پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل چهارم: این روزها و پریسا......

1390/9/15 19:29
نویسنده : مامان پریسا
1,305 بازدید
اشتراک گذاری

 

علم به دست شما جلوه ایی دگر دارد

علم به دست شما انگار بال و پر دارد

برای حضرت ارباب جز وجود شما،کسی لیاقت سقا مگر دارد؟

نه من نه ما نه خلایق نه ادراک

فقط مقام شما را خدا خبر دارد

سلام به محرم و سلام به عاشقان حسین(ع)

این روز ها خوش بودن و خندیدن خیلی سخته چون ماه محرمه......

این روزها همه جا رنگ و بوی عزاداری داره چون امام حسین شهید شده....

این روز ها هیچ مادری حوصله نوشتن و خوش بودن نداره چون یاد علی اصغر و رباب دلشکسته دلها رو آزار میده......

من و بابایی و پریسا گاهی شبها برای مراسم عزاداری میریم تا پریسا از نزدیک ببینه و آشنا بشه.......

روز جمعه هم مراسم علی اصغر طفل شیر خوار بود که من و پریسا و مامان جون برای مراسم به مسجد رفتیم.

خدایا به حق گلوی بریده ی علی اصغر همه ی بچه های بیمار را شفا بده.

ولی.........

ولی فردا که مصادف با تاسوعای حسینیه ، برای من و بابا یی هم سالگرد یک اتفاق خاص و مهمه.

برای همین این پست رو گذاشتم تا پریسا جون بدونه که لحظه لحظه ی اون روز و اون زمان برام عزیزه و هیچ وقت .... هیچ وقت از یادم نمیره.

این ایام سوگواری را به همه ی دوستانم تسلیت میگم.

در ادامه عکسهای عزادار کوچیک امام حسین رو گذاشتم. بفرمایید.

 بنر پریسا:

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


 

مراسم علی اصغر طفل شیر خوار

پریسا در گهواره علی اصغر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (60)

خاله هدي ياسمين زهرا
14 آذر 90 0:55
التماس دعا. سرباز كوچولوي لشكر امام حسين (ع). به ما هم سر بزنين


سلام ممنون از حضورتون . چشم گلم.

گلم،آدرست مشکل داره اگر دوباره اومدی،آدرس بذار.
سمانه مامان پارسا جون
14 آذر 90 0:56
خیلی ماه شدی عزیزم
التماس دعا


مرسی عزیزم لطف دارید.
مامان اسراواسما
14 آذر 90 8:04
ایام سوگواری اباعبدالله الحسین تسلیت باد.
..........$.................##
............$.............#.....*
.............$..........$$
..............$.............$.
...............$...............$
...............$.................$
....$..........$...................$$
.....$.........$.......................$$$..............$$......$
......*$$$$*..............................$$$$$$$...$$$$$......................$
.....................................................................$..........#...........$
.........$...$.......................................................$........................$
...............................................................$..$....$......................$
...........................................................................$....................$
.............................................................................$$.............$$
.................................................................................$$$$$$$
التماس دعا


من هم به شما تسلیت میگم.
مامانی فری
14 آذر 90 11:46
خوشحال میشم به وب من سر بزنین درخواست یه مادر بزرگ که برای نوه گلش وبلاگ نوشته در ضمن از خوندن وبلاگتون خیلی لذت بردمنظر یادتون نره


سلام چشششششششم . مامان بزرگ عزیز. ممنون که اومدید پیشم.
مامان محمد پارسا
14 آذر 90 13:21
سلام عزیزم
با اون قلب کوچیکت برای خاله دعا کن فرشته کوچولوی من منم بهتون تسلیت می گم و عزاداریهاتون مورد قبول درگاه حق در ضمن خاله جونی خیلی ملوس شدی مثل همیشه


سلام خاله جون ایشالله محمد پارسا جون به سلامتی بیاد پیشتون.
مامان عسل و آریا
14 آذر 90 13:36
سلامممممممممممم عزیزدلمممم.ممنونم گلم که به وبم سر زدی.ممنونم عزیزم بابت لینک شما هم لینک شدی عزیزدلم


سلام گلم. خواهش میکنم و ممنون.
بهار(مامانی شهراد)
14 آذر 90 15:01
قربونت بشه خاله چقدر این لباس بهت میاد گلم انشاالله امام حسین عزاداریتو قبول کنه فرشته کوچولو


سلام خاله جون مرسی گلم. شهراد جونو ببوس از طرفم.
بابای مهرسا
14 آذر 90 15:45
تاسوعای حسینی تسلیت باد

ممنون از حضورتون


من هم به شما تسلیت میگم. خواهش میکنم.
فرخ زاد
14 آذر 90 18:14
سلام لطفا به وبلاگ من سربزنید و اگر تمایل داشتید پیام بگذارید تا عکس کوچولوتون رو توی گالری وبلاگم بگذارم


سلام چشششم . حتما سر میزنم.
مامان نائیریکا
14 آذر 90 18:46
عزیزم رمز رو دوباره برات می نویسم. دیگه یادت نره همیشه همین رمز هست.

ممنون گلم. باشه چششم .
مامان نیایش
14 آذر 90 18:56
الهی همیشه سالم باشی کوچولوی ناز عزاداری هاتون قبول التماس دعا


مرسی ما هم التماس دعا داریم گلم.
بهار
14 آذر 90 23:13
سلام
عکسای خوشگلی گذاشتین


سلام ممنون از تعریفتون.
مریم
15 آذر 90 19:37
اخــــ پریسا گلیـــ
بدو بیا مطلب بــــزار تو وبمـــ


بله... پریسا گلی؟؟؟؟ مطلب؟؟؟؟ چششششششم!!!
مامان سانای
15 آذر 90 20:32
چقد معصوم وزیبا


بچه ها همه معصوم هستن گلم.
مامان آرینا
15 آذر 90 20:46
سلام باعرض تسلیت.پریسا خیلی خانومه.


سلام گلم ممنون من هم به شما تسلیت میگم.
مامان علي خوشتيپ
15 آذر 90 22:50
الهييييييييييي
چقدر اين لباسا بهت مياد عزيزم.التماس دعا
ميگم اين هيات خيابون 8 نيست؟؟



سلام ممنون گلم. بله همون جا هستش. مگر شما هم بودید؟
فرخ زاد
15 آذر 90 22:53
سلام ممنون که لینکم کردین عکس پریسا کوچولو رو توی گالری عکسم قرار دادموارد آیکن گالری عکس که بشید عکس شماره 8 و 9 عکس نی نی شماست


سلام. خواهش میکنم. من هم ممنونم.
مامان يوسف و محمد
16 آذر 90 2:10
قبول باشه كوچولوي ماماني



ممنون خاله . از شما هم قبول باشه.
مامان آمیتیس
16 آذر 90 7:54
سلام عزیزم عزاداری های شما قبول بنر بسیار زیبایی برای پریسا جونم درست کردید امیدوارم امام حسین یاور همه بچه ها و بزرگتر ها باشند


سلام گلم. ممنون. الهی آمین.
مامان ملینا
16 آذر 90 8:52
عکسهای خوشگلی داری گلم حضرت علی اصغر نگهدارتون باشه .


سلام مرسی خاله جون شما لطف دارید.
مامان علی خوشتیپ
16 آذر 90 10:04
ما فقط شب عاشورا رفتیم اونجا
علی یه کم دهل و زنجیر زد .
همون شب که پلو گوشت دادن


ولی ما دو شب قبلش اونجا بودیم. آفرین به علی جون. نوش جان.
محمد
16 آذر 90 11:33
عزاداری هاتون قبول حق


ممنون . همچنین شما.
یک عدد مامان
16 آذر 90 11:34
سلام . عکسای عزادار کوچولوت رو دیدم ، خدا حفظش کنه ، خدا به شما مامان مهربون هم اجر و خیر بده که پریسا جونی رو به این مجالس میبرین

از راه دور پریسا جونی رو میبوسمش


سلام گلم . ممنون . خب من هم در این مورد هر کاری که از دستم بر بیاد انجام میدم. مرسی.
فرشته مامان امين رضا
16 آذر 90 12:24
سلام

قبول باشه .زيرسايه حق سلامت وشادباشين


سلام دوست عزیز. من هم برای شما آرزوی سلامت دارم.
مریم
16 آذر 90 13:35
سلام من که همش میام


سلام گلم. شما لطف دارید عزیزم.
مریم
16 آذر 90 13:35
یه تلگراف داری


بله دیدم. ممنون حتما انجام میدم.
ناهید
16 آذر 90 13:43
مشکلی نداره اگر می خواستین حتی می تونستین حذف کنین مشکلی نداره نه باور کنین از اسمی که لینکم کردین خوشم اومد
از طرف من پریسا جون رو ببوس.


سلام خاله ناهید . خواهش میکنم شما اختیار دارید دلت میاد. مرسی از حضورتون.
mamani helena
16 آذر 90 15:27
vay azize khale che mah shodi emam hosein negahdatet bashe


سلام خاله مرسی گلم. امام حسین نگه دار همه ی نی نی ها باشه.
مامان نفس طلایی
16 آذر 90 16:16
قبول باشه


ممنون گلم.
مامانی طهورا
16 آذر 90 18:03
سلام دخمل خانم نازی دارین لینکتون کردمX


سلام عزیزم شما هم لینک شدی.
sina
16 آذر 90 18:10
سلام
زیبا بود
التماس دعا


سلام ممنون از حضورتون.
سودابه
16 آذر 90 18:28
خداوند مهربان نگهدار دختر گلتون باشه الهی .


سلام گلم. ایشالله باران عزیز هم در پناه خدا باشه.
پریسا
16 آذر 90 22:56
salam azizam
merc babate davatet
bebakhshid dir oomadam...in chand rooze moharam hesabi saremoon sholoogh bood...nazrio marasemo...
movafagh bashid
parisa joon ro ham bebosid


سلام پریسا جون. قبول باشه. ما رو هم دعا میکردی. ممنون که اومدی.
مامان آرميتا
17 آذر 90 0:52
سلام گلم ايام سوگواري امام حسين را تسليت ميگم .عكسهاي خيلي زيبايي گرفتي.انشالله هميشه امام حسين پشت و پناهت باشد.
با عكسهايآرميتا گلي روز عاشورا آپم


سلام گلم ایشالله شما هم همیشه سالم و سلامت باشید. چششششششششششم حتما" میام.
مامانی فری
17 آذر 90 9:07
مرسی از اینکه به وبم سر زدین لینگتون کردم بازم بیاین پیشم خوشحال میشم


سلام دوست عزیز. ممنون شما هم لینک شدی گلم.چشم حتما".
خاله هدي ياسمين زهرا
17 آذر 90 15:57
ممنون مامان پاریسا جون كه زود به ما سرزدين. با افتخار لينكتون ميكنم.


سلام گلم . خ.تهش میکنم. شما هم لینک شدید. باز هم که آدرس نذاشتی گلم.!!!!!
مدیر وبلاگ(مریم)
17 آذر 90 16:14
پدو مطلب بزار دیگه...


چششششم ولی فعالا" کار دارم باشه تا بعد.
مامان رامیلا
17 آذر 90 20:24
سلام
تشکر از اینکه به ما سر زدید و ممنون از دلسوزیتون، خدا رو شکر دخترم کمی بهتر شده و من هم با افتخار شما رو لینک می کنم .


سلام گلم. خدا رو شکر. خوشحال شدم که رامیلا جون بهتر شده. ممنون گلم.
نرگس دریای مهربون بهاری
18 آذر 90 8:22
سلام...من نرگسم...شما رو به شهر فرشته ها دعوت میکنم...در شهر فرشته ها به روتون بازه!...لطفا تشریف بیارین...http://quorankoodakan.persianblog.ir


سلام نرگس جون وبت بسیار خوب و عالیه من که لینکتون کردم. مرسی که اومدی پیشم.
ستاره
18 آذر 90 13:41
سلامممم
ماشالله چه دخمل گلیییی
بلههه حتمااا..با کمال میییل...
وبلاگ قشنگتونو لینک کردم


سلام من هم از شما ممنونم.
مامان محمد صدرا
18 آذر 90 15:16
ممنون که به بی وفایی ما اهمیت نمیدی و میایی سر میزنی !

پریسا قدر این همه زحمت رو باید بدونه!

دستت درد نکنه عکسهای خوشگلی ازش گرفتی!


سلام گلم. خواهش میکنم. من وظیفمو در برابر دوستام انجام میدم. نظر لطفتونه.
مامان محمد صدرا
18 آذر 90 15:17
http://www.tanhabato90.blogfa.com/

آدرس وب خواهرمه !
داستان تصادف 20 سال پیش شوهرش رو نوشته

برو بهش سر بزن و دلداریش بده!

از فراموشی یک بخون!


خیلی ناراحت شدم. چشم حتما.
مامان رها
19 آذر 90 12:35
یا امام حسین نگهدار این عزادار کوچولوت باش خاله میبوسمت


سلام خاله جون. خدا نگهدار رها کوچولو هم باشه.
مامان آريا
19 آذر 90 13:44
عكسا خيلي خوشگلن عزيز دل خاله
صاحب عزا نگه دارت باشه گل خاله


سلام گلم. ممنون از لطفتون.
مامان بیتا
19 آذر 90 14:12
امام حسین نگهدارت عزیزخاله


مرسی عزیزم. همین طور بیتا جون.
مامان آرینا
19 آذر 90 15:54
سلام عزیزم.عزاداریت قبول.


سلام گلم از شما هم قول باشه.
دوست مهربون
19 آذر 90 17:20
Dare to sey I love u ,love u 4ever ,life cant wait pls hurry up,restore me
by ur breath,I love u,i scrifice my pure love to u.

جرات کن و بگو دوستت دارم.تا ابد دوستت دارم .زندگی نمی ایستد عجله کن مرا با نفست زنده کن دوستت دارم من عشق پاکم راقربانیت میکنم.



سلام. ممنون از متن زیباتون.
نرگس دریای مهربون بهاری
19 آذر 90 17:36
سلام...ممنونم...با اجازتون من هم لینکتون کردم...


سلام گلم. من هم ممنونم.
nilo0f@rrrrr
19 آذر 90 23:50
salam.apam.


سلام نیلوفر جان چشششششششششم.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
20 آذر 90 14:57
قربونت بشه خاله چقدر این لباس بهت میاد گلم انشاالله امام حسین عزاداریتو قبول کنه


سلام گلم. مرسی که اومدی . ایشالله که خدا محافظ همه ی عزیزان باشه.
مدرسه ی مامان ها
20 آذر 90 16:34
سلام مامان مهربون
ماشاالله چقدر ناز شده این پریسا خانوم، خدا حفظش کنه
راستی خصوصی دارید


سلام به شما عزیز بزرگوار. ممنون از توجهتون.
مدرسه ی مامان ها
20 آذر 90 17:03
نگران نباشید، توکلتون به خدا باشه
الخیر فی ما وقع


ما همیشه توکلمون به خداست. ممنون.
مامان محمد پارسا
20 آذر 90 18:49
سلام عزیزم
ممنون بهمون سر زدی ازتون ممنونم به خاطر دلداریهایی که بهم می دید انشاالله شاد و سلامت باشید


سلام گلم. خواهش میکنم. همیشه براتون دعا میکنم. ایشالله که موفق باشید.
مامان محمد صدرا
20 آذر 90 19:51
یه پست پراز عکس گذاشتم !


چشم الان میام.
محمد جواد گل
20 آذر 90 23:39
سلام
منم از آشنایی با شما خیلی خوشحالم.دخمل نازی دارید.


سلام خواهش میکنم.
مامان ماهان
21 آذر 90 8:43
سلام دوست جونم خوبی پریسا جون به جمع دوست جونا اضافه شد البته با افتخار
ببخشید فکر کرده بودم تو لینک هستین بوووووووووووووووووووووووس


سلام گلم ممنون. خواهش میکنم. شما لطف دارید.
امیرمسعود
21 آذر 90 8:47
عزیز دلم خیلی ناز شدی با این لباسا ... مثل یه فرشته سبزپوش


سلام مامان امیر مسعود جان. مرسی گلم.
مامان طاها
27 آذر 90 14:28
سلام سلام سلام.
اومدم بگم که کارتون خیلی قشنگه من از کارتون خیلی خوشم اومده. تصمیم گرفتم یکی از سه کدمو به شما اختصاص بدم.
خوشحال میشم شما هم این کارو بکنید.
کد طاهای من 151 هستش.
منتظرتون هستم .
بای.


سلام به روی ماهت. چشششم عزیزم. مطمئن باش. و ممنون.
مامان پرنیا خانوم
30 آذر 90 9:09
قشنگ خاله اگه دوست داشتین به کد 167 هم رای بدین


چشششششششم یادم میمونه.
اجی یاسمن
3 دی 90 23:02