پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل 26 : پریسا خانمممممم

1391/3/3 21:00
نویسنده : مامان پریسا
1,893 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام         سلام             سلام

راستش نمیدونستم چی بنویسم. ولی خودم هم از ننوشتن خسته شدم . دیگه با این هوا مجبور به خونه نشینی هستیم و دوباره روز مرگی های خسته کننده شروع شده...

حالا شروع کردم به نوشتن ببینم چی درمیاد.......

اول از مهمانی روز جمعه.....

گفتم که قرار شد جمعه نهارمونو ببریم خونه مامان جون (مامانم) البته دایی حسین و بچه ها هم دعوت کردم . خوب بود و خوش گذشت . خدا رو شکر پریسا راضی بود و با یاسین و ستایش حسابی بازی کرد . ولی بعد از ظهر کمی اذیتم کرد چون حاضر نمیشد بخوابه.و چشم از مامان جون بر نمیداشت آخه مامان جونو خییییییییلی دوست داره. بالاخره با کلی گریه 1 ساعت خوابید. محصل

موقعی که میخوام نماز بخونم بدو بدو میاد سراغم چادرمو میکشه و داد میزنه الله ا َ بَ .....

مجبور میشم یه روسری براش بیارم تا به جای چادر بندازه سرش و یه مهر که اول سرشو میذاره روش و بعد هم شروع میکنه به چشیدنش....تعجب حالا قراره برا خانمی پارچه بگیرم و براش یه چادر کوچولو درست کنم.محصل

خانمی عاشق هندونه خوردنه . هر چند دقیقه یک بار میره سراغ یخچال و میگه هیندونه هیندونه......

ما کلا" زیاد هندونه خور نیستیم سال قبل از اول تا آخر تابستون شاید 3 یا 4 تا هندونه گرفتیم . ولی امسال به خاطر خانمی در همین یک هفته 5 ، 6 تا گرفتیم . بنده ی خدا بابایی که باید از این همه پله بیاردشون بالا. عزیزم دست گلت درد نکنه. محصل

دیشب هم بالاخره همراه با بابایی رفتیم بازار و برای خانمی کفش تابستونه گرفتیم . خیلی دوستشون داره مخصوصا" چراغایی که داره و خاموش روشن میشن . مرتب داخل خونه پاش میکنه و راه میره.

 

 همون موقع بازار که بودیم بابایی تصمیم گرفت یه سه چرخه خوشکل هم برای خانمی بگیره.محصل

 از همون جا سوارش شد و تا خونه پیاده نشد. وقتی هم رسیدیم خونه بابایی رو مجبور کرد بیاردش بالا و الان هم همش سوارش میشه و باز هم مامان بیچاره ی بیکار باید بره و هولش بده..........کلافه

یه روز هم تولد یکی از فامیلها بود که خانمی تازه عروس هم بودن. تولد خونه خاله مینا بود و کلی به همه و مخصوصا" بچه ها خوش گذشت.

هیچ وقت دوست نداشتم خبر بد تو وبلاگ دخترم بنویسم. ولی وقتی خبر رو خوندم دلم لرزید و اشکم سرازیر شد . پیش خودم گفتم خدا به مامانش صبر بده . من که فقط دوست دنیای مجازی بودم حالم این شد وای به حال دل مامان و باباش.....

الینا کوچولو .....فرشته ی مهربون....خدا خیلی دوستت داشت که نذاشت بیشتر از 7 ماه زمینی بمونی....برای همین زود فرشته ی قشنگشو برد.

   بهشت خدا مبارکت باشه. سلام ما رو هم به خدا برسون........

ممنون که وقت گذاشتید. عکسها هم در ادامه منتظر شما دوستان گلم هستن.

ziba

راستی روز ٤شنبه ١٠/ ٣ / ٩١  اینجا یه خبر مهم داریم . همههههه ی دوستان گلم هم دعوت هستن . حتما" تشریف بیارید. 

ziba

پ . ن

چند تا از دوستا گفتن خبر چیه.

خوب خودتون حدس بزنید ممکنه خبر چی باشه....چشمک

اینجا خونه خاله مینا(خاله ی من) و تولد فاطمه خانم.

بچه ها یواشکی رفتن سراغ پفکها چون بهشون گفتیم پفک بعد از کیک......

چشم ما دور دیدن و پا تک زدن . پریسا هم همراهشون بود.منتظر

و اینجا خونه ی مامان جون. روز جمعه. عکسی نگرفتم ولی نمیدونم این عکس به وسیله کی گرفته شد......

و این هم سه چرخه پریسا خانم.

بهش میگم پریسا بخند میخوام عکس بگیرم. این هم خندیدن خانم.

قربون خندیدنت .....بغل

و این هم کفشهای تابستونه  ی خانمی. با قیمت نجومی......تعجب

چراغش هم روشنه . پریسا خیلی دوستش داره.

 

خسته نباشید. ممنون که تشریف آوردید.

روز چهار شنبه 10 / 3  یادتون نره.......محصل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (195)

بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 16:52
سلام هستم اب رفته میخوام برم دوش بگیرم مهمون دارم کلافمممممممممممم
ای جونم منم هندینه دوس میدالممممممممم این چن روزه همش هندینه خورده بیدم کفش و دوچرخت مبارک عجیجه خاله جون
وای اون خبر حالمو گرفت خیلی سخته خیلی


سلام گلم. خسته نباشید. پس حسابی سرت شلوغه.
پس مثل دخملی ما هستی
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 16:56
من برم ببینم باید چیکار کنم با این بی ابی فعلا بای


آخیییییی. ناراحت شدم.
طنین
3 خرداد 91 17:35
عزیزم از فردا شب همه 30 جز رو باید بخونیم هر شب یک جزء


آهان متوجه شدم.
مامان ریحان عسلی
3 خرداد 91 17:52
سلام
همیشه به مهمونی تولد خاله تون هم مبارک
سه چرخه و کفشای پریسا جونم مبارک
قیمت نجومی یعنی چند؟
الهی چرا مریض بوده خدا به پدر و مادرش صبر بده


سلام.
ممنون خاله جون.
تا ببینم از نظر شما هم این قیمت نجومی هست یا نه. برای یه جفت کفش نیم وجبی!!!!!!
مامان نفس طلایی
3 خرداد 91 18:17
وای تا 4 شنبه باید صبر کنیم ؟


بله دیگه......
بابای دوقلوها
3 خرداد 91 18:19
سلام
آخجووون، ناهار دور هم خونه مامان جووون رو خیلی دوس دارممممم. امیدوارم همیشه دور هم جمع باشید و شاد و سلامت.

پریسا خانوم نماز میخوونی ما رو هم دعا کن

هادونه هادونه، وروجکای منم عشق هندونه هستن. کاش اینقد که هندونه میخوردن یه کمی غذاشون هم میخوردن

به به، کفشهای نو مبارک عمووویی

آخی، خدا به مامان و بابای الینا صبر بده

منتظر خبر مهمتون هستیممممممم، خوش خبر باشید همیشه

عکسها هم خیلی خوشگل بوود، قلبووووووون خنده های شیرینتتتتتتتتتتتتتتتت


ممنون ایشالله جمع خانوادگی ما هم همیشه شاد باشه.

ایشالله همه همیشه خبر خوب داشته باشن.

بچه ها همه عشق هندونه هستن.
طنین
3 خرداد 91 18:25
گلم پست ختم قران ادیت شد سر بزن بگو اسمتو وارد کنم یانه


باشه گلم. الان میام.
طنین
3 خرداد 91 18:27
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای جیگرشو
دستاشو نگاه معلومه حسابی پاتک زده دمش گرم
عجی ژستی گرفته این اتیش پاره ات


اگر بدونی چطور پفکا رو چند تا فسقلی خوردن.......
نا مردا.....
طنین
3 خرداد 91 18:48
عزیزم شد روزی دوحزب


مرسی . چشم.
رادین عشق زندگی
3 خرداد 91 19:10
سلام عکسای پریسا جونم خیلی نازه
می بوسمت............


مرسی عزیزم....
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 20:50
بلاخره آب اومد مهمونا هم نیومدنaشانس اوردم


وای چه خوب. همون که آب اومده خیلی خوبه.
مامان کوروش
3 خرداد 91 20:54
به به مبارکه پریسا جونم کفشت خیلی نازه دوچرخه هم خوبه سرت گرم میشه مامان مهربون من خیلی فضولم تا 4شنبه وای نمیشه بگی چه خبره


باید صبر کنید . خوب حدس بزن چه خبره.....
مامان امیر علی
3 خرداد 91 20:57
من طاقت ندارم همین الان بگو.تا اون موقع من دق کردم افتادم گوشه خونه ها.
چه کفشای خوشگلی.چند خریدی؟خیلی نازن
قربونه خنده هات
خوشبهحال تازه عروسه.


ای وای مامان خانم شما هم؟؟؟؟

پس چطور 9 ماه صبر کردید؟؟؟؟؟؟
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 21:03
ها الان فهمیدم چرا شانس به من رو کرد من همیشه رو دور بدشانسیم راستی رفتم حموم اولش آبش اینقئ=دره کم بود که نگووووو بد ییهوو خوب شد عجب خداددوست داره زودی حرفتو گوش میده شام ؟؟؟؟؟؟ من که رژیمم یه لیوان نکتار سیب موز خوردم شوشو جونم از ناهار برنج و میگو داشتیم نوش جون کرد


پس خوب شد منو پیدا کردی

شوخی کردم خودت شانست بلنده.
نوش جان.
فریبا
3 خرداد 91 21:07
خوش به حال پریسا شده با این وسایل جدید خوشگل
ولی خبر چی می تونه باشه؟
من که اصلا استعداد حدس زدن ندارم!!!



ممنون خاله جون.
خب یه حدسی میزدی گلم.
فریبا
3 خرداد 91 21:08
ولی اون کوچولوی عزیز، چه بلایی سرش اومده؟
خیلی غصه دار شدم...
خدا برای هیچ پدر و مادری نخواد...


امید وارم که همه یفرشته ها سلامت باشن.
واقعا" سخته.
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 21:10
ای جانمممممممممممم پس دور شانس افتادم امشب رو دعام کن کارو بار شوشو جان بگیره اخه امشب شب آرزوهاست ما هم که مدتیه کسادیم
ماکارونی نوش جونتو عریرم شوشو عاشق ماکارونیه


فردا شبه عزیزم....
ilijoon
3 خرداد 91 21:20
كفش هاي نو مباركت باشه جيگر ايليا جون هم وقتي كفش چراغ دارش رو ميپوشه كلي ذوق ميكنه


میسی خاله جون. خییییییلی دوسش دارم.
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 21:20
راس میگین من یه روز جلوام فکر کردم امروز 5شنبه هستشمحتاجیم به دعا


اشکال نداره مال خستگی کاره.....
ilijoon
3 خرداد 91 21:21
سه چرخه نو هم مبارك ان شاالله به سلامتي ازش استفاده كني


ممنون خاله . اونو هم خییییییییلی دوسش دارم.
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 21:30
چشم حتما میخواستم امشب آرزو کنم نماز بخونم هههه اینقدر آرزو دارم که هولم


خب هم امشب بخون هم فردا شب
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 21:47
اره گناه دارن اما همین بسه نیست؟؟؟؟ ههههههههشوخی میکنم جدی نگیری


نه عزیزم. راحت باش. بله زیاد هم هست
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 21:54
وای عزیزم من این عکسا رو ندیدیم که چه نازن دخملی ببوس جای من با اون خندهاش


مرسی عزیزم
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 22:03
اون وظیفشونه طلا نگیرن حق ندارن بیان تو خونه


ایول
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 23:10
نوش جونت عزیزم نمدونم تولد هستش؟ یا روز پدر


به زودی اعلام میشه.
شاید
مامان علي خوشتيپ
3 خرداد 91 23:15
تا نرفتم ادامه مطلب بگم خبر چيه
بگمممممممممم
بگمممممممممممممممممم
بگممممممممممممممممممممم
تولد يكسالگي وبلاگتونه ديگه
ديدي چقدر باهوشممممممممم
حالا برم ادامه مطلب...
نظرمو تاييد كنيا


واااااااا چرا تایید نکنم

مگه جراتشودارم تایید نکنم

ماشالله با هوش بودن هم جزئ خصوصیات مامان علی خوشتیپه دیگه.
مامان علي خوشتيپ
3 خرداد 91 23:16
ميگم كدوم الينا
خدا به مامان و باباش صبر بده


لینکشو دارم.
مامان علي خوشتيپ
3 خرداد 91 23:19
الهييييييييي چقدر خوشگل خنديده
سه چرخت مبارك.عين ماله عليه فقط از نوع پرسپوليسيشه
كفشاتم خيلي خوشگله.تو اهواز همه چي نجوميه خواهر
پست خوبي بود چطور ميگي چيزي براي نوشتن ندارم

براي چهارشنبه هم از همين كيكا درست كن.
جان من اعلام كن من درست حدس زدم


ممنون. همون دیگه مال علی رو دید و دیدم خوشش اومد براش گرفتم.
دقیقا" دیگه داره از نجوم هم بالا تر میره.
اعلام شد
مامان علي خوشتيپ
3 خرداد 91 23:26
فرا رسيدن ماه رجب رو به شما هم تبريك ميگم.فردا شب شب آرزوهاس:
خدایا به حق این شب عزیز همه رو به آرزوهاشون برسون.
خدایا ما را آن ده که آن به.
خدایا شیرینی بخشش و محبتت را به ما بچشان.
اگه تو اون شب دلتون به جايي پركشيد ما رو


من هم تبریک میگم.
ایشالله.
ما هم محتاجیم به دعا.
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 23:42
ای جانم مبارکه منم گفتم تولده نگفتم مال کی منم یگم باهوشم مگه نه


بر منکرش لعنت عزیزم.

حالا اون بمونه تا وقتش
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 23:48
مگه مال وبلاگتون نیست؟


مامان اسراواسما
3 خرداد 91 23:51
سلام !خوبی عزیز؟این ورا هواکم کم داره گرم میشه ا,از اون ورا چه خبر؟
کفشای خوشگل و سه چرخه پریسا جون مبارک
خوشحالم تو مهمونیا به شما وپریسا خوش گذشته.همیشه خوش باشین
برای اون کوچولو ناراحت شدم.


سلام ممنون دوست عزیز.

هوای اینجا با اجازتون 3 ماهه که گرم شده

ممنون عزیزم. همچنین.

بله من هم خیلی ناراحت شدم.
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 23:54
من 9ماهه کامل بدنیا اومدم ام اصولا عجولم آجی گلم تحملم کن دیگه


اگر اینطور نبود من شک میکردم
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 0:08
الناز نتش قطعه دلم براش تنگ شده دوسش دالم


وای نه........
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 0:18
منم تورو دوس دارم گلم میدونی الناز وقتی یه مدت نبودم بخاطر نی نی ام همش احوالمو گرفته بود اون موقع شما منو نمیشناختید
نه نتش قطعه
مزاحم چیه مراحمییییییییییییی


درسته.
حالا تلافی در میارم.
مامان امیر مهدی
4 خرداد 91 0:24
چه کفشهای نازی دست بابایی و مامانی درد نکنهمبارکت باشه گلم
دوچرختم خیلی خوشمله تو اولین فرصت امیر مهدی رو میارم سوارش بشه


مرسی خاله.دخترم خیلی دوستشون داره.
حتما" تشریف بیارید.
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 0:24
باورتون میشه این چن روزه حس خوبی دارم چون دوستای خوبی پیدا کردم ایشاله چن ماه دیگه حتما میذاریم نی نی بیاد


من که هر بار دوست جدید پیدا میکنم کلی خوشحال میشم.
خدا رو شکر. خوشحال شدم.
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 0:32
وای از همین الان یه حالی ام خدایا میشه دوباره نی نی بیاد


بگو ایشالله...
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 0:40
چرا که نه ؟؟؟ میتونی بپرسی گلم منم فردا جواب میدم خیلی ها پرسیدن مینویسم میذارم تو پست بعدی قولللل میدم


ممنون. پس منتظریم.
مامان امیر مهدی
4 خرداد 91 0:43
بیدارم
امیر مهدی بیدار شد رفتم شیرش دادم


گلم بشه.....
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 0:49
شما کار نداری خواب نداری گلم شوشو گناه داله
تو هم به من بگو


نه گناه ندارن
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 0:53
ای جانم همینه که جذابیم


ok
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 0:59
اون خوابه کهههههههههه منم بلم پیشش؟


حتما" عزیزم.
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 1:10
مراحمی گلم شما هم برو لالا جیگرم میسیییییییییی بای


مرسی عزیزم.
مامان امیر علی
4 خرداد 91 1:27
نه باباحامله ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای ایول اگه حامله باشی که معرکه اس.وای چقد خوشحالم .قند تو دلم آب شد
آخی ایشالا تازه عروستون زود زود خوب بشه.ناراحت شدم


چرا شایعه پراکنی میکنید. کی حاملس......
مامان تارا
4 خرداد 91 8:03
وااااااااااااااي عزيز خاله كفشها و دوچرخه خوشگلت مبارك باشه
مامان خانوم ماكه ميميريم از فضولي تا چهارشنبه نميشه يواشكي بگي به كسي نميگم ها؟به قول تارا توروخداتوروخدا.....(اينقد ميگه تا آدم تسليم بشه)


وای قربونش برم عزیزم

میگم گلم. البته دوستا هم بهش اشاره کردن
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
4 خرداد 91 9:48
سلام کفشهای نومبارک سه چرخه هم مبارک خوشگل مامان


سلام. مرسی عزیزم
آجی مهدیه
4 خرداد 91 10:01
منم سه چرخه میخوواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
بابای پریسا برا آجی مهدیه هم سه چرخه میخری؟
پریسایی آجی هم سه چرخه ت موبارک هم کفشای خومشلت
پریسایی بیا یه قولی به هم بدیم تو بزاری من سه چرخه تو سوار بشم منم میزارم نیگام کنی
مامی پریسا جون حالا روی سخنم با توئه
اول اینکه خیلی خیلی خوش اومدی
دوم اینکه مرسی عزیزم به من لطفیات زیاد نیشون دادی و سوم اینکه خانومی من لینکت کردم خفـــــــــــــــــــــــــــن

عزیز دلم قابل شما رو نداره( از طرف پریسا)
ممنون گلم شما هم به ما لطف دارید(مامان پریسا)
مامان رها
4 خرداد 91 10:38
وای عزیزم من تا 10 خرداد از فضولی میمیرم بگو چه خبره؟مغزم هم قفله کار نمیکنه نمیتونم حدس بزنم


وای خدا نکنه گلم. دوستا که بهش اشاره کردن. حالا هم اگر متوجه نشدید چند رو زدیگه هم صبر کنید
مامان شاهزاده ها
4 خرداد 91 11:14
سلام
بهبه چه گل دختری با پسمل کوچولوی من همسنه ولی پسمل من هنوز اونقدی حرف نمیزنه که بگه هیندونه.....
ایشالا دیگه خبر بد نشنویو ننویسی و فقط مثل 10 از خبرای خوب بنویسی.
میام پیشت البته اگه بخوای دوستت باشم.


سلام. خوش آمدید.ایشالله پسمل شما هم به موقع خودش همه چیز براتون میگه.
من هم میگم الهی امین.
خوشحال میشم گلم. با افتخار لینک شدید.
آجی مهدیه
4 خرداد 91 11:48
رمزو برات خصوصی میکنم
ببینم چیکار میکنی مامی پریسا


مرسی گلم.

میخوام بیام وی شما
مامان ریحان عسلی
4 خرداد 91 11:57
سلام
حالا نگفتی نجومی چقدر هست ؟


میام بهت میگم
مامان ریحان عسلی
4 خرداد 91 12:04
سلام
برو خصوصی


ای بدجنس
آجی مهدیه
4 خرداد 91 13:02
عینکیه زن داداشمه عسیسم
اون یکی خومشلتره منم
بهم میاد ؟؟؟


من که گفتم

چرا که نه.....
آجی مهدیه
4 خرداد 91 13:15
بیو یادت رفت خاااااااااااااااااااانووووووووووووم


؟؟؟؟؟؟؟؟
آجی مهدیه
4 خرداد 91 13:19
ناهار چی پزوندی مامی پریسا جووووووووون
من گرسنه مه
امضا : یه گرسنه از حال رفته


وای گلم چرا گرسنه ایی؟؟؟
آجی مهدیه
4 خرداد 91 13:19
یا تفلده
یا سالگرده وبلاگته


ماشالله خیلی باهوشی
آجی مهدیه
4 خرداد 91 13:24
ما اینـیـــــــــــــــــــــــــ» دیگه



بللللللللللله خیلی هم ماهییییییی
حیران
4 خرداد 91 13:48
سلام خانومی
مبارک کفش وسه چرخه
منم هندونه دوست دارم
هر بار نصف هندونه متوسط را یک نفری میخورم
اصلنم شکمو نیستم


سلام عزیزم.
ممنون.
ظاهرا" که هندونه زیاد طرفدار داره.
هدیه جووووووووووووووون
4 خرداد 91 14:19
سلام
زیاد هیندونه نخور سردیت میشه اونوقت...
کفشات و سه چرخه مبارک



سلام

از اون نظر که بله....این چند روز خونمونو سیل برد
ilijoon
4 خرداد 91 14:51
مامان جوني خيلي خيلي از خبر در مورد الينا ناراحت شدم به وبش هم سر زدم ولي علتش رو اونجا جويا نشدم چون شايد تجديد خاطره براي خانواده اش بشه اگر اطلاع داريد برام بنويسيد علت فرشته شدنش چي بوده خدا به خانواده اش صبر بده وخدا همه بچه هاي ديگه رو در پناه خودش سالم نگهداره


الهی امین
ilijoon
4 خرداد 91 14:52
عكس هات هم خيلي ناز شدند مباركت باشه


مرسی عزیزم.
ilijoon
4 خرداد 91 14:54
مامان جون وپريساي عزيز پيشاپيش تولد يكسالگي وبتون مبارك باشه البته با اجازه از مامان علي آقا تقلب كردم انشاالله جشن 10-20-30-....وبتون


مرسی عزیزم.
این نشون میده خیلی با هوشید.
ilijoon
4 خرداد 91 14:55
ماجراي النا حسابي فكرمو درگير كرده نميدونم گفتم يا نه بيا جواب معما رو گذاشتم


بله عزیزم . اومدم و دیدم.
مامان فرزین
4 خرداد 91 14:55
سلام عزیزم
ممنون که به وبلاگمون سر زدی لطفا بازم سر بزن وخوشحالمون کن در ضمن ببخشید دیر جواب دادم گیر امتحانات فرزین بودم


سلام . به به خوشحال شدم عزیزم. فرزین جان خوبه
به بابایی هم سلام برسونید
سمانه مامان پارسا جون
4 خرداد 91 18:40
امشب را در کنار ثانیه ها ، آمین گوی آرزوهایت می شوم

آرزویم را دعا کن . . .




ایشالله همه به ارزوهای خوبشون برسن.
سمانه مامان پارسا جون
4 خرداد 91 18:43
1 سالگی وبتونه درسته؟


به زودی میگم.
مامان یاس
4 خرداد 91 19:44
حدیث قدسى:
ماه رجب را ریسمانى میان خود و بندگانم قرار داده‏ام ؛
هر کس به آن چنگ زند ، به وصال من رسد.
حلول ماه مبارک رجب، مبارک
سلام التماس دعا دارم برای این شب من هم شما را حتما یاد میکنم و یکی از رکعت های نماز را هدیه میدهم به شما ودختر گلتون این شب را یاد شهدا ومادران شهید باشیم وهرچه ثواب کردیم بدیم به شهدا به یاد شهدای خرمشهر صلوات


ممنون مامان یاس عزیز.
فرشته مامان امین رضا
4 خرداد 91 19:50
سلام

همیشه یه مهمونی وخوشی
مبارک باشه پریساجون سه چرخه وکفش


سلام.
همچنین.
مرسی لطف کردید.
زهرا _ مامان مریم گلی
4 خرداد 91 20:10
سلام عزیزم تو این اوضاع و احوال خونه و نابسامانی و ...اومدم شرکت همسری و وقت کردم دونه دونه وبلاگا رو باز کنم و به قول معروف یه حالی ازتون ب÷رسم...[بوسه]




سلام رسیدن به خیر.
خسته نباشید.
لطف کردید.
مامان گیسو جون
4 خرداد 91 22:24
سلام عزیزم خوبی ؟
ای جانم خیلی مبارکه چه جیگرشده
وای نمی دونی چقدر قلبم با دیدن عکس الینا به درد اومد علتش رو شما می دونی ؟


سلام. ممنون گلم.
اینطور که مامانشون گفتند ظاهرا" عفونت.....
ستاره زمینی
4 خرداد 91 22:29
سلام پریسا جونیییییییییییی.منم هندونه زیاد میخورم نوش جونمون.
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 22:31
خوش بگذره عزیزم دلتنگتون میشم کاریش نمیشه کرد بای


الان برگشتیم
پويا
4 خرداد 91 22:46
سلام پريساجون
حالت چطوره؟ خوبي ؟
كفش نو و سه چرخه مباركت باشه
اما حدس ما در مورد اون خبر:
1- سالگرد ازدواج مامان و بابا
2- تولد مامان و بابا
3- تولد وبلاگ پريسا جون
4- هيچكدام


بالاخره یکیش درست در میاد
مامان علي خوشتيپ
4 خرداد 91 22:47
ميگم چرا اينا به خودشون زحمت نميدن پياما رو بخونن؟هان؟
ميگم من اول گفتما.جايزم چيه؟



من بی گناهم
به روی چشم شما امر بفرمایید
مرجان مامان پریساجون
5 خرداد 91 0:19
نوش جونت خاله منم مثل شما عاشق پفکم.جای منم خالی بوده اونجااااااا.
نکنه 10/3خبر تولدییییییییییییی...


ای وای شما هم؟

ایشالله
مامان آرینا موفرفری
5 خرداد 91 1:59
عزیزم شما هم که پفک خور هستی .
کفشای نو مبارک خیلی خوشگلن.


مرسی عزیزم.
ولی پفک خوردنشو دوست ندارم.
مامان روشا
5 خرداد 91 2:57
سلام.خاله جون مبارک سه چرخه و کفشات.قربون هندونه خوردن و پاتک زدنت به پفکافدای ژست گرفتناتتتتتتتتتتتت
احتراما مامانی من چون خونم یه م از بقه رنی تره واسم خصوصی بار 10 خراد چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام عزیزم. ممنون کامنت خوشکلی برامون گذاشتید.
چشم عزیزم برای همه ی دوستان گلم به زودی میگم.
مامان الینا
5 خرداد 91 10:13
سلام عزیزم.مرسی که به ما سر زدی.دختر نازم 10 روز بیمارستان موسی ابن جعفر بستری بود اما بدنش بهم ریخت.عفونت گرفت.کلیه هاش ازکار افتاد.باورت نمیشه 10سال برام گذشت.بچم خیلی زجر کشید...


سلام عزیز دلم. تسلیت میگم. من و دوستان در غم شما شریک هستیم.
انشالله الان در بهشت در راحتی کامل با بقیه فرشته ها بازی میکنه. و دیگه هیچ دردی نداره.
بهار(مامانی شهراد)
5 خرداد 91 13:15
دوچرخه ات مبارک البته + کفشها


مرسی بهار جون.
دایی بنی جون
5 خرداد 91 15:38
سلام
واقعا گفتید از دست این هوا همه اهوازی داره افسرده می کنه جرات نمی کنیم جایی بریم .امیدوارم خدا صبر به مادر و پدر الینا جان بده .
عکس های خوشکلی بود و پریسا جان دوچرخه قرمز مبارکت
و انشاءالله 10 خبر خوبی باشه و پر از شادی و لبخند
____________@__@@_____@
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
_____________@@_@_____
______________@@_____
______________@_____ما آپیــــــــــــــــــــــــــــم


بله . الان 4 زوره زندانی شدیم...
ممنون.
چشم خدمت میرسم.
سوسن
5 خرداد 91 20:24
وااای پریسا جون چه کفشا و سه چرخه ی قشنگی.
دست مامان و بابا درد نکنه
مامانی دهم چه خبره؟
برای الینای عزیز خیللللللللللللی ناراحت شدم خدا به پدر و مادرش صبر بده.


ممنون عزیزم.
ایشالله....
دوست مهربون
5 خرداد 91 21:45
سلام خسته نباشید
خیلی با دقت نوشتید
موفق باشید پری جونو ببوس


ممنون از حضورتون.
مامان نیایش
5 خرداد 91 22:48
سلام خانمی خوبین ان شا الله که همیشه روزمرگی هاتون هم پر از شادی و خوشی باشه خانمی عکس های دختر گلت هم خیلی قشنگه مخصوصا اون خنده ی موشیش کفش هاش هم مبارکش باشه راستی خانمی خیلی دلم لرزید وقتی رسیدم به اسم الینا کوچولو ولی فکر کنم اشتباه گرفتم فکر کردم الینا مسافر کوچولو رو میگی http://mosaferkocholo.niniweblog.com/
ولی فرقی هم نمیکنه به هر حال خیلی سخته وقتی یه مادر داغ دار میشه خیلی سخته خدا بهش صبر بده


مرسی عزیزم.
گلم فرقی نداره. همه ی دوستان دنیای مجازی و نی نی های گلشون عزیز هستن.
از خدا میخوام که هم فرشته هامونو در پناه خودش سالم نگه داره و هم به مامان و باباش صبر بده.
ilijoon
5 خرداد 91 23:45



مامان گیسو جون
5 خرداد 91 23:54
خدا به مادر و پدرش صبر بده
من کرج هستم عزیزم


طنین
6 خرداد 91 1:59
سالگرد ازدواجتونه؟


نه گلم تا اون موقع 2 ماه دیگه مونده
مامان سانای
6 خرداد 91 8:42
همیشه شاد باشی . کفشات هم مبارک پری کوچولو.
توی هوای آلوده هندوانه خوبه بخوره نوش جونت


ممنون گلم.
فعلا" که مشغولیم
مامان احسان
6 خرداد 91 9:47
سلام کفشهای نو مبارک ایشالله کفشهای عروسیت پریسا خانوم .راستی مریم جون من حدس میزنم که اون اتفاق سالگرد ازدواجتونه درسته


سلام ممنون گلم.
نه عزیزم اون نیست.
مامان زهره
6 خرداد 91 9:55
اول همه دست مامان درد نكنه كه زحمت كشيدن و چند سطري نوشتن.وبعد...
محمد سپهر هم عاشق هندوانه ست
كفش نو مبارك
خونه ماماني خيلي خوش مي گذره
من هم منتظر خبر جديد هستم
راستي اين بنده خدا وبلاگي هم داشت


خواهش میکنم
ممنون بابت تبریکا.
بله وب داره.
مامان امیرعلی
6 خرداد 91 10:16
آقا این مامان پریسا حامله اس.داره ناز میکنه.


پامیشم میام برات هااااااااااااا
نرجس خاتون،مامان طهورا خانوم
6 خرداد 91 10:22
سلام عزیز بانو.
ممنونم که سر زدین به من و مادرانه هام.
ببوسین گل دختر نازتون رو.


سلام. خواهش میکنم.
مامان آرشیدا کوچولو
6 خرداد 91 10:41
عسل تو هم خونه نشین شدی ما هم با این هوای بدو امیدوارم زودی این خاکها برند خونشون


بله. چارهایی هم نداریم.
ایشالله
مامان آريا
6 خرداد 91 12:14
عزيزم هميشه به مهموني و جشن خاله قربونت برم كه اينقدر جيگر و نازي


مرسی خاله.
مامان نادیا و نلیا
6 خرداد 91 12:17
همیییییییییشه شاد باشین


ممنون گلم
مامان سامان
6 خرداد 91 12:29
سلام پریسای خاله خوبی دوست دارم که با سامان پسرم دوست بشی از مامانت اجازه بگیر اگه اجازه داد وبلاگ پسرمو لینک کن خاله نظر یادت نره انشاا... که شما وسامان ومن ومامانت دوستای خوبی برای هم باشیم.کفشای خوشکل وباقیمت نجومی مبارک


مرسی خاله. مامانم شما رو لینک کرد. من هم دوست دارم با سامان جون دوست بشم.
فرزانه
6 خرداد 91 12:42
سلام وبلاگ قشنگی دارید.دخمل نازی هم دارید .خدا حفظش کنه .اگه دوست دارید شما رو به فهرست دوستان وبلاگیم اضافه کنم و دعوت کنم به وبلاگ تازه تاسیس شده منم سر بزنید.


تبریک میگم. چشم حتما الان میام.
مامان امیر مهدی
6 خرداد 91 13:59
مامانی بدو بیا اپم


اوووووووومدم
مامان ملینا
6 خرداد 91 14:30
خاله کفش و سه چرخه مبارکه .می بوسمت عزیزم چقدرم خوشگل شدی نازنین . به ملینا هم یه سر بزنید


مرسی.
چشم عزیزم. حتما".
نایسل
6 خرداد 91 15:26
واییییییییییی منم عاشق هنندونه خیارممممم گیلاس زردالوو
وایییییییییییییییییییییی من که جدیدا هندونه رو میریزم تو اب میوه گیری تو لیوان میخوریم هورت هورتتت


نوش جونت فقط مواظب باش سردیت نکنه
نایسل
6 خرداد 91 15:26
ما 61 تا پله ررو به عشق اون هندونه میاریم بالا


مرسی عزیزم. قربونت برم خوش اومدیاز خدا میخام . زود بیا
نایسل
6 خرداد 91 15:26
ببخشید دیر اومدم نت نداشته بیدم


الان که اومدی خانمی. خوش اومدی
مامان نيروانا
6 خرداد 91 15:33
سلام عزيزم، اول يه ماشالا بگم بابت اينهمه كامنت. احوالات اين روزات رو خوندم. دلم براتون تنگ شده بود. مباركه وسايل جديد پريساخانوم. ايشالا به شادي استفاده كنه. يه چيزي رو يواش بگم ماماني شما كه نميخواهي خبر بد بذاري نذار گلم. من هي هول و ولا افتاده توي دلم كه الينا كيه؟ زبونم لال اليناي ... كه نيست. گيج شدم پاك.
و بعد اينكه ناقلاخانوم،‌ خوب همه رو درگير اين خبر چهارشنبه ت كردي ها. باريكلا. الهي بخير باشه و به خير بگذره. ميبوسمتون


سلام فریبا جون. ممنون گلم.
آخه خیلی دلم گرفت وقتی خبر رو خوندم . فقط میخواستم دوستانم هم در جریان باشن و مامانشو تسلی بدن.
ایشالله که خیره.
راستی رسیدن به خیر مدتی بود ازشما بی خبر بودیم. خوش امدید.
نایسل
6 خرداد 91 16:01
میزارم عشقم الان


مرسی عزیزم.
نایسل
6 خرداد 91 16:16
کجا رفته وای بش یه اس بدم پسس بیا گذاشتم


اومدم
نایسل
6 خرداد 91 16:16
فق به خاططررررررر تو


مررررررررررررررررررسی
نایسل
6 خرداد 91 16:44
میسی عجقممممممم
چشات خوشمل میبینه همش فاطمه ساداته دیگه


خیلی نازه ماشالله
نایسل
6 خرداد 91 16:45
باید برم کلاس دارم بعد میام فعلا بوس


به سلامتی
دوست مهربون
6 خرداد 91 17:22
سلام خوبی
اهنگ زیبایی




ممنون.
تقدیم به دخترم
دوست مهربون
6 خرداد 91 18:51



ممنون.
نایسل
6 خرداد 91 19:49
مرسی خوشملمممم مممنون


خواهش گلم
نایسل
6 خرداد 91 19:50
میبینیششش چقدر عسله


خییییییییییییییییییییلی. مثل خودت
باران
6 خرداد 91 20:28
مامان پریسا با هام قهر کردید؟چرا جوابم را نمی دید؟ببخشید نگرانت کردم.معذرت می خواهم.راستی یه چیزی که خیلی خواستم بگم نشدم بگم اینه که چقدر این آهنگ به وبلاگتون میاد.دوست درم.خواهر زاده ام هم خیلی دوست داره.پریسا جونم را هم دید گفت چقدر خاله نازه.باز هم معذرت می خوام.اگر با نوشته هام ناراحتتون می کنم.


وای عزیزم چرا قهر خدا نکنه.
خونه نبودم. الان میام پیشت.
مامان امیرناز
6 خرداد 91 21:49
سلام عزیزم ممنون از بابت لینک رمز هم حتما خصوصی داری


سلام. ممنون گلم
بهـــــــــــــار
6 خرداد 91 23:28
سلام عزیزم مرسی که به فکرمی جمعه بدک نبود امروزم همینطور همه امتحان ریاضی داشتم سرگرم درس دادن بودن اخیش راحت شدم


چه خوب راحت شدی
پریسا
7 خرداد 91 0:11
وای چه خوشمله این خانوم خانوما
البته همه پریسا ها خشملن
حتما مادر شدن حسه خوبیه امیدوارم مادر خوبی باشی البته هستی اما خیلیییییییییییییی خییییلیییییییییی خوب تربشی



بله پریسا خانم ها همه خوبن . مرسی
مامان امیر مهدی
7 خرداد 91 0:25
سلام کجایی نیستی؟


سلام بله عزیزم. هستم
محمد
7 خرداد 91 7:53
امیدوارم همیشه به گردش وشادی .
سه چرخه و کفشای تابستونیت مبارک پریسا خانم گل.


ممنون.
سجّــــادم
7 خرداد 91 9:34
سلام خوبیـــــد!
بدو بیــایید یه امکان فوق العاده ای به وبم دادم!

بدو بیا عضو شو ...

راستی پریسا خانوم چیطورند؟
سلامت باشن

یاعلی


ممنون اقا سجاد. چشم میام.
مامان زهره
7 خرداد 91 11:26
گل خانوما خوبن حتما به فكر دوخت لباس احرامين از همين حالا التماس دعا


نه گلم هنوز زوده
مامان امیر علی
7 خرداد 91 12:24
هی وای من.تولد وبلاگتون مبارک.مریم خانوم
اما حامله ای من میدونم


ای فضول
بهـــــــــــــار
7 خرداد 91 13:01
سلام عزیزممممم برا چی راحت شدید؟ گلمممممم امروز امتحان بچه هام خوب شد استانی بود خیلی باهاشون کار کردم همه میگفتن خوب دادیم حالا باید بمونیم پاسخنامش بیاد و امضاشون کنم


دست گلت درد نکنه. ولی مثل شما کم هست ها. قدر خودت رو بدون.
بهـــــــــــــار
7 خرداد 91 13:13
میسیییییییی عسیسممممممم میبوسمت گلممممممم تو چقدره خوبی
من شاگردامو خیلی دوس دارم


خودت خوبی گلم. همه رو خوب میبینی
بهـــــــــــــار
7 خرداد 91 13:34
نهار شوشو رو دادم خودمم سالد شیرازی درس کردم دارم میخورم رابطم با شاگردام خوبه


شما هم نوش جان
مامان علی خوشتیپ
7 خرداد 91 15:40
سلام.آپیم
مامان سويل
7 خرداد 91 15:43
عزيزم خوشحال شدم كه به ماسرزدين خيلي دوست دارم پريسا جون منم دوس دارم باتو دوس بشم


خواهش میکنم عزیز دلم. دوست شدیم.
ilijoon
7 خرداد 91 17:16
نایسل
7 خرداد 91 18:06
آخی اره مال ما هم 61 تا دقیقا پله است دهنم سرویس میشه اینقدر پله رو بالا پایین برم
نسترن
7 خرداد 91 18:06
هزار ماشالله چه دختر نازی


مرسی عزیزم
نایسل
7 خرداد 91 18:06
قالبم قابل نداره خوشملم


مرسی گلم
مامان یاس
7 خرداد 91 20:05
میگم خانم گل اول صلوات بفرست بعد بگو فرزند کدام مامان نی نی وبلاگی از دنیا رفته؟


ادرس میدم خدمتتون
باران
7 خرداد 91 21:11
مامان گلم.لینکتون کردم....


همچنین
مامان امیر مهدی
7 خرداد 91 23:02
کجایییی


همین جا......
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 0:56
سلام جیگررررررررررر عصر رفتیم پیاده روی ببخشید دیر جواب دادم گلم عزیزم من رژیک خام خواری دارم همش سالاد و مغزهای خام و سبزی و میوه میخورم آره شروع کن من که خیلی سبک شدم احساس خوبی دارم
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 1:06
فردا صبح خودتو وزن کن بهم بگو باشه؟ من اینقدره تشویق میکنم اگه همسایه بودیم هر روز میرفتیم پیاده روی همیشه رو فرم بودیم همه دوستامو میندازم تو هوس یکی از دوستان اینقدره گفتم رژیمو پیاده روی شروع کرده به یه هفته نکشید کلی وزن کم کرد یه حالی میکنه


گفتم. منتظر تشویقاتم
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 1:08
من که تنها نیستم جیگرررررررر در ضمن چی تقلب کنن غلطای همو مینویسن کارمن سختر میشههههههههههه مام هواشونم دارم
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 1:14
نه اصلاااااااااا ماشاله قدت بلنده من 164 هستم خیلی اضافه نداری یکم همت میخاد کمکت میکنم به دو هفته نمیکشه 5کیلو کم میکنی
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 1:22
چشم عزیزم ببین تو جوانه رو بلدی درس کنی؟ جوانه گندم ماش و عدس میخوای من خودم درس میکنم سبزی معطر کلم ها کاهو خیار گوجه مغز بادام خام پسته خام خرما عسل انجیر اینا رو همیشه باید داشته باشی و میوه بیشترین مصرف بادام خام هستش حالا بذار فردا بیشتر برات توضیح بدم کتابشم گیر نیاوردی سرچ میکنیم من اولش میترسیدم میگفتم سخته الان تقریبا 36 روزه گرفتم فقط بعضی وقتا سختمه بیشتر اوقات خوبه
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 1:23
دوست خوبم من برمممممممممم لالا فردا باید زود برم سر کار برگردم میام پیشت پیش بسوی سلامتی جیگررررررررررررررررررررررررر دوست دارم بایییییییییییییییییی
مامان امیر مهدی
8 خرداد 91 1:37
میسسسسسی از راهنماییت


خواهش
مامان امیر مهدی
8 خرداد 91 1:42
اوکی شد نوشتم


خب چی؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان امیر مهدی
8 خرداد 91 1:45
تازه نگاه کردم 2 تامون انلاین 3 نفره
این نصف شبی کیه به نظرت


روح خبیس
مامان امیر مهدی
8 خرداد 91 1:51
شاید یکیش رفت خوابید
راستی یکیش من بودم خارج شدم حالا دوباره میام


نه هستش. شب میاد برات
مامان امیر مهدی
8 خرداد 91 1:53
کجا رفتی


هستم
مامان امیر مهدی
8 خرداد 91 1:59
پس منم نمیخوابم


بهتر........
مامان یاس
8 خرداد 91 2:13
ممنون که آدرس را دادید خیلی غصه دار شدم قلبم درد گرفت
مامان امیر مهدی
8 خرداد 91 2:15
کولش میکنم میارمش


فکر کنم خودش اومد
مامان امیر مهدی
8 خرداد 91 2:17
نه بابا این که پیش منه چطوری اومد


من فرستادمش
مامان امیر مهدی
8 خرداد 91 2:21
شب بخیر گلی


شب شما هم به خیر
ilijoon
8 خرداد 91 7:35
دوستتون دارم مامان جون وپريساي گلم


ما هم شما رو دوست داریم
ilijoon
8 خرداد 91 7:35



مرسی گلم
نایسل
8 خرداد 91 8:45
آخخخخخخخخخخ آبروم رفته
حسابی


بزرگ میشی یادت میره
نایسل
8 خرداد 91 8:45
منم از این شکلکا خیلی خوشم میاد
زهرا از نی نی وبلاگ213
8 خرداد 91 9:54
خصوصی داری


چشم گلم.
مامان نوژا
8 خرداد 91 10:15
جیگر خنده ات برم من


مرسی عزیزم.
مامان محمد صدرا
8 خرداد 91 10:19
کلی نوشتم پرید !


اشکال نداره گلم.
مامان محمد صدرا
8 خرداد 91 10:20
مبارک باشه وسایل جدید پریسا خانوم !
هندونه خور هم که هست !
من هم با نمازم مشکل دارم قامت که میبندم پسرک شروع میکنه به اشک ریختن !
باید همش دستش توی دستم باشه !
آدرس وب اون فرشته هآسمونی رو برام بذار!
چهارشنبه میام ببینم چه خبره !


زنده باشی عزیزم. چشم ادرس میارم برات.
خوش امدی گلم.
نایسل
8 خرداد 91 15:42
قولمیدم امروز درس بخونم
تا حالا دوتاش پاس شد


خدا رو شکر. به خاطر تهدید من بود
نایسل
8 خرداد 91 15:42



مرسی گلم.
سجّــــادم
8 خرداد 91 15:47
سلام مامانش، خوبید؟
وا یعنی اصلا متوجه ی چیزی نشدید؟

ببین من یه شماره ی اختصاصی 3000 و خورده ای برای وبم اختصاص دادم که در مناسبت مناسب و بعضی از موارد مانند خبرهای ناگهانی وبم کسانی که در این فرم پیامکی پبت نام کنن میتونند بهره مند شوند که اکثریت ثبت نام کردن و داشتم شما را دعوت می کردم ولی خوب یه پیشنهاد بود...
البته در حال حاضر پیامرسانی من فعال نبوده و در تابستان فعالش می کنم...
امید وارم متوجه شده باشی

یا علی



دوباره میام
نایسل
8 خرداد 91 16:24
ها خیلی


پس خوب شد
مامان یاس
8 خرداد 91 17:48
………@.@@
……@..-...•..@
……@....ﮞ...@

….…\———————————————————————/
……\سلام عزیزم آپم آپم آپم آپمممممممممممممممممم …/
....\برات 2تا ماشین گذاشتم با هر کدوم که خواستی بیا!!! /
…\——————————————————————————/
منتظرمااااااااااااا
....……___
..___\ ][ /__
(_ ___׀׀_ __)
...Ŏ…..… Ŏ

._________________
|..ШШШШШШШШ.......|
|....| |.........| |.....|
|__|__|_____|__| __̠|
..... ŎŎ………. ŎŎ




ممنون گلم. چشم الان راه میفتم.
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 17:54
سلام جیگرممممممممممممم خوبی عزیزم کجایی؟ میگم یه ادرس بهت میدم نصف اون کتاب که گفتم توشه بخونش خوبه


مرسی عزیزم. لینکش کردم.
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 17:55
راستی منتظر 4شنبه هستم هااااااااااااا
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 17:58
http://hamyari200.mihanblog.com/post/106برو تو این سایت تا فصل 9 کتاب هست
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 22:53
سلام عزیزممممممممم هستی؟


بله گلم.
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 23:24
اوکی عزیزم من فقط این عشق و جزا رو میبینم محشرهههههههههههه پسمل خوشگله رو دیدی عمرو میگم


اره خیلی نازه
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 23:27
میدونی دولت به پاس روز مرد کل هفته آینده رو شب جمعه اعلام کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرده؟؟؟


عجبببببببببببببب
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 23:33
اره ما زنا گناه داریم که من خیلی سریال نمیبینم این یکی رو نمیدونم چی شد که میشینم پاش
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 23:44
راس میگی گلم خوب نتم که هست وای من هنوز برگه هامو تجدید نظر نکردم همش پای نتم
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 23:51
چقدرم زرنگم یکی نیست برگه ها رو امضا کن


در خدمتم
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 23:57
جمعه از امشب شروع میشه نه؟؟؟؟/ وای طفلکی شوهرم اخه من از امشب


هی وای من........
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 23:59
اره شما باید آروم اروم شروع کنی فعلا یه وعده غذا بخور اما صبحونه یه وعده دیگرو خام بخور مثل میوه خرما سالاد سبزیجات


یکی باید هولم بده
بهـــــــــــــار
9 خرداد 91 0:01
اینم حرفیه هاااااااااااااااااااااا


پس چی . من راه حل رو پیدا میکنم
بهـــــــــــــار
9 خرداد 91 0:04
گلم تو این رژیم لبنیات ممنوع میشه شیرهای گیاهی باید بخوری مثل شیر بادام که خیلی مقویه شیر پسته شیر فندوق سرچ کن اگه دستوراتش بالا نیومد بهتبگم چجوری درس کنی


چه طوری درست میشن؟؟؟؟؟
بهـــــــــــــار
9 خرداد 91 0:07
????مشکل چی؟


هر چی!!!!!!
بهـــــــــــــار
9 خرداد 91 0:16
من که تا تورو دارم دیگه مشکلی ندارم عزیزم شیر گیاهی ان سرچ کن دستورشون میاد بالا فعلا بخور تا رژیمو شروع کنی عیب نداره
بهـــــــــــــار
9 خرداد 91 0:20
عصر رفتم پیاده روی تشنم بود از یه آبسرد کن اب خوردم خیلی سرد بود حالا گلوم درد میکنه
بهـــــــــــــار
9 خرداد 91 0:26
خیلیییییییییییییی سرد بود هوا هم هنوز سرده مخصوصا شبا ببین 20 تا بادم رو میذاری یه جوش بخوره پستشو جدا میکنی میریزی تو مخلوط کن با یه قاشق عسل یه لیوان اب 5 دقیقه مخلوط میکنی به این صورت که 1دقیقه روشن یه دقیقه خاموش باید کاملا صاف بشه یه مایع سفید خوشمزه بدست میاد بهش میگن شیر بادام بقیه شیرهای که گفتم لازم نیست پوست بگیری همون جوری میریزی با اب و عسل
بهـــــــــــــار
9 خرداد 91 0:31
بله عزیزم به همسری و پری جونم بده سرشار از کلسیم است بهتر از خود شیر حالا شما یکم نیمه خام خواری کن معدت آماده بشه یعنی فقط یه وعده غذا وعده های دیگه نه نون نه چیز پختنی اگه اهل چایی هم هستی نصفش کن
بهـــــــــــــار
9 خرداد 91 0:40
من برم لالا عزیزم شب خوش جیگررررررر


شب شما هم به خیر
مامان ا تنا
9 خرداد 91 1:46
سلام پرپری جون نگین جون هم باشما دوست میشه .راستی هم کفشت هم 3چرخت مبارک باشه ما هم به وبلاگت سر زدیم زیبا بود با اجازه لینکتون میکنیم.


سلام گلم. ممنون. شما هم لینک شدید.
مامان زهره
9 خرداد 91 11:33
سلام عزيزم چه مي كني با گرما به گل دختر شربت خاكشير بدين


چشم. ممنون که گفتید
ilijoon
9 خرداد 91 17:52
ilijoon
9 خرداد 91 17:54
با اين شد 198 تا دوتا مونده به 200 تا
ilijoon
9 خرداد 91 17:55
توكل كن به خدا دوتاديگه اش رو هم خدا ميرسونه اين يه دونه اش كه رسوند
ilijoon
9 خرداد 91 17:56
آها اين هم آخريش مباركت باشه شد 200 تا كامنت
بابا كولاك تكوندي ها


مامانی چه خبره

مگر مسابقس؟؟؟؟؟

مرسی گلم. الان میام سراغت
بهـــــــــــــار
9 خرداد 91 18:34
سلام به عسیسههههههههههه دلم کجایی گلم ؟؟؟؟؟؟؟؟


خوبم . هستم عزیزم
بهـــــــــــــار
9 خرداد 91 19:37
نوش جوونتوننننننننننننننننن عزیزم منتظرم ببینم من برم برا شوشویمحترم شام بپزم فعلا بای
باران
9 خرداد 91 22:37
جانم.نیمه تمامه.کسی امد.نشد بنویسم.خواستم تکمیل بشه آره.


از فضولی بود
مامان فرنيا
10 خرداد 91 11:59
كفشات مبارك من در بدر دنبال كفش تابستاني چراغدار ميگردم خوشبحالت كه پيدا كردي راستي همه چيزهايي كه واسه بچه ها ميخريم قيمتاش نجومي است خلاصه اگه تهران ساكني بگو من هم برم از اين كفشها بخرم دختري هركسي را با كفش چراغدار ببينه ول نميكنه و دنبالش راه ميافته


الان میام پیشتون
مامان فرنيا
10 خرداد 91 12:04
خنده ات خيلي دلمو برد نميدونم مامانت چجوري ميتونه جلوي خودش را بگيره نخوردت؟


بارها خورده شده
پسراراکی
13 تیر 91 15:11