پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

خداحافظی با خانه ی پراز خاطره.....

1393/3/1 8:48
نویسنده : مامان پریسا
18,465 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بالاخره یه فرصت پیدا کردم تا یه سر به اینجا بزنم...

پس بفرمایید ادامه تا بگم.....محبت

پنج شنبه : 1/ 3 / 93

بالاخره بعداز 8 سال موفق شدیم خونمونو تغییر بدیم.

خیلی وقته منتظر این لحظه هستم ولی الان که ساعت به ساعت بهش نزدیک تر میشم مثل این که یه کوچولو دلم واسش تنگ میشه....

وقتی یادم میاد که چه خاطراتی رو اینجا داشتم و چه لحظه هایی رو گذروندم .....

وقتی پریسا پاهای قشنگشو داخل این خونه گذاشت و برای اولین بار یه عالمه اولین ها برام ساخت که هر کدومش یه دنیا برامون ارزش داشت....

اولین خنده هاش ... اولین گریه هاش... اولین نشستن هاش... اولین راه رفتن هاش .. اولین دندون های کوچولوش که نوک زدن و...........

ولی از طرفی هم خوشحالم که داریم میریم .... میریم تا ایشالله باز هم در خونه ی جدید خاطرات قشنگی رو در کنار دخترم و همسر مهربونم داشته باشم.....

بنابراین ، این اخرین پستی هستش که از این خونه مینویسم و ایشالله پست های بعدی از منزل جدید....

من و پریسا از بعد از عید دیگه مهد نرفتیم یعنی یه جورایی واسه ما  تموم شد. و تا مهر اینده تعطیل شد.

هفته ی گذشته از مهد تماس گرفتن و ما رو واسه جشن پایان دوره دعوت کردن.

من و پریسا هم رفتیم و جای همه خالی که خیلی خوش گذشت...

پریسا هم دوستاشو دوباره دید و یه روز از صبح تا ظهر رو بادوستاش گذروند....

ظهر هم با هدیه ایی که از خانم مدیر گرفت برگشتیم خونه.

این دوتا که معرف حضور هستن. کلاه قرمزی و پسر خاله.... طفلی ها در اون هوای گرم از صبح تا ظهر داخل این لباس ها بودن.خستهخنده

پریسا در کنار دوستاش.اون که پشت سر پرسا نشسته اسمش پارمیس هستش یعنی به معنای واقعی اتیش پاره ی مهد کودک...تمام والدین از دستش شاکی هستن چون کاراشو دقیقا بچه هاشون در خونه انجام میدن.

این هم کیک و پایان نامه های بچه های پیش دبستانی

بچه های پیش دبستانی کلی برنامه اجرا کردن از سرود گرفته تا شعر خداحافظی و تشکر از مربی ها به زبان های مختلف فارسی - انگلیسی- عربی - لری و.....

بعد هم همه اومدن داخل سالن و ارگ هم براشون اهنگ زد و تا تونستن رقص و پایکوبی کردن.

پریسا اون گوشه کنارا ایستاده بود به سختی ازش فیلم گرفتم با چند تا عکس...

و این هم عکس عید نوروز که بهمون دادن ... همکلاسی های پریسا همراه با خاله مهری.. مربی مهربون پریسا.

چون از روی عکس ، عکس گرفتم واسه همین خوب نیفتاد...

و به این ترتیب اولین سال تجربه ی  پریسا در مهد کودک تموم شد....

و اما پریسا خانم.....

این روزا یه جملاتی به کار میبره که من و بابایی روده بر میشیم از خنده و مجبورم میکنه بگیرم اینقد فشارش بدم که جیغش در بیاد.خندونک

چند تایی رو که یاد داشت کردم اینجا هم مینویسم:

ما شب ها داخل سالن میخوابیدیم... چند روزی بود که به اتاق خواب نقل مکان کردیم یه روز پریسا میگه :

مامان از این به بعد اینجا میخوابیم ؟

من: فعلا بله .

پریسا : ایشالله اینجا که خراب شد بریم اتاق من بخوابیم !!!!!!!!سکوتخنده

میخواهیم از خونه بریم بیرون... بدو بدو لاکشو آورده و میگه :

مامان اول بیا از این لاک برام بزن کمی دلم حال بیاد بعد بریم....تعجبخنده

دیروز هم خسته و بیحال دراز کشیده بودم اومده میگه :

مامان پاشو سی دی کارتون برام بیار میخوام نگاه کنم.

من: واییییییییی پریسا !!! خستم نمیتونم.

پریسا : نگفتم خودت برو داخل دستگاه اواز بخون . گفتم سی دی برام بذار ...خجالتقه قهه

این روزا وقتی از دستمون عصبانی میشه میگه :

من دیگه دختر شما نیستم..... پریسا دیگه وجود نداره ... اسم من پارمیسه...عینکقه قهه

این روزا البته قبل از جمع کردن اثاث خونه... چند تا خوراکی خوشمزه درست کردم که عکسشونو میذارم اینجا... اگر دوست داشتید دستوراشونو (البته با اجازه از اساتید محترم ) براتون مینویسم.

این کیک بسکویت هستش. سارا جون مامان علی دستورشو  در واتساپ بهمون داد و همون موقع هم ما درستش کردیم.خندونکالبته فکر میکنم سارا جون اینو در وبلاگ( اشپزی های مامانم ) هم بذارن.

جاتون خالی خیلی خوشمزه بود. البته اینو واسه روز پدر و برای بابا حسین درست کرده بودم.

و این هو کاسرول بادمجان. یعنی اگر یکبار درستش کنید، مشتری دائمش میشید. دستورشو الهام جون مامان فرگل بهمون دادن.طعمش عالی بود.

و پای سیب البته این در وبلاگ اشپزیهای مامان هستش...

ممنون که همراهمون بودید.محبت

نظرات (52)

مامان تارا
1 خرداد 93 8:38
سلام سلام صبح عالی متعالی خانم سحرخیز به به منزل نو مبارک اجاره بودین عوض کردین یا خونه نو خریدین؟
مامان پریسا
پاسخ
رفتم اجاره نشینی
مامان تارا
1 خرداد 93 8:42
اوخی کلاه قرمزی و پسرخاله بیچاره با این لباسها اونم تو گرمای اهواز امان از دست پارمیسها برادرزاده منم پارمیسه اونم آتیش پاره است و صد البته شیرین زبون و خوردنی الهی پریسا گلی چه مظلوم نشسته
مامان تارا
1 خرداد 93 8:47
ههههههههههههه ای دختر بلا خیلی خندیدم چه حرفهای قلمبه سلمبه ای خخخخخخ ایشالا این اتاق خراب بشه مامان تنبل راست میگه خو نخواسته که خودت آواز بخونی که
مامان گلها
1 خرداد 93 9:00
سلام به به خونه جدید مبارک باشه ایشالا این خونه هم از خاطرات خوب و قشنگ براتون به همراه داشته باشه. جشن پایان مهد کودک پریسا خانومی هم مبارک. مامانی راست میگه دیگه خودت که نمی خوای آواز بخونی سی دی رو براش بذار دیگه شیرینی ها و غذا هاتون هم خیلی خوشمزه س نوش جوووون
مدرسه مامان ها
1 خرداد 93 11:36
سلام مامان عزیز پریسا رفتن به خونه ی جدیدتون مبارک باشه، ان شاالله که لحظات خوبی و خوشی رو توی خونه ی جدید سپری کنید. وای که چقدر به شیرین زبونی های دختر گلتون خندیدم من می خندیدم و این پسر ما که الان روی پام نشسته و کارتون میبینه ( به همون روش تقسیم صفخه ی مانیتور!) هی برمیگرده توی صورتم نگاه میکنه که چرا میخندم خدا این پریسا جون رو حفظ کنه ان شاالله غذاهاتون هم که خیلی خوشمزه به نشر میرسن کاش اینقدر علم پیشرفت کرده بود که یه کمش رو از همین جا می چشیدم منتظرتون هستیم
مامان پریسا
پاسخ
سلام. ممنون از حضورتون اخی عزیزم. ایشالله علی کوچولو هم همیشه لبشون به خنده و شادی باز بشه اره واقعا چه رویای خوشمزه ایی
مریم طلایی❤
1 خرداد 93 11:47
سلامـــــــــــــــــــ امیدوارم خونه جدید هم پر از خاطرات خوب باشه عجب پست خوشمزه ای
مامان پریسا
پاسخ
سلام مریم جون. ایشالله
مریم طلایی❤
1 خرداد 93 11:47
به به پارمیس
مریم طلایی❤
1 خرداد 93 11:48
حالا دلت آب اومد پارمیس کوچولو
بابا و مامان
1 خرداد 93 12:18
خونه جدید مبارک مامان ایشالاه به سلامتی و خرمی عکسهای مهد خیلی ناز و قشنگند فدای شیرین زبونیات عزیزم افرین به مامان هنرمند
مامان پریسا
پاسخ
ممنون عزیزم. البته اینجا موقت هستیم. برامون دعا کنید.
مامان نیلو
1 خرداد 93 12:43
سلام شما هم خوبین؟ چرا آخرین پستمن عاشق وبلاگتون شدم اون قالب رو گذاشتم فکر کنم مشکل داشت بعضی قسمت هارو با یه زبان دیگه نوشته بود نمیدونم ایراد از منه یا قالبه
مامان پریسا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم. نه هستیم در خدمتتون. نمیدونم ایراد از کجا بوده.
مامان نیلو
1 خرداد 93 12:46
مرسی عزیزمشما لطف دارین
مامان پریسا
پاسخ
کجایی خانمی؟ چرا دیگه نیستی؟
مامان نیلو
1 خرداد 93 12:56
وای چه خوب که خونه تون رو عوض میکنید اتفاقا ما هم تو فکرشیم البته موندیم که تو تهران بمونیم یا بیایم اهواز زندگی کنیم اون عکس پریسا جون پیش کلاه قرمزی و پسرخاله خیلی جالب بود نیلو که دید گفت منم میخوام پیش کلاه قرمزی عکس بگیرم پریسا خانم چه تیپی زدهخیییییییلی خوشگل شده چه کیک خوشمزه ای وای چقدر دخملی شیرین زبونه خندم گرفت از گفته هاش خیلی جالب حرفه میزنه آخری که گفت پریسا دیگه وجود نداره من پارمیسم خیلی خندیدم دهنم آب افتاد! چه غذاهای رنگارنگی مثل همیشه عالی بودید منم ازین به بعد قول میدم دیر به دیر ننویسم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون بنفشه جان. واا جدی بیایی اهواز؟؟؟ من که از خدامه دوستام پیشم باشن ممررسسیییییییی نیلو جون هم کم دلبری نمیکنه پس چرا خیلی وقته خبری ازتون نیست؟
خواهری
1 خرداد 93 13:05
سلام اولش که دیدم فکر کردم میخواین از امکانات جدید نی نی وبلاگ استفاده کنید ومیخواین تغییر ادرس یدین به چه عکسای خوشمزه ای گذاشتین خونه نو مبارک ایشالاتوش پرازخاطرات شیرین وشادی باشه حالا به ننه علی نزدیک میشین یا دور؟ ولی از دیدن لاک پشت وماهی دم عید راحت میشینا جملاتش خیلی بامزه بود کلی خندیدم مخصوصا اون که خودت نمیخوای بری توش بخوانی خداحافظ ای مهد کودک ..............ای دوران شیرین زندگی.....................خداحافظ مهد غصه نخوریا مهر 93 پریسا میاد
مامان پریسا
پاسخ
نه عزیزم . هستیم در خدمتتون تا بیرونمون کنن همون اطاف هستیم جای دوری نرفتیم. اره تقریبا راحت میشیم. اما خوب یادت مونده هااا
مامان فرشته های آسمانی
1 خرداد 93 13:08
سلام بسلامتی ایشالله برید خونه جدید امروز هم جشن مارال هست .ایشالله چندسال دیگه جشن پریساجون هم بگیرید همیشه شاد باشید
مامان پریسا
پاسخ
سلام. ممنون گلم. مبارک مارال جون
مامان زهرا
1 خرداد 93 17:45
مریم جون انشالا خونه جدید هم براتون شروع دوباره ی پیشرفتها وموفقیت ها باشه و درکنارپریسای عزیز از زندگی لذت ببرین
سمیرا
1 خرداد 93 19:23
عزیزم خونه نو مبارک باشه وای کلی به حرفای پریسا خندید جیگر خاله فارغ التحصیلیت مبارک، گلم لطفا دستور کیک و اون غذاهه رو بذار منم میخوام منم میخوام
عمه ِ آتنا
1 خرداد 93 20:10
خونه جدیدتون مبارک باشهههههههه انشااله از خونه قبلیتون خوش یمن تر باشه براتون انشااله توش جشنهای مختلفو بگیرین قربون شیرین زبونیای گل دختر چه بلایی شده ماشااله
فریبا
3 خرداد 93 10:14
ایشالا که خونه ی جدید براتون سرشار از شادی و خوشبختی باشه.. خوراکیها دلمو آب کرد
مامان پریسا
پاسخ
قربونت برم عزیزم.
مامان فرنيا
3 خرداد 93 13:09
سلام تا عنوان مطلب را ديدم فكر كردم ميخواي از ني ني وبلاگ بري يا اسم وبلاگت را عوض كني اما وقتي خواندم متوجه شدم خيلي مباركه ايشالله به سلامتي انشالله همانطوري كه خودتون هم گفتيد يك عالمه خاطرات قشنگ توي خانه جديد براتون رقم زده ميشه
مامان پریسا
پاسخ
ممنون فرشته جون. ایشالله مشکل مسکن واسه همه حل بشه.
مامان فرنيا
3 خرداد 93 13:12
چه خوب كه عكس مربي را هم به بچه ها ميدادند اخه اينجا نميدن
مامان پریسا
پاسخ
چرا؟؟؟؟
مامان فرنيا
3 خرداد 93 13:14
ميگما خيلي به پريسا جون خوش ميگذره و براش پارتي بازي ميشه كه مامانش مربيه مهد استدارم يواش يواش تصميم ميگيرم شغلم را عوض كنم برم مهد كودك مربي بشم
مامان پریسا
پاسخ
اره دیگه خب بعد که ایشالله فرنیا برن مدرسه چکار میکنید فرشته جون؟
مامان فرنيا
3 خرداد 93 13:15
خيلي شيرين زبون شده ماشالله بخصوص اين قسمت كه نگفتم برو توي دستگاه اواز بخون.....
مامان فرنيا
3 خرداد 93 13:17
دستور ان دسر را بگذار لطفا كلا فهميدم چي بوده يك مايه كه لابلاش موز و بيسكويت پودر شده است اما اصلش همان دستور مايه سفيد رنگ و اصل دسر است
مامان پریسا
پاسخ
خیلی اسونه. فکرکنم سارا جون در وبا اشپزی دستورشو داده. اره دیگه اصلش همونه.
مامان فرنيا
3 خرداد 93 13:18
دستتون درد نكنه مامان بسيار هنرمند
مامان پریسا
پاسخ
به پای هنر دوستان که نمیرسه
مامانی
3 خرداد 93 14:23
به به مبارک باشه خونه جدید بازم خوراکییییییییییییی
مامان منصوره
3 خرداد 93 14:28
به سلامتی پس پیشاپیش منزل نو مبارک ما هم ایندوران رو گذروندیم واقعا دل کندن از خونه ای که کلی باهاش خاطره داری سخته کجا میرین به سلامتی همون پاداد یا جای دیگه ای ؟ جشن مهدکودکم مبارک باشه چهکیک خوشکلی هم سفارش داده بودن
بابا و مامان
3 خرداد 93 15:44
وای الاهی بمیرم چی شده خدا همه مریضها را شفا بده همچنین الینا کوچولو نازم و
مامان پریسا
پاسخ
خدا رو شکر الان بهتره . براش دعا کنید خوب بشه... ایشالله
فاطمه مامان گلها
4 خرداد 93 7:22
سلام میشه دستور کاسرول رو بدین به نظر میاد باید خیلی خوشمزه باشه
مامانی
4 خرداد 93 10:54
سلام عزیزم مبارک باشه خونه ی جدید ایشالا اونجا هم براتون پر از خاطره میشه پریسا جونو ببوس خیلی ناراحت شدم دیدم از الینا نوشتی که مریضه همیشه به یادشم و براش دعا میکنم
مامان النا
4 خرداد 93 12:16
سلام عزیزم.ایشالا دانشگاه رفتن پریسا جون.دختر من تقریبآ همسن پریسا جونه.اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک داشته باشیم.
مهناز مامان عسل
4 خرداد 93 15:21
سلام. مبارکه مامانی. انشاالله که این خونتون هم پر از شادی و خوشی باشه براتون. با اجازه و با افتخار لینکتون می کنم . خوشحال میشم که شما هم مارو لینک کنین. از روی گل دختر نازتم ببوس عزیزم.
مامان فتانه
4 خرداد 93 23:10
انشالله که به سلامتی برین تو خونه جدیدتون و همیشه خاطرات خوب داشته باشین با خونه جدید....عزیزم چه عکسای نازی هههههه خیلی خیلی باحال بود اینکه گفت نگفتم خودت برو اواز بخون که
سمیرا
5 خرداد 93 23:14
سلام از الینا چه خبر؟
مامان پریسا
پاسخ
خوبه خدا رو شکر
مامان آناهیتا
7 خرداد 93 21:32
عزیزم دلم براتون تنگ شده بود شیرینی زبون تر شده این پریسا خانم . گاهی اوقات می مونیم در جواب این بچه ها چی باید بگیم .
مامان پریسا
پاسخ
من هم دلم براتون تنگ شده. دقیقا
مامان امین رضا
11 خرداد 93 10:08
سلام مبارکه جشن پایان سال وکادوی پریساخانم. خونه جدیدهم مبارک انشاالله به خوشی وسلامتی ازش استفاده کنین وخاطرات وروزهای بسیارزیباوقشنگی داشته باشین. ازعکساهم ممنون وهمچنین خوراکی های خوشمزه ف رصت شد دستوراتشم بذارین خب
مریم مامان دونه برفی
12 خرداد 93 10:05
سلام گلم ما تو شهرمون یه قرارکوچیک وبلاگی گذاشتیم . آپم بیا ببین.
مامان پریسا
پاسخ
سلام وای چه خوب الان میام
ابجی سجا
12 خرداد 93 16:11
اون نــگـاهـی کـه گـوشـه اش یـه قـطـره اشــک بـرق مـیـزنـه !!! بـه انـدازه تــمـومِ حــرفـایِ دنـیــا ســنــگــیــنــه . . . !
❀مامان علی خوشتیپ❀
13 خرداد 93 13:48
به سلامتی...انشاالله خونه ی جدید هم پر از خاطرات شیرین باشه براتون...انشاالله تو این خونه خاطرات داداشی پریسا رو بنویسی
مامان پریسا
پاسخ
ممنون ایشالله
❀مامان علی خوشتیپ❀
13 خرداد 93 13:49
یه لحظه فکر کردم پارمیس ،فرنیای خودمونه؟چقدر شبیهنامثلا چیکار میکنه که همه ازش تقلید میکنن؟
مامان پریسا
پاسخ
هر کاری که مامان و باباها قبول ندارن که بچه ها انجام بدن. من که مخالفم. بچه باید شیطون باشه
❀مامان علی خوشتیپ❀
13 خرداد 93 13:50
وای عزیزم خیلی بانمک بودنبه خصوص اون سی دیه
❀مامان علی خوشتیپ❀
13 خرداد 93 13:50
انشاالله جشن فارغ التحصیلی دانشگاش
مامان پریسا
پاسخ
ممنون خاله سارا ایشالله علی جون
❀مامان علی خوشتیپ❀
13 خرداد 93 13:51
نوش جونت کیک بیسکوییت و پای سیب وای کاسرول...منم میخواااام
مامان پریسا
پاسخ
استاد جانننن چی میگوی؟!!!
بابا و مامان
14 خرداد 93 9:49
ابجی سجا
17 خرداد 93 17:33
سخــــــت ترین کار ... بی خـــــبر بودن ! از آن کس که دوستش داری .. و دلتنگــــــشی ..
مامان محمد پارسا
18 خرداد 93 18:40
سلام عزیزم من فکر می کردم خودم کم پیدا شدم اما مثل اینکه شما هم تبریک می گم خونه جدید رو امیدوارم سالیان سال به سلامتی و خوشی زیر سقفش زندگی کنید
مامان پریسا
پاسخ
سلام اخه من که مجبور بودم ممنون ولی بگو ایشالله خونه ی خودمون.
مامان فرنيا
19 خرداد 93 8:30
سلام انشالله كه به خانه جديد اسباب كشي كرده باشيد ميدونم تا خانه مرتب و اماده بشه و بعدش اينترنتش وصل شه خيلي طول ميكشه اما خيلي دلم واستون تنگ شده بود منتظرتونيم بياييد و يك خبر از خودتون بديد جاتون هم توي مدرسه مامانها خيلي خاليه معمولا اولين نظر دهنده بوديد
مامان پریسا
پاسخ
از محبت شما دوستان عزیزم هستش که دلم تنگ شد و برگشتم.
زهره مامانی فاطمه
24 خرداد 93 7:09
سلام مریم خانم خداقوت خسته نباشی از اسباب کشی پریسا جون شیرین زبون رو ببوس از طرف من
مامان پریسا
پاسخ
سلام زهره جون. ممنون عزیزم. شما هم خسته نباشید
زهره مامانی فاطمه
24 خرداد 93 7:10
درود برمامانی هنرمند واساتید خوبش
مامان صدف
27 خرداد 93 11:30
گشنم شد. برم یه چیزی بخورم.
مامانی درسا
27 خرداد 93 11:36
ای جون من با این موهای کوتاه چه خوشگل شدی .... مبارکه عزیزم منزل جدید خوش باشین پر از لبخند
مامان پریسا
پاسخ
ممنون خاله مرسی
منا مامان الینا
31 خرداد 93 13:01
سلام مریم جونم ،خونه نو مبارک باشه عزیزم بازم و بازم تبریک انشالله که خونه پر برکتی و لحظه لحظه هاتون پر از عشق و شادی باشه عزیزم
مامان الی
3 تیر 93 16:28
به سلامتی ایشالله مبارک باشه خونه جدید