پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل 37 :کمی از پریسا و 2 تا خبر خوب

1391/5/11 18:54
نویسنده : مامان پریسا
2,489 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خسته نباشید. نماز و روزه های همه دوستان قبول باشه.

نمیدونم فقط من اینجور شدم یا اینکه بقیه هم گرفتار شدن . اصلا" حوصله ی هیچ کاری رو ندارم.

بیچاره پریسا که این طفلکی هم با من درگیر شده . بیشتر روز در حال چرت زدن هستیم و حوصله ی انجام هیچ کاری هم نداریم. کلا" همه ی برنامه هامون تعطیل شده..........

حالا همین وقت که حوصله تعطیل شده ،  یک دفعه تصمیم گرفتم جهت آموزش دستشویی رفتن برای این پریسا خانم.

امروز چهار شنبه. از خواب که بیدار شد، نزدیک ظهر بود پوشکش رو درآوردم تا کمی آزاد باشه. ساعت 1 و نیم ظهر در آشپز خونه جیش کرد.سریع همه جا رو شوستم و گفتم حالا که ساعتش دسنمه مراقب میشم ببینم کی دوباره میخواد جیش کنه.

تا ساعت 3 خبری نشد. دیگه کلافه شدم تازه بهش خوش گذشته بود و حاضر نبود دیگه پوشک هم بشه. نزدیک بود سرش داد بزنم که بابایی از راه رسید همون وقت بردش داخل حمام و پریسا خانم کارش رو کرد و من هم کلی خوشحال...

گفتم شاید حداقل تا 1 ساعت دیگه خبری نشه که ......... دقیقا" 20 دقیقه یعد .. وسط سالن...گریه

باز شروع کردم که پریسا عزیزم اگر جیش داری ، حمام... ولی کو گوش شنوا...و دوباره نیم ساعت بعد....آخ

فعلا" هم که خوابیده . نمیدونم چکارش کنم . بیدار شد باز هم ادامه بدم یا از خیر آموزش بگذرم تا بعد ماه رمضون......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دخملی داره تمرین قایم موشک بازی میکنه.

طفلک با بچه های فامیل که جمع میشن و میخوان این بازی رو انجام بدن ، نوبت پریسا که میشه بچه میمونه که باید چکار کنه.

دیشب دیدم رفت داخل اشپز خونه و خبری ازش نشد رفتم دنبالش و این صحنه رو دیدم:

دخملی یعنی قایم شده داخل کابینت!!!!!!! صداش کردم ، در رو باز کرده و بهم میگه دالی........

رفتم جلو میبینم اینجوری خودشو جا کرده اون لبه و نشسته!!!!!!!!

خبر اول چند روز قبل یعنی 3 / مرداد تولد رایین جون بود.

رایین جون تولدت مبارک . ببخش گلم که دیر شد.

امیدوارم تولد 120 سالگیتو جشن بگیریhttp://raeenblog.persianblog.ir/

رایین

خبر دوم فردا یعنی 12 / مرداد تولد امیر علی جونه

امیر علی جون تولدت مبارک ایشالله تولد 120 سالگیتو جشن بگیری

http://amiralijigar.niniweblog.com/

پریسا جونم نماز میخونه عکساش در ادامه هستن بفرمایید .

ممنون که اومدید.

شکلکهای جالب و متنوع آروین

هر وقت می خوام نماز بخونم میاد سراغم و ازم چادر و مهر میخواد. میگه جادو (چادر ) و الله (مهر )

این حاج خانم کیه؟؟؟؟؟؟؟

سلام علیکم حاج خانم

فکر نکنید خوابیده هااااا . رفته سجده !!!!!!!!!

و پریسا خانم بعد از یک خرابکاری.کلا" عاشق ریز ریز کردن مجله هستش!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (101)

زينب عشق مامان و بابا
11 مرداد 91 19:10
سلام خوبيد قبول باشه با عكس زينب گلم روي مجله بروزم
مامان اسراواسما
11 مرداد 91 19:50
سلام عزیزم !نماز وروزه هات قبول.پری جونم خوبه؟
من فکر میکردم من خیلی خسته میشم و حوصله هیچ کاری ندارم پس شما هم....
عکساش جالب بودن


سلام از شما هم قبول باشه.مرسی عزیزم
اره دیگه ما بدتر...
ممنون که سر زدید
مامان محمد و ساقی
11 مرداد 91 23:02
سلام عزیزم.عاشق اون عکس تو کابینت شدم.
مامانی تو ماه رمضون آموزش دستشویی نزار.
سجدش خیلی باحال بود.ساقی هم از این کارا میکنه.
تولد رایین جون مبارک باشه.
تولد امیرعلی جون مبارک باشه که عاشق مامانشم.
ممنون دوست خوبم.


سلام. مرسی گلم.
من هم به همین نتیجه رسیدم ولی خب باید از یه جایی شروع بشه.حالا یه فکری براش میکنم.
تولد هر دوشون مبارک باشه.
خواهش میکنم
خاله باران
12 مرداد 91 0:48
سلام.نماز روزه ات قبول باشه...
واقعا خدا به دادتون برسه.معلومه با این گرما حوصله ندارید...ولی به جاش اجر روزه را می برید


سلام. از شما هم قبول باشه.
نگو از گرما که مردم خیلی هاشون هلاک شدن
خاله باران
12 مرداد 91 0:49
جانم.نوبته اونم تو بازی می شه.عزیزه خاله.بووووووووووووووووووووووسسسسسس


فعلا" در حال تمرین کردنه. کم کم یاد میگره
خاله باران
12 مرداد 91 1:36
نی نی وبلاگ با من قهره.هر چی می نویسم.می پره.نمی دونم چی امد چی نیامد...


نه عزیزم کلا" نت بازی در میاره. دست گلت درد نکنه
مامان رها
12 مرداد 91 9:56
سلام عزیزم خیلی دلم براتون تنگ شده بود خانومی زود شروع کردی پروژه پوشاک رو من چون زودامتحان کردم میگم جواب نداد و بعد از دو سالگی امتحان کردم و جواب گرفتم راستی گلم پریسای عزیزم نمازت قبول خاله جون


سلام
ممنون که اومدید.
بله من هم فکر میکنم خیلی زود دست به کار شدم.احتمالا باید همین کار روانجامبدم.
۩ دنيــاے نيـــاز بـه نمــــــاز ۩
12 مرداد 91 11:08
سلام پریسا جون!
نمازات و شیطونی هات قبول باشه
سلام مامانش

من برای .بلاگم دومین خریدم و وبسایتش کردم
آدرسم اینه:
http://worldprayer.ir/

دیگه به ما سر نمی زنی ها!!!
راستی ما را با +1 حمایت نمی کنید؟
سمت چپ وبسایتم گوشه ی پایینی نوشته شیعه را حمایت کنید و یه دکمه داره
فقط باید یکبار کلیک کنید
تا قرمز بشه
اگه قرمز شد یعنی مارا حمایت کردید و اگر همونطور سفید موند یعنی حمایت نشدیم
راستی فکر کنم قبلا بهتون گفتم و حمایت کردین ولی بازم برای اطمینان می گم
اگه دکمه قرمز بود دیگه نمی خواد بازم کلیک کنید
خوب منتظر نظراتتون هستیم
یاعلی
التماس دعا


سلام
ممنون .من که قبلا برای حمایت بهتون توضیح دادم.
و مرتب هم سر میزنم.
ممنون که اومدی.
نماز و روزتون قبول باشه
مامان یسنا گلی
12 مرداد 91 11:12
سلام عزیزم.
عزیزم واسه هر بچه ای فرق میکنه که تو چه سنی آماده میشن واسه اینکار.
ولی کلا از 21 ماهگی دیگه کاملا میتونن خودشونو کنترل کنن.
اینکار حوصله و صبر زیادی میخواد.اول باید خودتونو آماده کنین.
این هم آدرس الهه جون که خواستین
www.yasnakhanoom.niniweblog.comامیدوارم موفق شین


سلام عزیزم.
ممنون. راهنمایی شما و دوستان خیلی برام مفیده. حتما به کار میبرم.
مرسی
باران
12 مرداد 91 11:27
سلام خوبید؟


سلام
مرسی عزیزم
باران
12 مرداد 91 11:30
مطلبوخوندم عکس هارم دیدم ^^^^^^^^^^^################^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^ ^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^ ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^ ^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^ ^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^ ^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^ ^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^ ^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^ ^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^ ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^ ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^ ^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^ ^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^ ^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^ ^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^ ^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^ ^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^ ^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^ ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^ ^^^^^^#########################^^^^^^^^
فرشته مامان امين رضا
12 مرداد 91 11:39
سلام

نمازووزه هاتون قبول
هنوزوده براش ونمي تونه خودشوكنترل كنه بذارخودش هروقت آماده بشه اعلام ميكنه وازپوشك بدش ميادبذاربراي بعدهنوزآماده نيست.
راستي باعكسهاي تولدآپم.



ممنون از توصیتون. چشم.
الان میام
مریم--------❤
12 مرداد 91 14:06
آخی این عکس پریسا رو که دیدمامیبینی که همه نماز میخونن جز من


وااااااااا
مریم--------❤
12 مرداد 91 14:07
منم خیلی دوست دارم
مامان دو قلوها
12 مرداد 91 14:17
عزیزم ماه رمضون خسته و تشنه اخه اموزش دیگه چیه
بزار سر فرصت هم خودت اروم باشی هم پریساجون بتونه مامانش رو ناراحت نکنه


ممنون از توصیتون. باشه دیگه کاری بهش ندارم تا ایشالله یه فرصت دیگه
مامان سونیا
12 مرداد 91 18:03
عزیزم ماشاالله به این دختر طاعاتتون قبول انشاالله خدا یک توان وصبر به مامانی بده تا بتونه این پروژه رو به سرانجام برسونه


ایشالله.
ممنون عزیزم
الهه مامان یسنا
12 مرداد 91 18:34
سلام مامان پریسا جون خوب هستین ؟
ممنون که به من و دخترم سر زدین. خوشحال شدم که تجربه من میتونه واسه شما کارایی داشته باشه. من فکر کنم یه کمی زود شروع کردی باید خودش نشونه داشته باشه مثلا خیس شدن پوشکشو متوجه بشه و با خبرتون کنه.و این خیس بودن رو دوست نداشته باشه.
به هرحال موفق باشی گلم.
خیلی خوشحال میشم که با شما دوست بشم عزیزم.
من شما رو لینک کردم
راستی چه دختر بامزه ای دارین خدا حفظش کنه


سلام الهه جون.ممنون از لطفتون
راهنمایی و تجربه ی شما برام خیلی ارزش داره. حتما استفاده میکنم.
شما هم با افتخار لینک شدید.
نایسل خانم
12 مرداد 91 20:48
سلام گلم خوبی تولد اون دوتا دوستون رو تبریک میگمم
خصوصا امیر علی...

وای چچه شیطونه منم همیشه میرفتم تو میز ارایش مامانم الان نگا میکنم با خودم میگم چه جوری اونجا اجا میشدم...

الهی فداش شم من


خب اون موقع کوچولو بودی. اینقد که نبودی...
نایسل خانم
12 مرداد 91 20:48
سجده اش خیلی باحاله


اره خیلی با نمک نماز میخونه
نایسل خانم
12 مرداد 91 20:49
فداتت شم خیلی بده همش تاول زده بزار بعد ماه رمضون الان گناه داری


آخیییییی حنما خیلی درد داری.....
اره دیگه کاری بهش ندارم.
مامان محمد صدرا
13 مرداد 91 11:52
کی میشه محمد صدرا اینجوری خوابش ببره
فدای نماز خوندن پریسای خوشگل و مومنم بشم من !
چه قایم باشکی هم بازی میکنه
مامان پریسا آموزش دستشویی رفتن برای 18 ماهگیه به نظرم یه خورده دیر شروع کردی ولی موفق باشی!
این همون چیزیه که من خیلی نگرانشم !
البته حدودا دو هفته است شروع کردم محمد صدرا الان 17ماهه است !
راستی حرم حضرت معصومه خیلی یادت کردم !
ان شاالله قسمتت بشه !


ممنون عزیزم شما به ما لطف دارید. زیارت قبول باشه.
والله چی بگم. اما به این نتیجه زسیدم که هنوز زوده. خوب بچه ها با هم فرق دارن.
پریسا هنوز امادگیشو نداره
طنین
13 مرداد 91 15:51
منم مثل توام داغونما له له
وای ادم این چیزارو میبینه میترسه بچه دار بشه خو
ولی بعد وقتی دالی بازیاشو خوندم دلم نی نی خواست
اره عزیزم بذار اون مطلبو هیچ اشکالی نداره خانومی


هم سختی داره هم خوشی اما خوشی هاش خیلی بیشتره.
نگران نباش
نسترن(یک عاشقانه آرام)
13 مرداد 91 16:00
قربونت برم خاله جون


خدا نکنه خاله جون
دوست مهربون
13 مرداد 91 16:53
جالب بود


ممنون
نسترن(یک عاشقانه آرام)
13 مرداد 91 18:47
مرسی خانمی لطف دارین...
خصوصی


خواهش میکنم.
چشم
۩ دنيــاے نيـــاز بـه نمــــــاز ۩
13 مرداد 91 20:14
وای حالا چرا اینقدر عصبانی شدید؟
خوب چیکار کنم یادم رفت


چرا این فکرو کردی؟
محيا كوچولو
13 مرداد 91 21:52
سلام به پريسا جوني و ماماني
خاله تو ماه رمضون خوابيدن هم عبادته ما كه همش مشغول عبادتيم
بذاريد فعلا راحت باشه پريسا گلي


سلام
قبول باشه . ما هم همچنین.
چشششم
فرزانه
13 مرداد 91 23:37
سلام.

تو این چند روز چند بار خواستم بگم.ولی اینقدر همیشه مباحث ما زیاده و وقت گیر که نشده.چشم.می نویسم همه اش را
نخواستم امروز مزاحمت باشم.وگرنه به یادت بودم...


شما هیچ وقت مزاحم نیستی خانمی
فرزانه
13 مرداد 91 23:44
میلاد حسن (ع) خسرو دین است امشب

شادی و سرور مؤمنین است امشب

از یمن قدوم مجتبی(ع) طاعت ما

مقبول خداوند مبین است امشب

عیدت مبارک


مرسی عزیزم عید شما هم مبارک
عدنان
14 مرداد 91 6:07
سلام خواهرم این چه عکس هایه منتشر می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مشکلشون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عدنان
14 مرداد 91 6:08
مگه........
فرزانه
14 مرداد 91 12:19
کار مهمی دارم باهات... رمز مربوط به مطلبت (مریم 1234)
مامان فرنيا
14 مرداد 91 13:03
پريسا گلي نمازت قبول باشه عزيزم
ماماني دستتون درد نكنه عكسهاي قشنگي گرفتيد
اما پروژه دستشويي رفتن واسه خودش ماجرايياست من هم با اينكه فرنيا خيس كردن پوشكشو ميگه و مجبورمون ميكنه با يكبار خيس كردن عوضش كنيم اما مهدش ميگه زوده و تجربه ما ميگه توي اين سن بچه همكاري نميكنه بايد تا دوسالگي صبر كنيد نتيجه اينكه من هم مجبورم تا دوسالگي صبر كنم


درسته. من هم تصمیم گرفتم از تجربیات دوستان استفاده کنم.
نایسل خانم
14 مرداد 91 14:30
مرسی عزیززززز دلمم نه دیگه بهتره فقط هی خونی میشن نمیدونم چرا گوست شکمم نازکه واسه همین
نایسل خانم
14 مرداد 91 14:30
فدات شم مرسی نظر لطفته
سارا(مامان سوگل)
14 مرداد 91 14:46
نایسل خانم
14 مرداد 91 14:46
آره خواهر خیلی درد سوطش بدی داره
وقتی زیاده بدترر من از زیر سینم تا زیر شکمم سوخته ولی دور نافم و اندازه یه وجب تاول زده


چطور میری سرکار؟
نایسل خانم
14 مرداد 91 15:26
نه عزیزم نرفتم هی به این شوهرم میگم گوش نمیده


عزیز خودت برو . فکر کنم لازم باشه بری
نایسل خانم
14 مرداد 91 15:26
نمیرم گلم سر کار


ایشالله تا خوب بشی.
نایسل خانم
14 مرداد 91 15:53
فدات شم عزیزممم اره باید برم باید به علی کیلید کنم بریم نه کلا چند وقته حسش نیست
نایسل خانم
14 مرداد 91 16:27
عزیز دلم خرما رو پوست کن هسته شو در بیار
با بیسکویت ساقه طلایی یا هر مدل دیگه ای با گردو چرخ کن گلوله گلوله کن تو نارگیل گودر گسته بغلطون
فقط من نارگیل هامو رنگ خوراکی ریختم ابی بنفش شد همین


مرسی الناز جون
نایسل خانم
14 مرداد 91 17:11
یعنی چی عسیسممم متوجه نشدم
من که همشو گذاشتم


گفتم تا خودت راحت بشی.
مامان امیر مهدی
14 مرداد 91 18:30
چه سجده قشنگی
مامان امیر مهدی
14 مرداد 91 18:32
سلام مریم جون .یه زحمتی برات دارم لطفا برو به این ادرس و کد لوگوی امیر مهدی رو کپی کن
خوب بعدش بزارش تو وبلاگت دیگه خووووو
ممنون
پریسا جونمو محکم ببوس


چشم عزیزم حتما انجام میدم
مامان امیر مهدی
14 مرداد 91 18:33
ا وااااا ادرس یادم رفت بدم از بس شکمم غر غر کرد یادم رفت http://worldprayer.persiangig.com/Code%20Banner%20Amir%20JoOn.txt
مادر کوثر
14 مرداد 91 19:00
سلام عزیزمممممممممممم
طاعات شما هم قبول
عزیزم منم حسابی بی حوصله ام بیشتر کارام تعطیله
خیلی هنر کنم افطاری و سحری آماده کنم



پس من تنها درگیر نیستم.
مادر کوثر
14 مرداد 91 19:04
مامانی فکر نمیکنی الان برای از پوشک گرفتن یه کم زود باشه؟؟؟؟

آخه به نظر دکتر مرندی (وزیر سابق وزارت بهداشت و درمان) که فوق تخصص نوزادان و کودکان هست، بهترین سن برای از پوشک گرفتن پایان سه سالگیه!

اگه در این مسیر عصبانی بشی یا سرو صدا راه بندازی این پروژه حداقل چند ماه به عقب میوفته

من یه کتاب خوب در این زمینه خوندم و یه مطلب عالی هم از نت گرفتم که کمک کرد

آموزشت باید مداوم ولی کم کم باشه

اوایل کار یهو بدون پوشکش نذار. فقط چک کن ببین هر از چند وقت جیش میکنه. بعد از یه هفته فقط یه ساعتای خاصی بازش بذار

شاید باورش سخت باشه ولی بعد از یک ماه تونستم به کوثر تا اون حدی اعتماد کنم که اصلا پوشک نباشه چه تو خونه چه بیرون و چه موقع خواب
نه خودتو اذیت کن و نه دختر نازمون رو
موفق باشی


ممنون از رهنمایی خوبتون.
الان میام خدمتتون.
مادر کوثر
14 مرداد 91 19:05
تولد نی نی ها هم مبارررررررررررککککککک


مبارک باشه
مادر کوثر
14 مرداد 91 19:05
وای نماز خوندنت رو عشقه دخملییییییییییییی

چه باحال هم خوابیده


ممنون گلم
فرزانه
14 مرداد 91 21:33
هر چی ماندم که بیای نیامدی تا برات بگم....

اون جعبه که اون شب نشان دادم.چاپ می کردی و جعبه می شد.کامپیوتریش قشنگه ولی این کار دستی اش قشنگ تره.
برای توبد و کار کودک کاردستی جذاب تره تا کار اماده...
این که حالا به صورت اماده می زنند چون برای طراح صرف نمی کنه.کسی پول کار دست نمیده.

برای تم تولد خانمی! یه سبک رنگ استفاده می کنند نه رنگارنگ.ولی دوست داری این کار را هم بکنی می تونی.من نظرم و قاعده اش را گفتم.

یکی دیگر هم تو به این نگاه نکن.من بزرگ درست مردم تا تو بتنونی محل اتصالات را ببینی.طرح اصلی کوچکتره خوشگل تر می شه.

مورد دیگه این که تاج را برای پریسا تنها نمی خوای؟می خوای تا طرح جدا بدم.برای اونا ساده برای پری یه جور دیگه.ولی معمولا توی تم یه رنگه تا اون رنگ نشانه تولد فرد بشه....


دیگه رفته بودم برای خانمی کمی خرید کنم. گفتم که....
باشه عزیزم دیگه دست خودت . قبوله.
مریم
14 مرداد 91 22:26
سلام مطلب گذاشتم...خصوصی داری


مرسی گلم
مریم--------❤
14 مرداد 91 22:28
اون خصوصی مال این مریمه:مریم--------❤


دیدم مریم خانم
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
14 مرداد 91 23:35
قولبونت برم که نماز می خونی
مامانی هم دست از سرت برداشته خدارو شکر
خوب شد صبر کردی مامان الان وقت خوبی نبود

واسه پری جونی


مرسی عزیزم.
اره دیگه برای پریسا خانم که بد نشد. از دست مامان راحت شد
ستاره زندگی
14 مرداد 91 23:52
سلام دوست خوبم
ببخشید که دیر اومدمداخل این گرما وروزه من گوش درد بدی گرفتم
دکتر گفت روزه هم برو و قرصها هم بخور،همه هم آنتی بیوتیک400
خلاصه حسابی بی حال شدم


سلام گلم.
خدا بد نده. ایشالله بلا دور باشه.
ستاره زندگی
14 مرداد 91 23:54
کجا رفتی قایم شدی موش موشک من


فکر کرده کسی پیداش نمیکنه
ستاره زندگی
14 مرداد 91 23:55
تولد نی نی ها هم مبارک باشه
خوش به حال پریسا جون با سجده رفتنش


عاشق نماز خوندنه
ستاره زندگی
14 مرداد 91 23:57
مامانی نگران کاغذ پاره کردن نباش چون حالا حالاها ادامه داره
تا یکروز بتونه کاردستی معقولانه درست کنه


حالا خدا رو از مرحله ی اول یعنی کاغذ خوردنش به خیرو خوبی گذشتیم. باقیش مشکلی نیست
مامان کوروش
15 مرداد 91 0:04
ای جان پریسا جون چقدر ناز شدی ما رو هم دعا کن در مورد جیش هم بی خیال شو فعلا زوده چون خودت اذیت میشی هم پریسا


مرسی عزیزم.
اره من هم به همین نتیجه رسیدم.
سارا(مامان سوگل)
15 مرداد 91 7:59
سلام گلم.الان حدود 1 ماه و نیمه که روزها سوگل رو پوشک نمی کنم.اما اون از روی بازیگوشیش همه دفعاتی که جیش داره رو نمی گه و خودم مرتب می برمش دستشویی.


چه خوب پس داره کم کم یاد میگره.
مامان نيما
15 مرداد 91 8:26
چه سجده نازي واقعا فكر كردم خوابيده
ماشااله چه شيطونه البته بچه بايد خرابكاري بكنه تا بزرگ بشه


اگر شیطونی نکنن باید به سلامتیشون شک کرد. ایشالله همیشه همشون سلامت باشن
مامان امیر علی
15 مرداد 91 10:57
سلام بر مریم خانومه نازنین


سلام به شما دوست عزیز
خاله باران
15 مرداد 91 11:18
چرا؟

باهام مهربونی بودی را می گی؟اره دیگه شما سه تا با مهربونی گفتید .اون دوتا با تشر.چرا نمی نویسی....


سلام باران جون اومدی عزیزم.
حالا متوه شدم.
خودت میدونی دیگه باید برام توضیح بدی .
مشکل از این دوریالیه که کجه
خاله باران
15 مرداد 91 11:29
دیشب تو این فکر بودم.مریم هر وقت من می نوشتم همیشه زود می امد...
نیستش؟
نه اونجا سر گرم باش.ولی اینجا را هم یادت نره...گفتم یه تهدیدی بکنم... بعد دیدم تکراری شدم...
من کریههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


نه عزیزم بابان هیچ وقت تکراری نمیشه.
مگر نمیدونی بی باران زندگی بی معنی میشه...
دیگه اونجا گیر افتادم برا همین نتونستم بیام.
تازه شب دیر خوابیدم برای سحر بیدار نشدم.
چه بد بی سحری.......
مامان زهره
15 مرداد 91 12:16
سلام خانومي نماز و روزه هاتون قبول باشه .خيلي زود آموزش را شروع كردي بهتره كه از 2 سالگي شروع كني تا پريسا بهتر بتونه خودش را كنترل كنه.بعدش هم از شب اين كارا شروع كن.
من شبها به جاي تشك زير محمد سپهر پتوي سربازي مي انداختم و بماند كه زير پتو مشماهاهاي بزرگ سطل زباله از اونايي كه ساه و ضخيم بودند را كنار هم دوخته بودم و زير پتو گذاشته بودم تازه روي فرش هم رو فرشي انداخته بودم تا به همين راحتي فر شكثيف نشه .بعد شبها اونو باز مي گذاشتم.اصلا توي شب ديش نكرد.كم كم كه ياد گرفت توي روز هم براي ساعاتي بازش مي ذاشتم.
واما اصلا سر پريس داد نزن و با عصبانيت بهش آموزش نده تاثير خوبي نداره.


مرسی زهره جون.
کلی از تجربیات شما و بقیه دوستان استفاده کردم.
چه خوب شد که زود مطرحش کردم.
حالا با امادگی بیشتری کارمو شروع میکنم.
ممنون
خاله باران
15 مرداد 91 12:34
اخی.امروز علاوه بر تشنگی گرسنه گی هم هست...



بخند........
خاله باران
15 مرداد 91 12:34
اره اینقدر ادم بود که از یادها رفتند
بله می دونم...برو بخون...


ولی از یاد من نمیرن....
خوندم...
fahime
15 مرداد 91 13:53
مامان محمد و ساقی
15 مرداد 91 15:11
سلام عزیزمواز همراهیت ممنونم گلم.
راستی سی دی بلاگ رو دیدی.؟
من می خوام سفارش بدم.


سلام
بله دیدم.
حالا ببینم شاید...
مامان محمد و ساقی
15 مرداد 91 15:36
ببخش عزیزم.گپ قاطی کرده.حال محمد ب شده.من میرم .پریسا جونو ببوسید.


خواهش میکنم.
ایشالله زودتر خوب بشه.
به سلامت
ستاره زمینی
15 مرداد 91 22:05
سلام به روی ماهت گلم با مامانی قایم بوشک کردی .فدات

مامانی سلام بچه گناه داره بذار 2سال بشه خود بخود یاد میگیره.

اره گلم به خاطر گرماست یا چی ....زود خسته و کسل میشیم....


سلام. مرسی عزیزم.
اره دیگه کاری بهش ندارم.
همه گیر شده
حیران
15 مرداد 91 22:49
پریسا خانم قبول باشه
التماس دعا


مرسی عزیزم
مامان امیرحسین و امیرعلی
16 مرداد 91 0:11
سلام سلام
خوبین..نماز روزه هاتونم قبول باشه...
وای اینقدر خوشم اومد از این دالی بازیش.



سلام
از شما هم قبول باشه
مامان امیرحسین و امیرعلی
16 مرداد 91 0:14
منم 2 هفته پیش شروع کردم از پوشک گفتن امیرعلی...ولی باور میکنی 3 ساعت از جیش کردنش میگذشتو رو لگن میشست نمیکرد تا پوشک میکردم تو اون جیش میکرد..باباشم گفت بهش استرس وارد میشه ومیترسه بدون پوشک جیش کنه..منم بیخیالش شدم تا 1 2 ماه دیگه که بزرگتر شه و بفهمه.ولی امروز که باز بود دیدم دویید به دسمت دستشویی و دلا شد داخل دستشئیی و کارشو کرد


ممنون از راهنماییتون
کار سختیه. حسابی ترسیدم.
عجب ناقلایی...
عدنان
16 مرداد 91 8:51
سلام خواهرم توضیح بالاتر از اینکه شما عکس دخترتون رو گذاشتین تو وبلاگتون اونم فقط با پوشک حالا خوبه کسی این عکس ها رو ببینه آخه وقتی بزرگ شد چطوری می خواد روشو بلند کنه که این منم. آخه شما این عکس هارو اگه آقا ظهور کرد با قاطعیت نشونش میدید. ما رو حلال کنین


1 شما اول مطلب بالای هر عکس رو بخونید و بعد نظرتونو بدید.اون عکس کجاش شبیه به دختر من بود؟؟؟؟؟؟
2 فکر کنم اقا هم با نظر من موافق باشن که چشم بسته در مورد مردم قضاوت نکنیم.
3 وقتی خدا گفته دختر تا قبل از 9 سالگی تکلیفی نداره ، فکر نکنم بنده ی خدا بتونه نظری خلافش بده.البته من در مورد دخترم میدونم باید چکار کنم.و چطور تربیتش کنم و چه پوششی براش مناسب هست !!!!!!!!!

فکر کنم پستی که همش نوشته باشه شما اصلا" اون پست رو نگاه هم نمیکنید. !!!
باران
16 مرداد 91 13:46
سلام آپم . . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./
نایسل جون
16 مرداد 91 14:56
منم 16 اسفندم عزیزمم اره خیلی حال میده نرفتم
الهام مامان رامیلا
16 مرداد 91 15:45
سلام عزیزم خوبی خوشی آره نبودم مسافرت بودم شما هم نبودی نیستی من که حواس ندارم حداقل شما بیا کام بزار ما رو شرمنده کن تا من بیام جواب بدم عزیزم
وای که چقدر این پوشک گرفتن سخته خسته شدم من که گذاشتم یکم بزرگ بشه بد نمی تونم واقعا میگم
تولدها رو هم تبریک میگم انشالله همیشه خوش باشن
ببوس پریسای عزیز رو


رسدن به خیر.
حالا هم ممنون که تشریف اوردید.
من هم اگر بتونم حتما مرتب سر میزنم.
مرسی عزیزم.
سمانه مامان پارسا جون
16 مرداد 91 17:00
سلام عزیزم خوبید؟
طاعاتتون قبول مخصوصا طاعات پریسا جونم با اون نماز خوندش ببوسش


سلام
ممنون سمانه جون.
چشم
مامان محمد و ساقی
16 مرداد 91 23:51
سلام عزیزم.
ممنون از راهنماییت در مورد تعداد پست ها
راستی حال محمد خوب شد.ممنون که با ما بودی


خواهش میکنم.
خدا رو شکر
مامان ترانه
17 مرداد 91 0:36
ای جونم قبول باشه گلکم


مرررررررسی
مريم مامان ماهان
17 مرداد 91 9:02
طاعاتتون قبول باشه.
آموزش رو بزار واسه بعد از ماه رمضان كه حوصله بيشتري داشته باشي


ممنون
جشم
مامان نوژا
17 مرداد 91 9:57
وای چه عکساییشیطون بلا تو کمد چیکار میکنی
ستاره زندگی
17 مرداد 91 11:33
سلام مامانی شبهای قدر ما رو هم دعا کنید


چشم. ما هم التماس دعا
مامان سانای
17 مرداد 91 12:58
سلام عزیزم نماز وروزه هاتون قبول .
من هم این روزا بی حوصله ام به خاطر روزه داری هست سحری که بیدار می شی و دوباره می خوابی کسل می شی تازه هوای شهر شما هم گرمه این هم اضافه شده بر دلیل بی حالتون . در ضمن اگه الان اذیت می شی که پریسا را آموزش بدی نگهدار برای بعد. چون شما هنوز فرصت داری هوای شهر شما پاییز سرد نمی شه ولی ما توی شهر خودمون باید حتما تابستون یادش بدیم تا فصل سرما کاملا یاد بگیره وسردی نکنه.
موفق باشی .
عکسهای پری جون هم خیلی نازن . نازی وقتی از کابینت پیداش کردی چه می خنده


مرسی از راهنماییتون
حتما از نظر شما اصتفاده میکنم.
درسته اینجا فعلا هوا خنک نمیشه و من باید کمی دست نگه دارم.
مامان محمد و ساقی
17 مرداد 91 15:16
سلام عزیزم.دستت درد نکنه گلم.
خوشحالم دوست خوب دیگری دارم.
شماها فرشته های روی زمین هستین.
التماس دعا...


خواهش میکنم
ilijoon
17 مرداد 91 16:24
عزيزم من هم با شما همدردم اصلا زياد حوصله چيزي رو ندارم


مثل اینکه همه گیر شده
ilijoon
17 مرداد 91 16:25
چه باحال بود پروژه از جيش گرفتن پريسا جون


هنوز شروع نشده تمام شد...
ilijoon
17 مرداد 91 16:27
قربون خنديدنت من هم ديدمت داليييييييييييي


پس بره یه جا دیگه قایم شه دخترم
ilijoon
17 مرداد 91 16:27
راحت بخوابي فرشته كوچولو


ممنون خاله
ilijoon
17 مرداد 91 16:28
خدا پشت وپناهت باشه عزيزم كه از همين الان نمازتو ميخوني


هم ظهر هم شب
ilijoon
17 مرداد 91 16:29
چه ناز شدي حاج خانوم
فریبا
17 مرداد 91 18:33
عزیزم ممنونم برای تبریکت...
خیلی خیلی خیلی لطف کردی و البته خوشحالمون کردی...
دوستت داریم


خواهش میکنم.
من هم خیلی دوستت دارم.
مراقب خودت باش
مادر کوثر
18 مرداد 91 15:17
اسم کتابش اینه:
"آموزش دستشویی رفتن به کودکان" مگ زوبیک ، مترجم: دکتر امیر شیروانی
عکسای خیلی بامزه ای داره
من که قبل از سه سالگی از پوشک گرفتم و بیشتر خودش اعلام آمادگی کرد
اون سه سالگی هم حرف من نیس. حرف یه فوق تخصص نوزادان و کودکانه
موفق باشی مامانی


ممنون از راهنماییتون.
حتما مطالعش میکنم
دنیای نیاز به نماز | WorldPrayer.ir
20 مرداد 91 17:21
سلام
چرا دیگه سر نمی زنید؟



سلام
هر بار خبر دادید من اومدم که...
بابای دوقلوها
22 مرداد 91 9:05
فکر کنم همه آدما گاهی حال و حوصله هیچ کاری رو ندارن

بیچاره این کابینتها از دست شما ورووجکااا

رایین و امیر علی جوووون تولدتون مبارک، انشالله 150 ساله بشید.

پریسا گلی سر نماز ما رو فراموش نکن
برامون دعا کن


البته بی حوصلگی زود گذره. مگر میشه با این وروجکا بیحوصله موند.
نه فقط کابنت ها بگید کل خونه....
ستاره کوچولوی من
23 مرداد 91 11:16
سلام وب زیبایی داری اگه دوس داری منو با نام وبم لینک کن


باشه عزیزم
خاله باران
23 مرداد 91 19:29
پچ پچ


من که گفتم درسته
شیدا مامان پانی
24 مرداد 91 9:43
یه ماچ ابدارش از طرف خاله شیدا بکن


مرسی خاله
فایدیم
24 مرداد 91 10:41
سلام عزیزم فایدیم یعنی گل نیلوفر


خیلی قشنگه
مامان نیایش
24 مرداد 91 17:14
وای خوشگل خانوم قبول باشه نمازت و طاعاتت ما رو هم دعا کن خب به این مامانی بگو یه چادر کوچولو برای خوشگل خانم بخره دیگه


چشم حتما.
باران
27 مرداد 91 1:20