پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل بیست و سوم: تولدانه

1391/2/19 14:48
نویسنده : مامان پریسا
950 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های ملوسک

سلامی به گرمی هوای شهرمون به همه ی دوستان عزیز و مخصوصا" پریسا خانم خودم....

و این بار به همسر عزیزم....

                                         

همسر عزیزم....حسین جان.........تولدت مبارک

روز تولد تو میلاد عشق پاکه

                                   برای شکر این روز پیشانیم به خاکه

من سر سپرده هستم، تا مرز جون سپردن

                                   با یک اشاره ی تو حاضر برای مردن

                                        

20 / 2 / 1391  یکی از زیباترین روز ها برای من و پریسا جونه.

حسین جان از صمیم قلب تولدت رو تبریک میگم.

خدایا از تو ممنونم که معنی واقعی عشق رو نشونم دادی.

خدایا از تو میخوام که عشقمو در پناه خودت سلامت نگه داری.

                                               

یه جشن کوچولو هم داریم . ولی چون تولد دایی ابراهیم هم 20 اردیبهشته.

برنامه روز جمعه هستش . پس عکسها میمونه برای پست بعدی.

داداش گلم تولد شما هم مبارک باشه. خیلی دوستت دارم.

                                                                     

روز یکشنبه 17 / 2 / 1391  پریسای گل مامان و بابا 18 ماهه شد.

زیباترین بهانه ی زندگی من الان 1 سال و نیمه که پاهای کوچولوشو گذاشته رو چشمای مامانی و به مامانی زندگی دوباره داده.

فرشته ی قشنگم ، نفسم به نفست بنده.

پس باش تا من هم با بودنت ، باشم.

دختر مهربونم رو روز یکشنبه برای تزریق واکسن بردم.

بمیرم که چقد صبوری مثل مامانت......برای تزریق 2 تا واکسن صدای بچم در نیومد.

عزیز دلم خیلی زیاد دوستت دارم  

                                                                  

روز شنبه 23 / 2 / 1391  روز تولد حضرت فاطمه و روز زیبای مادره.

مامان عزیزم روزت مبارک........ممنونم برای تمام زحمتهایی که برامون کشیدی و میکشی. دستت رو میبوسم

و.....تمام مامان های مهربون و زحمت کش. روز شما هم مبارک

تقدیم به همه ی دوستانم به خصوص مامان های مهربون.

شکلک های ملوسک

برای اینکه این پست بدون عکس دخملی نباشه................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (79)

هدیه جووووووووووووووون
19 اردیبهشت 91 15:27
سلام
یکسالو نیمیت مبارک پریسا جون
تولد بابایی و دایی هم مبارک
انشالا همیشه کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنین



سلام.
مرسی
همچنین خانواده شما.
هدیه جووووووووووووووون
19 اردیبهشت 91 15:29
با افتخار لینکتون کردم با نام پریسا جون


ممنون.
شما هم لینک شدید.
حسناسادات
19 اردیبهشت 91 15:55
تولد بابا حسین و دایی مبارک


مرسی عزیزم.
مامان امیر علی
19 اردیبهشت 91 17:31
تولدتون مبارک بابای پریساایشالا سایتون همیشه بالا سر مریم جون و پریسا خوشگله باشه.
تولد خان داداشت رو هم تبریک میگم.
جدی جدی اصلا واکسن براش دردناک نبود.یعنی 1 روز کامل نخوبید؟عجبا .جل الخالق.



ممنون .
خان داداش نیست . داداش کوچیکس.
والا چی بگم. گریه که نکرد.
اما منظورتون از 1 روز اصلا نخوابید چی بود؟؟؟؟؟
حالا اینجور گفتی دخترم چشم نخوره مثل پسر خودت...
مریم -----------♥
19 اردیبهشت 91 19:39
تولدتون مبارک باشه،انشاالله تولد 100 سالگیتون
مامان امیر مهدی
19 اردیبهشت 91 19:39
سلام مبارک باشه تولد پدری ایشالا که سایه اش 120 سال بالای سرتون باشه تولد دایی جون هم مبارکما هم دعوتیم ما هم پنج شنبه تولد داریم...جمعه سر بزن
مریم -----------♥
19 اردیبهشت 91 19:39
بدو حسنی اپ کرده
مامان اسرا و اسما
19 اردیبهشت 91 20:23
سلام خوبی؟میگم خلاصه پس همه اینایی که گفتی مبارک باشه
تولد همسر وداداش بزرگوارتون مبارک ایشالله سالهای سال سایه شون رو سر خانواده هاشون باشهروز مادر هم بر همه مادرای دلسوز وفداکار مبارک.


مرسی عزیزم.همچنین
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
19 اردیبهشت 91 20:33
مبارک تولد... تولد.. وهمه چی های خوب این چند روز مبارک شاد باشید
saedeh
19 اردیبهشت 91 20:46
تولدت همسر تون مبارک وهمجنین تولد داداشتتون
فرشته مامان امین رضا
19 اردیبهشت 91 21:13
سلام عزیزم مبارک باشه تولدت عشق ویاورزندگیت امیدوارم هرروز زندگیتون بیشترازروزقبل شادتروپرلحظات سرشارازنشاط باشه.عشقتون پاینده تولددادشت مهربونتم مبارک دخمل نازتوببوس ومبارکه یک ونیم سالگی
بهار(مامانی شهراد)
19 اردیبهشت 91 22:06
سلام عزیزممنو ببخش که دیر اومدم پیشت گلم.شانس که ندارم بعد از اینکه اون لکه های عجیب و قریب از روی بدن شهراد پاک شد هنوز 2 روز نگذشته بود که بچم یه سره هرچی مسخورد بابلا می آوردخلاصه این ماه اصلا واسه ما ماه خوبی نبود.بازم به خاطر کوتاهی ای که کردم شرمندم
بابای مهرسا
19 اردیبهشت 91 23:10
مبارک باشه امیدوارم لحظه لحظه زندگیتون پر از شادی باشه
مامان آرمان
20 اردیبهشت 91 0:10
سلام تولد همسرتون و برادرتون و همچنیم پیشاپیش روز مادر را به شما تبریک میگم با امید بهترینها برایتان
یکی
20 اردیبهشت 91 0:15
الان ذوق کردی که با ده تا رایی که خودت به خودت دادی سوم شدی؟ جالبه نه ؟؟


دوست عزیز مطمئن باش تمام کسانی که به پریسا رای دادن هم وب دارن و هم از خوانندگان وبلاگ دخترم هستن.
نیازی نیست من به خودم رای بدم.و من از همشون ممنون هستم.

حالا خوشحال باش که با این کارت که شاید فقط از روی حسادت بود دل یکی رو شکوندی.
موفق باشی.
مامان کیاوش
20 اردیبهشت 91 0:34
سلام تولد دایی و بابایی مبارک باشه.من دیر اومدم یعنی نباید عکسها رو ببینم.بهم رمز ندادید.


سلام.
ممنون گلم.
چشم عزیزم. الان میام.
مامان نادیا و نلیا
20 اردیبهشت 91 10:37
وایییی چقدر تولد تولدای همگی مبارکا باشه... تولد تولد تولد همسری و داداشی و دخملی مبارک...
مائده
20 اردیبهشت 91 10:55
غمت نباشه گلم ...

مهم نيست يكي يه چيزي گفته ... مهم اينه كه هم ما هم خودت ميدونيم ...

تولد بابا حسين هم مبارك ...

خوش بگذره بهتون ...

جيگر و ببوس از طرفم ...


ممنون عزیزم.

محبت شما دوستای عزیزم اینقد زیاده که نمیدونم چطور جواب بدم.
مامان علی خوشتیپ
20 اردیبهشت 91 13:02
تولد آقای پدر مبااااااااااااااااااااااارک.الهی سایش سالیان سال بالاسر شما و پریسای نازنینم باشه
تولد خان داداش هم مبارک.ایشاالله خوشبخت بشه
18 ماهگی گلکم هم مبارک
وااااااااااای چقدر تبریک گفتم
کور شه چشم حسود رتبه سومی پریسا هم مبارک.حیف که فقط وبلاگدارا باید رای میدادن.چون طرفدارای پریسا جون خیلی اهل نت و مجازی نیستن.واقعینننننننننننننن



سلام سارای عزیزم.
ممنونم.برای تمام تبریکا.
شما همیشه لطف دارید.
مامان علی خوشتیپ
20 اردیبهشت 91 13:03
همین الان یه اس باحال فرستادم
برو بخون


بله خوندم.
بیچاره ها.......
مامان علی خوشتیپ
20 اردیبهشت 91 13:12
خصوصی عزیزم.همون موقع که داشتی برام نظر میذاشتی منم داشتم برات نظر میذاشتم
ببین چقدر دل به دل راه داره


خیلی عزیزی
مامان کیاوش
20 اردیبهشت 91 14:54
مرسی عزیزم که رمز دادین خوشحال شدم دیدمتون.برا خان دایی هم خیالتون راحت.اینقد سرش شلوغ که من باید بهش بگم جواب نظرات دوستان رو بده.رمز رو پاک کردم.مطمئن باشید.


خواهش میکنم من هم از شما ممنونم.
مامان زینب
20 اردیبهشت 91 14:57
تولداشون مبارک باشه ایشالا...
الهییییی دختر صبورو بگردم من


مرسی عزیزم.
خدا نکنه.
از خصوصیات شاید خوبه مامانشه.
مامان نیایش
20 اردیبهشت 91 16:01
سلام عزیزم یک ساله و نیمه شدنت مبارک الهی همیشه سالم و شاد باشی تولد بابایی هم مبارک ایشالا سایه اش همیشه رو سرتون باشه و جمع خانوادگی تون هم همیشه جمع و شاد باشید روز مادر هم پیشاپیش مبارک باشه به مامان گل و مهربونت دوستتون داریم


ممنون مامان عزیز و دوست مهربونم.
دوباره بهتون تبریک میگم.
نایسل
20 اردیبهشت 91 17:23
آخیییی یه عالمه تبریک گلمم


خوب چچی کااا کنم


ممنون گلم.

هیچ به کارت ادامه بده. فقط نگی نگفتی هاااااا
نایسل
20 اردیبهشت 91 17:43
منظورت هووویه؟


بله دیگه.
نایسل
20 اردیبهشت 91 17:56
هه هه هه فکر کن من میریم میشینم رو هووم له بشه بمیره


خب من بلد نیسممممم


دختر .....مردم از خنده....الان میام برات میگم.
نایسل
20 اردیبهشت 91 18:20
درست شدااا ببین


آفرین
نایسل
20 اردیبهشت 91 18:21
فدات شممم عسیسس دلممم


خدا نکنه. خیلی ماهی دوستت دارم.
نایسل
20 اردیبهشت 91 18:21
ناراحت نمیشم بگو خپل چاقالو هر چی حقیقته علیرضا میخواد لاو بیاد اینارو میگه


اخه من با علی رضا خان فرق دارم.
نایسل
20 اردیبهشت 91 18:31
خوب اون که اره

منم قربونتت برم عسلم
اگه فرق داری پس چر ا میگی کاش پیشت بودم علی هم میره مسافرت اینو بم خیلی میگه

(ناراحت نشی ها دارم اذیتت میکنم )


ای شیطون منظورم اینه که اون عشقته شریک زندگیته . اگر هر چی بگه از رو عشقی که به تو داره میگه.
ولی من دوست تو هستم ممکنه یه حرفی بزنم و تو خوشت نیاد.
اره میگم کاش پیشم بودی چون خیلی انرژی مثبت داری
نایسل
20 اردیبهشت 91 18:46
اون که آره منم به اون یه چیزی میگم که نیمیشه بگم خصوصی برات میفرستم بی تربیتم یکم


نایسل
20 اردیبهشت 91 19:00
وای خیلی باحال بود غش کردم از خنده


مامان نفس طلایی
20 اردیبهشت 91 19:02
مبارکههههههههههههههه


مرسی عزیزم.
مامان علي خوشتيپ
20 اردیبهشت 91 19:18
خصوصي


ممنون.
زیبا
20 اردیبهشت 91 19:28
یک دنیا تبریک هدیه به پریساجون و مامان و باباش


ممنون گلم.
مامان ریحان عسلی
20 اردیبهشت 91 19:43
سلام
چه پست باحالی
تولد همسری و دایی کوچیکه پریسا جون مبارک ایشالا که همیشه سایشون بالا سرتون باشه و شاد و خرم در کنار هم زندگی کنید
روز زن و مادر هم تبریک میگم و همینطور 18 ماهگی خانم گل


سلام.
ممنون مامان ریحان جونم.
خب دیگه همه ی مناسبتها با هم تداخل پیدا کرد. من هم از فرصت استفاده کردم.
سمانه مامان پارسا جون
20 اردیبهشت 91 19:47
تبریک میگم گلم
همیشه شاد و خوشبخت بمونید
بوس واسه پریسا جونم


مرسی عزیزم.
عمه ی لارا
20 اردیبهشت 91 22:13
_█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█
محيا كوچولو
20 اردیبهشت 91 23:52
سلام سلام
تولد همگي مبارك
ايشالله هميشه شاد باشيد
خاله جون فيلمها رو بايد با فايرفكس و اينترنت سرعت بالا ببينيد.امتحان كنيد و خبربديد


سلام عزیز.
با فایر فکس هم نتونستم ببینم.
مامان مانی
21 اردیبهشت 91 0:03
تولد دایی و بابا جونت و 1/5 سالگیت مبارک


مرسی گلم.
مامان آرینا موفرفری
21 اردیبهشت 91 2:30
سلام تولد همسر گرامی مبارک.
پریسا جون 18 ماهگیت مبارک.
همیشه خوش خبر باشی مامانی جون.


سلام.
ممنون
همچنین.
مامان آرینا موفرفری
21 اردیبهشت 91 2:30
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر . . .




ممنون روز شما مامان عزیز هم مبارک.
بابای دوقلوها
21 اردیبهشت 91 6:57
تولد تولد تولد بابایی مبارک
بابا حسین پریسا تولدت مبارک باشه، انشالله 150 سال زنده باشی و سایت بالاسر پریسا و مامانی باشه.

مامان پریسا پیشاپیش روز مادر هم به شما و هم به همه مادران عزیز تبریک عرض میکنم


ممنون بابای مهربون . دوقلوهای گلمو از طرفم ببوسید.
مامان آرمان
21 اردیبهشت 91 12:28

مادر است چشم و چـــــراغ زندگی مادر است سرچشــــــمه آزادگی

مادر است تصویر عشق و عاشقان مادر است نقـــــــــش بلند جاودان

روز مادر بر شما مبارک


ممنون گلم.
خیلی زیبا بود.
برای شما هم مبارک.
مامان کوروش
21 اردیبهشت 91 12:30
سلام عزیزم ممنون که اومدی تولد عشق زندگیت رو بهت تبریک میگم امیدوارم سالیان سال با هم شاد زندگی کنید پریسا جون رو ببوس منم دلم واست تنگ شده


مرسی عزیزم.
من بیشتر.....
مامان رومینا
21 اردیبهشت 91 12:31
تولد بابای پریسا گلی و دایی جونش مبارک ایشالا 120 ساله شن.ایشالا سایه بابییش تا همیشه بالاسرش باشه و همگی تندرست و شاد باشید


مرسی گلم.
نی نی های حاجی-مامان مریم
21 اردیبهشت 91 12:32
سلام عزیز از اینکه نگران شدید معذرت
مامان مرضی اسباب کشی داشته
من هم وروجکم(پسرم)ماسماسک اینترنت رو گم وگور کرده بود
ما هم به نوبه ی خودمون تبریک میگیم
ان شاالله در کنار خانواده سالهای خوشی داشته باشیدگلم


سلام.
مرسی که اومدید.
به سلامتی واسه اسباب کشی مبارکه.
امان از دست بچه ها.
ممنون.
فریبا
21 اردیبهشت 91 14:43
-----------------()---()-()-()-()
-----------------||---||-||-||-||
--------------{*~*~*~*~*~*~*}
---------@@@@@@@@@@@@@@@
--------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
---{~*~*~*~*~HAPPY~*~*~*~*~*~}
---{~*~*~*~~ BIRTHDAY! ~~*~~*~*}
---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
سلام
به به چقدر تولد
تولد بابایی و دایی مبارک ایشالله همیشه شاد و بر قرار باشن
18 ماهگی این ناز خوشکل هم مبار ک
همیشه شاد و خندون باشید


سلام عزیزم.
ممنون.
تولد خوشکل خانم شما هم مبارک.
مامان روشا
21 اردیبهشت 91 15:13
سلام.امروز برای اولین بار از وبلاگ پریسا جونم دیدن کردم.با اجاه لینکتون می کنم.خوشحال میشم شما هم به وبلگ روشا سر بزنید.


سلام.
مرسی عزیزم.
برای ما که باعث افتخاره . چشم. اومدم.
بابای مهرسا
21 اردیبهشت 91 15:52
میلاد سرور بانوان جهان

و مادر تمام شیعیان بر شما و تمام ایرانیان مبارک باد . . .
روز مادر مبارک


ممنون از حضور و تبریک زیباتون.
مامان بیتا
21 اردیبهشت 91 17:50
پیشاپیش میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل

صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر

را به همه مادران وخانمهای عزیز تبریک و تهنیت میگویم . . .


ممنون از تبریک بسیار زیباتون .
برای شما هم مبارک.
سوسن
21 اردیبهشت 91 17:50
پریسا جون ایشالا تو سایه ی پدر و مادر صد ساله بشی عزیزم.

تولد بابایی و دایی هم مبارک باشه امیدوارم بهتون خوش بگدره.

مریم جون پیشاپیش روزتون مبارک.


ممنون عزیزم.
من هم به شما تبریک میگم.
مامان بیتا
21 اردیبهشت 91 19:53
سلام خانمی
ممنون مشم که ادرس جدید بیتا رو لینک کنین


سلام عزیزم.چشم.
mamani helena
21 اردیبهشت 91 22:06
مادر تو تمام شادی هایت را به من بخشیدی و غمهایت را در خود فرو ریخته ای، تا نفس دارم و بعد از مرگ نیز روحم فراموشت نخواهد کرد. ای خدای بزرگ! به من توانائی بده هرگز از پله های غرور بالا نروم و لحظات شادم را در کنارش باشم. کمک کن قلب رئوف و قشنگ این فرشته زمینی ات را هرگز نلرزانم و آسمان آرزوهایش را خراب نکنم. مادر مهربون روزت مبارک



ممنون عزیزم بسیار زیبا بود.
من هم تبریک میگم.
مامان اسراواسما
21 اردیبهشت 91 22:56
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است

زیباترین خطاب "مادر جان" است

"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . .
__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█


سلام دوست عزیزم .
من هم روز مادر رو به شما تبریک میگم.
مامانی شیما وحدیث
21 اردیبهشت 91 23:02
مادرم ای بهتر از فصل بهار

مادرم روشن تر از هر چشمه سار

مادرم ای عطر ناب زندگی

مادرم ای شعله ی بخشندگی

مادرم ای حوری هفت آسمان

مادرم ای نام خوب و جاودان

مادرم ای حس خوب عاشقی

مادرم خوشتر ز عطر رازقی

مادرم ای مایه ی آرامشم

مادرم ای واژه ی آسایشم

مادرم ای جاودان در قلب من

مادرم ای صاحب این جسم و تن

مادرم می خواهمت تا فصل دور

مادرم پاینده باشی پر غرور

مادرم روزت مبارک ناز من

مادرم تنها تویی آواز من
......................................
مامانی مهربون روزت مبارک
آپم تونستی بیا
درضمن تولد تولد تولد بابایی مبارک


مرسی عزیزم.
روز شما هم مبارک.
ممنون.
چشم الان میام.
محيا كوچولو
21 اردیبهشت 91 23:57
سلام خاله جون اينم لينك مستقيم فيلم ايشالله ببينيد
http://www.aparat.com/v/755ead75c70ab37e813032e8bfeff7be192776


مرسی عزیزم .
عالی بود.
زحمت کشیدید.
مامان علي خوشتيپ
22 اردیبهشت 91 1:25
میلاد سرور بانوان جهان و مادر تمام شیعیان و روز مادر بر شما و تمام ایرانیان مبارک

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/00799979429965848816.jpg


مرسی عزیزم من هم به شما تبریک میگم.
نسترن(مامان نیروانا)
22 اردیبهشت 91 1:26
تمام عالم امکان فدایت ای مادر

تمام عمر میکنم دعایت ای مادر

تمام روزی من از دعای خیر تو بود

وحاضرم که دهم جان برایت ای مادر

چه خواب های قشنگی زقصه های تو دارم

وتا ابد من مسکین گدایت ای مادر

چه گیسوان سپیدی چه درد های زیادی

واز خدا طلبم من شفایت ای مادر

چه رنج ها که کشیدی برایم ای مادر

چکار کرده ام عمری برایت ای مادر

هزار بوسه به دستت برای این همه مهر

هزار یاس سپیدم به پایت ای مادر
روزت مبارک


مرسی نسترن جون من هم تبریک میگم.
بهار(مامانی شهراد)
22 اردیبهشت 91 9:46
روزت مبارک عزیزم


ممنون بهار جون .من هم تبریک میگم.
بابای دوقلوها
22 اردیبهشت 91 9:58
کردم از علم سوال
می توانی آیا
معنی مادر را
بهر من شرح دهی
گفت نی نی هرگز
من برای این کار
منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم
قدرت شرح وبیان کم دارم
.........................................
روزتان گلباران



ممنون از حضور گرمتون . من هم تولد حضرت فاطمه را به شما تبریک میگم.
مامان روشا
22 اردیبهشت 91 10:51
در زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است.
زیباترین خطاب مادر جان است.
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق.
واژه ای شیرین و مهربان كه از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارك مادر


ممنون عزیزم روز شما هم مبارک.
بابای مهرسا
22 اردیبهشت 91 11:19
ممنون از حضورتون


خواهش میکنم.
مامان امیر علی
22 اردیبهشت 91 13:06
راسی روزمون مبارک


روزمون مبارک...
بهار(مامانی شهراد)
22 اردیبهشت 91 14:33
سلام عزیزممرسی به خاطر اون عکس خوشگل.گلم قالب وبلاگمو همه باز کردن اما فکر میکنم مرورگر سیستم شما مشکل داره من رشته تحصیلیم کامپیوتر و دانشگاه هم نرم افزار خوندم واسه همین میدونم که ایراد از مرورگر مامپیوتر شماست


الان میام توضیح میدم.
ilijoon
22 اردیبهشت 91 16:24
تولد بابا جوني مبارك
تولد18 ماهگي پريسا جونم مبارك
تولد دايي جون هم مبارك
آخ جونمي چقدر تولد داشتيم ان شاالله تولد 120 سالگي همشون و ان شاالله هر روز تعداد تولد ها بيشتر از قبل باشه


مرررررررررررسی عزیزم.
ilijoon
22 اردیبهشت 91 16:24
مامان جون عزيز روز تون مبارك


مرسی عزیزم . برای مامان شما هم مبارک باشه
زهرا از نی نی وبلاگ213
22 اردیبهشت 91 18:11
پسرکم کمی تب داشت شب زودتر از همیشه خوابید

.....

نیمه شب از جا پریدم

انگار کسی صدا میزد: مامان ...مامان....

همسرم راحت و آسوده خوابیده بود و همه جا غرق در سکوت...

"خواب دیده ام آری خواب دیده ام"

هنوز چشمم گرم نشده بود که دوباره شنیدم: مامان..... مامان

پریدم و سریع به اتاق کودکم رفتم ونگاهش کردم مثل فرشته ای معصوم و زیبا در خواب ناز بود

لحافش را مرتب کردم وصورتش را بوسیدم

دلشوره داشتم همه جای خانه را سرک کشیدم و دوباره به بستر رفتم

اینبار خیلی واضح تر و بلند تر از قبل... انگار هزاران نفر همزمان فریاد میکردند:

"مامان....مامان..."

تا اتاقش دویدم ! تب داشت پایین تخت نشستم به موهایش دست کشیدم و

دستمال نمدار را هر چند دقیقه یکبار عوض کردم خسته بودم اما خواب به چشمانم نمی آمد

آرزوهایی که برایش داشتم را مرور می کردم

تا سپیده دمان....

"روز مادر مبارک"



ممنون عزیزم زحمت کشیدی.
روز شما هم مبارک.
اجی یاسمن
22 اردیبهشت 91 18:56
سلام تولدعموحسین مبارک روزشماهم مبارک اپم


سلام. مرسی عزیزم.
چشم.
باران
22 اردیبهشت 91 19:03
راستی پریسا جونم خوب شد؟؟؟ناراحت شدم خوندم...


ممنون از توجهتون. بله خوب شد.
دوست مهربون
23 اردیبهشت 91 0:22
روز مادر مبارک


زحمت کشیدید. ممنون از حضورتون.
دوست مهربون
23 اردیبهشت 91 0:23



مامان امیر مهدی
23 اردیبهشت 91 0:42
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان-عطای خداوندسبحان-کوثر قرآن-همتای امیرمومنان-والگوی بی دلیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد

آپم


ممنون عزیزم چشم.
باران
23 اردیبهشت 91 0:44
نکته دیگر اینکه تو هم برای داشتن پریسا خیلی سال صبر کردی.امیدوارم پریسا وقتی بزرگ شد قدر این همه صبر مامانی را بدونه.دوستت دارم.دوستش دارم.بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــووس


مرسی عزیزم.
اطلاعاتتون هم که کامله!!!!!
مامانی طهورا
23 اردیبهشت 91 0:58
آدمها ... :

... وقتی کودکند می خواهند برای مادرشان هدیه بخرند ولی پول ندارند .

... وقتی که بزرگتر می شوند ، پول دارند ، ولی وقتِ هدیه خریدن ندارند.

... وقتی که پیر می شوند ، پول دارند ؛ وقت هم دارند ، ولی مادر ندارند !
روز مادر مبارک

مرسی عزیزم.
روز مادر برای شما هم مبارک.
زهرا از نی نی وبلاگ213
23 اردیبهشت 91 8:25
کودکم کمی تب داشت شب زودتر از همیشه خوابید

.....

نیمه شب از جا پریدم

انگار کسی صدا میزد: مامان ...مامان....

همسرم راحت و آسوده خوابیده بود و همه جا غرق در سکوت...

"خواب دیده ام آری خواب دیده ام"

هنوز چشمم گرم نشده بود که دوباره شنیدم: مامان..... مامان

پریدم و سریع به اتاق کودکم رفتم ونگاهش کردم مثل فرشته ای معصوم و زیبا در خواب ناز بود

لحافش را مرتب کردم وصورتش را بوسیدم

دلشوره داشتم همه جای خانه را سرک کشیدم و دوباره به بستر رفتم

اینبار خیلی واضح تر و بلند تر از قبل... انگار هزاران نفر همزمان فریاد میکردند:

"مامان....مامان..."

تا اتاقش دویدم ! تب داشت پایین تخت نشستم به موهایش دست کشیدم و

دستمال نمدار را هر چند دقیقه یکبار عوض کردم خسته بودم اما خواب به چشمانم نمی آمد

آرزوهایی که برایش داشتم را مرور می کردم

تا سپیده دمان....

"روز مادر مبارک"



مرسی گلم.روز مادر برای شما هم مبارک.
محمد رضا ومهدیار
23 اردیبهشت 91 10:36
صمیمانه ترین تبریکم را به نور مهتاب میدهم تا به ستاره ام بر ساند را ستی که جایگاهت چه بلنداست روزت مبارک


مرسی گلم.
مامان زهره
24 اردیبهشت 91 11:03
پيشاپيش تولد بابا مبارك باشه همچنين تولد دايي جون