پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

چهل و دومین ماهگرد پریسا . دوستای بلوری و....و روز پدر و تولد بابایی

1393/2/21 2:07
نویسنده : مامان پریسا
3,696 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پریسا جون روز چهار شنبه 17 / 2 /93 چهل و دومین ماهگردشو هم پشت سر گذاشت....

پریسا خانم گلم ماهگردت رو بهت تبریک بگم.

عشق من خیلی دوستت دارم.محبت

محبت.: پریسا تا این لحظه ، 3 سال و 6 ماه و 4 روز سن دارد :. محبت

اینم هم گربه ملوس مننننننننننننننننبوس

بفرمایید ادامه ... کلی خبر و عکس منتظر شماست.زیبا

 

نیمه شب یکشنبه 21 / 2 / 93

هفته ی قبل گروه دوستان بلوری برای اخر هفته یه برنامه ریزی توپ کردن.

روز 5 شنبه ساعت 10 صبح یه برنامه و قرار ملاقات با خانه ی سالمندان....

دست سارا جون درد نکنه که زحمت کشیدن و ساعت 9 و نیم اومدن دنبالمون و همراه با علی جون و عمه ی مهربونشون به طرف خانه ی سالمندان حرکت کردیم....

اونجا زهرا جون مامان ارسطو و منا جون مامان الینا هم اومدن. دوستای بلوری عزیزم کلی زحمت کشیده بودن و چندین ظرف کیک درست کرده بودن.... ای خداااااااا الان یادم اومد که از کیک ها عکس نگرفتم...کچل

حتی الهام جون هم که به خاطر مشغله ی بسیار زیادشون نتونستن بیان، ولی کیکهاشونو بوسیله ی منا جون فرستادن...و با مبالغی هم که جمع اوری شده بود زیر پوش مردانه و روسری زنانه به تعداد زنان و مردان اونجا تهیه شده بود حدود 100 تا. همراه با کیک .. شیر و.....

واقعا دیدن اون همه انسان که یه زمانی  هر کدوم به تنهایی یه خانواده رو اداره میکردن والان اینطور ناتوان و محتاج دست محبتی و چشم انتظار یه گوشه نشستن ، خیلی درد آور بود..دلشکسته

اجازه ی عکس گرفتن نداشتیم و من فقط همین یکی رو گرفتم. طفلی کلی درد دل کرد برامون شعر محلی خوند و در کنار هم اشک ریختیم....دلشکسته

علی - ارسطو  و پریسا هم در محوطه همراه با بابای علی جون موندن چون نمیشد وارد سالن بشن.

حدود 2 ساعت اونجا بودیم و برگشتیم خونه.... کارامو کردم و بعد از ظهرش رفتم خونه ی سارا جون ... چرا؟

چون برای شب برنامه ی فروش غذا بود (به نفع مادران زندانی برای جرم های غیر عمد).. گروه دوستان بلوری قرار شده بود این خوراکی ها رو درست کنن : من شربت .. سارا جون : سمبوسه .... زهرا مامان ارسطو : اسنک کالباس و شربت سن ایچ ... الهام جون : کیک و دسر و ترامیسو ...

البته برای تهیه ی سمبوسه ها سارا جون و مادرشون خیلی زحمت کشیدن. بچه های دیگه ی گروه هم به صورت نقدی کمک کردن...

اینجا خونه ی سارا جون در حال تهیه ی سمبوسه:

و بعد از مستقر شدن در مکان مورد نظر سارا و چند نفر از مامان های گل زحمت کشیدن و سرخشون کردن...

هوا خیلی گرم بود. و در اون ازدهام جمعیت کنار حرارت نشستن واقعا سخت بود. خدا به همشون اجر بده. الهی امین.....فرشته

نمایی از میزمون و جمعیت... البته اینجا هنوز خلوت بود....

اسنک های زهرا جون

کیک ها و دسر های الهام جون که رسیدن .. یه هو به قدری دور میز شلوغ شد که نفهمیدیم چطور قسمت شدن و به فروش رسیدن... دستشون درد نکنه واقعا خوشمزه بودن...(بچه های گروه هم یه تعدادشونو خریداری کردن)خوشمزه

کیک هویج

کیک جنگل سیاه

دسر موز و ترامیسو

دست همگی درد نکنهتشویقتشویقتشویق

مامان روژان و مامان مهزیار و مامان محمدفرزام و مامان محمد و عمه معصوم ومامان ستاش جون و نسرین عزیز و چند نفر دیگه از دوستان عزیزم هم اومده بودن ولی دیگه فرصتی برای عکس گرفتن نداشتم.

فقط اینو از روژان جون گرفتم .

پریسا بعد از کمی بازی با روژان جون خسته شد . بردم وکمی در بین غرفه ها تابش دادم تا این که یه غرفه ی نقاشی چهره پیدا کردیم. کلی بهم اصرار که باید صورتمو ارایش کنی.خنده...

و............بغل

نزدیک به ساعت 10 و نیم تقریبا کار غرفه ی ما تموم شده بود و چون پریسا خیلی خسته شده بود برگشتیم خونه....

همین که وارد ماشین شد از خستگی بیهوش شد....

روز شنبه تولد بابایی بود البته هم بابایی و هم داداش ابراهیم...

تولدشون مبارک ایشالله 120 ساله بشنبغلمحبتبوس

به همین مناسبت روز جمعه 2 عدد کیک درست کردم و همراه با بقیه ی خانواده رفتیم منزل دایی حسین ....

دیگه هم تولد بود و هم روز پدر.. ما هم با یه تیر چنددددددددد نشونه رو زدیم.خندونک

این کیک ها :

برای دایی ابراهیم:

و برای بابایی

البته خاله معصومه هم یه کیک خوشمزه درست کردن و با خودشون آوردن.

دایی ابراهیم و بابایی....

و پریسا خانم. که قبول نمیکرد این تولد برای باباییه تا میگفتم تولد باباییه میگفت نههههههههههههه تولد منه........قه قهه

خدا رو شکر همه چیز به خوبی و خوشی گذشت. جای همه خالی بود.متنظر

یک هفته قبل هم برای شام خونه ی دایی حسین بودیم البته به مناسبت ولیمه ی خونشون

یاسین و ستایش بچه های دایی حسین و پریسا

همون شب اولین سالگرد عقد دایی ابراهیم هم بود... باز هم کیک و شمع و تولد بازی برای بچه ها...خنده

این هم امین کوشولوووووو کوچکترین عضو خانواده (پسر خاله معصومه )بغلبوس

بالاخر تمام شددددددددددبدبوخندونک

ممنون از همراهیتون.محبت

نظرات (67)

مامان تارا
17 اردیبهشت 93 13:51
بنفشه
17 اردیبهشت 93 16:03
مبارکه خانوم خانوما منتظر خبرهاتون هستیم
مریم طلایی❤
17 اردیبهشت 93 23:52
تبریک
هم نفس
18 اردیبهشت 93 11:10
سلام انشاا.. سالیان سال سایتون بالا سر دختر گلتون باشه و شاهد موفقیت و خوشبختیش باشید.
مامان پریسا
پاسخ
سلام مرسی گلم
ابجی سجا
19 اردیبهشت 93 20:20
ای دوست، ما همانیم که بایاد تو مستیم هنوز... از دوری تو جام بدستیم هنوز... درخلوت خود،یاد ما باش که ما، درخلوت خود،یاد تو هستیم هنوز..
ابجی سجا
19 اردیبهشت 93 20:20
مباركت باشه عزيزم
مامان ماهان و رادین
20 اردیبهشت 93 8:35
سلام. مریم جون عزیزم سورپرایز کجا بود. رادین من چند روز دیگه باید واکسن 6 ماهگیش رو بزنه
مامان پریسا
پاسخ
وایی عزیزم
مامان فرنيا
20 اردیبهشت 93 10:36
عزيزم 42ماهگيت مبارك ماماني منتظر خبرهاي داغ داغت هستيم
مامان پریسا
پاسخ
عزیزم خیلی وقته اماده شده دیگه یخ کرد
مثل هیچکس
20 اردیبهشت 93 15:45
42 ماهگردت مبارک عزیزم منتظر خبرای داغتون هستیم زیاد منتظرمون نزارین
پریسا
20 اردیبهشت 93 20:17
مبارکههههه عزیزخالهههه
دوست مهربون
20 اردیبهشت 93 20:18
الهام(مامان فرگل)
21 اردیبهشت 93 7:51
به به عجب گزارش مفصل و کاملی دستت طلا عالی بود انشاءاله همیشه شاد و سلامت باشی مامان خوش ذوق موشموسک رو ببوس
مامان پریسا
پاسخ
ممنون الهام جان. دست شما هم درد نکنه.
مامانی فاطمه
21 اردیبهشت 93 10:56
به به چه همتی درود برشماوساراجون وبقیه دوستان گلتولد همسر وبرادرتون مبارک چقدر کیک ایشااله همیشه به شادی
هم نفس
21 اردیبهشت 93 11:49
سلام اولا واسه کار خیری که کردید انشاا.. خدا قبول کنه و دوما انشاا.. همیشه به شادی عزیزم..انشاا همیشه لباتون خندون و دلاتون شاد شاد باشه..
مامان پریسا
پاسخ
سلام ایشالله... مرسی
مامانِ کیاوش
21 اردیبهشت 93 13:55
خسته نباشید دوست های گلم ان شاا.. خدا به همتون سلامتی و شادی بده.
مامان نیلو
21 اردیبهشت 93 17:41
سلام به روی ماهتون ماهگرد خانومی مبارکه اشالله که بهتون خوش گذشته باشه! چه کیکای رنگ و رنگارنگی هوس کردیم لباس پریسا جونم خیلی قشنگه برنامه ی فروش غذاتون خیلی جالبه! یبار که اومدیم اهواز ماهم شرکت میکنیم
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. مرسی بنفشه جان جای شما خالی گلم قابل نیلو جونمو ندارم ایشالله
مــن و آوايي قــلــمــبــه
22 اردیبهشت 93 4:25
گاندی خطاب به معشوقه اش : خوبِ من ، هنر در فاصله هاست ... زیاد نزدیک به هم می سوزیم و زیاد دور از هم یخ می زنیم . تو ، نباید آنکسی باشی که من میخواهم ، و من نباید آنکسی باشم که تو میخواهی . کسی که تو از من می خواهی بسازی یا کمبودهایت هستند یا آرزوهایت . من باید بهترین خودم باشم برای تو و تو باید بهترین خودت باشی و بشوی برای من .... خوب ِ من ، هنرٍِِ ♥عشق♥ در پیوند تفاوت هاست و معجزه اش نادیده گرفتن کمبودها . . .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
22 اردیبهشت 93 4:26
ماهگرد گل دختر مبارك
مــن و آوايي قــلــمــبــه
22 اردیبهشت 93 4:28
منم خانه ي سالمندان رفتم ... چه كار نيكو پسندانه اي ..... واقعاً ادم تا مدت ها اعصابش بهم ريختس
مــن و آوايي قــلــمــبــه
22 اردیبهشت 93 4:30
تهيه غذا به نفع مادران زنداني هم واقعاً عالي بود .... خيلي از كاراتون خوش اومد ... انشالله هميشه سلامت باشين
مامان صدف
22 اردیبهشت 93 11:46
وای چه پست خوشمزه ای. دلم آب افتاد
مامان صدف
22 اردیبهشت 93 11:48
راستی 5/3 سالگی دختر خشگلتم مبارک. ایشالله عروسش کنی.
مامان پریسا
پاسخ
ممنون
مامانی
24 اردیبهشت 93 9:02
چقدر کارتون جالبه . دستتون درد نکنه جالب تر اینه که همیشه بساط کیکتون به راهه تو شهرتون هم چقدر از این بساطا دارید. منظورم زدن غرفه و نمایشگاه ست و اینکه پریسا خیلی شبیه باباشههههههههههه راستی طرفای جنوب هستید ؟؟؟؟
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم. دیگه وقتی کاری گروهی باشه حتما خوب میشه. بله جنوب هستیم البته اهواز
مامان گلها
24 اردیبهشت 93 10:21
به به چه گربه ملوسی چه شب پرخاطره ای . قبول باشه اعمال خیرتون ان شاالله
کتابهای گویا
24 اردیبهشت 93 11:07
نشر فناوران روز - تولید کننده کتاب گویا معرفی محصولات نشر فناوران روز شامل معروف ترین و پر فروش ترین کتابهای روز دنیا بصورت کتاب گویا (کتاب شنیداری)
مامان روژینا
24 اردیبهشت 93 13:46
عزیزم وای چه کارای قشنگی کردینخوش بحالتونقربون پریسا جونی خودم بشم دلم براش کوچولو شده بود.
مامان پریسا
پاسخ
ما هم دلمون واسه شما تنگ شده.
طرفدار پر و پا قرص
24 اردیبهشت 93 16:58
سلام من از طریق وبلاگ آشپزی های مامانم با سارا جون و ازون طریقم با شما آشنا شدم (امیدوارم منظورم رو متوجه شده باشید) وبلاگ خوب و پرمحتوایی دارید حقا که دوست سارایید، اونم مثل خودتون با هنره و دستش به کار خیر خوشبحالتون که تو یه شهرید و پایه این روابطید ماشاالله دخترتون خیلی نازه خدا براتون نگهش داره به به عجب کیکای خوشمزه ای دستتون درد نکنه، بابت محبتی که نسبت به خونوادتون دارید تحسینتون می کنم
مامان پریسا
پاسخ
سلام.به وبلاگ دخترم خوش اومدید این نظر لطف شماست.از این که دوستای خوبی دارم از خدا ممنونم.سارا از خواهر هم برای من عزیز تره. دوستی با سارا برای من بزرگتری شانس در دنیای مجازی بوده. خدا عزیزانتون رو براتون نگه داره. ممنون از حضورتون و انرژی مثبتی که بهمون دادید.
مامان محمد پارسا
24 اردیبهشت 93 18:38
سلام مامانی ناز این دخملی ناز چه پیشی ملوسی مامانی دستتون درد نکنه راستی بالاخره ما هم به روز شدیم خوشحال میشم بیاید پیشمون
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. ممنون. وای چه خوب . اومدم.
مامان فتانه
24 اردیبهشت 93 22:18
اااااوووووووووووووووووو شما همیشه غذاهای خوشمزه دارین مخصوصااااااا کیک نوش جانتوووووووون....خیلی عکس ها قشنگ بود صورتش هم بامزه شد
مامان پریسا
پاسخ
جای شما خالی. مرسی
هم نفس
25 اردیبهشت 93 7:15
سلام دیگه نمیاین کلبه ی ما! نظر منو در مورد این پستتون نگرفتید؟
مامان پریسا
پاسخ
سلام عزیزم.
ღ.آجي مهديه.ღ
25 اردیبهشت 93 12:08
عجب داستانی و عجب زندگی پر هیجانی خوشم میاد ، حالشو ببر مامان پریسا
مامان پریسا
پاسخ
جای شما خالی
ღ.آجي مهديه.ღ
25 اردیبهشت 93 12:08
راستی پیشی پریسا ،خیلی ناناز شدیا
بابا و مامان
26 اردیبهشت 93 9:01
سلام عزیزم افرین به مامان فعال ارزو می کنم همیشه سالم و سلامت باشید به همراه دوستان گل و همیشه بیشتر و بیشتر دست پر مهرتون در کارهای خیر فدای این نازی خانم موش موشی
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. ممنونم. جای شما و بقیه ی دوستان خالی بود.
مامانی
26 اردیبهشت 93 15:46
تولد بابایی مبارک روزشون مبارک سایه شون رو سرتون باشه همیشه چه کار خوبی کردین دوستای بلوری رفتن به خانه ی سالمندان و دیدن اونا واقعا سخته دل آدم میگیره خیلی عکس های قشنگی بود دستت درد نکنه لذت بردم خوش باشید
مامان پریسا
پاسخ
سلام زهره جان. ممنون عزیزم. بل .. در کنار دوستان همه کاری درست میشه.
✿مامان شقایق✿
26 اردیبهشت 93 15:59
سلام عزیز مهربون خسته نباید ایشالا خدا کمکتون کنه تو رو خدا با اون قلب بزرگت ما هم دعا کنید هزار ماشالا به این عروسک ناز
مامان پریسا
پاسخ
ممنون عزیزم. محتاجیم به دعا. لطف دارید
ابجی سجا
26 اردیبهشت 93 16:39
سلامتی کسی که تودل مانشسته ،کرایه هم نمیده!!!!
مامان پریسا
پاسخ
قربونت برم عزیزم
هم نفس
27 اردیبهشت 93 9:47
تحویل نمیگرید دیگه
مامان پریسا
پاسخ
وایییییییی عزیزم شرمنده الان میام.
مامان نیلو
27 اردیبهشت 93 16:14
سلام خوبین؟ منم همینطور میبینین به چهل و سومین ماهگرد دخملم داریم نزدیک میشیم میخوام اون موقع پست بذارم
مامان پریسا
پاسخ
ممنون گلم. مبارک باشه. منتظریم.
مامان الی
27 اردیبهشت 93 18:09
ایشالله همیشه به شادی و تولد ماشالله مناسبت تو مناسبت تابستون شده و پریسا خانم موهاش رو کوتاه کرده افرین کاش باران من هم میزاشت
مامان پریسا
پاسخ
ایشالله برای شما هم همیشه شادی باشه. اره دیگه کوتاهی مو واسه دختر بچه ها خیلی بهتره. پریسا هم شدیدا استقبال میکنه.
مامان انیس
28 اردیبهشت 93 14:08
سلام دوست عزیزم خوبید دخمل ناز شما دقیقا همسن دوقلوهای منه ماشالا چه بانمک و زیباست ببوسیدش به جای من امیدوارم همیشه شاد باشید و خیر و برکت همراه همیشگی شما
مامان پریسا
پاسخ
سلام گلم. ممنون دوست عزیز. ایشالله همه ی بچه ها همیشه خوب و سلامت باشن.
ابجی سجا
28 اردیبهشت 93 16:01
گفتند "دوست " چند بخشه؟ گفتم ای آقا از بخش و روستا گذشته! دوست یه دنیاست!
ابجی سجا
28 اردیبهشت 93 16:01
ممنون خاله جون
مامان نیلو
28 اردیبهشت 93 17:04
خیلی ممنون از لطفتون فردا ایشالله میذارم
مامان پریسا
پاسخ
ایشالله
آجی مهربـــــــــــان
29 اردیبهشت 93 0:04
من همینجا اعلام میکنم اعتصاب کردم چیزی نمینویسم کلی نوشتم کد امنیتیو وارد کردم همش پرید چرا ؟ بک اسپیسم زدم بازم پریده بود ودرست نشد خلاصه میگم همه روزا مبارک باشه تولد وسالگرد وروز پدر اجرتون باحضرت زهرا دخملیو ببوس اسم نی نی گپ راعوض کن هوای سارا جونمم داشته باش دلم میخواست منم اونجا بودم عضو دوستان بلوری میشدم دیگه خلاصه تر از این نمیشدکه همه مطالبم توش باشه امیدوارم ثبت بشه
مامان پریسا
پاسخ
اخییییییییییییخب عزیزم قبل از وارد کردن کد یادت باشه همیشه اول کپی بگیری چه یک کلمه نوشته باشه چه یک صفحه. متوجه نشدم ... نی نی گپ ؟؟!!! چه ربطی داره؟؟!! حواسم بهش هستکلی نقشه واسه نی نیش کشیدم عزیزم واسه عضویت لازم نیست اینجا باشی فقط یه سیستم رو گوشیت باید نصب بشه.
بابا و مامان
29 اردیبهشت 93 12:50
مهرنوش مامان مهزیار
29 اردیبهشت 93 13:45
سلام عزیزم . پستت عالی بود. روز پدر بر بابای گل پریسا مبارک. عزیزم کیک هایی هم که درست کردی معلوم خیلی خوب و خوش مزه بودند. خانمی کاکا درست کردم خوب شد اما فکر میکنم شما بهتر درست کرده بودید.
مامان پریسا
پاسخ
سلام مهرنوش جان دلم کلی واست تنگیده ممنون عزیزم. واقعا؟ نوش جاننن. مه عزیزم حتما کیک های شما هم خوب شده.
خواهرفرناز
29 اردیبهشت 93 14:31
تو نی نی گپ توضیحات پریسا جون معمولا اسم پست هاتون هست الان هنوز نمکستان پری هستش عوضش کنیداسم پست اخری رابذارین ایشالا پولامو جمع کنم یه گوشی بخرم واتس اپم نصب میکنم میبوسمتون
مامان پریسا
پاسخ
اهان حالا متوجه شدم. ایشالله... ایشالله
مامان فرشته های آسمانی
29 اردیبهشت 93 14:36
سلام تولدها سالگردعقد وماهگرد و روز پددر مبارک دستتون درد نکنه واقعا زحمت کشیدید اگه ممکنه تزیین روی کیک رو توضیحش بنویسید راستی همه عکسها باز نمیشد
مامان پریسا
پاسخ
سلام. مرسی گلم. کیک سفید که خامه ی اماده گرفتم و روش زدم. ولی کیک زرد گاناش هستش که اینطور اماده میشه : یک عدد خامه ی صبحانه و کمی کمتر از اون شکلات تخته ایی که معمولا این شکلات سیاه هستش ولی من لیمویی داشتم و واسه همین این رنگش زرد شد. خامه رو به روش بن ماری روی حرارت گذاشته وقتی مایع شد شکلات رو داخلش انداخته و کم کم هم میزنیم تا همه اب بشن و یکدست. بعدش من کمی گذاشتمش داخل یخچال تا خودشو بگیره و خنک بشه. یعد هم اونو ریختم رو کیک و دورشو هم کمی خامه زدم.
مهدیا
29 اردیبهشت 93 17:14
چه دخمل نازی دارید به ما هم سر بزنید
مامان فرشته های آسمانی
29 اردیبهشت 93 17:49
سلام ممنون عزیزم
هانی
29 اردیبهشت 93 18:31
عزیزم دستتون درد نکنه انشاالله خذل از شما و دوستای گلتون راضی باشه انشاالله گل دخترت رو عروس کنی چه گکی های خوشمزه ای
مامان نیلو
29 اردیبهشت 93 18:45
ممنون شرمنده دیگه الان گذاشتم
مامان فرنيا
30 اردیبهشت 93 8:10
سلام مريم جون باور كن من اين پست را خيلي وقته ديدم و فكر هم ميكردم واسش كامنت هم گذاشتم اما يا من فراموش كارم و اشتباه ميكنم يا اين نت نظرهاي منو ميخوره اما اشكال نداره ماهي را هر وقت از بگيري تازه است مگه نه/
مامان پریسا
پاسخ
ببخشید فرشته جون به سختی میتونم بیام
مامان فرنيا
30 اردیبهشت 93 8:12
دستتون درد نكنه ايشالله هميشه دستتون توي كار خير باشه
مامان فرنيا
30 اردیبهشت 93 8:13
چه جالب چقدر از اين جشنواره ها توي اهواز برگزار ميشه؟ كاش من هم بودم اخه خيلي دوست دارم شيريني درست كنم اما از ترس چاقي نميتونم درست كنم انجا بودم هي شيريني درست ميكردم بعد هم ميبردم ميفروختم هم ثواب داشت هم من به ارزوهاي شيريني پزيم ميرسيدم
مامان فرنيا
30 اردیبهشت 93 8:15
بعد علي جون ان وسط داره سنبوسه ميخوره يا داره سس ميزنه ميده دست مشتري
مامان فرنيا
30 اردیبهشت 93 8:17
واي خيلي وقته يك جمع دور همي و كباب پزي هوس كردم اما امان از همسر و فاميل همسري كه اصلا اصلا اهل اين جمع شدنهاي اين مدلي نيست
مامان پریسا
پاسخ
اشکال نداره فرشته جون سخت نگیر
مامان گلها
30 اردیبهشت 93 11:15
مامان نیلو
30 اردیبهشت 93 18:21
سلام خوب هستین؟ من تو اکثر وبلاگا میدیدم که قالباشون از سایت لی لی تم هست برای همین تصمیم گرفتم که بیام ازونجا قالب بردارم همون موقع نیلو هم کنارم بود بهش گفتم که به سلیقه ی خودش یکی رو انتخاب کنه بعد که این قالبو دید پاشو کرد توی یه کفش که باید همینو بذاری هرچی گفتم نه این قالب وبلاگ پریسا جونه گوش نمیکرد میگفت باید همین باشه میخواستم ببینم اشکالی نداره قالبمون مثل برای شما شده
مامان نیلو
30 اردیبهشت 93 18:30
دوباره سلام! بالاخره نیلو رو راضی کردم که قالب رو بردارهگفت همون قالب قبلی رو بذارم حالا من ازین قالبه خوشم اومده نیلو میگه نه باید عوض کنی
مامان پریسا
پاسخ
چه به حرف فسقلی هم گوش میدی خواهر
مامان زهره
31 اردیبهشت 93 16:18
سلام وای که چقدر کارای خوب انجام دادین . خوش به حالتون . الهی همیشه سالم و تندرست باشید . ماشالا پریسا جون چه خوشگل و بزرگ شده . از طرف من حتما ببوسش .
مامان عرفان
31 اردیبهشت 93 16:51
تبريكات صميمانه من و پسرم رو هم بپذيريد
مامان آرشیدا کوچولو
3 خرداد 93 14:03
وای مریم چاق نشی فدات این همه غذای خوشمزه و هر روز هر روز کیک امتحاناتم رو بدم راحت بشم یه قرار مفصل میگذاریم دلم براتون خیلی تنگ شده
مامان پریسا
پاسخ
سلام زهره جون ممنون عزیزم دلم حسابی برات تنگ شده ایشالله
فاطیما
11 خرداد 93 22:43
سلام خانومی.مبارک پریسا جون باشه. دستتون هم درد نکنه. خوشحال میشم که دوستی مثل شما داشته باشم. در صورت تبادل لینک به وبلاگ گل پسرم سر بزنید.
مامان فرشته های آسمانی
22 خرداد 93 17:32
سلام دوستی کجایی ؟ دلمون تنگ شده براتون چه خبر؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
مامان پریسا
پاسخ
سلام هستم خدممتون عزیزم
مریم طلایی✿
8 تیر 93 20:34
سلام چه کار خوبی انجام دادید سلامت و موفق و پیروز باشـــــــــــــــــــــــــــــــید
مامان پریسا
پاسخ
سلام ممنون
مریم طلایی✿
8 تیر 93 20:36
با دیدن کاری که برای سالمندان کردید واقعا خوشحال شدم.... افتخار می کنم به داشتن همچنین دوستی
مامان پریسا
پاسخ
من هم عزیزم