پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

تولدت مبارک...

1392/10/11 18:45
نویسنده : مامان پریسا
1,082 بازدید
اشتراک گذاری

 نایت اسکین

سسسسسسسلام

امروز یعنی 10 دی مصادفه با سومین ساگرد تولد نی نی وبلاگ

 شکلکهای جالب آروین

مثل توبد 3 سالگی پریسا ، واسه نی نی وبلاگ هم تولد توت فرنگی گرفتیم.

نی نی وبلاگ جون....

تولدت مبارک... خیلی خیلی خوشحالم که وبلاگ دخترم در این سایته و  نزدیکه 3 ساله که دارم اینجا خاطرات دخترمو مینویسم...

نی نی وبلاگ جون ....

ایشالله 120 ساله بشی....

 

 

بعد اضافه شد...

این هم هدیه های ما برای تولد 3 سالگی سایت نی نی وبلاگ:

و یه یادگاری...

و برای اینجا هم فرستادمشون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

مادر
10 دی 92 20:56
سلام افرین به شما که خوب یادتون بود. الحق که همگی راضی هستیم و نی نی وبلاگ هم خدماتش را روز به روز در جهت بهتر شدن پیش میبره.امیدوارم سالهای سال دوام داشته باشه و همه بتونند عکس عروسی بچه ها و بعد نوه هاشون را در اون بگذارند.
مامان پریسا
پاسخ
سلام مرسی عزیزم. کاملا با حرفاتون موافقم.
مامان ساجده
10 دی 92 23:16
تولد niniweblog مبارک انشالا خاطرات خوبی رو یادداشت کنی همیشه توی نی نی وبلاگ عزیزم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم
امیر
11 دی 92 9:01
مبارکه
مادر امیرین
11 دی 92 12:17
تولدش مبارک
مامان گیسو جون
11 دی 92 13:39
خیلییییییییی باحالی چه خوب یادت بود دوستم ماهم تبریک می گیم عزیزم رمزو تغییر دادم برات گذاشتم ببین می تونی
مامان پریسا
پاسخ
من هم یادم نبود از دوستان تقلبی کردم. ممنون گلم. ببخش به زحمت افتادی.
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 دی 92 14:47
تولدش مبارک
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
11 دی 92 16:13
تولد نی نی وبلاگ عزیز مبارکـــــــــــــــــه
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 دی 92 18:01
سلام عزیزم الاهی بمیرم ببخشید اصلا یادم نبود الان می نویسم
مامان پریسا
پاسخ
خواهش میکنم گلم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 دی 92 18:12
عزیزم تشریف ببرید ابزار کاربردی بعد اونجا گزینه دکمه دلخواه شما را بزنید بعد روی اون نوار سفید ادرس اینترنتی عکس دلخواهتون را بدید بعد ساخت کد ابزار را بزنید کد را تو ویرایش قالب بعد ازبزارید به این ترتیب کد بالابر براتون با عکس دلخواهتون درست میشه بازم من و ببخشید خیلی شرمنده شدم هر سوالی بود در خدمتتون هستم
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 دی 92 23:09
سلام ببین عزیزم شما برید ابزار کاربردی هدایت به صفحه بالا روی اون کلیک کنید بعد ا گزینه پیش فرضه که اون هیچی حالا گزینه دکمه دلخواه شما را اانتخاب کنید حالا روش که رفتید یعنی انتخاب که شد حالا از شما ادرس اینترنتی عکس دلخواه را می خواد حالا ادرس بدید بخد ساخت کد ابزار بعد کدرا کپی کنید در ویرایش قالب بعد ازhtmi کد را قرار بدید عزیزم اگر متوجه نشدید بازم سوالی داشتید در خدمتم
مامان آرشیدا کوچولو
12 دی 92 9:39
عزیزم توی امتحانات پایان ترمم خیلی مشکله انشالله تموم بشه قرار میگذاریم ببوس دخمل طلای باهوشم رو
آدرینا
12 دی 92 13:47
آجی مهدیه
13 دی 92 8:38
سلام عزیزم . بابا چه کرررررررررررردددددی ، هم شیرینیها خوشمزه بودن هم کارت پستالت قشنگ بود تولد نی نی وبلاگو هم به تو و پریسا جونم تبریک میگم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون عزیزم.
مامان محمد پارسا
13 دی 92 15:04
سلام عزیزم تولد نی نی وبلاگ مبارکمامانی ماشاالله همیشه اولی
اکرم
14 دی 92 19:29
سلام دوست خوبم .خودم و نی نی یه وبلاگ تازه داریم . خوشحال میشم بهم سر بزنی وبلاگم بدون حضور دوستان بی روحه
مامان پریسا
پاسخ
چشششم
مامان محمد پارسا
14 دی 92 20:25
ما اومدیم روزی چند بار از این ورا رد میشیم وقت بشه یه دری می زنیم و میریم
مامان پریسا
پاسخ
لطف میکنید عزیزم.ما هم که نیستیم حداقل از مهمانمون پذیرایی کنیم.
مامان ندا
14 دی 92 20:41
تولدت مبارک نی نی وبلاگ
مامان پریسا
پاسخ
مرسی
مامان ارسطو
14 دی 92 22:45
سلام عزیزم مرسی که بهمون سر میزنی اره مهد کودک دنیای من 2خیابون باهامون فاصله داره خیلی نزدیکه
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. عالیه.
مامان روژینا
15 دی 92 9:40
تولد نی نی وبلاگ عزیز مبارک
مامان فرنيا
15 دی 92 9:52
افرين به شما كه اين مناسبتها يادتون است افرين تولد ني ني وبلاگ هم مبارك البته الان 3سال و 5ماهش است
مامان پریسا
پاسخ
خواهش میکنم. البته من هم تقلبی کردم3 سال و 5 ماه؟ اونوخ کجا نوشته؟
مامان فرنيا
15 دی 92 9:52
بعد هم ميشه بگيد اين شيرينها با كدوم دستور است ما هم درست كنيم
مامان پریسا
پاسخ
این ها رو از وبلاگ اشپزی مامانم واسه تولد 2 سالگی پریسا درست کردم. جاتون خیلی خالی بود. خوشمزه هم شده بودن
تا ابددونفره
15 دی 92 13:13
سلام عزیزمخصوصیتو چک کن
مامان سيد محمد سپهر
15 دی 92 17:45
سلام ايام ربيع بر شما مبارك.....حتما سيد محمد سپهر را امشب ...و روزهاي ديگر در شبكه نسيم ببينيد
مامان پریسا
پاسخ
سلام. ممنون گلم. چشم. حتما
شهرزاد مامان حسین
15 دی 92 21:46
سلام بانو. چه شیرینی های خوشگلی. به نظر که خیلی هم خوشمزه می یاد. مبارک باشه
مامان پریسا
پاسخ
بله جاتون خالی
مریم--------❤
16 دی 92 9:50
به امید پایداری سایت وپایداری دوستی های ما
مامانیه سپهر
16 دی 92 10:35
سلام مریم جون.پریسا گلی خوبه خدا رو شکر؟؟سر کار رفتن چطوره؟خوش میگذره؟؟ مریم جان یه سوال داشتم در مورد سی دی نی نی وبلاگ. سی دی که شما سفارش دادی هم خاطرات رو از جدید به قدیمه؟؟؟؟ یعنی اول این آخریها رو نشون میده و بعد میره تا قدیمیها؟؟ یا به ترتیب از زمانی که شروع به نوشتن کردی تا جدیدا ثبت شده؟؟؟
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. ممنونم. فعلا خوبه. البته چیزی تا پایانش نمونده میام براتون میگم.
لحظه های من و تو
17 دی 92 19:09
عزیزم .متاسفانه کامنتت رو دیر دیدم . طرز تهیه حنا و شکل نهاییش رو برات میذارم . انشالله که به کارت بیاد عروسی که نگذشته؟
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم نه هنوز وقت هست.
لحظه های من و تو
17 دی 92 19:19
مریم جان همه عکس ها رو برات ایمیل کردم . اگر مشکلی بود بهم اطلاع بده
مامان پریسا
پاسخ
چشم چک میکنم.
مامان گیسو جون
17 دی 92 20:01
خصوصی
لحظه های من و تو
17 دی 92 22:52
شما رو گوشیتون واتس آپ دارین
مامان پریسا
پاسخ
نه گلم ندارم.
لحظه های من و تو
17 دی 92 22:57
سلام یکی از دوستان ختم حدیث کسا برگزار کرده اگر براتون امکان داشت به این آدرس http://autumn-breeze.blogfa.com/ سر بزنید. با تشکر
مامان پریسا
پاسخ
چشم گلم.
مامان ابوالفضل
18 دی 92 0:10
سلام دوست خوبم ما بروزیم خوشحال میشیم بیای پیشمون.
مامان پریسا
پاسخ
سلام چششششم
كفشدوزك
18 دی 92 10:13
سلام دوستان وقتتون بخير و شادي لحظه هاتون گرم و پر از مهر ِ به گرمي يه پاپوش بافتني پشمي! آره پاپوش پشمي! اصلا كيه كه از پاپوش خوشش نياد؟ مخصوصا اگه پشمي باشه و پر از نقش و نگار رنگي رنگي ما براتون يه وبلاگ ساختيم! كه قراره توش رو پر كنيم از عكساي پاپوشاي دست بافت... شما ميتونين طرح مورد نظرتون رو انتخاب كنين رنگبنديش رو با سليقه ي خودتون انتخاب كنين و بعدش به ما سفارش بدين! زحمت بافتش رو هم يه تعداد از خانوماي با سليقه و حرفه اي كه به كار بافت سنتي حسابي واردن انجام ميدن! مواد اوليه اش رو هم خودمون با حساسيت ويژه اي از بهترين مواد تهيه ميكنيم! شما فقط ببينيد و بپسنديد! تازشم كلي براتون ايده ي قشنگ داريم كه مطمئنم خوشتون مياد! يكيشو يواشكي بهتون ميگم: ولنتاين نزديكه و ما داريم پاپوشاي عشقولانه ي زنونه مردونه براتون آماده ميكنيم! نمونه ي عكساش رو هم به زودي براتون ميزاريم! پس عجله كنيد! ديدنش كه ضرر نداره!
ماجراهای من و همسرم
18 دی 92 20:11
مبارک باشه
مامان محمد پارسا
20 دی 92 1:52
پس نظر من کو ؟؟؟؟/مجددا تبریک می گم و مامانی عزیز خسته نباشی خیلی زحمت کشیدی واقعا با سلیقه ای
مامان پریسا
پاسخ
تایید نشدن عزیزم.فرصت نشد.
مامان سپهر كوچولو
20 دی 92 15:17
سلام ماماني با پست تولد آپم خوشحال ميشم يه يادگاري واسه پسرم بذاري
مامان پریسا
پاسخ
مبارک باش گلم. الان میام
لحظه های من و تو
20 دی 92 17:51
سلام خانمی . انشالله بسلامتی و مبارکی
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم
خواهرفرناز
20 دی 92 20:57
مامان گیسو جون
20 دی 92 22:55
کجایی دوستم؟ خصوصی
مامان پریسا
پاسخ
همین جاها عزیزم.ممنون گلم. اومدم.