پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل سوم: واکسن 1 سالگی و........

1390/9/5 11:22
نویسنده : مامان پریسا
2,163 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

سلام به شاپرک کوچولوی قشنگم.

و سلام به دوستان مهربونم. ایشالله که همه ی فرشته ها ی کوچولو خوب باشن.

روز یک شنبه با چند روز تاخیر به خاطر بیماری پریسا،بالاخره برای واکسن یک سالگی اقدام کردیم.

بابایی،من و پریسا رو به مرکز بهداشت رسوند. و خدا رو شکر این دفعه خلوت بود و بعد از چک بهداشتی ،واکسن تزریق شد.

پریسا هم دختر خوبی بود و فقط یه جیغ کوچولو کشید و دیگه هیچ.........

روز دوشنبه هم همراه مامان جون و زندایی به دیدن یه نی نی کوچولو رفتیم . یعنی نوه دایی مامان. نی نی ٢٠ روزش بود و همش خواب بود. یاد کوچیکیا پریسا افتادم.خیال باطل

روز سه شنبه هم که خونه دایی بزرگه پریسا بودیم و پریسا حسابی با همستر دایی ابراهیم و تلفن خونه دایی بازی کرد.

آخه دخترم خوب یاد گرفته با تلفن الو الو بگه.به من زنگ بزنخیال باطل

و بالاخره روز جمعه. یه روز نیمه آفتابی و هوای بسیار عالی و مخصوص پیک نیک رفتن.

که با یه برنامه از پیش تعیین شده همراه دوتا از دایی ها ،خاله، مامان جون، عمو محسن، عمه و یکی از خاله های مامانی. به پارک مجتمع ساحلی رفتیم.

جای همه ی دوستان خالی که چقدر خوش گذشت.

و پریسا خانم هم برای اولین بار................

بفرمایید ادامه تا با عکسها بگم چکار کرد.خیال باطل

 

این پریسا خانمه که با همستر دایی مشغوله بازیه:

و اینجا هم باتلفن خونه دایی:

تازه رسیدیم پارک و در اون هوای عالی پریسا خانم یه چرت کوچولو زد:

این ها پسر عمو های دو قلوی پریسا هستن پویا و پوریا.من که هنوز نتونستم از هم تشخیصشون بدم. شما چطور؟متفکر

این هم پریسا خانم در پارک:

این یکی از کار هایی که برای اولین بار انجام داد. سرسره بازی!!!!!! به تنهایی!!!!!!تعجب

 

و برای اولین بار توپ بازی کرد:

و آخر سر هم برای اولین بار اسب سواری کرد:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (57)

مامان طاها
5 آذر 90 12:27
من و تو با هم تفاوتهای زیادی داریم تنها نقطه مشترکمون تو حس زیبای مادر بودنه.

وبلاگه بسیار زیبایی دارین .

خوشحال میشم به طاهای منم سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم.



سلام دوست عزیز. ممنون از نظری که دادی ولی من فکر میکنم . به حکم انسان بودن باز هم نقاط مشترک زیادی داریم. گلم من با افتخار شما رو لینک کردم.
مامان طاها
5 آذر 90 13:00
این آلبوم مخصوص نی نی های بهار 90 هستش.


بله عزیزم متوجه شدم.
مامان محمد صدرا
5 آذر 90 13:48
سلام مامانی !

پریسا کوچولو دیگه خانومی شده برای خودش ها!

وقتشه دیگه .............!

یه بوس گنده برا ی پریسا خانومه خودمون!


سلام گلم. وقت چی؟
وا فهمیدم. دلت میاد.
مامان یاسین و پریسا
5 آذر 90 14:52
واااااااااای پریسا رو چقدر قشنگ نشسته روی اسب همشهری ما هم همون روز پارک بودیم ما شما رو دیدیم شما چطور؟


@};سلام گلم. مثل اینکه شما از اسم پریسا خیلی خوشت میاد درسته؟ شاید هم دیده باشیم . کاش میدیدیم. چقدر خوب میشد.@};
مامان یاسین و ستایش
5 آذر 90 17:02
این هم از همون خرابکاری هاست دیگه این بچه که حواس نمی زارن برامون مامان پریسا جون


اشکال نداره عزیزم . راست میگی.
مامان محمد پارسا
5 آذر 90 17:41
سلام عزیزم
وای وای تو این مدت چه کالایی کلدی خاله جونی نازشو برم من عکس هاش خیلی ناز شدن واسه خودش خانمی شده اسب سوای - سرسره بازی نازشو برم که این همه پیشرفت کرده وای قسمت واکسنش دردناک ترین قسمتش هست اما آفرین که زیاد گریه نکردی گلم


سلام خاله جوووووووووون خوبی عزیزم.آره دیگه دخملم بزرگ شده برا خودش خانمی شده.
مامان اسراواسما
5 آذر 90 18:01
سلام !همیشه به گردش وتفریح
خوش بحالتون چه هوایی داشتین روز جمعه از عکساتون معلومه کلی بهتون خوش گذشته
آخ روز جمعه اینجا هوا اونقدر سرد بود که نگو,با شال وکلاه وپالتو هم داشتم یخ میزدم


سلام عزیزم مرسی. هوای اینجا دیگه همین جوریه . جای همهی دوستان و شما دوست عزیزم خیلی خالیه.
mamani helena
5 آذر 90 18:29
salam azizam ey joonam omidvaram khale joon aslan aziyat nashode bashi.


سلام گلم ممنون . نه خدا رو شکر که اذیت نشد.
مامان نفس طلایی
5 آذر 90 18:52
عزیزم


مرسی گلم
یک عدد مامان
5 آذر 90 19:20
اگه پریسا جونی از سرسره و تاب بازی و اسب سواری خوشش بیاد نونت توو روغنه مامانی به بهونه پریسا همش میرین پارک

ای جانم ! پویا و پوریا رو دیدم یه لحظه یاد این افتادم که قند و عسل هم بزرگ بشن ، مرد بشن چییییی میشن !


از کوچیکی که علاقه مندش کردیم دیگه رفت.....
ایشالله قند و عسل شما هم بزرگ میشن،مرد میشن. فقط چشماتو ببند و باز کن.
مامان آرینا
5 آذر 90 21:50
سلام دوست عزیز.ممنون که به ما سرزدید.
دختر نازی دارین.
با کمال میل لینکتون کردم.


سلام گلم. خواهش میکنم. من هم با افتخار شما رو لینک کردم. از آشنایی با شما خوشحال شدم.
مامان امیرمهدی
5 آذر 90 23:51
سلام چه جمعه خوبی . راستی من هم همشهری هستم ها. من شما رو لینک کردم.


سلام گلم. وااااااااای چه خوب . یه همشهری دیگه. من هم شما رو لینک کردم گلم.
محمد
6 آذر 90 9:25
باحسین از یا حسین یک نقطه کم دارد ولی
با حسین بودن کجا ویا حسین گفتن کجا
ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بر شما وخانواده محترمتان تسلیت باد


ممنون از حضورتون. من هم فرا رسیدن این ایام را به شما تسلیت میگم.
مامان آريا
6 آذر 90 12:36
سلام عزيزم ماشاءالله دختر خيلي ناز و خوشملي داري خدا براتون حفظش كنه


سلام گلم ممنون از حضور پر از مهرتون.
مامان علي خوشتيپ
6 آذر 90 12:54
سلام دوست خوبم
الهي چه كارايي ياد گرفته پريسا جونم
ژاكت سفيده هم خيلي بهش مياد
فرا رسيدن ايام محرم رو هم تسليت ميگم


سللللللللام به دوست عزیزم. ممنون از تعریفتون. من هم این ایام را به شما تسلیت میگم. ایشالله که عزاداران خوبی برای امام بزرگوار باشیم.
مامان بیتا
6 آذر 90 16:12
ممنون که به ما سرزدید.روی ماه پریسای گلم رو ببوس


سلام. خواهش میکنم. من هم از شما ممنونم.
مامان بیتا
6 آذر 90 16:53
در محرّم، مردمان خود را دگرگون می کنند
از زمین آه و فغان را زیب گردون می کنند
گه به یاد تشنه کامان زمین کربلا
جویبار دیده را از گریه جیحون می کنند
فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد


من هم تسلیت میگم گلم.
مامان محمد صدرا
6 آذر 90 17:07
دو پست جدید !


چششششششششششششششششم
پریسا
6 آذر 90 17:08
سلام عززیم
چه عکسای خوشگلی شده.مرسی از دعوتت عزیزم.مواظب پریسا جون باشید


سلام پریسا جون. خواهش میکنم. چشششششششششم.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
6 آذر 90 20:54
سلام !همیشه به گردش وتفریحاز عکساتون معلومه کلی بهتون خوش گذشته


سلام گلم .ممنون. جای شما که خیلی خالی بود.
مامان پویان
6 آذر 90 22:22
سلام عزیزم ، پریسا جون چه خانمی شده برای خودش آفرین به پریسا که این همه کار خوب یاد گرفته


سلام گلم. خوبی. کلی برات نگران شده بودم. خدا رو شکر که رو براهی. ممنون گلم.
مامان پریاگلی
6 آذر 90 22:46
مثل این که خیلی خوش به حالتون شده هااااااااا

همیشه به گلگشت


سلام دوست عزیز. بلللللللللله . همچنین شما.
يوسف و ماماني
7 آذر 90 2:52
يوسف ميگه اين توپه واسش خيلي بزرگه بگو يكي هم واسه من بخره!تازه ميگه بگو بياد خونمون!
اينا رو هم يوسف نوشته براي پريسا
سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


سلام گلم چششششششششم. حتما میخرم. دست یوسف جون درد نکنه. پریسا تشکر کرد.
مامان آريا
7 آذر 90 10:08
سلام سلام ما اومديم براي تبادل لين من كه شمارو با اسم پريسا جون لينك كردم شما هم مارو با اسم آريا گل پسر ماماني بلينكيد
بوس براي پريسا جيگري خودم


علیک سلام گلم. شما هم لینک شدی عزیزم. شما هم آریا جونو از طرفم ببوس.
سمانه مامان پارسا جون
7 آذر 90 11:25
سلام خانومی خوبی؟
پریسا خوشگلم خوبه؟
الاهی بگردم واکسن خیلی سخته
خدا رو شکر که زیاد اذیت نشده گلم
عکسهاشم مثل همیشه توپهههههههههه
میبوسمت گلم


سلام عزیزم ممنون. پرسیا هم خوبه.مرسی که اومدی پارسا جونو ببوس از طرفم.
مدرسه ی مامان ها
7 آذر 90 13:40
خصوصی


ممنون لطف کردید. متوجه شدم.
مریم
7 آذر 90 15:15
سلام عزیزم از عکسم خوشت اومد؟اره من همون مریمم الان دوباره چک می کنم راستی اصلا می خوای رمز وب گروهی و بهت بدم؟بی دردسر


سلام دختر خوب .بله عکست خیلی نازه. اره بگو!!!!
نگين
7 آذر 90 15:26
سلام دوست خوبم
اميدوارم كه هميشه خوب و خوش و سلامت باشيد .


سلام .همچنین شما و خانواده ی محترم.
بهار(مامانی شهراد)
7 آذر 90 18:01
سلام گلم ماشاالله چه شجاع و نترسی من حالا حالا ها تنهایی سوار اسب نمیشم باریکلا به تو دختر شجاع(به به چه عروسی دارم من)


سلام به روی ماه داماد گلم. خوب دیگه جنوبیا شجاعن. این خیلی خوبه که!!!!!!!!
مامان ابوالفضل
7 آذر 90 19:08
ای جانم
واکسن یک سالگی مبارک
من اسب سواری میخوام
ایشاالله همیشه سلامت باشی گل دخمل


سلام گلم. دیگه نوبت آقا ابالفضله.
پریسا
7 آذر 90 23:45
salam azizam'
up date


چششششششششم . اومدم.
سودابه
8 آذر 90 0:09
از دیدن عکسای دختر خوشگلتون لذت بردیم . خونه تون همیشه شاد و پر از شادی و سلامتی و عطر زندگی باشه .


سلام گلم. ممنون از حضورتون من هم برای شما آزروی سعادت ،سلامت ،سربلندی دارم. با افتخار لینکتون کردم.
مامان آمیتیس
8 آذر 90 11:05
سلام مامانی چه کارای قشنگی پریسا جون انجام میده ببوس ناناز خاله رو راستی اینجا اینقه سرده که کسی جرات بیرون رفتن از خونه رو نداره


سلام گلم ممنون. ولی اینجا تازه وقت بیرون رفتن از خونس. هوا عالیه.
یه عاشق
8 آذر 90 14:49
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام مامان پریسا جون
خوبی عزیزم؟
اوخی چه قدر حتما خوشحالید که پرسا جون میتونه این کارها رو بکنه
به امید یاد گیری کارهای دیگه برا پریسا جون
موفق باشید
بای


سلام اره دیگه همه ی مامان و باباها از پیشرفت نی نی ها ذوق می کنن . ممنون.
مامان نيروانا
8 آذر 90 15:17
باريكلا و هزار ماشالا به اين همه اولين مهارت كه بدست آوردي عزيز دلم، اونم تو يك سالگي. آفرين گلِ خاله. تو دستاي مهربون خدا تندرست باشي عزيزم. ميبوسمت هزارتا


سلام گلم. ممنون . شمالطف دارید.آخه دخملم دوست داره مامانشو خوشحال کنه.
بهار(مامانی شهراد)
8 آذر 90 16:56
سلام گل نازم پست جدید گذاشتم منتظرتم بیا پیشم


چششششم .حتما میام.
مامان محمد پارسا
9 آذر 90 13:24
سلام عزیزم
آپ نمی کنی ؟ من خونه نشینم این روزا وقتم هم آزاده تا نی نی بیاد نمی خوای مطلب بزاری برامون مابخونیم


سلام گلم پس حسابی مراقب خودت باش. چششششششششم به زودی.
مامان ملینا
9 آذر 90 14:06
سلام ،آفرین به دختر گل که موقع واسکن مامانو اذیت نکرد.


سلام خاله مرسی.
بابای مهرسا
9 آذر 90 14:12
ممون از شما


سلام خواهش میکنم. من هم از حضور شما ممنونم.
مامان امیر مهدی
9 آذر 90 16:11
یه سلام به مامان پریسا ویه سلام کوچولو به پریسا جونمرسی . پریساروببوس بجام


خواهش میکنم گلم ممنون که اومدی مواظب امیر کوچولو باش.
مامان رها
10 آذر 90 11:50
ای جونم چه خانومی شده این دخمل ناز میبوسمت خاله جونهمیشه به گردش عزیزم


سلام خاله . ممنون همینطور شما خاله جون.
مامان زینب
10 آذر 90 17:05



سلام دوست عزیز ممنون که سر زدی.
اجی یاسمن
10 آذر 90 18:48
سلام پست قشنگی بود ماه محرم روتسلیت میگم من اپم


سلام ممنون گلم . چشم حتما میام.
دایی جون بنی
11 آذر 90 10:41
سلام می دونم دیر اومدم.اخه نازی واکسن، چه عکسای خوشکلی ماشاءالله به این دختر خدا نگهه دارش باشه که همیشه زندگیتون زیبا و شادتر بشه.همیشه به گردش باشید


سلام . ممنون از حضورتون. لطف کردید.
مامان محمد پارسا
11 آذر 90 11:55



مرسی گلم.
مامان نائیریکا
11 آذر 90 14:07
عروسک قشنگمو مرسی عزیزم که پیش ما می یایی


سلام دوست عزیز . خواهش می کنم.
امیرمسعود
12 آذر 90 8:40
سلام. خیلی عکسای خوشگلین البته پریساجون خوشگلشون کرده ...
معلومه داری شیطون می شیا خاله جون ...
خدا حفظت کنه عزیزم .


سلام مامان امیر مسعود عزیز. مرسی گلم. خوب بچگی هم عالمی داره.........
فرشته مامان امين رضا
12 آذر 90 9:32
سلام

چه بانمك شده پريساخانم.خدابراتون نگهش داره ودركنارهم شادباشين

آپم


سلام گلم ممنون . چشم .
مامان نیایش
12 آذر 90 11:57
دخمل ناز خدا برای مامان و بابا نگهت داره عزیزم خیلی ناز شدی


سلام خاله جون مرسی . نیایش جونو از طرفم ببوس.
مامان سانای
12 آذر 90 15:34
همیشه خوش باشید از عکسا معلومه که به پری جون خوش گذشته


سلام . اون که بله. جای شما و سانای جون هم خالی بود.
مامان يوسف و محمد
13 آذر 90 14:32
خانم گلي آپم بيا


چشششم گلم.
sina
13 آذر 90 18:39



ممنون زحمت کشیدید.
مامان اسرا واسما
13 آذر 90 22:37
ایام سوگواری اباعبدالله الحسین تسلیت باد.
..........$.................##
............$.............#.....*
.............$..........$$
..............$.............$.
...............$...............$
...............$.................$
....$..........$...................$$
.....$.........$.......................$$$..............$$......$
......*$$$$*..............................$$$$$$$...$$$$$......................$
.....................................................................$..........#...........$
.........$...$.......................................................$........................$
...............................................................$..$....$......................$
...........................................................................$....................$
.............................................................................$$.............$$
.................................................................................$$$$$$$


من هم به شما تسلیت میگم دوست عزیز.
ناهید
15 آذر 90 11:45
واقعا ممنون چه اسم قشنگی برای لینکم گذاشتین.


خواهش میکنم. اگر دوست ندارید عوضش میکنم گلم.


دوست مهربون
19 آذر 90 17:22
خدا کوجلوتو خوشمله تو ننداره.


ممنون از حضورتون.
مامان طاها
1 دی 90 12:26
مدرکی نمیخواد هر عکسی که میخواین تو لوگو باشه آدرس اینترنتیشو بهم بدین تا براتون درستش کنم. شما هم کد طاها رو تو وبلاگتون بزارین و بهش رای بدین همین.
مهری
10 دی 90 16:01
خیلی ناز بود