيد؟
مامان پریسا
پاسخ
سلام مرسی عزیزم.
مامان فرنيا
3 دی 92 15:27
راستي واسه عكسهاي ان پست يادم رفته بود عكسهارابگذارم و جالبه كه جز شما كسي اصلا نپرسيده بود عكسها كو؟ الان گذاشتمشون
مامان پریسا
پاسخ
ببین چقد حواسم جمعه.
مامان فرنيا
3 دی 92 15:30
امان از اين كاردستيهاي مهد تا اسم كاردستي اورديد ياد كاردستيهاي مهد افتادم كه چون هر روز هر گروه سني يك نوع كاردستي داره مهد فرنيا كارها را روي مدير مهد ميگذاره و وقتي مادرها واسه گرفتن بچه ها ميرن كار بچه ها را به مادرها ميدن و فرنيا كه همش ميخواد از همه كاردستيها داشته باشه و من بيجاره كه بايد توي خانه انها را درست كنم
مامان پریسا
پاسخ
عجببببببببببب!!!!!! اما ما تمام کارها رو خودمون انجام میدیم.
مامان فرنيا
3 دی 92 15:31
خوراكيها را مهد داده بود يا بچه ها خودشان اورده بودند و جمع خوراكيهاي بچه هابود؟ اخه مهد فرنيا گفته بود هركسي به سليقه و تزيين خودش خوراكي ويژه مراسم يلدا بياره و با انها از بچه ها پذيرايي كرده بودند
مامان پریسا
پاسخ
یک مقدار رو خانواده ها فرستادن و یک مقدار از مهد بود مثلا ژله و پاپ کرن از مهد بود و البته هندوانه.
مامان فرنيا
3 دی 92 15:32
اين دفعه كه امدم اهواز يادم باشه لباسهاي محلي پريسا را بگيرم فرنيا بپوشه باهاشون عكس بگيرم خيلي دوست دارم اما هنوز عكاسي كه لباس محلي داشته باشه اينجا پيدا نكردم خيلي پريسا جون ناز شده
مامان پریسا
پاسخ
قابل فرنیا جونو نداره. براش یه دست میدوزم.
مامان فرنيا
3 دی 92 15:35
اخ كه بازم مراسم شب يلداشد و جمع خانوادگي و من تنها بودم البته 5شنبه با خانواده همسري دور هم جمع شديم اما خود شب يلدا تنها بوديم اخه جاريها يك روز خانه مادر همسري(مادر شوهر) جمع ميشن روز ديگه كه معمولا خود شب يلداست ميرن خانه مادرهاي خودشون اما من
مامان پریسا
پاسخ
غصه نخور عزیزم. ایشالله شما هم به جمع خانواده برگردید.
مامان فرنيا
3 دی 92 15:47
عزيزم كاردستي را به بچه ها ميدن اما مثلا كاردستي گروه امادگي با گروه فرنيا كه كودكستاني است متفاوت است و فرنيا هم كاردستي خودشون را كه ميدن ميگيره اما مال بچه هاي بزرگتر را هم ميخواد و ان كاردستي را من بايد خودم توي خانه براش درست كنم يا گاهي كه مهد ميبينه فرنيا خيلي گير ميده مال يكي از بچه ها را كه غايب است ميده فرنيا
مامان پریسا
پاسخ
جب حکایتی دارید با فرنیا جون
مامان فرنيا
3 دی 92 15:49
دستت درد نكنه راضي به زحمتتون نيستم فرنيا يكم از پريسا جون كوچيكتره نتيجه اينكه وقتي لباسش كوچيك شد براي فرنيا اندازه ميشه
مامان پریسا
پاسخ
همین الان هم قابل شما رو نداره عزیزم.اما نکتش اینجاست که لباس رو بزرگ براش دوختم تا حالا حالاها براش کوچیک نشه.
الی
3 دی 92 16:51
چه قالب وبلاگ قشنگی چه به موقع عوض شد
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم.
خواهرفرناز
3 دی 92 17:32
خیلی زیبا بودند عکسا افرین به مامان هنرمند پریسا دست گلت درد نکنه چه کاردستی نازی نذرتونم قبول باشه
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان نادیا و نلیا
3 دی 92 18:05
یلداتون مبارک
مامان پریسا
پاسخ
ممنون
مامان فرنیا
3 دی 92 19:07
شنیده بودم اصفهانیها زرنگند نمیدونستم خوزستانیها هم بله
مامان پریسا
پاسخ
بعله
مهرنوش مامان مهزیار
4 دی 92 10:45
سلام عزیزم. یلداتون مبارک. کاردستی سه بعدی شما عالی بود دستت درد نکنه مربی مهربون
مامان پریسا
پاسخ
مرسی مهرنوش جان.
مامان آرمان
4 دی 92 11:25
سلام یلداتون با تاخیر مبارکهمیشه به جشن و شادی با اقوام و اطرافیان چه کاردستی های خوشگلی.ئست مامان مهربون و هنرمند درد نکنه که کاردستی هندوانه زیبایی برای بچه ها درست کرده.آفرین مامان هنرمند.
مامان پریسا
پاسخ
سلام دوست عزیز. ممنون از توجهتون. قابل شما رو نداره.
مادرکوثر
4 دی 92 13:49
سلام سلام یلداتون مبارک چه عکسای خوشگلی. چه جشن خوبی. عالی بود پریسا جونمو ببوسین کاردستی هم جالب بود. مرسی
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. ممنون جای شما خالی بود.
مامان آرمان
4 دی 92 18:15
خصوصی را جک کن.
مامان نادیا و نلیا
4 دی 92 20:03
خصوصی
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 دی 92 7:25
سلام عزیزم چه عکسهای قشنگی وای چه کاردستی خوشگلی برا یاسمن یکیش و باید درست کنم ممنونم همیشه خوش باشید و سلامت
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. ایشالله خوشش بیاد
aisooda
5 دی 92 9:23
عزیزم کجایی هستی لباس سنتی دخترت خیلی ناز بود و بهش میومد.
مامان پریسا
پاسخ
ممنون. خب از لباس میشه حدس زد. ادرستون؟
آیسان مامان ماهان
5 دی 92 11:53
سلااااااااااااااااااااام خانومی،،خیلی خوش اومدین حتی اگه با تاخیر اومده باشین،،به قول قدیمیا،دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدنه
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. شما هم خوش اومدیدن. پس ماهی رو هر وقت از اب بگیریم تازه هستش . نهههههههه؟؟؟؟
آیسان مامان ماهان
5 دی 92 11:54
چه هندوووووووووووونه خوششششششششششششگلی،،پسر خوبم خواستین سراغ داریماااااااااااا
مامان پریسا
پاسخ
واقعااااااااا
آیسان مامان ماهان
5 دی 92 11:55
ما هم التماس دعا داریم،انشالله که دعاهاتون تو این روز بخصوص مورد اجابت واقع شده باشه
مامان پریسا
پاسخ
الهی امین
آیسان مامان ماهان
5 دی 92 11:56
چه مراسم خوبی داشتن بچه ها تو مهد،دست خاله مهری بابت هدیه به پریسا جون درد نکنه
مامان پریسا
پاسخ
ممنون خاله
آیسان مامان ماهان
5 دی 92 12:02
به به مامان پریسا خانوم هنرمند دستت طلا،ای ول
مامان پریسا
پاسخ
قابل شما رو نداره.
آیسان مامان ماهان
5 دی 92 12:03
وایییییییییییییییی چه میزی چیدددددددددددنچه دخمر خوشگلی پیش ننه و بابای سرماااااااااااا
آیسان مامان ماهان
5 دی 92 12:04
شب یلدام که حسابی خوش گذروندین خدارو شکررررررررررررررنذری شله زردتنم قبووووووول حق
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم. جای شما خالی
مریم--------❤
5 دی 92 13:56
سلام عزیزم خوبـــــــی یلداتونم مبارکاین روزا گرفتار درساو...بودیم و امتحانا هم زود سر رسید.درگیرکارام بودم
مامان پریسا
پاسخ
موفق باشی.
مرضیه مامان آنیتا
5 دی 92 18:09
یلداتون مبارک. چه کار دستی بامزه ای
مامان نادیا و نلیا
5 دی 92 18:54
سلام.خوشحالم که مطالب خوشتون اومد...مطالب دیگه ای هم راجع به مراسم ایرانی دارم که توی آرشیو موضوعی در موضوع مراسم و آیین های ایرانی دسته بندی شده و رمزشون هم همون رمز قبلی هست
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم. حتما میام.
سجاد
5 دی 92 20:29
ممنون از اینکه به من سر زدین خاله جون یلدای شما و پریسا جون هم مبارک باشه البته ببخشید که با تاخیر عرض کردم
مامان پریسا
پاسخ
خواهش میکنم گلم. من هم ممنون
مرجان مامان پریساجون
6 دی 92 7:24
خیلی عکسات قشنگنمریم جون اگه فرصت کردی یه سر تا وبلاگ پریسا بیا و آخرین پستش رو بخون نیاز به راهنمایی دارم...چون شما مربی مهدین فکر کنم بهتر میتونین مشکلم رو حل کنین..ممنونم عزیزم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون مرجان جون. چشم گلم الان میام.
مامان فتانه
6 دی 92 20:49
یلداتون مبارک عزیزم....چه مراسم قشنگی گرفتن....نذریتون قبول عزیزم........چه کاردستی ساده و قشنگی
مامان پریسا
پاسخ
ممنون دوست گلم.
ღبارانღ
6 دی 92 21:18
سلام عزیز... یلدات مبارک...ان شالله سالیان سال در کنار هم خوب و خوش باشید...
مامان پریسا
پاسخ
سلام یلدای شما هم مبارک.
ღبارانღ
6 دی 92 21:19
دستتون درد نکنه..چه سبد اناری...چه میزی..چه کاردستی هایی...زیباست..
مامان پریسا
پاسخ
به پای کارهای شما که نمیرسه.
ღبارانღ
6 دی 92 21:20
خدا مامان خوبت را همیشه سلامت بدارد...ان شالله سایه شون مستدام..خوش بگذره...
مامان پریسا
پاسخ
مرسی گلم. ایشالله مامان و بابای شما هم همیشه سلامت باشن.
ღبارانღ
6 دی 92 21:21
پارسال کنار این دیگ ما با هم حرف زدیم...بعد هم سمنو...یادته؟6 صبح بود...قبول باشه...
مامان پریسا
پاسخ
دقیقا همون جا کلی یادت کردم و برات دعا کردمک ایشالله حاجت روا بشید.
ღبارانღ
6 دی 92 21:22
پریسا جونم همیشه خوب و سلامت باش..ان شالله موفق باشی... ببوسش مریم جان...
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم. شما هم زحمت کشیدید.
مامان گیسو جون
6 دی 92 23:51
سلاممممممممم عزیزممممممم خوبی دوست گلم یلداتون مبارک چه کردییییییییی هنرمند دستت درد نکنه الهی همیشه شاد باشید برو خصوصی
مامان پریسا
پاسخ
سسسسسسسلام گلم. ممنون خانمی. چشششششششششششششم.
مامان گیسو جون
6 دی 92 23:54
بازم ببخش عزیزم دیر شد
مامان پریسا
پاسخ
دست گلت درد نکنه عزیزم.
مامان ساجده
7 دی 92 1:42
یلدایتون با چند روز تاخیر مبارک واااای خداااای من هندونه که به بچه ها هدیه دادین وسه بعدی بوده خیلی قشنگ شده کاردستی تونم قشنگ وجالب شده میگم بی زحمت اگه وقت کردین به ما هم سر بزنین
مامان پریسا
پاسخ
یلدای شما هم مبارک. مرسی عزیزم. چشم گلم. الان میام.
(زهره)مامان فاطمه
7 دی 92 12:22
ماشااله به پریسای نازنین ومامان عزیزش .خیلی خوشگل بودن مخصوصا کادستی آخرش
مامان پریسا
پاسخ
ممنون زهره جون
ღبارانღ
7 دی 92 20:03
سلام ممنونم...ان شالله خیریتش به خودت بر گرده عزیزم... نه نازنین همچنان ور دل خودمه نمی فرستم....گناه دارهدرست می شه ان شالله...تو که می دونی من دلم راضی هم بشه اون یکی قبول نمی کنه...
مامان پریسا
پاسخ
این که نمیشه همه ی دردسرش واسه ی شما باشه...
ღبارانღ
7 دی 92 20:04
من یه عالمه کامنت داده بودم..نبود؟
مامان پریسا
پاسخ
قربونت برم عزیزم دستت درد نکنه اومدم اون طرف رو بخونم اینو فراموش کردم.
ღبارانღ
7 دی 92 20:08
ارهههههههههه... جات خالی... من که نمیخورم ولی خوشم می امد...خیلی سبز خوشرنگی بود....طبیعیه طبیعی...اینقدر تشویقش کرددددددددددددم... نوش جونتون...دوست نداشتم وپارسال هم خانم اکبر تا دیدم گفت نباید بخوری اصلا... یه مدل هم من بلدم با پنیر و گوشت یا کالباس خیلی خوشگله...خواستی بگو تا بگم..
مامان پریسا
پاسخ
نوووووش جونتون عزیزم. ولی به نظرم بخور چون کم خون هم هستی واست خوبه. وای چه خوب بگی ممنون میشم.
ღبارانღ
7 دی 92 20:09
دانلود کردی؟خوشت امد؟ وقتی اولی را می ذاشتم گفتم مریم احتمال زیادخوشش میاد...
مامان پریسا
پاسخ
خیییییییییلی
ღبارانღ
7 دی 92 20:09
بذار تا من هستم زود بخوانم...همش دیر دیر می شه.
ღبارانღ
7 دی 92 20:10
من که کا این 8 ماه کم می تونم..ولی امسال اصلا با هم نشده باشیم...پارسال را یادته؟خیلی شبها تا صبح
مامان پریسا
پاسخ
اینو شنیدی که میگن هر سال دریغ از پارسال؟من هم یاد گذشته و اون شب ها که میفتم دلم میسوزه. چه شب هایی رو با هم صبح میکردیم.
ღبارانღ
7 دی 92 20:11
کدام را ؟اولیه؟ یا دومی؟ من اولی را حس کردم تو بیشتر برای طول روزت خوشت میاد...اون را بعضی وقتها نه؟
مامان پریسا
پاسخ
هر دو قشنگ بود. اولی باهاش خاطره دارم. دومی واسه ارامش....
ღبارانღ
7 دی 92 20:15
استادم اوممممممممممممممممممممممممممد
ღبارانღ
7 دی 92 20:16
باشه به خاطر تو دوباره تکرار می کنیم. فقط نمی دونم چطوری بگم اونا دوباره کادو بگیرند... نارحت نباش.
مامان پریسا
پاسخ
خودم دوباره برات میگیرم.اون ها دستشون درد نکنه که حافظه ی خوبی دارن من که....
ღبارانღ
7 دی 92 20:20
این سرفه که فعلا به هر کی می گی همینطوره....چقدر هم بده... با روغن چرب کردی؟ نمی دونم چیه..ولی تازگی ها خیلی ها می گند همین مشکل تورا...من چند تا از شاگردهام....فکر کنم مرکز عفونتش تو گوشه...امروز هم همان شاگرد که مرکز ویرووس کلاسه گفت 3 روزه گوشم درد می کنه...یعنی من فکر کنم این هفته دوباره 8-9 مریض داشته باشم...مامان محترم هم دکتر نبرده بودش..
مامان پریسا
پاسخ
من که انگار داخل هواپیما و کنار موتورش نشستم....مخصوصا وقتی همه جا ساکت باشه بددددددتر میشه.
ღبارانღ
7 دی 92 20:20
نه ان شالله..توکل به خدا...خوش خبر هستی ...دعا میکنم موردی نباشه...
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم. جوابشو فردا میدن.
ღبارانღ
7 دی 92 20:21
اره...منم همین حس را داشتم...روزگاران خوب خیلی ها... گفتم قدیمیه..ولی یهو تو ذهنم امد و برای خودم زمزمه می کردم ...
مامان پریسا
پاسخ
در اکادمی گوگوش هم همینو خونده بودن واسه همین بیشتر طرفدار پیدا کرد. ولی در کل خودم دوستش دارم.
ღبارانღ
7 دی 92 20:22
وای ننننننننننننننننننننننننه...پارسال ؟؟؟؟؟؟؟؟ نخوندی مو به تنم سیخ می شه... سال قبل را بگو...که هنوز نی نی وبلاگ کسی نبود..خودمون بودیم...
مامان پریسا
پاسخ
یادش به خیر.
ღبارانღ
7 دی 92 20:29
ارررررررررررررررررره... امروز... ممنونم...خیلی خوشحالمممممممم...افسانه را هم بردم... افسانه که حالا زنگ زده می گه وایییییییییییی من عاشقش شدم...چقدر خوبه...جات خالی.... ولی حس کردم مثل بار قبل که برگشت کلی انرژی داشت اون طور نبود...کدر بود...
مامان پریسا
پاسخ
حتما دلتنگ بوده. خب جدایی از بچه ها سخته.
ღبارانღ
7 دی 92 20:30
نگو این حرفها را...به خدا بهش فکر هم نمی کنم.....نوشتم چون خب بلاخره اونا هم لطف کرده بودند...
مامان پریسا
پاسخ
دستشون درد نکنه. ولی من از دست خودم ناراحت شدم. میدونم تو ناراحت نمیشی.ولی من نباید فراموش میکردم.
ღبارانღ
7 دی 92 20:31
سبد انار را که می ببینم دلم میخواد...من نشد امسال عکس بگیرم..از بس درگیر بودم...
مامان پریسا
پاسخ
اتفاقا همش به فکرت بودم گفتم حتما کارای امسالت عالی شده.
ღبارانღ
7 دی 92 20:32
اره...صدای دریا را دوست دارم...نوش جونت... هی نگید من چرا همه چیز را می گم بعد..ببین حالا چه تند گذاشتم
مامان پریسا
پاسخ
خیلی خوشکل بود. ولی هرچی هم بذاری همه خاص هستن.
ღبارانღ
7 دی 92 20:34
نه بابا..تو لطف داری... اگر تو وایبر داشتی من برات عکس می فرستادم دانلود کنی...4 -5 ماهه می گم می ذارم...حالش را ندارم..از بس که تنبلم.ماشالله...
مامان پریسا
پاسخ
حیف که نشد. نه عزیزم خیلی هم زرنگی
ღبارانღ
7 دی 92 20:35
تو لطف داری..می دونی چند وقته وب را ننوشتم...ان شالله پست عید..
مامان پریسا
پاسخ
کدوم عید؟ نکنه نوروز؟
ღبارانღ
7 دی 92 20:36
یعنی ماه را هم یادشون می ره؟؟؟
مامان پریسا
پاسخ
دیگه این هم شانسه منه.
ღبارانღ
7 دی 92 20:37
کاروزم می گه من متولد دی ماه هستم..من می گم وای چه روزی..حالا می دیدم غمگینه می خواستم خوشحالش کنم...می گه نمی دونم 21-نمی دونم 23 نمی دونم...ولی 21 به بعده من گفتم وقتی تولد خودت را یادت نیست خواهر مادر و بقیه هیچی دیگه...
مامان پریسا
پاسخ
اون دیگه وضعیتش مشخصه و از کسی دلخور نمیشه.
ღبارانღ
7 دی 92 20:38
اره دیگه...عید نوروز...صرفا برای بسته نشدن وب...می ترسم دوباره ادرسش را یکی خوشش بیاد برداره...
ღبارانღ
7 دی 92 20:42
جدا چرا؟ معمولا زنشون را یادشون نمی ره ما واقعا شانسمون محشره
مامان پریسا
پاسخ
چی بگم.
ღبارانღ
7 دی 92 21:03
من که اکادمی ندارم... من قدمی کارم..
مامان پریسا
پاسخ
یادم نبود. ولی خب این که دانلود کردم اصلشه
ღبارانღ
7 دی 92 21:06
نه اتفاقا کرفس خیلی خوبه...عدس را هم گفت خوبه...ولی اسفناج را گفت نه...
مامان پریسا
پاسخ
خوبه چون اون 2 قلم رو خیلی دوست دارم.
ღبارانღ
7 دی 92 21:16
گفتم دوباره قشون کشی میشه از غرب و جنوب کشور...دستت درد نکنه...
مامان پریسا
پاسخ
اصلاح شد.
ღبارانღ
7 دی 92 21:23
نه از جیب مایه گذاشتم... از جیب پدر البته..نه خیلی هم کارهات خوبه..این طور نگو..جدی می گم...
مامان پریسا
پاسخ
عجب!!!! مرسی عزیزم. دیگه این هم نهایت تلاشمه واسه پریسا.
ღبارانღ
7 دی 92 21:25
دیروز زهرا می گه یکی بزن تو گوش نازنین.خسته ام کرده...می خندم می گم مریم هم می گه..بعد یک کم دیگه براش گفتم..می گه تو بزن گناهش پای من و مامان پریسا
مامان پریسا
پاسخ
اما اگر باهات همکاری کنن خیلی بهتره. اینجوری کمتر خسته میشی.
ღبارانღ
7 دی 92 21:36
خودش هم نمی زنه..مثل تو که لجت گرفت می گفت..
مامان پریسا
پاسخ
من که خیلی لجم گرفت وای اگر بدونی چقد عصبانی شدم از دست بابا بزرگش...
ღبارانღ
7 دی 92 21:38
من بتونم داد بزنم هنره... خنده ام می گیره...وقتی اینقدر حرص می ده...
مامان پریسا
پاسخ
همین دیگهمیدونن که بچه هه رو کجا بفرستن که کسی بهش چیزی نگه.حد اقل یکم تربیت بهش یاد بدن بد نیست.
ღبارانღ
7 دی 92 21:47
ممنون عزیززززززززززززززززم.... شرمنده کردیییییییییییییییییی...
مامان پریسا
پاسخ
قابل شما رو نداره . شرمنده که دیر شد.
ღبارانღ
7 دی 92 22:14
داشتم برات می نوشتم تا عکسهاش را اماده کنم... منم خیلی خوشحال شدم..ان شالله همیشه خوش باشی....ممنون از هدیه ات عزیزم...لطف کردی...
مامان پریسا
پاسخ
دست گلت درد نکنه. ممنون قابل شما رو نداشتوببخش دیر شد.
ღبارانღ
7 دی 92 22:15
مواظب خودت باش..پریسا جونم را ببوسش...منتظر خبرهای خوب هستم...
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم. شما هم.. ممنون التماس دعا.
خواهر فرناز
8 دی 92 13:50
سلام در يكشنبه اخر ماه صفر(يعني امروز) براي گشايش كارها و رزق و روزي فراوان و حلال سوره هاي (انشراح-التين-نصر- اخلاص- ناس- فلق-حمد) هر كدام هفت مرتبه قبل از غروب افتاب بخوانيد التماس دعا
مامان فرشته های آسمانی
8 دی 92 14:56
چه خوشکل شده مخصوصا اون هندونه ایی که خودتون بعنوان کاردستی درست کردید خوش بحال پریساجون با این مامان هنرمند
مامان پریسا
پاسخ
لطف داری گلم.
مامان تارا
9 دی 92 8:02
خیلی گذشته ولی یلداتون مبارک آخ جون این سبد انارو بدین من دیگه مزاحم نمیشم میرم خوب بریم ادامه مطلب ببینیم چه خبره؟
مامان پریسا
پاسخ
خوش اومدی عزیزم. خیلی وقته خبری ازتون نیست
مامان تارا
9 دی 92 8:05
وایییییییییییی میزو دیدم نظرم تغییر کرد اون سبدو نمیخوام به به آرتیست کوچولوها رو نیگاه چه بامزه شدند پریسا جونم بخور نوش جونت ای بابا یکی نیست بگه اول صبحی اومدی اینجا اینهمه خوراکی ... آخ گشنم شد . برم همون ساقه طلایی خودمو سق بزنم
مامان پریسا
پاسخ
سبد انار ما از همه خوشمزه تر بود. بفرما تا ازتون پذیرایی بشه.
مامان دوفرشته
10 دی 92 14:17
قربون دخملی برم کاردستی هم قشنگ بود
مامان پریسا
پاسخ
مرسی
مامان محمد پارسا
10 دی 92 14:52
سلام همیشه شاد و سلامت باشید عکس ها هم خیلی جالب و قشنگه آفرین به مامان هنرمند با آن کاردستی زیباشون
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. ممنون
امیر
11 دی 92 9:03
ماشاالله پریسا چه بزرگ شده ببوسش
مامانی
11 دی 92 9:41
دستتون درد نکنه چقدر خوب این مهد امیرعلی اینا نمیذارن مامانا برن تو میگن دم در بمونید خیلی بده شما چی اجازه میدی مامانا بیان داخل؟
مادر امیرین
11 دی 92 12:32
یلداتون با تاخیر مبارک مراسم قشنگی تو مهد داشتین..دستتون درد نکنه. نذریها هم قبول. ازدیدن کاردستی هم لذت بردیم.
مامان پریسا
پاسخ
مرسی سمیرا جون یلدای شما هم مبارک. ممنون گلم.
مامان پريسا خانوم
15 دی 92 13:10
★。˛ °.★__ *★* *˛. ˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。* ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•
مامان سيد محمد سپهر
15 دی 92 17:48
چه مراسم قشنگي ...چه كاردستي هاي نازي انشاء‌الله هميشه يلداتون مبارك....
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم.
لحظه های من و تو
17 دی 92 23:29
http://www.gigpars.com/upload/zzc_سفره_حنابندون.jpg http://www.gigpars.com/upload/acm4_قالب_عقد.jpg http://www.gigpars.com/upload/ljk0_قالب_حنابندون.jpg سلام .هرکدوم از این سه آدرس رو سر بزن .عکس گذاشتم. متاسفانه نتونستم ایمیل کنم
لحظه های من و تو
17 دی 92 23:30
انشالله عروسیشون مبارک باشه براشون آرزوی خوشبختی دارم بازم برای ایمیل کردن عکسهام تلاش میکنم
مامان پریسا
پاسخ
ممنونم
لحظه های من و تو
17 دی 92 23:32
http://www.beytoote.com/housekeeping/espousal/camphire-decoration.html http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AD%D9%86%D8%A7%D8%A8%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86 به این دو آدرس هم سر بزن آدرسهارو کپی کن که اشتباه نشه
لحظه های من و تو
17 دی 92 23:33
من خودم توی گوگل زدم حنابندان که تصاویر زیادی اومد و از اونجا ایده گرفتم
مامان پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم خیلی زحمت کشیدی.
ساناز
7 بهمن 92 13:35
ماشالا چقدر كامنت دارين يلداي قشنگي داشتين البته تو كودك من به نظرم ديده بودم
مامان آوا
30 فروردین 93 19:45
یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد آپم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون عزیزم.