پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل بیست و چهارم:روز مادر و پریسا خانم

1391/2/23 1:49
نویسنده : مامان پریسا
1,335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام این دفعه کمی زودتر اومدیم.

قبل ازهر چیز مجددا" روز مادر مبارک   

امروز جمعه بود و قرار بود که تولد بابایی و دایی ابراهیم و جشن روز مادر در یک مراسم خونه مامان جون. برگذار بشه.

ولی متاسفانه از دیشب حال بابایی بد شد و من نتونستم برای تدارک به کمک مامان جون برم.

دست مامانم درد نکنه که دست تنها البته با کمک دایی ابراهیم تمام کار ها رو انجام دادن.

ما که نمیخواستیم بریم ولی عصر که شد همه زنگ زدن که باید بیایید.

ما هم دیگه رفتیم هر چند حال بابایی خوب نبود........افسوس

خلاصه جای همه خالی بود. خاله معصومه. و دایی ها و خاله مینا همه اونجا بودن.

یه جشن کوچولو گرفتیم. و کادوهای تولد و روز مادر داده شد و بچه ها هم طبق معمول بازی و شیطنت کردن و آخر شب خسته و کوفته برگشتیم خونه.

مدتیه از پریسا خانم زیاد ننوشتم.پس ادامه ی پست فقط پریسا خانم......

حرف زدن پریسا:

خیلی وقته که از 1 تا 3 رو خیلی قشنگ میگه اِک ، تو ، شه ( با همین حروف).

مُغ مُ  = تخم مرغ

بُغ با = پرتقال

مُخاش = میخوامش

کا= کلاه

جملات= آب بده  ( اینو خیلی وقته یاد گرفته )  و امروز که رفته بود حمام و حسابی سر حال بود از همون جا داد میزد= بابا.......بیا.........آبه........  ( یعنی سه تا کلمه) هوراااااااابغل

تازگیها یه شبکه کارتونی دوبله پیدا کردیم که با کمال تعجب دیدم پریسا شدیدا" بهش علاقه پیدا کرده تا از خواب بلند میشه کنترل به دست میاد سراغم و میگه کاتو  ( کارتون)

وقتی شروع میکنه به صدا زدن مامان یا بابا بی وقفه و تقریبا" با فریاد تکرار میکنه و تا جواب ندیم به کار خودش ادامه میده . البته برای مامان از هر 10 بار 5 بار میگه مامانی و 5 بار هم مَ یَ مژه

بابایی برای پریسا خانمیه ماشین بزرگ گرفته که شده مایه ی دردسر مامانی......

خانمی سوار میشه و داد زدنها شروع میشه یعنی = ماما یا مَیَ بیا .........و من هم که بیکار .....باید برم خانمو هل بدم!!!!! با یه دور دو دور هم که راضی نمیشه و تا از پا نندازه منو دست بردار نمیشه.

بعد تازه عروسک و چند تا اسباب بازی هم با خودش بر میداره که کنار دستش باشن.منتظر

غذا خوردن خانمی هم خدا رو شکر خوبه ولی چند تا چیز هستن که دوست نداره مثلا" غذاهای شیرین مثل خورشت فسنجون یا خورشت آلو یا پلو هویج یا هر غذایی که کشکش داشته باشه.

در عوض عاشق غذاهای آبدار مثل آبگوشت ، آش و سیب زمینی پخته .

این سری که رفته بودیم بهداشت بعد از وزن گرفتن متوجه شدم 500 گرم کم کرده به خاطر بیماری که در مسافرت گرفته بود.افسوس

فکر کنم چند مطلب دیگه هم بود ولی یادم رفت.....

حالا کلی عکس به تلافی پست قبل که عکس نداشت.

ممنون که اومدید.بفرمایید......

 

 

 

 جشن خونه مامان جون.

این هم ماشین خانمی که مجبورم میکنه.........

و گاهی هم هر چیزی دم وستش اومد میره داخلش و ما رو احضار میکنه برای .....ابرو

وقتی تلفن زنگ میزنه از همون جا که نشسته میگه کیه.......و وقتی گوشی رو جواب میدیم باید با آیفون صحبت کنیم چون کلا" گوشی دست خانمه.....

الان دارم یعنی با مامانم صحبت میکنم ولی گوشی دست خانمه!!!!!!!!!

دیشب رفته بودیم پارک. یکی از بچه ها یه سگ کوچولو اورده بود که پریسا ولش نمیکرد.....

5 تا بیشتر نبود...خسته نباشید ممنون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (85)

مامان آرینا موفرفری
23 اردیبهشت 91 1:40
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر . . .



مرسی عزیزم روز شما هم مبارک.
حسناسادات
23 اردیبهشت 91 1:42
عکسا کو عزیزم؟؟


آماده شد بفرمایید گلم.
مامان يوسف و محمد
23 اردیبهشت 91 5:01
اي ماشالله به اين دختر!بلا اااشده اي شيطون !واي محمدي خودم هم خيلي خوشمزه حرف ميزنه
يه كلماتي واسه خودش ميسازه مثلا ميگه قود قود
به قابلمه ها ميگه هوف
بيا آبجي آپم بدو بدو راستي مامان روزت مبارك


حرف زدن بچه ها کلا" با نمکه.
چشم میام.
مامان امیر علی
23 اردیبهشت 91 7:16
روزتون مبارک مریم خانم .
تولد دسته جمعی و روز مادرتون هم مبارک.چه کیکه خوشکلی.
امیر منکه بدتره .حالا تو خوبه که میگه هلش بدی.امیره من میگه سوار اسکوترش بشم اون منو ببره.حالا فکرشو بکن من چی میکشم.
چه سگ نازی.آخی


مرسی عزیزم جاتون خالی بود.
به به پس جای ما هم خالیه تا شما رو موقع اسکوتر سواری تشویق کنیم.
خیلی ناز بود پریسا چند بار دست زد . اومدیم خونه چقد دستشو شستم تا دلم گرفت....
عمه آتنا
23 اردیبهشت 91 8:15
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،
تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
مامان مهربون روزت مبارک


روز شما هم مبارک.
مامانی طهورا
23 اردیبهشت 91 9:29
پریسا جونم یه بوس بده


چشم خاله جون.
مامان امیر مهدی
23 اردیبهشت 91 9:38
تولد بابایی مبارک پریسا جووون
مامان جووون روز شما هم مبارک
آقا حسین ایشالا تولد 120 سالگی تون


مرسی مامانی.
parya
23 اردیبهشت 91 9:57
پریسا خوشگل شدی عزیزم


ممنون.
سمانه مامان پارسا جون
23 اردیبهشت 91 11:02

مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک عزیزم



ممنون سمانه جون.
مامان آريا
23 اردیبهشت 91 11:19
یاس ها عطرشان را از بوی تن تو به عاریت می گیرند. شبنم، گل واژه اشک های توست ای شقایق دشتستان صبوری؛ ای هم آغوش پروانه ها؛ ای صفای گل سرخ؛ ای نرگس عشق؛ ای اقاقیای محبت؛ تو شمیم گل محمدی و رایحه گل نسترنی. مادر، تو از همه گل ها زیباتر و از همه آنها خوش بوتری، در سالروز یاد تو، عطر همه گل های شکفته را نثار وجودت می کنم.

روز مادر مبارک


ممنون مامان آریا جون. خیلی زیبا بود. روز مادر برای شما هم مبارک.
یاسمن مامان عسل
23 اردیبهشت 91 11:41
آرزو دارم بهاران مال تو, شاخه های یاس خندان مال تو,ساده بودن های باران مال تو, آن خداوندی که دنیا آفرید تا ابد همراه و پشتیبان تو "روزتان مبارک"


ممنون از متن زیباتون برای شماهم مبارک.
ایدا
23 اردیبهشت 91 11:47
سلام وب قشنگی دارید دخمله نازی هم دارید با اجازه لینکتون کردم
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل
صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر
را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم . . .



مرسی عزیزم الان میام پیشتون.
مامان کیاوش
23 اردیبهشت 91 13:05
روز مادر رو بهتون تبریک میگم.


من هم به شما تبریک میگم.
فریبا
23 اردیبهشت 91 14:17
روزت مبارک عزیزم... پس شما هم از این ماشین بازی ها دارید؟!


همچنین.
یعنی شما هم......
مريم مامان ماهان
23 اردیبهشت 91 14:44
روز مادر مبارك عزيزم
عكساي قشنگي گرفتي


مرسی عزیزم.
خانه ی من وتو
23 اردیبهشت 91 14:54
سلام مامان خانومی وپریسا
عکساخیلی خوشگله وپریسا خوشگلتر


مرسی عزیزم.
زیبا
23 اردیبهشت 91 15:24
و خدا می خواست همه جا جلوه کند، مادر را آفرید.

روزت مبارک


روز تون مبارک.
مامان زهره
23 اردیبهشت 91 15:36
در چشم های مادر
در چشم های مادر
صد دشت آفتابی
صد کوهسار پر برف
صد آسمان آبی
*
در چشم های مادر
خوبی و مهربانی
*
در چشم های مادر
آواز باد و باران
شادابی هزاران
گلزار در بهاران
*
در چشم های مادر
امید و شادمانی




مرسی روز شما هم مبارک.
نایسل
23 اردیبهشت 91 18:17
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛
هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. .
زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !!
نفس تازه كن بانو ..
"روزت مبارك


ممنون گلم.
نایسل
23 اردیبهشت 91 18:29
نه گلم ب گو


چند دقیقه دیگه میام میگم.البته خصوصیه
مامان ابوالفضل
23 اردیبهشت 91 19:52
سلام سلام سلام
روزت مبارک مامانی


سلام. مرسی عزیزم.
باران
23 اردیبهشت 91 20:35
سلام.بازم من اومدم.خدا را شکر که خوش گذشت.باز هم روزت مبارک.انشاالله همسر هر چه زودتر خوب بشوند....


سلام خوش امدید.
ممنون.
نایسل
23 اردیبهشت 91 23:33
نگفتی اخر سر واسه عکس سوالتو


عزیزم خصوصیاتو چک کن.
دایی بنی جون
23 اردیبهشت 91 23:45
سلام
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـــــــــرچشمهء محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــــــــــدا عشق مظهر است بعد از خـــــــدا به سجده بوَد زآنکه مادر است
روزتون مبارک


سلام.
ممنون از حضورتون و متن زیبایی که نوشتید.
مامان زهرا
24 اردیبهشت 91 0:17
سلام خوبین؟پریسا جون خوب شیطون شدی ماشاا... قدر مامان ماهت رو بدون روز مادر هم مبارک باشه


سلام. ممنون.

روز شما هم مبارک.
amir ali
24 اردیبهشت 91 0:57
سلام دوست عزیز!
وبه قشنگی داری به منم سر بزنو نظرتو واسم بذاروممنون


سلام ممنون.
ولی آدرستون مشکل داره.
مامان زهرا نازنازی
24 اردیبهشت 91 2:39



سیدمهدی
24 اردیبهشت 91 2:46
سلام مامان پریسا عزیز روزت مبارک


ممنون
سارا(مامان سوگل)
24 اردیبهشت 91 7:28
روزت مبارک مامان مهربون


مرسی عزیزم.
روز شما هم مبارک.
مامان کوروش
24 اردیبهشت 91 7:34
سلام روزت مبارک عزیزم چه عکسهای قشنگی پریسا جونم معلومه شیطونه ها پریسای گل رو ببوس


سلام. مرسی عزیزم.
کاراش شیرینه.......
مامان امين رضا
24 اردیبهشت 91 8:03
سلام

ممنون واسه عكسا ومبارك باشه جشن هايي كه داشتين وروزتونم مبارك


سلام.
ممنون.
روز شما هم مبارک.
نایسل
24 اردیبهشت 91 11:01
نیومده چیزی به خدا برام بفرست تایید نمیکنم ولی خب بالاش ذکر کن
مامان زهره
24 اردیبهشت 91 11:01
گلي تبريك مي گم كه گل دختر هم برنده شدند


ممنون.
نایسل
24 اردیبهشت 91 11:24
ای جان منم حدس زدم میخوای اینو بگی درستش کردم اره خودمم یکم فکر کردم دیدم اون که علی داشت .... خیلی خوب نبود مرسی به فکرمی جیگرم
ولی خب شوهری دید رو وبم چیزی نگفت گفت خوشگله


.......
مامان آريا
24 اردیبهشت 91 11:27
عزيزم تولد بابايي و دايي جون و باز روز مادر هر سه مبارك قربونه دخمل شيطونم برم كه با ديدن عكساش كلي كيف مي كنم


خوشحالم خوشتون اومد. مرسی عزیزم.
نایسل
24 اردیبهشت 91 11:42
اما مناصلا ناراحت نمیشم چون هر کاری براش کردم عید نوروز برای زنیکه ظرف کریستال 40 خردیم بردم یه عیدی به ما نداد یه ناهار مارو دعوت نکردن من الان شاید 6 ماهه خونه مادر شوهرم نه ناهار دعوت بودم نه شام
نایسل
24 اردیبهشت 91 11:56
نمیدونم چی بگم
منم سقط کردم بهم زنگ زد چت شده گفتم هیچی بچم سقط شد گفت ااااااا
خدافظ
همین

ازش اینقدربدم میاد که نگو
خوره زندگی منه


نایسل
24 اردیبهشت 91 11:57
محبت فایده نداره به خدا 1 سالو نیمه بش دارم محبت میکنم از 3 اردیبهشت هرروز بش اس ام اس دادم حتی واسه روز مادر دریغ از یک جواب اون روزدیدم به علی اس داده که کی میره برای مرحله بعدشیمی درمانی خوب خودشون کرم دارن
آکام
24 اردیبهشت 91 12:10
لالایی و شور و نغمه هایش ، بودند حکایت شب من
آغوش محبتش بنا کرد ، در عالم عشق مکتب من
با مهر و نوازش و تبسم ، لبخند نهاد بر لب من ، بر غنچه گل شکفتن آموخت

این عکس ظریف روی دیوار، تصویر شباب و مستی اوست
وان چوب قشنگ گاهواره ، امروز عصای دستی اوست
از خویش به دیگران رسیدن ، کاری ز خداپرستی اوست
شد پیر و مرا نمود برنا ، پس هستی من ز هستی اوست، تا هستم و هست دارمش دوست
مادر/بانوی عزیز روزت مبارک

مرسی عزیزم .
نایسل
24 اردیبهشت 91 12:12
آره راست میگی قبول دارم ولی خب مادر شوهر من مشکل روانی داره رام نمیشه وقتی بهش محبت میکنم وحشی تر میشه به خدا
مامان پارسا جیگر
24 اردیبهشت 91 13:13
اگر 4 تکه نان باشد و ما 5 نفر باشیم تنها مادر است که از مزه نان خوشش نمی آید.
از یاد نبریم چه گوهری در کنار ماست، سایه اش مستدام.
عزیزم روزت مبارک ...



ممنون.
همچنین.
ilijoon
24 اردیبهشت 91 15:06



مرسی عزیزم.
مامان رها
24 اردیبهشت 91 16:12
سلام عزیزم روزتون مبارک


سلام ممنون.
روز شما هم مبارک.
محيا كوچولو
24 اردیبهشت 91 16:37
مــادر آن مــرکــز پــرگــار عـشـق مــادر آن کـاروان سـالـار عـشـق
آنـکـه جـان در پـیـکر گیتی دمید روزگــــار تـــازه آئـــیـــن آفـــریـــد
گــریــه هـای او ز بـالـیـن بـی نـیـاز گــوهــر افــشـانـدی بـدامـان نـمـاز
اشـک او بـر چید جبریل از زمین همچو شبنم ریخت بر عرش برین

روز مادر بر همه فرشتگان زميني مبارك




ممنونم.
روز شما هم مبارک.
مامان اسراواسما
24 اردیبهشت 91 17:04
سلام عزیزم!میگم این فسقلی داره واسه خودش خاممی میشه ها .خدا حفظش کنه هزار ماشالله از عکساش معلومه خیلی شیطون شده اون لپای خوشگلشو یدونه بکش اگه دلت نمیاد خودم میام محکمتر میکشمش هااااااا


سلام گلم.
ممنون.
وای دلت میاد.....من که دلم نمیاد
دوست مهربون
24 اردیبهشت 91 18:54



ممنون.
هدیه جووووووووووووووون
24 اردیبهشت 91 19:56
سلام
منم این روب رو تبریک میگم به پریسا جون و مامانش
ماشالا چقد پیشرفت کردی
با اون زبون خوشگلت


سلام.
ممنون.
عید شما هم مبارک.
مامان علي خوشتيپ
24 اردیبهشت 91 20:17
الهييييييييي الان حال بابايي بهتره؟ايشاالله كه بهتر باشه
نازي چه شيرين زبون شده.براي ما كه زياد حرف نزد
عكسا هم خيلي خوشگله به خصوص تريپ اون عكسي كه گوشي دستشه


ممنون عزیزم . خدا رو شکر بهتره.دیگه گرما و سرد و گرم شدن و سرما خوردگی . انفلانزا .......
باید ببینی چطور بل بل زبونی میکنه برام
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
24 اردیبهشت 91 23:35
مادر مهربانم مجددا روزت مبارک اگه دوست داشتی یه رمز هم به من بده
محيا كوچولو
24 اردیبهشت 91 23:45
مــادر آن مــرکــز پــرگــار عـشـق
مــادر آن کـاروان سـالـار عـشـق

آنـکـه جـان در پـیـکر گیتی دمید
روزگــــار تـــازه آئـــیـــن آفـــریـــد

گــریــه هـای او ز بـالـیـن بـی نـیـاز
گــوهــر افــشـانـدی بـدامـان نـمـاز

اشـک او بـر چید جبریل از زمین
همچو شبنم ریخت بر عرش برین



روز مادر بر همه فرشتگان زميني مبارك


خیلی زیبا بود. مرسی
محيا كوچولو
24 اردیبهشت 91 23:48
شيرينكاريهاي پريسا گلي هم خيلي جالب بودن و همينطور عكساش


ممنون که اومدی عزیزم.
مامان ریحان عسلی
25 اردیبهشت 91 1:36
سلام
خصوصی


سلام. مرسی عزیزم. اومدم.
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
25 اردیبهشت 91 8:50
سلام مامانی کجایی نیستی


هستم عزیزم.
بابای دوقلوها
25 اردیبهشت 91 9:47
منم یه بار دیگه روز مادر رو تبریک میگم
تولد بابایی و دایی ابراهیم هم مبارک باشه. انشالله 150 سال به سلامتی زنده باشن.
ای واییییییییی. چرا حال بابایی بد شده؟؟؟ خدا شفا بده

آی جووووووووونم پریسا با اون شیرین زبونیاشششششششش

عکساشم خیلی خوشگلههههههههههه


سلام.
ممنون از حضورتون.
و برای تبریک.
خدا رو شکر بهتر شدن.
ممنون.
مامان زهره
25 اردیبهشت 91 12:46
ما همچنان منتظر تولد هستيم


ولی تولد که تمام شد.
مامان ابوالفضل
25 اردیبهشت 91 14:32
تولد ها مبارک
روز مادر هم مجدد مبارک


مرسی عزیزم.
مامان محمد جوادگل
25 اردیبهشت 91 15:44
سلام مامان پریسا
روز مادر رو بهتون تبریک می گم
روی ماه پریسا جون رو هم می بوسم.
می خواستم بدونم از تراشه های آلماس استفاده کردین؟خوب بودن؟ بن بن بن بهتره یا تراشه های الماس ؟ چون بن بن بن با تصویر آموزش می ده؟


سلام.
میام براتون توضیح میدم.
نایسل
25 اردیبهشت 91 17:09
همدم چجوری؟


همون جوری.....
نایسل
25 اردیبهشت 91 17:09



الان بهت میگم.
یک عدد مامان
25 اردیبهشت 91 17:10
مامانی روزتون مبارک

ماشالا یه مدته پریسا جونی رو ندیدم چه بزرگ شده بزنم به تخته


چه عجب.
افتخار دادید.

حتما" بزن.....
مامان زینب
25 اردیبهشت 91 17:55
خیلی قشگ بود...ماشینش خیلی چسبید!


ممنون.
به چی چسبید؟
نایسل
25 اردیبهشت 91 18:16
هوو دیگه نه؟
نایسل
25 اردیبهشت 91 23:19



به چی میخندی ناقلا.
مامان امیر علی
26 اردیبهشت 91 0:46
کادو چی گرفتی لو بده؟


سکرته
مامان نوژا
26 اردیبهشت 91 9:35
سلام عزیزم روزت مبارک.اداهای نوژا هم عین پریساست


سلام. مرسی عزیزم.
ایشالله سلامت باشه.
مامان آريا
26 اردیبهشت 91 10:18
$$$$$$$______$$$$$$$
__$$______$$$__$$$_____$$
_$$_________$$_$$________$
_$___________$$$_________$
_$__________$$_$$________$
_$$_________$$$$$_______$$
__$$_________$$$_______$$
____$$________$_______$$
_____$$$_____________$$
_______$$__________$$
__________________$$
_________________$$
________________$$
_______________$$
_______________$$
_______________$$$__$$
________________$$_$$$
________________$$$$$$
_________________$$$$$$
______________$$$$$$$$$$


مرسی.
مامان گیسو جون
26 اردیبهشت 91 13:08
سلام عزیز دلم خوبی ؟
ببخشید یه کم دیر شد اما روزت مبارک مامان مهربون و دلسوز
الهی همیشه سایت بالا سر پریسای خوشگلم باشه


سلام عزیزم.
روز شما هم مبارک. ممنون.
همچنین.
مامان آرینا موفرفری
27 اردیبهشت 91 1:27
سلام تولد همسرتون مبارک.
پریسا جون خیلی شیرین زبون و شیطون بلا شدی خاله .


سلام. مرسی خاله.
مامان امیر علی
27 اردیبهشت 91 4:36
کجایی مریم جون.سابقه نداشته اینهمه وقت نباشیا.


ایشالله فردا...
parya
27 اردیبهشت 91 7:48
سلام پریسا ومامان پریسا خوبید ؟

دلمون اونورا تنگیده ...
نمی ائید


سلام.
ممنون.
چشم حتما بهتون سر میزنم.
نایسل
27 اردیبهشت 91 11:12
حتما عزیز دلم


مرسی
مامانی طهورا
27 اردیبهشت 91 12:54
مامان پارسا جیگر
28 اردیبهشت 91 2:23
وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد. مامانی روزت مبارک



مرسی عزیزم. متن بسیار زیبایی بود.
روز شما هم مبارک.
مامان آرمان
28 اردیبهشت 91 12:11
سلام
عکسها جالب بودند بخصوص اونیکه تو جعبه رفته و یا مطلبی را که نوشتید در مورد تلفن کلی خندیدم....


سلام. خوشحالم خوشتون اومد.
مامان سانای
30 اردیبهشت 91 12:17
چه شیطونی هایی که نمی کنه این دختر . همه عکساش خوشگلن . تولدت همسرتون هم مبارک (با تاخیر ).
مامان تارا
31 اردیبهشت 91 7:33
سلام عزيزم منظورتون از مشكل داشتن آدرسم نفهميدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام. الان درست شده.
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 22:11
مرسی عزیزممممممم ایشاله
من متولد ..... هستم


ایشالله.چه خوب سنمون نزدیک به همه.
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 22:11
برو خصوصی


چشم اومدم.
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 22:12
وای نمیدونم خصوصی نبود حذفش کن اجی


خیالت راحت گلم.
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 0:07
سعی میکنم پیداش کنم


ممنون.
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 0:12
من این خواننده رو نمیشناسم اسمشو بلدی به نظرت اسم آهنگ شک نکن نیست؟


نمیدونم
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 0:22
پیداش میکنیم نگران نباش دارم میگردم


ممنون
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 0:35
همونه شیماست 90 درصد خودشه فقط نمتونم لینکشو پیدا کنم


الان سرچ میکنم
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 0:40
چرا جواب نمیدی اجی من فردا باید برم سر کار اگه پیدا نکردی برات پیداش میکنم اما اسم خواننده به احنمال قوی شیماست شب خوش


کامنت ازتون نیومد گلم.فعلا دارم میگردم.
باشه شب بخیر
دوست
6 خرداد 91 20:14
سلام - شما دعوت شدید " مقاله ای پیرامون اهانت اخیر به ساحت مقدس امام علی النقی و اهل بیت علیهم السلام" به روزم. تشریف بیاورید هیئت محبان الزهرا سلام الله علیها. خوشحال میشیم. درپناه چادر خاکی مادرمون حضرت زهرا سلام الله علیها باشید التماس دعا