پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل 29 : پریسا و آشپزی

1391/3/20 5:02
نویسنده : مامان پریسا
2,414 بازدید
اشتراک گذاری

                    ziba zibaziba zibazibazibaziba

سلام

وقتی بخوای تند تند پست جدید بذاری نتیجه این میشه که هیچی برای نوشتن نداری!!!!!

ولی تصمیم دارم از این به بعد زود به زود پست جدید بذارممژه

                                 

سه شنبه شب حوصله ی 2 تایمون حسابی سر رفته بود. ساعت 10 و نیم یه دفعه تصمیم گرفتم پریسا رو ببرم پارک.

سریع آماده شدیم و رفتیم. البته با این عادت جدید پریسا خانم که برای من شده مایه ی دردسر....

یه توپ این دستش و یه عروسک اون دستش !!!!!

بهش میگم عزیزم اینطوری نمیشه دستت رو بگیرم. ولی کی که گوش بده. خلاصه به هر زحمتی بود از خیابون شلوغ رد شدیم. حاضر نبود یکیشونو بهم بده یا دستش رو بگیرم. کلا " از اومدن پشیمونم کرد.

بالاخره و خدا رو شکر به سلامت به پارک رسیدیم.حدود نیم ساعتی تاب بازی کرد و بعد بابایی که بیرون بود و بهش اطلاع دادم که کجا هستیم اومد دنبالمون.

سرراه رفتیم به مامانم سر بزنیم. بابایی هوس کرد تا پریسا رو با موتور دایی ابراهیم تاب بده.

من هم رفتم باهاشون. چقد پریسا ذوق کرد و خندید. چون بار اول بود که سوار موتور میشد.

سر راه هم فالوده گرفتیم و برگشتیم خونه مامان جون........

                                                                        

 پنج شنبه هم که دعوت بودیم برای حنا بندون . با اینکه خیلی خلوت و مهمانی خودمونی بود ولی صدای سیستم به قدری بلند بود که تا فردای اون روز گوشم کیپ بود.

از رفتن به اونجا هم پشیمون شدم.

 و روز جمعه هم که عروسی بود. در کل خب بود ولی اگر این صدای گوش خراش نبود شاید بیشتر به من خوش میگذشت.....

                                

دلیل اصلی برای گذاشتن این پست ، قولی بود که به نسترن جون دادم.

برای دستور پخت یه مدل کتلت . نسترن جون ببخش که دیر شد. دستور پخت و عکسها ی پریسا هم در ادامه منتظر شما هستن.غذای کامل و خوشمزه ایی هستش. به یک بار درست کردن می ارزه.....چشمک

بفرمایید

 

 

 

 ziba

مواد لازم برای کتلت: (البته اسم این کتلت نمیدونم چیه . اگر اسمش رو میدونید یا اسم مناسبی بلد هستید ، براش بذارید. ممنون)

مواد خمیر کتلت:

سیب زمینی متوسط 4 عدد

تخم مرغ 1 عدد  ( چون خمیر باید سفت باشه برای همین تخم مرغ باید کم استفاده بشه)

نمک ، فلفل ، زردچوبه، ادویه به اندازه

....................................................................

مواد لازم برای وسط کتلت:

گوشت چرخ کرده 150 گرم

پیاز متدسط 1 عدد

کشمش یا زرشک مقداری

فلفل دلمه ایی 1 عدد

قارچ متوسط 3 عدد

رب گوجه 1 یا 2 قاشق غذا خوری

ادویه ،نمک، فلفل ، زرد چوبه به اندازه

.........................................................................

طرز تهیه:

ابتدا سیب زمینی را پخته و رنده میکنیم . تخم مرغ و ادویه را اضافه کرده و خوب مخلوط میکنیم.

پیاز را ریز خرد کرده و تفت داده و گوشت چرخ کرده را اضافه و سرخ میکنیم. فلفل دلمه ایی خرد شده و قارچ خرد شده را اضافه و بعد از کمی تفت دادن ، کشمش یا زرشک را اضافه میکنیم.

سپس ادویه و رب را هم اضافه و بعد از اینکه خوب مخلوط شدن. از روی حرارت برمیداریم تا کمی خنک بشه.

.........................................................................

برای تهیه کتلت:

ابتدا ماهی تابه را با روغن روی حرارت گذاشته و مطمئن بشید که داغ شده. کمی از خمیر را برداشته (به اندازه یه تخم مرغ) کف دست ان را پهن میکنید اما نازک نشه. حدود یک قاشق از مواد را روی خمیر گذاشته و کم کم خمیر را جمع میکنیم اما به شکل گلوله نباشه بلکه تخت باشه که راحت سرخ بشه.

سپس در ماهی تابه گذاشته و دقت کنید چون سریع قرمز میشه و باید دوطرف اون قرمز بشه.

کتلت بسیار خوشمزه اییه توصیه میکنم حتما" امتحان کنید.

 این کتلت ها. یادم نبود که از مراحل اماده سازی هم عکس بگیرم

این هم یه مقدار از مواد که اضافه اومدو پریسا از این خیلی خوشش اومد

واین بین کتلت و قرار دادن مواد در بین اون.

ziba

خب حالا عکسهای پریسا خانم:

سوار ماشین شدیم که بریم عروسی. اگر دقت کنید میبینید که کوله بار خانم همراهشه.(که همیشه باید یه چیزی با خودش برداره بیاره)

این جا هم عروسی. از بس که صدا بلند بود من اومدم این طرف و چند عکس از خانمی گرفتم.

 

و یکی دیگه......

موقع برگشتن راضی نمیشد که من بشینم و با کلی غر غر گذاشت سوار بشم.

منتظر

آخر سر هم رفت نشست تو بغل بابایی و از بوق زدن کلی کیف کرد.

راستی این عکس هم مال شب حنا بندون. و پریسا خانم که طبق معمول دست پر تشریف بدون برای مراسم.

 

باران جون دیگه عکس نداشتم برای این پست . اگر کم بودن ببخش.لبخند

و ممنون از همه ی دوستان گلم که تشریف آوردید.

تقدیم به شما.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (111)

مامان امیر علی
20 خرداد 91 7:01
بابا ایول ما تصمیم میگیریم کم کنیم و تو زیادش میکنی.ایول.خسه نباشی

معلومه کتلته خیلی خوشمزه اس


فعلا" یه تصمصیه تا عملی بشه خیلی راهه
اره خیلی
مامان امیر علی
20 خرداد 91 7:01
دلم به غارو غور افتاد کله صبحی


خب درستش کن.
پشیمون نمیشی
مامان امیر علی
20 خرداد 91 7:01
راسی منم بعضی وقتا با امیر به مشکل بر میخورم سر جلو نشستن


گاهی سر جلو نشستن و گاهی هم عقب نشستن!!!!!!!
مامان امیر علی
20 خرداد 91 7:02
راسی ما هم عروسی بودیم.چه تفاهمی


چه خوب.
فقط خدا کنه مثل من اذیت نشده باشی
مامان فرنيا
20 خرداد 91 8:23
واي چه دختر خوشملي شده ميگما ان زنجير كه به لباسش است را دختري دست نميزنه؟! اگه فرنيا بود كه در عرض ثانيه اي خدمت زنجير رسيده بود اصلا كسي ان زنجير را نميديد بجز اقاي فروشنده لباس


نه دست نمیزنه . اصلا".
اتفاقا" هواشم داره که خراب نشه. تا سنجاقش باز میشه میاد پیشم که براش ببندم.
فرزانه
20 خرداد 91 8:42
سلام مامي پریسا جون.امیدوارم دخمل گلت خوب باشه.این پستت رو خوندم و از دستور پخت اون کتلت خیلی لذت بردم.امشب حتما برای آقای همسر تهیه می کنم مرسی خانمی .موفق باشید .روی ماه دختر نازت رو ببوس .


سلام فرزانه جون.
مار خوبی میکنی.
حتما" خوشتون میاد.
مرسی عزیزم
مامان سانای
20 خرداد 91 8:44
از شکل کتلت مشخصه خوشمزه است.



توصیه ی من به یکبار درست کردنشه. خیلی خوشمزه میشه
مامان علی خوشتیپ
20 خرداد 91 14:05
همیشه به عروسی ایشاالله عروسی پریسا جونم.البته به جای توپ و عروسک دسته گل دستش باشه
منم از ای کتلتا درست میکنم ولی بهش میگیم پیراشکی سیب زمینی .بعضی هم بهش میگن کوکوی شکم پر.واقعا خوشمزه میشه.البته من توش کشمش نمیذارم،فکر کنم با زرشک خوشمزه تر بشه
خیلی خوبه از این دستورا تو وبامون بذاریم.کاش میشد هر کی غذاهای محلیشو بذاره...
دستت دردنکنه دستور خوبی بود


ایشالله.
بله خیلی خوشمزن.من هم با زرشک درست میکنم. پری خانم کشمش دوست نداره. بار اول که با کشمش درست کردم هیچ نخورد.
فکر خوبیه من که دوست دارم.
مامان ا تنا
20 خرداد 91 14:06
حتما درست میکنم .دخملت هم خیلی ناز شده ماشالله


مرسی عزیزم
مامان علی خوشتیپ
20 خرداد 91 14:06
راستی یادم رفت بگم پریسا جونم رو هم ببوس از طرفم


چشششششششششششم
شما هم علی جونمو ببوسسسسسسسسسس
مامان علی خوشتیپ
20 خرداد 91 14:06
به کوری چشم دشمنان هم نظر زیاد میذارم.هم هی میام سر میزنم


ابجی گلم هستی
بوسسسسسسسسسسسسسسس
بهار(مامانی شهراد)
20 خرداد 91 14:16
میپذمش


طنین
20 خرداد 91 14:48
چه باحال منم چند شب پیش درست کردم این عذا رو
من که بهش میگم پوره ی سیب زمینی شکم پر
وروجکت چقدر ناز شده تو عروسی


سلام طنین جون.
من که خیلی این غذا رو دوست دارم.
ممنون.
نسترن(یک عاشقانه آرام)
20 خرداد 91 15:22
سلاااااااااااااام
تازه از مسافرت رسیدم خونه!نظرتون الان دیدم.مرس که دستور پختو گذاشتید.یه کم استراحت کنم آپ کنم میام پیشتون مطالبو میخونم.بوووووووووووس


سلام گلم.
باشه عزیزم. من هستم.
نایسل
20 خرداد 91 15:40
قربونت برمممم چقدر خوشگل میزنه معلومه خوشمزه است

دختر ماهتو ببووسسسسس


به نظر خودم که خیلی خوشمزس.
مرسی الناز جون
نایسل
20 خرداد 91 15:40



خودت گلی
دیگه گل واسه چی
مامان ابوالفضل
20 خرداد 91 15:44
همیشه به شادی و عروسی
دخملی تو شب حنابندون با موهای خرگوشی خیلی نانازی شدی


بار اول بود خرگوشی میبستم.
خودم هم خوشم اومد
الهه مامان روشا جون
20 خرداد 91 16:01
وای از قیافه اش که معلومه خیلی خوشمزه است خدا کنه منم زودد زود بزرگ شم تا مامانم از اینا واسم بپزونه.راستی مامانم آپ کرده. خاله جون بیاید پیشمون.


ایشالله دختر گلم مامانی غذاهای خوشمزه به شما میده.
چشم عزیزم الان میام.
نایسل
20 خرداد 91 16:29
هی خواهر تا اومدم مشغول غذا درست کردن شدم 6 هم کلاس یوگا دارم دارم از خستگی میمیرم


خسته نیاشی آبجی گلم.
خاله جون
20 خرداد 91 18:55
سلام دوست گلم دخمل خشملی داری و البته دخملتم مامان با سلیقه ای داره ما به این میگیم سیب زمینی شکم پر وااااااااااااااااااای دلم خواست چون خیلی وقته که درست نکردم از یادآوریت ممنون راستی من با سیب زمینی پخته درست میکنم شما چطور


سلام خاله خانم گل.
اولا" ممنون که تشریف اوردید.
دوم اینکه خوبی از خودتونه.
و سوم اینکه بله حتما" باید پخته باشه.
فریبا
20 خرداد 91 20:36
امشب که مهمونم... فردا اگه شد درستش می کنم ببینم چیه این معجون شما!
البته صد در صد به پای دستپخت شما نخواهد رسید


خوش بگذره.
شما که ماشالله خودتون یه پا استاد هستید.
سجّــــادم
20 خرداد 91 21:09
سلام بر همسنگر خوبم...

به دلایل مختلفی آدرس وبلاگ قبلی ما حذف و به این آدرس منتقل گردید:
http://worldprayer.blogfa.com/
و کد لوگوی ما تغییر یافت به این:


سلام
ادرس و لوگو تصحیح شد.

لطفا اگر قبلا با شما تبادل لوگو و لینک کردم آن ها را اصلاح کنید و اگر هم تا به حال تبادل لینک و لوگو نکردیم، من منتظرم ...
و خواهشمند است که به دیگر دوستان هم اطلاع دهید...
یا علی...
اجرکم عند الله!



نسترن(یک عاشقانه آرام)
20 خرداد 91 22:44
مرسیییییییییییییییییییی که برام دستور پختشو گذاشتین.بابا خوش قول
عالییی بود چقدر خوشمزه به نظر میرسه دهنم آب افتاد.منم که شکموووووووووووووووو


پس زود درستش کن ببینم چکار میکنی
خاله باران
20 خرداد 91 23:09
کیفش را نگاه خداجونم.واییییییییییییییییی
مامانی خوب بزرگ شده.مثل شما که کیف دارید.مگگر پریسا می گه شما کیف نیارید>خوب شما هم نگید.

ولی خاله مامان گناه داره.قربونت بشم...


من که کاری بهش ندارم خاله باران.
مشکل اینجاست که کمی بعد حمل و نقلش میفته گردن خودم!!!!!!!
مامان کوروش
21 خرداد 91 0:20
پریسا جون همیشه به عروسی راستی مامان گل اون عکس پریسا جون که با فتوشاپ گذاشتی کار خودته منتظرت هستم


ممنون دوست گلم.
نه قاب آماده استفاده کردم.
باشه الان میام.
سجّــــادم
21 خرداد 91 7:29
سلام خواهش می کنم*
آخه چون آدرس قبلی خیلی طولانی و بی معنی بود والبته آدرس قبلی چون تازه کار بودم به طور ناشی گری انتخابش کرده بودم ولی به نظر خودم این خیلی بهتره...
ممنون بابت زحماتتون


سلام
خواهش میکنم
مامان صدف
21 خرداد 91 8:24
شما با افتخار لینک شدید. ممنون که به وبلاگ صدفی سر زدید.


شما هم لینک شدید عزیزم.
مادر کوثر
21 خرداد 91 9:27
وای چه کتلت خوشمزه اییییییییییییی
چه دخمل نانازییییییییییی
چه مامانیه مهربون و کدبانویییییییییی
ماشالله


ممنون مامان کوثر جون.
شما لطف دارید عزیزم
مامان زهره
21 خرداد 91 9:40
چقدر پريسا جونم ماه شده انشاء الله روز حنا بندان خودش.
چه كتلت هاي بر رو رو داري حتما درست مي كنم


مرسی زهره جون.
مامان امیرحسین و امیر علی
21 خرداد 91 9:49
سلام همیشه به عروسی.
این عادتی که داره با خودش وسایل و بر میداره از سرش میفته.پسر منم با خودش یه 10 تا ماشین بر میداشت میگفت بریم.
راستی اسم اون غذا پیراشکی گوشت .البته من یه وقعتایی به جای سیب زمینی از خمیر پیراشکی استفاده میکنم.
ممنون از امو زشت.


سلام
مرسی عزیزم.
خدا کنه که از سرش بیفته.
برای من دردسر سازه......
اون که اصلا" پیراشکی میشه دیگه
مامان امیرحسین و امیر علی
21 خرداد 91 9:50
راستی عکسهای گل دختری هم قشنگ بود ببوسش.
راستی شما ساکن کجایید؟؟؟


مرسی عزیزم.
چشم.
اهواز گلم
نایسل
21 خرداد 91 13:00
عزیز دلم مرسی قابل نداره چشات خوشمل میبینه
خوهر دوستم لباسارو از ترکیه اورده همه جا گرونه اما اینا خیلی خوب بود


خب ما هم سفارش میدیم!!!!
نایسل
21 خرداد 91 13:00
چیو میخوای بم بگی عزیز دلم >


وقتی بودی میگم
نایسل
21 خرداد 91 13:01
قربونت برم دلم گرفته بود آخه منم
تورو خیلی دوست دارم بدون دوستام اینجا نمیتونم


قربون دلت برم ابجی گلم
الهام مامان رامیلا
21 خرداد 91 13:14
سلام عزیزم ممنون که سر زدی ماکه خوشحال می شیم باشما آشنا بشیم خیلی خیلی
رامیلا هم همینطور ماشالله قیافه پریسا جان مثل خانما می مونه خدا نگهش داره


سلام
مرسی عزیزم.
رامیلای شما هم ماشالله خانمه.
با افتخار لینک شدید
هادی
21 خرداد 91 13:25
ممکن است گاهی گریه کنم ولی هیچگاه در تنهایی گریه نمیکنم خداوند اینجاست اشکهای مرا پاک می کند...چون... قلب من خانه ی خداست ممکن است گاهی بیفتم و بلغزم اما هرگز در سقوط تنها نمی مانم خداوند هست و مرا بلند می کند... چون... قلب من خانه ی خداست شاید گاهی رنج بکشم اما هرگز در این رنج کشیدن تنها نمی مانم پروردگار مرا از رنجها رها می کند...چون... قلب من خانه ی خداست خوشحالم برای اینکه میدانم هرگز تنها نیستم خداوند همواره با من است...چون... قلب من خانه ی خداست...
الهام مامان رامیلا
21 خرداد 91 17:19
سلام خانمی شما هم باافتخار لینک شدید و شدید یکی از دوستان خوب ما


مرسی عزیزم.
شما لطف دارید.
دوست گلم
بهـــــــــــــار
21 خرداد 91 18:42
سلام گلممممممممممممممممممممممم وای ببخشی ازم دلخور نشو جریان داره میخواستم شب بیام جوابتونو بدم یادم رفت تو پست براتون بنویسم وبلاگتون نمیدونم چرا باز نمیشد منو ببخش عشقمممممممم


سلام عزیز دلم.
خوشحالم که خوبی
همین برام کافیه
بهـــــــــــــار
21 خرداد 91 18:43
این 5شنبه نوبت دارم عصر چهارشنبه میرم فدات بشم


به سلامتی ایشالله
بهـــــــــــــار
21 خرداد 91 18:45
این کتلتت معلومه خوشمزس بیام بزنمت من دلم خواست


حالا یه بار ژریمو بذار کنار
بهـــــــــــــار
21 خرداد 91 18:46
من گفتم معلومه دستپختت خوبهراستی بابت اون اهنگ یه دنیا تشکررررررررررررر ادرسو برات میذارم فدات بشم خواهری بازم میگم منو ببخش مگه میشه مامان پریسا فراموش بشه


در خدمتیم عزیزم
خیلی گلی .قربون دوست گلم
بهـــــــــــــار
21 خرداد 91 18:47
یه چیزه دیگه بیای اصفهان باید خودت برامون اینو درس کنی قول بدهههههههههه


یعنی خودت نمیخوای بیای اینجا؟؟؟؟؟؟
مامان امیرحسین و امیر علی
21 خرداد 91 18:54
ممنون دوست مهربونم که میای پیش ما.
شرمنده شدم اومدی عکسها نبود.باز گذاشتم .گفتم خبرت کنم.
چه خوب کخ واکسنش راحت بوده.
گل دخترو یه بار دیگه ببوس.


الان میام.
مرسی عزیزم.
مامان اسرا واسما
21 خرداد 91 18:55
سلام عزیزم خوبین؟همیشه به عروسی و شادی
کتلت عالی بود
پریسا جونمو ببوس
یه مسا فرت کوچلو اومدم اردبیل خونه ال آی جونینا فک کنم تا آخر هفته اینجا باشم


سلام
چه خوب
خوش بگذره
بهـــــــــــــار
21 خرداد 91 19:12
سلام گلم اول بگو بخشیدی؟ تقصیر من نبود اما باید برات مینوشتم
خب راه اصفهان صافتره شما باید بیایید:


از اومدن که میام ولی شما هم باید تشریف بیارید
بهـــــــــــــار
21 خرداد 91 19:13
Dآره خواهری کاش زودتر آشنا میشدیم چه خوب میشد میومدید خونمون


حیف شد
بهـــــــــــــار
21 خرداد 91 19:13
خب باید یه فکری کنیم یا ما میام یا شما ؟


هر دو
بهـــــــــــــار
21 خرداد 91 19:15
تولد پریسا جوون کیه؟ این دعوتو رو نمیشه رد کرد باید تلاشممو بکنم که بیایم


17 آبان
بهـــــــــــــار
21 خرداد 91 19:17
چشم جیگرمممممممممم شما هم باید بیاید اینجا که میدونی هر چی بیای کمه خیلی جا برا دیدن داره


اون که بله .
جاهای دیدنیش تمومی نداره ماشالله
بهـــــــــــــار
21 خرداد 91 19:22
تولد پریسا وقت خوبیه بتونیم به روی چشم حتما میایممممم با کمال میل


خیلی خوشحالم کردی.
باور کن
از صمیم قلب خوشحال شدم.
خدا کنه به حرفت عمل کنی
مریم -----------♥
21 خرداد 91 19:24
مو هم میخوام
راستی کاملیا سه شنبه میاد
پریسا ببوس


بفرما گلم در خدمتم.
چه خوب منتظر عکساش میمونیم.
مرسی عزیزم
بهـــــــــــــار
21 خرداد 91 19:25
عزیزه دلم من برم برگه هامو صحیح کنم شب دوباره میام بای جیگلممممممممممممممممم


باشه گلم.
به کارت برس
بای
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
21 خرداد 91 21:49
اسم کتلت: خوسمزه
باید خوشمزه باشه دستت درد نکنه
عکس آخریه دخملی خیلی نمکی شده
یه عالمه بووووووووووووووس واسه دخملی
.و مامانی


ممنون گلم
خواهش میکنم. چشماتون قشنگ میبینه.
بهـــــــــــــار
21 خرداد 91 23:29
عشقم تمام سعیمو میکنم که بیام کلی برگه دارم تا فردا باید تحویل بدم


خسته نباشی گلم.
باشه حتما" منتظرم
خاله جون
21 خرداد 91 23:48
سلام دوست گلم ممنون که به ما سر زدی
شما هم با افتخار جز دوستان ما شدین


سلام.
مرسی عزیزم.
البته شما هم لینک شده بودید
نایسل
22 خرداد 91 1:51
ای جون دلم چقدر بهتون خوش گذشته همیشه به گردش


مرسی گلم. همچنین
نایسل
22 خرداد 91 1:51
حتما باید یه قرار بزاریم بدونم چه خبر بوده


باشه.حتما".
آکام
22 خرداد 91 7:36
پست خوشکل وخوشمزه به این میگن ما که دلمون به غوروغار افتاد
بله اون وبلاگ مال بابای آکامه ومدیریتشم کلا با خودشه


مطالب بسیار خوبی داره
آکام
22 خرداد 91 7:37
سلام بابای اکام مسابقه را در هر دو وبلاگ قرارداده بود وگفت به همه اطلاع داده شرمنده دفعه بعد


خواهش میکنم.
ایشالله
سمانه مامان پارسا جون
22 خرداد 91 10:29
فکر کنم اسمش کتلت شکم پر باشه
جالب بود وقت کنم درستش میکنم
عکس گل دختر هم خیلی بامزه بود
آخه شیطون کی با توپ بلند میشه میره عروسی


پریسای ما از این کارا میکنه!!!!!!!!
مامان امیرعلی
22 خرداد 91 11:31
کجایی مریم جون.دلمون ترکید واست


مرسی گلم من که همیشه هستم
نایسل
22 خرداد 91 11:44
آخی عزیز دلم مرسیییییییییییییییی
نایسل
22 خرداد 91 11:45
چشای خودت خوشگله جیگر من
مریم
22 خرداد 91 11:50
سلام
کاملیا سه شنبه میاد تهران ساعت 8 صبح البته 10 تهرانه
1.مثل همیشه برنامه تابستون بخور بخواب-توی بوشهر-به همراه ژاله و یکتا کاملیا و نیلوفر-دل همتونم آب(الته جز شما که خوتو جنوبی هسین، توسون اونجا هسیتو)
2.شاید هم تهران و تحمل کنم و برم کلاس فتو شاپ البته برای بزرگسالان
اما نمی ارزه، سه ماه بخور و بخواب تو بوشهر قابل مقایسه با کلاس فتوشاپ تهران نیست
بوشهر و عشقه
شاید ما دیگه نیایم تهراناخه ما علاده بر اون خنمون که تو روستا هست تو خود شهر بوشهر یه خونه داریم 140 متری هست خیلی هم خوبه 2 سال ساخته و نو
خیلی از تهران بهتره اما...هوا اونجا بده تهران هواش خیلی بهتره
بوشهر تهران
بوووووووووووووس


به هر حال نذار وقتت هدر بره.
برنامه ریزی کن و خوب استفاده کن.
منتظر پستای جدید هستم.
خب هر جا یه خوبی داره یه بدی.
مامان ریحان عسلی
22 خرداد 91 12:15
سلام
یه وقت به ما سر نزنیدا حالا ما مسافرت بودیم شما چی ای بی معرفت


سلام گلم.
به خدا همش تو فکرت بودم.
الان میام. شرمنده
مامان زهره
22 خرداد 91 13:08
هميشه گل باشي و خوش


مرسی زهره جان
فرشته مامان امين رضا
22 خرداد 91 13:14
سلام

بسلامتي هميشه به عروسي.ببوس دختربانمك
بابت كتلت هم ممنون

آپم تشريف بيارين.


سلام
نوش جان عزیزم
چشم.
محمد
22 خرداد 91 13:39
همیشه به شادی وعروسی
عجب کتلت خوشمزه ای .رفتم آماده کنم برای ساندویچ فروشیم.


ممنون
موفق باشید
نایسل
22 خرداد 91 13:47
هستم عزیزم بوسسس


اومدم
نایسل
22 خرداد 91 13:56
تو خسته نباشی عسیسمم
نایسل
22 خرداد 91 13:57
من نمیدونم چی هستش
نایسل
22 خرداد 91 14:01
آخی عزیززز دلم ولی خب تو شکر خدا یه دختر داری من که هچی ندارم الهی بمیرم برات گلم
نایسل
22 خرداد 91 14:05
خب من الان اگه بیارم همه دنمو سرویس میکنن به خصوص مامانم شوهرم
بایدبزارم 1 سال دیگه
تا خودمم وزن کم کنم من الان نزدیک 100 شدم دیگه خیلی وزنم بالاست دکترم میگه به خاظر وزنت سقط میشه


نایسل
22 خرداد 91 14:07
قربونت عزیز دلم راحت باش فعلا
مرجان مامان پریساجون
22 خرداد 91 14:40
دستت درد نکنه عجب کتلتی بود.پریساجون هم که حسابی ناز شده و عروسی بهش خوش گذشته


جای شما خالی بود
خاله باران
22 خرداد 91 14:44
نه یه عکس هست.می خوای ببنی
برای سمیرا گذاشتم ببینه.خانوده ام می گند.نینی باران از بس دوستش دارم.می گه نه ..........O پاکش می کنم.چون جایی نبودم بذارم ببینه گذاشتم تو وبم.


خب میذاشتی من هم ببینم
مامان امیر مهدی
22 خرداد 91 16:05
سلام عزیزم
همیشه به عروسی
به به عجب غذایی بش میاد خوشمزه باشه
راستی منم آپم بیییییا


سلام گلم
مرسی
چشم میام
سوسن
22 خرداد 91 16:11
ماشالا به پریسای عزیزم که اینقد خانومه

مامانی از طرف من ببوسش

منم حتما امتحان میکنم دستتون درد نکنه

مریم جون من از کیک تولد وبلاگتون خیلی اومد اگه برات زحمتی نیست دستور پخت اون رو هم برامون بذارید ممنون میشم


مرسی سوسن جون.
چشم گلم حتما" براتون میذارم
نایسل
22 خرداد 91 17:01
عزیزم درست شد؟
ببخشید من از قصد نکردم


دیدم گلم.
درست شد
تقصیر از خودم بود
نایسل
22 خرداد 91 17:28
منم باید 30 کیلو کم کنم اینقدر میرم لاغر شم بعد بچه بیارم دلم خیلی نی نی میخواد
نایسل
22 خرداد 91 17:34
آره من 67 هستی سال دیگه تابستون که دوسال میشه خودمم تصمیم به بارداری میگرم تا بیاد همیون 26 اینام میشه بچه بعدی ام 29 میارم اون یکی دیگه رو هم 31
نایسل
22 خرداد 91 17:41
دککترا چرت میگنا من خواهر دوستم همین جوری گفتن حامله نمیشی شد
یه پسر سالم اورد


خدا رو شکر.....
نایسل
22 خرداد 91 17:46
آخی عیززیززم الهی خوب بشی همه چی دست اونه قربونت برم


درسته. خرا رو شکر
نایسل
22 خرداد 91 17:47
اما بازم تو یه دختر خیلی ناز داری
نایسل
22 خرداد 91 17:48
من اگه دوتا نی نی هم داشته باشم بسه میخوام برم یکی بیار بزرگش کنم
ولی باید بدونم خانوادش کین
ندیده نشناخته نمیتونم
یعنی منظروم از این ا که نامشروعن نباشه بدونم مشروعه
دوست دارم یه بچه اینجوری داشته باشم


ایشالله به ارزوت برسی
خدا هم به دل مهربونت نگاه میکنه
نایسل
22 خرداد 91 17:49
بوس خوشگلم بوس


مرسی عزیزم
نایسل
22 خرداد 91 17:51
آخی قربونت برم
نایسل
22 خرداد 91 17:52
من باید اماده شم 6 میان دنبالم دیگه
راستی نظر قبلی تو تاید کنم؟


مهم نبود.اشکال نداره
نایسل
22 خرداد 91 17:53
به خدا اگه الان دستم میاومد میرفتم می اوردم از عکسالعمل خانوادهخودم اونا میترسم اونا
قبول نمیکنم و حتی شوشوم


به این راحتی نیست که.....
نایسل
22 خرداد 91 17:54
مرسی عزیز دلم تو هم خیلی خوبی دوست دارم خواهر خیلی


من هم خیلی دوستت دارم.ایشالله به ارزوت برسی
مامان ریحان عسلی
22 خرداد 91 18:08
سلام
بدو بیا خصوصی رمز می دیم اونم چه رمزی


دستت درد نکنه رمز خوبی بود
مامان زینب
22 خرداد 91 18:15
ادامه مطلب را دیدیم و شیکممان به قار و قور افتاد!!!


ای وای چه بد شد
نسترن(یک عاشقانه آرام)
22 خرداد 91 18:21
من که حسسابی راحتم دیگه کارم از رژیم مژیم گذشته!!!


شما که عروس خانمی باید مراقب باشی
نسترن(یک عاشقانه آرام)
22 خرداد 91 18:28
آره دیگه خسته شدم از اون.گفتم یه تنوعی بدم به قالب... پریسا چطوره؟راستی هنوز وقت نکردم اون غذارو که دستور پختشو گذاشته بودین درست کنم!
نسترن(یک عاشقانه آرام)
22 خرداد 91 18:47
باید در اولین فرصت بپزم.پریسارو ببوسید خبلی دوسش دارم:-*


مرسی عزیزم
سمانه مامان پارسا جون
22 خرداد 91 18:57
خصوصی عزیزم


ممنون
مامان علي خوشتيپ
22 خرداد 91 20:46
برو خصوصي مريم جون


دیدم عزیزم.
حسناسادات
23 خرداد 91 11:05
عزیزیییییییییییییییییییییییی
پریسا جون رو از طرف من محکم ببوسس
امروز قراره این غذا رو درست کنم.
البته قبلن درست کردم خیلی خوشمزس.
یه بار به جای سیب زمینی برنج گذاشتم اونم عالیه اسمش کبه س.
راستی اسم این غذا هم کراکته.


سلام خانمی.
مرسی عزیزم.
البته اون مدل عربیه
چه اسم خوشکلی داره
نسترن
23 خرداد 91 11:31
دستت درد نکنه حتما امشب درست میکنم معلومه خیلی خوشمزه است
عکسها هم عالیه عزیز خاله تو چقدر نازی هزار ماشاللهقربون اون خند هات انشالله همیشه کنار مامانی و بابایی لبتون خندون ودلتون شاد باشه


خواهش میکنم.
ایشالله به خوشی دور هم بخورید.
مرسی عزیزم
مامان علی خوشتیپ
23 خرداد 91 12:26
مریم جون سلام.نظرم اومده برات؟


بله عزیزم .
جواب هم فرستادم
مامان امیرعلی
23 خرداد 91 12:30
مادر جان چیکار میکنی اینقد کامنت داری.بگو منم یاد بگیرم


هیچی مادر جان
این یه رازه مادر جان
مامان الهه
23 خرداد 91 13:03
سلام ممنون که جزو لینکهاتون هستم و باعث افتخارمه
دختر شیطونی دارینااااااااااا
خدا براتون حفظش کنه.
باید کتلت خوشمزه ای باشه ممنون از آموزشتون
شما هم با افتخار لینک شدی عزیزم


سلام
مرسی عزیزم.
برای ما باعث افتخاره.
ممنون
مامان علی خوشتیپ
23 خرداد 91 14:09
بازم خصوصی.تو رو خدا ببخشید


خواهش میکنم عزیزم.
باید مشکل حل بشه
مامان هدی سادات
23 خرداد 91 15:17
سلامممممممم/:
ماشالله چه خبره...چه همه مخاطب داربد شما
ممنون از اینکه به ما سر میزنید
ماشالله پریسا جون هر چی بزرگتر میشه،خوشمل تر هم میشه...
بوس
راستی قالب قبلیتون کو؟؟؟


سلللللللللام

ممنون عزیزم.
دارمش
مامان زهره
23 خرداد 91 15:43
باران
23 خرداد 91 18:35
اومدم عزیزم.مطمئن باش...


ممنون عزیزم. دیدم.
مامان ریحان عسلی
24 خرداد 91 12:15
سلام
عجب حکایتی داشتی با پریسا جون
بازم آشپزی ای جونم


سلام

اره دیگه اینه.........
بفرمایید
نایسل
27 خرداد 91 12:58
تو الان برام لینک گذاشتی ؟؟؟
چرا ادرس وبت فرق داره اون روزم با وب
یکی دیگه بود چراااااا


حواس پرتی
نایسل
27 خرداد 91 12:59
آره عزیزم باید برمم
فعلا


موفق باشی
ilijoon
29 خرداد 91 20:04
به به مامان جوني ميبينم كه كولاك كرديد چه غذاي خوشمزهاي درست كرديد وآموزش داديد دستتون درد نكنه حتما لازم شد درست كنم دهنمون كه آب افتاده ودلمون ضعف رفته


ایشالله درست کنید و خوشتون بیاد
ilijoon
29 خرداد 91 20:06
به به چه لباسهاي خوشگلي پوشيدي خاله جون مباركت باشه عزيزم ان شاالله هميشه به خوشي ازشون استفاده كني


مرسی عزیزم