پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل38: یه ماهگردو یه سالگردو یه ......

1391/5/17 16:15
نویسنده : مامان پریسا
1,409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان گلم و نی نی های خوشکلشون.

نماز و روزه هاتون قبول باشه.از امشب شبهای احیا شروع میشه.

ایشالله که عباداتتون قبول باشه. در دعاهاتون ما رو هم فراموش نکنید. ممنون

اول سالگرد: روز جمعه 13 / 5 / 1391 سالگرد یه روز قشنگ برای من و بابایی بودقلب. تا دوسال قبل دوتایی این روز قشنگ رو جشن میگرفتیم ولی الان دوساله که با فرشته کوچولومون این روز قشنگ رو جشن میگیریم.

البته امسال به دلیل اینکه بابا بزرگ از پیشمون رفتن و هنوز عزادار هستیم همون جشن کوچولو روهم نگرفتیم. ولی برای دفتر خاطرات دختر خوشکلم یه جشن کوچولو میگیرم تا یادش بمونه که این روز قشنگ رو خیلی دوست دارم.

حسین جان سالگرد ازدواجون مبارک باشه.

شکلک های ملوسک

دوم ماهگرد: امروز یعنی سه شنبه 17 / 5 / 1391 مصادفه با 21 ماهگی پریسا جون بغل

عزیز دلم 21 ماهگیت مبارک باشه. وقت زیادی تا تولد 2 سالگی دخملی نمونده.

پریسا خانم تا الان که 21 ماهه یعنی 1 سال و 9 ماهه شده، کلی چیز یاد گرفته. کلی کلمات جدید و شیرین کاری و شیرین زبونی ....

خدایا شکر که این فرشته کوچولو رو برامون فرستادی تا با بودنش ما هم دلیلی برای بودنمون داشته باشیم...

شکلک های ملوسک

راستی از همه ی دوستان گلم که در پست قبل برای پروژه ی پوشک گیری پریسا راهنماییم کردن ممنونم.

راهنمایی دوستان و یه مقدار مطالعه که در این زمینه انجام دادم در کل به این نتیجه رسیدم که فعلا" بی خیال این موضوع بشم. ولی خب گاهی هم غیر مسنقیم یه چیزایی رو بهش تذکر میدم که کم کم با موضوع اشنا بشه.چشمک

5 شنبه ی این هفته ، مراسم چهلم بابا بزرگه پریسا هستش... چقدر زود 40 روز گذشت..دل شکسته

دیشب یکی ازبرگه های اطلاعیه مراسم چهلم رو پریسا دید و تا چشمش به عکس بابا بزرگش افتاد گفت باباجی میخوام...خنثی

بابا بزرگش رو خیلی دوست داشت....

 

 

پریسا خانم بهم اجازه نمیده زیاد بیام نت. الان هم که خوابید و من هم از فرصت استفاده کردم و اومدم براش پست جدید بذارم. برای همین کلی مطلب که تو ذهنم بود همش پرید . یادم رفت چی میخواستم بنویسم.....

دفتر خاطراتش رو که چنر ماه قبل گم کرده بودم، دیروز درطی یک عملیات جستجو بالاخره پیدا شد. و از دیروز در اون هم خاطرات پریسا جونو مینویسم که لااقل اگر چیزی اینجا از قلم افتاد یا نشه اینجا بنویسم ، اونجا نوشته باشم...از خود راضی

چند تا عکس هم برای دوستای گلم آماده کردم. ممنون که همراهیمون میکنید.

پریسا خانم و خواب نیمروز!!!!

از دوستایی که بهمون سر میزنن خیلی ممنونم.

شرمنده که نمیتونم مثل قبل به همه ی دوستان سربزنم. حتما" دوستان درک میکنن که رسیدگی به این فرشته ها و براورده کردن خواسته هاشون از همه چیز مهمتره.

به هر حال سعی خودمو میکنم که پیشتون بیام.بغل

دیروز رفته بود یه بسته از پوشکش رو اورد و بعد هم عروسکاش. یکی یکی میده دستم تا براش پوشکشون کنم!!!!!

باران جون یادته که...نیشخند

کنار خونه بابا بزرگ . پریسا با دانیال در حال دنبال کردن گربه...

اون دوتا که میبیند ،نه چراغه نه شمع. چشمای اقا گربه هستش.پریسا ترسید تنها بره جلومژه

مرسی که اومدید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (146)

مریم--------❤
17 مرداد 91 16:13



مرسی مریم جون
نایسل جون
17 مرداد 91 16:15
سلام خانوم خانوما خوبی


سلام عزیزم. ممنون
ilijoon
17 مرداد 91 16:15
نماز و روزه هاي شما هم قبول باشه تو اين شبهاي عزيز ما رو در دعاهاتون به ياد داشته باشيد


چشم. ما هم التماس دعا داریم
نایسل جون
17 مرداد 91 16:15
سالگردازدواجتون مبالکککککک 1000 ساله شین الهی


ممنون همچنین عزیزم.
اما 1000 خیلی زیاده
نایسل جون
17 مرداد 91 16:16
خاله 21 ماهگی تون مباللللللللللکککک


ممنون الناز جون
مریم--------❤
17 مرداد 91 16:16
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم ایشالله پای هم پیر شین


مرسی عزیزم
نایسل جون
17 مرداد 91 16:16
خدا رحمتشون کنه بنده خدا همسرت
ilijoon
17 مرداد 91 16:17
شرمنده عزيزم كه دير پيشتون اومدم البته اومدم ولي نميدونم چرا جديدا يكي در ميون قسمت كامنتها باز ميشه وآخرش بيخيال ميشدم وميرفتم ولي فكر نكنيد به يادتون نيستيم هميشه وهمه جا به يادتونم ودوستتون دارم


مرسی عزیزم شما که دوست عزیز ما هستیو
اره این روزا اینترنت سر ناسازگاری داره با همه
میم--------❤
17 مرداد 91 16:17
هوار بالاخره میم جون تونست اولین نظر دهنده وب باشه


افرین به مریم جون
ilijoon
17 مرداد 91 16:17
نایسل جون
17 مرداد 91 16:17
الهی فداش شممم رو م این خوابش برده
میم--------❤
17 مرداد 91 16:18
مبارکه پریسا خانومی



مرسی خاله مریم
مامان ترانه
17 مرداد 91 16:18
مبارکه گلم ماهگردت و سالگرد ازدواجتون مبارک باشه مامانی


ممنون عزیزم
نایسل جون
17 مرداد 91 16:18
وای پوشکککککک های عروسکاشووو


کار هر روزشه
میم--------❤
17 مرداد 91 16:18
چهلم بابجی پریسا جونم تسلیت


ممنون مریم جون
نایسل جون
17 مرداد 91 16:18
منم که منم از اون چشاییی گربه ههه ترسیدم خدایاایاااا


من هم عکسو که دیدم تعجب کردم
ilijoon
17 مرداد 91 16:18
سالگرد ازدواجتون مبارك ان شاالله 120 سال زير يك سقف در كنار هم خوش باشيد


ممنون دوست عزیزم.ایلیا جونو میبوسم
نایسل جون
17 مرداد 91 16:19
حالا امرز رفته ازمایش ببینم چی میشه انشالا چیزی نیست


ایشالله
نایسل جون
17 مرداد 91 16:19
فدات شممم سرم شولوغ بود کلی نظررر داشتم


میدونم خانمی من هم شوخی کردم
ilijoon
17 مرداد 91 16:19
21 ماهگيت مبارك عزيزم


ممنون گلم
میم--------❤
17 مرداد 91 16:19
نیلوفر ه م در حال انجام پروژه گرفتن از پوشکه ولی خوب ده تا رو توخه و رو فرش و مبل و موکت و....حالا بعضی روزا فرجی میشه یکیش و به مامانیش خبر میده


باز خوبه که لااقل همون یکی رو هم میگه
ilijoon
17 مرداد 91 16:20
خدا رحمتشون كنه


خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
ilijoon
17 مرداد 91 16:21
آخي نازنينم چه ناز خوابيدي


رو سه چرخه!!!
ilijoon
17 مرداد 91 16:22
چه چشمايي داره اين آقا گربهه


با چراغ اشتباه میگیریم
ilijoon
17 مرداد 91 16:23
گربهه ميدونست كه چه بلايي قراره سرش بياد بيچاره دور وايستاده


اره واقعا" هم. پریسا میره براشون که بگیردشون
نایسل جون
17 مرداد 91 16:24
مرسی عزیزمممم


خواهش الان میام
نایسل جون
17 مرداد 91 16:25
مرضیه توهم مثه من بیکاری نه هرجا میرم هستی


واسه چی؟ الان وقت خوبیه دیگه
نایسل جون
17 مرداد 91 16:25
بقیه نظرام کوووو


کمی صبر.......
نایسل جون
17 مرداد 91 16:29
نکنه جن بوده با اون چشاش
نایسل جون
17 مرداد 91 16:29
نایسل جون
17 مرداد 91 16:30



خودت گلی
محمد
17 مرداد 91 16:38
ملائک پر زنان ، بر سر زنان از عرش می آیند

ببین بال ملائک را کز آن شق القمر تر شد

غروبی کرد ماه آن سان که دیگر بر نمی تابد

بیا زهرا ، تلافی کن علی آخر به بستر شد...

التماس دعا


ممنون
ما هم التماس دعا
فریبا
17 مرداد 91 18:35
عزیزم سالگرد پیوندتون مبارک باشه و امیدوارم این جمع سه نفره همیشه خوشبخت و شاد باشه...
پریسای خوشگل ما رو هم ببوس


ممنون فریبا جونم
الهام مامان رامیلا
17 مرداد 91 18:37
سلام عزیزم خوبی
دیدی اومدم
راستی آپیم زودی بیا عکسامون رو ببین البته زیاد خوب نشده ولی بازم یادگاری گذاشتمشون


سلام
مرسی عزیزم.
چشششم الان میام
fahime
17 مرداد 91 19:19
امروز برایت اینگونه دعا کردم ،

خدایا

به جز خودت به دیگری وا گذارش نکن

پس قرار ده بی نیازی در نفسش ،

یقین در دلش ،

اخلاص در کردارش ،

روشنی در دیده اش ،

بصیرت در قلبش ،

و روزی پر برکت در زندگیش


تبریک میگم عزیزم


ممنونم دوست گلم
فریبا
17 مرداد 91 19:23
سلام عزیزم
ببخشید به خدااااااااا کمرنگ شدنم توی دنیای مجازی به خاطر شرایطمه ایشالله بعداا جبرا میکنم
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم ایشالا که سالهای سال در کنار هم خوشبخت باشید
21 ماهگرد این فرشته کوچولوی ناز هم مبارک
غم از دست دادن عزیزان سخته خدا رحمت کنه پدر بزرگ پریسا جون رو
ایشالا بقای عمربازماندگان


ایشالله که سلامت باشی و با خبر خوب بیای.
ممنون که به یادم بودی.
فریبا
17 مرداد 91 19:27
من نظر گذاشتم اما فکر کنم ثبت نکرد...
حلا چک کن ببینید اگه ثبت نشده تا بیام دوباره تکرار کنم


نه گلم. اومد من فرصت نداشتم
نایسل جون
17 مرداد 91 20:14
سرکاری بود
زهرا _ مامان مریم گلی
17 مرداد 91 23:06
سلام عزیزم. اومدم بگم تمام آپاتو تا الان خوندم....الان فقط اومدم حاضری بزنم....


مرسی عزیزم
مامان مهبد كوچولو
18 مرداد 91 10:48
❤ سالگرد ازدواجتون مبارك ❤ 21 ماهگي گل دخترتون مبارك ❤ به اميد اينكه هميشه شاد و سرحال و خندون باشيد ❤ دوستون دارم ❤


ممنون دوست عزیزم.
کامنت خیلی قشنگی بود
مامان محمد و ساقی
18 مرداد 91 11:35
سلام عزیزم.سالگرد ازدواجتون مبارک باشه.
21 ماهگی پریسا جون هم مبارک باشه.
ایشا... روح پدرشوهر مرحومتون شاد باشه.
چقدر خوشگل رو سه چرخه خوابیده.
واییییییییی ساقی همینجوری پوشکاشو خراب میکرد
چشمای گربه شکار لحظه ها بودا.


سلام مینا جون.
ممنون عزیزم.
دیگه چیزی نیست که باهاش بازی نکرده باشه....
خاله
18 مرداد 91 13:49
سلام.سالگرد ازدواج ما هم مرداده.وااای چه گرمایی بود.نیمی از آرایش منو برد...
همیشه با شادمانی و در پناه خدا زندگی مشترکتون پایدار بمونه عزیزم.
دخملیت ماهه.خدا حفظش کنه.این عکسش فوق العاده ست.


سلام.
پس برای شما هم مبارک باشه.
ممنون
خاله
18 مرداد 91 13:50
راستی نگفتم التماس دعا...یادم باشی.


چشششم
مامان زهره
18 مرداد 91 14:07
دستهاي خالي من دخيل دل پاكتان
مارا نيز در اين روزهاي عزيز رمضان نه به بهاي لياقت ، بلكه به اسم رفاقت دعا كنيد.التماس دعا


محتاجیم به دعا
مامان زهره
18 مرداد 91 14:13
21 ماهگيت مبارك عزيزم


مرسی خاله
مادر کوثر
18 مرداد 91 15:16
سلام عزیزم
سالگرد ازدواج و 21 ماهگی نازدختر مبارک باشه

ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارید


سلام خانمی
چشم
ما هم التماس دعا داریم
مریم--------❤
18 مرداد 91 18:21
سلام یکی دوستای بلاگفایی(یاسمن جون)این پیامو واسم گذاشته و میگه واسه یکی از دوستام اومده بخون میفهمی چرا بهت دادمش:تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست......
...... 20 روز دیگه منتظر معجزه باش...


مریم خانم!!!!!!!!
به این چیزها اهمیت نده!!!!!!!!
هدیه خدا- فریماه
18 مرداد 91 19:32
سالگرد ازدواجتون مبارک.


ممنون
fahime
18 مرداد 91 22:02
مبارکه پریسا خانومی


مرسی خاله
باران
19 مرداد 91 1:37
سلام سالگردازدواجتون مبارک




سلام
مرسی عزیزم
باران
19 مرداد 91 1:38
21ماهگی پریساگلی مبارک


ممنون گلم
بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 2:23
سلام دوست خوبم خوبی عزیزم چه خبرا؟ الان میخونمت جیگرم


خوش اومدی عزیزم
بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 2:25
چقدر دلم برات تنگ شده


من بیشتر بهار جون
بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 3:11
سالگرد ازدواجتون و 21ماهگی دخمل نازت مبارک


ممنون بهار جون
بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 3:11



ما بیشتر.....
بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 3:38
عزیزم وضع بیشتریمون همینه چون ماه رمضونه وقت نمیشه بیایم نت یا درحال پخت پز یا بی حال


دقیقا" همینطوره
بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 3:38
راستی نماز روزه قبول باشه شب های قدر ما رو یادت نره


چشم عزیزم
مامان اسرا واسما
19 مرداد 91 8:30
سلام خانمی!سالگرد ازدواجتون مبارک.
21 ماهگی پریسا جونم مبارک
نتیجه پروژه ی پوشک گیری هم که خیلی جالب بود


ممنون خانمی
بله دیگه...
مامان اسرا واسما
19 مرداد 91 8:30
به فرق نازنینش کی اثر می کرد شمشیر / یقینا ابن ملجم وقت ضربت یا علی گفت . . .

(با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان در مناجات شبانه شبهای قدر را التماس دعا دارم.)


من هم التماس دعا دارم عزیزم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
19 مرداد 91 9:01
هممممش مبارکه مبارکهههههههه ایشالا سالیان دراز در کنار هم خوب و خوش زندگی کنید
پریسای خاله خیلی دوست دارم


مرسی عزیزم. ایشالله نوبت شما...
مامان رومینا
19 مرداد 91 11:52
اول سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالا که در کنار هم خوشبخت بشید.بعد 21ماهگی پریسا گلی مبارکاااااااااااما رو هم این شبها دعا کنیدآخی ببین چطوری خوابش برده


ممنون گلم. شما هم برامون دعا کنید
طنین
19 مرداد 91 14:23
به به چقدر مناسبتهای خوب خوب اینجاست
مبارک باشه سالگرد عاشقیتون عزیزم
وای خدا اون عروسکها چه باحالن دم پریسا گرم
ای جونم
خدا رحمت کنه پدر همسریتو


مرسی طنین جون. ممنون که اومدی.
میبنی چکار میکنه این دخملی.
ایشالله روزی خودت
خاله باران
19 مرداد 91 15:18
وایییییییییی مبارک باشه عشق خاله..ان شالله 120 سالگی با مامان جون و بابای خوبت...


مرسی گلم. ایشالله عروسی خودت
خاله باران
19 مرداد 91 15:19
وای چقدر من اونشب از دست این ووروجکه تو خندیدم...
کاش عکس اون لحظه که از رو صندلی بلندت کرد را هم گذاشته بودی و داشت بستنی می خورد....
بلند بلند من قهقه می زدم...


خوشحالم که خوشحالت کردم.
خب میگفتی عکس هم میگرفتم
خاله باران
19 مرداد 91 15:20
وای عزیزم چه خوابی رفته.پسوتنکش را نگاه کنید... قربونش برم...


خدا نکنه خاله جونم
خاله باران
19 مرداد 91 15:23
من از عمق وجود خود خدایم را صدا کردم ، نمیدانم چه میخواهی ولی امشب ، برای تو ، برای رفع غم هایت ، برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد .


ممنون باران جون من هم التماس دعا دارم
خاله باران
19 مرداد 91 15:24
خدا بابا جون را رحمت کنه و صبر به بازمانده ها بده..


مرسی عزیزم
خاله باران
19 مرداد 91 15:25
مریم جون می گی پریسا ترسید.این که جلوتر از دانیاله...


چون گربه ها رو خیلی دوست داره
فریبا.
19 مرداد 91 17:02
ای جونم.
عروسکم چرا اونجا خوابیدی؟
مجبوری انقدر شیطونی کنی که این جوری بشی.
هزار تا بوس واسه تو شیرینم.


دیگه از شدت خستگی اینجوری خوابش برد
مامان نوژا
19 مرداد 91 19:31
هر دوتا مناسبت مبارک باشه عزیزم.به نظر من که زوده هنوز بگیریش از پمپرز.عجله نکن


ممنون
چشم
مرجان مامان پریساجون
19 مرداد 91 22:48
خیلی دوست دارم عزیز دلم


ما بیشتر....
مامان حسناسادات
20 مرداد 91 0:24
تسلیت... التماس دعا
مامان اتنا
20 مرداد 91 4:14
سلام عزیزم خوبی سالگرد ازدواجتون مبارک باشه ایشالله به پای هم پیر شید .21 ماهگی دخملی هم مبارک باشه. خدا باباجی هم رحمت کنه.روحش شاد


سلام
ممنون گلم.
اتنا جونو میبوسم
مامان امیر علی
20 مرداد 91 17:25
به به سالگرده ازدواجتون مبارک.
ماهگرد دخملی هم مبارک.پیشاپیش تولدشم مبارک.
بازم تسلیت برای فوت آقا جونتون.

راسی نماز روزه هاتونم قبول


سلام
ممنون عزیزم.
نماز و روزه شما هم قبول باشه
فهیمه
20 مرداد 91 18:28
دیشب تو حرم یادتون کردم...


ممنون. لطف کردی.
ستاره زندگی
20 مرداد 91 21:25
سلام مامانی
عزیزم با این خوابیدنش



سلام.مرسی خاله
ستاره زندگی
20 مرداد 91 21:27
وای چه چشمای ترسناکی
معلومه که بچه باید جلو نره! من که از عکسش ترسیدم


وای نه دیگه اینقد هم ترسنک نبودن
مامان تارا
20 مرداد 91 22:46
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم امیدوارم سالهای سال در کنار هم و قلباتون پر از عشق به همدیگه باشه


ممنون عزیزم.همچنین.
تارا جونو از طرفم ببوس
فرشته مامان امین رضا
20 مرداد 91 23:09
سلام

سالگردازدواجتون و21ماهگی پریساجون مبارکهمیشه شادباشید.


سلام
ممنون فرشته جون.
همچنین
خاله باران
20 مرداد 91 23:38
نیستیییییییییییییییی


گفتم که چرا نیستم.
حالا هستم.
مامان امیرحسین و امیرعلی
21 مرداد 91 1:01
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک باشه
21 ماهگی گل دخترم مبارک باشه
ببوس پریسا جون شیرین زبون و .


مرسی سمیرا جون.
چشم حتما...
مامان اتنا
21 مرداد 91 13:53
سلام مرسی که بهمون سر زدید .من همسرم اهوازیه (گلستان)بابام هم اهوازیه خودم متولد تهران ولی سالی 4/5بار اهوازم.عروس عمه هم شدم .نوادگان خان بابا هم دختر عموی منه.واون 3 کوچولو نوه های عمو.
دنیای نیاز به نماز | WorldPrayer.ir
21 مرداد 91 13:59
سلام
ممنون شما لطف دارین
هی اونم میگذره
خوب ، بد ، مضخرف
مهم اونه که با نظرات شما اون تیکه های زندگی ام پر رنگ میشه
چی شد؟
حالا دیگه اصلا نمیایی؟


باز هم خدا رو شکر؟
چرا نیام؟
دنیای نیاز به نماز | WorldPrayer.ir
21 مرداد 91 14:20

عجب
شما خوب هستین؟
خیلی سر به سرم میزارینا


ممنون خوبیم.
حالا یادت اومد احوال پرسی کنی؟
خسته نباشید.
نسترن(یک عاشقانه آرام)
21 مرداد 91 15:10
سلام
مرسی
هست ولی بعضی آدمای حسود اذیت میکنن


سلام خانمی
اره عزیزم از این ها که همه جا هست...
نسترن(یک عاشقانه آرام)
21 مرداد 91 15:37
منظورم خانواده شوهر نیست..غزبه هایین که... ولش کنین حرف زدن راجع بهش حالمو بدتر میکنه.
مامان علی خوشتیپ
21 مرداد 91 15:58
سلام عزیزم
ببخش دیر بهتون سر زدم.آخه کیبورد خواهرم فارسی نداره.الانم با کام شوهرش اومدم برات نظر بذارم
21 ماهگی گل دخترمون مبارک.سالگرد ازداجتونم مبارک.عشقتون مستدام


سسسسسسسسسسلام عزیزم
خوبی
خیلی خوشحالم کردی
ممنون که به یادم هستی
مامان علی خوشتیپ
21 مرداد 91 15:58
خیلی دلم براتون تنگ شده.خیلیییییییییییییییییییی
ایشالله اهواز اومدم یه قرار میذاریم با هم


نگو که من بیشتررررررررررررررررر

چششششششششششششششششششم حتما
مامان علی خوشتیپ
21 مرداد 91 16:00
چه باحال ...عروسکاشو پوشک میکنه


دیگه از خصوصیات دخترونشه...
مامان علی خوشتیپ
21 مرداد 91 16:04
عکس گربه هه خیلی باحاله.خوشم میاد از پریسا جونم که اینقدر نترسه


گفتی نترس.............
عاشق حیوناست!!!!!!!!!!
مامان علی خوشتیپ
21 مرداد 91 16:04
راستی فهیمه مامان صدرا رو هم دیدم.نه بهتر از شما خیلی ماههههههههههه
یه عالمه از شما هم تعریف دادم پیشش


شما به ما لطف دارید

خوبی از خودته که همه رو خوب میبینی
مامان علی خوشتیپ
21 مرداد 91 16:05
چه سریع تایید کردیا
به خالش رفته از نظر عشق به حیواناتو.ولی خالش از نوع ترسوشه


دیگه دیگه.......

ولی پریسا خیلی شجاع تشریف داره
نسترن(یک عاشقانه آرام)
21 مرداد 91 16:07
باشه چشم مامانی
بابای دوقلوها
21 مرداد 91 16:14
سلام
طاعات و عباداتتون قبول باشه

سالگرد ازدواجتون مبارک باشه، انشالله سالهای سال در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید.

خدا پدربزرگ پریسا رو رحمت کنه

نازی پریسا چه خوابی رفته

اوووو، عرووسکا رو ببین، چه خبره

ما هم همین داستان رو داشتیم، اتفاقا فیلموشن رو میخواستم بذارم تو وبلاگ که وقت نشد.



سلام
ممنون
این از خصوصیات بارز همه ی دختراس......
اگر دختری این کارا رو نکنه باید تعجب کرد.
چه خوب فیلمشو گذاشتید حتما نگاه ماکنیم. دیدن داره....
نسترن(یک عاشقانه آرام)
21 مرداد 91 16:14
ممنونم شما لطف دارین..اتفاقا خیلی به دعا نیاز دارم.مدتیه خیلی به هم ریخته و عصبیم همش بداخلاقی میکنمو میشینم غصه آینده نیومده رو میخورم.میدونم کارم اشتباهه اما اصلا دست خودم نیست.احتیاج به یه معجزه دارم که اینهمه فکر و خیال از سرم بره بیرون و سبک شم....
نسترن(یک عاشقانه آرام)
21 مرداد 91 16:27
درسته...ممنونم که به فکرمین...
ایشالا همه چی درست میشه


ایشالله
مامان ترانه
21 مرداد 91 16:51
فردا 100 روزگی ترانه است با اومدنتون خوشحال میشیم


مبارک باشه.
چشم
مامان محمد و ساقی
21 مرداد 91 18:26
سلام میشه بیاین به ساقی که تو یه مسابقه شرکت کرده رای بدین.


چششششششم
خاله باران
21 مرداد 91 23:11
وای دوستممممممممممممم.چقدر خوشحالم.دلم برات تنگ شده بود حسابییییییییییییییییییی.وقتی می ری مراسم دیگه نمی شه پیدات کرد...


ممنون عزیزم. دیگه چاره ایی نبود
خاله باران
21 مرداد 91 23:12
پریسا بهتره؟چی شده بود.دیشب اینقدر نگرانش شدمممممم.نمی شد هم کاری بکنم.ولی کلی دعاش کردم زود خوب بشه.



ممنون خاله جون.
الان دیگه خوب شده
فرزانه
21 مرداد 91 23:13
سلام مامان مهربونم.انشالله خدا به خودت سلامتی و طول عمر همراه با پریساو همسری بده عزیزم.منم خیلی به یادتون بود...


مرسی گلم.
فرزانه
21 مرداد 91 23:16
چرا از شکلهاش برای یاد دادن اشیا استفاده کن.تازه وقتی میره اول برای نثبیت حروف در ذهنش استفاده کن. یا برای اموزش رنگها از شکل روی کارتها می شود استفاده کرد.به درد می خوره.برای 5 سالگی که می خواهی مثلا هم پایانها را یاد بچه بدی.یا هم آغاز ها را...
فرزانه
21 مرداد 91 23:34
پریسا حالا کتاب براش زوده.چون تو مرحله شناخته.اون هنوز چیزی را تجربه نکرده که بخواد ازمون مداد قلمی به قول معلمها بده.
بذار یک کم حواسش تو کار بیاد بعد شروع به کتاب کن...بهترین کتاب برای سن بالاتر کتابهای مازه...ماز همون مسیر یابیه.یه سری فایل دارم می ذارم رو نت...بذار یک کم ازاد شم.چشمممممممم


ممنون از رهنماییت خانم معلم. چشم. منتظرم.
خاله باران
21 مرداد 91 23:40
پچ پچ


چشم خانمی
fahime
22 مرداد 91 10:24
اتفاقا یادتون کردیم ..سارا خانم خیلی از شما تعریف کرد


مرسی عزیزم.
مادر کوثر
22 مرداد 91 10:29
سلام عزیزم طاعات شما هم قبول ممنون از حضور و لطفتون راستی ما بازم آپیم
گلاویژ
22 مرداد 91 10:31
از حضور پررنگت ممنونم !
التماس دعا !


خواهش میکنم
مامان سویل
22 مرداد 91 19:04
مامان سویل
22 مرداد 91 19:05
ما اپیم.بدو بیااااا................
نایسل
22 مرداد 91 20:21
مرسی عزیزممممم
مامان ملینا
23 مرداد 91 0:08
الهی فداش بشم که اونجوری خوابیده




.~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-,
. . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . بیـــــــایـــی .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
. خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . میــــــــــشم .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . . .بدو بیا . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . .من آپم . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_
. . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~,
. . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~,
. . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-,
. . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),-


چششششم حتم میام
مامان مهبد كوچولو
23 مرداد 91 7:49

عزيز دلم با اون قايم موشك بازي كردنش !!!


مرسی خاله
مامان فرنيا
23 مرداد 91 10:34
اولا سالگرد ازدواج مبارك بعد 21ماهگي پريسا خانم مبارك
و اما چه عكسي گرفتي ماماني خودتون هم نميدونستيد چه اثر هنري است
من عاشق اين خوابهاي بچه ها هستم كه معلومه تا اخرين لحظه هم حاضر نيستند دست از بازي بكشن


سلام
مرسی عزیزم.
واقعا" اثر هنریه؟؟؟
اره دیگه بازی تا اخرین لحظه خیلی کیف داره
مامان زهره
23 مرداد 91 13:12
سلام خانومي اول همه طاعات و عباداتتون قبول باشه بعد سلگرد ازدواجتون مبارك.انشاء الله ساليان سال در كنار هم خوشبخت باشين و بازهم خدا بابابزرگ را بيامرزه.



سلام
از شما هم قبول باشه
همچنین برای شما..
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
مامان زهره
23 مرداد 91 13:14
اومدم بگم داره ماه رمضون تموم مي شه كه مطلب گربه يه كم اذيتم كرد تورا به خدا مراقب باش پريساي عزيز با گربه بازي نكنه .همين گربه خيلي بيماري نهفته در خودش داره.نفوذ بد نمي زنم فقط كلمه " توكسوپلاسموز" را در اينترنت سرچ كن .متوجه منظورم مي شي


ممنون زهره جون.
مرسی که به فکر سلامتیمون هستی.
خیالت راحت باشه هیچ وقت دست نمیزنه. همیشه از دور فقط نگاه میکنه.
مامان نيما
23 مرداد 91 16:22
سالگرد ازدواجتون مبارك 21 ماهگي پريسا جونم هم مبارك انشااله در كنار هم خوشبخت باشيد


مرسی عزیزم.
هدیه جووووووووووووووون
23 مرداد 91 21:00
سلام
ماهگرد پریسا جوووووووون مبارک
سالگرد ازدواج مامان بابا هم مبارک انشالاااااااااااااااااااااا سالهای سال با هم خوب و خوش و سالم زندگی کنین.


سلام
ممنون برای تبریکتون
همچنین
خاله باران
24 مرداد 91 1:11
دیگه دوستم نداری که بدون خدا حافظی رفتی؟؟؟


کجا رفتم . من که هستم...
بهـــــــــــــار
24 مرداد 91 1:45
فدات بشم عزیزم معلومه که به یادتون بودم شب قدرو میگم


مرسی عزیزم
بهـــــــــــــار
24 مرداد 91 1:46
چقدر دلم برات تنگ شده


من بیشتر. دیشب به یادت بودم
ستاره زمینی
24 مرداد 91 2:42
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک

پریسا جون 21ماهگیت مبارک فرشته زمینی.


ممنون.

مرسی خاله
شیدا مامان پانی
24 مرداد 91 9:41
ای جان چه ناز خوابیدهههههههههههههههههه


ممنون که اومدید
زینب عشق مامان و بابا
24 مرداد 91 10:16
سلام.طاعاتتون قبول.سالگرد ازدواجتون مبارک


سلام
همچنین
ممنون
مامان زهرا
24 مرداد 91 10:17
سلام
خوبید
1. نماز و روزه های شما هم قبول
2. سالگرد ازدواجتون مبارک . امیدوارم سالهاس سال در کنار خانواده زندگی شادی داشته باشید.
3. خدا پدربزرگ پریسا جون را هم بیامرزد.
4. عکس ها هم جالب بود مخصوصا خواب نیم روز


سلام
ممنون
1 همچنین و ممنون
2 ممنون و همچنین
3 خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
4 ممنون از نظرتون
نگار
24 مرداد 91 10:21
تولد پریسا جون مبارک
خیلی نازه
به من هم سر بزنید خوشحال می شم
من نگارم


ممنون

چشم
مامان محمد صدرا
24 مرداد 91 13:31
خاله به ما سر نمیزنی؟

http://panahake89.blogfa.com/


الان اونجا بودم گلم.
بهـــــــــــــار
24 مرداد 91 14:42
فدات بشم راستی وزنت رو چیکار کردی کم شده یا نه؟
ستاره زمینی
24 مرداد 91 14:42
بهـــــــــــــار
24 مرداد 91 14:52
عالی بوده من تو ماه رمضون کم نکردم نمیدونم چرا پرخوری نمیکنم اتفاقا کم میخورم اما نمیدونم چرا کم نکردم
فایدیم
24 مرداد 91 14:59
با چه اسمی لینکت کنم گلم
بهـــــــــــــار
24 مرداد 91 15:32
نه عزیزم هنوز باید کم کنم چون باردار بشم کلی وزن اضافه میکنم


بگو ایشالله
مامان نیایش
24 مرداد 91 17:18
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم 21 ماهگی پریسا جونم مبارک الهی که همیشه جمعتون جمع باشه و همیشه کنار هم خوش باشید و شاد ما شاا لله پریسا جون ناز چه وروجکی شده مامانی هم که حسابی خسته است اخه خیلی وقته پی شما هم نیومده یه کم کمتر اذیت کن مامانی رو وروجکالبته درکت میکنم مامی نگران نباش اصلا برای پوشک هم عجله نکن بذار خودش علاقه نشون بده
...وای چه چشایی داشته آقا گربه هه منم ترسیدم می بوسمتون


سلام عزیزم.
خستگی مال همه ی مامان هاست.
ایشالله همه سلامت باشن.
ممنون که کامل مطالعه کردید
❤مامان رامیلا کوچولو❤
24 مرداد 91 19:42
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./


چششششششششششم
خاله باران
24 مرداد 91 20:05
سلام...
پس کووووووووووووووووو؟
اومدم بنویسم:
خوشم میاد می فهمی...چشمت بی بلا عزیزم...
دیدم ننوشتی


سلام.
الان نوشتم
خاله باران
24 مرداد 91 21:01
پچ پچ داری
مامان امیر مهدی
25 مرداد 91 18:48
خدا رحمتش کنه
عزیزم اصلا نفهمیدم کی اپ کردی
پریسا جون چقدر عروسک داری به منم یکیشو میدی؟



مرسی گلم. ممنون که اومدی
مامان امیر مهدی
25 مرداد 91 18:51
راستی مریم جون اون مسابقه بود که قرار بود دوباره رای بدی.اگه زحمتی نیست حالا رای بده ممنون گلم.http://mamiparisa.persianblog.ir/
hr]

چشششششم
ilijoon
26 مرداد 91 2:01
كجاييييييييي گلم شما هم كه مثل من تنبل شديد ودير به دير آپ ميكنيد؟؟ما هم يادي از شما نكنم شما كه يادي نميكنيد


شرمندم به خدا.....
طنین
26 مرداد 91 13:31
زده بود اپ کردی پس کو؟


شم عزیزم. ایشالله به زودی.

باور کن حس و حال زنده بودن هم ندارم. چه برسه به آپ کردن.
مامان آرشيدا
26 مرداد 91 23:30
سلام سالگرد ازدواجتون مبارك ماشاالله دختر نازي داريد


ممنون گلم
مرجان مامان پریساجون
27 مرداد 91 4:38
سلام مریم جون.خوبی؟کم پیدا شدی.پریساجون چطوره؟دلتنگت شدم.


مرسی عزیزم. خوبیم. الان میام پیشتون
ilijoon
27 مرداد 91 11:26
من كه جديدا واقعا تنبل شدم البته تنبل كه نه سرم واقعا شلوغه نميتونم زياد پاي نت بشينم منتظر پست جديدتون هستم خبرم كنيد
ilijoon
27 مرداد 91 11:26
ممنون عزيزم با كامنتهاي زيبايي كه گذاشتيد


خواهش میکنم
مامان محمد و ساقی
27 مرداد 91 15:04
سلام دوست خوبم.فردا رای گیری مسابقه کودک خواب آلود به مدت دو روز شروع میشه. میشه بیاین به ساقی که شماره 8 هست رای بدین؟ممنون از شما این هم لینکش http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php
مامان علي خوشتيپ
27 مرداد 91 17:01
خصوصي مريم جونم