پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

یک هفته ی گذشته.... و یک تولد.....

1391/11/5 18:33
نویسنده : مامان پریسا
1,391 بازدید
اشتراک گذاری

         

سلامممممممم امیدوارم که همه ی دوستان سلامت باشن.

با یک هفته تاخیر اومدیم....

این روزها هیچچچچ خبر خاصی نداریم .خیلی کم حوصله و خسته....آخ

خدا کنه شما اینجور نباشید.چشمک

ولی بالاخره تصمیم گرفتم بیام و یه اپ کوچولو داشته باشم.حداقل به خاطر دوستای گلم.به خصوص.......

بله به خصوص دوست عزیزم لیلا جون که روز دوشنبه 2 بهمن تولد پسر گلش کوروش جون بود.این  هم وبلاگشون.

کوروش جان تولدت مبارک عزیزم. ایشالله 120 ساله بشی.

و همیشه سالم و سلامت زیر سایه ی مامان و بابا خوش باشی.

امروز 5 شنبه هست و لیلا جون درگیر جشن تولد کوروش جانه.

خسته نباشی عزیزم.

                              

راستی تا یادم نرفته به زهرا جون هم تبریک بگم که هفته ی قبل تولدش بود و من در پست قبلی یادم رفت بهش تبریک بگم. زهرا جان مامان امیر علی تولد شما هم مبارک.قلبماچ

روز 5 شنبه هفته ی قبل رفته بودیم نمایشگاه دائمی کیان پارس که این بار نمایشگاه کتاب بود.

دانیال همراه با زن عمو و عمه هم باهامون بودن.

پریسا یک لحظه هم دست دانیال رو ول نکرد.هرجا رفت و هر کاری انجام داد دقیقا مثل اون انجام داد.

ما هم پشت سرشون بودیم و همش این شکلی...خنده..

در یکی از غرفه ها بچه ها نقاشی میکشیدن. دانیال و پریسا هم نشستن و مشغول نقاشی کشیدن شدن:

پریسا طبق معمول اول دوروبرشو چک کرد کمی دیوارها و نقاشی های بچه ها رو نگاه کرد و بعد کارشو شروع کرد.... خوشم میاد هیچ وقت با عجله کارشو شروع نمیکنه..بغلماچ

این نقاشی دانیال:

 

این هم نقاشی پریسا خانم:

مجبور بودیم نقاشی رو مثل بقیه برای چاپ در انتشارات هفتگی نیشخندتحویل بدیم.برای همین فقط عکسش برامون موند....زبان

 

بعدش هم که 2 تا کتاب خوشکل برای پریسا خانم گرفتم.و بعد هم به گلخونه رفتیم. ولی به خاطر اینکه پریسا خانم بادبادک دسش بود نذاشت یه عکس خوب ازش بگیرم:

وکنار عروسک ها 10 تا عکس گرفتم تا همین یکی.....خنثی

این روزها پریسا خانم حسابی در حرف زدن پیشرفت کرده.خیلی از کلمات رو به درستی میگه.

تعداد کلماتی که در یک جمله به کار میبره تا حدود 10 کلمه شده.

گاهی که در آشپزخونه کار دارم ، یاد گرفته که با عروسک ها یا وسایل دیگه بازی میکنه و از این بابت خیلی خوشحالم. گاهی که حواسش نیست کلی ازش فیلم میگیرم.

روز هایی هم که کلاس دارم ، میره پیش مامان جون و 2 -3 ساعتی با مامان جون تنها میمونه.

دیروز مامان جون تعریف میکرد: پریسا دستاشو شست و کمی آستینش خیس شد. اومد سراغم و گفت مامان جون ببین تب دارم. مامان جون : نه عزیزم تب نداری.

پریسا: نه مامان جون چون لباسمو خیس گردم مریض شدم ببین تب دارم خنده

(آخه وقتی خونه هستیم میره سراغ رو شویی و تا میتونه دستاشو میشوره . بهش گفتم اگر اینکار رو ادامه بدی مریض میشی....)

مدتیه عاشق مدرسه رفتن و درس خوندن شده.

دیروز با هم رفتیم تا یه مهد مناسب در نزدیکی خونه پیدا کنیم . البته برای سال تحصلی اینده.

بهم میگه : مامان کدا میلیم؟

_ مهد کودک تا شما بازی کنی و درس بخونی.

پریسا: چرا کیفمو نیوودی؟ میخوام بلم مهد کوتک دس بخونم ....خنده

الان هم نشسته با پسر بزرگش داره بازی میکنه.بغل

 

اگر دوست داشتید به ادامه هم سر بزنیداینجا نمیگم چه خبره.نیشخند

 

یه غذای خوشمزه ی جنوبی (شوشتری) مخصوص فصل سرما که خیییییییییلی خوشمزه هستش.

مادر شوهر خدابیامرزم در پختن این غذا مهارت خاصی داشت اینقد خوشمزه درستش میکرد که از خوردنش سیر نمیشدیم.

اسم این غذا :

حمیس

مواد لازم:

ماش ، لوبیا چشم بلبلی ،عدس ، برنج دانه کوتاه : هر کدام 1 پیمانه

چغندر خورد شده: 7 پیمانه

رب انار : به میزان لازم

نمک ، فلفل ، زرد چوبه ، ادویه : به اندازه

لبو : 3 عدد متوسط

پیاز: 2 عدد متوسط

نعنا : 2 قاشق غذا خوری

................................

طرز تهیه:

لبو ها را جدا گانه میپزیم و به صورت نگین های درشت خورد میکنیم:

چغندر هم شسته و کمی درشت خورد میکنیم:

ابتدا لوبیا و برنج را میپزیم وقتی نیم پز شد عدس و ماش را اضافه میکنیم.

مدتی که از زمان پخت گذشت  ، چغندر را اضافه میکنیم.

و کمی که رنگ سبزی تغییر کرد لبو را اضافه کرده و همچنین ادویه و نمک و فلفل و زرد چوبه.

و رب انار هم کم کم اضافه میکنیم و بعد از هر باز اضافه کردن کمی هم زده و میزان ترشی آن را چک میکنیم و اگر باز هم نیاز داشت اضافه میکنیم.

کلا این غذا باید ترش بشه.و در آخر پیاز سرخ کرده و نعنا داغ را هم اضافه کرده و حرارت را خیلی کم میکنیم و حدود نیم ساعت میذاریم تا خوب جا بیفته.

جا افتادن این غذا خیلی مهمه.

خیلی ساده و خیلی خوشمزه..

پیشنهادم اینه که تا هوا سرده یک بار امتحانش کنید.

.........................

طرز پخت این غذارو در وبلاگ آشپزخونه ی مامان ها هم گذاشتم.ولی چون میخوام برای پریسا یادگاری بمونه و در سی دی داشته باشیمش اینجا هم میذارمش.چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (87)

زهرا
5 بهمن 91 19:45
سلام عزیزم ، ممنون که به وبم سر زدی،عکس نقاشی قشنگی که پرنسس کشیده هم کلی ارزش داره !یادگاری دیگه پریسا جون رو ببوس


سلام
ممنون عزیزم.چشم حتما.بله برام خیلی ارزش داره.
مامان فتانه
5 بهمن 91 19:59
اول از همه تولد کوروش جون مبارک


ممنون . مبارکش باشه.
مامان تارا
5 بهمن 91 20:00
سلام سلام صدتا سلام
سلام به روی ماه دخملی و مامان مهربونش
همیشه به گشت و گذار پری خانوم



سلام به دوست گلم رویا جون.

سلام به روی دوستم و دخملی خوشکلش.

ممنون عزیزم.همچنین.
مامان فتانه
5 بهمن 91 20:01
دوم اینکه خیلی قشنگه عکساش و هم نقاشیش ...


مررررررررسی خاله جون.
مامان تارا
5 بهمن 91 20:01
حالا این نقاشی چی هست ؟
منکه نفهمیدم شکل چیه !!! لطفاً توضیحات لازمه رو بفرمایید

تولد کوروش جووووووووون مبارک باشه


والله من هم کشف نکردم. باید موشکافی کنم. ولی خیلی براش وقت صرف کرد.
مامان فتانه
5 بهمن 91 20:01
سوم است که قربونش برم که میگه مامان جون تب دارم


ممنون عزیزم.خدا نکنه.

اره خب همین زبونش منو کشته.
مامان محمد و ساقی
5 بهمن 91 20:02
سلام مریم جون
منـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بی حوصله شدم از نوع شدید


سلام عزیزم.
پس درک میکنی من چی میگم.حالم حسابی خرابه...
مامان تارا
5 بهمن 91 20:02
میگم مریم جون پریسا بالاخره با اتاقش کنار اومد ؟
الان مشکلی نداره؟


وای نههههه ......
شب ها حتما باید خواب باشه بعد خودمون ببریم بذاریم تو تختش.در غیر این صورت تخت بی تخت....
مامان فتانه
5 بهمن 91 20:02
بازهم مامان پریسا اومده با یک غذای تازه...دستت درد نکنه مامانی خدا مادرشوهرتو هم بیامرزه


قابل دوستای گلمو نداره.
ممنون عزیزم.
مامان محمد و ساقی
5 بهمن 91 20:03
تولد کوروش عزیزم مبارک باشه.هر چند امروز خیلی مریضه و لیلای بیچاره ناراحت
تولد زهرا جونی هم مبارک باشه


خدا نکنه.الهی.........
چرا این وقته وقت باید مریض بشه. ایشالله زود خوب بشه.
مامان محمد و ساقی
5 بهمن 91 20:05
نقاشی دانیال کوچولئ خیلی قشنگه
پریسا چون خیلی قشنگ خط بسته میکشه که براش یه دنیا معنی و مفهوم داره


وسوسم کردی برم سراغ کتابام ببینم چی نوشته برای نقاشی بچه ها.
مامان محمد و ساقی
5 بهمن 91 20:05
مریم جون کلاهش کار خودته؟


نه مینا جون. من اینقد پیشرفت نکردم.
مامان محمد و ساقی
5 بهمن 91 20:08
روح مادرشوهرت شاد باشه
معلومه غذای خوشمزه ایه و تو هوای سرد میچسبه
ممنون مریم جون


خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه.
من هم ممنونم مینا جون.
مامان امیرعلی جیگر
5 بهمن 91 21:01
مریم جون مرسی عزیزم.گفتم که شما تبریک نگفته هم واسه ما عزیزی.بازم مرسی برای تبریکت تو این پستت


خواهش میکنم زهرا جون.
عزیزم دوست داشتم تاریخ تولدت در وبلاگ ما یادگاری بمونه.
باز هم تولدت مبارک.
مامان امیرعلی جیگر
5 بهمن 91 21:02
به به عجب نقاشی ای از ماله امیر من حسابی تره .
ایول یه ذره یاده امیره منم بده


از بس صبح تا شب در حاله نقاشی کشیدنه یه پا استاد شده .
مامان امیرعلی جیگر
5 بهمن 91 21:03
از غذاهایی که میزاری خیلی خوشم میاد .خیلی تروتازه و ساده ان


دیگه با سلیقه ی ماها جور هستن.
یه چیزی باید باشه که همه بتونن استفاده کنن.

راستی این رژیمیه هاااا درستش کن ببینم.
مامان نازنین جون
5 بهمن 91 21:56

اولا تولد ش مبارک...غذا هم دست شما درد نکنه مامان مهربون..مامانی کلاس چی میری شما؟


ممنون عزیزم.

قابل شما رو نداره گلم.
مریم--------❤
5 بهمن 91 23:34
ههههههه
وای چرا همه قاطی کردن!!!!همه چن روز قبلش بهم تبریک گفتنننننننن
بابا من مثلا هنوز دنیا نیومدم
من 6 بهمن دنیا اومدمممم


خب عزیزم بهت تبریک میگیم اشکالی داره؟
تولدت مبارک.
مریم--------❤
5 بهمن 91 23:45
تولدش مبارکککککککک
ایشالله 120 سالش بشه


ایشالله.
مریم--------❤
5 بهمن 91 23:46
الهمی قبون این دخملی مهربون وخوش زبون بشمم


خدا نکنه عزیزم.

ما هم مریم خانمو دوست داریم.
مریم--------❤
5 بهمن 91 23:50
قلبون پرنسس کوچولوی خودم
راستی من چنتا پرنسم میشناسمحتما پرنسس جونی و معرفی میکنم
(عضو های ثابت نی نی وبلاگ ،خوشگل،از جدید ترین پوشک ها استفاده میکنن،پولدار،ماشین شارژی هاشونم خیلی خوشگل و گرونه....)


عجب!!!!!

خب پس معرفی کن ما هم فیض ببریم !!!
الی
6 بهمن 91 1:27
سلام عزیزم خوبی خدا رفتگانتونو بیامرزه
و
خداپریسا جونم واستون نگه داره دختر شیرین زبونیه
خوشم میاد از کارا و حرفهای پریسا موبه مو عکس میگیری و نگه میداری یادگاریه خوبیه


سلام عزیزم.

ممنون همچنین شما. گاهی به پست های قبل که برمیگردم، کلی از خوندنشون لذت میبرم.
طنین
6 بهمن 91 11:18
من عاشق اینجور غذاهام مخصوصا با پیاز داغ زیاد
پریسا رو ببوس عزیزم


ممنون طنین جان.

هرچقدر میخوای میتونی به پیاز داغش اضافه کنی.
مامان تارا
6 بهمن 91 12:02
خ ص و ص ی


مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 بهمن 91 13:00
سلام و سلام
بلاخره ما برگشتیم ..امتحانات تموم شد
چند تا پست آخر را خوندم همه خیلی جالب بود و عکس ها هم که جالبتر

خدا پریسا جون را براتون نگه داره


سلام عزیزم.خسته نباشید.
ممنون که به یادمون بودید.
الان میام پیشتون.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 بهمن 91 13:01
ضمنا این چند تاوبلاگ بخش آشپزی هم داشت
خیلی ابتکار جالبی بود


ممنون مرضیه جون.
مامان آنیل
6 بهمن 91 13:25
چه نقاشی جالبی. ازش بپرسین بگه چی کشیده و اونم ذکر کنین بهتر میشه به نظرم.
تولد کوروش جان هم مبارک


حتما میپرسم.
ممنون
مامان یه فسقِلی
6 بهمن 91 14:05
ای جااانممم ... چه پست پرباری بود ... مثه همیشه ...

دستت درد نکنه خانومی ... لذت بردم

واییییی ... خیلی خوشم اومد که عجله ای کارشو انجام نمیده .... عزیزم

خیلی خانوووومه .... ماشالا

به به ... حمیـــــــــــــــــس هم جالب بود ... خیلی هم غذای مقویی هستش ...

ممـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنون گلم


سلام عزیزم.

ممنون برای کامنت قشنگتون.

قابل شما رو نداره عزیزم.
حامد و هدی
6 بهمن 91 16:08
اخی دیگه یواش یواش داره بزرگ میشه ها... ماشالا
به چه غذایی


مامان علي خوشتيپ
6 بهمن 91 21:10
سلاااااااااااااااااام.خوبيد؟
تولد كورش جون و زهرا جون رو اينجا هم تبريك ميگم


سلام عزیزم.ممنون

مبارکشون باشه.
مامان علي خوشتيپ
6 بهمن 91 21:11
آفرين دانيال چه نقاشيه قشنگي كشيده
پريسا جون هم خيلي قشنگ كشيده همينكه توي اين سن ميتونه اينقدر خوب گردي بكشه خيلي عاليه


ممنون.دانیال خیلی وقته کار میکنه.کم کم به پریسا هم سرایت کرده.
مامان علي خوشتيپ
6 بهمن 91 21:13
من كه فرصت نكردم برم نمايشگاه.هرچند همكارا گفتن زياد جالب نبوده ولي تخفيفش خوب بود.البته اداره يه پك براي يكي از شركتها سفارش داده كه سي دي قصه هم توشون بود.قرار شده براي منم رايت كنن.اگه خوب بود براي پريسا هم رايت ميكنم


کلا من از کتاباش خوشم نمیومد. فقط بخش کودکان خوب بود.

چه خوب. ممنون من عاشق این چیزا هستم.
مامان علي خوشتيپ
6 بهمن 91 21:14
مثله علي يهويي زبون باز كرده.به قول باباش انگار بهش وحي شد


تصمیم آنی برای حرف زدن و شکستن سکوت...!!
مامان علي خوشتيپ
6 بهمن 91 21:14
آخي...بذار بازي كنه با آب.ما كه سرما نداريم.امروز رو كه ديدي


وحشتناک بود.ما که بخاری رو 2 روز خاموش کردیم.کاریش ندارم.هر وقت دوست داره زیر لوله هستش. تهدید های من هم بی فایدس.
مامان علي خوشتيپ
6 بهمن 91 21:17
چرا بي حوصله؟اينقدر الكي به خودتون تلقين نكنيد!!!
فتوشاپ.آشپزي(اونم باعكس.به قول باران سختترين كاره).بافتني و از همه مهمتر حرف زدن و سرگرم بودن با پريسا گلي ...اينا كاره يه آدم بي حوصله نيست.ديگه نگي ها...ميمونه.بعدها ميخوني .انرژي منفي ميده.الكي هم شده بنويس پراز انرژيم


چشششششششششم سارا جون.
ولی گاهی با تمام این کار ها باز هم یه گوشه ی ذهنت یه چیزی میخواد که نمیدونی چیه و چطور باید پیداش کنی و همونه که حالتو میگیره...
مامان علي خوشتيپ
6 بهمن 91 21:18
مهد ميثاق خوبه.پراز شادي و انرژيه و برنامه هاي متنوعه.تو پاداد فكر كنم از همه بهتره.ولي كم كم بره


باید پیداش کنم.نمیدونم خیابون چنده.ممنون معرفی کردی.
ایشالله برای سال اینده میخوام.
مامان علي خوشتيپ
6 بهمن 91 21:18
شايد طرز بافت كلاه كج رو گذاشتم.خيلي سادس يه روزه ميتوني تمومش كني.مثل همين كه سر پريسا جونه


چه خوب.عالی میشه. اما برای امسال که دیگه لازم نداره ایشالله درستش میکنم برای سال آینده.

خیلی خوبه از این کارها هم انجام بدید.
مامان علي خوشتيپ
6 بهمن 91 21:27
راستي آپهاي آشپزيتو بيشتر كن.ميخواي با وب پريسا هماهنگ باشه؟مردم از بس غذا درست كنم با عكس.
براي مرجان هم دارم
ممنون بابت دستور خوشمزتولي تعدادش بيشتر بشه اونور


چشم سارا جون.
این روزا فرصت نمیکم. ولی یکی دو تا اماده دارم.حتما میذارمشون.
مامان علی اکبر
6 بهمن 91 23:23
سلام خانمی
خدا مادر شوهرتو بیامرزه.
آفرین به نقاشیه پریسا خانم
ولی مطمئنی اسم این غذا حمیسه؟؟؟
آخه مامانم حمیس رو با توله درست میکنه.


سلام گلم.
ممنون عزیزم.
اره مطمئنم که حمیسه و سبزیش هم چغندره.اونی که مامان شما درست میکنه یه اسم دیگه داره.
الهام مامان رامیلا
6 بهمن 91 23:36
سلام عزیزم خوبی ببخشید شرمنده می دونم بی معرفت شدم ولی چه کنم دیگه با این بچه ها نمی شه بخدا خودتم که می دونی
چه خانمی شده واسه خودش این دخمله
مثل رامیلا صحبت میکنه کیف کردم خوندم خدا نگهش داره ببوسششششششششششششششششششششششششششششش


سلام الهام جون.
ممنون عزیزم.
میدونم گرفتاری مامان ها چی هست.نه گلم ناراحت نمیشم.
من دلم براتون تنگ شد اومدم پیشتون.
ممنون که شما هم اومدید.
مامان بنیتا
7 بهمن 91 2:29
سلام دوست خوبم..امیدوارم تا الان دیگه روحیه ات خوب شده باشه..همه ما گاهی دچار این بی حوصلگی ها می شیم ولی خوبیش به اینه که زود گذره
ممنون از دستور آشپزی به نظر که خوشمزه می یاد..خدا مادر شوهرت رو بیامرزه
برای پریسا گل خانوم


سلام عزیزم.ممنون بهترم.

مرسی عزیزم.
هدیه مامان یوسف و محمد
7 بهمن 91 3:05
سلام
خوبی مامان گل خانم
تولد آقا کوروش هم مبارک
یه سر بیا آپم


سلام.
ممنون
چشم.
مامان نازنین جون
7 بهمن 91 10:55

برای مهربونیتون..مامان پریسای گل..


ممنون عزیزم.شما هم خیلی مهربون هستید.
♥ مامان آینده ♥
7 بهمن 91 11:01
سلام عزیزم....!

خوبین؟!

پریسا جون خوبه؟!

به به چه نقاشی قشنگی کشیده پریسا خانوم...!

آفرین خاله....




سلام خانمی.

ممنون ایشالله شما هم خوب باشید.

ممنون خاله. قابل شما رو نداره.
مامان حسنا
7 بهمن 91 11:31
سلام عزیزم من همشهری شما نیستم.....پس میتونم دوست شما باشم؟؟؟لینکتون میکنم


خواهش میکنم عزیزم.
من هم شما رو لینک کردم.
مامان ملینا
7 بهمن 91 12:17
سلام دوست عزیز______$$_________$$$ _____________________$$$$_______$$$___$$$$$ ____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$ ___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$ ___________________$____$$$$_$$$$_$$$ _______________________$$$$$$$$$$$$$$ آپم و منتظر حضورت _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____هستم__________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$ ..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$ _________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$ ______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$ ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$ ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$ __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$ _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$ $$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$ _°_____°______°_____°_____°_____ _$$$ _____________€__________________$$$ _____________€__________________$$$ زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$ _____________€._______________$$$$$ _____________€..____________ $$$$$$$$ ____________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~ ~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._ _..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-.._
سمانه مامان پارسا جون
7 بهمن 91 13:44
سلام گلم خوبید؟
به به دلمون آب افتاد دم ظهری
روی ماه پریسا جونو ببوس


ممنون سمانه جون.
پس دست به کار شو هیچ کاری نداره.
مامان اسرا واسما
7 بهمن 91 17:39
سلام خسته نباشی عزیزم!
معلومه که غذای خوشمزه ای هستش
اینا هم برای پریسا جونم


سلام خانم معلم. چه عجب خوشحالم کردی.ممنون گلم.
نسرین خاله اسما
7 بهمن 91 20:00
سلام
پریسا جون چقدر نازی عزیزم

از وبتون خوشم اومد لینکتون کردم
اگه می خوایین اسما جونم لینک کنین
اینم بوس های خوشمل از اسما جونم برا پریسا خوشگل


سلام.
مرسی عزیزم.
شما هم لینک شدید.
marjan
7 بهمن 91 22:39
سلام مامان پریسا ناز نازی!خیلی ممونم که به من سرزدین و خیلی خوشحالم که از دلنوشته ها یا به عبارتی عاشقانه نوشت های من خوشتون اومد!
با کمال میل و افتخار لینکتون کردم تا انشالله تا همیشه باهم دوست باشیم!


سلام مرجان جون .ممنون عزیزم.شما هم لینک شدید. خوشحالم که با شما دوست شدم.
arezohayeshirin
8 بهمن 91 1:03
سلام ما كه به وبلاگت سر زديم به وبلاگ منم سر بزن بعد آرزوتو با نظر بگو تا در وبلاگم ثبت بشه آرزوها هر شب آپ ميشن يعني روز بعد همون موقع آرزوتون رو وب ثبت شده و به شما خبر داده مي شود باي
مامانی درسا
8 بهمن 91 3:46
عزیزم این دخملی چقده شیرینه ..... یه نقاشی هم بکش ما بزنیم دیوار خونمون ..... بعدش هم تولد کورشی مبارک کورش گلم 5 سالگیت مبارک باشه عزیزم ...... دست شما هم درد نکنه عزیزم


سلام.ممنون خانمی.شما لطف دارید.
چشم یکی سفارشی براتون آماده میکنیم.
ممنون.
مامان علی خوشتیپ
8 بهمن 91 7:54
سلام
کامنتای من کو؟


سلام
شرمنده. دیشب نصفشونو تایید کردم.پریسا خانم نذاشت.الان باقیشونو تایید میکنم.
ممنون عزیزم.
مامان نوژا
8 بهمن 91 9:48
harchi mizari dahane mano ab mindazi



ستاره زندگی
8 بهمن 91 11:14
عجب نقاشی کشیدی!
مامانی غذاهات خیلی ساده هست ولی خوشمزه. این یکی هم فکر کنم خوشمزه باشه
حتما درستش میکنم


ممنون شما لطف دارید.
نوش جانتون.
ستاره زندگی
8 بهمن 91 11:17
تولدها هم مبارک

خدا رحمت کنه مادر شوهرت
میگم برای هر پستت غذا بزار.


ممنون عزیزم.

بستگی داره چیزی آماده داشته باشم.
مامان کوروش
8 بهمن 91 13:49
سلام مریم جون شرمنده کردی منو عزیزم راضی به زحمتت نبودم انشالله بتونم جبران کنم ببخشید دیر اومدم واسه تشکر یه کم گرفتار بودم پریسا جون رو ببوس


سلام لیلا جون.
خواهش میکنم.قابل نداره.ببخش دیر شد.
ایشالله کوروش جون بهتر شده؟
مامان کوروش
8 بهمن 91 13:51
مریم جون عجب غذای دلم اب افتاد به نظر خوشمزه میاد خداوند مادر شوهر مهربونت رو رحمت کنه


ممنون عزیزم.خدا پدر شما رو هم بیامرزه.
قابل شما رو نداره.
مامان علی خوشتیپ
8 بهمن 91 15:29
باشه عزیزم هروقت فرصت کردی بذار
قالب رو چون نی نی وبلاگی بود تغییر دادم
راستی این غذارو دیشب درست کردم.بابای علی دید گفت درست کن.خودم تاحالا درست نکرده بودم.
فقط به جای برگ چغندر سبزی آش داشتم گذاشتمولی خیلی خوشمزه شد.ممنون.دستت طلا


ممنون.
نوش جان .من هم مرغ پرتقالی شما رو درست کردم و خییییلی خوشمون اومد.
مامان حسنا
8 بهمن 91 15:57
عزیزم لینک شدی
وای یعنی میشه وبلاگ منم یه رئز گربازدید بشه؟؟؟


ممنون عزیزم.
شما هم لینک شدید.
لطف داری گلم.
مامان نیروانا
8 بهمن 91 18:56
سلام عزیزم، منم خیلی وقته میخوام بیام سراغت نمیرسم.
خوبه میخواستی یه کوچولو آپ کنی خواهر
همه ش رو با دقت خوندم، آفرین به پریساجون و پیشرفتهاش و اینکه با خودش بازی میکنه میذاره مامانی به کاراش برسه. به نظر میرسه نقاشیش هم ختص سن خودشه و به آموزش محدود نشده، آفرین.
ببین این غذاهه خیلی دهن منو آب انداخته. کاش چغندر و لبو داشتیم الان میپختمش، برای سرماخوردگیم هم باید خیلی خوب باشه. در اولین فرصت میپزمش عزیزم. مرسی از انتشارش.


سلام فریبا جون.
ممنون برای نگاه زیباتون.ما که خیلی دوست دارین در نقاشی پیشرفت کنه.ظواهر امر هم نشون میده که خودش هم دوست داره. تا ببینیم چی میشه...

خواهش میکنم. قابل شما رو نداره.
مامان تارا
8 بهمن 91 22:39
سلام عزیزم با یه شوی لباس آپیم
نسرین خاله اسما
8 بهمن 91 22:44
سلام مرسی عزیزم که لینک کردی
البته ببخش که مال ما دیر تر شد
اماپریساجون الان بین لینک دوستای گله اسما جونه


سلام عزیزم.
خواهش میکنم.
من هم ممنونم.
ستاره زمینی
9 بهمن 91 9:24
مادر کوثر
9 بهمن 91 10:24
فرخنده میلاد فخر کائنات، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله
و سلاله پاک و مطهرش، رئیس مکتب، حضرت امام جعفر صادق علیه ‏السلام،
بر پیروان راستین حق تهنیت باد.



ممنون عزیزم. عید شما هم مبارک.
مریم مامان آریا
9 بهمن 91 12:17
من خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم
پسر من همسن پریساست
من بعد مرتب به شما سر می زنم



ممنون عزیزم.ایشالله اریا جون سلامت باشن. خوش امدید.
سپیده از وبلاگ "کودک من"
9 بهمن 91 12:59
سلام مریم خانم. ادامه تدریس رو گذاشتم و بعدا حروف کوچک رو هم شروع می کنم. فقط فرصت ندارم زیاد به دوستان سر بزنم و بگم که اپم. اگه لطف کنید مدام سر بزنید ممنون می شم.


سلام سپیده جون.دست گلت درد نکنهو الان میام.

یشالله یادم بمونه که مرتب سر بزنم.
مامان فرنیا
9 بهمن 91 13:19
اول از همه از این اش بگم که عاشقشم خیلی خوشمزه است البته مامانم همیشه برام پخته و از همسایه مون یاد گرفته بود اما من همیشه حس پختش را نداشتم حالا به این بهانه که شما دستورش را دادید باید بپزمش
اما این بچه ها عجب عالمی دارند ها خودمون بکشیم از اب بازی دست نمیکشن اما پیش دیگران از این حرفها میزنن وادم را متعجب میکنند که اگه میدونی پس چرا باز کار خودتون را انجام میدید/


سلام فرشته جون.
چه خوب پس ایشالله دست به کار شو تا خودت هم درستش کنی.

اره واقعا هر حرفشون یه چیز تازه هستش.
مامان علی خوشتیپ
9 بهمن 91 15:32
سلام مریم جون.من تا پنجشنبه نیستم.هوای وب آشپزیمونو داشته باش


به روی چشم. خوش بگذره.
مامان حسنا
9 بهمن 91 17:18
پیش ماهم بیااااااااااااااااا
مامی امیرین
9 بهمن 91 20:29
سلام خانمی.
میگم خیلی خوب که اینقدر با صبر کارشو انجام میده.


سلام سمیرا جون.
اره برعکس من که اینقد هول دارم.
مامان یه فسقِلی
10 بهمن 91 1:53
دست هایم نمی رسند، تا ستاره آرزوهای محال را برایت بچینم ...

آنچه از ستاره برایم مهم تر است، رویای ناب آرامش توست

اعیاد مبارک ...


ممنون عزیزم. عید شما هم مبارک.
امیر حسین و مامان پریسا
10 بهمن 91 2:48
سلام منم یه پریسام مث پریسایه شما اما با این تفاوت که من مامانم
لینکتون کردیم


سلام عزیزم.
ممنون. ایشالله سلامت باشید.شما هم لینک شدید.
زهرا
10 بهمن 91 4:23
مامان اسرا واسما
10 بهمن 91 9:29
دو چشمِ آمنه بر روی احمد / گره خورده دلش بر موی احمد
گهی خندان گهی محو تماشا / چو می‌بیند خمِ ابروی احمد
خجسته میلاد پیامبر اکرم مبارک باد


ممنون عزیزم.
عید شما هم مبارک.
مامان اتنا
10 بهمن 91 16:08
سلام عزیزم ما همچنان در قطعی به سر میبریم.ایشالله همیشه شاد باشید.خونه بابایی با.گوشی وصل شدم زود زود میام همه رو میخونم.بوس


سلام اتنا جون
ممنون که به یادم هستی.
ایشالله زود درست بشه.
مامان حسنا
10 بهمن 91 17:42
طرح احوال پرسی از دوستانه شماکه یادی نمیکنی مجبورم خودم بیام


من شرمنده ی شما هستم.ممنون عزیزم.
مریم مامان آریا
11 بهمن 91 8:49
ممنونم که بین این همه دوست و این همه آدم که دوستدار شما هستن و بین این همه کامنت ما رو دیدی و بهمون سر زدی



ممنون شما لطف دارید.دوستان همه برامون ارزش دارن عزیزم.
مامان محمد و ساقی
11 بهمن 91 13:46
سلام مریم جون.خوبی؟عید شما مبارک عزیزمپرییسا جون خوبه؟
دلمون براتون تنگ شده


سلام مینا جون.ممنون عید شما هم مبارک.
مامان حسنا
11 بهمن 91 14:50
عزیزم خصوصی داری
مریم مامان آریا
11 بهمن 91 14:54
ببخشید حواسم نبود شما ندیدی هنوز و حذف کردم پست رو ولی به زودی دوباره عکس ورژن جدید از خودم می ذارم
من بوشهری ام و بوشهر هستم


خواهش میکنم.
منتظر پست بعدی هستیم.
مامانی طهورا
11 بهمن 91 18:07
سلام خانمی حال احوال خوبین ؟خوشین؟سلامتین؟ اومدیم یه عرض ارادتی کنیم و بریم پریسا جونم دوست داریم
مامان مهربد
12 بهمن 91 1:28
به به به مامان و دختر هنرمند و هنر دوست


مرسی عزیزم.لطف دارید.
مامان سيد محمد سپهر
17 بهمن 91 15:42
گلي تغيير وبتون مبارك
مامان امين رضا
18 بهمن 91 12:15
ممنون بابت طرزتهيه غذا
لحظه های من و تو
19 بهمن 91 0:24
سلام خانمی. مرسی
اتفاقا خوزستانی هستم. تا سه سال پیش اندیمشک بودم و حالا بخاطر شغلم گتوند زندگی میکنم .



سلام عزیزم.

خیییییییلی خوشحالم که باشما اشنا شدم.
لحظه های من و تو
19 بهمن 91 0:42
لطف داری خانمی. من فردا بازم بهت سر میزنم . الان همسری میخواد کله مو بکنه . چند ساعته اینجام. پس فعلا شب خوش


مرسی عزیزم لطف کردید. شب شما هم خوش.