پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

11 ماهگی

1390/6/17 16:30
نویسنده : مامان پریسا
1,493 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عسلک خودم

یازده ماهگیت مبارک

                             

دختر گلم ، روزها مثل باد میان و میرن. گاهی اوقات ترس برم میداره که نکنه این روز های قشنگ از یادم بره.

خدایا! چقدر زود ١١ ماه شد انگار همین دیروز بود که............

این دختر ناز ما ماشاا... هر روز یه کار جدید انجام میده. و کاری که جدیدا" داره تمرین میکنه،ایستادنه. که خیلی هم دوست داره و از هر فرصتی برای بلند شدن استفاده میکنه.

اما خودمونیم،خانمی کم کم داره یاد می گیره مامان و بابایی رو اذیت کنه.

روز دوشنبه شب مامانی یه خرید کوچولو داشت و پریسا را پیش عمه گذاشت وبا بابایی رفت

از ساعت ٩ تا ١٠ ! فقط یک ساعت.

اما وقتی برگشتن............

وای وای وای . خانمی از شدت گریه صداش در نمی یومد.

عزیز دلم آخه اینطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وقتی مامانی بغلش کرد،اشک خودش هم دراومد. و قول داد که دیگه هیچ وقت هیچ وقت

تنهاش نذاره. و هر جا رفت خانمی رو هم با خودش ببره.

خب مثل این چند روز گذشته که دوتایی کلی مهمونی رفتن. چقدر هم خوش گذشت. جای همه دوستان خالی.

وقتی شب میومدن خونه دوتایی خسته بودن و فقط می خوابیدن.

از دوستای گلم هم که بهمون سر زدن ولی من نتونستم برم پیششون غذر می خوام.

خب این خانمی فعلا رئیسه.

این پست عکس نداره ولی هفته آینده چند تا عکس عالی برای خانمی میذارم.

پس تا هفته دیگه خداحافظ

دختر قشنگم همیشه شاد باشی و هیچ وقت غم به سراغت نیاد.

                        خیلی خیلی دوستت دارم

                                               Orkut Scraps - Angels

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مامان عسل و آریا
17 شهریور 90 17:04
ماشالله خدا براتون حفظش کنه.من هم یازده ماهگی دختر گلتون را تبریک میگم.بوس
مامان نی نی گولو
17 شهریور 90 17:10
سلام ناناز خاله یازده ماهگیت مبارک عزیزم انشاالله همیشه سلامت باشی مامانی همه همینو بهم می گن این روزا دنبال کتاب کودکم اما قبلا برای خودم می خریدم کتابهای خودم شاید چندین برابر کتابهای نی نی باشه
مامان پارسا جون
17 شهریور 90 17:49
سلام پریسا خوشگله 11ماهگیت مبارک گلم دیگه چیزی به تولدت نمونده خانومی منتظر عکسها میمونیم
مامان نفس طلایی
18 شهریور 90 1:00
سلام خوب عاشق مامان جونشه و نمی تونه دوری شما رو تحمل کنه
سيدمهدي
18 شهریور 90 2:09
سلام . به به . پس پريسا جان يه ماه با يك سالگي فاصله داره از طرف من ببوسش . بهت تبريك ميگم .
پریسا
18 شهریور 90 13:07
مبارکه عزیزم
آپم


بهار(مامانی شهراد)
18 شهریور 90 13:29
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*
مامان نائیریکا
18 شهریور 90 16:53
11 ماهگیت مبارکککککککککککککککک
مامان نیایش
18 شهریور 90 17:25
11 ماهگیت مبارک باشه عزیزم ان شا ا... که سالم باشی همیشه
مامان ابوالفضل
18 شهریور 90 20:35
الهی 11 ماهگیت مبارک گل دختر همیشه زنده باشی و سلامت
اجی یاسمن
18 شهریور 90 20:36
سلام گلم یازده ماهگیت مبارک باشه
زندایی(ساحل خاطره)
18 شهریور 90 20:40
سلام یازده ماهگیت مبارک باشه پریساعسلی
اجی یاسمن
18 شهریور 90 20:42
یک ماه دیگه یک سالت میشه گلی
مامان ماهان عشق ماشین
19 شهریور 90 0:11
سلام پریسا خوشگله 11ماهگیت مبارک گلم
مامان سید ابوالفضل
19 شهریور 90 4:48
11ماهگیت مباااااااااااااااااااااااارک عزیز دلم
مامان اسراواسما
19 شهریور 90 8:14
مبارک باشه عزیزم
اجی یاسمن
19 شهریور 90 11:41
من اپم
بابای علی وزهرا
19 شهریور 90 13:01
11 ماهگیت مبارک پریسا خانوم 120 سالگیت رو تبریک بگم شاد باشید وسلامت
مدرسه ی مامان ها
19 شهریور 90 13:14
سلام مامان مهربون مدرسه ی مامان ها هم 11 ماهگی پریسا جون رو به دختر خوشگلمون و مامان خوبش تبریک میگه. امیدوارم که زیر سایه ی عنایان حق تعالی و در کنار خانواده ی خوب و مهربونی مثل شما پریسای عزیزِ ما به موفقیت های روزافزون در تمام مراحل زندگیش دست پیدا کنه. راستی یه نظر خصوصی دارین...
مامان عسل و آریا
19 شهریور 90 21:18
سلام عزیزممممممممم.مممنونم گلم که به وبلاگ عسلم سر زدید.اختیار دارید دوست خوبم خوشحال میشم لینک کنید شما هم با افتخار لینک شدید.بوووووووووووس
پریسا
19 شهریور 90 22:32
سلام up date
هانیه
20 شهریور 90 10:51
سلام پریساجون11ماهگیت مبارک ایشاالله صدسال زنده باشی
مامان ماهان عشق ماشین
20 شهریور 90 11:15
سلام مامان پریسا.نظرتون در مورد مهد رو توی مدرسه مامانها خوندم.من با نظر شما موافقم و از شما مامان فداکار ممنونم.


خواهش می کنم. شما لطف دارید.
دختر بهشتی
20 شهریور 90 14:15
خاطرات كودكي زيباترند
يادگاران كهن مانا ترند
درس‌هاي سال اول ساده بود
آب را بابا به سارا داده بود
درس پند آموز روباه وکلاغ
روبه مكارو دزد دشت وباغ
روز مهماني كوكب خانم است
سفره پر از بوي نان گندم است
كاكلي گنجشككي با هوش بود
فيل ناداني برايش موش بود
با وجود سوز وسرماي شديد
ريز علي پيراهن از تن ميدريد
تا درون نيمكت جا ميشديم
ما پرازتصميم كبري ميشديم
پاك كن هايي زپاكي داشتيم
يك تراش سرخ لاكي داشتيم
كيفمان چفتي به رنگ زرد داشت
دوشمان از حلقه هايش درد داشت
گرمي دستان ما از آه بود
برگ دفترها به رنگ كاه بود
مانده در گوشم صدايي چون تگرگ
خش خش جاروي با پا روي برگ
همكلاسي‌هاي من يادم كنيد
بازهم در كوچه فريادم كنيد
همكلاسي‌هاي درد و رنج و كار
بچه‌هاي جامه‌هاي وصله‌دار
بچه‌هاي دكه خوراك سرد
كودكان كوچه اما مرد مرد
كاش هرگز زنگ تفريحي نبود
جمع بودن بود و تفريقي نبود
كاش مي‌شد باز كوچك مي‌شديم
لا اقل يك روز كودك مي‌شديم
ياد آن آموزگار ساده پوش
ياد آن گچ‌ها كه بودش روي دوش
اي معلم ياد و هم نامت بخير
ياد درس آب و بابايت بخير
اي دبستاني‌ترين احساس من
بازگرد اين مشق‌ها را خط بزن


مرسی عزیزم بسیار زیبا بود
یک عدد مامان
20 شهریور 90 16:30
یازده ماهگیش مباااااارکه خدا ایشالا حفظ کنه واستون میسی همکلاسی که به قند و عسل و من سر زدین
مامان امیرمهدی
20 شهریور 90 20:12
سلام چه دختر نازی . من هم لینکتون کردم. مرسی از لطفتون
بهار
20 شهریور 90 22:43
سلام
مبارکه چه زود گذشت بچه ها هم بزرگ میشن ها
بوی تولد داره میاد منتظر پست تولدیم با یه جشن عالی


حتتتتتمممممممممماااااااا
پریسا
21 شهریور 90 0:15
ســــلام آپم
مامان گیسو
21 شهریور 90 15:41
سلام عزیز دلم 11 ماهگیت مبارک نفس خانم الهی 120 ساله بشی گلم بوسسسسسسسسسس
مامان ماهان عشق ماشین
22 شهریور 90 8:49
سلام پریسا خوشگله 11ماهگیت مبارک گلم
مامان اسراواسما
23 شهریور 90 12:53
سلام !کجاییییییییییین؟


سلام عزیزم. همین جا زیر سایتون.
مدرسه ی مامان ها
23 شهریور 90 16:07
سلام مامان عزیز ما هم به شما و پریسا تبریک می گیم توی مدرسه تجربه ای از رفتار یک مامان و بابا با فرزندشون گذاشته شده، ما و مامان های دیگه مشتاق شنیدن تحلیل شما از رفتار اونا هستیم البته چند وقت پیش که در حال ویرایش این مطلب بودیم اشتباهی نمایش داده شد و شما به صورت اتفاقی اون رو خوندید! خوشحال میشیم نظر جدیدتون رو داشته باشیم
پریسا
23 شهریور 90 17:02
به روزم منتظرم
بهار(مامانی شهراد)
23 شهریور 90 19:19
بدو بدو که پست جدید دارمراستی الکی منو محکوم نکن من پستتو کامل خومدمو نظر هم گذاشته بودم
سيدمهدي
23 شهریور 90 22:00
سلام آگه بگم آپمممممممم باور كن. چون واقعا آپمممممم .تشريف بيار
میلاد
27 شهریور 90 12:59
سلام دوست من
امیدوارم حالت خوب باشه
با سایت جدیدم به روزم....
منتظر حضورت
خوشحال میشم در سایت عضو شی و سایت رو لینک کنی
بعد خودت رو در تبادل لینک هوشمند سایت لینک کن
در بحث ها هم شرکت کن
به امید دیدار

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دختر خاله هانیه
2 آبان 90 21:18
11ماهگیت مابارک گلللللللللم