پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

2 سالگی وبلاگمون و 31 ماهگی پریسا جون

1392/3/19 13:47
نویسنده : مامان پریسا
1,121 بازدید
اشتراک گذاری

                               

سلامممممم

چند روز تعطیلی با کلی مناسبت اومد و رفت و من نتونستم چیزی بنویسمقهر.

دقیقا از رو اول تعطیلی یعنی سه شنبه این کامی بیچاره مریض شد روز چهارشنبه رفت دکتر و تازه دیشب اومد خونه و تا کمی بهش برسم و دستی به سرو گوشش بکشم دیگه نشد که نشد که بخوام یه پست برای این همه مناسبت بذرام تا امروزمنتظر....

پس اول از همه بگم که سه شنبه یعنی 14 / 3 / 1392  وبلاگ  "تقدیم به پریسای عزیز" 2 ساله شدهوراهوراهورا

                                                         

البته سال قبل به همین مناسبت جشن مفصلی هم گرفتیم این هم مدرک.بغلیادش به خیر.خیال باطل

فقط میخواستم بنویسم که خیلی خوشحالم که هنوز دارم مینویسم و در این یکسالی که گذشت باز هم کلی تجربه کسب کردم و کلی دوستای خوب پیدا کردم که یه دنیا برام ارزش دارن.بغل

مناسبت دوم هم که مربوط به روز جمعه17 / 3 / 1392 هستش که باز خودش 2 مناسبت میشهنیشخند

اول روز مبعث 27 رجب که با تاخیر این عید بزرگو به دوستای گلم تبریک میگم.هورا

                                                         

دوم هم 31 ماهه شدن پریسا جون که این روز قشنگو به دختر گلم تبریک میگم.هورا

                                                        

از خدا میخوام که همیشه بهت سلامتی بده...فرشتهبغل

حالا عکس های این پست....

این نی نی خاله معصومه که الان 3 ماهش شده. امین جونم بغل

و با داداش ابوالفضل و پریسا

این هم بازی جدید پریسا (ستاره ها) خیلی بازی جالبیه که کلی بزرگتر ها رو هم مشغول میکنه برای اوقات فراغتتون توصیه میکنم حتما داشته باشیدنیشخند

قیمتش هم خیلی مناسبه فکر کنم 2 یا 3 هزار تومن گرفتمشچشمکولی وقتی مشغول میشید باید کل شکل ها رو درست کنید خنده

پریسا هم در ساختشون کمک کرد و بعدش کلی با شکل های ساخته شده بازی کرد.از خود راضی

 

بعد از کلی کار و خسته شدن... نشستم تا کمی استراحت کنم و کمی هم تخمه بخورم. دقیق زیر نظر گفته بودم ... تا نشستم اومد سراغم و گفت :

مامان!!  من هم خسته شدم کمی تخمه بده تا خستگیم بره پایین.خنده

 

این هم یه پست مختصر و مفیدنیشخند

یکشنبه 19 / 3 / 1392  ساعت ٤٧ : ١ ظهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (118)

مامان نرگس
19 خرداد 92 13:54
آاآآآآآآآآآآآی خدایا بخورمش خانمی خستگیتو ببر پایین ولی بذار مامانی هم راحت تخمشو بخوره


مگر خبر نداری دخملا هوووووی مامان ها هستن.
مامان نرگس
19 خرداد 92 13:55
خانم خانما تولد وبلاگت مبارک.
31 ماهگیت مبارک خانم خوشکل




ممنون عزیزم.
زهرا _ مامان مریم گلی
19 خرداد 92 13:59
عزیزممممم....چقد نی نی خاله نازه خدا حفظش کنه...افرین به پریسا خانوم باهوش....دستای کوچولوی هنرمندشو ببوس....


ممنون زهرا جون من هم ممنون که به یادم بودی.مریم جونو میبوسم.
مامان طاها
19 خرداد 92 14:30
تولد وبلاگ و سی و یک ماهه شدن پریسا رو تبریک میگم.
بوس برای پریسا .


ممنون عزیزم. من هم طاها جونو میبوسم.
خواهر فرناز
19 خرداد 92 14:40
قربونش برم
راست میگه خسته شده صبح تا حالا چه قدر بچه جمع وجور کنه از کت وکول افتاد ولی شما مامان وباباها هی ریخت وپاش کنید بچه راخسته نماییددقیقا مثل فرناز میگه
کامی الان بهتر شدن ؟
بوووووووووووووووووووووووووووووووووس


چکار کنیم مگر ما دل نداریم یه کم ریخت و پاش کنیم.

اره عزیزم بهتره ممنون برای احول پرسی.
مریم--------❤
19 خرداد 92 14:56
سلام
خوبین؟خدا رو شکر حال کامی خوب شدکامی ما هم هر یه هفته یه بار باید ویندوزش عوض بشه
میگما حالا آخر سر به پریسا تخمه دادی خستگیش بره پایین؟


سلام
ممنون. اره خیلی بهتره نه بابا کامی ما بیچاره دیگه از ویندوز عوض کردن هم گذشته بود.

اره بهش دادم مگر میشه به حرفش گوش نکنم.
مریم--------❤
19 خرداد 92 14:57
عنوان پست هم مبارک


عنوان پستم؟؟؟؟؟

مریم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
مامان نرگس
19 خرداد 92 15:42
آره واقعا" نمونش رو خودم تو تفریحی که به آبشار یاسوج داشتیم گفتم . همین که خواستیم غذا بخوریم این دخملی ما میمی خواست و تو بغلم خوابش برد و حالا بعدش که برگشتیم خونه اون بیدار شد و من خواستم بخوابم مگه گذاشت هی از سر و کله من بالا رفت ووووووی
واقعا" کلافه شده بودم
خانمی نه گذاشت تفریح درستی داشته باشیم نه خواب راحتی الهی قربونش بشم بزرگ میشه ایشالا ترک میکنه این کارا رو


موقعی ترکشون میکنن که دیگه دمار از روزگار مامان درآورده باشن
مریم--------❤
19 خرداد 92 15:44
عنوان پست:2 سالگی وبلاگمون و 31 ماهگی پریسا جون
خوب این مبارک دیگه!!


اهان بعد یعنی شما خلاصه نویسی کردی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
اتنا مامان نگین
19 خرداد 92 15:47
2 سالگی وبلاگ و31 ماهگی فرشته خونت مبارک عزیزم


ممنون عزیزم.لطف کردی گلم.
اتنا مامان نگین
19 خرداد 92 15:48
الهی من این بازی رو بچه بودم داشتم .اخی کلی خاطراتم زنده شد حتما میخرم برای دخملی


من نمیدونستم که قدیمی هستن هر بار میرم فروشگاه و بازی فکری جدید میبینم چند تا براش میگیرم.
اتنا مامان نگین
19 خرداد 92 15:50
مریم جون من حذف نکردم خیلی هم باز درخواست زدم ولی نمیاد تو نی نی گپ برای همین من خیلیدپرس شدم .زودی بیا نی نی گپراستی ممنون بابت اطلاع رسانیت حالا چه کار کنم؟


اتنا جون میگم چرا 2 بار کامنت ها رو تایید میکنی؟
اتنا مامان نگین
19 خرداد 92 15:50
مریم جون من حذف نکردم خیلی هم باز درخواست زدم ولی نمیاد تو نی نی گپ برای همین من خیلیدپرس شدم .زودی بیا نی نی گپراستی ممنون بابت اطلاع رسانیت حالا چه کار کنم؟


عزیزم من اصلا شما رو در انلاین ها نمیبینم.

والا چی بگم !!!!
مامان سونیا
19 خرداد 92 16:08
دوسالگی وبلاگتون و همچنین 31 ماهگی پریسا جون مبارک
سرگرمی قشنگیه ولی احتمالا قیمتش رو اشتباه میگی 12 یا 13 هزار تومنه نه دوسه هزار تومن دوسه هزار تومن که فقط پول جدشم نیست چه برسه به قطعاتش


ممنون عزیزم.

نه عزیزم مطمئنم. البته حدود 1 سال پیش اینقد خریدمش.
اتنا مامان نگین
19 خرداد 92 16:15
ان هستم.


من هم مریم هستم.

اومدم عزیزم.
مامان فتانه
19 خرداد 92 16:21
اول از همه 31ماهگیت مبارک...بعدش 2ساله شدن وبلاگت هم مبارکه...حالا میریم سراغ این دخملی زبل...ههههه تخمه بده خستگیم بره پایین هههههه


ممنون گلم.

هههههه
مامان فرشته های آسمانی
19 خرداد 92 17:54
سلام
مبارکه هم وبلاگتون هم تولد پریساجون هم روز مبعث هرچند با تاخیر اومدم حالا ما عکس میخوایم یه عالمه عکس از پریساجون وتولدش


سلام عزیزم.
من هم ممنون گلم.

ما که هر بار با کلی عکس میاییم.

چشششششم گلم ایشالله.
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 خرداد 92 18:15
عزیزم 2 سالگی وبلاگ قشنگتون مبارک
پریسای نازم 31 ماهگیت مبارک
محمد امین ناز این بوسها هم برای این پسری خوشمزه[ماچ
عزیزم من برا یاسمن دوسال پیش گرفتم ششتومن شما خوب گرفتی
راست راستی ادم و سر گرم می کنه
خسته نباشی مامانی گل


ممنون عزیزم.

البته اسمش امین هستش.

جدی؟ کم کم دارم خودم هم شک میکنم.
باران
19 خرداد 92 19:23
سلااااااااام خووووووووبید؟
30ماهگی پریساگلی مبارک
تولدوبلاگ هم مبارک.


سلام عزیزم. ممنون
باران
19 خرداد 92 19:24
................\..\\............/. //..
....................\..\\........../. //..
......................\..\\......../. //..
.......................\ ```´´´-//....
.....................(___).(___)-.....
......................(0)......(0)``-._..
........................|~......~ ,.`-..._..
........................|...........|...`-...._..
........................|........../\..........`-._.........__...---'''''-..._..._..
........................|.........|..\.... سلام....`-._ .. _.--' ..خوبي؟....._..`...
........................).........|...\...........``...... وبم آپ شد............\`\..\.
....................../...........|....\...........بدو بيا پيشم....................|.`\.\..
...................../_....__)......\................منتظرتما.....................|...`\.\.
.................../.............\.......|...................اينم فرستادم ......../.......).).
..................|...............|......|.....................بشيني روش ........./......(.(.(.(..
..................|...............|......|......................با اين بياي.........../.........).).).).
..................|..()...()...|......\.............|....اا بدو بيا ديگه..........._.-'...........(.(.(..
..................`...............'........`._........|_____..|..|-'|..|..
....................`--------'..............|..|.|..|............|..|..|..|..
.................................................|..|.|..|.............|..|..|..|..
.................................................|..|.|..|.............|..|..|..|..
....................................._____ |..|.|..|____...|..|..|..|..
..................................../.........`` |.`......../...........`..|.


با این که تا یه ماه دیگه هم بهت نمیرسم.
ღبارانღ
19 خرداد 92 19:42
سلام عزیزمممممممممم...
خوبی؟تولد وبلاگت مبارک باشه...ان شالله 120 سالگیش را با شادی جشن بگیری...


سلللللللام ممنون عزیزم. ایشالله در کنار هم همراه با دوستای گلمون.
ღبارانღ
19 خرداد 92 19:43
من ظهر که گفتی بیا امدم.
پست نبود... حالا هم کلی برام خونده تا خود صفحه نمایش داده بشه...


جدی؟ اتفاقا کمی بعد از این که تاییدش کردم اول اومدم پیش شما... فکر کنم ابر زشت دست گذاشته بود روش
ღبارانღ
19 خرداد 92 19:43
ای جانم نی نی یهوییی امین جونم...امست یهویی بوده خاله مریم نمی گه


خواستم بنویسم یادم رفت
ღبارانღ
19 خرداد 92 19:44
خدا حفظش کنه عزیزم..هر سه تاشون را..زیر سایه پدر و مادر و امام زمان...و نور خداوند..


ممنون عزیزم. ایشالله
ღبارانღ
19 خرداد 92 19:44
مریم جون عزیزم یهبار دیگه به قیمتش فکر کن...کی خریدی؟


پارسال.یعنی الان چقده؟
ღبارانღ
19 خرداد 92 19:45
خسته نباشیـــــــــــــــــــــــــد هر دوتایی تون...


سلامت باشد عزیزم.
مامان تارا
19 خرداد 92 23:09
سلام سلام
دوسالگی وبلاگت مبارک باشه پری جونم
31 ماهگیت هم مبارک باشه گلم


سسسلام عزیزم
ممنون گلم.
مامان پريسا
20 خرداد 92 2:24
سلام عزيزم مرسي كه به وب ما هم سر زدين. راستي بازي جالبيه يعني پريساي منم كه 1 سال و هشت ماهشه ميتونه بازي كنه؟
خوشحال شدم


سلام گلم.
نه باید کمی بزرگتر باشه چون باید ستاره ها رو از شیارشون داخل هم فرو کنه و کمی قدرت میخواد که این جوجه ها این قدرتو ندارن.
مامان علی خوشتیپ
20 خرداد 92 8:25
وااااااااااای قالبتون خیلی خوشگلهههههههههههههههههه


دست دوست گلم درد نکنه.
مامان علی خوشتیپ
20 خرداد 92 8:26
تولد دوسالگی وبتون و 31 ماهگی پریسا جونم مباااااااااااااااارک


ممنون سارا جون
[ما
مامان علی خوشتیپ
20 خرداد 92 8:26
آخی چه ناز و ملوسه امین جون.خدا حفظش کنه


مامان علی خوشتیپ
20 خرداد 92 8:27
علی هم از این بازیا داشت ولی خیلی استقبال ازشون نمیکرد


علی دنبال بازی های اکشن هستش
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 خرداد 92 8:43
قالب جدید مبارک


مرسی عزیزم.
ღبارانღ
20 خرداد 92 9:17
سلام...صبحت پر از استجابت دعاهای خوب...

اره خوشگل تر شد...خلوته...زود هم برام باز شد...ممنونم..خودت دوست داری؟


سلام
صبح شما هم پر از شادی

اره خیلی خوشکله.دوستش دارم.
ღبارانღ
20 خرداد 92 9:20
کامنت تبریک تولد 31 ماهگی پریسا پس کو؟ ابر زشت خوردش؟


احتمالا اره
مامان فرنيا
20 خرداد 92 9:35
تولد وبلاگت مبارك خوبه گفتي امسال اصلا يادم نبود وبلاگ فرنيا هم دو ساله شده البته 2خرداد يعني 19روز پيش


پس تولد وبلاگ شما هم مبارک.
مامان فرنيا
20 خرداد 92 9:37
اين تخمه خوردن دردسريه ها من كه اصلا دوست ندارم ديگ تخمه بخورم تا ميايي ميشيني ميخوان تازه صبر هم ندارن كه براشون پوست بكني فرنيا كلي تخمه را با دندان ريز ريز ميكنه ميريزه زمين


پری کم کم داره یاد میگیره
مامان فرنيا
20 خرداد 92 9:38
بازي جالبيه ها اما دردسر جمع كردن خيلي بده من كه خيلي با فرنياسر جمع كردن وسايلش مشكل دارم اكثر سعي ميكنم وسايلي براش بخرم كه قطعات زياد و كوچيكنداشته باشه كتاب خيلي چيز خوبيه يا اوريگامي


پارچه زیرشون بندازید مشکلی نداره.

البته خوب سخته ولی گاهی لازمه با وسایل کوچیک هم بازی کنن. برای بالا رفتن مهارت انگشتاشون.
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
20 خرداد 92 9:49
2 سالگی وبلاگتون مبارک
31 ماهگی پریسا جون مبارک
این کیک هم از طرف من و ستایش نوش جانتون
------------------------------()
------------------------------||
-------------------{*~*~*~*~*~*~*}
------------@@@@@@@@@@@@@@@
-------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~}
------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*}
------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ٍ




ممنون عزیزم. زحمت کشیدید.
نرگس مامان باران قلنبه
20 خرداد 92 10:05
ای جونم ما هم خسته ایم اگه میشه از اون تخمه های جادویی به ما هم بدید اینجا وقتی تخمه میخوریم خستگیمون دوبرار میشه چون فک درد میگیریم از بس که میشکونیم پوکه


ای وای اتفاقا تخمه های مرغوبی داریم ما
حیران
20 خرداد 92 10:56

یادش به خیر بچه هایِ من هم خیلی اینو دوست داشتن.
آخه مجبور نبودن جمعشون کنن تخت بودن و زیر پا اذیت نمیکردن


من پارچه زیرشون پهن میکنم. جمع کردنشون راحت تره.
مریم--------❤
20 خرداد 92 11:14
سلام
میگما مگه تو نمیدونی چش من ضعیفه؟معلومه که ندیدمت البته اگر عینک داشتم میدیدمت برات دست تکون میدادم از خونمون
خواهر دقتت و ببر بالا به این فکر باش که عینکیا همه چی رو نمیبینن


اخییییییییییی طفلی!!!! نمیدونستم چشلت ضعیفه ...

توصیه میکنم تا میتونی اب هویج بخور تا این بار ببینی منو.
طنین
20 خرداد 92 11:34
قالب نو مبارک تبریک میگم عزیزم انشالله 120 سالگی وبلاگ
طنین
20 خرداد 92 12:04
تبریک میگم عزیزم انشالله 120 سالگی وبلاگ
قالب نو مبارک


ممنون گلم.
زهرا
20 خرداد 92 13:52
ای جونمممممممم
تولدوبلاگ قشنگتون مبارک
31ماهگی پریساگلی مبارک
ای جونممممممم خستگیش پایین رفت؟؟؟؟؟؟


مرسی زهرا جون. روژان جونمو ببوس
مامان مرضیه
20 خرداد 92 15:06
وای خاله قربون خستگیت بره خیلی بازی خوبیه دست مامانی درد نکنه که این بازی و برا دخترمون خریده خاله جونم ما اومدیم مرسی که بمون سر زدین.


خواهش میکنم عزیزم.
بهناز مامی یلدا و سروش
20 خرداد 92 16:28

یه عالمه بوس برای پریسا جون به مناسبت 31 ماهه شدن. دیگه چیزی تا 36 ماهگی گل دختری نمونده


ممنون عزیزم.
مگر 36 ماهگی چه خبره؟
بهناز مامی یلدا و سروش
20 خرداد 92 16:28
مامان خانومی 2 ساله شدن وبلاگتون هم مبارک. انشااللله تا ابد از خوشیهاتون توش بنویسین


ممنون.
همچنین شما برای وبلاگ فرشته هاتون.
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 خرداد 92 16:38
عزیزم اومدم گپ ببینم راجب اون موضوع سوال کردید نبودید


عزیزم نشد بپرسم. شرمنده.
فریبا
20 خرداد 92 17:03
به! چه مناسبت فرخنده ای... مبارک باشه
اسباب بازی فوق العاده س... این چیزها خیلی به خلاقیت بچه کمک می کنن... آفرین به شما مامان روشنفکر


ممنون عزیزم.
کلا بازی های فکری رو بیشتر دوست دارم.
مامان امیر مهدی
20 خرداد 92 17:12
2 سالگی وبلاگت مبارک عزیزم


مرسی
مامان امیر مهدی
20 خرداد 92 17:13
اون بازی رو از کجا خریدی که اینقدر ارزونه آدرس بده


فروشگاه رشد. همه دارن میگن اشتباه میکنم. دارم شک میکنم.
مامان امیر مهدی
20 خرداد 92 17:14
آخی عزیزم ماشالا چه بزرگ شده شبیه باباشه


ممنون خاله. جدی شبیه بابایی شده؟
مامان امیر مهدی
20 خرداد 92 17:15
31 ماهگیت مبارک پریسا خانم


مرسی خاله زینب
ღبارانღ
20 خرداد 92 17:36
قالبت مبارک.خیلی خوشگله...


ممنون عزیزم. دست دوستم درد نکنه که بهم دادش.
زهرا
20 خرداد 92 19:05
انشالله این هفته میبینمتون
دلم برای دوستای نی نی وبلاگی تنگیده


ایشالله.

من هم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 خرداد 92 19:45
مامانی اهنگ وبلاگتون کو


گم شد
مامان تارا
21 خرداد 92 0:00
خصوصی گلی


مرسی عزیزم.
مامان تارا
21 خرداد 92 0:25
واعجبا تو دو دقیقه دوتا قالب عوض شد !!!
آنلاینی ؟
دومیه خوشگلتره



اره

فعلا همینو گذاشتم.
مامان آرشیدا کوچولو
21 خرداد 92 0:31
سلام قربون مهربونت با این نظر های خوب خوب تتتتتتتت بعد هم یه ماچ گنده نثار خودت و دخملی بعد از احوالات برو خصوصی
خوبی مریم گلی عشق ام چطوره فدات چکار میکنی با سوال های متداول مورچه دیگه ندیدید ؟؟؟ 2 سالگی وبلاگمون و 31 ماهگی پریسا جون هم مبارک حالا برو خصوصی تا به خدمت شریفت برسم


واقعا خوب بودن؟پس چرا نیشخند؟

مرسی عزیزم. فعلا که داریم باهاش راه میاییم.عادت کردیم.

باشه عزیزم. منتظرم.
شقایق
21 خرداد 92 0:53
مبارک مبارک عزیزممممم خوشگل خودمه


ممنون عزیزم
مامان نرگس
21 خرداد 92 7:35
حلول ماه شعبان ، ماه عبادت و بندگی ، و اعیاد خجسته شعبانیه مبارک باد


ممنون. برای شما هم مبارک باشه ایشالله
مامان کوروش
21 خرداد 92 7:38
سلام عزیزم قالب نو مبارک خیلی خوشگله مثل پریسا جون
بازگشت پیروزمندانه کامی رو بهتون تبریک میگم همیشه پایدار باشن


سلام عزیزم.مرسی .

چشمش زدن دوباره رفت
مامان کوروش
21 خرداد 92 7:40
31 ماهگی پریسا جون رو تبریک میگم 120 ساله بشی عزیزم
2 ساله شدن وبلاگ رو هم تبریک میگم انشالله عکس عروسی پریسا گلی رو بزاری اینجا مریم جون


ممنون عزیزم.

لیلا؟ به نظرت من عکس های عروسی پریسا رو میذارم اینجا؟
مامان کوروش
21 خرداد 92 7:42
مریم میگم منم باباران موافقم یه کم فکر کن رو قیمت ببین اشتباه نگفتی خواهر من کو دیگه 2 یا 3 هزار تومن فقط با این پول میشه سی دی بخری من یه چیزی شبیه همین ستاره منتها واسه کوروش ستاره نیست یه شکل دیگه است پارسال بهمن خریدم 12 تومن میگم اگه اونجا ارزونه بیایم اهواز


پاشو بیا من هم همون وقت که تو 12 تومن خریدی ,3 تومن خریدم .در نتیجه اینجا بهتره
مامان کوروش
21 خرداد 92 7:43
فدات بشم من تخمه هم میخواد کلی شکل ساخته خوب


شکل ها رو مامانش ساخت این فقط بازی کرد
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 خرداد 92 8:06
سلام عزیزم ممنونم بابت زحمتی که کشیدید ....... ممنونم دوست گلم


سلام عزیزم.
خواهش میکنم قابل نداشت
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 خرداد 92 8:08
عزیزم اهنگ جدید وبلاگتون خیلی قشنگه


مرسی عزیزم
ღبارانღ
21 خرداد 92 9:10
سلام صبحت پر از خبرهای خوبـــــــــــــــــــــــ...
جونمی عشقمی... یعنی رخص


سسسسسسسلام عسیسمممممممممممم...

من هم دارم میشنوم از ل
ღبارانღ
21 خرداد 92 9:15
قبول داری به حس تو وپری می خوره.


وای اره خیلی متنش خوشکله
ღبارانღ
21 خرداد 92 9:25
وای نننهههههههههههههههه...چرا؟؟؟؟ دیشب که تو زیاد روشن نبود..مریم در کیس را باز بذار فنش مشکل نداره؟ گرمش میشه...


کلا خاموش بود بعد سوخت
ღبارانღ
21 خرداد 92 9:39
بیچاره بابا حسین.

اهنگ دومیه را براش بذار... از دلش در بیاد.


دیشب گوشش کرد پری هم براش رقصید
ღبارانღ
21 خرداد 92 9:45
کدام را..اون که گفتم گوش بده شاده؟یا اون که گفتم اگر از دستش ناراحتی گوش بده تا بشنوه بیاد منت کشی؟ اون که شاده را خیلی دوست دارم




همون که شاده. ادمو به رقص میندازه
مامان محمد و ساقی
21 خرداد 92 10:45
سلام مریم جون
قالب جدید مبارک.خوشگله
ممنون از کامنت هات عزیزم.دو روزی نبودم


سلام عزیزم.ممنون

رسیدن به خیر کجابودی؟
مامان مرضیه
21 خرداد 92 12:13
سلام خاله پریسای گلمو ببوس مرسی که بمون سرزدی.


سلام.
ممنون
خواهش میکنم.
مامان آرمیتا
21 خرداد 92 12:46
سلام عزیزم خوشحالم کامی درست شد 2 سالگی وبلاگتون مبارک
31 ماهگی پریسا جونم مبارک انشالله همیشه شاد و پرانرژی باشه
چه بازی خوبی حتما میرم میگیرمش اتفاقا چند روز پیش رشد بودم رنگ انگشتی گرفتم برای آرمیتا عزیزم الام 10 روزی هست از پوشک گرفتمش اما هنوز خودش نمیگه مرتب خودم میبرمش به نظرت تا کی خودش میگه بعضی ها میگن هنوز زود بوده برای دختت چون خیلی ضعیفه اما من تلاشم بیشتر میکنم کاری به کار مردم ندارم اتفاقا پارک و بازار بردمش بدون پوشک اتفاقی نیافتاده


سلام گلم.ممنون عزیزم.
مبارک باشه هم رنگ انگشتی و هم مرحله ی جدید از آموزشت.موفق باشید.
کار خوبی میکنی . هر چی به نظرت بهتره همونو انجام بده.
مامان علی خوشتیپ
21 خرداد 92 13:03
خصوصی


مامی امیرین
21 خرداد 92 13:14
سلام مامانی کم پیدا..
عزیزم پریسا جونم چه محو بازیه...
به نظرم این بازیهای فکری هم قیمتشون مناسبتر هم وقت بیشتری بچه براش میزارن و سرگرم میشن.
ببوسش


سلام سمیرا جون چند بار اومدم ولی نمیشد برات کامنت بذارم.

اره من هم بیشتر این بازی ها رو دوست دارم.
0000000000
21 خرداد 92 15:03
این پیام ماله من نیست ولی بخونش تورو امام زمان قسم میدم این پیام رو بخون.دختری از خوزستان هستم كه پزشكان از علاجم نا امید شدند،شبی خواب حضرت زینب(س)را دیدم در گلوم آب ریخت شفا پیدا كردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم،این پیام به دست كارمندی افتاد اعتقاد نداست كارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست آورد به دست كس دیگری رسید عمل نكرد پسشرو هز دست داد.اگر به حضرت زینب(س) اعتقاد داری ابن پیامو واسه 20 نفر بفرست......20 روز دیگه منتظره یك معجزه باش تورو خدا بفرست.



هر دم از این باغ بری میرسد....

خدا روزیتو جای دیگه بده.عزیزم با دعای گربه سیاه بارون نمیاد. قبلن این کارا با نامه انداختن دم خونه ی مردم انجام میشد الان شده اینترنتی....
مامان تارا
21 خرداد 92 15:56
]چه آهنگ شاد و خوشگلی


ممنون شما بشنوید و خوش باشید.
مدرسه ی مامان ها
21 خرداد 92 16:20
سلام مامان عزیز
تولد وبلاگتون و ماهگرد پریسا جون رو البته با تاخیر تبریک میگیم و براتون آرزوی سلامتی داریم. خیلی از شما ممنونیم که هر وقت به مدرسه میاید همه ی مطالب رو مطالعه می کنید و نظرات قشنگتون رو برامون می نویسید.
در مورد خارش پوست باید بگیم که گاهی ممکنه به همون دلیلی که گفتید باشه و ممکن هم هست آلرژی به یک ماده ی غذایی باشه که خورده و پوستش خارش گرفته. به نظر که مساله ی حادی نیست اما می تونید دفعه ی بعدی که رفتید پیش دکترش این مساله رو باهاش مطرح کنید مشورت بگیرید.
موفق باشید


سلام خانم معلم.خوش آمدید.
ممنون از توضیحتون. چشم حتما همین کار رو میکنم.
مدرسه ی مامان ها
21 خرداد 92 16:21
راستی بازی که خریدید خیلی قشنگ و جالب بود اگه گیرمون بیاد حتما برای آینده ی نی نی ها و الان خودمون میگیریمش!


کار خوبی میکنید. برای پر کردن اوقات فراغت خوبه.
انسان
21 خرداد 92 16:44
سلام
اینجا برای نی نیت موضوعی به نام نیایش های کودکانه هست


خسته نباشید
مامان
21 خرداد 92 17:35
خصوصی


مرسی گلم.
مامان محمد و ساقی
21 خرداد 92 19:41
دوباره سلام
رفته بودم ولایت.انزلی


خوش باشی عزیزم.
مامان محمد و ساقی
21 خرداد 92 19:42
تولد دو سالگی وبلاگتون مبارکایشالله توش از عروسی پریسا جون بنویسی


ممنون عزیزم. ایشالله
مامان محمد و ساقی
21 خرداد 92 19:42
وقتش نیست به یه کامی دیگه فکر کنی؟


نه گلم این هم تازه کاره ولی از بس باهاش اومدم اینجا ازم خسته شد
مامان محمد و ساقی
21 خرداد 92 19:43
ما هم خیلی خوشحالیم تو دوست گل ما هستی


ممنون مهربونم. لطف داری.
مامان محمد و ساقی
21 خرداد 92 19:44
31 ماهگیت مبارک پریسا جووووون


ممنون خاله
مامان محمد و ساقی
21 خرداد 92 19:45
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااان این نی نی چه نازهآخی نازیتو عکس بعدی کمی اخم داره


نی نی خاله هستش. پریسا خیلی دوستش داره.
مامان محمد و ساقی
21 خرداد 92 19:46
من از این بازیها خوشم میاد.من میسازم ساقی خراب کنه
ما یه کم بزرگترشو داریم که به علت خرابی اعصاب من تو ریخت و پاش اصلا" نمیدونم کجا گذاشتمشون


فعلا من و پری هم کار شما رو انجام میدیم
مامان محمد و ساقی
21 خرداد 92 19:47
حالا خستگی مادر و دختر بیرون رفت؟
خوش باشید ایشالله.همیشه


همون شیرین زبونی هاش خستگیمو برطرف کرد.
مامان آرشیدا کوچولو
22 خرداد 92 0:39
سکان قرار وبی ها رو میسپارم به تو و سارا جون فقط قرار شد این هفته مداد رنگی و نقاشی باشه خبرم کن تا توی وبم بنویسم


باشه عزیزم. فقط یاد اوری کن. ممنون . ولی همون جای قبلی هم خوبه.
بانوی بهار
22 خرداد 92 10:07
خصوصی!
مامان محمد و ساقی
22 خرداد 92 13:32
آهنگ وبتو برم خصوصی
زهرا(✿◠‿◠)
22 خرداد 92 14:04
سلام عزیزم...
ممنون که به کلبه مون اومدی...
از آشناییت خوشوقتم
دوستای باران روو چشم ما جادارن


سلام عزیزم.
ممنون گلم. ایشالله همیشه سلامت باشید. دوستای باران جون برای من هم عزیز هستن.
مامان فرشته های آسمانی
22 خرداد 92 15:03
سلام
نیستیدچرا؟کجائید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


همین دوروبرها
Parisa ka
22 خرداد 92 20:17
salam khale joonam khob hatstin?
khabari az man nemigirid ha
Parisa jan khobe?


منون عزیزم.خب سرم شلوغه مثل خودت که نبودی.
مامان علي خوشتيپ
23 خرداد 92 1:33
خصوصي
مامان مرضیه
23 خرداد 92 9:32
در دنياي مجازي ادمهايي ديدم واقعي تر از هر واقعي! و در دنياي واقعي اما آدمهايي ديدم كه از آدمهاي مجازي هم مجازي تر بودند
خواهر فرناز
23 خرداد 92 9:55
سلام به روزیم
ღبارانღ
23 خرداد 92 10:35
سلام
صبح تو هم به خیر و زیبایی...
پر از عیدهای خوب از اقا خوبم ، ابالضلم خواستارم....
[hr

سلام عزیزم. ممنون عید شما هم مبارک.
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 خرداد 92 12:03
عزیزم اپم
زهرا(✿◠‿◠)
23 خرداد 92 12:58



ممنون عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 خرداد 92 15:35
خصوصی عزیزم
مامان امیر مهدی
23 خرداد 92 16:17
مریم باورت میشه این جمعه هم عروسی دعوتیمشانس از قرارها ندارم


به سلامتی خوش بگذره
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 خرداد 92 16:34
عزیزم خصوصی
مرجان مامان پریساجون
24 خرداد 92 0:21
مبارکهههههههههههههههه


ممنون
دخترخاله ها
24 خرداد 92 12:38
مامان پریسای عزیز سلام...
امیدواریم حال تک تکتون خوب باشه....
بلاخره این وبلاگ شما برای ما باز شد...
یک مدته میایم و هرکاری میکنیم وبت سر سازگاری با ما نمیگذارد و باز نمیشود!!!
خب تولد دو سالگی وب محترمتون مبارک باشه...ایشالا همیشه چراغش به شادی براتون روشن باشه... و روزی رو اینجا ببینیم که خود پریسا توش مینویسه....
راستی این بازی ستاره ها به شدت ما رو سر ذوق آورد آخه این یکی از بازی های محبوب دوران بچگی ماهم بود و فکر میکردیم دیگه ازش تولید نمیشه و حالا که دیدیم بازم هست خیلی خوشحال شدیم...
تا درودی دیگر بدرود


سلام. چه عجب دختر خاله هااااا
ممنون که سر زدید. شرمنده که به زحمت افتادید.
من هم فکر میکردم یه بازی جدیده.
مریم--------❤
24 خرداد 92 13:29
میگما تو این گرونی هویج چجوری بخرم


نگران نباش پیدا میشه
سمانه مامان پارسا جون
24 خرداد 92 18:55
تبریک میگم خانومی
2 سالگی وبتون رو
ایشاالله سالیان سال باشید از پریسا جون واسمون بنویسید


ممنون سمانه جون.
نسرین خاله اسما
24 خرداد 92 21:49
سلام خوشگلم تولدت مبارک انشاالله که همیشه سالم و سلامت باشی


سلام عزیزم.
ممنون لطف کردید.
نسرین خاله اسما
24 خرداد 92 21:53
سلام دوست من من قبلا چند باری اومدم وبتون و لینکتونم کرده بودم و شما هم منو لینک کردین اما چند ماه پیش مجبور شده بودم که وبلاگم و حذف کنم ولی حالا وبلاگم دوباره فعاله ولی اون موقع آدرستونم حذف شده بود نتونستم بیام بهتون سر بزنم امروز اتفاقی وبتون و دیدم و اومدم دیدم که لینکمونم حذف نکردین خوشحال شدم بعد این بهتون سر میزنم اگه شمام به وبمون سر بزنین خوشحال میشم



ممنون گلم. لینکتونو درست کردم.
مامان آناهیتا
25 خرداد 92 12:41
آفرین عزیز خاله چقدر خوب درست می کنی

تولد وبلاگتون مبارک


ممنون خاله. لطف کردید.
خواهر الیسا
25 خرداد 92 14:54
سلام وب خوبی دارید لطفا ب وبلاگ الیسا کوچولو هم سر بزنید
parisa
30 خرداد 92 0:34
سلام.وبلاگ زیبایی دارید.من هم اسمم مثل دختر شما پریسا هست.چیزی که خیلی برام جالب بود اینه که تولد منم 14 خرداده.خدا پریسا جون رو براتون حفظ کنه
سجاد
6 تیر 92 19:04
سلام اگه صلاح دونستید به سجاد کوچولو هم رای بدین ... سپاسگذارم از لطف شما