پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

روز مادر و مادرانه...

1401/11/3 10:37
نویسنده : مامان پریسا
183 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم..😍

این روزا بزرگترین آرزوم اینه که همه ی بیماران شفا پیدا کنن.🙏 مثل این که تا آدم سالم هست قدر سلامتی  خودش رو نمی دونه . 😢

دخترکم ...وقتی درد میکشی تمام وجودم درد میشه . 😡بارها از خدا خواهش کردم ، التماسش کردم هر چی درد داری بده به من . حداقل خوبیش اینه که دیگه شاهد ناله های تو نیستم.🙏

خدایا همه ی مریض ها رو خوب کن . 🙏اول از همه بچه ها رو. چون پدر مادر ها تحمل ندارن درد کشیدن جگرگوشه خودشون رو ببینن.🙏

امسال واسه روز مادر ، خودت و بابایی سنگ تمام گذاشتید و با اون هدیه خوشکل حسابی سوپرایزم کردید.😍

ممنونم از هر دوی شما عزیزانم .👪

خدا بخواد امروز آخرین امتحان نوبت اول رو میدی. ان شالله نمرات خوبی بتونی بیاری و همه خوشحال بشیم.😉

خیلی دوستت دارم فرشته ی من. فقط زودتر خوب شو.😍

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)