پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

با دخملم تجربه میکنم........

1391/10/28 11:23
نویسنده : مامان پریسا
2,095 بازدید
اشتراک گذاری
 
                                                           

دخترم....

عزیزترینم......

وقتی با تو هستم زیباترین ها رو تجربه میکنم........

تجربه میکنم یه بوسه ی عاشقانه با لب های کوچولوت که تند تند مامانو بوس میکنی گاهی با خواهش وگاهی با میل و رغبت .گاهی غفلگیرانه و گاهی ........

و من هم در جواب بوسه بارونت میکنم ... محکم بغلت میکنم و میچلونمت طوری که جیغت در میاد....

تجربه میکنم وقتی رو که بهم میگی مامان گوشتو بیار یه چیزی میخوام بگم. بعد دستتو میذاری جلو دهنت یعنی داری درگوشی باهام حرف میزنی و خیلی آروم میگی :

 مامان دوستت دارم.....

 و احساس من اون لحظه گفتنی نیست......چون واژ ه ایی برای بیانش پیدا نمیکنم....

تجربه میکنم زمانی که باهم داریم تو خیابون قدم میزنیم و من از راه رفتن خسته میشم. بهت میگم مامانی کمی صبر کن قلبم درد گرفت .اون وقت جلو میایی بهم میگی مامان بشین. بعد دست کوچولوتو میذاری رو قلبم و آروم فشار میدی و مالشش میدی بعد میگی:

مامان قلبت خوب شد......

خدایاااااااا اون لحظه من چی بگم..... چطور باید ازتو تشکر کنم که این فرشته رو برام فرستادی.......

تجربه میکنم وقتایی رو که بهم میگی: مامان بیا با هم بازی کنیم.

وسایل کوچولوی آشپزیتو میچینی برای مامان چایی میریزی و میذاری دهنم و میگی: بخور....

چه لذت بخشه و چه طعمی داره اون چایی رو که تو برام درست میکنی و به خوردم میدی....

                                                                        

چه لذت بخشه در کنار تو بودن برای هر کاری....

کارتون نگاه کردن......

غذا خوردن.........

خوابیدن.........

راه رفتن و دست دردستهای کوچولوت که محکم دست مامانو میگیری ......

 

                                                                   

تازگی  ها از بابایی یاد گرفتی وقتی غذاتو تموم میکنی پا میشی میگی مامان ممنون دستت دردنکنه...

قربون اون شیرین زبونیا .......

                                                                    

امن ترین جای دنیا برای تو زمانیه که دارم نماز میخونم هرجا که هستی با عجله چند تا اسباب بازی بر میداری میایی زیر چادرم همون جا میخوابی...

انگار که در کل دنیا دیگه هیچ سر پناهی نداری.هر بار که میخوام برم سجده بلند میشی و منتظر میشی تا دوباره پاشم. و باز هم.........

                                                                      

وقتی بهت میگم چقد مامانی رو دوست داری میگی: 2 تا !!!!

عزیزم من هم 2تا دوست دارم:

1 - اندازه ی تمام آسمون ها و تمام ستاره ها.

2- اندازه ی تمام دنیا و هر چیزی که در دنیاست. 

                                                   

ممنون برای نگاه زیباتون.این هم غذای جدید:

سوفله ی قارچ و سیب زمینی

 

 

طرز تهیه هم در آشپزخونه ی مامان ها و هم در ادامه :

        http://motherschef.niniweblog.com/p0.php                            

مواد لازم:

سیب زمینی متوسط آبپز شده 5 عدد

پیاز متوسط خورد شده 1 عدد

گوشت چرخ کرده یا مرغ پخته ی ریش ریش شده یا کالباس خورد شده 1 پیمانه

قارچ 6 عدد متوسط

رب گوجه 1 قاشق غذا خوری

نمک زردچوبه و ادویه و آویشن به اندازه

فلفل دلمه ایی 1 عدد کوچک

جعفری خورد شده 3 قاشق غذا خوری

پنیر پیتزا به اندازه ی لازم

............................

طرز تهیه:

سیب های پخته شده را رنده کرده و جعفری ها رو اضافه میکنیم.

پیاز را سرخ کرده وگوشت (یا مرغ) را اضافه میکنیم (اگر هم کالباس بخواهیم استفاده کنیم که نیاز به سرخ کردن نداره و دست اخر به مواد اضافه میشه)

بعد از سرخ شدن گوشت، فلفل دلمه ایی اضافه کرده و بعد از تفت دادن، قارچ های خورد شده را اضافه میکنیم.

مقداری تفت داده و سپس رب و ادویه ها رو اضافه میکنیم.

خوب که مخلوط شدن زیر حرارت را خاموش میکنیم.

 

سپس ته ظرف مورد نظر را چرب کرده و مخلوط سیب و جعفری را در ظرف پهن میکنیم:

 

مواد را روی سیب ها پهن میکنیم:

 

پنیر را روی مواد ریخته و ظرف را در فر که 15 دقیقه قبل روشن کردیم به مدت 15 دقیقه میذاریم.

 

و اگر دوست دارید روی غذا طلایی بشه 5 دقیقه هم گریل رو روشن میکنیم.

غذا اماده شد. بعد از آماده شدن و قبل از برش دادن بذارید 10 دقیقه بمونه تا راحت بریده بشه و پخش نشه:

 

 

این هم غذای پریسا خانم:

 

 

اگر بخواهید در ماکرو ویو درستش کنید باید مواد را در ظرف پیرکس قرار بدید و مدت زمانی که برای اب شدنه پنیر لازمه هم بدونید. برای پیتزا 20 دقیقه گریل باید روشن باشه و 20 دقیقه هم برای اماده شدن پیتزا.ولی برای این غذا احتمالا مدت کمتری نیاز داره.

نوش جان...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (77)

مریم--------❤
27 دی 91 18:12
چه قدر مهربون نوشتی عزیزم
جانم قلبت درد نگیره
خوشگلم خیلی شیرین زبون شده


ممنون عزیزم.
حامد و هدی
27 دی 91 19:16
چه مامان خوبی ......

غذا به نظر که خیلی خوشمزه میاد حتما درستش میکنم باید ساد ه باشه


اره عزیزم خیلی راحته.
مامان تارا
27 دی 91 19:41
وااااااااااای خیلی زیبا احساستو بیان کردی
واقعا اگه این فرشته ها رو نداشتیم چی میکردیم / قربون این فرشته های معصوم بشم من

وقتی تارا مریضه من میگم مامان الهی خدا دردتو بده به من تا تو خوب بشی اونم ناراحت میشه و میگه نه نمیخوام تو مریض باشی مامانی


ایشالله هیچ وقت نه بچه ها نه مامان ها بیمار نشن.
مامان تارا
27 دی 91 19:43
عزیزم نبینم قلب مهربونت درد بگیره
ایشالا قلبت همیشه سالم باشه و به عشق عزیزانت بطپه


ممنون رویا جون.
فعلا داریم میسازیم...
گلاویِژ
27 دی 91 20:50
دارم یه متن اینجوری برای وروجکم مینویسم

این متنهایی که از دل برمیاد خیلی به دل میشینه

خدا حفظ کنه برات پریسا جون رو !

محمد صدرا بهش میگه پسا!

بوسش کن خدا برات حفظش کنه !

آمین !

حرفای مادرانه .....
کار خوبی میکنی. یه حسه خاصه که همه ی مادر ها درکش میکنن.
ممنون عزیزم.
مامان علي خوشتيپ
27 دی 91 20:57
سلام مريم جون...واي چه پستي گذاشتي...به خدا اشكم اومد...دونه دونه كلماتشو درك كردم


سلام عزیزم.
خوش اومدی.
باورت میشه خودم هم اشک ریختم تا نوشتمش...
مامان علي خوشتيپ
27 دی 91 20:58
قربونش برم پريسا خيلي بامحبته و مهربونه...بعضي از بچه ها يه جور خاصن...
تازه مريم جون بذار بزرگتر بشه...زبونش بيشتر باز بشه...اونوقت حس ميكني چقدر اين عشق و وابستگي بيشتر ميشه


پریسا همیشه برای من خاصه.

هر روز این وابستگی داره بیشتر میشه...
مامان علي خوشتيپ
27 دی 91 20:58
مگه قلبت مشكلي داره مريم جون؟


چی بگم!!!!
باران میدونه.....
مامان علي خوشتيپ
27 دی 91 20:59
مريممممممممممم...ميدوني دوتا چقدر زياده تو اين سنننننننننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اره میدونم. 2 تا یعنی ......اندازه نداره براشون.
مامان علي خوشتيپ
27 دی 91 21:00
عزيزم نگرانه يه وقت بلند نشي...مثله عليه...يه بار الكي چشمامو بستم...هي صدام كرد باز نكردم...اينقدر گريه كردفكر كنم ساديسميم من
علي هميشه ميگه اگه خواستيم بميريم خدا كنه سه تامون با هم بميريم


وای سارا دلت اومد

خدا نکنه.ایشالله هرسه تون سلامت باشید.
مامان علي خوشتيپ
27 دی 91 21:01
البته اين حسشون شايد به خاطر احساساتي بودن بيش از حد و بچه دوست بودن بيش از حد مامانهاي اسفنديه ها


جدی !!!!!

نمیدونستم.خب اطلاعاتم از این چیز ها کمه.دقت نکردم.
مامان علي خوشتيپ
27 دی 91 21:02
سوفلت بايد خيلي خوشمزه باشه...آشپزخونمون با وجود تو خيلي رونق ميگيره،مطمئنم...ممنون اومدي...ايشاالله اينقدر ادامه پيدا كنه تا يه روزي بسپاريمش دست پريسا جون


سارا جون ممنون برای این همه دلگرمی.ولی اشپز خونه ی شما همین جوری هم کلی رونق داره.
ایشالله ....
مامان علي خوشتيپ
27 دی 91 21:03
كاش دستورشو اينجا هم ميذاشتي...اگه سي دي تهيه كردي نمياد تو سي دي دستورش...!


در یه صفحه ی جدا گذاشتم. شاید بیاد غیر از این باشه پست بعد میذارمش.
مامان یه فسقِلی
27 دی 91 23:25
چه دخمل رمانتیک و مهــــــــــربونیه این پریسا جونی ...

به به ... باز هم آشپـــــــــــــزی ... خیلی قشنگه ...

نـــــــــوش جـــــــونتون هم باشه ...




ممنون تک خاله جون.ایشالله خدا ی خوشکلشو بهتون بده.

ممنون گلم.
مامان یه فسقِلی
28 دی 91 0:13
مرسی که "تک" هم نوشتید .... !


خواهش میکنم عزیزم.
مامان امیر مهدی
28 دی 91 2:05
چه با احساس نوشتی مریم
فکر کنم وقتی پریسا بزرگ شد و خوندش گریش بگیره ما که اشکمون در اومد


ممنون زینب جون.

به قول دوستان انچه از دل براید لاجرم بر دل نشیند.

حرفه دلم بود که برای هر کلمه کلی اشک ریختم.
مامان امیر مهدی
28 دی 91 2:06
این غذا بهش میاد خیلی خوشمزه باشه نه؟چقدر شبیه پیتزاس


اره خب میشه گفت یه جورایی شبیه پیتزا ولی خیلی سالم تره.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
28 دی 91 3:21
عزیزم امیدوارم قلب مهربونت از بلا بدور باشه و همونطور مهربون بتپه برای پریسای مهربونم که مثل مامان گلش قلب مهربون و با صفا داره


ممنون عزیزم.
شدیدا به این دعاها نیاز دارم.مرررسی گلمم.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
28 دی 91 3:23
وای معلومه خیلی خوشمزه است افرین به این مامان هنرمند و باسلیقه


ممنون عزیزم.نظر لطف شماست.
مامان فرنیا
28 دی 91 8:19
دوشنبه از سرکار چند تا از وبلاگهای دروستان را رفتم اما برای پریسا چون کارت داشتم و چندتا مطلب داشتی گفتم میرم خانه مینویسم نمیدونم چرا دیگه اصلا نتونستم بیام نی نی وبلاگ همه وبلاگها را میشد رفت اما نی نی وبلاگ راهم نمیداد امروز هم که امدم دیدم باز اپ کردید افرین به این مامان زرنگ


ممنون عزیزم. شما که همیشه به ما لطف دارید.
دیروز نی نی وبلاگ مشکل داشت ولی نزدیک ظهر درست شد.
مامان فرنیا
28 دی 91 8:21
من گاهی فکر میکنم چقدر نوشتن بعضی ها قشنگه اما هر بار که یک نوشته زیبا میبینم میفهمم این عشق مادرانه است که این قدر زیباست نه کلمات و نوشته ها
واقعا فرشته هایی داریم که یک عالمه چیزهای زیبا هر روز بهمون هدیه میدن


درسته فرشته جون.
فقط یه مادر درک میکنه چی نوشتم.
هر روز یه تجربه ی جدید...
مامان نوژا
28 دی 91 9:31
وای مامان مهربون مواظب قلبت باش


چشم عزیزم.ممنون که اومدید.
مامان آرشیدا کوچولو
28 دی 91 11:09
مامان مریم میای از شیرین زبونی دخملت میگی دل ما رو آب میکنی همینه که اینقدر خاطر خواه داره ها


عزیزم عجله نکن بذار ارشیدا جون زبون باز کنه ببینم تو چکار میکنی
ilijoon
28 دی 91 12:37
سلام خوشحالم كه دوباره تونستم براي ديدنتون بيام و بسيار ممنون كه در نبودمون ما رو از ياد نبرده بوديد وبه ما سر ميزديد خيلي خيلي خوشحالم كه دوستهاي گلي چون شما رو دارم دوستتون دارم


سلام عزیزم.
من هم خیلی خوشحالم که هستید و مینویسید.

ایشالله همیشه سالم و سلامت باشید.
ilijoon
28 دی 91 12:38
اي جانمممممممممممم قربون دخملي با محبتمون بشم


ilijoon
28 دی 91 12:41
بسيار زيبا نوشتيد ان شااله سايتون ساليان سال رو سر دخملي باشه


ممنون همچنین گلم.من هم از شما ممنونم.
طنین
28 دی 91 13:32
اینقدر قشنگ نوشتی ادم دلش بچه میخواد


چه خوب پس زود باش دیگه
مامان اتنا
28 دی 91 16:33
سلام مریم جون خیلی حالتو قشنگ نوشتی ایشالله. خدا از هم جداتون نکنه.مگه قلبت درد میکنه مریم جونم?من بمیرم.مواظب خودت باش.بابت غذا جدید هم ممنون عزیزم.


سلام اتنا جون.
ممنون عزیزم.
ای همچین. فعلا باهاش میسازم.
خواهش میکنم برای دوستای عزیزم.
باران
28 دی 91 16:59
ـ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯)
ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــ (¯´v´¯)I love U...I love U...I love U(¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯)
ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــ (¯´v´¯)I love U...I love U...I love U(¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯)
ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــ (¯´v´¯)I love U...I love U...I love U(¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)



ممنون عزیزم.
مامانی شیما وحدیث
28 دی 91 18:07
سلام مامانی خوبی سلامتی ؟
پریسای خوشمل ما چطوره
ای قلبون اون تشکر کردن بعد از غداخوردنش
درضمن خیلی خیلی آشپزی که گذاشتی عالی بود
بازم غذاگذاشتی مارو خبرکن
پیش ما اومدن یادت نره


سلام عزیزم.
ممنون برای احوالپرسیتون.
خدا رو شکر خوبیم.
به روی چشم حتما خبر میکنم.
چشم الان میام.
مامان امیرعلی جیگر
28 دی 91 18:32
آخــــــــــــــــــــــی چه رمانتیک.
بســـــــــــــــــــــــــیار عالی.همیشه دوست دارم اینجوری عشقولانه بنویسم.ولی عشقولانم نمیاد اصن


آخی......
چرا عزیزم؟بیا یادت بدم
مامان امیرعلی جیگر
28 دی 91 18:33
منم حال میکنم وقتی امیرو فشارش میدمو زورکی بوسش میکنم.جیغ و. داد میکنه


کلی هم کیف داره .همون جیغه خیلی کیف داره
مامان امیرعلی جیگر
28 دی 91 18:34
راسی سوفله اتان نیز بسیار خوشمزه است .حیف که بنده در رژیم به سر میبرم.وگرنه که یه لقمه چرب و نرم بودا


عزیزم!!!!!!!!!
غذا های من رزیمی هستن!!!!!!
الهه مامان یسنا
28 دی 91 19:16
پسر دار ها نخونن: ما که دختر داریم انگار بهش رو تو خونه داریم مگه نه؟


دقیقا

به نکته ی مهمی اشاره کردی الهه جون. ممنون.
گلاویِژ
28 دی 91 21:16
آی دیت رو چک کن ! ممنونم!
مامان محمدپارسا
29 دی 91 22:27
سلام مجدد عزیزم
هیچ حرفی برای گفتن ندارم جز اینکه بگم احساس قشنگی داری


سلام عزیزم.
این حرف دله همه ی مامان هاست.
هدیه مامان یوسف و محمد
30 دی 91 3:30
به به مامان کدبانو!!!من که فرصتشو ندارم چیییی!!!!


برقبانی
30 دی 91 13:04
سلام دوست عزيز و بزرگوار اميدوارم حالتون خوب باشه و ما رو از دعاي خيرتون محروم نکنيد. اميدوارم شهدا هميشه کمکتون کنند. با يک مطلب ناب(vpnچيست؟) منتظر حضور و نظر گرمتون هستم. اللهم عجل لوليک الفرج ايشالله شهيد شي شهادت بنده ي حقير التماس دعا
یک عاشقانه آرام
30 دی 91 13:16
سلام سلام سلااااااااااام مرسی مامانی وای که چقدر دلم براتون تنگ شده بود خوب هستین؟


سلام نسترن جون.
ممنون عزیزم.
شما خوبی؟


مامان ملینا
30 دی 91 14:05
سلام عزیزم ،چقدر زیبا نوشتی .به دلم نشست .روی گل پریسا رو هم ببوس که خیلی دوستش دارم .


سلام عزیزم.
ممنون.
شما هم روی ماه ملینا جونو از طرفم ببوسید.
مریم--------❤
30 دی 91 15:09
آپمممممممم


چشم
مامان فتانه
30 دی 91 17:10
سلام خانمی واقعا پست قشنگی گذاشتی ایلین منم همینه بعضی وقت ها یهو میاد بوسم میکنه انگار دنیا رو بهم میدن


سلام فتانه جون

همین غفلگیرکردن هاش منو کشته...
مامان فتانه
30 دی 91 17:11
مرسی عزیزم که بازم یک غذای جدید گذاشتی


قابل شما رو نداره.
مامان نیایش
30 دی 91 18:00
همه زندگی تون پر از تجربه های شیرین و قشنگخیلی قشنگ نوشتی شاد باشید همیشهاز دستور غذاهای خوشمزه ای هم که میذاری ممنون


مرسی زهره جون.همچنین شما در کنار خانواده .
مامان محمد و ساقی
30 دی 91 19:07
سلام مریم جون
همون شب که این پستو گذاشتی خوندم.شرمنده که دیر کامنت گذاشتم.
خیلی زیبا و دوست داشتنی و لطیف نوشتی.
یه احساس قشنگ.آدم عشق میکنه .
ایشا... مادر و دختر همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید.
مریم جون امیدوارم قلبت همیشه سالم باشه و اگه مشکلی هست به زودی خوب بشی.منم همین مشکلو دارم و تو این چند روز که زیاد نبودم درگیر همین قلب بودم
اطز طرف من پریسا جونی رو حسابی ببوس
مریم سوفلتو بخودم.آفرین.باز هم بزار


سلام مینا جون . ممنونم.
خدا نکنه مشکلی داشته باشی.
ایشالله اگر چیزی هست برطرف بشه.ما دیگه عادت کردیم. اما هرچی خدا بخواد همون میشه....

مرسی مینا جون چشم عزیزم.
مامان کوثری
30 دی 91 19:12
سلام به شما دوست عزیز با طراحی تقویم کودک همراه با عکس کودک دلبندتون در خدمت شما هستیم تنوع طرح های ما رو حتما ببینید همه جوره در خدمت شماییم از طراحی و حتی چاپ http://temparti.blogfa.com/
مامان بنیتا
1 بهمن 91 2:56
سلام عزیزم..وبلاگ زیبایی دارین و همچنین دختر نازی خدا حفظش کنه
ممنون که وبلاگ ما اومدین ..منم شمارو با افتخار لینک می کنم


سلام ممنون عزیزم
شما هم لینک شدید گلم.
دخملیـــــــــــــ
1 بهمن 91 3:05
امروز اولین وبلاگ پر بازدید معرفی شدید....بهتون تبریک میگم
اینو نوشتم بعدا پریسا جون بدونن چه مامان کوشا و گلی دارن


ممنون.لطف کردید
مامی امیرین
1 بهمن 91 14:13
واقعا لحظه های قشنگی و عاشقونه ای رو با این فرشته ها سپری میکنیم..خدا حفظش کنه.
وای مریم جون برای قلبت ناراحت شدم


سلام سمیرا جون.
اره خیلی لذت بخشه.
ایشالله شما و گل پسرا هم سلامت باشید.
مامان آنیل
1 بهمن 91 14:13
سلام دوست عزیز از آشناییتون خوشحالم خیلی دختر با احساسی دارین خدا حفظش کنه. از غذای فوق العاده تون هم ممنون


سلام عزیزم.من هم خوشحال شدم.

قابل شما رو نداره.
محمد
1 بهمن 91 14:22
شادباشید وسلامت
مامان آناهیتا
1 بهمن 91 15:21
سلام
ماشاءا.. دخترتون چقدر خانوم شده .
خوشحال میشم به وبلاگ دخترم سر بزنید .


سلام.
ممنون .چشم حتما میام.
مریم--------❤
1 بهمن 91 17:46
سلام
خوبی؟گلم ما میگیم کاکل
راستی گفتن کارنامه ها رو حالا حالا ها نمیدن نمیدونم چرا؟فقط بعضی معلما وقتی میان نمره ی بعضیا رو میخونن
معلمم چون از دستم بخاطر نمره پایینم عصبی بود
نمرومو خوند


سلام خوبی؟

خب هر جا یه اسم داره . اینجا همون میگن که گفتم.

دستش درد نکنه یعنی ضایع کرد دیگه...
رضا جوادي
2 بهمن 91 11:18
سلام تبادل لينك ميكنيد اگر مي كنيد لوگوي وبلاگم را داخل وبلاگ خود بگذاريد بعد به من بگوييد تا من نيز شما را لينك كنم تلبادل لينك به دو صورت انجام ميشود 1با تصوير يا به شيوه قديمي مانند نام لينك
کاکل زری یا نازپری
2 بهمن 91 11:26
ای خداااااااااا مامان جون قوربون این احساسات مادرانه پاااااااااک خدا دختر کوچولوتو همیشه برات نگه داره


ممنون عزیزم.
ایشالله شما هم تجربه میکنی.
مرضيه
2 بهمن 91 11:42
خوشبخت باشي و سرزنده


ممنون عزیزم.
مامان تارا
2 بهمن 91 18:36
هرگز برای عاشق شدن ، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش.

گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبات می نشاند

پری جیگر بووووووووووووووووووووس


ممنون عزیزم. چششششششششششششم.
عموی محیط بان
3 بهمن 91 4:47
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمونه اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظش کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید یا علی مدد
عموی محیط بان
3 بهمن 91 14:34
سلام شماعزیزو رو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند
منتظرتونم اگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند.
لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید



سلام.بار اول هم تایید کردم که اطلاع رسانی بشه.

باز هم چشششم.
مامان محمدپارسا
3 بهمن 91 18:22



مرسی عزیزم.
مسیحا
3 بهمن 91 21:40
سلام ناز کوچولو امیدوارم همیشه شاد باشی
منو با عنوان ( دنیای مسیحا ) لینک کن بعد بگو با چه عنوانی با افتخار لینکت کنم


سلام ممنون عزیزم.
لینکت کردم.
مامان علی اکبر
4 بهمن 91 1:28
سلام مریم جون
چقدر قشنگ نوشتی.....اشکمون رو در اووردی.....انشاالله خدا برات حفظش کنه این شیرین زبون رو


سلام عزیزم.
ممنون. ایشالله همه ی بچه ها سلامت باشن.
مامان رومینا
4 بهمن 91 11:10
منم خیلی خیلی موافقم .خدا این فرشته های کوچولو رو حفظ کنه


الهی امین...
مریم--------❤
4 بهمن 91 13:49
سلام
خوبی؟
پس فردا تبلکم دعوتی گلممممممممممممم


سلام
ممنون که دعوت کردی حتما میام.
مامان فتانه
4 بهمن 91 17:19
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ خوووووووووووفي؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##من##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ______________ _ ______# #__________#_آپ کردم نمي خواي بياي ببيني؟ __ # _#_________#____بدوووووووووووو بياااااااااااا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____^_^________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__اومديااا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ ___#_# نظر يادت نره____________***__*_**** ___________
مامان آمیتیس
5 بهمن 91 13:06
خیلی زیبا و با احساس نوشتین....
ایشالا خدا پریسای عزیزو براتون حفظش کنه....
روی ماه پریسا جونو میبوسم


ممنون عزیزم.
مامان آمیتیس
5 بهمن 91 13:13
ماشاا... به مامان هنرمند و با سلیقه
نوش جونت پریسا جون
منم حتما این غذا رو درست میکنم


مرسی عزیزم.
نوش جان.
مامان نازنین جون
5 بهمن 91 21:55
سلام
عالی بود عالی:


سلام. ممنون گلم.
مامان حسنا
6 بهمن 91 14:34
سلام عزیزم راستش اومدم باهات تبادل لینک کنم دیدم که جایی واسه من نیس
اینجوری شدم وقتی دوستاتو دیدم
عزیزم خوشحال میشم به وب دخمل منم بیای


سلام گلم.
چرا جا نباشه.این جا برای تمام دوستا جا هست.
چشم الان میام.
مامان مهرزاد جان
17 بهمن 91 12:45
مرسی مامانی مهرزاد به روز شده ، منتظرتون هستم ، یادگاری یادتون نره
لحظه های من و تو
19 بهمن 91 0:30
قدمت رو چشام. منم از آشناییت خیلی خوشحالم دوست خوبم . از این به بعد هر روز بهت سر میزنم.مخصوصا برای دیدن دختر نازت. فکر میکنم اگه بچه دار شدم شبیه پریسا جون بشه. آخه شبیه یکی از عکسای بچگی خودمه. از طرف من یه ماچ گنده ازش بگیر .
غریبه نیستی . خوزستانی ها همه خونگرم و آشنان.


زنده باشی عزیزم.
لطف میکنی خونه ی خودتونه.ما که از مهمان خسته نمیشیم.

ایشالله خدا هرچی زودتر یه فرشته ی ناز بهت بده.

درسته خیلی خونگرم و خیلی هم مهمان نواز.

اومدید طرفه ما حتما بهم خبر بده بیام استقبال
پرهام
22 بهمن 91 11:44
گوگولی تمپ
23 بهمن 91 8:46
سلام مامان پریسا وبلاگ قشنگ و دختر فعالی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی خودم که بچه ندارم اما وبلاگم هم بی ربط به بچه ها نیست
مریم--------❤
5 اسفند 91 14:14
خصوصی
مریم--------❤
5 اسفند 91 14:14
رمز...............





من هم داشتم وسوسه میشدم هااااا
مریم--------❤
5 اسفند 91 14:15
ببخش تیک خصوصیش یادم رفت


حالا وقته تلافی کردنه