پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

هفته ایی که گذشت

1390/6/12 15:42
نویسنده : مامان پریسا
1,071 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به کوچولوی مهربونم

هفته ایی که گذشت،هفته ی خوب و قشنگی بود.کلی اتفاقای خوب و یه کوچولو بد افتاد که برای همه اونها از خدا تشکر میکنم.

شب عید فطر بود که با پیشنهاد بابایی برای افطار رفتیم رستوران.و من مثل همیشه مقداری غذا برای خانمی با خودم بردم. قبل از آماده شدن غذای ما،بابایی چند قاشق از غذا را به پریسا داد.

پریسا در حال خوردن غذا بود که ناگهان شروع کرد به سرفه کردن.به قدری شدید که نفسش بند اومد.

خدایا چقدر وحشتناک!خیلی ترسیدم و نمی تونستم کاری کنم. ولی بابایی مرتب کمرش رو مالش میدادتا اینکه.....

یکدفعه یک تکه استخوان به شکل و اندازه یک نخود از گلو پریسا افتاد بیرون و سرفش قطع شد.

خدایا شکرت که به خیر گذشت .و از دختر گلم هم معذرت میخوام که غذاش رو چک نکرده بودم.

روز ٤شنبه که عید فطر بود. واین اولین عید فطریه که پریسا پیش مامانو بابا هستش و کلی به هر سه ما خوش گذشت.

و روز ٥شنبه که سه نفری برای خرید لباس برای خانمی به یک مرکز خرید رفته بودیم و در اونجا یکی از دوستان وبلاگی را دیدم که همراه نی نی و بابایی به اونجا اومده بودن.

وبرای هر دو ما جالب بود که بیرون از دنیای مجازی همدیگه را ملاقات کردیم.

و بالاخره دیروز یعنی جمعه، که پریسا خانم مهمان مامان جون بودو کلی با بچه های دایی حسین بازی کردو خوش به حالش شد.

برای اینکه این پست بدون عکس نباشه دو تا عکس بامزه از خانمی میذارم.

این پریسا خانمه بعد ازخوردن یه کاسه ماست که خیلی هم دوست داره:

و اینجا هم مشغول تماشای تلویزیون و خوردن یه هلو انجیری گنده:

این پست به لطف دستهای پریسا خانم سه بار منهدم شد. ولی  مامانی خستگی ناپذیر بالاخره تمامش کرد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان سانای
12 شهریور 90 19:46
عزیز لینک شدید
الینا
12 شهریور 90 22:30
کوچولوی خوشملی داری به منم سربزن
الینا
12 شهریور 90 23:54
سلام عسیسم لینک شدید
شکلک های الینا
12 شهریور 90 23:56
اینم وبلاگ شکلک های الیناست اگه دوست داشتی سربزن
پریسا
13 شهریور 90 2:54
خداروشکر که به خیرگذشته آپم
اجی یاسمن
13 شهریور 90 13:57
سلام پریساگلم دلم برات تنگ شده عیدت مبارک عزیزم:
بابای علی وزهرا
13 شهریور 90 14:42
عید گذشته مبارک شاد باشید وسلامت
مامان اسراواسما
13 شهریور 90 15:51
سلام عزیزم !خوبینبوسسسسسسسسسسخونه نیستم برا همین نتونستم زودتر ازاین بهتون سر بزنم
مدرسه ی مامان ها
14 شهریور 90 8:56
سلام خدا خیلی به شما رحم کرده برای من هم جالب بود که گفتید یکی از دوستان وبلاگیتون رو دیدید
مامان امیرمسعود (خپول)
14 شهریور 90 9:24
خدا رو شکر به خیر گذشت. آرزو می کنم همیشه سالم باشین
مامان رها
14 شهریور 90 9:34
سلام عزیز دلم همیشه به شادی قربونت برم گاهی این اتفاقها فقط زنگ خطری برای ماست که ..... راستی عزیزم خیلی جالب بود که یکی از نی نی وبلاگی ها رو دیدین عکسهای پریسا خیلی خوردنی شده
مامان پارسا جون
14 شهریور 90 11:03
آخی عزیزم خدا بهش خیلی رحم کرده خداروشکر که به خیر گذشت همیشه خوش باشید گلم
بهار(مامانی شهراد)
14 شهریور 90 13:26
ای مامانی بی هواس چرا مواظب خوشگل خاله نیستی ؟؟از طرف من با باباش دعو کن.اینقدر هم این کوچولوی ناز مارو اذیت نکن
مامان آتین
14 شهریور 90 13:35
ای جونم به این دخمل ابانی خوشمززززززززه
فقط 15 روز از اتین ما کوچیکتریا
بوووووووووس


دوست گلم اگر دوباره تشریف آوردید حتما آدرس بذار که بهتون سر بزنم.مرسی
عاطفه
14 شهریور 90 17:39
سلااااااااااام مامان پریسا خانوم و خودش خوبن؟ اومدم بگم قسمت13داستانم رو گذاشتم... فعال شدماااا نه؟ خدا همه شکلاتای زندگی رو برا مامان بابا هاشون حفظ کنه... منتظرتونما
مامان ماهان عشق ماشین
15 شهریور 90 0:09
سلام.نوش جونت خاله جون.به لطف این عکست ماهان هم ازم خواست براش هلو بیارم.حالا داره میخوره.راستی کاش نوشته بودین کیو دیدین.خیلی جالبه.


یه مامان گلی مثل خودتون.به نظر من همه ی مامانها گلن و مهربون.
مامان رها
15 شهریور 90 9:12
عزیزم خیلی عکسهای با نمکی شده جیگرشو ........... همیشه خوش باشین
پریسا
15 شهریور 90 16:50
سلام آپم
مامان نفس طلایی
16 شهریور 90 12:22
وای من اینقدر میترسم غذا بپره تو گلوی بچه


عزیزم مهم اینه که اون لحظه چکار بکنیم. ومن هم که اینقدر دستپاچه.....
محمد
16 شهریور 90 14:01
شاد بودنتون آرزوی من است
شادباشید وسلامت


شادی و سلامتی تمامی هموتنان عزیز هم آرزوی من است. ممنون از حضورتان.


سيدمهدي
16 شهریور 90 19:01
سلام. پريساي خوشگل .خوبي فدات شم عكست همين روزها تموم ميشه برات ميذارم بيا ببين


ممنون دایی. دست شما درد نکنه.


مامان اسراواسما
17 شهریور 90 0:34
#####__#_____#____###_________ #_____
_____#__#_____#___#____#________#_____
_____#__#_____#__#______#_______#_____
#####__#_____#__#______#_______#_____
_____#___#___#___#______#_______#_____
_____#____#_#_____#____#________#_____
#####_____#_______###_____#####____
سلام عزیزم !کجایین؟کم پیدایین؟


مامان نی نی گولو
17 شهریور 90 14:45
سلام عزیز خاله خدا رو شکر که به خیر گذشت و ناناز ما الان در کمال سلامت هست
nil00f@rrrr
23 شهریور 90 16:17
سلام
ببخشید دیر میام...من سرم شلوغ.نمیتونم بیامعذر می خوام..


مامان الینا
17 آبان 90 19:05
سلام .مامان پریسا تولد گلت رو تبریک میگم .امیدوارم 200 ساله بشه؛خیلی بانمک و دوست داشتنی ماشاالله