پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل 25:مهمانی و باز هم پریسا جوووووووووون

1391/2/28 9:56
نویسنده : مامان پریسا
1,293 بازدید
اشتراک گذاری

ziba

سلام.....

مدتی بود تصمیم داشتم به یکی ، دوتا از دوستان که قبلا" با هم همکار بودیم سر بزنم. ولی فرصت نمیشد.

تا اینکه روز سه شنبه با اطلاع قبلی خونه ی سارا جون، خودمونو مهمون کردیم.و از ساعت 10 صبح هم رفتیم اونجانیشخند. آخه مجبور بودیم . چون هم خونشونو بلد نبودم وهم باید با  بابایی میرفتیم. به سارا گفتم من زود میام. اون هم گفت چه بهتر...

خلاصه از همون اول صبح که رسیدیم پریسا خانم با آقا احسان (پسر سارا که 2 سال و نیمشه) شروع کردن به شیطنت و بازی....

زیاد با هم رابطه خوبی بر قرار نکردن. نفهمیدم علتش چی بود. آخه هر دوتا یکی یه دونه و کمی هم ناز دونه......ابرو

نمیدونستم کودومشونو آروم کنم. البته گاهی با هم به تفاهم میرسیدن ولی در کل رابطه حسنه نبود.

بعد از خوردن نهار نزدیک 1 ساعتی هر دوتا شون بیهوش شدن از خستگی و تازه من و سارا همدیگه رو دیدیم و چند کلمه حرف زدیم.

ساعت 5 نیم عصر هم بابا یی اومد دنبالمون. در کل خوش گذشت. جای دوستان خالی بود.

این هم پریسا خانم و آقا احسان که اصلا" نذاشتن یه عکس درست ازشون بگیرم....

 

 

زیبا                       زیبا                    زیبا                    زیبا

ziba

و اما پریسا خانم......      زیبا

چند روزه یاد گرفته (حالا از کجا ؟ خدا میدونه....) وقتی میخواد خودشو برامون لوس کنه یا چیزی میخواد... میره جلو آیینه قدی که گوشه ی سالونه . و با صدای بلند شروع میکنه به مثلا" گریه کردن ولی بدون اشک....متفکر

باید صداش کنم. نوازشش کنم و کلی منت کشی که ببینم خانمی دلش چی میخواد. قربون ناز کردنت بره مامانی...مژه

ziba

راه میفته میاد دنبالم. هر چی دم دستش میاد نشونم میده و میگه ای چیه؟؟؟

و من هم اسم اون وسیله یا هرچیزی که هست رو بهش میگم و پریسا هم همونو با زبون خودش چند بار تکرار میکه.

مثلا" میخواستم قطره آهن بهش بدم. ای چیه؟ قطره چکون.

پریسا= قطه قطو..........خنثی

یا رفته کشو وسایل اشپز خونه رو باز کرده و یکی یکی وسایلو در میاره و.....ای چیه.......

                                             

ziba

وقتی از بیرون میایم یا جایی میریم . اول دم در میشینه و خودش کفشاشو در میاره. هیچ وقت با کفش وارد نمیشه.....بغل

وقتی چیزی ازدست مون میگره حتما" میگه مسی (مرسی)....بغل

ziba

فردا یعنی جمعه قراره مامان جون  رو دعوت کنیم ولی چون مامان جون پاهاش درد میکنه ،تصمیم گرفیم ما غذا رو آماده و به خونه مامان جون( مامانم) بریم.

پریسا که عاشق مامان جونه. حتما" فردا کلی بهش خوش میگذره.ایشالله....

 

عاشقتم عزیز دلم..........

ziba

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (133)

مامان ریحان عسلی
28 اردیبهشت 91 11:09
سلام
همیشه به مهمونی اونم از صبح تا بعد از ناهار
آفرین به دخملی شیرین زبون


سلام.
گفتم که تقصیر من نبود.
مامان آرمان
28 اردیبهشت 91 12:08
همیشه خوش باشید و شاد


همچنین. دوست عزیزم.
ثمین
28 اردیبهشت 91 12:42
مرجان مامان پریساجون
28 اردیبهشت 91 13:42
خیلی خانم شدی عزیزم.میبوسمت


من هم پریسا خانم شما رو میبوسم.
مامان امیر علی
28 اردیبهشت 91 15:01
خوب پریسا حق داره دیگه با احسان نتونسته رابطه برقرار کنه.آخه 1 سال بزرگتره خوب
امیر منم وقتی چیزی بخواد گریه الکی میکنه.من موندم اینا رو از کجا یاد میگیرن این بچه ها.
ایول که خودش کفششو در میاره.امیره ما که راحته با کفش دخول میکنن


ولی دختر گلم حتی بلد نیست از خودش دفاع کنه. طفلک چند بار مظلومانه کتک هم خورد.
خانه ی من وتو
28 اردیبهشت 91 16:27
سلام پریساخانم مهمونی وخاله بازی خوش بگذره


سلام. ممنون. ایشالله
مامان کوروش
28 اردیبهشت 91 17:27
ای جونم پریسای ناز همینه بچها با هم سازگاری ندارن امیدوارم فردا بهتون خوش بگذره


سلام.
ولی باید بهشون کمک کنیم تا رابطه خوب بشه.ممنون.
ilijoon
28 اردیبهشت 91 22:21
هميشه به گشت عزيزم چه دوست خوبي هم داري
قربون دخمل شيرين زبونمون بشم كه انقده نازه



مرسی عزیزم همچنین.

کاش با هم دوست بودن....
ilijoon
28 اردیبهشت 91 22:23
مامان جوني گله كرديد كه چرا بهتون سر نميزنم من كه هميشه ميام شنبه پيشتون اومده بودم واخيرا به خاطر مشغله فقط به ديدن كساني كه برام كامنت گذاشته بودند ميرفتم
دوستتون دارم گل دخملي رو ببوسيد


مرسی عزیزم. خب دلم براتون تنگ شده بود. مرسی که اومدی.
بابای دوقلوها
29 اردیبهشت 91 7:34
سلام
واقعا بهترین کار همینه که گاهی به دوستان هم سر بزنیم، آفرین به پریسا و مامان و باباش

امیدوارم که همیشه بهتون خوش بگذره و شاد و سلامت باشید.

ای ملووسک عمووو، تو هم یاد گرفتی خودتو لوس کنی

قطه قطوو شیریییننننننننننننننن

دوشت دالیم پلیسااااا


سلام.
ممنون بله از خونه نشینی خیلی بهتره...

بله عمو من هم بلدم خودمو لوس کنم واسه مامان بابا
مامان محمد صدرا
29 اردیبهشت 91 10:14
ما با عکسهای پسرک آپیدیم !

به دلیل مسائل امنیتی خصوصی گذاشتیم !

عزیزم پریسا که اینقدر خوش سرو زبون و ناز کردن هم بلده !

خوش بگذره عزیزم !


چه خوب شد برگشتی.
چشم حتما" میام.
خب از خصوصیات دختراناز کردنه دیگه.
نسترن
29 اردیبهشت 91 11:22
سلااام روز شما هم با تاخیر مبارک...پریسای نازم چطوره؟دوستتون دارم خیلی....


سلام. ممنون.
ما هم شما رو دوست داریم.
مامان کوروش
29 اردیبهشت 91 11:32
ممنون که اومدی اگه دوست داشته باشی بهت معرفی میکنم من از روی کتاب یاد گرفتم خیلی جالبه


بله واقعا " جالبه.
مامان ابوالفضل
29 اردیبهشت 91 14:08
سلام سلام سلام
وای که چقدر دلم برای اینطور مهمونی های دوستانه تنگ شده
همیشه شاد باشین
دخمله شیرینی شده این عسل خانوم


سلام عزیزم.

من هم خیلی این جور مهمونی ها رو دوست دارم.
جاتون خالی بود.
بهار(مامانی شهراد)
29 اردیبهشت 91 15:27
چه مهمونی طولانی اییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


ولی خوش گذشت.......
مامان نیایش
29 اردیبهشت 91 16:03
سلام به مامانی و دختر گلش ان شا الله همیشه به شادی و مهمونی عزیزم و همیشه لبات خندون شیرین زبون مامانی مهربون همه روزت روز مادر و همه روزت مبارک ان شاا لله شاد باشید


سلام دوست مهربونم.

روز شما هم مبارک. و هر روزت به خوشی. ممنون که اومدی عزیزم.
ثمین
29 اردیبهشت 91 19:24
سلام!
یکی از کاربران ژورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه:
چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟
خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن!
منتظرتون هستیم


سلام.
چشم میام خدمتتون.
مامان نفس طلایی
29 اردیبهشت 91 20:08



مرسی عزیزم.
فریبا
29 اردیبهشت 91 20:48
همیشه به مهمونی و تفریح...
راستی امیدوارم امروز خوش گذشته باشه.. که حتما همین طوره... روی گل پریسا جون رو ببوس


بله عزیزم . جای شما خالی بود.
مرسی چشم.
مامان کیاوش
29 اردیبهشت 91 23:32
همیشه خوش باشید عزیزم.


ممنون دوست عزیز
مامان کوروش
30 اردیبهشت 91 0:13
سلام بله عزیزم کتاب راحت تره البته بهت حق میدم سن پریسا جون یه سنی که خیلی دست و پا گیره در واقع وقت هم کم میاری خدا واست حفظش کنه


سلام. بله شما که در این زمینه تجربتون بیشتر از منه.
حالا ببینم کتاب چطوره...
مامان امیر مهدی
30 اردیبهشت 91 1:13
سلام همیشه به مهمونی
من سارا جونو وقتی مجرد بود دیدم اونم سر سمنو



سلام. ممنون.

واقعا". چه خوب....
مسافران آسمانی
30 اردیبهشت 91 9:51
همیشه به مهمانی رفتن...انقدر حال میده بعد از چند وقت آدم دوستای قدیمیشو ببینه...دلم واسه دوستام تنگ شد...
ماشاالله کلی واسه خودش خانم شده ها...؟میبوسمت اساسی...


مرسی عزیزم.
واقعا" خوب بود جای دوستان خالی.
ممنون.
مامان علی خوشتیپ
30 اردیبهشت 91 11:43
چه کار خوبی کردی؟یه لحظه گفتی سارا فکر کردم اومدین خونه ما
به علی میگم بره حال احسانو بگیره
پریسا جونو خیلی ببوس.دلم براش تنگ شده
راستی از طرف کی برای جشن دعوت بودین؟


شاید هم اومدیم !!!

از طرف مهد دانیال. پسر عموی پریسا. دانیال هم اجرا داشت.
مامان زهره
30 اردیبهشت 91 12:01
چه ميهموني خوبي معلومه كه پريسا جون مي خواسته آقا احسان را مطيع خودش كنه


شاید.......

اما کتکهایی که خورد چی؟؟؟؟
مامان آرینا موفرفری
30 اردیبهشت 91 12:37
خصوصی عزیزم.


ممنون گلم.
مادر کوثر
30 اردیبهشت 91 13:25



خوشحالم که برگشتی.
مامان تارا
30 اردیبهشت 91 13:45
سلام هوررررررررررااااااااا يه دوست جديد خوشحال شديم به ماسرزدين لينكتون كرديم پريسا خانوم عزيزم بازهم بيان خونه ما


سلام مامان مهربون. شما هم با افتخار لینک شدید.
مامان اندیا
30 اردیبهشت 91 15:32
سلام عزیزم باعث افتخاره منم شما رو لینک کردم


مرسی عزیزم. شما هم لینک شدید.
دوست مهربون
30 اردیبهشت 91 17:34
سلام خیلی قشنگ بود




سلام.
ممنون.
دوست مهربون
30 اردیبهشت 91 17:34
نه تو می مانی و نه اندوه
و نه هیچ یک از مردم این آبادی...
به حباب نگران لب یک رود قسم،
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،
غصه هم می گذرد،
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...
لحظه ها عریانند.
به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز.
سهراب


خیلی زیبا بود.
مامان زینب
30 اردیبهشت 91 20:32
قطره چکوش خیلی بامزه بود


این تازه یه نمونه بود.....
اجی یاسمن
30 اردیبهشت 91 22:08
سلام دلتون شاد لبتون خندون تا10خردادخداحافظ امتحاناسخنم شروع شدن سرنمازبرام دعاکنید


سلام مرسی عزیزم.
حتما" برات دعا میکنم.
با خبرای خوب برگردی.
مامان روشا
31 اردیبهشت 91 0:22
آفرین به دختر گلم که میدونه نباید با کفش وارد خونه شد.
امیدواارم همیشه شادو مووفق باشید.
مامانی ارادتمند شما هم هستییییییم.


زنده باشی مامان مهربون.
mamani helena
31 اردیبهشت 91 1:06
salam mamani hamishe be mehmoni khanoom ey parisaye bala in kararo nakon mikhorameta


سلام عزیزم. ممنون.
نوبت هلنای شما هم میشه گلم.
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
31 اردیبهشت 91 8:16
همیشه شاد باشید بچه ها تو این سن همین اند زیاد با هم نمیسازند


دقیقا" . خدا کنه یاد بگیرن زودتررررررر.
مامان احسان
31 اردیبهشت 91 9:34
سلام ممنون که به ما سر زدید ببوسید پریسا خانومو


سلام. خواهش میکنم عزیزم.
مامان فرنيا
31 اردیبهشت 91 9:34
سلام ممنون كه به ما سرزده بوديد من هم با افتخار لينكتون كردم اميدوارم دوستاي خوبي باشيم راستي حالا كه به اين خوبي هستيد و خانه دوستاتون ميريد بگيد كجا ساكن هستيد تا از اين دوستاي اين مدلي بشيم من ميدونم با پريسا بلدم بازي كنم و خيلي بهمون خوش ميگذره


سلام.
من هم ممنونم.
ما اهواز هستیم. ایشالله که همشهری باشیم. حتما" میام پیشت.
مامان زهره
31 اردیبهشت 91 9:42
ممنون از لطفت حال پريسا جون چطوره؟


مرسی عزیزم خدا رو شکر خوبه.
سارا-تارا
31 اردیبهشت 91 10:04
خصوصی داری


مرسی عزیزم.الان میام.
سمانه مامان پارسا جون
31 اردیبهشت 91 11:25
سلام خوبی عزیزم؟
قربون پریسای گلم با این شیرین زبونی هاش
خونه مامان جون بهت خوش بگذره
میبوسمت گلم


سلام سمانه جونم.

ممنون. جاتون خالی بود.
مامان امين رضا
31 اردیبهشت 91 12:04
سلام گلم

هميشه به مهموني وخوشي


سلام دوست عزیز.

ممنون. همچنین.
مامان نادیا و نلیا
31 اردیبهشت 91 20:18
خووووش باشییییین
پریسا جونو ببوووووووووس


مرسی
نایسل
31 اردیبهشت 91 20:22
ای شیطون خاله



میسی خاله...
نایسل
31 اردیبهشت 91 20:23
مرسی مامانش خیلی درد داشت اما خوب بهترم اما سینه ام هنوزخرخر میکه


ایشالله زود خوب میشی
نایسل
31 اردیبهشت 91 20:33
تایپ میکنم میزارم هنو وقت نکردم


منتظرم.
نایسل
1 خرداد 91 0:43
مرسی خوشملم





خواهش میکنم خوشملم.
نایسل
1 خرداد 91 0:57
مرسی مهربونم خیلی خیلی ممنونننتتت میشم


به روی چشم عزیزم. ایشالله زودتر خوب بشی.
نایسل
1 خرداد 91 1:11
پی ام سی پخش میکنه گلم مرسیییییییییییییی که محبت کردی
نایسل
1 خرداد 91 1:11
اسم کیلیپش تزویره علیرضا خرداد 8780 کدشه
نایسل
1 خرداد 91 1:21
ساعت مشخصی نداره متاسفانه ظهری دیدم پخش کرد نمیدونم دیگه کی میزاره
نایسل
1 خرداد 91 1:21
نایسل
1 خرداد 91 1:31
آره حتما ولی خب چون سبکش راکه کمتر پخش میشه
نایسل
1 خرداد 91 1:31
وای نظرام تموم شد 89 تا بود برم لاالااا دیکه
نایسل
1 خرداد 91 1:32
توکاری با من نداری قربونت برم ؟ شبت به خیررررر دختر ماهت رو ببوسس ماهم حالا خیلی هم کیلیپ مهمی نیست از رو سایتش نگا کن خب
مامان اسراواسما
1 خرداد 91 1:55
سلام !خوبی عزیزم همیشه به خوشیخونه نبودم نتونستم زودتر از اینا بیام.رفته بودم ......


سلام

الان میام ببینم چه خبر بوده......
ilijoon
1 خرداد 91 8:03

براي پريساي گلم و مامان جون مهربونش


مرسی عزیزم.
ما هم شما رو خیییییییییلی دوست داریم.
ilijoon
1 خرداد 91 8:03
به ديدنم بياييد منتظر حضور گرمتون هستم


چشم. اومدم.
مامان احسان
1 خرداد 91 8:46
سلام عزیزم منم لینکتون میکنم با اجازه و مایلم که با هم تبادل لینک داشته باشیم


سلام. ممنون گلم.
باعث افتخاره برای ما.
مامان زهره
1 خرداد 91 9:06
سلام به گل مامان يو به گل دخترش خداكنه گرماي بهار اذيتتون نكنه


ممنون. داریم تحمل میکنیم.
بهـــــــــــــار
1 خرداد 91 11:18
سلام گلم ممنونم عزیزممممممممممم فدات بشم بله منم یه پرواز داشتم بچمو از دس دادم فداتون بشم که بهم سر زدی منم لینکتون میکنم باعث افتخارمه
درضمن دخمل نازی دارید الهی !!!! حتما جیا من ببوسش


ممنون گلم. از اشنایی با شما خیلی خوشحال شدم.
بهـــــــــــــار
1 خرداد 91 12:49
میسییییی عجیجممممممممم
اره دبیر ریاضی هستم بد جور ضربه خوردم خیلی به پسرم مشغول بودم اما نشد دیگه خدا ازم گرفتش بعضی وقتا خیلی دلگیر میشم


گلم خدا بزرگه . هر کاری یه حکمتی داره که ما بی خبریم.
چه خوب ریاضی......
بهـــــــــــــار
1 خرداد 91 13:43
قدمتون رو چشممممممم اونم به رو چشم امشب اگه بیرون نریم میذارم فداتون بشم


مرسی عزیزم.
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
1 خرداد 91 16:14
شاد باشی دختر گلتو ببوس


مرسی عزیزم.
نایسل
1 خرداد 91 18:30
عزیز دلم من خواب بودم الان اومدیم جون دلم
نایسل
1 خرداد 91 18:50
مررسیییییییییییی قربونت برم من الهی
مرسی یه دنیا مممنوننن خودت خیلی خیلی خوبه
همهرو خوب میبینی
منم دیدم مرسی تشکر یه دنیا


خودت هم ماهیییییییییییی
نایسل
1 خرداد 91 18:50
دستتتتت درد نکنه بوس بوس بوسسسسس


بووووووووووووووووس برای ابجی گلم
نایسل
1 خرداد 91 19:04
من ترم آخر مهندسی کامپیوترم :d حتما میرن نگا میکنم الان دارم کیک درست میکنم
تولد شوهرمه فردا میخوام کیک و سالاد الویه درست کنم براش


مبارک باشه خانم مهندس.
نایسل
1 خرداد 91 19:05
البته فعلا همینه شاید چیزای دیگه هم درست کردم مثلا پیراشکی چیزی مهمون دارم فردا شب


کاش پیشت بودم کمکت میکردم.
نایسل
1 خرداد 91 19:23
آخ عزیزززز دلم

راست میگیی ولی خب
شوشو سالاد ماکارونی کالباس دوست نداره
همون اولویه رو دوست داره
اره زحمت داره ولی درست میکنم
کشک بادمجونم خیلییییییییییی توپه همهموادشودارم اق جون آق جون


موفق باشی.
فرشته مامان امین رضا
1 خرداد 91 21:32
سلام آپم گلم
مامانی طهورا
1 خرداد 91 22:22
نازیملوسیجیگری
مامان روشا
2 خرداد 91 1:29
سلام مامانی کجایید؟خیلی دلم براتون تنگ شده


سلام گلم. من که همیشه هستم.
مامان روشا
2 خرداد 91 1:58
آخه عکسای جدید پریسا جون و نذاشتی .واسه همین گفتم.
ضمنا شما تاج سر مایید امیدوارم زیر سایه بزررگترا خوب و خوش زندگی کنی.


ایشالله همین روزا. اخه هنوز عکس جدید ندارم.
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 2:06
سلام عجیجیممممممممممممم فدات بشم ببخشی عکس نذاشتم باید حجمشونو کم کنم حتما برات میذارم جیگررررررررر


مرسی عزیزم. عجله ایی نیست
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 2:20
چرااااااااا برو چشاتو ببند حتما خوابت میبره عزیزم گلم منم باید برم کلی تو نت بودم پوست لب تابو کندم دیگهششب خوش عجیجمممممممممممممممممممم
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 2:21
عجیجیم کامنت گذاشتم فکر کنم نیومد برو دراز بکش حتما خوابت میبره مامان مهربون منم دیگه برم لالا دوست دالم جیگرررررررررشب خوش


بله دیدم. مرسی عزیزم.شب شما هم به خیر.
محمد
2 خرداد 91 8:23
امیدوارم همیشه در کنار دوستانتون شاد وخندون باشید
.


ممنون.
مامان امیر علی
2 خرداد 91 10:53
آره چرا یه دفعه با اسم تو آی پیش فرق داشت.مرسی خبرم کردی


ببین جریان چیه!!!!!
حسناسادات
2 خرداد 91 11:09
خصوصی


باشه عزیزم.
مامان زهره
2 خرداد 91 12:17
چقدر خوش نفس بودي ممنون از محبت بابايي هم ديشب برام يه كيك خريد


چه خوب . نوش جون.
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 12:36
سلام عجیجممممممممم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ پریسا جونم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ممنون خوشکل خانممممممممم
مامان امیر علی
2 خرداد 91 12:45
کیه خوب بگو دیگه؟کشتی منو


الان میام
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 12:55
آره خوب خوابیدم قبل ده بیدار شدم رفتم اداره یکم کار داشتم کلاسا تموم شده فقط مراقبت دارم و برگه تصیح کردن هم دارم
مامان امیر علی
2 خرداد 91 13:07
بازم مرسی


خواهش میکنم
مامان امیر علی
2 خرداد 91 13:08
بیخیال فعلا پیگیری نمیکنم.اگه دیدم داره اوضاع وخیم میشه اوندفه یه فکری میکنم


هر جور صلاح میدونی.....
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 13:10
مرسی آره نزدیکه البته شوشو منو برد و بعدشم رفت دنبال کاراش
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 13:34
چرا نشد؟؟؟؟؟ من از دبیری خیلی بدم می اومد به اجبار رفتم اما الان چون شاگردامو دوس دارم راضی ام چون با گروه سنی جوانی هستم خوبه منم که پایه شیطونی
طفلی شاگردای امسالم زیاد نشد باهاشون گرم باشم یه چن وقتی که به خاطر مشکلم نبودم بعدشم همش درگیر درس دادن و جبران نبودنم بودم خیلی سخت بود کلا سال سختی بود دوتا کلاس خیلی شیطون هم داشتم که به زور باید کنترلشون میکردم بقیه کلاسام خوب بودن


خیییییییلی خوبه من این سنی ها رو خیلی دوست دارم.
اشکال نداره به هر حال گذشت تا سال آینده...
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 13:47
آخی عزیزم فدای سرت یه چیزی بگم من به قسمت اعتقاد دارم شاید قسمت نبوده دبیربشی من که همش از ش فرار میکردم بابام اصرا میکرد گفت دبیری بزن فرم پرکردم نفرستادم رفتم محض بعد گفت بیا استخدام شو نشدم یه سال بیکار موندم از بیکاری رفتم حق التریس بعشم گفتم ارشد قبول میشم ولش میکنم دادشم فوت شد درس نخوندم ارشد رد شدم یه اسل دیگه موندم بعدشاستخدامی اومد به زور شرکت کردم یه کلمه نخوندم رفتم سر جلسه نفر اول استان شدم بعدش ازدواج کردم مونم تو این کار بعد ارشد روزانه قبول شدم حالا نزدیکه 9سال سابقه کاردارم دکترا اتریش پذیرفته شدم نشد برم الانم که موندم تو همین کار اما خدایش کار خوبیه الان دوسش دارم


وای چه خوب. ولی اترشی حیف شد هااااااا
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 13:57
اما من روانشانسی دوس دارم خوبه دیگه میدونی با هر کی چه جوری رفتار کنی اما یکی از همکارامون که مشاور بود و روانشناسی خونده بود میگفت هر چی به مردم میگم خودم عکسشو عمل میکنم خیلی باحال بود کلی باهاش میخندیدیم


خوب هر کسی یه جوره با همه که نمیشه یه جور رفتار کرد.
من هم با همکارتون موافقم. البته تا حدودی
نایسل
2 خرداد 91 13:59
کد خاصی رو وبت گذاشتی بازنمییشه


کد؟!!!!!!

نه . چرا؟؟؟؟؟؟
نایسل
2 خرداد 91 13:59
آره دوست دارمممممممممم
یه پیرزن چاق و خوشگل باشم


ایشالله به ارزوت برسی
نایسل
2 خرداد 91 14:00
آره دیگه گفته 2000 سال باید زندگی کنیم بعد فسیل شیم
یکی بیاد فوتمون کنه بمیریم


حالا چرا فوت
نایسل
2 خرداد 91 14:15
خب همین جوری گفتممم مثلا اینقدررر
پیر میشیم میخواد علی شمع تولدش رو فوت کنه یهووو
اینقدر بهش فشار میاد گودر میشه میریزه پایین
منم از یه دونه اشکم که میریزه اینقدر بم فشار میاد
پودر میشم مییمیرررم

بعد اون کسایی که ازمون باقی موندن پودرمونو تو هوا پخش میکنن


اشکم دراومد.....
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 14:16
ممنونم گلم راستی کجا شاغلی عزیزم?
نایسل
2 خرداد 91 15:35
نه باابااا 62 یعنی خوشتیپپپپپ

من خودم فکر کنم نزدیک 100 شدم دیگه اگه ببینی منو یه سوزن بزنی بومممم میترکم


پس اون که نوشته بودی چی بود؟؟؟؟؟
نایسل
2 خرداد 91 15:35
162 قدمهههههههههه


تقریبا" بلندی دیگه.
ilijoon
2 خرداد 91 16:34




اوووووووووووومدم.
نایسل
2 خرداد 91 16:45
اووکی جیگرگگگگگممم حتما




مرسی
مامان امیر علی
2 خرداد 91 17:13
من رنگ قرمزو از عطاری خریدم.بگو رنگ خوراکی میخوام.رنگ سبزو هم از شیرینی فروشی گرفتم
رنگ زرد که همون زعفرون آب کرده است.
قهوه ای هم کاکائو .همین.
آهان باید بدیم به مدیریت.من فکر کردم جایی هست که خودمون بفهمیم آی پی ماله کیه


ممنون از راهنماییت
طنین
2 خرداد 91 17:22
سلااااااااااااام من اینجا هم اومدم
هه هه چرا اینجا رو زودتر رو نکردی؟
پریسا چه نازه ه ه ه ه ه ه هزار ماشالله خدا نگهش داره برات عزیزم



سلام . مرسی پس ادرست کوووووووووووو
طنین
2 خرداد 91 18:01
نه عزیزم راحت باش


باز هم بی ادرسسسسسس
نایسل
2 خرداد 91 18:46
بزن قدش
نایسل
2 خرداد 91 18:55
چراآپ نمیکنی ؟


چی بنویسم؟؟؟؟؟؟
نایسل
2 خرداد 91 19:01
آیا میدانید بزار


عجب فکری!!!!!!!!!!
نایسل
2 خرداد 91 19:23
منتظرممممممممممم هزار یک شبم خوبه ها


فردا شب...
نایسل
2 خرداد 91 19:41
باشه قربونت برم منتظرم


به روی چشم. الان دست به کار شدم.
نایسل
2 خرداد 91 20:38
اوهوووو ای ول بابا چه واسه هر پستت وقتی میزاری بابا من میامهر چی به ذهنم میرسه میتایپم میرم


پس چی فک کردی....
خودش یه داستان داره جدا........
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 20:56
خواهش میکنم عزیزم نوش جونتون پس حسابی سرتون شلوغه موفق باشی


الان که دیگه نه.
نایسل
2 خرداد 91 21:12
وای چه باحالللللللللللللللللللل تو چقدررر باحالیییییییییییییییییییییییییییی
نایسل
2 خرداد 91 21:12
نه بابا من سر سرکی میام مینویسم و میرم همین


این هم قشنگه
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 21:23
اون که بهترین شغل دنیاستتتتتتتتتتت
نایسل
2 خرداد 91 21:36
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی منم تورو خیلی دوست دارم


بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 21:39
بخاطر همین بهت میگن مادر
کاش منم لایق این عنوان باشم


حتما" هستی. کمی تحمل کن
نایسل
2 خرداد 91 21:43
جدی خوب شده ؟؟؟



جدیه جدی
نایسل
2 خرداد 91 21:51
آره عزیزم
دستور کیک رو هم بدم؟
10 تا تخم مرغ رو زرده و سفیده شو جدا میکنیم بعد 10 ق غذا خوری شکر + زرده ها میکنیم خوب هم میزنیم تا کش دار بشه و رنگش سفید بشه

بهد سفیده هارو اینقدر هم میزنیم پف کنه
برنگرده از ظرف بعد
سفیده هارو + زرده ها میکنیم
بعد 10 قاشق غذا خوری آرد رو اضافه میکنیم

راستی یادم نرفته بگم اون بالا + زرده شکر وانیل و بکینگ پودر کن


بعد راستی ته ظرفت رو روغن و آرد بزن یا کاغذ بزن تا بر گرده
بعد که پخت خامه میزنی

خامه شو از قنادی گرفتم
یکمشو کاکائو زدم یکمشو هم رنگ صورتی
لای کیک موز گذاشتم
تزئین کردم همین


حتما" درستش میکنم
نایسل
2 خرداد 91 22:06
عزیززز دلم دادم که نیومد


دیدم گلم. ممنون. الان تایید میکنم
نایسل
2 خرداد 91 22:06
همون که گذاشتم 10 تا تخم مرغ ؟


اره دارم مینویسمش
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 22:22
میسی عزیزم چشات ناز میبینه گلممممممم


نه گلم واقعیتو گفتم.


بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 22:51
برا شوشو جونم کوکو سبزی با سبزی کوهای کرمانشاه درس کردم اگه بدونی چه بوی داره


نوش جون
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 23:18
ای جونم معلومه خوش سلیقه ای
این یه نوع سبزی مخصوص کرمانشاه بود که خاصیت دارویی هم داره اگه بدونی خونمون چه بویی برداشته که نگو


بیشتر شما نه.....
به جا ما هم نوش جان کنید.
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 23:49
نه عزیزم یه نوع سبزی خاصه مخصوص کوهای اونجاس کرفس کوهی خوردم خیلی خوشمزس منم عاشقشم قشنگه ممنونم
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 0:03
چه جور آهنگی میخوای گلم؟


برات خصوصی گذاشتم
مامان امیر علی
3 خرداد 91 6:26
بابا رکورد شکن.آمار کامنتا رو باش.حسودیم شدش


بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 13:36
ای جانمممممممممممم خیلی قشنگه همون بود که من گفتم؟؟؟؟؟؟ مبالکت باشه نازدارم
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 13:43
مبارلک پریسا جون باشه اهنگ قشنگیه باحاله ببخشی نتونستم کمکت کنم عزیزم
سجّــــادم
3 خرداد 91 14:00
سلام...
ببخشید که دیر اومدم آخه امتحاناتم زیاد بود...
حالا هم امتحان دارم اما از قبل یه خورده سرم خلوت تره
ببین منم که لوگوی شما را در وبم گذاشتم که؟
اما جابه جاش کردم و گذاشتمش توی شعبه ی تبلیغاتی ولی فک کنم یه مشکلی داشته باشه که اونم بر طرف می کنم...
راستی تولد:
تولد تولد تولدت مبارک
شرمنده که نمی تونم مطلبتون را بخونم آخه کلی نظر باقی مونده دارم که باید برم و به همه سر بزنم
خدافسی


خوش امدی اقا سجاد .ممنون
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 14:28
سلام عجیجمممممممممممم خوبی چه خبرا؟؟؟؟؟؟ با شغل شریف مادری چیکار میکنی خانومی؟


سلام خانم گلی .
مشغولیم
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 21:35
سلام گلم اخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه بابا درسش میدم تو وبلاگم هستم البته غروب رفتم پیاده روی الانم برای شوشو جونم و آریا شام پختم بوش پیچیده نوش جونشون


نوش جون عزیزم.
زهرا از نی نی وبلاگ213
6 خرداد 91 12:06
رها کنید. همه چیز را رها کنید و به خدا بسپارید. اگر نومید، افسرده، دلسرد، آزرده و غمگین هستید؛ اگر می بینید که علیرغم تلاش هایتان موفق نشده اید، رها کنید. همه چیز را رها کنید و به خدا بسپارید. بگذارید که خداوند هدایت و سرپرستی همه امور زندگی تان را بر عهده گیرد. اگر این کار را انجام دهید، شاهد معجزات بی شماری خواهید بود. – کتاب با خالق هستی نوشته جی. پی. واسوانی




ممنون از حضورتون
مامان ا تنا
9 خرداد 91 1:49
مارو هم لینک کن خاله جونی بوس


مرسی شما هم لینک شدید
بهـــــــــــــار
9 خرداد 91 18:44
به هیکل خوب و لاغری فکر کن تا وسوسه نشی
ببین میوه بخور آب طالبی یا نکتار سیب موز سیب کیوی اینا خیلی خوبن


سفارش دادم بابایی بگیره
بهـــــــــــــار
9 خرداد 91 18:51
دستت درد نکنهههههههه نکن از این کارا وسوسه میشیم؟؟؟؟؟؟شوخی کردم عکسشو بذار ببینیم