پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل 31 : یه سفر کوچولو و حرف زدن پریسا

1391/3/28 3:48
نویسنده : مامان پریسا
1,685 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام. امیدوارم همه ی دوستان خوب باشن.

 یه مدت بود شدیدا"  هوس دلمه ی برگ مو کرده بودم و چون غذای نسبتا" سختیه ، سپردمش به مامان...نیشخندو روز چهار شنبه قرار شد مامان جون درستش کنه....

مامان جون هم که دستش درد نکنه سنگ تموم گذاشت و یه دلمه درست کرد که انگشتامونو  هم باهاش خوردیم.خوشمزهاز بعد از ظهر من و پریسا رفتیم خونه مامانم و تا شب اونجا موندیم و یه مقدار از کار های مربوط به تهیه غذا رو کمکشون انجام دادیم.

خلاصه تا ساعت 10 شب طول کشید وبعدش هم رفت روی گاز تا فردا صبحش که دیگه حسابی جا افتاده بود و بسیار خوشمزه و جای همه خالی .....تشویق

  ziba                                        ziba

روز جمعه همراه با عمو محسن و خاله مینا رفتیم به یه منطقه ی تفریحی به نام (مال آقا) که نزدیک شهرستان ایذه قرار داره.منطقه خوش آب و هوا با یه  رود خونه کوچیک و پر از باغ و درخت میوه . از صبح زود رفتیم و بعد از ظهر برگشتیم.

جای همه خالی بود  . خیلی خوش گذشت. جزئیات سفر رو با عکس ها در ادامه براتون میذارم.

 zaib                      zaib                             zaib

حالا کمی هم از پریسا خانم......

پریسای ما عاشق ترشی خوردنه چه هله هوله باشه چه ترشی معمولی . کلا" شده رقیب من!!!!! منتظرکافیه ببینه من دارم یه چیز ترش میخورم . میاد میشینه پیشم و تا تموم نشه بلند نمیشه !!!!!کلافه

البته شیرینی هم خیلی دوست داره  و فقط هم شیرینی کاکائویی !!! وقتی شیرینی می خواد میره سر یخچال به بهونه آب خوردن. وقتی در رو باز میکنم  تند تند میگه شی ینی ،شی ینی

و تا 2 - 3 تا نگیره ول کن نیست.

ziba                                                     ziba

وقت نهار میاد پشت اوپن و داد میزنه بابا بیا قدا . بابایی هم هر کجاست باید خودشو برسونه وگرنه پریسا به کار خودش ادامه میده و بدون بابایی غذا نمی خوره.بغل

ziba                                 ziba                                  ziba

کتاب خیلی دوست داره. تصاویر کتاب ها رو با دقت نگاه میکنه و هر اسمی که برای تصاویر میذارم ،تکرارشون میکنه. مثلا" تصویرپیر زن ببینه میگه ماما جو (مامان جون) و تا برگ آخر دنبال مامان جون میگرده.

ziba                                           ziba                                      ziba

چند تا کلمه هم به زبون خودش تکرار میکنه =

دایی = دایی

موش = موش

خووشید = خورشید

خوونه = خونه

موس = موز

عموسن = عمو محسن

عمَدو = عمو محمود

دایی یا = دانیال

بلاله = بهاره

خَدوش = خرگوش

اقاق = اتاق

موجه = مورچه

اقاشی = نقاشی

تا دفتر و خودکار دستمون میبینه ،میاد سراغمون و میگه اَقاشی .... و دیگه کار ما تعطیل میشه. باید دفتر و مداد رنگی بیاریم تا خانمی اَقاشی بکشه . از دفتر هم که خسته شد میره سراغ دیوار ها.....

 ziba                                    ziba                               ziba

عاشق تولد شده . هر چیزی که با تولد مربوط بشه ،شروع میکنه به خوندن تبلو تبلو  .

از لباس صورتی تولد خودش تا کلاه ،کیک ، دست زدن بچه ها و......تازگی ها هم این تبلیغی که پرشین تون میده برای تولد بچه ها،تا شروع میشه پریسا هم میگه تبلو تبلو.......

ziba                                          ziba                                 ziba

بقیه مطالب هم در ادامه منتظر شما هستن.

عکس ها که جالب شدن.

پریسا خانم خوشحاله چون داره میره خونه مامان جون دلمه درست کنه:

بفرمایید بقیه در ادامه....

این ها برگهای مو برای درست کردن دلمه:

مواد داخل دلمه و مامان جون که در حال درست کردن دلمه ها هستن

و این ها دلمه های آماده ی پختن:

و بالاخره آماده شدن.

پریسا خانم هم خیلی به مامان جون کمک کرد

ساعت 6 صبح و حرکت به سمت مال آقا . خورشید تازه طلوع کرده بود

پریسا هم روی پای مامان جون خوابش برد

بین راه صبحانه خوردیم و ساعت 10 رسیدیم. و یک یره پریسا خانم رفت برای آب بازی

آب سرد بود ولی حاضر نبود بیاد بیرون

بابایی هم زحمت ناهار رو کشیدن

درختی که زیرش نشسته بودیم پر بود غوره

بابایی برام یه خوشه چید ولی مجبور شدم با پریسا تقسیمش کنم.خیلی ترش بودن.

بعد از ناهار دوباره رفت آب بازی و بعد هم از خستگی بیهوش شد........

خسته نباشید .ممنون که وقت گذاشتید.

تقدیم به دوستان گلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (116)

مامان علی خوشتیپ
28 خرداد 91 8:00
میشه بگی ..........در مورد ...... میگم....


بله . میام پیشت
مامان علی خوشتیپ
28 خرداد 91 8:08
خصوصی عزیزم.
سر فرصت میام پستتو میخونم و نظر میذارم.
پست جدید نذاری تا برگردم
ولی عکس دلمه ها رو دیدم .اول صبحی دلم ضعف کرد


بله.ممنون

هر وقت تشریف اوردید قدمتون روی چشم
مادر کوثر
28 خرداد 91 8:10
وای چه دلمه هاییییییییییییی
نوش جانتون
همیشه به سفر و شادی

منم همیشه تو خوردن همه چی باید با دخملی شریک بشم یعنی اون از من میگیره


ممنون عزیزم.

بله دیگه دخترا هوووو هستن
مامان محمد صدرا
28 خرداد 91 9:42
به به !
همیشه یه گشت و گذار خاله جون !
چه بلاییه این پریسا جون !
توی آب چه جوری دوام آورده ؟؟
مامانی هم که رفته توی آب
کاش یه کم دلمه از طریق این دنیای مجازی میشد بفرستی برای ما !
ما هم هوس کردیم ولی کو حوصله مامان جون هم نمیتونه خیلی زحمت بکشه !
هر جاهستین سالم و خو ش باشین !


ممنون عزیزم.

اره اگر بدونی همش میلرزید من که خیلی ترسیدم. هر چی اصرار میکردم بیرون نمیومد.

اخر سر هم به زور بردمش بیرون.
ای کاش نزدیکم بودی حتما" برات میفرستادم.
مامان ا تنا
28 خرداد 91 12:55
وای عزیزم مال اقا من اوایل ازدواجم رفتم نگینی نداشتم خیلی بهم خوش گذشت عکسم دارم یه پست میزارم بیا ببین دلمه ها هم که معرکه بودن خدا مامانتو نگه داره مامانیم خدا بیامرز دلمه های خوشمزه ای درست میکرد.پریسا بوس بوس


باشه عزیزم . حتما" میام.
ممنون
مامان علی خوشتیپ
28 خرداد 91 12:57
خصوصی


مریم
28 خرداد 91 13:02
سلام عزیزم
قربون لغت نامه خوشگلش برم من
خوشگل خاله
عاشقشم من
هووی مامان


مسی خاله میم
محمد
28 خرداد 91 13:05
ای شاه سوار ملک هستی / سلطان خرد به چیره دستی

ای ختم پیمبران مرسل / حلوای پسین و ملح اول

سر خیل تویی و جمله خیلند / مقصود تویی همه طفیلند

بعثت پیامبر گرامی اسلام مبارک باد



ممنون.
عید شما هم مبارک
مریم
28 خرداد 91 13:06
به به همیشه به سفر اونم تو افتو


دیگه اینجا بهتر از این نمیشه خوووو
محمد
28 خرداد 91 13:06
همیشه به شادی وگردش


همچنین.
ممنون
الهام مامان رامیلا
28 خرداد 91 13:29
به به خیلی خوب بود معلومه که خوشمزه است راستی شما برای کدوم شهرید مامان پریسا


ممنون الهام جون.
میم--------❤
28 خرداد 91 16:19
سلام
دیگه من و میم صدا بزن
پریسا جون دلمه نوش جونت گلم


سلام میم جون.
دوست داریم میم جون.
طنین
28 خرداد 91 16:51
وااااااااااااای منم عاشق چیزای ترشم به به
عجب غوره هایی ادم دلش میخواد این وروجک چطوری اب سردو تحمل میکنه ماشالله


خب عشق آب بازیه دیگه.
سرماشم تحمل میکنه
الهام مامان رامیلا
28 خرداد 91 17:33
ما تهرانیم چه حیف همه دوستان خوبم شهرستان هستن و نمیشه رفت پیششون
راستی مامان پریسا شما پریسا رو از پوشک گرفتی چون من خیلی مشکل دارم با این مقوله برام خیلی سخته


خیلی از دوستا خوب من هم تهرانی هستن.
خوب شما تشریف بیارید ما در خدمت باشیم.
وااااااای گفتی پوشک واقعا" یه حکایتی داره برای خودش......
نسترن(یک عاشقانه آرام)
28 خرداد 91 17:38
سلام خانمی.
نه رمز پست سفارشی همونه فقط رمز پست آخری فرق میکنه که خصوصی میذارم براتون


مرسی عزیزم. الان میام
میم--------❤
28 خرداد 91 17:57
اسم منو به پریسا هم یاد بده
چون هیچ کس به من خاله نمیگه بچه های خواهرم(ژاله و یکتا محمد علی )بزور میگن ابجی دیگه یعنی خودشون و بکشن
اون دوتا خواهرام هم که فعلا مجردا
کاملیا هم گفت اون نی نیه(پریسا)خیلی دوستش دارم دختر خوبیه



کاملیا جونو از طرفم ببوس.
وااااااا پس چرا نمیگن خاله؟؟؟؟
پریسا میگه میم . اگر دوست داری تا بهت بگه خاله.
مامان نفس طلایی
28 خرداد 91 18:16
وای دلمه نوش جان ... همیشه به گردش باشین و خوش ... منم مثل پریسا جونم عاشق شیرینی شکلاتی ... چه خوب که کتاب دوست داره ....
اق جون تبلو


ایشالله نی نی که اومد میشه رقیب مامانی.
اق جون تبلو......
فریبا
28 خرداد 91 20:16
سلام عزیزم...
باز هم یه آپ خوشمزه ی دیگه این غوره ها رو دیدم ضعف کردم اصلا!
قربون ای شیرین زبونی های دخملی برم من


سلام فریبا جون.
ممنون.
رایین جونو از طرف ببوس
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
28 خرداد 91 20:26
عیدتون مبارک
کلی خوش گذشته معلومه الهی همیشه خوش باشید
دلمتونم دلمونو آب کرده والا


عید شما هم مبارک.
ممنون عزیزم.
سوسن
28 خرداد 91 20:29
واااااااااااای چقدر دخترمون ناز شده. مامانی براش اسفند دود کن.

مریم جون دستت درد نکنه که وقت میذاری و دستور پخت غذاهای خوشمزه ت رو برامون میذاری.

هنوز دستور پخت کیک رو نذاشتی و من همچنان منتظرم.
گریههههههههههههه




وای شرمنده.
چشم حتما" یه بار درست میکنم وازش براتون عکس میگیرم و میذارم
خاله باران
28 خرداد 91 22:17
وای وای وای خونه نو مبارک....ان شاالله خونه خودت مریم جون.بگو امین شبه عیده. عیدت مبارک...


کدوم خونه؟؟؟؟؟؟
ایشالله. خدا از زبونت بشنوه
خاله باران
28 خرداد 91 22:18
عزیز خاله با این خنده هاش.بوووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسس


مسی خاله
خاله باران
28 خرداد 91 22:54
گل سرشا را نگاه.وای خداااااااااااا....مامانی دلم براتون تنگ شده..


من هم همین طور باران جون
هدیه خدا- فریماه
29 خرداد 91 11:05
ایشاله همیشه به تفریح پریسا کوچولو.


ممنون .همچنین
فرشته مامان امین رضا
29 خرداد 91 13:38
سلام
همیشه به سفروخوشی
دست مامان جونم دردنکنه بااین دلمه ها
ببوس پریساجون


سلام
مرسی عزیزم.
ممنون
نایسل
29 خرداد 91 15:04
ای جان عزیز دلم
نایسل
29 خرداد 91 15:05
خوبی گلم


مرسی عزیزم
نایسل
29 خرداد 91 15:06
قربونش بشم با این دمله چختنش و جوججه
عجب جایی وای چه غذاهاییییی نکن اینکارارووو من حرص میخورم پای نت از بس آب دهنمو قورت میدم


اشکال نداره خانمی
مامان کوروش
29 خرداد 91 17:02
به این میگن یه خانم کد بانو قربونت برم پریسا جون نوش جونت اون دلمه های خوش مزه


ممنون.
جای شما و کورش جون خالی بود
مامان کوروش
29 خرداد 91 17:07
اومدم گپ جواب ندادی راستی کی قالب وبت رو درست کرده خیلی قشنگه منتظرتم


اومدم عزیزم
خاله باران
29 خرداد 91 18:10
سلام.منظورم قالب جدید وبلاگت بود که گفتم خونه نو مبارک.دومی هم مربوط به خونه خودت که گفتی اسانسور نداره.دعای قرار پنجشنبه شب هم که توی گست نبودم ولی به یادتون بودم برات همین بود.خونه بزرگ و راحت با اسانسور.حیاط دار باشه که بهتر.آسانسور هم نخواد....ولی تو پست خودم ننوشتم چی گفتم خودش می دونه چی خواستم... ممنون که باز عید را تبریک گفته بودی.عسل خاله را ببوس...


مریس باران جون.
این قالب قدیمیه . ولی یه مدت برش داشته بودم. دوباره گذاشتمش.
برای دعات هم میگم امین.
شاید خدا به حرف شما گوش بده......
نسترن(یک عاشقانه آرام)
29 خرداد 91 18:14
خیلی دوستت دارم پریسای نازم و مامان گلتو



ما هم شما رو خییییییییییلی دوست داریم خاله نسترن جونم.
نسترن(یک عاشقانه آرام)
29 خرداد 91 18:17
خصوصی


چشم . منتظرم.
مامان ریحان عسلی
29 خرداد 91 18:21
سلام
نوش جونتون منم دیشب بعد از چند وقت دلمه ی برگ خوردم اساسی
همیشه به گردش چه جای با صفایی
ای جونم ریحانه هم خیلی به ترشیجات علاقه داره الان هم داره ترشی موسیر می خوره فکرشو بکن که چقدر ترشه
غوره رو که دیدم دلم آب افتاد


سلام عزیزم.
نوش جونتون.
جای شما خالی
بابا این ها دیگه روی هر چی ترشی بوده کم کردن!!!!!!!!
الان به فکرت بودم. میام پیشت......
خاله باران
29 خرداد 91 18:22
دستا بالا دوباره نخوندی و نظر دادی.


در مورد چی؟؟؟؟؟؟
خاله باران
29 خرداد 91 18:24
onii?


بله هستم خانمی.
مامان فاطمه گلی
29 خرداد 91 18:38
ای جانم چه دخمل نازی منم عاشق ترشیجاتم نه حالا که دوران بارداری ودهنم اب انداخت
دستور پخت این دلمه رو تو وبتون بذارید ممنون میشم اخه بد جوری هوس کردم مریسی گلم
دخمل گل مارا هم ببوس
پیش ما هم بیاین خوشحال میشیم


چشم عزیزم . حتما" دستور پختشو میذارم.
الان میام پیشت
میم--------❤
29 خرداد 91 18:41
موافقم
که یه خواهر و خواهر زاده ی دیگه هم داشته باشم
قلبون خواهر زاده ی گلم برم


خدا نکنه خواهر جون
نسترن(یک عاشقانه آرام)
29 خرداد 91 18:44
چجوری برم صفحه دو مریم جون؟
بلد نیستم...


الان درستش میکنم
میم--------❤
29 خرداد 91 18:46
سلما خواهر بیا مطلب گذاشتم
راستی خبر فوت الینا رو فهمیدی بیچاره فقط هفت ماهش بود برین وبش به مامانش تسلیت بگین


عزیزم من که خیلی وقته پیش خبرش رو در وبم گذاشتم یعنی ندیدی؟؟؟؟؟؟
میم--------❤
29 خرداد 91 18:51
میبینا همش بجای سلام مینویسم سلما


اشکال نداره خیلی عجله داری
میم--------❤
29 خرداد 91 18:54
میدونی پریسا رو خیلی دوست دارم هم واسه اینکه دیگه خواهر زادم شده هم واسه اینکه یکی از بهترین دوستام -صدیقه - عین پریسا هست ولی چشماش سبزه




چه خوب.
خوب شما همیکی از دوستا خوب ما بودید و هستید
میم--------❤
29 خرداد 91 19:00
خصوصی


شمارشو نداری؟
میم--------❤
29 خرداد 91 19:02
نیومدی وبم


صفحه هنوز برام باز نشده
نسترن(یک عاشقانه آرام)
29 خرداد 91 19:29
من هیچوقت تو تشخیص سن افراد از روی قیافشون مهارتی نداشتم!!!


الان میام میگم
خاله باران
29 خرداد 91 19:35
مریم خانومی همه ما محتاجیم.میدونم.باید برای هم دعا کنیم.واز آقا مون بخواهیم که اونم برامون دعا کنه تا خداوند حاجتمون را بده.ولی من جدا همیشه برای دوستای خوبم که یکیش تو باشی دعا می کنم.میدونی شاید حاجتش را ادم نمی گیره ولی آرامشی که برای هم هدیه می دهیم به واسطه همین دعاست.و گاهی یه اتفاقی که ممکنه خیلی می تونسته بد باشه با دعای برای هم تخفیف داده شده...ولییییییییییییی.ما کم حوصه ایم.حق داریم.به قول حضرت خضر:
الهی و ربی من لی غیرک..(خدایا من به غیر از تو کیا دارم)
حالا دو تا معنی داره.هم اینکه خدایا تو حاجت من را ندی من به کی رو بیارم.ویکی دیگه هم اینکه خدایا من میدونم فقط تو را دارم گس باید برای تنها کسی که دارم واقعا بنده خوبی باشم....من که خودم شرمنده خدا هستم وحشتناک.خدا به بزرگی خودش بگذره ازم


با حرفات موافقم.
واقعا" ثبر ما ادمها خیلی کمه.دالبته عمرمون.
شاید تا بخواد ارزومون براورده بشه دیگه عمرمون کفاف نده......
خاله باران
29 خرداد 91 20:03
همون قبلیه شده


خب عوضش کردم
باران
29 خرداد 91 20:04
اون که قبلا بودا گفتما.همون که بچه موشک بازی میکنه
نسترن(یک عاشقانه آرام)
29 خرداد 91 20:08
نه ماشالله خوب موندین...یه اسپند دود کنید برای خودتون...


مرسی عزیزم. جدی؟؟؟؟
امیدوارم کردی
نسترن(یک عاشقانه آرام)
29 خرداد 91 20:14
نه جدی گفتم..
من بیچاره رو هرکی میبینه نیگه از سنت بیشتر نشون میدی..از بس حرص و جوشیم.تازه موهامم داره همینطور میریزه کچل شدم!!!!


به نظر من که اینطور نیست.
از مو نگو که دلم کباب میشه برا خودم....
ilijoon
29 خرداد 91 20:16
فداي دخمل شيرين زبونمون بشم


خدا نکنه عزیزم.
ilijoon
29 خرداد 91 20:17
چه عكس خوشگلي گرفتي ملوسك


مسی خاله
باران
29 خرداد 91 20:18
نه دور از جون...شما دوست خوب من هستید.منظورم به همونهاست که می دونید.هیچوقت هم نظرشون تایید نمیشه.ولی وای که چقدر دلسوزند.باز هم مراقب من هستند.کاش می خوندند و در جریان قرار می گرفتند بعد راهکار ارائه می دادند...


همین هم خوبه
نا شکری نکن دختر
ilijoon
29 خرداد 91 20:19
به به چه دلمه هايي پس بگيد شما خاندانتون هنرمندند


چوبکاری نفرمایید
نسترن(یک عاشقانه آرام)
29 خرداد 91 20:19
کلا اکثر خانوما میگن که موهاشون کمه ولی 80% یا حتی بیشتر وسواسه و اینجوری نیست.
ولی من جدی میگم توی همین دوهفته اخیر موهام نصف شده!!


به فکر عروسیت باش دختر.....
ilijoon
29 خرداد 91 20:20
چه جاي باصفايي


جای شما خالی
باران
29 خرداد 91 20:28
اره.وقعا.ببین چقدر دوست دارند


خییییییییییییلی
نسترن(یک عاشقانه آرام)
29 خرداد 91 20:38
چی بگم والا..کلا خیلی جوشی هستم برای همه چی حرص میخورم...
آره باید به فکر باشم.


حتما به فکر باش
مامان فاطمه گلی
29 خرداد 91 22:36
ای جان مرسی پس من منتظرم
در ضمن ممنون که لینک کردید مارا منم لینکتون کردم عزیزم وممنون که به ما سر زدید


خواهش میکنم دوست عزیزم.
چشم حتما".
ممنون از لینکت.
باران
29 خرداد 91 22:56
وای عکس ناژوانتون هم هست.انی سفرتون باغث شد من از سکوت دست بردارم.ویه خواننده خاموش نباشم... چقدر خوشحالم...


چه خوبببببببببببب
خوشحالم
باران
29 خرداد 91 22:59
اره یادم. چی شده؟ نفهمیدم یعنی چی؟
باران
29 خرداد 91 23:01
هان فهمیدم.نصیحت گویم را گفتی.حالا دوباره با این آخری هم به مشکل برخورده.می پرسه تو جای من بودی چکار می کردی؟ببین.من چی می گم...
باران
29 خرداد 91 23:09
یه پست طولانی راجع به شروع نوشتنم نوشتم یهو دیدم نیست.امد؟؟؟


واااااااا
باران
29 خرداد 91 23:12
اگر بگم بذار بپرسم بعد بدهم که فکری نمی کنی؟؟؟


چه فکری؟؟
مرجان مامان پریساجون
29 خرداد 91 23:48
نوش جون.منم عاشق دلمم.فصلش که میشه مرتب درست میکنیم


مرسی.
چه خوب که خودت درست میکنی. آخه یکم سخته
شيدا
29 خرداد 91 23:50
قربون پريسا شيرين زبون خاله شيدا بره از طرف يه ماچ ابدارش كنعزيزم تولد رنگين كمون متوجه منظورت نشدم ميشه واضح تر بگي ممنون عزيزم
خاله شيدا مامان پاني


مرسی خاله شیدا.
الان میام پیشت
باران
29 خرداد 91 23:55
مردها 3 تا آرزو دارند: 1.اونقدر كه مادرشون ميگه،خوش تيپ باشن 2.اونقدر كه بچه شون ميگه، پولدار باشن 3.اونقدركه زنشون شك داره، زن داشته باشن
حیران
29 خرداد 91 23:56
سلام پریسا خانوم
خوبی خانومم؟
دست مامان جون درد نکنه
دلمه نوش جونتون
جای ما هم خالی میکردید


سلام دوست عزیزم.

جای همه ی دوستان خالی بود
مامان امیرحسین و امیرعلی
30 خرداد 91 8:36
سلام
بالاخره اومدم.چند روز بود سیستمم مشکل دلشت بالاخره درست شد.میومدم دوستانو میدیدم نمیتونستم نظر بزارمو الا به یادتون بودم.
قالب پس چرا عوض شد؟؟!!


سلام.
آخی چه بد.
مجبور شدم عوضش کنم
مامان امیرحسین و امیرعلی
30 خرداد 91 8:38
دست مامانی جونم درد نکنه بابت دلمه و نوش جونتون.
چه جای با صفایی رفتید همیشه به گردش.
اخه چه پستونکیم میخوره....من 2 تا بچه هامم پستونک نگرفتن
راستی پریسا جون الان شیر چی میخوره؟؟


خواش میکنم.

این که خوبه که پستونک نمیگرفتنو
من مجبور شدم.
الان شیر پاکتی میخوره
مامان صدف
30 خرداد 91 10:03
ماشالله چه خوش سرو زبون. خدا حفظش کنه


مرسی عزیزم
پرنیا جون و مامانش
30 خرداد 91 10:42
نوش جونتون عزیزم به به چه دلمه های خوشمزه ای از همه خوشمزه تر عکسای گل دخترمون عزیز خاله است که خوردنی


مرسی عزیزم.
مامان زهره
30 خرداد 91 12:39
ديگه چي مي خواي مامان برات بپزه


همه چیز...
♥ مامان آینده ♥
30 خرداد 91 13:16
انسانهای پاک و ساده را با تمام وجود دوست دارم
همانهایی که بدی هیچکس را باور ندارند
همانهایی که برای همه لبخند میزنند
همانهایی که بوی ناب “آدم” میدهند
و من باور دارم که وجود نازنینت شایسته دوست داشتن است . . .


مرسی عزیزم.
ما هم شما رو خیلی دوست داریم
مامان سويل
30 خرداد 91 13:21
خاله ميگما....چرا به ماسر نميزنين؟


سر میزنم عزیزم
میم--------❤
30 خرداد 91 13:34
خواهری بیا کارنامه رو گرفتم


تبریک میگم ابجی گلم
مامان الهه
30 خرداد 91 14:23
همیشه به گردش باشید با دلی خوش و تنی سالم
دلم ضعف کرد با این دلمه ها منم میخواااااااااااااام
پریسا جون رو ببوسید


مرسی عزیزم.
همچنین شما و خانواده.
ممنون
میم--------❤
30 خرداد 91 14:59



قربون ابجی گلم.
مامان فرنيا
30 خرداد 91 15:00
يادش بخير من هم دوران مجردي و بعد از ازدواج قبل امدن فرنيا رفته بودم خيلي جاي قشنگيه اما انصافا خوب دوام اورده توي ان آب يخ!! ولي چه لذتي داره خواب بعد از ان همه شيطوني هم براي ني ني هم براي مامان ني ني


البته آبش درسته سرد بود ولی آفتابش گرم بود . برای همین همه میتونستن تحملش کنن.

اره واقعا" خواب خوبی بود
الهام مامان رامیلا
30 خرداد 91 15:19
سلام عزیزم منم از پوشک نگرفتم همه میگن زود باش ولی بخدا به زور که نمیشه خسته شدم بس که سر پاش گرفتم دیگه گفتم باشه خودش دوست داشته باشه میگه
بالاخره که می خوان از پوشک گرفته بشن خرجش پوشکه دیگه خواهر خودت رو ناراحت نکن مگنه نه


با شما هم عقیدم.
البته اگر اطرافیان بذارن...
الهام مامان رامیلا
30 خرداد 91 15:29
نه عزیزم خودشون خسته میشن و میگن بعضی وقتها رامیلا خودش از پوشک بدش می یاد اصلا ناراحت نباش
فکرش رو بکن بخوان عروسی کنن پوشک بشن وای چه خنده دار اصلا اینطوری نیست خودت رو ناراحت نکن بی خیال عزیزم خودت رو عشقههههههههههههههههه


وای نه دیگه تا اون موقع.......
مامان امیر مهدی
30 خرداد 91 16:08
سلام.همیشه به گردش.دست عمم درد نکنه با این غذای خوشمزس.خلاصه فکر این دل ما که نیستین.نمیگی دلمون ضعف میره من عاشق دلمم.راستی منم اپم


سلام
وست عمه ی شما هم درد نکنه.

خوب تشریف بیار تا در خدمت باشیم.

خودت نمیای تقصیر منه.

باشه میام
پری
30 خرداد 91 17:01
سلام عزیزم
خوبی؟
هزار ماشالله چه دخترخانومی داری
ممنون که به من سر زدی


سلام.
ممنون
خواهش میکنم
مامان حنا
30 خرداد 91 17:56
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟
پریسا جون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟
عززززززززیزم ماشالله هزارماشالله خدا از چشم بد حفظش کنه داره واسه خودش خانومی میشه
مهربونم رمز رو خصوصی برات ارسال میکنم
از طرف من هم گل دختر نازتو ببوس


مرسی عزیزم.
از بودنت بسیار خوشحال شدم.
ای کاش همیشه بمونی.
ممنون برای رمز
خاله باران
30 خرداد 91 18:08
دختر گلی حالش خوبه؟کار جدید نکرده؟نرفته تو خونش ؟؟؟


مرسی عزیزم.
خوبه
نه فعلا" خونه از سرش افتاده
مامان امیر علی
30 خرداد 91 18:17
آقا ما برگشتیم
به به بازم پست جدید
من عاشق دلمه ام.واقعا از 10 شب تا فردا صبح میزارین تا بپزه دلمه؟
شوخی میکنی.لِه میشه که
دسه بابایی هم درد نکنه برای جوجه ها.هوسم شدش
راسی چه جوری میخوری غوره.من دو تاشو به زور میخورم از بس ترشه


خوش امدید
بله جای شما هنوز خالی مونده
رو حرارت کم له نمیشن
من همر 2 تا بیشتر نخوردم
باران
30 خرداد 91 18:29
قالبه کودک؟ توی بلاگفا؟


نه انتقال کل ....
مامان سونیا
30 خرداد 91 18:32
وای قربونت بشم که انقدر شیرین زبونی خاله


خدا نکنه خاله
میم--------❤
30 خرداد 91 18:36
سلام خواهر
عصر زیبای بهاریت همراه با افتو زیبا و حضور پر مهر خورشید بخیر


سلام میم جون.
بخند بهم خواهر جون
باران
30 خرداد 91 19:09
حرفم فایده ای داشت؟؟؟


دارم برسیش میکنم
مریم--------❤
30 خرداد 91 20:10
سلام
از حرفم ناراحت شدی؟


وااااااا چرا ناراحت؟

مگر کسی از ابجی گلش ناراحت میشه
♥ مامان آینده ♥
30 خرداد 91 20:25



مرسی خانمی
مادر کوثر
30 خرداد 91 22:17



خاله باران
30 خرداد 91 23:18
یه بار دیگه برو تو وبم.اون ادرسه که گفتم را ببین.جالبه


عالی بود
مادر کوثر
30 خرداد 91 23:53
خصوصی


باشه عزیزم
مادر کوثر
31 خرداد 91 0:14
وااااااااااااااااای مامانیییییییییییییی. چقد تو مهربونیییییییییییییییییییی
مرسی از اینهمه محبت گلمممممممممم

اما عزیزدلم مشکل من ساختن کد آهنگ نیس. تازه همه ی آهنگای خاله شادونه هم دارم
منتظرم ببینم چی به دلم میشینه
تو مایه های محسن یگانه یا پویا بیاتی و یا مهدی یغمایی
مهدی یغمایی اونروز تو شبکه جام جم آهنگ احساس رو خوند اما تو نت هر چی سرچ کردم نبود

میگردم ببینم پیداش میکنم یا نه....
مامان اسراواسما
31 خرداد 91 1:54
سلام عزیزم!خوبین؟چقدر دلم برا دیدن چهره خندون پریسا تنگ شده بود.بوسش کن حتما
دلمه نوش جونتون.
راستی ما از این غوره ها تو حیاطمون داریمااااااااااگه خیلی دوس داری برات بفرستم.


سلام
ما هم دلمون برای شما تنگ شده.
عالی میشه اگر بفرستی
مامان اسراواسما
31 خرداد 91 1:55
بازم سلام یادم رفت بگم پستمون کامل شد.


الان میام
پرنیا جون و مامانش
31 خرداد 91 8:23
قربون این دختر گلمون بخورمت عزیز خاله عسلی


خدا نکنه خاله جون.
مادر کوثر
31 خرداد 91 8:43
عزیزم ممنون از لطفت من با مرورگر کروم و فایرفاکس وبلاگتو باز کردم اما اون کدهای موزیک برای من پخش نمیشه. فقط نوشته ساخت کد موزیک آنلاین


حیف شد
میم--------❤
31 خرداد 91 13:52
سلام عزیزم
مامان ماهان اومد وبم
اخه براش نظر گذاشته بودم
خدا رو شکر حالش خوبه و دوست داره که توی تاستون زیاد به نت سر نزنه


خدا رو شکر که خوبه . ممنون که بهم خبر دادی
الهه مامان روشا جون
31 خرداد 91 14:18
قربون اون حرف زدن خوشگلت بشم عزیز خاله.کی ببشه روشای منم انقدر بامزه نطق کنه من واسش خود کشی کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ایشالله به وقتش
الهه مامان روشا جون
31 خرداد 91 14:19
راستی مامانی عکسای دندونی روشا جون رو گذذاشتم .دوست داشتی بیا پیشمون.


مبارکه چشم حتما" میام
مامان ملینا
31 خرداد 91 14:33
وای الان وقته ناهاره با دیدن این دلمه ها دلم دلمه خواست .نوش جونتون .
وای تو آب سر رفتی داری بازی میکنی عاشقتم عزیزم


طرز تهیه هم نوشتم
مامان احسان
31 خرداد 91 14:36
سلام همیشه به گشت خانومی


مرسی عزیزم
میم--------❤
31 خرداد 91 14:40
حسنی مطلب گذاشت
http://www.222222.niniweblog.com/


الان میام
میم--------❤
31 خرداد 91 21:35
خصوصی


الان میام پیشت
سمانه مامان پارسا جون
1 تیر 91 1:36
سلام عزیزم خوبید؟
پریسا گلم خوبه؟
نوش جونتون این دلمه های خوشمزه
چقدر ناز خوابیده
دلم غوره خواست


ممنون عزیزم
خاله جون
2 تیر 91 18:06
مرسی اومدین پیشمون
همیشه به گردش
قربون فرهنگ لغتت برم


مرسی خاله جون
مامان یاس
3 تیر 91 18:37
تولده تولد زودی بیایید تولد نی نی های من
صلوات


مبارک چشم
مامان تارا
3 تیر 91 20:25
وااااااااای چه انگورایی فکم درد گرفت . ایشالا همیشه بهتون خوش بگذره معلومه سفر خیلی خوبی بوده




جای دوستان خالی بود
مامان ماهان
7 تیر 91 13:17
نوش جونتون چه دلمه هایی
دست مامان جون درد نکنه
همیشه به گشت و گذار عزیزم


ممنون. جای شما خیلی خالی بود.
انیس کوشولو
9 تیر 91 2:46
ای جانم...............ناناسی
خاله باران
9 تیر 91 13:25
سلام.مامانیه ناز.خوبی عزیزم.گفتم بیام حاظریم را بزنم.... هنوز زنده ام.از زیر طعنه ها متاسفانه بیرون امده.اونم زنده...


سلام
ایشالله همیشه سلامت باشی و لبت خندون.
خاله باران
9 تیر 91 13:25
دوستت دارم یه عالمه هر چی بگم باز کمه....


ما بیشتر.....
اسرين واحدي
10 تیر 91 9:29
سلام پريسا خانم خيلي ماهي اگه ميشه به منم سربزنمنم 10 سلالم تو چند سالته باي


سلام.
ادرس نذاشتی چطور بیام؟؟؟؟؟؟