پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل 30: یه آشپزی دیگه و باز هم پریسا خانممممم

1391/3/23 19:37
نویسنده : مامان پریسا
2,855 بازدید
اشتراک گذاری

                   ziba                                                                                          

سلام    سلام     سلام

خوبید؟ ایشالله که خوب باشید.

این چند روز جایی نرفتیم . اتفاق خاصی هم نیفتاد......

روز شنبه از ساعت 3 ظهر برقها قطع شدن. البته من و پریسا خواب بودیم و وقتی با صدای پریسا بیدار شدم که خیس عرق بودیم . خونه هم که دیگه ......هیپنوتیزم

تازه کنترل tv رو گرفته و میگه کاتو ...منتظر. دیگه بلند شدم اول کمی هیندونه بهش دادم تا خنکش بشه . آخه آب هم نبود کلافه. بعد تند تند لباس پوشیدیم و رفتیم خونه ی مامان جون.

از اون جا هم با زندایی و بچه ها و مامان جون رفتیم خونه ی خاله مینا و تا اخر شب موندیم اونجا.

ziba                                 ziba                            ziba   

یکشنبه هم که کلا" خونه بودیم فقط نزدیک غروب ، سارا دوستم که چند روز پیش رفته بودم خونشون ، چند دقیقه اومد پیشم و حرف زدیم. احسان پسرش رو هم نیاورده بود (خدا رو شکرنیشخند) آخه خیلی شیطونه و پریسا رو اذیت میکنه.

ziba                                                 ziba                                ziba

دوشنبه یعنی دیشب هم که بعد از ظهر پریسا خانم رو بردم پارک محلمون و کلی تاب سرسره سواری کرد و بعد بابایی اومد دنبالمون و بردمون خونه ی بابا بزرگ (بابای بابایی).

زن عمو ایران و دانیال مسافرت بودن و تازه برگشته بودن . ماهم یه سره رفتیم بالا.

زن عمو برای پریسا یه لباس خوشکل آورده که عکسشو نمیذارم .نیشخند چون میخوام بذارمش برای تولد پریسا تنش کنم . اگر عکسشو بذارم تکراری میشهمژه.

دیگه تا آخر شب اونجا بودیم بعد هم اومدیم خونه.

ziba                                   ziba                                             ziba

 

این خبر این چند روز.........

خب خالا بریم سر آشپزیخوشمزه .حد اقل یه بهونه برای ادامه دادن (چون حرفام تموم شدیول)

این دفعه دستور پخت لازانیا لقمه ایی رو میذارم که چند روز پیش درست کردم .خیلی هم خوشمزه میشه.البته با اجازه از استاد مامان حنا (مدتیه ازشون خبری نیستابرو)

این عکس لازانیا ی لقمه ایی

عکس های پریسا و دستور پخت لازانیا هم در ادامه منتظرتون هستن.ziba

لطفا" بفرمایید.این هم وسیله ی نقلیه( از سیندرلا قرض گرفتم)چشمک  ziba

باران جون این هم برای شما

ziba

داریم از پله ها میایم بالا . چشمش به بالاست که کی برسیم و بابایی که خونه بود و داره از بالا تشویقش میکنه که بیاد بالا

طفلک حسابی خسته شد........

این هم خرابکاری جدید خانم روی دیوار......

خونه ی بابا بزرگ که رسیدیم دختر های داییم اونجا بودن من هم سریع از بچه هاشون همین یه عکس رو گرفتم. دیر رسیدم......

از راست فاطمه ، اسما ، زهرا (خواهر فاطمه ) پریسا خانم. پایین هم دانیال پسر عمو محمود.پریسا خییییییییییییییییییلی دوستش داره . اون هم همینطور.

تا رسیدیم چون بعد چند روز همدیگه رو دیدن نزدیک 10 دقیقه تو بغل هم بودننیشخند

این هم مال همین ظهره. در حال تماشای کاتو . بهش میگم بشین خسته نشی . انگار نه انگار........

تازه رفت چسبید به شیشه.........

بعدش هم نشست مشغول بازی....

آخر سر هم همون جا خواب رفت

حالا مواد لازم برای لازانیای لقمه ایی:

لازانیا یک بسته.

پیاز متوسط یک عدد

گوشت چرخ کرده 150 گرم

رب و ادویه و نمک به اندازه

قارچ 4 عدد متوسط خرد شده

فلفل دلمه ایی 1 عدد متوسط

پنیر پیتزا به مقدار لازم

...................................................................................

مواد لازم برای سس سفید:

شیر 2 لیوان

ارد 2 قاشق غذا خوری

کره 50 گرم

نمک و فلفل کمی

...............................................................................

طرز تهیه سس

همه ی مواد را مخلوط کرده روی حرارت گذاشته و مرتب هم میزنیم تا ته نگرفته و گلوله نشود.

در اخر حالت فرنی پیدا کند.

.............................................................................

طرز تهیه مواد :

پیاز را سرخ کرده گوشت را اضافه و تفت داده . فلفل دلمه ایی را اضافه و سپس قارچ و در اخر ادویه و رب . خوب مخلوط کرده و از روی حرارت بر میداریم.

...........................................................................

ابتدا فر را با حرارت 250 درجه روشن میکنیم .ظرف پیرکس مسطتیل اماده کرده و کف ان را چرب میکنیم.

مقداری اب در قابلمه گذاشته تا جوش بیاید و لازانیا را در آن میریزیم و میگذاریم تا نرم شوند. سپس ابکش کرده و با اب سرد میشوییم.

سپس 2 تا از ورقه ها را برداشته و روی یک سطع صاف به صورت + میگذاریم. 2 قاشق از مواد را روی ان گذاشته و به ترتیب از اطراف شروع به بستن لازانیا میکنیم.و ان را در ظرف پیرکس میگذاریم.

و در آخر پدر مخصوص لازانیا را روی همه پاشیده و یک لایه پنیر پیتزا هم میریزیم و سس را روی همه ی ظرف خالی میکنیم.

ظرف را حدود 30 دقیقه در فر میگذاریم . دقت کنید نباید ته ظرف بسوزد همین که سس روی لازانیا به خورد لازانیا رفت . غذا حاضر است.

بفرمایید.خیلی خوشمزه شده بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (128)

خاله باران
23 خرداد 91 19:54
بمیرم دخترم خسته شده.بیا بغل خاله...


چکار کنم که نمیتونم بغلش کنم
خاله باران
23 خرداد 91 19:56
جانم.این حالت در جواب بشین خسته نشیه؟خندم گرفت.چه باحال عکس گرفته.جاننننننننننننننننننننممممممممممممم.


وقتی به حرفم گوش نمیده چکارش کنم
خاله باران
23 خرداد 91 19:57
خودش پهن می کنه توی خونه اش؟خاله به قربونت با این کار خوشگلات.بووووووووسسسسسس هاییییییییییییی


تماما" کار خودشه . یک دفعه نگاه کردم دیدم خوابه
پریا
23 خرداد 91 21:58
عالی بود
پریسا بزرگ شده ما شاالله


ممنون.
لطف دارید
مامان نیایش
23 خرداد 91 22:54
سلام عزیزم ممنون پیش ما اومدی ما شا الله به این دخملی ناز می بینم که پریسا خانم هم از این دست خرابکاری های هنری داره که قربونش برم خونه ات هم خیلی قشنگه لازانیا هم نوش جونت


سلام مامانی .
مرسی عزیزم.
این تازه یه نمونش بود!!!!!!!
ممنون
مامان علی خوشتیپ
24 خرداد 91 8:46
خیلی دستور باحالی گذاشتی من عاشق لازانیام
البته من لازانیای لقمه ایم جدا جداس.یعنی همون لقمه لقمس...
ممنون مامان هنرمند و کدبانو
هوس لازانیا رو انداختی تو دلمون شدیییییییید


این هم لقمه هستش.
چون روش سس و پنیر ریختم مشخص نیست
مامان علی خوشتیپ
24 خرداد 91 8:47
قربونش بشم .چرا اذیت میکنیم بچمونو.ایشاالله زودتر برید تو یه خونه آسانسوردار


ایشالله.
برامون دعا کن
مامان علی خوشتیپ
24 خرداد 91 8:49
چقدر اون دوتا نینیا که کنار پریسا نشستن نازن
پیشاپیش تولد پریسا مبارک.ماهم که طبق معمول دعوتیم.
اینبار تولدشو وبلاگی کن.یعنی فقط نی نی وبلاگیا باشن.واااااااااااااای چه حالی میده ها


اره خیلی نازن . من هم بعد چند ماه دیدمشون. نوه های داییم هستن.
ایشالله همین قصد رو هم دارم
مامان ملینا
24 خرداد 91 9:09
سلام خاله به قربونت بره مامانی تو پله ها شما رو بغل نکرد .مامان خسته می شدی یا وزنت کم می شد پریسا جون رو بغل بگیری مامان جون به آموزش آشپزی هم که رو اوردی منم یادداشت کردم تا درست کنم .دست گلت درد نکنه. پریسا رو از عوض من محکم ببوس کهخیلی شیرین شده.این شبکه هم خیلی به داد مادرها رسیده ها مگه نه ملینا غذاش رو هم موقع تماشای فیلم می خوره.به ما هم سر بزنید.


سلام .چاره ایی ندارم .مجبورم. وگرنه کی از بغل کردن بچش بدش میاد عزیزم.
اره شبکه خوبیه هم برای بچه ها هم بزرگتر ها.
پروانه
24 خرداد 91 10:45
الهی خاله فدات شه عزیزم هزار ماشاله چه نازه این دخمله
پریسا جون به دیدن ایدا هم بیا منتظرتیم ها


چشم .
ممنون که اومدید
مامان سويل
24 خرداد 91 10:45
الهييييييييييييييييييييييييييييييييي خاله بميره براش چه گريه اي هم ميكنه


به خاطر رسیدن به بابایی گریه میکنه
مامان علی خوشتیپ
24 خرداد 91 11:10
من گرسنم شد.اومدم یه نیگا به لازانیاهه بندازم و برم
آخه تحت رژیمم سر سختتتتتتتتتتت


وای رژیم.......موفق باشی.
بذار خودم برات درستش کنم. رژیمی درست میکنم
مامان علی خوشتیپ
24 خرداد 91 11:12
راستی دیشب دوباره کیان درخواست زد.زدمش تو لیست سیاه.یه وقت لج نکنه
دیشب نمی تونستم تو وبم وارد شم.یه استرسی گرفتم گفتم هک شدم رفت
خدا خیرشون نده نمیذارن آدم آرامش داشته باشه.نامرداااااااااااااااا


خودتو ناراحت نکن.
مزاحم همه جا پیدا میشه
هدیه خدا- فریماه
24 خرداد 91 12:05
سلام. خوش اومدید به وبم. از دوستی با شما خوشحالم.
من تازه ازدواج کردم ونی نی ندارم. فقط یه تصویر بامزه بود.


جدی
مبارک باشه عزیزم
مامان رومینا
24 خرداد 91 12:10
اخی ناااااازی ببین چطوری خوابش برده.منم لازانیا میخوام


مرسی خاله.

بفرمایید در خدمت باشیم
مامان ریحان عسلی
24 خرداد 91 12:15
سلام
می بینم که همه از نبود مامان حنا استفاده ی کافی رو کردید و درس آشپزی میدید ( مرحبا احسنت )
وای دلم آب افتاد از عکسش معلومه که خیلی خوشمزه ست
میگم خوش به حالت پریسا خودش می خوابه ریحانه اینجوری نیست حتی اگه خیلی خسته هم باشه باید شیر بخوره تا بخوابه


ما که کوچیک مامان حنا هستیم.
دارم امتحان پس میدم.
اره طفلک همیشه اینطوری میخوابه
مامان علی خوشتیپ
24 خرداد 91 12:50
پس برای تولد لازانیا درست کن.تا اون موقع خوشتیپ کردم ایشاالله.یه ظرفش ماله منه تنهایی
میگم من به مامان حنا گفتم بیا یه وب آشپزی بزنیم مشترک.گفت دوست دارم ولی حسش نیست
میای یه وب مشترک بزنیم.اسمشم بذاریم مدرسه آشپزی


چشم حتما".

با کمال میل.من هستم
نی نی های حاجی
24 خرداد 91 12:52
سلام پریسا جون
مواظب خودت باش چون مامانت آشپز قابلی است ممکن است زیادی تپل مپل بشی ها


سلام خاله.
بابام میگه دخترم باید تپل مپل بشه.تقصیر مامان نیست
نسترن(یک عاشقانه آرام)
24 خرداد 91 13:22
عالیییییییییییییییییییییییی
مرسی مامانی قربونتون برم لطف کردین


خواهش میکنم.
قابل شما رو نداره
مامان مانی
24 خرداد 91 13:34
به به لازانیا


شما هم بفرمایید
مامان مهراد
24 خرداد 91 13:36
چه خومزه


بفرما
کلکسیونی از ایده های نو
24 خرداد 91 13:36
وای دهنم آب افتاد


تشریف بیارید در خدمت باشیم
مامان کوروش
24 خرداد 91 13:51
سلام پریسا خانم اشپز باشی فدات بشم که انقدر ناز خوابیدی اسفند یادت نره


ممنون مامانی.
چششششششم
فرزانه
24 خرداد 91 13:55
سلام.بله دانشجو هستم.البته امسال تموم می شه.دعا کنید امتحانام با موفقیت بگذرن و نی نی ما بالاخره با اجازه باباش بیاد.چون همسرم گفته تا درست تموم نشه از نی نی خبری نیست از من اصرار و از همسرم حالاحالا انکار! درضمن این پست شمارو هم خوندم .ممنون از دستور پخت لازانیای لقمه ای .تجربه خوبی بود.پریسا جون رو ببوس.ماشاا... نازه


ایشالله به سلامتی و با موفقیت زود تموم بشه.
ما هم تشویق میکنیم
مامان امیرحسین و امیر علی
24 خرداد 91 14:05
سلام
به به مامان زرنگ باز اپ کردیمن تنبلم
عزیز خاله پله ها رو تنهایی میاد بالا.پس از خرابکاریهای امیر علیروی دیوارها هم میکنه پریسا جونولا پسر اولم از این کارا نمیکرد حالا شده این یعنی اینا چی میشن؟؟!!!


سلام.
خب شما هم زود باش.منتظرم.
اره دیگه از دفترش خسته میشه میره سراغ دیوار!!!
مامان امیرحسین و امیر علی
24 خرداد 91 14:07
وایییییییییی دلم غش کرد واسه این لازانیامامانی دستت درد نکنه بابت این اموزشات.
لباس گل دخترم مبارک باشه.
شما ساکن کجا بودید/؟؟


خواهش میکنم.
اون سری گفتم که
کافیه نظرات پست قبلیتونو ببینید
مامان امیرحسین و امیر علی
24 خرداد 91 14:11
دیدم....اره من اکثر دوستای نتیم اهوازین ...برای همیه یه خورده شک کردم گفتم شاید اشتباه میکنم.ممنون.خوش باشید


مرسی عزیزم
مریم
24 خرداد 91 14:14
سلام همشهری
وی سی مو چه؟دلم میخوااااااااااااا
کاملیا دیروز بلیط گیرشون نیومد، امروز اومدن الان اینجاست قول میدم عکسش هم بزارم
حالا وقت ندارم امتحاناتمم امروز تموم شد
هووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااا
()
بووووووووووووووووس




خسته نباشی خانمی.
چه خوب پس زود عکس بگیر برامون.
همشهری؟؟؟؟؟؟
فریبا
24 خرداد 91 14:15
انقدر پست های خوشمزه می ذاری، نمی گی ما دلمون می خواد؟!!


خب عزیزم. تشریف بیار در خدمت باشیم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
24 خرداد 91 15:25
آخ جون منم هندونه میخواممممم باشه خانمی.تا نیم ساعت دیگه آمادست تشریف بیارین.بووووس
نسترن(یک عاشقانه آرام)
24 خرداد 91 15:56
عکسارو گذاشتمممممممم
بیاییییییییییییییییییییین


چششششششششم
سجّــــادم
24 خرداد 91 16:27
سلام...
بیا ببین لوگوی حمایتیم قشنگه



چشم
مامان امیر مهدی
24 خرداد 91 17:19
سلام سلام 100 تا سلام به پریسا جووونو و مامان
بعد از کلی سلام کردن بریم سر اصل مطلب:میگم مامان جونه پریسا نمیگی ما اینجا هوس لازانیا میکنیم؟این وروجکم نمیزاره درست کنم....فردا هم میخوام برم خونمون مامان اینا فرشون خرابه.....حالا یه کار میکنیم من فردا میام خونتون راستی پریسا جووون یه خسته نباشید ویزه تقدیم شما...آخه عزیزم نمیگی لاغر میشی این همه پله بالا پایین میشی؟د مامانی بغلش کن گناه داره
وووااای گشنم شد بسکه حرف زدم .برم بخوابم از لازانیا که خبری نیست


علیک سلام به مامانی.
هر کی نیاد
من از حالا منتظرت میمونم.
باشو برو بخواب شاید خواب لازانیا ببینی (چشمک)
لاغر نمیشه. تو که میدونی چرا نمیتونم بغلش کنم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
24 خرداد 91 17:33
اینقدر خوش گذشتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


همیشه خوش باشید
خاله جون
24 خرداد 91 17:39
آخخخخخخخخخخخخخخی نازی خوب خسته شده دلت میاد این گل دخمل و اذیت کنی
به به بابا هنرمند بابا آشپز
دلم خواست


نه به خدا ولی چاره ایی نیست . دعا کنید مشکل اصلی حل بشه
سمانه مامان پارسا جون
24 خرداد 91 17:59
به به نوش جونتون
معلومه که خیلی خوشمزست
چه لباس نازی پوشیده این عروسک
مثه فرشته ها شده


مرسی عزیزم.
روی ماه پارسا جونو ببوس
نسترن(یک عاشقانه آرام)
24 خرداد 91 18:22
عیب نداره عوضش شما پریسارو دارین که حسابی زندگیتونو غرق شادی کرده
خدا حفظش کنه...


مرسی عزیزم
سجّــــادم
24 خرداد 91 19:20
سلام ممنون که سر زدید!
خوب من که نمی تونم آشپری کنم و این و پست قبلیتون اصلا هیچ ربطی به من و شغل من نداشت


ببخشید حالا شغل شریف سرکار چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
24 خرداد 91 19:57
خاله رفتی تو خط آشپزی هااا
دستت درد نکنه
منم که شیکمو از دیدنش وااااای
دلم می خاد

دخملی هم بازم خلاب کالی کلده
خط خطی واااای

÷ری جون دوستت دالیم


بله دیگه. سوژه نداریم چکار کنم.
قربون خودش با خرابکاری هاش هم میرم
مامان امیر علی
24 خرداد 91 20:16
حداقل رنگ لباسو بگو تا موقع تولدش که میمیریم از کنجکاوی.



کلا" باید تکراری نشه
مامان امیر علی
24 خرداد 91 20:17
وای من عاشق لازانیام.فقط وقتی عروسمون میاد بافق درست میکنیم.البته خودش درست میکنه.
کلا خواهر شوهرا تنبل هستیم


نه بابا من که زرنگم.
مامان امیر علی
24 خرداد 91 20:18
آقا گشنم شد.
راسی من امروز میرم رژیمم رو بگیرم از دکتر.دیگه از این غذا خوشمزه ها نزار


میذارم
مامان امیر علی
24 خرداد 91 20:18
وگرنه دیگه نمیام وبت


جراتشو نداری
مامان امیر علی
24 خرداد 91 20:19
شوخی کردم.بزار.حداقل از نظر دیداری سیر میشم


باشه . این تازه اولشه
نایسل
24 خرداد 91 20:31
وای عجب غذایی خواهر


جات خالی بود
نایسل
24 خرداد 91 20:32
وای بمیرم اینقدر اونجا گرمه


اره به خدا میبینی خواهر......
نایسل
24 خرداد 91 20:33
من دوباره سرما خوردم از سرما


خوش به حالت.
الان میام احوال پرسی
نایسل
24 خرداد 91 20:33
خیلی عکسا خوشمل چه همه بچه


جات اونجا هم خالی بود
نایسل
24 خرداد 91 20:33
همه کیک رو ریختم دور


هی وای مننننننننننن
نایسل
24 خرداد 91 20:34
راستی هم نظرای که برام گذاشتی به جای ادرست آدرس نسترن عاشقانه ارام اومده

تایید نکن گفتم بت بگم


اشکال نداره عزیزم.
همون موقع متوجه شدم ولی گفتم خودت متوجه میشی
نی نی های حاجی - مامان زهرا
24 خرداد 91 20:44
آخی چه ناز خوابیده
کاش دختر من هم به این سن که رسید همین طور راحت بخوابه



ایشالله
هدیه خدا- فریماه
24 خرداد 91 20:57
سلام به پریسا جون. الهی چه باحال خوابش برده تو چادرش.
مامان پریسا جون خوشحال شدم. هم استانی هستیم. بهبهانی هستم ولی ساکن شیراز.


مرسی عزیزم.

چه خوب.

ولی از بهبهان نوشته بودی.

به هر حال هر دوتاشون خوبن.موفق باشید.
بابای دوقلوها
24 خرداد 91 21:56
اووم به به
چه لازانیایی
خوشمزه به نظر میاد
نوش جوونتون

اه خو مامانی پریسا رو بغلش میکردی خسته شد خوشگل عمووو


سلام
رسیدن به خیر.
طرز تهیهشو در اختیار مامان خانم بذارید تا ترتیبشو بده.
خب نمیشه . پریسا هم درک میکنه
پریسا
24 خرداد 91 22:05
وای من خیلی این کوچولو رو دوست دارم راستی من با اجازه لینکیدمت



مرسی عزیزم.
من هم لینک کردم.
فرشته مامان امین رضا
24 خرداد 91 22:28
سلام

ببوس دخترنازو خوشگل
مرسی ازدستورپخت لازانیا


سلام.
خواهش میکنم عزیزم
مامان ا تنا
25 خرداد 91 0:46
وای گشنم شد من خیلی لازانیا دوست می دارم .رمزو برات تلگراف میکنم عزیزم


مرسی عزیزم
مامان ا تنا
25 خرداد 91 0:49
فرستادم عزیزم رسید خبرم کن.


بله.
الان میام
fahime
25 خرداد 91 5:49
سلام مامان پریسا جون وب خوشگلی داره پریسا جون تقریبا همسن پسر منه .خدا واست ببخشش من شما رو با اجازه لینک کردم.به منم سر بزن.در ضمن مرسی از دستور لازانیات


سلام دوست عزیز.
اومدم و من هم لینکتون کردم.
ممنون از حضورتون.
ستاره زمینی
25 خرداد 91 10:19
سلام به مامان پریسای عزیز .ممنون از لازانیا.تولدش پیشاپیش مبالک.


سلام عزیزم.
ممنون . ولی خیلی مونه تا تولد
مامان امیر علی
25 خرداد 91 10:50
هی وای من!!!!!!!!!!!!!!!
کو کامنتم؟
نکنه ارسال نشده برات(گریه)
اشکال نداره


دارم تایید میکنم اندکی صبر باید...
مامان امیر علی
25 خرداد 91 10:50
منم عاشق لازانیام،مریم جون به فکر شکم کارد خورده ما هم باش یه ذره


قربون شکمت . خدا نکنه عزیزم
مامان امیر علی
25 خرداد 91 10:51
دیشب برنامه رژیمم رو گرفتم باید هر ماه 5 کیلو کم کنم


خیلی سخته که........
مامان امیر علی
25 خرداد 91 10:51
میبینی زندگی چه سخته


واقعا" سخته
این همه شوهری بنده خدا هزینه کرده حالا میخوای یه ماهه همشو به باد بدی؟
مامان امیر علی
25 خرداد 91 10:52
راسی سلام


علیک سلام و رحمت الله
مامان امیر علی
25 خرداد 91 10:53
خوبی؟پریسا خوبه؟



خوبم.
خوبه
ممنون
مامان امیر علی
25 خرداد 91 10:53
دخیخا.من از این به بعد نایسلی کامنت میزارم.تو هم یاد بگیر یه ذره


به روی چشممممممممممممممممم
مامان امیر علی
25 خرداد 91 10:54
خسته شدم.دستم خواب رفت .حالا تو بیا


برو که اومدم
مامان امیر علی
25 خرداد 91 11:25
اَه 3 تا بیشتر من زدی کامنت.
فعلا 11-7 من عقبم


از امارش خبر ندارم . دست خودت.
مامان امیر علی
25 خرداد 91 11:26
راسی سفر خوش بگذره


همچنین
مامان امیر علی
25 خرداد 91 11:26
سوغاتی یادت نره


گفتم که نداره
مامان امیر علی
25 خرداد 91 11:26
سارا مامان علی واسمون سوغاتی که نگرفت حداقل تو بگیر


من هم نمیگیرم
مامان امیر علی
25 خرداد 91 11:27
منم که معافم از سوغاتی خریدن آخه حساسیت دارم


چه حساسیت جالبی داری هاااااااا

اما جایی که من میرم سوغاتی نداره خوووووووو
مامان امیر علی
25 خرداد 91 11:27
فکر کنم مساوی شدیم


دوباره بشمار
مامان مهراد
25 خرداد 91 11:35
شما هم جزو دوستای مهراد شدید ممنون که پیشمون اومدید


خواهش میکنم عزیزم.

و مرسی
کلکسیونی از ایده های نو
25 خرداد 91 11:37
سلام خانومی تم دخترونه چی بیشتر مد نظرت هست کمکت کنم من هم لینکتون کردم چند تا تم دخترونه تو وب گذاشتم اونارو دیدی


الان میام
mamani helena
25 خرداد 91 12:32
salam bahbah che ghazaye khoshmazeyei jigare khale khobi ?ma ham be roz shodima. 


چه عجب مامان هلنا جان
چشممون به جمالتون روشن شد.
رسیدن به خیر
چشششششششششم الان میام
نایسل
25 خرداد 91 12:50
عزیز دلم آره فکر کنم هم همگانی شده


بد جوووووووووووووووور
نایسل
25 خرداد 91 12:51
باید برای خودم یه چیز دیگه کشف کنم


نه ........
به همین روند ادامه بده.
موفق باشی
نایسل
25 خرداد 91 12:51
قابل نداره قالبم عزیزم


مبارک باشه.
فعلا" صاحبش لازمش داره
نایسل
25 خرداد 91 12:51
منم صورتی دوست دارم


من عاشقشم
نایسل
25 خرداد 91 12:52
دستورش رو گذاشتم عشقم


دیدم. عالیه
نایسل
25 خرداد 91 12:52



مرسی خواهر جان
مریم
25 خرداد 91 13:16
می دونم اهوازی هستی
ولی هممون جنوبی هستیم


درسته عزیزم
نایسل
25 خرداد 91 14:17
شوشو منم دوست داره


چه تفاهمی
نایسل
25 خرداد 91 14:18
باشه عسیسممممم


خیلی گلی
نایسل
25 خرداد 91 15:09
خب نمیشه شام نخورد که باید کم خورد


موافقم
مریم
25 خرداد 91 16:55
قربون جوجوی خاله برم


خدا نکنه مریم جونم
ما مان سونیا
25 خرداد 91 17:21
الهی الهی خاله بگرده دورت جیگر چطورلالا کرده خانمو خوشگل


خدا نکنه . مرسی عزیزم
نایسل
25 خرداد 91 17:39



ممنون الناز جونم
شبنم
25 خرداد 91 23:08
سلام.
از وبلاگ مامان نیایش،وبلاگتون رو پیدا کردم.
اول که هزار ماشالله به این دختر ناز و خوشگل تون..و بعدشم واقعا عکس این غذاتون که لذیذ به نظر می رسید!


سلام.
ممنون که تشریف اوردید.
جای شما خالی
مامان بیتا
26 خرداد 91 18:08
سلام عزیز
تو رو خدا شرمنده من یه مدت نبودم
ماشالله دخترت خوب بزرگ شده
خدا حفظش کنه
غذات هم که چون طعمش رو میدونم.......میدونم که خوشمزه شده


سلام گلم
ممنون که اومدی.
خوشحالم که خوبید.
نظر لطف شماست
الهه مامان روشا جون
26 خرداد 91 22:12
وای چه لازانیایی مامانی.دستت درد نکنه.خاله جون کلی خوش به حالت شده پسسسسس.


جای شما خالی
آجی مهدیه
26 خرداد 91 22:26
میگما مامی پریسا خدا رو شکر که اتفاق خاصی نیفتاده عسیسم
شما که همه ش ددر دودور بودین
من به شخصه عااااااااااااااااااااااااااااااااااشخ لازانیام
فرقی هم نمیکنه چه شلکی باشه فقط مهم اینه لازانیا باشه
بمیرم دلت اومد بچه رو تنهایی بفرستی از پله بالا بیاد؟؟؟؟؟
تو مادری یا شمر


نمیدونم شاید شمررررررررررررررر
محمدمهدی
26 خرداد 91 22:57
سلام خانم کوچولو خوشحال میشم به من سر بزنی


سلام.
اومدم.
فریبا
27 خرداد 91 0:30
راهت خیلی دوره آخه!! وگرنه حتما میومدم


اگر میخوای تا خودم بیام برات درست کنم
سجّــــادم
27 خرداد 91 9:36
سلام

شهادت امام موسی کاظم (ع) تسلیت می گویم*
و پیشاپیش بعثت پیامبر اکرم را تبریک عرض می کنم^

آپ هستیم :-)) اگه قایل می دونید حتمـــــــــــا بیایید ((-:

منتظرم...
یاعلی...


چشم الان میام
مامان آريا
27 خرداد 91 10:18
خاله قربونش برم كه از بالا رفتن پله خسته شده آريا هروقت مي رسه نزديك پله ها زودي باباشو گول مي زنه كه خوابم مي ياد يعني بغلم كن
عكسات خيلي خوشگلن عزيز دلم كلي قربون صدقت رفتم مخصوا"‌اوني كه خوابت برده بود درست مثله فرشته ها


خیلی شیطونه این اریا خان شما.
ممنون شما لطف دارید
شبنم
27 خرداد 91 11:49
اینو جدی می گید مامان پریسا؟
یعنی شما هم بعد از 10 سال بچه دار شدید؟
خب ما حدود هفت سال هست که ازدواج کردیم..اما تقریبا مطمینیم که دیگه امیدی باقی نمونده..



هر خدا بخواد همون میشه
♥ مامان آینده ♥
27 خرداد 91 11:57
سلام به مامان مهربون...!!

خوبین؟!پریسا کوچولو خوبه؟!

ممنونم عزیزم که به وب من اومدید و شرمندم که دیر خدمت رسیدم...

چه دختر نازی داری....

آخی عزیزم چه بامزه کارتون نگاه میکنه!!

چه جوری هم خوابش برده!!!

به به دلم لازانیا خواست....!!!

معلومه که خیلی خوشمزه و خوردنی شده!!!


سلام عزیز
ممنون که اومدی.
در خدمتیم.
خای دوستان که خیلی خالی بود
مریم
27 خرداد 91 12:16
سلام عزیزم
بدو بدو وبلاگم افتتاح شد
http://maryam-zand.niniweblog.com/
نظرم یادت نره


آفرررررررررررررین.
مبارکه
♥ مامان آینده ♥
27 خرداد 91 12:22
سلام مجدد

ممنونم عزیز دلم...

منم شما رو لینک کردم........

انشالله دوست خوبی باشم برات....


سلام عزیزم.
من هم ممنون.
من هم همچنین.
نایسل
27 خرداد 91 12:47
مرسی گلم
نایسل
27 خرداد 91 12:47
سسلامت باشی


مرسی گلم
مریم
27 خرداد 91 12:59
خیلی بدی چرا نظرم تایید نمی کنی؟



خانمی یکم صبر کن
نایسل
27 خرداد 91 13:09
آخه خیلی تعجب کردم میدونی یهو شوکه شدم
اونروز همین جوری شد خب
اوکی بوسسس فعلا


باشه عزیزم
مریم
27 خرداد 91 13:14
تو رو خدا دیگه بروم نیار
شرمنتم
اون نظر و هم حذف کن گلم


اشکال نداره بذار یادگاری بمونه
مریم
27 خرداد 91 13:24
عصبی هستم
تو همه چی حتی دنیای مجازی از کوره در میرم



درست میشه به خاطر سن و سالته
مریم
27 خرداد 91 13:43
آدم پیچیدهای هستم

در عین حال آرام و متین در عین حال عصبی
خیلی بد اخلاق ولی مهربونی هستم
خیلی یه دنده و لجوچ و خیلی هم حرف گوش کن و عاقل
خیلی....
خلاصه اینیم دیگه!


تا چند سال دیگه همه این ها یکی میشن نگران نیاش
محمدمهدی
27 خرداد 91 14:31
سلام امروز با اجازه خودتون شما رو لینک کردم مشکلی که نداره؟


خواهش میکنم باعث افتخارمونه.
شما هم با افتخار لینک شدید
مامان زهره
27 خرداد 91 14:43
................ ٭ §٭ §٭§٭
.......... ٭ §٭ .............٭ §٭
.........٭ §٭ ................ ٭ §٭ ...................٭ §٭ §٭ §٭
....... ٭ §٭.......................٭ §٭.......... ٭ §٭ .............٭ §٭
....... ٭ §٭..........................٭ §٭ .... ٭ §٭ ...................٭ §٭
....... ٭ §٭ ..........................٭ §٭٭ §٭ .........................٭ §٭
........ ٭ §٭..............................٭ §٭ ..............................٭ §٭
......... ٭ §٭ ..................................................................٭ §٭
........... ٭ §٭ ...............................................................٭ §٭
............. ٭ §٭ ............تقدیم به تو که بهترینی...................٭ §٭
............... ٭ §٭ .....۩۞۩.*•. ............... .•*.۩۞۩.......٭ § ٭
................. ٭ §٭ ...................................................٭ §٭
................... ٭ §٭ ...............................................٭ §٭
..................... ٭ §٭ .........................................٭ § ٭
........................٭ §٭ ....................................٭ §٭
......................... ٭ §٭ ..............................٭ §٭
.............................. ٭ §٭ ......................٭ §٭
.................................. ٭ §٭ .............. ٭ §٭
..................................... ٭ §٭ .........٭ §٭
........................................ ٭ §٭..٭ §٭
...............................................


ممنون زهره جون.
مریم
27 خرداد 91 14:59
بدو بیا وبم عکس پریسا و کاملیا گذاشتم


دیدمش. میسی
مادر کوثر
27 خرداد 91 16:15
وای من لازانیا خیلی خیلی دوس دارمممممممممم
همین روزا حتما درست میکنم.
البته لازانیای لقمه ای من کاملا با مال شما متفاوته


چه جوریه؟؟؟؟؟
سجّــــادم
27 خرداد 91 16:24
دستم درد نکنه!


خواهش میکنم !!!!!!
سجّــــادم
27 خرداد 91 20:26
چه خونسرد؟


چطور؟؟؟؟؟
سجّــــادم
27 خرداد 91 20:31
نه بابا برای چی؟؟؟
باران
27 خرداد 91 20:32
نه بابا.هر کی بوده دوستمون داشته.این خودش خوبه.برای شما هم گل داده؟
سجّــــادم
27 خرداد 91 20:41
نه من شوخی بر دارم

زنده باشی!!!! راستی آپ نمی کنی>؟


ایشالله فردا
سجّــــادم
27 خرداد 91 20:55
انشالله زنده باشی!
کار نداری؟
خدانگهدار...
یاعلی


به سلامت
باران
27 خرداد 91 20:56
نه یه بار هم که شده خوشحالم دوستم نداشته.فکر کردم یه شعر پر معنا.در رابطه با حال و هوای این روزها. خیلی پر رو بوده.
جانم قشنگ گفتی نمی خوام دوستم داشته باشه.شوخی کردم گلم.به دل نگیر.می دونم دوستم داری.منم دوست دارم.خدا دوستت داشته باشه...


اره دیگه . این هم شانس منه
باران
27 خرداد 91 20:56
این شکلک؟
هستم


کلیک کن
ilijoon
29 خرداد 91 20:09
به به عزيزم برا شروع خيلي خوبه اگر همينطوري ادامه بدي نقاش موفقي خواهي شد


مرسی . امیدوارم کردید
ilijoon
29 خرداد 91 20:11
اي جانممم چقده ناز خوابيده
ilijoon
29 خرداد 91 20:13
بابا هنرمند


خجالتمون ندید
مامان نيروانا
5 تیر 91 14:39
سلام عزيزم. دلم آب افتاد. حالا مطمئني بايد شكل + بذاريم ورقه ها رو. توي عكست به نظر مياد كنار هم همه چيده شدن و بعدش يه لايه ملاط و .... برم اين مدلي كه گفتي بپيچم ببينم چي ميشه. مثل دلمه ديگه نه؟


بله باید به شکل+ باشه . مثل دلمه.
مامان و نی نی ها
7 تیر 91 21:00
سلام عزیز
وااااااااااااا این غذا ها را دیدم حسابی دلم خواست ای بابا لااقل عکسشون نمیگذاشتی


سلام
خوش آمدید عزیزم
خاله ندا
12 تیر 91 1:13
واقعا دختر به این خوشکلی کی دیده و همین طور مادر به ای خوبی که با محبت میشینه و خاطرات روزانه ی دخترش را برای ما تعریف میکنه واقعا باید برای این خانواده یه کف بزنیمببخشید باید خیلی کف زد
این ها هم تازه کم است


مرسی خاله ندا.
مامان ها همه مهربون هستن.
پسراراکی
13 تیر 91 15:09
سلام خدا نگهشه داره
مامان عسل و آریا
19 تیر 91 18:35
جیگر تو بشممممممم من.مامانت که با ما قهله دیگه نمیاد پیش ما