پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل 34 : 20 ماهگی و این چند روز و طرز تهیه رولت قارچ

1391/4/26 0:43
نویسنده : مامان پریسا
1,597 بازدید
اشتراک گذاری

                                                    

سلام ایشالله که همه دوستان خوب باشن و سلامت.

چند روز بود که تصمیم داشتم پست جدید بذارم ولی پریسا از روز جمعه صبح یک دفعه تب کرد. تبش خیلی شدید بود . تمام تنش داغ  بود.تا شب چند بار پاشویه کردیم و تب بر دادیم کمی تب میومد پایین و دوباره میرفت بالا.

بالاخره شب بردیمش بیمارستان . البته من هیچ وقت به کار انترن ها اعتماد نداشته و ندارم. از رو ناچاری رفتیم.....

بعد از یه معاینه سطحی ، گفت ویروسه و کمی هم گلوش قرمزه. یه دیفن هیدرامین و چند تا شیاف داد گفت همین کافیه.

خدا رو شکر با مصرف همون ها الان که یکشنبه هستش حالش بهتر شده ، وگرنه قصد داشتم ببرمش متخصص.

ایشالله درد و بلا و مریضی از همه ی خونه ها دور باشه.از دوستای گلم که دیروز متوجه مریضی پریسا شدن و براش دعا کردن خیلی ممنونم.

                                                          

17 تیر ماه  پریسا خانم ما 20 ماهه شد ولی به خاطر مشکلی که برامون به وجود اومده بود نتونستم برای دختر گلم پست اختصاصی بذارم. به هر حال .....

پریسای عزیزم 20 ماهگیت مبارک باشه. از خدا میخوام که در همه ی مراحل زندگیت 20 باشی.

                                                             

چون من و پریسا تقریبا" تمام مدت پیش هم هستیم ، برام پیش نیومده بود که صداشو از پشت گوشی بشنوم. ولی بابایی روزی چند بار زنگ میزنه و با پریسا حرف میزنه. پریسا هم که سخن گوی قهاری شده و گوشی رو که میگیره کلی حرف میزنه با مامانم یا با یاسمن یا.... خلاصه کمتر از نیم ساعت حرف نمیزنه. (برعکس من که بیشتر از 5 دقیقه نمیتونم حرف بزنم) .

خلاصه چند روز قبل رفته بودم خرید با زن عمو ایران. بازار بودیم که بابایی زنگ زد و گوشی رو داد به پریسا.......به من زنگ بزن

فقط خدا میدونه وقتی صداشو از پشت گوشی شنیدم چه حالی شدم. اصلا" باورم نمیشد این صدای پریسای منه. چنان هیجان زده شدن که وسط خیابون با صدای بلند قربون صدقش میرفتم.بغل  پریسا خانم هم که کم نمیاورد و تند تند جواب میداد.خیال باطل

تازه فهمیدم که بابایی بنده خدا حق داره که روزی چند بار زنگ میزنه به خانمی. میگه صداشو که میشنوم خستگیم بر طرف میشه. (من بهش حق میدم بغل)

                                                              

اخیرا" علاقش به کتاب روز به روز داره بیشتر میشه هر روز و روزی چندین بار دستمو میکشه به طرف اتاقش و میگه ا ُ قا... (اتاق ) بعد هم بوفه و کتابخونش و چند تا کتاب بر میداره وبعد هم میگه ب ُ خو ( بخون ) که باید بشنم و براش شعر هاشونو بخونم و خدایش هم بچم میشینه و گوش میده.مژه

                                                                      

یه غذا درست کردم به اسم رولت قارچ . من که خیلی دوستش دارم و خیلی هم خوشمزه و آسونه.

طرز تهیه شو میذارم اگر دوست داشتید امتحان کنید برای بچه ها هم خیلی غذای خوب و کاملیه.

 و این هم پریسا خانم ما. قربون چشمات بشم. این چند روز همش چشماش خمار بود و مشخص بود که بی حاله.خدا رو شکر الان بهتر شد.

 

بقیه مطالب و خاطرات این چند روز و طرز تهیه رولت در ادامه منتظر حضور همیشگی شماست.

ممنون از همراهی شما دوست عزیز.

                                                 

مواد لازم برای تهیه مایع داخل رولت:

پیاز متوسط ریز شده 1 عدد

گوشت چرخ شده 150 گرم

قارچ متوسط خرد شده 4 عدد

ادویه و نمک به اندازه

رب به اندازه

........................

پیاز را تفت داده و گوشت را اضافه کرده و سرخ میکنیم. قارچ را اضافه کرده و بعد از کمی تفت دادن ،ادویه و رب گوجه را نیز اضافه کرده و بعد از اینکه خوب مخلوط شدند،از روی حرارت برداشته تا خنک شود.

مواد لازم برای تهیه خمیر رولت:

برای 1 نفر: 1 عدد تخم مرغ

2 قاشق آرد

1/3  استکان آب

ادویه و نمک کمی

......................

آرد و اب را خوب مخلوط میکنیم تا یکدست شوند. تخم مرغ را اضافه کرده و باز مخلوط میکنیم و ادویه را نیز اضافه و مجددا" مخلوط میکنیم.

این مایع به دست آمده را در ماهی تابه که روغن در آن ریخته و روی حرارت است، میریزیم و سریع آن را پهن میکنیم. بعد زیر حرارت را کم میکنیم تا خمیر سرخ شود. به آرامی آن را رو میکنیم تا سمت دیگر خمیر نیز سرخ شود.

سپس از روی حرارت بر میداریم تا خنک شود.

در مرحله ی بعد مقداری از مواد را کنار نان آماده شده ، میگذاریم و با دقت آن را لوله میکنیم.

و مجددا" برای چند دقیقه کوتاه آن را در ماهی تابه قرار داده و سپس ان را سرو میکنیم.

هم به عنوان میان وعده و هم به عنوان شامی سبک قابل استفاده است.

من که خیلی دوستش دارم. یک بار امتحان کنید.راستی میتونید در موادش از نخود فرنگی ،ذرت ،فلفل دلمه ایی هم استفاده کنید.

....................................

 هر کاری من انجام میدم ،خانمی هم باید انجام بده.

دارم قرآن میخونم اومده به زور ازم گرفته که ببوستش.......

این هم خاله سوسکه ی من خونه ی مامان جون.

راستی پریسا خانم این اولین مسواک و خمیر دندون شما . خیلی وقته گرفتم ولی گفتم عکسشم بذارم تا یادگاری برات بمونه.

خانمی در حال خوردن سالاد ماکارونی

نوش جووووووووووووونت مامان قشنگم

از بس که بهش میگم قربونت برم، چند روز پیش برگشته بهم میگه قُبونت.......

من قربونت برم جیگر مامان . قربون اون خنده های زور زورکی

مرسی که تحمل کردید.

 

از بس که اینجا هوا گرمه این پست همش عکس خورشید براتون گذاشتم .گفتم یکم از گرمای ما برای دوستان هم بره نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (101)

خاله باران
26 تیر 91 0:10
دخترمون مثل مامانش اهل مطالعه است.پس چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بله دیگه اییییییینه
خاله باران
26 تیر 91 0:40
من هوار تا نظر دادم.پس کووووووووووو؟؟؟من اول بودم...


مگر غیر از خاله باران کسی میتونه اول باشه؟؟؟؟
نایسل
26 تیر 91 0:45
بوس گلم میام مفصل میگم


باشه عزیزم.
مریم
26 تیر 91 0:49
اخی قلفون حرف زدنش پای گوشی شم


اگه بشنوی چی میگی
مریم
26 تیر 91 0:50
عزیزم بمیرم برات
ایشالله هیچ وقت مریض نباشی خانومی


خدا نکنه گلم.
ممنون
مریم
26 تیر 91 0:50
افرین مامانی اشپز


ممنون ابجی جون
میم
26 تیر 91 0:51
خاله ای 20 ماهگیتم مبارک


مرسی میم جونم
خاله باران
26 تیر 91 0:51
این مسر را طی کن...
مدیریت نی نی وبلاگ خودت-------->ابزار کاربردی---------->(سمت راست) گفتگوی اختصاصی ان لاین(عکس یه مرد) آیکن گفتگو با مدیر فعال میشه


مرسی از راهنماییت.
میم
26 تیر 91 0:53
خاله ای فدات شم
میدونی جنوب هواش خیلی بده
زمستون از سرما و تابستونم عرق میکنی میری زیر کولر سرما میخوری


اره عزیزم. کلا" اینجا با همه چیزش مشکل داریم.
حسناسادت
26 تیر 91 0:55
عزیز خاله ۲۰ماهگیت مبارک


مرسی عزیزم.
مامان امیر مهدی
26 تیر 91 2:57
آخی بلا دوره پریسا جونم.ایشالا که زودی خوب بشی و هیچ وقت مریضی نیاد سراغت


مرسی عزیز دلم.
مامان امیر مهدی
26 تیر 91 2:57
فدات شم 20 ماهگیت مبارک 120 ساله بشی


مرسی.
ایشالله امیر مهدی تو هم.
مامان امیر مهدی
26 تیر 91 2:58
مامانی یه غذای رزیمی بزار.آخه من رزیمم


غذاهای من همشون رژیمیه . بستگی به طرز پختت داره
مامان امیر علی
26 تیر 91 7:01
سلام مریم جون گل.خوبی عزیزم.پریسا جونم خوبه؟


سلام
مرسی عزیزم.
به لطف خدا خوبیم.
مامان امیر علی
26 تیر 91 7:02
دستور غذات هم مثه همیشه عالی بودبه قوله خارجیا پرفکت


مرسی عزیزم.
درستش کن تا ببینی چقد خوشمزس
مامان امیر علی
26 تیر 91 7:02
آخی الهی حالا خوب شده پریسا جونم.؟


خدا رو شکر. از دعای دوستا بهتره
مامان امیر علی
26 تیر 91 7:03
راسی 20 ماهگیت هم مبارک


مرسی عزیزم.
مامان امیر علی
26 تیر 91 7:03
آره منم همون حسی که تو داشتی پشته تلفن منم دارم وقتی صداشو میشنوم


پس میفهمی من چی میگم. قربونش برم با اون صداش
مامان امیر علی
26 تیر 91 7:04
راسی این عکس آخریه معرکس.یه گازش بگیر از طرفه من


دلت میاد
مامان اسرا واسما
26 تیر 91 8:57
سلام عزیزم 20 ماهگیت مبارکامیدوارم همیشه بیست بیست بیست باشی گلم.
خوشحالم که پریسا زود خوب شد.خیلی خوشحال شدم.


سلام.
مرسی عزیزم.
از دعای دوستای گلم بود.
از همشون ممنونم.
خاله باران
26 تیر 91 9:33
من یعنی می خوام برم سر کار نصفه لباس پوشیدن نشستم...


واسه چی؟؟؟؟
خاله باران
26 تیر 91 9:38
قبول دارم حرفت را.ولی می دونی من عقیده دارم که به قول حافظ :
دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پای
فرشته ات به دو دست دعا نگه دارد


منظور ماینه که وقتی خوبی بکنی فقط برای خدا.خدا و فرشته هاش از ادم محافظت می کنند.
من قصدم واقعا کمک به اون هست.امیدوارم لیاقته و طرفه ای توش باشه.هم من بتونم .هم اون ...
اون مورد هم واقعا عجیبه.پس تولدی که برای خودش گرفته بود (مامان)چیه؟نمی دونم...
ولی قبول دارم که باید حواسم باشه.حالا اونموقع که اصلا یهو رفت.چراش را هم نمی دونم. چیزی شد ؟ نمی دونم.

خانومی ممنون که به فکرمی.ممنون که بهم می گی.واقعا خوشحالم که تو دوست خوبمی.چیزی فهمیدی بگو همیشه...من خوخشحال می شم...چشم من هم حواسم را جمع می کنم...خدا هم به همه ما کمک کنه.... هوارتا.برای تو وپریسا جونم...


میگم برات
مرجان مامان پريساجون
26 تیر 91 9:43
عزيزم 20ماهگيت مبارك.الهييييييييي زود خوب خوب شي كوچولوي خاله


مرسی عزیزم
خاله باران
26 تیر 91 9:44
جانم.خودت که برای پریسا یک نفره درست کردی دستور یک نفره را دادی.ولی جدا خوب کاری کردی برای تعداد بالا ادم می دونه برای هر نفر چقدر خمیر درست کنه.
دوستم خانومممممممممممممممممممممممممممه


باران جون هر نون برای یک نفره . برای همین اینجوری نوشتم.
ولی درستش کن .
خیلی خوشمزه میشه
باران
26 تیر 91 11:00
سلام خوبید؟چه خبر؟
من دعامیکنم که همه ی بچه ها همیشه سلامت باشند راستی من دلم واسه پریساتنگ شده


سلام باران جون.مرسی عزیزم.
من هم دلم تنگ شده براتون
خاله ندا
26 تیر 91 13:42
سلام خانم خوشگله چطوری دلم برات خیلی تنگ شده به من هم یه سری بزن خوشحال میشم:


چشم عزیزم.الان میام
مامان فرنيا
26 تیر 91 14:09
عزيزم 20ماهگيت مبارك بعد هم يعني بلدي مسواك بزني؟


مرسی.
خب باید یاد بگیره.
مامان فرنيا
26 تیر 91 14:10
اخ كه اين ويروس امسال پدر همه بچه ها را در اورده فرنيا هم دچار بود فقط هم بايد تب را پايين نگه ميداشتيم وداروي ديگه اي نداشت


خیلی سخته.
ایشالله بلا از همشون دور باشه
مامان فرنيا
26 تیر 91 14:11
انگار همه بچه ها عاشق ماكاروني هستند فرنيا هر چيزي را كه سس سفيد داشته باشه ميخوره


اره پریسا هم خیلی دوست داره.
نوش جونشون.
مامان ریحان عسلی
26 تیر 91 18:34
سلام
خوبید ؟ 17 ماه پیش 20 ماهه شدی نگووووووووووووو زودی اصلاحش کن
20 ماهگیت مبارک
رمزارو براتون خصوصی گذاشتم
مسواکش چه خوشگله استفاده کردی منظورم خمیر دندونو قورت نمیده ؟


سلام گلم.
بله عزیزم . 17 خرداد 20 ماه شده.
چی رو باید تغییر بدم؟
مرسی گلم.
کمی خمیر دندون میذارم و بعد هم خودم دهانش رو تمیز میکنم.
مامان محمد و ساقی
26 تیر 91 20:20
سلام.20 ماهگی پریسا جون مبارک باشه.
ایشاا... هیچ وقت مریض نشه اون هم تو گرما
عکسهای قشنگی گذاشتین.ممنون از آموزشتون.
شما هم اهواز زندگی می کنید؟


مرسی عزیزم.
قابل شما رو نداره.
بله عزیزم.
نایسل
26 تیر 91 20:21
عزیز دلم 20 ماهگی ات مبارککککک
فدات شممم....
سرماخوردگی ات خداروشکر بهتره
راستی مامانش آره دخترا خیلی خوش زبوننن الهی فداش بشم من..
رولتتتت هم عالیه ...


مرسی الناز جونم.
خوبی عزیزم
مامان امیرحسین و امیرعلی
26 تیر 91 20:28
سلاممممممم.
خدا رو شکر که پریسا جون خوب شده
تو عکسش که نشسته رو کابینت روی دستش کبوده جای سرمه؟!!
الهییییییییییییییییییییییییییییییی.


سلام مرسی عزیزم.
نه این یه همانژیونه . مادر زادیه. مثل یه خال.
مامان امیرحسین و امیرعلی
26 تیر 91 20:29
وای چه اموزش خوبی..حتما یادداشت میکنمو درست میکنم ..به خوبی شما که نمیشه ولی بازم.


نه عزیزم . مطمئن باش خوب میشه. خیلی آسونه
مامان ریحان عسلی
26 تیر 91 20:31
خب از کی تا حالا 17 خرداد میشه 17 ماه پیش که بشه 20 ماهه
فک کنم باید بنویسی 17 روز پیش 20 ماهه شدی


حالا شما به خوشکلی خودت ما رو ببخش . خوشکل خانم.
مرسی که دقت میکنی.
مامان امیرحسین و امیرعلی
26 تیر 91 20:31
20 ماهگیشم مبارک البته الان 21 ماهگیشو باید تبریک بگم.
راستی از دیشب تهران هوا عالیه همش بارون و نسیم شمالی میاد و اصلا گرم نیست همه کولرا خاموشه ..اونجا چه خبره؟!خورشید خانم همچنان میتابد!!!


خوش به حال شما.
باور کن الان زیر کولر نشستم ولی گرممه.
خورشید هم رحم نمیکنه.
نایسل
26 تیر 91 20:31
منظورم از گلدن بی بی میشه بچه بعد از سقط های پشت سر هم اینا
نایسل
26 تیر 91 20:32
خب دایی ام که بد منو نمیخواد قول داده برام 2 3 ماهه یه کار بهتر پیدا کنه ای فقط سابقه کار بشه


پس برو بسم الله بگو و شروع کن.
نایسل
26 تیر 91 20:37
چی بگم خوب ناراحتم کلا


خدا بزرگه گلم.
مامان ریحان عسلی
26 تیر 91 20:37
نه خواهش می کنم یهو مغزم هنگ کرد که 17 ماهه پیش ..........


ماشالا خیلی باهوشید.
غلط ها رو زود میگیرید
مامان امیرحسین و امیرعلی
26 تیر 91 20:50
راستی بی زحمت از طرف من به باران جون بگین از دیشب ویبش برام باز نمیشه و نمیتونم برم پیشش.
البته این مشکلو با خیلی از بلاگفاییها دارم حتی با ویب خودمنمیدونم همه بلاگفاییها مشکل دارن یا فقط من!!!!
ممنونم ازت.چون میذونم با باران زیاد در رابطه هستید این زحمتو بهتون دادم.


چشم عزیزم.
همین کامنت رو تایید میکنم تا باران جون ملاحظه کنن.
نایسل
26 تیر 91 21:26
عزیز دلم مرسی


خواهش میکنم گلم
نایسل
26 تیر 91 21:30
وای نی نی وبلاگ خیلی شارز میبره نمیدونم چرا بلاگفا اینطوری نیست 20 گیگ وایی
منم همین حددوووداا


مصرفم رفته بالا
نایسل
26 تیر 91 21:35
به خاطر نی نی وبلاگه دیگه میگم من با دایل آپ بودم اون اولا
پول تلفنمون 80 هزار اومد


وااااااااااااااای
خاله باران
26 تیر 91 22:09
قربون شما دو تا دوست مهربون خودم.بشمممممممممممممممممممممممممم
سمیرا جونم و مریم جونم.دوستتون دارم...


خدا نکنه عزیزم.
من هم دوستت دارم
مامان علي خوشتيپ
26 تیر 91 23:25
قربونش بشم الهي ايشاالله هيچوقت مريضي نياد سراغش


مرسی
الهی
مامان علي خوشتيپ
26 تیر 91 23:25
واقعا صداي يچه ها از پشت گوشي يه جذابيت ديگه داره


وای نگو. الان هم داشتم باهاش حرف میزدم
مامان علي خوشتيپ
26 تیر 91 23:27
20ماهگيت مبارك عزيزم.مسواكتم مبارك.خيلي خوشگله
آخيييييييي چه بانمك شده با مقنعه


مرسی عزیزم.
باران چته.
سلام میرسونه. ساراجون.
مامان علي خوشتيپ
26 تیر 91 23:28
رولت قارچ خيلي باحال بود.دستت درد نكنه مامان كدبانو و باسليقه.
اجازه هست دستورشو تو آشپزخونه بذاريم


خواهش میکنم.
باعث افتخاره
مامان علي خوشتيپ
26 تیر 91 23:29
واي گفتي خيلي گرمه اينجا.خاله ام از كرج زنگ زده ميگه اينقدر بارون اومده...پنجره ها رو هم بستن


فقط دلمون اب میندازن
مامان علي خوشتيپ
26 تیر 91 23:29
ايشاالله هميشه شاد و سلامت باشين


مرسی. همچنین
مامان امیرحسین و امیرعلی
26 تیر 91 23:48
ممنونم ازت.
ایشالا این هوای خب و خوش و خنک سمت شما هم بیاد تا دلتون اب نیفته ولی بی سابقست این هوا تو تیر ماه!!!.


این جا خبری نیست عزیزم.
نوش جونتون.
خاله ندا
27 تیر 91 14:05
سلام خاله جان خوشحالم کردین بهم سر زدین پریسا جون هم از طرف من ببوسید


سلام خواهش میکنم.
چشم
مامان نادیا و نلیا
27 تیر 91 15:01
چقده تو نانازی آخه ماشالا


مرسی گلم
مامان علی خوشتیپ
27 تیر 91 15:58
ممنون اجازه دادی عزیزم
دستورت تو آشپزخونمونه


قابل نداشت
مامان امیر مهدی
27 تیر 91 17:08
سلام دوست گلم امیر مهدی تو یه مسابقه به اسم نی نی شلخته شرکت کرده ممنون میشم که بهش رای بدین.انشاالله جبران میشه.

لطفا به این آدرس برین و رای خودتونو همراه با آدرس وبلاگتون ثبت

کنید ممنونhttp://mamiparisa.persianblog.ir/


رفتم ولی عکس امیر مهدی نبود.
دوباره هم میرم
مادر کوثر
27 تیر 91 18:02
سلام عزیزم
انشالله پریسا خانم به زودی خوب خوب بشه
چه عکسای خوبی
چه مامانیه با احساسی

اون رولت هم عالی بود. درست میکنم برای دخملی


سلام مامان کوثر جون.
مرسی عزیزم.
خدا رو شکر بهتره
مامان الينا
27 تیر 91 22:30
خصوصي


چشم
خاله باران
27 تیر 91 23:09
شیطوون شدی؟اسمون دلتنگه کی شده؟؟


دلتنگ خورشیدش
دایی بنی جون
27 تیر 91 23:26
سلام
اعتراف کنم اولین بار یه دستور آشپزی با این دقت خوندم عالی بود و حتما برای خوردن از دستورتون استفاده می کنیم عکس ها قشنگ بود


سلام
ممنون از تعریفتون.
مرسی
مامان يگانه
27 تیر 91 23:58
خدارو شكر كه حال پريساجون خوب شده
من هم اوين باري كه صداي يگانه رو از پشت تلفن شنيدم خيلي ذوق زده شدم. خيلي جالبه كاملا دركتون ميكنم
راستي اين آرد فرق نميكنه چه آردي باشه؟


سلام مامان یگانه جون.
وای پس شما هم درکش کردید. ببین چه حالی پیدا میکنی.
عزیزم ارد معمولی ...
دوست مهربون
28 تیر 91 0:14
سلام
خوبید
چه غذایی من گشنم شده
پری هم خوشملتر شده


سلام
ممنون
شما لطف دارید.
هدیه خدا- فریماه
28 تیر 91 9:07
خداروشکر که پریسا جونی خووووووووووووووووب شد.


مرسی عزیزم
مامان سونیا
28 تیر 91 9:16
خانم خوشگله بیست ماهگیت مبارک باشه گلکم
قربون حرف زدن پای گویش بره خاله واقعا لذت داره وقتی صدای جیگر گوشت رو از پشت تلفن میشنوی


ممنون.
اره خیلی لذت داره.
مامان نيما
28 تیر 91 11:36
اين غذايي كه آموزش داديد همون سمبوسه هستش مگه نه


وای نهههههههه.
۩ دنيــاے نيـــاز بـه نمـــــــاز ۩
28 تیر 91 11:58
سلام؛
چه غذای خوشمزه ای!!!
حالا که دیگه ظهر شد ولی برای بعد از ظهر خودم دست به کار می شم


سلام
ما هم تشویق میکنیم.
عکسشو بذار برامون.
مامان علی خوشتیپ
28 تیر 91 13:02
سلام دوست عزیز
برای ختم قرآن در طول ماه مبارک رمضان جزء های 6/7/22/25 برای شما در نظر گرفته شده .
التماس دعا
اگه برای خوندن جزء های مورد نظر مشکلی داشتید حتما خبرم کنید...



سلام عزیزم.
چشم سعادت داشته باشم حتما میخونم.
مشکلی نیست
مامان امیر مهدی
28 تیر 91 15:56
سلام عزیزم دلم واسه پری جونم یه زره شده


سلام
دل ما هم برای شما تنگ شده
نایسل
28 تیر 91 19:53
کلا از بچه بدش میادد نمیدونم چرا


چه بد.......
نایسل
28 تیر 91 19:53
راستی بهار کرماننشاهه دسترسی به نت نداره پیش خواهرشه


دلم براش تنگ شده
نایسل
28 تیر 91 19:53



مرسی
مامان ماهان
29 تیر 91 9:39
ای جان
مریض شده بودی الهی الهی
مواظب خودت باش گل من
میبو.سمت عزیزم با اون حرف زدن شیرینت
مامانی دستت درد نکنه حتما درست میکنم


سلام دوست عزیزم.
ممنون از لطفتون.
نوش جون
مامان ا تنا
29 تیر 91 13:25
سلام دوست خوبم من چند وقت نبودم ایشالله بلا ومریضی از دخمله نازت وهمه مسلمونا دور باشه .دلم براتون تنگیده بود


سلام گلم.
خوش امدید.
ایشالله.
الان میام پیشتون.
مریم
29 تیر 91 13:59
سلام من یا اهنگ ویت قضیه ای داشتم ابجی
واسه من نمیادش عزیزم باید دانلودش کنمدانلودش کردم میرفتم چلوی کاملیا واسش میخوندم همراه با اون اونم کیف میکرد و من دستامو میبردم کنارش همراه با اهنگگ دوتاییمون میخوندیم عشق من تویی بس
اونجایی که میکه شک نکن روی زمین عشق من تویی بس کاملیا کیف میکرد و دستامون و و رو به هم دراز میکرد یم و میخوندیم


سلام
چه خوب. پس با کاملیا جون کلی عشق میکنید.
اگر دوست داری کدش رو بهت بدم.
مریم
29 تیر 91 15:20



مرسی ابجی گلم
مامان ا تنا
29 تیر 91 16:35
من کرج هستم.اما تمام خونواده پدریم اهوازن خونه پدر شوهرم که همون شوهر عمه م هست هم اهوازه


ایشالله که اونجا غریب نباشی.
♥ مامان آینده ♥
29 تیر 91 20:12
سلام به پریسای ناز و مامانی مهربونش

خوبین؟!

پریسا جون بهتر شده؟!

عزیزم ببخش توی این مدت هرکاری میکردم وبت باز نمیشد

الان با اکسپلورر اومدم باز شد

دیدم پدرشوهرتون فوت کرده

تسلیت میگم انشالله شما زنده باشی


سلام
مرسی گلم.زحمت کشیدید.
ممنون از لطفتون.
پریسا خدا رو شکر از دعای دوستان خب شده.
برای تسلیت هم ممنونم.
بابای دوقلوها
29 تیر 91 21:25
گلیمون حالش چطوره؟؟؟
بهتر شده؟؟؟
20 ماهگیت مبارک گلی
انشالله 150 ساله بشی


به لطف خدا بهتر شده. ممنون.
همچنین 2 قلو های ناز شما
مامان علي خوشتيپ
30 تیر 91 1:18
خصوصييييييييييييييييي


مامان علي خوشتيپ
30 تیر 91 13:05
برو خصوصي
نایسل
30 تیر 91 13:36
خواهرررررر یگه بایبدبختی یه چیزی اون ورتر من نمیدونم دد چی بگم خب مردمم خلن میان مرغ میخرن 8 تومن نخرن یه مدت تا ارزون شه


پس چی بخورن؟؟؟
فرشته مامان امین رضا
30 تیر 91 19:48
سلام خانوم

خدابرات نگهش داره خیلی بانمکه
بیست ماهگیشم مبارک انشااله همیشه خوش باشین
ممنون ازدستوررولت
منم آپم


سلام خانمی.
ممنون.
چشم میام.
نایسل خانم
30 تیر 91 20:16
خب یه مدت مرغ نخورن میتونن ماهی گوشت بخورن الان که قیمت مرغ با گوشت فرقی نداره که
تا کی میتوننن مرغاشونو ندن ... و سرد خونه بزارن...
لاخره میدن
قبل عید مرغ کیلویی 2000 تومن بود حالا 8000
یعنی تو این 5 4 ماه 4 برابر به خدا من یکی دیگه نمیخرم
یعنی چی ...
ما از کجا بیاریم خب...با یه درآمد آخه از این ور کار کاسبی شوهرم کساد شده ..



باشه عزیزم قبوله.
من دیگه نمیخرم.حرس نخور پیر میشی
نایسل خانم
30 تیر 91 20:25
آفلین


ای ناقلا
نایسل خانم
30 تیر 91 20:42
خب منم همینو میگم اگه دو سه سال دیگه بشه عب نداره اما من میگم تا عید نوروز اینقدر میشه


شاید هم زودتر
مامان امیرحسین و امیزعلی
30 تیر 91 21:37
ماه مهمانی خدا بر شما دوست عزیزم مبارک.


همچنین سمیرا جون. ممنون
خاله جون
31 تیر 91 0:40
آخی نازی خاله خدا بد نده عزیزم انشاالله زودی خوب بشی
20 ماهگیت مبارک عزیز دل خاله
باز مامانت هنراشو رو کرد
قدر مامان هنرمندت رو بدون دخمل کتابخون



مرسی خاله جون.
زحمت کشیدید
ممنون
fahime
31 تیر 91 10:46
خاله جونم قربونت برم.تولد 20 ماهگیت مبارک.ان شالله 120 ساله بشی.با مامان و بابا و یه عالمه خوشبختی ...
l مرسی از وب خوشگلت به من سر بزن


ممنون عزیزم.
چشم حتما
مامان زهره
31 تیر 91 11:08
ممنون از محبتتون روي گل پريسا جون را ببوس


خواهش میکنم.
ممنون
محمد
31 تیر 91 11:51
حلول ماه مبارك رمضان ، بهار قرآن ، ماه عبادتهاي عاشقانه و نيايشهاي عارفانه و بندگي خالصانه را به شما تبريك عرض ميكنم . خدا سعادت درك اين ماه رو به ما بده تا انشالله بتونيم از بركات اين ماه ذخيره خيري براي آخرت خود كسب كنيم - شما هم منو از دعاي خير فراموش نكنيد


ممنون.
ما هم التماس دعا
مامی سویل
31 تیر 91 14:37
عزیزم شما با افتخار لینک شدین


مرسی . شما هم لینک شدید
ستاره زندگی
31 تیر 91 14:44
سلام مامانی مهربون و باسلیقه
عجب رولت خوشمزه ای


سلام مرسی عزیزم.
بفرمایید در خدمت باشیم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
31 تیر 91 17:04
سلاااااااااام
وای خدارو شکر که پریسا جون بهتره خیلی نگرانش شدم...
اون غذاهه هم عااااااالیه دهنمان آب افتاد


سلام خانمی
مرسی عزیزم
خواهش میکنم.
نسترن(یک عاشقانه آرام)
31 تیر 91 17:31
نه خانمی کارم از فردا شروع میشه از اول مرداد... برام دعا کنید
ilijoon
2 مرداد 91 2:26
قران حافظت باشه جيگر


مرسی خاله
ilijoon
2 مرداد 91 2:26
چه بامزه شدي خاله سوسكه


خاله سوسکه ی منه....
پسراراکی
2 مرداد 91 21:58
_______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|من آپم_|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__ من از پشت شبهای بی خاطره من از پشت زندان غم آمدم من از آرزوهای دور و دراز من از خواب چشمان نم آمدم تو تعبیر رویای نا دیده ای تو نوری که بر سایه تابیده ای تو یک آسمان بخشش بی طلب تو بر خاک تردید باریده ای مرا با نگاهت به رویا ببر مرا تا تماشای فردا ببر دلم قطره ای بی تپش در سراب مرا تا تکاپوی دریا ببر تو یک خانه در کوچه زندگی تو یک کوچه در شهر آزادگی تو یک شهر در سرزمین حضور تویی راز بودن به این سادگی
۩ دنيــاے نيـــاز بـه نمـــــــاز ۩
3 مرداد 91 12:20
سلام خوبی؟
کم پیدایید؟
پریساجون خوبه؟
نماز و روزه هاتون قبول حق
ما رو هم دعا کنید
چرا تاحالا آپ نکردین؟
منتظرما@@!!@@


سلام
از شما هم قبول باشه.
اپمون همچین قدیمی هم نیست.اگر مطالعه کرده باشید!!!
fahime
4 مرداد 91 0:09
فدات شم 20 ماهگیت مبارک 120 ساله بشی


مرسی خاله
مامان امیرناز
7 مرداد 91 15:48
سلام عزیزم بابا اشپز یه مدت هر کاری می کردم وبلاگت باز نمی کرد خوبی؟ با این گرما چه جوری روزه می گیری


سلام
ممنون عزیزم. خدا قبول کنه بله.
گرما که بیداد میکنه.
والا چی بگم از سرعت نت که همه رو سفید شدن.
جز اعصاب خورد کنی هیچ نداره....
ندا
18 مرداد 91 22:10
سلام عزیزم وبلاگت خیلی خوشگله و هروز و هروزم خوشگل تر میشه خوشحال میشم به من هم سر بزنی اندازه یک دنیا دوست دارم عزیزم


سلام گلم. ممنون
چشم