پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

17 مهر روز جهانی کودک و 23 ماهه شدن پریسا خانم

1391/7/16 17:24
نویسنده : مامان پریسا
2,385 بازدید
اشتراک گذاری

 

فردا یه روز خوبه چون 2تا مناسبت خیلی قشنگ داره

1 -پریسا خانم 23 ماهه میشن پس بزن اون دست قشنگه رو...

2 - فردا روز جهانی کودکه . این روز را به همه ی نی نی ها تبریک میگم.و دوباره به افتخار همه ی نی نی ها......

پریسای عزیزم ورودت را به 23 ماهگی تبریک میگم.

همه ی وجودم عشقم عزیزم خییییییییلی دوستت دارم.

همه ی دنیا و قشنگی هاشو برای تو میخوام

                                

و اما مامان پریسا.......

همچنان در حال تدارک وسایل برای تولد 2 سالگی پریسا خانمه.

البته اگر این اوضاع اقتصادیساکت اجازه بده.....

ولی ..............هیچ چیز نمیتونه جلوی ما رو برای خوشحال کردن فرشته کوچولومون بگیرهچشمک

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

دیشب برای چند دقیقه برق رفت. من هم دیگه چراغ شارژی نیاوردم و تنهایه شمع روشن کردم.

پریسا داشت میخوابید همین که شمع رو دید خواب از سرش پرید .

اومد سراغم و گفت تبلو بییسا (تولد پریسا) ؟. گفتم اره عزیزم.

ودیگه تا پاسی از شب و حتی بعد از اومدن برق ها ما در حال انجام مراسم شمع فوت کردن بودیم......خنده

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

از عکس های تولد 1 سالگی پریسا جون

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

راستی چند روز قبل یعنی 9/ 7 .. تولد یاسمن بود(دختر دایی)

پریسا در تولد یاسمن:

چند روز دیگه باید این موه ها کوتاه بشن. هر چی میخواستم از این کار طفره برم فایده نداشت. دلم براشون تنگ میشه...

بقیه ی عکس ها هم در ادامه...

دیدار با یه نی نی وبلاگی ناز و کوچولو و شیرین کاری پریسا خانم..

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

این اقا کوچولو امیر مهدی که میشه نوه دایی مامانی یعنی من....

چند روز قبل خونه عمه با مامانش اومده بودن و ما همدیگه رو دیدم...

ادرس وبلاگش هم در لینکام هست....

خونه ی خاله مینا بودیم. در اتاق داشت با بچه ها بازی میکرد. زندایی صدام کرد که بیا پریسا خانم داره با چه مهارتی خودشو ارایش میکنه...........تعجب

اول ایستاد پیشم تا نماز بخونه که کیف بابایی توجهش رو جلب کرد.نماز رو ول کرد رفت سراغش.

نفهمیدم چطوری نماز خودنم و رفتم ازش گرفتم.

تازه میگه اقاشی کودمه (دفتر نقاشی خودمه ) !!!!!!!!!!!!متفکر

پریسا خانم که باز هم عشق به گربه .......

و این هم هدیمون از وب کودک من و سپیده جون.برای مسابقه ی نی نی با حجاب.

ممنون سپیده جون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (79)

مامان محمد و ساقی
16 مهر 91 17:46
سلام.باز هم یه پست خوشگل توسط مامانی
مامانی چرا می خوای موهای به این خوشگلی رو کوتاه کنی؟اونجا که دوگوشی بستی خیلی ناز
از دیدن امیر مهدی جا خوردم.خیلی ناز.این دفعه دیدیش از طرف من حسابی بچلونش
عکس تولد یک سالگیش خیلی خوشگله
منتظر تولد دو سالگی جیگری هستم.


سلام مینا جون.
جلو موهاش خیلی بلند شده همه میگن باید کوتاه کنی دلم نمیاد ولی خب خود پریسا هم داره اذیت میشه.
چششششششم حتما. ماشالله خیلی نازه.
ایشالله.
خاله باران
16 مهر 91 17:48
تولد 23 ماهگی مبارک باشه...نی نی ناز خودممممممممممممم.بووووووووووووووووووووووس


اااااااااااااااخخخخخخخخ جون خاله باران اومد.
هورررررررررررررااااااااا
هووووووووووووووررررررررااااااااا
خاله باران
16 مهر 91 17:50
قربونش برمممممممم.روزش مبارک... من زدم دست خوشگله رااااااااااا


میسی خاله
دست شما از همه قشنگ تر بود
این هم برای شما


خاله باران
16 مهر 91 17:51
ان شالله تولد دو سالگییییییییییییییییییییی و 120 سالگیششششششششش


ایشالله خاله.
خاله ایشالله نی نی های شما هم
مامان محمد و ساقی
16 مهر 91 17:51
23 ماهگیت مبارک عزیزم
رور جهانی کودک بر پریسای زیبای ما مبارک


مرسی خاله من هم به ساقی و محمد جون تبریک میگم


خاله باران
16 مهر 91 17:51
هستیییییییییییی؟دم این مینا خانم گرم که همیشه پیش قدمه بوس به همه تون


بووووووووووووووووووووس برای هردوتون


خاله باران
16 مهر 91 17:52
مریم! پریسا تولد کی بود یواشکی حمله به پفکها کرده بود یادته؟؟


اره تولد عروس خالم بود. با بچه ها پاتک زده بودن

خاله باران
16 مهر 91 17:56
به خدا اونا ناخداگاه نوشتم.سارا خوشش میاد شیطونی کنه... بهش گفتم شر درست نکن....همه بچه ها برای من جونند.تو که دیگه می دونی.ولی پریسا جونم هم خاصه...


اره میدونم عزیزم .
خب جونم رو اخر اوردی. شانس علی بود دیگه چسبید به اسم اون.
من هم همشونو دوست دارم.
علی جون که دوماد منه دیگه حرفی توش نیست
خاله باران
16 مهر 91 17:58
مریم کوتاه نکن برای تولدش بتونی مدلش بدی.یک ماه دیگه هم تحمل کن...


هی وای من.

من میخواستم برای تولدش مدل دار کوتاه کنم.باباش کچلم کرد هر روز میگه کی میبریش...

خاله باران
16 مهر 91 17:58
وای عزیزم.چه نی نی بامزه ای


یادته برای این گفته بودم.


تولدش یک هته قبل از پریسا هستش
خاله باران
16 مهر 91 17:59
مامان به این سر و ساده ای!!!!دختر را نگاه.خانم ارایش گر شده مریم تلافی داره در میاره.نرو پیش باباش بشین


اره گفتی به خدا. حالا خوبه من اصلا اهل این کارا نیستم ... دختره به کی رفته خدا بهتر میدونه..
خاله باران
16 مهر 91 18:00
اقاشی کودمه...کلا مال کودشه...


هر چی کتاب و دفتر و خودکار تو خونس مال خودشه...

تازه یادم رفت دیوار ها رو اضافه کنم. تمام دیوار ها رو نقاشی کرده. چند روز پیش مچم افتاد از بس پاک کردم..
خاله بران
16 مهر 91 18:04
اخی سپیده را که می بینم اسمش را یاد..... می افتم...اولین کس بود... ولی هی حس خوبی همراه با غم میاد سراغم...


گلم ننوشتم که تو را ناراحت ببینم.

غصه نخور درست میشه عزیزم. اینها هم میشه خاطره.
خاله باران
16 مهر 91 18:05
و اما خصوصییییییییییییی


من خودتو قبول دارم.
خاله باران
16 مهر 91 18:21
مریم جون از قدیم گفتند چوب که برداری گربه دزده خودش فرار می کنه


خدا همه را به راه راست هدایت کنه...
مامان تارا
16 مهر 91 19:27
آخ جون چقد پفک حمله کن خاله جون
بییسا جونم تبلوت مبالک خاله تولد دخمل منم 24 مهره /
مامانی اوضاع اقتصادی هم نمیتونه جلو شادی و خوشحالی فرشته های نازو بگیره / ما هم در تدارک یه جشن کوچولوی 5 و 6 نفره هستیم . ولی دو هفته است فقط درگیر دوختن به قول خودش لباس پرنسسیش هستم ، دمارمون دراومد ... از خستگی


تولدش مبارک باشه عزیزم.

اخی برای تولد 5 -6 نفره اینقد خسته شدید.یا برای لباس ....
پس من که 30 نفر مهمون دارم هیچی نگم.
یک عدد مامان
16 مهر 91 21:59
سلام دوس جونم،چطوری؟
تبریک میگم:هم تولد خانوم خانوما رو و هم روز جهانی کودک رو

در پناه حق باشید


سلام
ممنون خانمی.

بالاخره چشممون به جمالتون روشن شد.
مامان علي خوشتيپ
16 مهر 91 22:40
همه بريد كنار مادر شوهر وارد ميشووووووووووود 23ماهگي و روز كودك مبااااااااااااااارك پريسا جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم(به جاي باران هم نوشتم.تا دعوا به پا نكنم راحت نميشم)


همه برن کنار جا پهن کنیم مادر شوهر وارد میشود.

خوش امدید

دعواااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ووووووووووووووووووییییییییییییییییی
مامان علي خوشتيپ
16 مهر 91 22:42
بذار بچه آرايش كنه.بايد ياد بگيره ديگه .قراره با من زندگي كنه ها
امروز جو گير شدم ... تومن لوازم آرايش خريدم
البته به مناسبت روز كودك براي كودك درونم


کاریش ندارم بذار یاد بگیره از مادر شوهرش کم نیاره.

مبارک باشه.

کودک دورن هم نیاز داره بذار راحت باشه طفلی
مامان علي خوشتيپ
16 مهر 91 22:43
قربووووووووون امير مهدي كپلم بشششششششششم


برای تولد میادش حتما میبیندهمدیگه رو.
مامان علي خوشتيپ
16 مهر 91 22:43
آخي يادش به خير تولد يكسالگي پريسا جون


واقعا" یادش به خیر.

من که هیچ نفهمیدم به غیر از مریضی پریسا.

ایشالله امسال خوب باشه.
مامان علي خوشتيپ
16 مهر 91 22:44
پس يه دوره كارآموزي براي تولد داشتين
هديه ني ني باحجاب هم مباركدست سپيده جون درد نكنه


اینجا هر کی تولد بگیره پریسا خانم میگه تبلو بییسا!!!!

کلا تولد ها مال دخملی ماست دیگه..
خاله باران
17 مهر 91 0:19
پس کامنت تبلو پیسا من کو؟

نوشتم تو اینقدر زحمت می کشی انوفت پریسا با یه شمع تولد گرفت....


اره دیدمش مگه تاییدش نکردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الان میرم چک میکنم

میبینی تو رو خدا من این همه دارم جون میکنم بعد این با یه شمع خشک و خالی تمومش میکنه!!!!!!!!
مامان امیر مهدی
17 مهر 91 1:49
سلام پریسا جون روز جهانی کودک مبارک عزیزم
23 ماهگیت هم مبارک
حیف دوربین رو نیاورده بودم منم از دختر گلت عکس بگیرم ایشالا تولدش تلافی میکنم


سلام خانمی.

مرسی عزیزم.

ایشالله.....ایشالله
مامان آرینا موفرفری
17 مهر 91 1:52
__000000___00000
_00000000?0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
________*__000000___00000
_______*__00000000?0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
_______*_____00000000000
________*_______00000
_________?________0
_000000___00000___*
00000000?0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
________0________*
________*__000000___00000
_______*__00000000?0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
_________*________*
_________*_______*
__________*______*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
______________**
عزیزم 23 ماهگیت و روز جهانی کودک مبارک


ممنون عزیزم.
یاسمین مامان سورنا
17 مهر 91 3:03
عرووووووووسکم تولد 23 ماهگی مبارک
مامانی خییییییلی برام جالب بود تولد گل دخملی آخه سورنا هم دقیقا 17 آبان 89 بدنیا اومده میشن دوقلوهای افسانه ای با هم
عروسکمو ببوس من با افتخار و البته با اجازه لینکتون کردم امیدوارم با هم دوستای خوبی باشیم


ممنون عزیزم.

وای چه جالب. من هم خیلی برام جالب و زیبا بود.

ممنون عزیزم. شما هم با افتخار لینک شدید.
ایشالله.
مامان ال آی
17 مهر 91 9:50
عزیزم 23 ماهگیت مبارک
الهی230 ساله بشی
مامانی ما تو اردبیلیم . ولی خب استان شما رو هم می بینیم دیگه ههههههههه
راستی لینکتون کردم .
روز کودک هم مبارک


مرسی دوست عزیزم.

وای چقد از هم دوریم. ولی دلها باید نزدیک باشه.

مرسی عزیزم شما هم با افتخار لینک شدید.

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
17 مهر 91 10:02
سلام گلم
اول از همه روز پریسا خانم و امیر مهدی جونم مبارک

خوشحالم که شما دو تا دوستای خوبم همدیگر را دیدید

هدیه ات هم مبارک باشه
23 ماهگی ات هم مبارک گلم



سلام خانمی

ممنون من هم روز زهرا خانم را تبریک میگم.

ممنون ایشالله بشه زهرا خانم و مامان گلش رو هم زیارت کنیم.
باز هم ممنون
دخترخاله ها
17 مهر 91 12:47
سلام...
خوبين؟
واي چقدر اين روزشماري و ماه شماري هيجان انگيزه....
بچه هاي جيگميل اين سن و سالي رو دوست داريم...
هم حرف زدنشون بانمكه و هم ادا و اصولهاشون جالبه....
حتم داريم كه بهترين تولد رو براي پريسا ميگيري...
شاد كردن آدمها به پولي كه براشون خرج ميكنيم نيست به عشقي كه براشون هزينه ميكنيم ربط داره و تو هم كه داري عاشقانه عشق ميكني پس فكر كنيم پريسا تا آخر عمرشم از اين روزهاي زيبا به نيكي ياد كنه و توي خاطراتش هك بشه...
تا درودي ديگر بدرود


سلام
ممنون شما خوبید؟
خب این هم یکی از هیجانات زندگی به حساب میاد. وقتی به عکس های سال قبل نگاه میکنم و این همه تغییر رو میبنم کلی کیف میکنم.
از یه نی نی 49 سانتی تا ..... خیلی زیباست.

اره نشون دادن عشق و محبت به پول خرج کردن نیست.
ولی خب دوست داریم دیگران هم در شادی ما سهیم بشن.
از مهمان هم خب باید پذیرایی کرد دیگه...
مامان امیر مهدی
17 مهر 91 14:25
اره دیزی دلفین بود اه اه چقدر بد بود همش چربی و دمبه توش بود حیف پول مسعود میگه اگه تو بری دم درش دیزی بفروشی سر یک هفته نشده ورشکست میشه میره


بله پس چی دستپخت ما هزار بار بهتر از اونه...

چی بود !!!!!!!فقط پول گرفتن رو یاد گرفتن!!!!!!!
مامان محمد سپهر
17 مهر 91 14:57
عزيزم روزت مبارك.روز كودك دروني مامان خانوم هم مبارك


ممنون.
وای زدی تو خال زهره جون.
مامان ماهان عشـ❤ــق
17 مهر 91 15:04
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند !
روزکودک مبارک دخملی


ممنون دوست عزیزم.
روز ماهان جون هم مبارک.
فردين
17 مهر 91 16:25
خدا حفظش كنه...


ممنون
عمو روحانی
17 مهر 91 17:00
ای کودک شیرین زبان
داری تو قلبی مهربان
روز قشنگ کودکان
بادت مبارک در جهان


ممنون از حضورتون
مامان سونیا
17 مهر 91 17:11
کاش میشد همیشه کودک بود
زندگی شادی و عروسک بود
روز کودک مبارک


مرسی عزیزم.
فریبا
17 مهر 91 19:28
23 ماهگیت و همینطور روز کودک مبارکت باشه عزیزم


ممنون فریبا جون.


عمه ی آتنا
17 مهر 91 19:34
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند !

روز کودک مبارک . . .


ممنون از حضورتون.
طنین
17 مهر 91 20:28
روزت مبارک باشه پریسای گلم


ممنون خاله
ستاره زندگی
17 مهر 91 21:04
ماشالله به دخترمون که داره کم کم 24 ماهه میشه.مامانی ایشالله 24 سالگیش



ممنون مامانی
ایشالله برای ستاره جون
ستاره زندگی
17 مهر 91 21:07
مامانی موهای جلویش را چتری بچین(بگو از8ابرو بچینن )وموهای پشتش را مصری کوتاه کن.


چششششششششششم
ستاره زندگی
17 مهر 91 21:09
پریسا جون روزت مبارک


ممنون گلم
مامان ابوالفضل (ام البنین)
18 مهر 91 2:31
سلام وب خوشکلی دارین دخمل نانازی دارین مبارک 23 ماهگیش
دیدم همه ی همشهری ها رو لینک کردین گفتم ما هم هستیم اگر قابل بدونین.خوشحال میشم بیاین پیشمون.


سلام
مرسی عزیزم.
باعث افتخاره
با افتخار لینک شدید عزیزم.
کلکسیونی از ایده های نو و زیبا
18 مهر 91 7:21
چرا نمیاین پیشم


به روی چششششششششم.
مامان مهراد
18 مهر 91 7:25
روزت مبارک


ممنون
مامان فرنيا
18 مهر 91 8:12
واي من نميدونستم اين گل پسري پسردايي خانم خوشگله است يعني ميشه واسه تولد دعوتش كنم خيلي دوست داشتم از نزديك اين خوش خنده شيرين عسل را ببينم و بچلونمش
خيلي بامزه است فرنيا هم به نقاشي يك چيزي شبيه پريسا ميگه اكاشي دادشي نميدونم يك چيزي توي همين مايه ها


پس با امیر مهدی هم دوست هستید.
باشه اگر بخوایید بهش میگم. اخه شما دنبال دخملی میگشتید..
مامان فرنيا
18 مهر 91 8:13
من تازه از فردا ميخوام كارهاي تولد فرنيا را شروع كنم البته ميدونيد كه من خيلي نميخوام تزيينات درست كنم ولي بامزه است فكر كنم مجبور شم كارت دعوت را توي تولد دست مهمانها بدم


آخی عزیزم....

شما کارت خیلی سخت تره چون باید از شهر دیگه بیایی...
اشکال نداره. مامان ها درک میکنن که شما گرفتار هستید.
الان دیگه تلفن همه ی کارها رو حل میکنه....
مامان نيما
18 مهر 91 8:44
عزيزم روز كودك مبارك اميدورام هميشه سلامت و پيروز باشي


ممنون گلم. روز نیما جون هم مبارک باشه
امیر
18 مهر 91 9:57
گفتم که از ننه بپرس


؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان نيروانا
18 مهر 91 11:26
روزت مبارك پريساي گلم!‌ بيست و سه ماهگيت مبارك عزيزم! ايشالا ماماني كه با اين پشتكار و جديت سعي در خوشحال كردن و برپايي جشن باشكوه تولدت داره به آرزوي قشنگش برسه. موهات هم كوتا شد عيب نداره، هر چي باشه قشنگي ِ تو هميشه هست چه با موي بلند چه كوتاه. فدات


مرسی عزیزم.
ایشالله. برامون دعا کنید.
ممنون دوست عزیزم.چشمای شما همه چیزو قشنگ میبینه.
مامان محمد سپهر
18 مهر 91 15:13
عزيزم پيشاپيش تولد گل دختري را تبريك مي گم . انشائ الله عروسيش


ممنون زهره جون
سمانه مامان پارسا جون
18 مهر 91 20:08
روزت مبارک خوشگل من
23 ماهگیت هم مبارک عسل خانوم
مامانی زودتر خبر میدادی پریسا جونو از کانال اهواز میدیدیم


ممنون خاله.

خب یهویی شد. نشد خبر کنم
فرشته مامان امین رضا
18 مهر 91 22:36
سلام

روزت مبارک


سلام
ممنون خاله
یاسمین مامان سورنا
19 مهر 91 2:30
مامانی چقدر خوبه که داری از الان برای تولد پریسا جونی آماده میشی منکه اینجا خیلی کسی رو ندارم کلا بشیم 10 نفر زیاده زیادش واسه همین کار خاصی نمی تونم برای سورنا بکنم
امیدوارم تو موفق باشی عزیزم


برعکس ما که کمکی کمه ولی تا دلتون بخواد مهمون زیاده....
مائده
19 مهر 91 11:32
روزش مبارك ...

دختر كه مشكلي نداره من چه كنم كه پسرم آرايش مي كنه !


ممنون.
کم کم یاد میگیره نگران نباش عزیزم
مامان محمد سپهر
19 مهر 91 14:12
حتما در گير تداركات تولدي .خسته نباشي


تقریبا" تمام شد. ممنون


نایسل
19 مهر 91 17:51
کوتاه نکن حیفهههههههههههههههههههه


باید مرتب بشن به خاطر تولدش
نایسل
19 مهر 91 17:52
اخی دیدییشون


عالی بود
نایسل
19 مهر 91 17:52
آره سفره عقد خودمه مامانم چیده بودتش برام یادش به خیر


هنر منده ماشالله
نایسل
19 مهر 91 17:52
بابا ما که سکته کردیم


نمیدونم حالا اینقد ترس داره یا نه؟؟؟؟؟!!!!!!
نایسل
19 مهر 91 17:54
من هم خیلی دوسش دارمم
نایسل
19 مهر 91 17:56
نزدیک 40 کیلو چاق شدم تو این دوسال


حالا این شوخی بود یا جدی؟؟؟؟
مریم--------❤
19 مهر 91 18:20
به به چه دوستای خوبی دارینا
خیلی نازه امیرعلی کوچولو
روز جهانی کودک مبارک


ممنون مریم جون
امیر مهدی نه امیر علی!!!


مریم--------❤
19 مهر 91 18:21
عزیزم خاله باران واقعا خاله پریسا هست؟البته ببهش فضولی میکنما


خواهش میکنم.

خاله ی مجازیه که از خاله ی واقعی بیشتر دوستش داریم.
مریم--------❤
19 مهر 91 18:27
ببخش یادم رفت امیرمهدی بود


خواهش میکنم.

اشکال نداره به خاطر اوضاعته که ایشالله زود خوب میشی
نایسل
19 مهر 91 18:56
بایددوباره برم حس میکنم تیروئید دارم ححالا بیایخال بیا عکس یه خفاش رو گذاشتم برات
نایسل
19 مهر 91 19:38
ها میبینی چه وحشتناکه
نایسل
19 مهر 91 19:51
مامان محمد و ساقی
19 مهر 91 19:53
ممنون از همراهیت دوست خوبم


سلامت باشی عزیزم
مریم
19 مهر 91 21:25
شما هم نمیای پیش مافقط من نیستم که


هر وقت شما بیاید من هم حتما میام خانمی
مریم
19 مهر 91 21:26
یادم رفت بگم 23 ماهگیت مبارک جونم


ممنون گلم
مامان اسرا و اسما
20 مهر 91 7:01
سلام مریمی!اوااااااااااای اون کوچولوی عکس اولیه خیلی خوردنیه
حمله به پفک هم که دیگه....منم میخوامممممممممممممممممم


سلام عزیزم.
بفرمایید در خدمت باشیم
باران
20 مهر 91 12:10
سلام عزیزم...
نه چرا ناراحت.باشم تو که می دونی من حرف نمی زنم.رمز هم دادم.نرسید به دستت.ولی وبلاگت نمی شد نظر بذارم.تا اخر شب هم سعی کردم نشد.چراش را نمی دونم...خصوصی نوشتم.منتظرممممممممممم.


ممنون عزیزم.
الان که نمیشه. شب که یادته......
میام میخونم عزیزم. ممنون
سپیده
20 مهر 91 20:59
سلام . با تولد پروانه ای دخترم اپ هستم. خوشحال می شم یه یادگاری براش بنویسید. http://koodakeman91.niniweblog.com/ __$$ __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ _____$¤ ___$¤ __$¤
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
21 مهر 91 11:15
خصوصی دارید


ممنون. چشم
بابای مهرسا
21 مهر 91 13:49
سلام
در مورد سوالی که از من پرسیدید

نظر خصوصی رو چک کنید

موفق باشید


سلام عالی بود و کامل ممنون

thank you
مامان رومینا
21 مهر 91 15:45
به به دیگه دارید به تولد پریسا خانم نزدیک میشیمما نتظر تولدیم


مرسی عزیزم. چشم
مامان نیایش
21 مهر 91 17:29
عزیزم روزت مبارک با تاخیر گلم همیشه خوش باشی عکس ها هم خیلی قشنگ بود دست مامانی درد نکنه چیزی به توبدت مونده الهی که همیشه سالم باشی قربون شمع فوت کردنت


ممنون زهره جون زحمت کشیدید.
مامان امیرعلی جیگر
24 مهر 91 13:19
23 ماهگیت مبارک عزیزم.فقط چند روز دیگه تا 2 سالگیت مونده.



مرسی خاله.
مامانم که حسابی درگیره
مامان مهبد كوچولو
25 مهر 91 7:55
با كمي تاخير مباركه


ممنون عزیزم