پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

پریسا و شبکه ی استانی....

1391/7/14 12:38
نویسنده : مامان پریسا
2,257 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام.......

دیروز یعنی 5شنبه 13 / 7 / 1391 .... ساعت 10 صبح بابایی از محل کارشون زنگ زدن خونه و گفتن که یکی از دوستاشون که در برنامه ی بادبادک ها هستن به محل کارشون اومده و پیشنهاد داده که پریسا رو برای برنامه ی زنده به استادیوم ببریم.

من اول خیلی نگران بودم و نمیخواستم قبول کنم. ولی بابایی اسرار داشت که پریسا بره من هم دیگه حرفی نزدم ولی ته دلم نگران بود....

قرار شد ساعت 1 و نیم بریم دنبال ستایش (دختر دایی حسین) تا همراه پریسا باشه تا پریسا احساس غریبی نکنه. ساعت حدود 2 بود که ستایش هم سوار کردیم و نیم ساعت بعد به مرکز صدا و سیما رسیدیم.

ساعت 2 و نیم بچه ها رو تنها به طرف اتاق ضبط برنامه بردن و من و مامان و باباهای دیگه در سالن ایستادیم.

از لحظه ایی که پریسا ازم جدا شد دلشوره گرفتم. و هر بار کسی از درب اصلی بیرون میومد انتظار داشتم پریسا رو برام بیاره.همش نگران بودم نکنه گریه کنه، یه بار غریبی نکنه، نکنه سرش داد بزنن، یه بار نخوره زمین و.........

خلاصه ساعت 3 شد و تلویزیون داخل سالن برنامه رو به طور زنده برامون پخش کرد.همین که برنامه شروع شد.............

بله.....دیدم که پریسا خانم خیلی آروم کنار ستایش نشسته رو صندلی و داره به اقای مجری نگاه میکنه و اونوقت من اینطرف....زبانکلی خندم گرفت که چقدر دلهره داشتم...

برنامه پخش شد و بعد از حدو 1 ساعت پریسا خانم برگشت. بابایی هم که بعد از پیاده کردن ما به خونه برگشت تا برنامه رو برامون ضبط کنه تا بتونیم هم برای یادگاری داشته باشیم و هم اینکه من بتونم ببینمش .دست بابایی درد نکنه.

واین هم پریسا و برنامه ی بادبادک ها از شبکه ی استانی...

بقیه ی عکس ها هم در ادامه...

 

در سالن انتظار و مشاهده ی پریسا خانم

ستایش هم کنارش نشسته و 6 دانگ حواسش بهش بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (66)

نایسل
14 مهر 91 12:42
سلام عزیز دلمممم واییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نگاش کن


سلام ابجی گلم.
خانمی پس ادرست کووووووو؟؟؟؟؟
نایسل
14 مهر 91 13:48
فداش بشم من به چی فکرمیکرده


به خالش فکر میکرده
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
14 مهر 91 13:51
خیلی جالب بود
فکر کنم خیلی هم بهشون خوش گذشته
خاطره قشنگی براش میشه

دست پدر ، دوست پدر و شما درد نکنه


اره اولین تجربه فکر کنم براش جالب بوده
ممنون
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
14 مهر 91 13:52
دوست خوبم سلام
اول از همه می خواستم از همراهی شما در بازنویسی وبلاگ دخترم تشکر کنم ( از صمیم قلبم )
دوم یک خبر اینکه تا بروز شدن پست های دخترم دیگه چیزی نمونده شاید 4 تا 5 پست دیگه ( زودتر از اونکه فکرش را می کردم تونستم وبلاگ را بازنویسی کنم )
پس لطف کنید و این چند تا پست بازنویسی شده را هم بازدید کنید و شما هم در مرور خاطرات با من شریک باشید
دوستتون دارم یک عالمه



چشم حتما میام
دست مامان مهربون درد نکنه که این همه زحمت میکشه
نایسل
14 مهر 91 14:01
مامان امیر مهدی
14 مهر 91 15:05
ای ول پریسا جووون تو سطح استان معروف شدی هاااا
کاش یه خبری میکردی ما هم نگاش کنیم


چند نفر رو خبر کردم. ولی دیگه هول داشتم بقیه یادم رفت.
فیلمشو دارم.تشریف بیارید نشونتون میدم.
فریبا
14 مهر 91 15:59
ای جانم.. اگه می دونستم از پای تی وی جم نمی خوردم خوشگلم



یعنی شما شبکه ما رو دارید؟
مریم--------❤
14 مهر 91 16:24
ای جونمحیف ما تازه اومدیم هنوز وقت نکردیم ماهواره رو راه بندازیم وگرنه از طریق ماهواره استانی میدیدیمش


اره حیف شد
حیران
14 مهر 91 18:40
سلام خانومی
کاش خبر میدادید پخش زنده دختری را میدیدیم
به هر حال امیدوارم خاطره خوبی براش باشه



سلام
ممنون. خب یهویی شد.
طنین
14 مهر 91 19:47
پریسا بچه معروف شد رفت دیگه تحویل نمیگیره کسی رو کلا ریلکسه پریسا اصلا انگار نه انگار تو برنامه ی زنده است


منو بگو که پشت اون در چه حالی داشتم و این خانم.......
سمی مامان امیرین
14 مهر 91 20:07
ای خدا نگاش کن...آفرین گل دختر که دختر خوبی بوده


اره خیلی دخمل خوبی بود
شهرزاد مامان حسین
14 مهر 91 20:52
عزیزم. جان. بچه ها انقدر خونسرد و راحتن و ما بزرگترها دلشوره داریم. انشالله همیشه ایناج خبرایخ وب بخونیم.


ممنون شهرزاد جون
مامان آرمان
14 مهر 91 21:07
سلام
چقدر خوب که تونسته بره برنامه زندهآفرین که بچه خوبی هم بوده
خصوصی


سلام
واقعا به این نکته توجه نکرده بودم....
برنامه زنده و پریسا !!!!!!!!
باران
14 مهر 91 21:59
سلام
من امدم


سلام
خوبی
باران جان وبلاگت باز نمیشه!!!!
مامان اسرا و اسما
14 مهر 91 22:10
اییییییییییی جان چه متفکر هم نشسته
هزار آفرین به پریسا جون


بله دیگه برنامه زنده بود!!!!!!!!!!!!
مامان آرمان
14 مهر 91 22:22
راستی مامانی چقدر خوب کردی قالب را عوض کردی خیلی دیر باز میشد ولی حالا بهتر شده


قالبم خیلی وقته که اینه . تغییرش ندادم عزیزم.
مامان محمد و ساقی
14 مهر 91 22:22
ای خداااااااااااااااااااااااااااا
ببین چطوری نشسته داره تماشا میکنه.
مامانی چرا نگران بودی یکساعت بدون شما کنار بچه ها نشست.
آفرین خوشگلم


اخه تا حالا سابقه نداشته که اینقد یه جای غریب بدون من باشه.
ترسیدم دیگه...
باران
14 مهر 91 22:40
خصوصی


فکر کنم اخرین راهشه...
باران
14 مهر 91 23:09
نمی دونم نرفتم کنترل کنم.ولی خودم توش رفتم.مشکلی نداشت....
خصوصی نوشتم.


احتمالا نت من مشکل داره. خوندم حق با شماست
بابای مهرسا
15 مهر 91 1:53
سلام
خیلی شرمنده
به خاطر قطعی نت نتونستم آپ کنم


سلام
خدا رو شکر که سلامت هستید.
مامان آرین
15 مهر 91 2:23
سلام مامانی وپریسا خانم گل معروف ببخشید که انقدردیر بهتون سرزدم آرین جونم انقدر با شیطنتاش وقتمو پر کرده که بیا ببین .الهی فدات چه خانومم نشسته پریسا خانوم توروخدا یه امضا هم به مابده جیگر


ممنون خانمی.

ایشالله ارین جون همیشه سلامت باشه و در حال بازی و شادی.
ممنون که به یادمون بودی.
فرشته مامان امين رضا
15 مهر 91 8:54
سلام

آفرين به اين دخترمودب وآروم
مامان مهربون اينقدرنگران نباش بذارخودش بزرگ بشه وبه تنهائي ازعهده كاراش بربياد
شمامادري ودلسوز سخته برات كه دلواپس دخترنازويكي يدونت نباشي.اميدوارم هميشه اول سلامت وبعد شادباشين


سلام

ممنون فرشته جون.

خب عادت نداشتیم که از هم دور باشیم. برای همین برام سخت بود.
ممنون برای راهنماییت.
یک عاشقانه آرام
15 مهر 91 9:04
آخی عزیزم چه نازه حسسسابی بهش خوش گذشته هااا
دل منم براتون یه ذزه شده به خدا...
چه میدونم خانومی کارمون زیاده دیگه.تازه اونجوری که باید و شاید قدر نمیدونن


ممنون نسترن جون.

ایشالله همیشه موفق باشی.
مامان نیایش
15 مهر 91 9:24
به به خوش به حالت پریسا جون چه با مزه هم نشسته و عین خیالشم نیست حالا ما مامانا اینقدر نگرانیم و حرص میخوریم
خوش باشی همیشه


همینو بگو. یادم که میاد خندم میگره که چقدر دلهره داشتم
مامان مهبد كوچولو
15 مهر 91 10:24
سلام به به دختر گلمون چه خانوم نشسته و كِيف ميكنه . چه خاطره ي خوبي براش به يادگار ميمونه . از طرف من ببوسينش


سلام

مرسی عزیزم

چششششم
مامان امیرعلی جیگر
15 مهر 91 10:28
آخیی چه باحال.چه خوب که گذاشتی بره.
چه آروم نشسته الکی نگران بودی


اره واقعا الکی نگران بودم.

دیروز عکسشو دید گفت مامانی دوبایه بیم!!!!!!!!
مامان امیرعلی جیگر
15 مهر 91 10:28
راسی پریسا مشهور شدی رفت


کجا رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان امیرعلی جیگر
15 مهر 91 10:28
یه امضا میدی؟


در خدمتیم. صف بگیرید!!!
مامان نفس طلایی
15 مهر 91 11:15
وای چه خوب ... حسابی خاطره میشه
مامان آريا
15 مهر 91 12:54
مي گم خاله حالا كه معروف شدي مارو يادت نره ها


نه عزیزم یادم نمیره
خاله باران
15 مهر 91 14:19
خصوصی


چشم خانمی
خاله باران
15 مهر 91 14:20
حالا تو جای من.با این به اصطلاح ادم چی می گی؟؟؟؟؟؟؟


میام الان میگم
مامان فرنيا
15 مهر 91 15:03
واي عجب گل دختري نميدونم همه مثل اين خانم خانما شجاعن يا ...


من هم فکر نمیکردم شجاع باشه
سپیده
15 مهر 91 15:17
سلام. وبلاگ "کودک من" پستی را به عنوان "شیرین ترین لحظه زندگی من" گذاشته. خوشحال می شم در صورت تمایل شما هم شرکت کنید. www.koodakeman91.niniweblog.com
سپیده
15 مهر 91 16:03
با تشکر. www.koodakeman91.niniweblog.com
مامان امیرعلی جیگر
15 مهر 91 17:47
آقا منم میخوام امیرمو بفرسم تو تلویزیون باید چیکارش کنم


کاری نداره عزیزم باید اشنا داشته باشی
ستاره زندگی
15 مهر 91 21:11
مامانی ،بچه به این خوبی وساکتی چرا دلشوره


خب تا حالا تنها جایی نرفته بود.
ستاره زندگی
15 مهر 91 21:11
ستاره خانم هم به روز هست


چشم الان میام
خاله باران
15 مهر 91 21:31
سلام خاله جونم ببخشید...
دیشب با اون حرفا دیگه حواس برای مامانت مونده بود.شما هم گریه تون بالا بود....میام خاله.ببخشششششششششششششششششششششششششششششششید


سلام خاله مسی که اومدی.

مامانم دوستت داره دیگه منو هم دوست داره

خاله منتظرتم هااااااا
خاله باران
15 مهر 91 21:32
کیکه خوشگله.این یکی از همون مدلهاست که می خواستم روش کارش را برم یاد بگیرم.همههههههههههههه تو ذوقم زدند..ولی می رمممممممممم. حالا ببین...
برای پریسا یه شکل خوشگل متناسب با تمش دارم.می ارمش...عالیه.و ساده و ناز...


خاله باران اگر این هنر رو هم یاد بگیری خدومون میاییم میدزدیمت......


راست میگی خاله؟؟؟؟؟؟؟ قربونت برم خیلی دوستت دارم.

میسسسسسسسسسسسسسسسسسسی
خاله باران
15 مهر 91 21:47
چرا؟من گفتم تو بیکاری؟
می گم که نذاشتند...مهمونام برند می رم...
نه یه چیزه دیگه.بذار...



نه مامانی من بیکار نیست یعنی من نمیذارم بیکار باشه.

اها فهمیدم...
خاله باران
15 مهر 91 21:49
فکر خوبی کردی....
منم رفتم حذف کردم... خبیث بشی خوب کار میکنیا....


اره گاهی لازم میشه
خاله باران
15 مهر 91 21:51
خصوصی را ببین چه خوشگله


برم ببینم چیه
خاله باران
15 مهر 91 23:20
مامانیهمیشه نگران اخه چرا بیخودی نگران این خانوم گل بودی...دیدی چقدر خانوم بود!!!!


بله دیگه دخمل مامانشه دیگه
خاله باران
15 مهر 91 23:20
من نتونستم ببینم.


ایشالله دفعه بعد
خاله باران
15 مهر 91 23:23
دوستتون دارم هم خودت را هم مامانیت را....بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


ما هم دوستت داریم هم من هم مامانی
مامان نيما
16 مهر 91 8:27
چه بهش خوش مي گذره عزيز دلم


مرسی گلم
مامان نازنین جون
16 مهر 91 8:52
سلام
اخی جیگرشو سلام مامانی مهربون مرسی بهمون سرزدی


سلام
من هم ممنونم.
نسترن(مامان نیروانا)
16 مهر 91 10:02
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا

روز کودک مبارک


ممنون گلم.
برای نی نی شما هم مبارک باشه
فریبا مامان حسام
16 مهر 91 11:05
ای جونم چه ناز افتاده.

بزرگ بشه چه قدر خوشحال میشه ببینه این فیلمو.


اره برای همین ضبطش کردم.
فریبا مامان حسام
16 مهر 91 11:09
سلام عزیزم.
می خواستم بدونم تلاش برای از پوشک گرفتن پریسا جون به کجا رسید؟
گرفتی ازش؟
سخت بود؟
چقدر طول کشید؟
الان چطوره؟
همکاری می کرد؟
ببخشید زیاد شد.
اگه میشه بیا تو وبلاگ حسام بهم بگو.
مرسی.

سلام خانمی.
نه عزیزم خوشحال میشم کمکی بکنم. البته در این زمینه هنوز موفقیتی نداشتیم.
میام خدمتتون و میگم.
مامان ال آی
16 مهر 91 11:38
سلام مامانی
و پرسا جون .. چه خوب .. واقعا نشسته تا آخرش .. آفرین به پریسا کوچولو
راستی ال ای هم خیلی برنامه استانی شما رو دوست داره .
معمولا باهم می بینمش .


سلام گلم.

اره دخترم تا اخر برنامه نشسته بود.

چه خوب مگر شما کدام استان هستید؟؟؟
مامان مهبد كوچولو
16 مهر 91 12:56
آفرين به پريساي گلم


مرسی خاله
مامان علی خوشتیپ
16 مهر 91 15:21
الهییییییییی چه نوبتم به من بدین واسه امضا


چشم خاله شما پارتی داری لازم نیست تو صف وایسی
مامان علی خوشتیپ
16 مهر 91 15:22
علی هم هفته گذشته تو این برنامه رفت...ولی برعکس پریسا جون یه جا نتونست بشینه


اشکال نداره خب پسرا اینمدلی هستن دیگه.
دخملی ما کمی هم خجالتی تشریف دارن
مامان علی خوشتیپ
16 مهر 91 15:24
روزت مبارک پریسا جونم ایشاالله کودک درونت همیشه فعال باشه


مرسی خاله سارا . مامان هم دوست داره همیشه فعال باشم.
فریبا مامان حسام
16 مهر 91 16:17
عزیزم لطف کردی جواب دادی.پس شما هم هنوز موفق نشدی.
زود نیست چرا زود باشه.
آخه من از دکتر پرسیدم گفت تکلیف بچه رو روشن کنید.یه بار پوشک نبندید یه بار دیگه باز بذارید.
بذارید بفهمه چی شده.
الان منو و حسام 5 روزه خونه ی هیچ کس نرفتیم.که مبادا...
موفق باشید


ممنون برای توضیحتون.
پس شما هم همین راه رو در پیش گرفتید.
موفق باشید
برای ما هم دعا کنید.
مامانیه سپهر
18 مهر 91 11:46
وایییییییییی خدا نیگاش کن، چه با کلاس و خانومی نشسته. نازی قیافشو ببین. پریسا، خاله، کجایی عزیزم؟ببین چه محو تماشای این مجریه شده؟ شایدم عاشق عروسکه؟!؟!؟
مامان پریسا لااقل خبر میدادی توی وبلاگش ما هم زنده زنده فیض میبردیم عزیزم.


مرسی عزیزم.
اخه خیلی یهویی شد. خیلی ها خبر نشدن.
مامان محمد سپهر
18 مهر 91 15:14
خب خداراشكر كه توي برنامه شركتش دادي.


منون
مامان کوروش
19 مهر 91 11:10
سلام عزیزم خوبید پریسا جون عین گل میمونی تو تلویزیون فدات بشم من که انقدر ماهی از حالا هم بهت تولدت رو تبریک میگم ومنتظر عکسهای خوشگلت هستیم


سلام
مرسی خاله
مائده
19 مهر 91 11:34
واي خداااااااا ... دخترمونو ... معروف شده ...


اون هم چه معروفیتی...
مادر کوثر
22 مهر 91 13:54
سلام عزیزممممممممممممممم
تلویزیون رفتنت مبارررررررررررررررررک


مسییی کاله جون
مامان آرشیدا کوچولو
22 مهر 91 14:44
پریسا و برنامه بادبادک ها مامانی چر خبر ندادید ما هم ببینیم
بی صبرانه منتظر روزیم که بتونم شا و پریسای گلم رو ببینم


نشد دیگه عزیزم.

ایشالله ....
مامان سانای
22 مهر 91 14:45
وای پریسا رفته تلویزیون... برنامه شو ضبط کردی تا بعدا خودش ببینه ؟


اره عزیزم ضبط کردیم
مامان سانای
23 مهر 91 8:07
عزیزم سانای آمادگی میره چون نیمه دومه .


اخی....
ایشالله موفق باشید گلم.
sara-تارا
3 آبان 91 14:38
خوش بحال دخمل گل...