پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل 35 : دومین رمضان و اولین سحر

1391/4/31 19:34
نویسنده : مامان پریسا
1,189 بازدید
اشتراک گذاری

روزه یعنی نفس خود پاک کن          قلب ابلیس دورن چاک کن

راه پرواز است سوی آسمان           ماه گردیدن بسان عاشقان

سلام به همه ی دوستان عزیزم.

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر همه ی دوستان مبارک باشه . وقت سحر و افطار ما رو هم فراموش نکنید.

دومین رمضان رسید و ما خدا رو شکر میکنیم به خاطر همه ی نعمت ها و برای همه ی زیبایی هایی که به ما دادی در کنار این فرشته ی کوچولومون.

سحر اول ماه مبارک ، هر چقد هم تلاش کردم که خانمی بیدار نشه ولی فایده نداشت و بالاخره بلند شد و با کلی بابا  بابا گفتن ، یکسره اومد کنار سفره و کنار بابایی و یه کوچولو از غذای سحر رو میل فرمودن.

عزیز دلم با قلب کوچولوت برای همه دعا کن. خدا فرشته های کوچولو با قلب های پاکشونو خیلی دوست داره.

پریسا خانم تازگی ها یاد گرفته مالکیت خودشو نسبت به چیزهایی که میدونه مال خودشه به زبون میاره با گفتنه:   "  منه  " 

میره سراغ بابایی و میگه: بابای منه

میره سمت اتاقش و وسایلش و میگه: ابازی منه ( اسباب بازی)

لباساشو که روی رخت آویزه میکشه و میگه : اباس منه

خلاصه از کتاب تا غذا و هر چیزی ک مطمئن باشه به خودش ربط داره از این حس مالکیتش استفاده میکنه.

تا قبل از تشریف فرما شدن پریسا خانم، زندگی ما بسیار منظم و دقیق بود. به طوری که بنده با چشم بسته میتونستم ادرس دقیق هر وسیله ایی رو بدم.

هیچ وسیله ایی حتی یک سانت از جای خودش جا به جا نمیشد. بعد از استفاده از هر وسیله ایی باید دقیقا" سر جای خودش قرار میگرفت و..........

و اما بعد از شرف یاب شدن سر کار علیه..............

دیگه با چشم باز و در روز روشن باید ساعت ها دنبال یه وسیله بگردم .....تا شاید اون وسیله مورد نظر پیدا بشه. دیگه هیچ چیز سر جای خودش نیست .جا به جا شدن وسایل نه فقط یک سانت بلکه به چندین متر هم میرسه .

ولی........

ولی من از این بهم ریختگی لذت میبرم. ( نا گفته نمونه که بالاخره بعد از اتمام خرابکاری های خانمی باز تلاشمو برای بر قراری نظم به کار میبرم و تا حدودی هم موفق میشم ).

 داشتم میگفتم . لذت میبرم که این فسقلی چطور تمام زحمات منو در تنها چند ثانیه به باد میده و من جرات ندارم اعتراض کنم.......

خدایا ازت میخوام همیشه سلامت نگهش داری تا همیشه همینطور زندگیرو بهم بریزه و من لذت این کاراشو ببرم.

                                   

زیبا ترین ترانه ی زندگیم با تمام وجود دوستت دارم

بقیه ی مطالب در ادامه منتظر شما هستن. ممنون که تشریف آوردید.

بیشتر وقت ها مشغول آب بازی هستش. حالا هر جا که شده.....

گذاشتمش روی سینک ظرف شویی و خانمی هم حسابی آب بازی کرد

چرا این آب اینقد کمه؟؟؟؟؟؟؟؟

آخخخخخخخخخ.........

این چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مامانی دستت درد نکنه مزاحمو برداشتی.......

برای رفتن به مزار بابا بزرگ ، روز های 5 شنبه، پریسا جون میره پیش مامان جون.دختر خیلی خوبی هستش و مامان جونو اذیت نمیکنه.

ولی در این چند ساعت چندین بار یا من زنگ میزنم یا پریسا جون و با هم حرف میزنیم.

به جای پریسا، دانیال با ما اومد و ازش عکس گرفتم.

خدا همه ی رفتگان رو رحمت کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (89)

مامان ریحان عسلی
31 تیر 91 19:42
سلام
ماه فرصتهاست گوارای وجودتان ؛ التماس دعا
آخی جای ریحانم خالی آب بازی کنه منم یه چند باری گذاشتم تو سینک اما از ترس اینکه عادت کنه دیگه نمی ذارم از بس که پرون این بچه ها وقتی گیر بدن دیگه گیرشون گیره سه پیجه قبول داری

خدا همه ی رفتگان رو قرین رحمت کنه
تا ما سر نزنیم یه وقت به ما سر نزنیاااااااا عجب رسمیه


سلام گلم
به خدا شرمنده. همین که به دوستایی که میان پیشم ، بتونم بهشون سر بزنم خیلی هنر کردم.
ممنون که شما اومدید.
بله دیگه عشق اینا شده اب بازی....
ممنون
نایسل
31 تیر 91 19:44



مرسی عزیزم خودت گلی
مامان پریاگلی
31 تیر 91 20:24
____ (¯ `•I.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.O.•´¯)
(¯ `•L?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `..•V´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•U?.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `E.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.!!!.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------

حلول ماه میهمانی خدا مبارک
تو وقت سحر ما رو هم از قلم نندازین
[Web] - [E-Mail]


ممنون.
چشم
همچنین
نایسل خانم
31 تیر 91 21:15
قلبونت اره خوردم دیگه


اشکال نداره تازه اولشه
نایسل خانم
31 تیر 91 21:15
اره خیلییییییی خوبننن


زنده باشن الهی
نایسل خانم
31 تیر 91 21:15
عزیز دلممم


مرسی عزیزم
مامان فرنيا
1 مرداد 91 9:20
سلام عجب دختريه اين پريسا خانم از حالا داره براي روزه گرفتن تمرين ميكنه
اب بازي هم كيف داره ها فرنيا هم سينك را دوست داره اما دلش ميخواد مثل ما بزرگا كنار سينك بايسته و دستاش توي اب باشه يا مثلا ظرف بوشوره(بقول خودش)


اره دیگه از حالا میخوان همه چیزو تجربه کنن. با این ظرف شستنشون....
مامان محمد صدرا
1 مرداد 91 10:01
رمضان آمد و ای کاش پایان این ماه برای همه ما عید باشد آمین
التماس دعا مریم جون
پریسا گلم رو ببوس

محمد




ممنون چشم


مرجان مامان پریساجون
1 مرداد 91 11:00
مریم جون التماس دعا.پریساجون رو ببوس


محتاجیم به دعا. چشم
الهه مامانی طهورا
1 مرداد 91 12:01
می شود این رمضان موعد فردا باشد

آخرین ماه صیام غم مولا باشد

می شود در شب قدرش به جهان مژده دهند

که همین سال ظهور گل نرگس باشد

التماس دعا


ممنون از حضورتون
مامان امیرحسین و امیرعلی
1 مرداد 91 12:34
سلامممممم.
اره دقیقا امیرعلی هم اینطوری شده ..البته این با مقداری خشونت داد میزنه منه..منه...
چه اب بازی هم میکنه..همیشه شاد باشی و بخندی عزیزم.


سلام خانمی
حالا چرا با خشونت!!!!
اب بازی عشق بچه ها شده...
مامان امیرحسین و امیرعلی
1 مرداد 91 12:36
ممنون که از .... برام خبر اوردی..
اتفاقا پیش خودم گفتم امروز بیام ازت خبر بگیرم..
ایشالا که خوش و سلامت باشه..
نگران شده بودم..



خواهش میکنم عزیزم.
هدیه خدا- فریماه
1 مرداد 91 12:43
این روزهای بی نظمی هم میگذره. بچه ها سلامت باشن . نظم همیشه هست.


موافقم....
نی نی کارت
1 مرداد 91 13:04
ممنون از حظورتان>>> نی نی کارت........
فریبا
1 مرداد 91 15:12
عزیزم امیدوارم هیچ وقت مریضی سراغ پریسا جون نیاد...
حلول ماه مبارک برای شما هم مبارک و پر برکت باشه...
پریسا گلی رو ببوس


مرسی عزیزم .ممنون و چشم
خاله جون
1 مرداد 91 16:02
ای جان چه حالی میکنه
این ماه عزیز رو بهتون تبریک میگم و التماس دعا


همچنین. ما هم التماس دعا
مامان علي خوشتيپ
1 مرداد 91 17:04
نماز و روزه هات قبول عزيزم
ببخش ميام ميخونممطلبتو
فعلا خصوصيتو چك كن


ممنون
باران
1 مرداد 91 19:17
رمضان ماه عبادت فرصت بنده شدن

رمضان شوق اطاعت از گنه کنده شدن

رمضان بهار روح و به خدا پیوستن

رمضان شوکت زیبایی و زیبنده شدن . . .

فرا رسیدن ماه رمضان بر شما مبارک
التماس دعا


مرسی عزیزم محتاجیم به دعا
مامان امیر مهدی
1 مرداد 91 19:19
واااای عزیزم برعکس امیر مهدی تا آبو میبینه میزنه زیر گریه


برای چی؟؟؟؟؟؟؟
مامان امیر مهدی
1 مرداد 91 19:20
خدا رحمتش کنه خیلی مرد خوبی بود خیلیراستی اپم بیا


چشم حتما میام
مامان اسرا واسما
1 مرداد 91 20:31
السلام ای میهمانی خدا / ماه خوب آسمانی خدا

السلام ای روزه داران السلام / عاشقان مخلص ماه صیام . . .

ماه پر برکت رمضان بر شما مبارک


همچنین برای شما هم مبارک و التماس دعا
مامان علي خوشتيپ
2 مرداد 91 0:33
آخي من اينقدر دوست دارم علي براي سحري بيدار شه...روزت قبول خانوم كوچولوي ناز


مرسی خاله سارا
مامان علي خوشتيپ
2 مرداد 91 0:34
وااااااااي يعني ممكنه منو ببينه و بگه خاله منه؟
يا به علي بگه عليه منه


حتما میگه فعلا که همه چیزو واسه خودش میخواد
مامان علي خوشتيپ
2 مرداد 91 0:34
عزيزم با شناختي كه ازت دارم مطمئنم خونت هميشه مرتب و منظمه و بررررررررق ميزنه.حتي با وجود وروجكي مثل پري


خدا کنه اینطور باشه که میگید .
مامان علي خوشتيپ
2 مرداد 91 0:35
ممنون بابت عكسا


خواهش میکنم.
مامان علي خوشتيپ
2 مرداد 91 0:35
راستي عكسا خيلي خوشگل بودن يه پا فيلمساز شديا
نمي دونم چرا اينقدر اين دانيال به دلم نشسته


ممنون دیگه این وبلاگ کم کم عکاسمون میکنه.
بچه با نمکیه. پریسا که خیلی دوستش داره
ilijoon
2 مرداد 91 2:15
مامان جون شرمنده كه نتونستم بهتون سر بزنم اين روزها كمي درگير كلاس ايليا وخودم هستم وفقط كسايي كه برام كامنت گذاشته بودند به وبشون سر ميزدم ولي باور كنيد به يادتون بودم دوستتون دارم


ما هم مثل شما.
ممنون که تشریف اوردید
ilijoon
2 مرداد 91 2:16
ماه رمضان ماه مهماني خدا بر شما دوست عزيز مبارك باد ما رو هم از دعاي خيرتون فراموش نكنيد


ممنون.
چشم دوست عزیز
ilijoon
2 مرداد 91 2:17
قربون دخمل شيرين زبونمون بشم عزيزمييييييييييييي


خدا نکنه خاله جون
ilijoon
2 مرداد 91 2:18
ان شاالله همه بچه ها سالم وسلامت باشند


ایشالله
ilijoon
2 مرداد 91 2:22
خدا پدر جونتو رحمت كنه وسايه بابا ومامانت رو بالاي سرت نگهداره


همچنین
ilijoon
2 مرداد 91 2:23
چه بامزه آب بازي كردي جيگرررررررررررررر خيلي عكسهات جالب وزيبا بودند


ممنون. لطف دارید
ilijoon
2 مرداد 91 2:23
آجي مهديه
2 مرداد 91 8:33
اي جااااااااااان
ميتونم بفهمم چه لذتي داره و تو چه حسي داري وقتي اينجوري ميحرفه
منم وقتي فاطمه زهرا اينجوري ميگه كيف ميكنم




مرسی مهدیه جون.
مامان سونیا
2 مرداد 91 12:44
مامانی مهربون مگر ماموریت این فسقلیهادبه جز اینکه زحمات چند ساعته ما رو در چند ثانیه هدر بدن چیز دیگه ای هم هست


نه والا....
مريم مامان ماهان
2 مرداد 91 13:34
عجب آب بازي مكنه پريسا جون خوش به حالش
روح پدر بزرگ شاد


مرسی مریم جون
مامان علی خوشتیپ
2 مرداد 91 13:36
سلام
خصوصیمو دیدی؟


دیشبی رو بله دیدم.
مامان آرشیدا کوچولو
2 مرداد 91 14:36

1333


مرسی
مادر کوثر
2 مرداد 91 22:00
سلام عزیزم
حلول ماه مبارک رمضان بر شما مبارک
مرسی از حضورت و نظرات خوشگلت
اتفاقا امروز بعداز ظهر داشتم به شما فکر میکردم ولی فرصت نبود بهتون سر بزنم

چرا نتونستی صفحه دوم پست "خرگوش من" رو باز کنی؟؟؟؟


ممنون گلم.
نمدونم چرا؟؟؟
ولی هیچ کدوم از پست ها به ادامه وطلب نمیرفت
مادر کوثر
2 مرداد 91 22:03
در مورد صدای پریسا جون هم
باید پسوند صدای ضبط شده حتما mp3 باشه گلم تا بتونی آپلودش کنی و کدش رو بسازی.
برای این تبدیل هم اگه سرچ کنی میتونی فایل یا برنامه شو پیدا کنی.
امیدوارم بتونی صدای دخملمون رو تو وبلاگش بذاری
بوس بوس بوس


ممنون برای راهنماییت گلم
مامان دو قلوها
3 مرداد 91 10:42
منم تازه یه وب در مورد دو قلوهایی زدم که منتظرشونم اول میخوام بگم برام دعا کنید سلامت دنیا بیان دوم اینکه تو شادی حضورشون دعوتتون کنم
وبتون زیباست


براتون دعا میکنم عزیزم.
ایشالله که سلامت باشید
۩ دنيــاے نيـــاز بـه نمـــــــاز ۩
3 مرداد 91 13:54
آهان شرمنده من اصلا به این پست توجهی نکردم
یعنی چون عکس توی صفحه ی اول نیست کشیده میشم به پست عکس دار
شرمنده که ندیدمش
حالا میخونم


بار اولت نیست!!!!
۩ دنيــاے نيـــاز بـه نمـــــــاز ۩
3 مرداد 91 14:01
انشالله که خیرشو ببینی و همیشه کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید
خدا رحمت کنه پدر بزرگه...
ببخشید پدر بزرگ شماست یا پریساجون؟
خوب آپت خیلی جالب بود اما آخرش یه جورایی وحشت زده
انشالله که تصویر های جشن و عروسی و شادی و ... را توی ویلاگ پریساجون بذارید


ممنون اقا سجاد.
حالا چرا وحشت زده؟؟؟
ممنون. ایشالله
مامان دو قلوها
3 مرداد 91 14:06
سلام مامان مهربون منم لینکتون کردم خوشحالم از اشناییتون


مرسی عزیزم
همچنین
Nafas
3 مرداد 91 16:56
سلام واقعا علیه خوش به حال پریساخانوم چه مامان ماهی داره موفق باشید
pesar**araki
3 مرداد 91 16:57
پرسیاجان قدرمامان توبدون
پریسا
3 مرداد 91 18:51
وای خوش به حالش منم عاشققققققققققق آب بازیم ولی حیف یه کم بزرگ شدم راستی پریسا خانم این آدرس وب دومم خوشحال میشم بیای خانمی
پریسا
3 مرداد 91 18:53
وای فک کنم آدرس یادم رفت بزارم

www.khaterat3.mihanblog.com


خیل قشنگه. دیدمش.
نایسل خانم
3 مرداد 91 18:59
شیطون تو ظرف شویییییی


ای وااااای
نایسل خانم
3 مرداد 91 19:00
برای تب کنگو باید 48 ساعت تتو فیرزی باشه


چه بد.
نایسل خانم
3 مرداد 91 19:00
دیشب ظرف شکست از دیشب مونده بود


مراقب باش
سمی مامان امیرحسین و امیرعلی
3 مرداد 91 23:40
سلام..
عزیزم بازم از ....خبر نداری؟؟!!یعنی نتش تموم شده یا مشکلی داره؟؟!!اخه 5 روزه نیست


براش دعا کن ایشالله که مشکلی نیست
بهـــــــــــــار
4 مرداد 91 0:39
سلام عزیزمممممممممم قربونت برم چقدر دلم برات تنگ شده


هزارتا بوس برای بهارم
بهـــــــــــــار
4 مرداد 91 0:41
خواهری منو ببخش که دیر اومدم خیلی درگیر کارا شدم بخدا اصلا حالم خوش نیست کلی نظر دارم اصلا نمیتونم جواب بدم الانم که دارم مینویسم دارم از حال میرم یکم که بهتر شدم یه عالمه میام اینقدره میام ازم خسته بشی اجی گلم


ایشالله همیشه خوب باشی عزیزم.
خوب استراحت کن.
من منتظرت میمونم. ابجی گلم
بهـــــــــــــار
4 مرداد 91 0:44
اجی نمیدونم چقدر دوست دارم دلم برات شده یه ذره قربونت بررررررررررممممممممم


ما بیشتر عزیز دلم.خییییلی دوستت دارم
بهـــــــــــــار
4 مرداد 91 0:46
خودت و پریسای خوشگل رو هزار تا میبوسم


من هم همین طور خوشجل خانم
طنین
4 مرداد 91 15:04
بوس واسه این وروجکت
چقدر مثبت مینویسی ادم روحیه میگیره


مرسی عزیزم.
طنین جون از شما یاد گرفتم خانمی.
مامان محمد و ساقی
4 مرداد 91 16:09
سلام.نماز و روزتون قبول باشه.
چه خوشگل آب بازی می کنه.
ما هم این مشکل ریخت و پاشو داریم.
خوبه که میدونه چی مال خودشه.عالیه.ساقی در مورد پدرش هم با من بحث می کنه میگه "شوهر منه"


سلام
از شما هم قبول باشه
ریخت و پاش که مال همه ی خونه ها هستش. ایشالله خرابکارا سلامت باشن
هی وای من.......
بهـــــــــــــار
4 مرداد 91 16:42
الهی من قربونت برمممممم ببخشی عزیزم منم خیلی دلتنگتم


من هزار بار بیشتر.
بدون دوستان اینجا برام غریب شده بود
بهـــــــــــــار
4 مرداد 91 16:44
کامنتام اومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اره خوشکل خانم
بهـــــــــــــار
4 مرداد 91 16:44
عزیزم اگه نیومده دوباره بنویسم


الان همه رو جواب میدم
مامان رومینا
4 مرداد 91 17:18
خوش میگذره آب بازی پریسا خانم؟؟خدا رحمتشون کنه


جای رو مینا خالی.
ممنون
مامان محدثه
4 مرداد 91 17:31
سلام دوست عزیز اگه اشتباه نکنم شما هم اهل اهواز و همشهری هستید شما رو لینک میکنم


سلام عزیزم
یعنی شما هم اهواز هستید؟
اومدم....
بهـــــــــــــار
4 مرداد 91 18:23
عزیزم اونایی که باهات درد دل کردم نیومدن دیدی خواهری باید دوباره بنویسم


هر چی بود همین ها بود عزیزم . همه رو تایید کردم
بهـــــــــــــار
4 مرداد 91 18:25
خواهری مسافرتم خیلی خوش گذشت اما نمیدونم چرا تا این حد احساس بدی دارم میدونی عزیزم هیچ وقت تا این دفعه که حونه پدر شوهرم بودم حس نکردم که همسرمم مثل من مامان نداره این دفعه خیلی نبودش حس کردم دلم گرفت دلم خیلی برا همسرم میسوزه من لاقل خواهر و برادر دارم اما اون خیلی تنهاست


واقعا" سخته که در خونه ایی پدر یا مادر و بدتر از همه هر دو نباشنو
دیگه خونه صفا نداره.
نایسل خانم
4 مرداد 91 18:45
سلام عزیزممم
اره دیدم اومده بالاخره اومده
سکسکه بود دیگه دست خودم نبود


فکر کردم به خاطر من بود.
بهـــــــــــــار
4 مرداد 91 18:46
عزیزم بو خصوصی
نایسل خانم
4 مرداد 91 19:32
زده میرم شکایت میکنم گفتم بکن من سیم کارتو در نیومردم تونستی ردیابی کن
فرزانه
5 مرداد 91 0:04
گاهی زندگی بد با ادم تا میکنه.... حیف که برامون میسر نشد.
اما ایشالله برای تو درست میشه
منظورت چی بوده


عزیزم همون اتفاق بد که افتاد و نتونستم بیام دیگه...
خاله
5 مرداد 91 3:08
سلام.خیلی خوشحال شدم از دیدن کامنتت.مرسی که یادمی.
وبلاگت خیلی خوشگل و آرامش بخشه.فکر کنم مال رنگ های لطیفشه.
قدر تمام لحظه های بودن با دخملی تو بدون.خدا حفظش کنه.سال های سال کنار هم باشین.
التماس دعا


سلام
من هم ممنونم از حضورتون.
ممنون از تعریفتون . نظر لطف شماست
نایسل خانم
5 مرداد 91 9:43
هیچی دلم سوخت واسش خودمو لو دادمم
پریسا
5 مرداد 91 12:11
سلام وب قشنگی دارید پریساخانومتونم خیلی نازه خوشحال میشم ب منم سر بزنی


ادرس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان علي خوشتيپ
5 مرداد 91 12:46
تو ماه رمضون شبا خوابم نميبره.حوصله خيلي كارا هم ندارم
اگه خدا بخواد چهارشنبه شب ديگه ميريم


به سلامتی. التماس دعا
آتـــریــســا جــون
5 مرداد 91 13:23
. . . . . . . . . . . . . . $$$ . . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$ . . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$ . . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$ . . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$ . . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$ . . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$ . . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$ . . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $ . . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$ $$$$$$$. . . . . . . . .$$$ .$$$$$$$. . . . . . . . $$ . $$$$$$. . . . . . . . $$ . .$$$. . $. . . . . . .$$ . . . . . . .$. . . . . $$ . . . . .$$$.$. . . .$$ . . . $$$$$. .$. .$$ . . .$$$$$$. . . $$ . . .$$$$. . . . $$ . . .$$. . . . . .$$ . . .$. . . . . . $$ . . . . . . . . . $$ . . . . . . . . .$$ آپــــــــــــــــــــم
حسن آذری
5 مرداد 91 13:45
خدا براتون حفظش کنه
مامان ا تنا
5 مرداد 91 14:12
خدا این دخملیارو از ما نگیره که دق میکنیم خدا این بابایی هم بیامرزه راستی اینجا بهشت اباد نیست درست میگم؟


اره عزیزم اینجا یه شهر دیگس.
مامان آرشیدا کوچولو
5 مرداد 91 14:33
قبونت برم با این آب بازی کردنت خودتو خیس نکنی ملوسک



خیس شد رفت......
مامان آرشیدا کوچولو
5 مرداد 91 14:34
انشالله غم آخرتون باشه مهربون


ممنون
مسافران آسمانی
5 مرداد 91 14:34
سلام عزیزم ، خوبی؟
ممنون که تو این مدت بهمون سر زدید و کامنت گذاشتید...شرمنده انقدر گرفتاریم زیاد بود نشد بهتون سر بزنم و جویای حالتون بشم...
پریسا خانم هم که ماشاالله کلی واسه خودش خانم شده...
نماز و روزه هاتونم قبول باشه و التماس دعا


سلام
خوشحال شدم که تشریف اوردید.
ایشالله که سلامت باشید
ilijoon
5 مرداد 91 17:36
مامان جوني چطوريد ؟؟؟؟؟خوبيد ؟نماز وروزه هاتون قبول باشه دخمل نازمونو ببوسيد


ممنون از شما هم قبول باشه.
مرسی که سر زدید
فرزانه
5 مرداد 91 19:30
سلام.نه عزیزم.ببخشید نبودم.وقتی هم امدم می دونستم شما نیستید...
خوندید همه را؟
احساست چیه؟
پریسا خوبه؟ نظرات را خوندی


خواهش میکنم.
نه هنوز کمی ازش مونده ولی میخونمش.
ممنون. خوبه
کدوم نظر؟
مامان آرمیتا
6 مرداد 91 2:31
سلام گلم چند بار آمدم پیام گذاشتم اما پیغام خطا میداد ببخشید دیر به دیر بیام فعلا خانه نیستیم انشالله بعد جبران میکنیم
عزیز دلم خیلی عکسهای زیبایی بودند ما هم آرمیتا میزاری تو سینک ظرفشویی خیلی دوست داره
خدا پدربزرگت را بیامرزد
به ما هم سر بزنید


ممنون که اومدید.
ایشالله سلامت باشید.
چشم
مامان محمد صدرا
6 مرداد 91 10:24
سلام عزیزم !
چندوقته ازت بی خبرم !
مثل این که سرت خیلی شلوغه !
هرجا هستی سلامت باشی و در کنار پریسا و بابای مهربونش شاد باشی عزیزدلم !



سلام
ممنون
اره دیگه زیاد نمیام
آجي مهديه
6 مرداد 91 10:49
شومام كه رفتي توي فاز غيبيات


حالا آپ میکنم ببینم شما میایید!!!
خاله باران
6 مرداد 91 11:39
من بیشتر


قربون آبجی گلم
خاله باران
6 مرداد 91 11:39
سلام.خسته نباشی...خوبی؟


سلامت باشی.
شکر خدا
فرزانه
6 مرداد 91 11:40
ممنون از نظرهاتون....


خواهش میکنم. ولی هنوز تمام نشده. باز هم میام
مامان يگانه
6 مرداد 91 16:44
التماس دعا
مامان ترانه
7 مرداد 91 19:55
پریسا جونم با ترانه ی من دوست میشی ؟


حتما" عزیزم.