پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

با خبر خوش بالاخره اومدیم....

1392/6/4 1:15
نویسنده : مامان پریسا
1,695 بازدید
اشتراک گذاری

                     

سسسسسسسسلام

ایشالله همه ی دوستان ،همیشه خوش و لباشون خندون و دلشون شاد باشه.

ایشالله همه ی جوون ها خوشبخت بشن و همه جا خبر های خوش باشه..قلب

خب بالاخر بعد از یه غیبت کبری ، برگشتیم...

علت غیبت رو هم که فکر کنم میدونید واسه چی بود...ببببببببلللللللهههههههه ....

عروسیییییییی عمه بهاره بود دیگهههههوراهوراهورا

خدا رو شکر همه چیز خوب بود ... مراسم عاااااالی یود و به همه کلی خوش گذشت....

از روز شنبه ی گذشته هر شب خونه ی عمه بهاره ، همه جمع بودن و برای عمه بهاره و عروس شدنش شادی میکردن.

روز پنج شنبه هم که مراسم عقد و شبش هم مراسم حنا بندان داشتیم. که کلا خییییییییلی خوب بود و خوش گذشت...

در این هفته هر شب که ساعت 1 - 2 برمیگشتیم خونه ، پریسا بیهوش میشد و تا فردای اون شب تا ساعت 12 خواب میرفت...خنده

و بلاخره روز جمعه که عروسی بود.....

این پریسا خانم و دانیال و سپهر قبل از رفتن به سالن....

و پریسا خانم در سالن در کنار سفره ی عقد....

و در انتهای شب....

کلا برای عکس گرفتن اصلا باهام همکاری نمیکرد.... بیشتر وقتش البته یعنی تمام وقتش دنبال بچه ها بود که شامل( ابوالفضل و دانیال )بود...منتظرخنده

حتی وقتی که خواب میرفت هم مرتب صداشون میکرد و در خواب هم باهاشون حرف میزد!!!!قهقهه

 این از اخبار مربوط به عروسی...

واما پریسا خانم......

دیشب در راه خونه بودیم که کنار خیابون یه تعداد جوجه ی تقریبا بزرگ میفروختن. بابایی که مدت ها بود دنبال همچین فرصتی میگشت ، سریع پیاده شد و یه جوجه ی خوشکل برای پریسا گرفت..منتظر

پریسا از صبح که بیدار شده از کنارش تکون نمیخور اسمشو هم گذاشته خانم حنا...

وقتی من صدا کنم مرغه یا جوجه ..پریسا میگه :چی؟ یعنی متوجه نمیشه منظورم با کیه خنده

ظهر کمی برنج بهش دادم تا به خانم حنا بده . اومده میگه : مامان قاشق بده برای خانم حنا چون نمیتونه مثل من دهنشو باز کنه!!! متفکرخنده

یا میگه : مامان لگنمو پر از آب کن میخوام خانم حنا رو حموم کنم  چون سرش کثیف شده...خنثی

یا میگه مامان خانم حنا پرواز میکنه؟ ....

دیشب به بابایی میگفت : برو مامانشو هم برام بیار...خنده و من....کلافه

عاشق کارتونه یعنی هنوز چشماش رو کامل باز نکرده که میگه :مامان کاتون میخوام.... و دیگه تا وقتی که چشماش یاری کنن دست از سرشون بر نمیداره...

حتی دستشویی که میخواد بره میگه : مامان خاموشش کن تا تموم نشه تا من زود بیام..قهقهه

این هم سند!!! عروسک ها رو هم وادار میکنه کارتون ببینن ...خنثی

در ادامه ی علاقه ی وافری که به مهد رفتن پیدا کرده....

از بیرون که میاییم خونه هنوز پاهامون به خونه نرسیده میره سراغ دفتر مشق و مداد رنگی هاش یه نیم ساعتی سرش پایینه و مینویسه ..

بهش میگیم چی مینویسی؟ میگه: مشق دارم. خانم معلم دعوام میکنه....خنده

موقع نقاشی کشیدن 2 تا صفحه باز میکنه یکی برای خودش یکی برای من و میگه :برام بکش...

گاهی عکس دست و پاهاشو میکشم و پریسا براشون قصه میگه یکی خودش یکی مامان یکی بابا و بقیه هم دوستاش...نیشخند

علاقه ی خیلی زیادی به حیوانات و کلا جانداران.... داره...

یه بار به بابایی گفت یه اسب میخوام . بابایی بهش گفت : اسب پی پی میکنه تو تمیزش میکنی؟

پریسا گفت :نه.

بعد از اون روز هر حیوانی رو که ببینه حالا هر جا از تلویزیون یا باغ وحش یا خیابون.... سریع میپرسه : مامان این پی پی میکنه؟..خندهخنده

دست بابایی درد نکنه با این فکری که کرداز خود راضی

البته الان که خانم حنا اومده و زحمتش افتاد رو دوش مامان مریم ...منتظر

از صبح تا حالا خط به خط این پستو نوشتم تا خدا رو شکر الان بالاخره کامل شد.....اوههورا 

 

یکشنبه 3 / 6 / 1392  ساعت 15 : 1 نیمه شب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (81)

مامان سما
3 شهریور 92 12:15
سلام. وبلاگ قشنگی دارید. خداوند پریسای زیبای شما رو در پناه خودش نگه داره.
با اجازتون وبلاگتون رو لینک کردیم و خوشحال می شیم سری به وبلاگ ما بزنید و ما رو لینک کنید.


سلام گلم.
ممنون . شما هم با افتخار لینک شدید. روی ماه اترین جونو میبوسم.
مامان نوژا جونی
3 شهریور 92 14:26
عزیزم به جشن تولد دختری دعوت شدید به وبلاگم سر بزنید26590


ممنون گلم. عالی بود.
آجی مهدیه
3 شهریور 92 15:10
ایییییییییییییییییییییییییییش بهت
همیشه آدمو میزاری توی خماری


الان دیگه کامل شد
آجی مهدیه
3 شهریور 92 15:11
امروز هر جا سر زدم یا عروسی بود یا تولد


این که خیلی خوبه.
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 شهریور 92 16:51
سلام عزیزم خوشبخت باشند و ایشالاه به سلامتی همیشه شاد و سلامت باشید


سلام دوست گلم. ممنون ایشالله برای یاسمن جون.
مامان فرشته های آسمانی
3 شهریور 92 17:36
سلام
چه خوشکل شده پریساجون ماشالله دلمون حسابی براتون تنگ شده بود خوشحالم که اومدید


سلامممم

ممنون گلم. من هم دلم برای همه دوستان تنگ شده بود.
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 شهریور 92 17:43
وای چه ناز شدی عزیزم ایشالاه عروسی خودت


ممنون عزیزم.
مامان تارا
3 شهریور 92 21:56

عروسی عمه بهاره مبارک باشه ایشالا که خوشبخت بشن

وایییییییییی عروس و داماد کوچولو رو نیگاه کن هزار ماشاء الله چقد خوشتیپ و خوشگل شدن بوووووووووس

ای جونم چه لباس محلی بهش میاد
این پیرهنت هم که من عاشقشم

پس بالاخره جوجه دار شدین ... مرغدونی رو روبراه کن مریم جون که عنقریب فک و فامیل حنا خانوم از راه میرسن


ممنون رویا جون لطف کردید.

ای بابا نگووو ... با فک فامیلش باید چکار کنم...
لحظه های من و تو
3 شهریور 92 22:46
انشالله بسلامتی مبارک باشه
ماشالله چقدر لباسش نازه .خیلی بهش میاد
مامان خانم حنا رو بخری بعدم حتما باباش رو میخواد ، یهو میبینی مرغداری زدی


مرسی عزیزم.

ممنون. بله دیگه دخترم همه لباسی بهش میاد.

دیگه اون موقع از خونه فرار میکنم...
ღبارانღ
3 شهریور 92 22:51
سلام....
خوبی؟نه اون طرف بود...اشتباه امدی..



سلامم عزیزم.
ممنون تو خوبی.
دیدمش یعنی پیداش کردم.
ღبارانღ
3 شهریور 92 22:52
مبارک بهاره جون...ان شالله خوشبخت بشه...
عکس خوشگلیه...خدا حفظشون کنه..نی نی یهویی اینجا نبود؟


مرسی عزیزم. ایشالله دوست گلم.

اره بود بغل مامانش با یه شلوار لی نیم وجبی... خیلی ناز شد بود. یادم رفت ازش عکس بگیرم.
ღبارانღ
3 شهریور 92 22:53
نور از پشت از بچه عکس انداخته حالا می گه کجا؟سفره عقد


تقصیر اونها بود که چراغ ها رو زود روشن کردن
ღبارانღ
3 شهریور 92 22:53
اخی ...دسته گل خوشگلیه...رز لب صورتی...مبارکش باشه...موهای پری را کوتاه کردی؟مبارک باشه...خودت چی؟


اره خیلی خوشکل بود.
یه هفته قبلش کوتاه کردم...خودم نه صفاهای دیگه دادم بهشون.
ღبارانღ
3 شهریور 92 22:55
عزیزم، حسین اقا فکر نمیکنند این جوجه نیست؟ماشاالله برای خودش خانومی شده ها...سخت نیست مریم تو اپارتمان...به حمام صفایی می ده ها


اخه صداش همون جیک جیک هستش

اره خیلی سخته من هم دوست ندارم.... وای اگر حمام رو ببینی....
ღبارانღ
3 شهریور 92 22:55
اره کاتون را من هم شاهدم...تازه اگر وقفه بیافته گریه می کنه


تازگی ها کلی تبلیغ هم بهش اضافه شده... اعصاب ما رو هم خورد میکنن با تبلیغاتشون نصفشون هم از تراشه های الماس و باما یا قاصدک......
ღبارانღ
3 شهریور 92 22:56
مامان مریم هم می بینه اجباری...
این را هم بگو.


اره واقعا به نکته ی مهمی اشاره کردی.... بعضی هاشون خوبن ولی بعضی هاشون حوصله ادم رو میبرن. پریسا هم خوشش نمیاد از همون ها.
ღبارانღ
3 شهریور 92 22:57
خبرهای من هم همچنان ادامه دارد...تا بعدا.. جالب تر می شود...


ایشالله همشون خوب و خوش باشن. منتظزم.
نسرین خاله اسما
3 شهریور 92 23:14
پریسا جونم این لباسا چقدر بهت میاد خیلی ماه شدی ماشاله
عروسی عمه بهاره هم مبارک باشه عزیزم همیشه تو خوشی و شادی ببینیمت خوشگل خانوم


ممنون خاله. البته قابل مهسا جونو نداره.
مامان ارسطو
4 شهریور 92 1:59
مبارکا باشه ایشالا عروسی دخمل ناز مامانی



ممنون عزیزم.و همچنین ارسطوی عزیزم.
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبونツ
4 شهریور 92 8:10
به به چه عروس خانوم کوچولو خوشکلی چه دسته گل شیکی لباس محلیاشو مبارکت باشن



ممنون عزیزم.لطف داری گلم.
شبنم
4 شهریور 92 9:03
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
مامان فرنيا
4 شهریور 92 9:09
عروسي مبارك اينقدر هوس عروسي رفتن كردم اما حيف فقط يك عروسي 16شهريور داريم كه اصفهان است و من نميتونم برم
امان از اين فاميل شوهر كه دختر پسراشون را عروس و داماد نميكنن يك عروسي بريم


ما هم خیلی طول کشید تا یه عروسی درست و حسابی و باب میل داشتیم.
مامان فرنيا
4 شهریور 92 9:11
اما دختر خوشگله پريسا خانم عجب لباس خوشگلي
دسته گل عروس خانم با لباس گل خانم ست است ها



بله دیگه ... البته من هم دیروز متوجه شدم.
مامان فرنيا
4 شهریور 92 9:13
به پريسا بگو جاي فرنيا عروس خانم را ببوسه
ما هم يك جوجه اردك داريم كه فرنيا اصرار داره مامان جوجه است و دستاي خودش بال هستند و جوجه بايد بره زير بال فرنيا
چه جالب نقاشي با دست و پا را داشتيم اما قصه گويي پريسا جون يك ايده جديده


چشم ولی فعلا عروس خانم ماه عسل هستن...

ای وای پس فرنیاخودش تصمیم گرفت مامان اردک بشه.

ار دیگه پریسا عاشق قه گفتن و قصه شنیدنه..
مامان فرنيا
4 شهریور 92 9:16
عزيزم اينقدر چشمات را اذيت نكن اما ميدوني كه بايد دور از تلويزيون بشيني
فرنيا را اگه بگذاري از صبح تا شب از پاي تلويزيون تكان نميخوره حتي بخواهيم بريم پارك تا لحظه از در بيرون رفتن چشمش به تلويزيون است


ممنون خال که گفتید.
البته پریسا فاصلهشو از تلویزون حفظ میکنه.

دقیقا مثل پریسا
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 شهریور 92 9:34
خصوصی مامان


اصلا بهش فکر نکن
مامان حسنا
4 شهریور 92 10:51
کم پیدا شدی مامانی....
ایشالا عروس و دوماد به پای هم پیر بشن
منم دلم عروسی میخواد
منم مثه شما هرجایی برم حواسم به حسناست که ازش عکس بگیرم ک وقتی بزرگ شد کلی عکس داشته باشه و بدونه کجاها رفته ...

راستی امار بازدیدتون کم شده ها


زیر سایتون هستیم.

خب این مدت گرفتار سفر و بعد هم عروسی....

اره کار خوبی میکنی منهم خیلی دوست دارم از پریسا در همه جا عکس بگیرم...

اشکال نداره گلم.بازدید مهم نیست.
باران
4 شهریور 92 10:54
سلامممممممممم
اومدمممممممم



سسسسسسسسسلام.
خوش اومدی که اومدی...
مهرنوش مامان مهزیار
4 شهریور 92 11:11
سلام عزیزم عروسی عمه بهاره مبارک باشه. لباس محلی تن دخترت کردی خانمی. ماشاا... بهش میاد.
این جوجه شما که برای خودش مرغی شده چه جوری راضی شدی مریم جون
میشه عکس خودتم بزاری با عروس من دوست میدارم


سلام مهرنوش جان. ممنون عزیزم.

اره خیلی نازه ولی خب گرمه...

نه طفلی فقط قد کشید وگرنه دهنش هنوز بوی شیر میده

قبلا گذاشتیم. چشم باز هم شد حتما خبر میکنم.
ღبارانღ
4 شهریور 92 11:22
سلام...
عوارض فیلمهای هزار قسمتی ماهواره به دوستم منتقل شده...پستت دیشب تا حالا متحول شده آرایشش کردی؟برای لاغری بوده یا رضای خدا؟


سلام صبح به خیر...

به دیگه ما هم یاد گرفتیم هزار رنگه بشیم هر ساعت یه رنگ دربیاییم.....

هر دو...
ღبارانღ
4 شهریور 92 11:23
خانوم معلمش دعواش میکنه مریم خدا کنه وقتی خواست بره کلاس اول نگه من فارغ تحصیل شدم. دیگه نمی روم مدرسه...
مهر داره می شه ها. اسمش را مهد نوشتی؟


نه فک کنم تا اون موقع لیسانس هم گرفته.. بچه های این دوره را نمیشناسی..

نه هنوز / باید برم برای مهد اقدام کنم.
ღبارانღ
4 شهریور 92 11:23
دیانا دوست جدیدشه؟ قربونت بروم خاله ای.


2 تا دوست داره یکی فرشته و یکی دیانا یا کیانا درست متوجه اولش نمیشیم.
ღبارانღ
4 شهریور 92 11:25
مامان حنا؟مواظب عواقبشا...من دور بودم ولی تو نزدیکی ها...یه وقت ترورو کردند


ای خبیثثثثثثثث
مامان حسنا
4 شهریور 92 11:25
عزیزم نمیخواستم فضولی کنم فکر بد نکنیا
فقط فک کردم شمارو هم پریسا نمیزاره اپ کنی...
اره واقعا بازدید مهم نیس مهم اینه ک خاطراتشونو مو به مو بنویسیم


خواهش میکنم گلم.
درست میگی متوجه منظورتون شدم...اره من هم نمیتونم زیاد بیام.
باران
4 شهریور 92 11:34
یه گیتارخوشگل واسه پریساگلی:



_______________%%
_______________%%
______________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%___%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%____%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%____%%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%__яoςk__%%
________%%_________%%%
_______%%___ oи ____%%%
______%%______________%%
_____%%________________%%
_____%%_________________%%
_____%%%________________%%
______%%_______________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%


دست شما درد نوکنه جیگررر
باران
4 شهریور 92 11:35
عروسی عمه بهاره مبارک




ممنون عزیزم.
باران
4 شهریور 92 11:36
آخی خانم حناچقدرهم نازه


ولی خیلی فضولهههههههه
محمد
4 شهریور 92 13:00
عروسی عمه بهاره مبارک
درکنار آقا دوماد سالم وشاد باشن.



تشکر
مامان حسنا
4 شهریور 92 13:32



سمیرا
4 شهریور 92 13:33
پریسا رو بخورم با اون لباس سنتیش خیلی ماه شده خیلی حرفاش بامزست


ممنون.تاز شنیدنش خیلی بامزه تره..
مامان فتانه
4 شهریور 92 13:50
وااییییییییییییییی خانمی پس بالاخره اومدی


ببببببببللللهههه
مامان فتانه
4 شهریور 92 13:51
پش حسابی عروسی بهتون خوش گذشته ای جانم چه لباس محلی بهش میومد خیلی ناز شده.....هههههههه افرین به بابایی با این فکرش والا باید اسب تو خونه نگه میداشتین


بله جاتون خالی بود خیلی خوش گذشت....

اسب که تازه اولش بود یه بار ازمون فیل میخواست...
اتنا مامان نگین
4 شهریور 92 14:40
سلام عزیزم رسیدنتون به خیر ایشالله همیشه شادی باشه برای شما وهمه مسلمونا/عمه بهاره هم خوشبخت بشن ایشالله


سلام اتنا جون.
ممنون عزیزم.
ایشالله
اتنا مامان نگین
4 شهریور 92 14:40
دخملیت خیلی ناز شده وخانوم/خدا حفظش کنه.


و همچنین نگین جون رو.
اتنا مامان نگین
4 شهریور 92 14:42
وای کارتن رو که دیگه نگو /تازگیا زیاد دیگه نمیزارم پرشین تون نگاه کنه /دوست ندارم عادت کنه /تازه بعضی کارتن هاش نکته داره که هنوز برای دخملیم زوده.


ما که فعلا بی کلام ها رو نگاه میکنیم. کلام دارها فقط باب اسفنجی!!!
اتنا مامان نگین
4 شهریور 92 14:43
دسته گل عروس چقد با لباس پریسا جون ست شده؟


دقیقا... ولی اتفاقی بود.
مامان ساجده
4 شهریور 92 14:55
پس مبارک باشه عروسی عمه بهاره انشالا خوشبخت بشن مامانی تلویزیونو خاموش کن تا برنامه تموم نشه دختر ما یه برنامه تموم میشه میگه دوباره بیارش
نقاشی های پریسا جونی هم خیلی خشکل بودنآفرین به این خلاقیت


ممنون خاله....
اره دیگه پریسا هم وقتی برنامه تموم میشه و تبلیغات شروع میشه به من شکایتشو میکنه
لیلی
4 شهریور 92 16:08
به قول کلاه قرمزی، تفلد عید شما مبارک.
زنده باشی خاله جان.



ممنون خاله.ولی اخه نه تولد بود نه عید... عروسی عمه بود.
مامان مهسا
4 شهریور 92 17:06
سلام چه وب جالبی دارید به ما هم سر بزنید
مامان آناهیتا
4 شهریور 92 17:13
همیشه به عروسی و شادی عزیزم

نقاشی تونم قشنگه ها


ممنون.
چه کار کنیم دیگه باید یاد بگیریم.
مامان امیرعلی جیگر
4 شهریور 92 19:16
فکر کنم آپم[خونسرد].


اومدم.
مامان نیایش
5 شهریور 92 8:22
سلام اول عروسی مبارک . دوم من همیشه بهتون سر می زنم و اکثر مواقع هم نظر می ذارم ولی دیدم تایید نشده نمی دونم نتونستی نظرم رو ببینی


سلام.ممنون
لطف میکنی گلم. ولی متاسفانه از شما ندیدم.ب هر حال ممنون که فراموشم نمیکنی.
مامان امیرعلی جیگر
5 شهریور 92 10:10
آخی چه تریپ خوشکلی زدهه پریسا برای عروسی.کلی حال کردم.

حالا این لباس محلی برا کجا هس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


لری
مامان فتانه
5 شهریور 92 11:31
فیییییییییییلللللللللللللللللل ووووووووووووووااااااااااااااااا چه شودددددددددد


اره ... چند بار گفت مامان فیل پی پی میکنه.

گفتم اره عزیزم خیلییییییییی
مامان فتانه
5 شهریور 92 11:35
این خیلی و خیلی خوب اومدی واقعاااااااااا هههههههههههه


اخه باید بهش میفهموندم که این دیگه خیلی خطرناکه.. شعر مامان بیا جیش دارم و قسمت فیل به این بزرگی رو خوندی؟
1000 بار خوندم تا به اهمیت موضوع پی ببره
مامان فتانه
5 شهریور 92 11:41
نه من نخوندم.......


فیل به این بزرگی
لگن به این کوچیکی
پاهاش چه چاق و گندس
این اقا فیل خیکی

مامان فتانه
5 شهریور 92 11:59
خیلی باحال بود


اره من و پریسا تمام شعرهاشو حفظ کردیم.

خب بالاخره به غیر از اموزش دست شویی رفتن برای کار دیگه به دردمون خورد
مامان فتانه
5 شهریور 92 12:22
اسم کتابش چیه


مامان بیا جیش دارم
مامان فتانه
5 شهریور 92 13:11
چه جالب حتما تهیه میکنم مرسی خانمی


خواهش میکنم.

حتما ایلین جون خوشش میاد
مهرنوش مامان مهزیار
5 شهریور 92 13:28
عزیزم من سعادن نداشتم ببینم.تو کدوم پست عکستو گزاشتی اگه رمز داره برام بفرست مرسی


چشم گلم. الان میام.
maman taraneh
5 شهریور 92 16:22
سلام پریسا نگو یه گوله نمک ماشاله
مرسی عزیزم به ترانه سر زدی رمز و واستون میزارم تائیدش نکنید ممنونم


سلام. من هم ممنون

چشم.
مامان آرمیتا
5 شهریور 92 18:02
سلام عزیزم عروسی عمه مبارک باشه انشالله عروسی پریسا جون
عکسهای پریسا گلی خیلی خوشگلن

خانم حنا را چه نازه خوبه یه سرگزمی جدید داری ناز گلم

چه جالب با دست و پا پریسا گلی داستان میگی ما هم تو نقاشیهای آرمیتا دست و پا را میکشیم ما هم از این به بعد با داستان میگیم

پستم کامل شده بفرمایید


سلام گلم. ممنونم.
اره دیگه دنبال سرگرمی جدید بودیم به خانم حنا رسیدیم.

ایده ی جدیده برای نقاشی. خیلی هم کاربردداره.
چشم الان میام.
مامان آرمان
5 شهریور 92 22:37
سلام
امیدوارم عمه مهربون خوشبخت و عاقبت بخیر بشند و همینطور همه جوونا
چه لباس خوشگلی که با دسته گل حسابی ست شده ها
چه جالب که فکر کرده باید اون پرنده هم با قاشق غذا بخوره.الهی قربون این عقل ساده و دل مهربون کوچولوها بشم
اگه دوست داره مهد بره 3 سال به بعد سن مناسبی هستش تا در محیط مهد با بچه ها باشه البته روزی 2 و 3 ساعت براش خوبه
بابای پریسا اگه میدونست دخملی این چنین برداشت میکنه شاید یه دلیل دیگه میآورد.واقعا ذهن بچه ها را نمیشه پیش بینی کرد
خصوصی


مرسی عزیزم. ایشالله.
اره دیگه هرچی به ذهنشون میرسه به زبون میارن.
عاشق مهد شده. من هم تصمیم گرفتم ایشالله به مدت ازمایشی بفرستم ببینم چی میشه....

برای خصوصی هم ممنون.
شادی
6 شهریور 92 0:49
چه پست بلند بالا و متنوعی.
همیشه به عروسی و شادمانی عزیزم.
راستی لباس پریسا مال کدوم شهره؟ خیلی بامزه شده با این لباس.



اتفاقا زیاد نبود که!!!

مال شهر خاصی نیست زن عموش زحمتشو کشیده. و لری هستش.
زهرا مامان فنچی
6 شهریور 92 1:01
چه ناز شده پریسا جون . خدا حفظش کنه .عزیزم آدرس وبم عوض شده .دوست داشتی تغییر بده دخملی رو هم ببوس

http://tavalodi-digar.niniweblog.com/


مرسی عزیزم.

چشم.
مامانیه سپهر
6 شهریور 92 10:28
سلام مریم جون. همیشه به شادی و عروسی.
فقط یه چیز بگم و دیگه هیچی...

یعنی اگه پریسا دختر من بود، با این حرف زدنش ها، اینقد توبغلم فشارش می دادم که ........................
عزیز دلم با این حرف زدنش که آدمو محو خودش میکنه....


سلام عزیزم. ممنون. همچنین.

لطف داری گلم. ایشالله سپهر جون هم همینجور برات شیرین زبونی میکنه.
مریم مامان آریا
6 شهریور 92 11:36
ای قربونش برم با این لباس محلی و اون خانوم حناش
حالا برعکس اریای ما اصلا به تی وی علاقه نداره به جز پلنگ صورتی و تام و جری اونم محدود بیشتر حوصله نداره پا میشه خاموش می کنه
کلا ما هم دیگه تی وی نمی بینیم چون خاموش می کنه



ممنون خاله...
خوب این هم یه سرگرمیه. اخه اینجا تا وقتی هوا اینقد گرم باشه کلا هیچ سرگرمی دیگه ایی نیست. بچه هم خسته میشه و هم بزرگا کلافه...
پريسا
6 شهریور 92 15:21
مررررررررررررررررسي از حضورت مامان پريسا جوووووووووون خوش حالم كردي .
مامان *
6 شهریور 92 16:43
دخترم کوچیکه ولی از الان رفتم تو کار لباس محلی براش!!!!


به سلامتی...

الان زوده بذار بزرگتر بش خودم براش درست میکنم.
پروانه
6 شهریور 92 22:08

مبارک باشه عزیزم انشاله که خوشبخت بشن همیشه تو شادی و خوشی ایشاله عروسی پریسا جون



ممنون عزیزم لطف کردید.ممنون برای گلهای قشنگتون.
مامان آرشیدا کوچولو
6 شهریور 92 23:51
وای چه لباس خوشملی پوشیده این فرشته مثل ماه شده ماشالله اومدم پست جدید ببینم نبود


اخه بدونه عکس میشه پست گذاشت؟
مامان ریحان
7 شهریور 92 0:41
سلام
همیشه به شادی و خوش گذرونی
ایشالا روی پریسا خانوم

وای نگو جوجه اونم یه دونه از صداش عاصی نشدی ؟

خیلی خوبه کارتون دوست داره ریحان فقط عمو پورنگ اونم فقط بخاطر بچه هاش وای از اون لحظه ایی که پیام بازرگانی بذاره ریحان همش می پرسه عمو پورنگو میخوام موندم چیکار کنم الان بعد از چند مدت تا پیام میاد خودشو دلداری می ده و میگه الان تبلیغاش که تموم شد میاد


سلام. ممنون عزیزم.

نه دیگه این خانمی شده زیاد سرو صدا نداره...

این تبلیغات هم برای ماشده درد سر. پریسا هم به شدت با تبلیغات مخالفه...
زهرا
7 شهریور 92 12:08
سلام عزیزم ویندوزکامپیوترو روژان پرونده هههههه
آدرس ایمیلتوبرام بزارتاامشب که کامپیوترودرست کردم عکسا راایمیل کنم



سلام. ماشالله به این نوژان خانم گل

باشه عزیزم. الان میام.
مامی امیرین
7 شهریور 92 14:26
عروسی عمه خانم مبارک باشه..
چه لباس محلی پوشیده این شیطون.


مرسی عزیزم.
مامی امیرین
7 شهریور 92 14:27
پسرهای منم امسال گیر داده بودن که جوجه میخوان..ولی هر چی گشتیم پیدا نکردیم.البت که خودمم از اینجور بچه بازیها بدم نمیاد!
بزار خوش بگذرون با خانوم حنا.


کاری بهش ندارم. ولی دوست ندارم زیاد بره سراغش...میترسم از حساسیت...
الی
7 شهریور 92 16:46
خیلی خوشحال شدم از نزدیک دیدمتون
اما پریسا جونم که پیش خاله نیومد
وای دوست داشتم محکم بغلش کنم اما فرار میکرد دختر تو که خجالتی بهت نمیاد باشی عزیز خاله
راستی مریم جون چه خبر از بهار روم نمیشه بهش زنگ بزنم حالش خوبه؟


ممنون گلم. من هم همینطور.

باید بیشتر میموند تا روش باز بشه.

خوبه. چرا روت نمیشه؟
♥مامان آمیتیس♥
8 شهریور 92 12:16
مبارکه

ایشالا خوشبخت بشن و به پای هم پیر بشن

پریسا جون لباست خیلی بهت میاد ماشاا...


مرسی عزیزم.
(زهره)مامان فاطمه
12 شهریور 92 14:17
ایشااله همیشه به عروسی وشادی عزیزم


ممنون گلم
مامان ندا
13 شهریور 92 10:47
خوشبخت بشه انشالا عمه بهاره
چه دختر خوش تیپی
منم دوست داشتم یه خانم حنا برا ایناز بخرم ولی دلم براش میسوزه...


ممنون گلم.
خب من هم موافق نیستم ولی به خاطر پریسا یه مدت نگهش میداریم.
امیر
14 شهریور 92 9:00
شاد باشید


ممنون
نوشیروانی
15 شهریور 92 17:28
سلام .. ممنونم که بهم سرزدید
به خانواده سلام برسونید..
و ببخشید از اینکه دیر بهتون سرزدم ..


سلام
خواهش میکنم
ممنون