پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

یه دیدار دیگه ... البته در خانه ی بازی کودک...

1392/6/12 23:29
نویسنده : مامان پریسا
789 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...

امیدوارم خوب و سلامت باشید...

ایشالله به همه ی ارزوهای قشنگتون برسید....

دیروز یعنی چهار شنبه 6 / 6 / 1392 با دوستای عزیز وبلاگی یه قرار داشتیم تا در یک کارگاه آموزشی کودک شرکت کنیم....

ساعت 6 الی 6 و نیم قرار بود کلاس تشکیل بشه... از اونجایی که راه دور بود ما هم قبل از 6 حرکت کردیم...

وقتی رسیدیم....منتظرحتی خانم مربی هم نیومده بود!!!!کلافهفکر کنم از این به بعد باید یک ساعت بعد از قرار تعیین شده از خونه حرکت کنم !!!از خود راضی

از شانس بددددد  و برای اولین بار ، دوربینمو با خودم نبردم....یعنی اونجا شدیدا دپرس بودم.....افسوس

اخه چرا باید یادم میرفت؟؟؟؟؟عصبانیالان هم هر چی نشستمم منتظر دوستای عزیز که بهم عکس برسونن دیدم خبری نیست. واسه همین فعلا پست بدون عکسه تا بعد از کمک رسانی دوستا ، چند تا عکس هم اضافه کنم......خمیازه

و عکس هایی که دوستان بهم رسوندن :

پریسا در قسمت وسایل بازی قبل از شروع کلاس:

و اما موضوع کارگاه.....

باید بگم که موضوع انتخابی بسیار خوب بود... راستش خیلی دوست داشتم بیشتر ادامه داشت و خانم مربی بیشتر برامون صحبت کنن... همون چند دقیقه صحبت هاشون اینقد به دلم نشست که ناراحتیم برای فراموش کردن دوربین از یادم رفت....نیشخند

خانم مربی از آموزش ها و بازی های مربوط به کودکان زیر 3 سال صحبت میکردن و این که چقد ضروریه که در این سنین بچه ها با وسایل اطرافشون اشنا بشن و این مساله در بالا رفتن میزان هوش بچه ها و رشد مغزی اون ها و ارتباط پیدا کردن نیم کره ی راست و چپ اهمیت داره....

با بازی های خیلی ساده که حتی به وسایل خاصی هم نیاز ندارن ....

ما میتونیم خیلی راحت وسایل رو نشون بچه بدیم و اسم اون ها رو بگیم... رنگشونو بگیم و یا هر چیزی که از نظر ما اموزش ولی برای بچه یه بازیه....

من که تصمیم گرفتم از همین امروز این کار رو برای پریسا انجام بدم.از خود راضی

ناگفته نمونه که همه ی ما ناخودآگاه این کارها رو برای بچه ها انجام میدیم ولی خب اگر بدونیم و حساب شده و با آگاهی جلو بریم بهتر جواب میگیریم....

بازی هم که برای کارگاه در نظر گرفته شد: خمیر بازی بود ...

خانم مربی زحمت کشیده بودن و ارد و باقی وسایل رو آورده بودن. با کمک مامان ها خمیر تهیه شد و گلوله گلوله شد و در اختیار بچه ها قرار داده شد...

شروع کار:

پریسا هم حسابی کمک کرد:

و خمیر های رنگی خوشکل:

بچه ها هم اون ها رو سپردن به مامان هاشون تا براشون عروسک درست کنن خنده

پریسا که اینقد خوشش اومد که از همون ابتدای تهیه ی خمیر در این کار شرکت کرد...بغل

مامان های هنرمند هم نشستن و کلی عروسک درست کردن.....تشویق

مثلا مامان مریم این هنرنمایی رو داشت:مژه

و این هم چند تا از بچه های کلاس البته بیشتر بودن:

الینا - پریسا - سپهر - ارشیدا - ارسطو  و به غیر از این ها : انیتا ( دوست جدیدمون ) - علی - روژان - و.... فکر کنم باز هم بود که الان اسماشون یادم نیستخجالت

از دوستای گلم که عکس ها رو برام فرستادم ممنونم. باقی عکس ها رو در آرشیو و برای یادگاری نگه داشتم.

٥شنبه 7 / 6 / 1392 و ویرایش به خاطر قرار دادن عکس ها: سه شنبه 12 / 6 / 1392

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (57)

تینا
7 شهریور 92 12:21
سلام دوست عزیز ممنون که به وبلاگ من اومدید بازم بیاید خوشحال میشم


سلام. خواهش میکنم.
باران
7 شهریور 92 12:21
سلاااااااااااااااااام چطورید؟


سلام خوبیم. ممنون.
باران
7 شهریور 92 12:23
'' _____████ ____________ _____██████ ___________ ____████████__________ ▌ ___███____███_________ █ ___██_______██__________▌ __███________█__________▌ __▌●█________█_________█ __███_______ █_________█ ___██_______█________██ ____________██_______██__▌ ____█______██______███_ █ _____▌_____██_____████_█ __________███___█████_█_█ ________███__██████__█_█ ______███__████____██_█ _____███_█████_████_█ ____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌ __█████_████_▌_█_███_▌ _█████_██___██___██_█ _█████_███████_███__█__██ _███_▌███___██____██_███ _███_▌█████___███__█__█ _████_▌▌___█__█_██████ __██████_████__▌_████ ___█████_____████████ ._=--███████████████ا _=--=_-████████████ =--_=-_=-█████████
زهرا
7 شهریور 92 12:53
عزیزم ایمیلتوکامل بنویس یعنیآخرایمیلت@yahoo.comیاچیزدیگه؟؟؟؟؟



یادم رفت الان میام.
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 شهریور 92 13:13
چقدر خوب این جمع های اموزشی خیلی عالیه موفق باشید


بله خیلی خوبه.جاتون هم خالی بود.
ابجی الیسا
7 شهریور 92 13:46



مامان ارسطو
7 شهریور 92 13:57
عزیزم مگه نمیدونی من چقد تنبلم ولی به خاطر روی گل شما و پریسا جون زودتر اپ میکنم


مرسی عزیزم.باشه منتظرم.
مامی امیرین
7 شهریور 92 14:29
امیدوارم هممون تو بالا بردن هوش بچه هامون موفق باشیم.
منتظر عکسها هستیم.


ایشالله.

من هم منتظرم.
مامان آرشیدا کوچولو
7 شهریور 92 14:40
به منم خیلی خوش گذشت ماشالله پریسا جون که شاگرد اول کلاش شد فکر کنم با اون خلاقیت و لاکپشت درست کردن مامانش


ممنون عزیزم. واعا خوب بود. دستشون درد نکنه که خیلی زحمت کشیدن....

بله دیگه برای دخملی باهوش ما هم باید باهوش بشیم...
مرضیه مامان آنیتا
7 شهریور 92 17:31
سلام مامی پریسا جون,من واسه اولین بار دیروز با شما آشنا شدم و از هم صحبتی با شما بسیور خوشحالم.
به وب ما هم تشریف بیارید بیشتر با هم آشنا بشیم.


سلام مرضیه جون من هم از اشنایی با شما خیلی خوشحال شدم.
چشم الان میام.
مریم--------❤
7 شهریور 92 18:30
سلام عزیزم
خوبی؟نه هنوز بوشهر هستم.فعلا درگیر خریدای مدرسه نشدم


موفق باشی خانم.
مامان آناهیتا
7 شهریور 92 23:06
سلام آفرین به این خانم مربی

که اینقدر فعاله با اون دختر نازش

همیشه شاد باشین


سلام عزیزم.
ممنون
همچنین.
زهرا
8 شهریور 92 0:19
مریم جون عکساروایمیل کردم


مرسی عزیزم.
مامانی درسا
8 شهریور 92 3:10
امیدوارم زودتر عکسا رو امدادگرهای مهربون برسونن ما هم بکیفیم و بعد هم اینطور که توضیح دادی باید جالب باشه ....... کاش اینجا هم بود ..... پریسا گلی رو ببوس .....


من هم منتظرم.البته چند تا به دستم رسیده دارم روشونکار میکنم.
ممنون گلم.
مامان سجاد*ساجده
8 شهریور 92 4:20
موفق باشی پریسا جوون



ممنون
اتنا مامان نگین
8 شهریور 92 12:12
خیلی عالیه من هم 2 سالگی دخملی رو میبردم کارگاه مادر وکودک خیلی عالیه.


مطالب خیلی خوبی مطرح میشه.من بار اول بود میرفتم.
مامان آرشیدا کوچولو
8 شهریور 92 14:56
دلبر مامان روانشناس چند تا عکس گذاشته بود منم کپی کردم ببین اگه خوبه استفاده کن


خیلی کوچیک بودن!!!
مریم--------❤
8 شهریور 92 22:17
پس مادر و کودک رفته بودین کارخرابینه شوخی کردم اونم عجب شوخیه بی مزه ای بود هیچ ربطی نداشت
خیلی دوستون دارمـــــــــــــ
همیشه بهتون خوش بگذره


چرا کار خرابی؟ کلی ابتکار و خلاقیت به خرج دادیم.

کدوم شوخی؟؟؟؟
مامان امیرمهدی
9 شهریور 92 1:21
سلام مریم جان ----- بزن ممنون گلم سر فرصت میام پستهاتو میخونم چقدر من عقبم


سلام.
درست شد.
باشه عزیزم.
مامان امیرمهدی
9 شهریور 92 2:18
مریم تو صفحه اول تو قسمت ----------- داره از همون صفحه اولش یه چند تایی بزار ممنون


مهرنوش مامان مهزیار
9 شهریور 92 7:45
وای چقدر دوست داشتم منم می دیدمتون. به منم خبر بدید البته زودتر. مرسی


چشم عزیزم.
ღبارانღ
9 شهریور 92 13:15
چون خیلی تاریک بود و نور هم از پشت بود این طوره...ولی گفتم خوشت میاد ببینی...


عالی بود عزیزم. مثل همیشه...گل کاشتی.
ღبارانღ
9 شهریور 92 13:16
پست جدیده؟من نفهمیدم....ببخش...

من قبلا گزارش کار را شنیده بودم...خوندم...ان شالله همیشه شاد باشی عزیزم...پری را ببوس.


اره عزیزم. جدیده .

مهم نیست گلم.همین که به یادم هستی یه دنیا ارزش داره.

برای .... ممنون خیلی قشنگ بودن.
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبونツ
9 شهریور 92 13:18
دوست داشتیم ما هم باشیم ان شالله دفعه بعد ایندفعه در تدارک کارهای سفرمون بود نتونستیم بیاییم
پریسا جونو ببوس


اتون خالی بود عزیزم.به سلامتی.
شادی
9 شهریور 92 13:48
سﻻم عزیزم. چه خوب.
برای زیر دو سال هم کلاس دارن؟ میشه بگی آدرسش کجاست؟ما هم خیلی تو خومه حوصله مون سر میره.


سلام

کلا برای زیر 3 سال هستش.

میام براتون میگم.
مامان فتانه
9 شهریور 92 13:58
ههههههههههههههههههه یخلی حرص خوردی نه واقعا تو تین جور مواقع ادم هی به خودش میتوپه منم خیلی به دوربین وابستم هرجا میریم اول دوربین و عکس...حالا انشالله عکسا بهت میرسه....چه جای خوبی رفتین خیلی خوبه که ادم با اصول به بچه ها اموزش بده پس هرکاری میکنین تو پستتون بنویسین ما هم استفاده کنیم


اره واقعا از وقتی که متوجه شدم دوربین باهام نیست حسابی عصبی شدم....

چشم فتانه جون مینویسم حتما.
شادی
9 شهریور 92 18:41
ممنون از پاسخت. میشه آدرس دقیق بدی؟کجای کیانپارس؟
ღبارانღ
9 شهریور 92 21:05
سلام..از دست تو... خیلی با حال گفتی....مریم خبیث می شود...عکاس که باشی همه چی می تونه برات سوژه باشه


سلام..

خب دیگه ... اینجوریاست...
بذار کمی دل مردم شاد بشه..
مریم--------❤
9 شهریور 92 23:12
من میخواستم یه شوخی کنم اما هرچی گشتم هیچ نکته ای برای شوخی کردن تو متنت پیدا نکردم
بخاطر همین یه چیز بی مزه پروندمگفتم مادر و دختر رفته بودین کار خرابی
بعدشم نوشتم خیلی شوخی بی مزه ای کردم
همین چیز دیگه ای نبود!ناراحت شدی؟


نه عزیزم چرا ناراحت.

ممنون برای شفاف سازی
الی
10 شهریور 92 1:56
سلام خوبید پریسا جونم چطوره؟
راستی من همیشه دنبال یه جایی میگردم که بارانو ببرم کلاس های آموزشی ولی میگم شاید زود باشه.خواستم ببینم این کلاس که پریسا رو بردید از چه سنی آموزش میدن.
راستی من شمارتون رو ندارم آخه گوشیم رو عوض کردم اگه میشه شماره موبایلتون رو واسم بفرستید.مرسی


چشم عزیزم الان میام پیشتون برای شماره هم چشم.
مامان سونیا
10 شهریور 92 10:05
به به دوستیهاتون پایدار و دیدارهاتون برقرار مخصوصا توی چنین جمعهایی که جنبه اموزش داره و ادم کلی چیز یاد میگیره


ممنون عزیزم. درسته جای شما هم خالی بود.
مامان فتانه
10 شهریور 92 13:35
خانمی من تلگرافتون و دریافت کردم نمیدونم چرا شما برای ورود مشکل دارین واقعا.....اخه وبلاگش با تم عکس ایلین دلم نمیاد ولی سعی میکنم updat کنم


اگر بدونی چه بلایی سرم اومد!!
لحظه های من و تو
10 شهریور 92 15:15
خیلی عالیه. حیف که از این کلاسها و کارگاههای آموزشی کم برگزار میشه


حق با شماست
مامان ساجده
11 شهریور 92 1:13
وای خدای من چقد خوب البته نه اینکه شما دوربینتو یادت رفته بود هاااااااااا خوب برای اینکه چه نکات آموزنده ای گفتین و دخمری و مامانش برای خودشون عروسک درست کردن منتظر عکساییم مامانی جووون


عکسها اومد گلم.
مامان ریحان
11 شهریور 92 1:39
سلام
ایشالا که پریسا جون تو تمامی مراحل زندگیش موفق باشه
بی صبرانه منتظر عکسها هستم

خصوصی


سلام گلم.
همچنین ریحان جون.
ممنون عزیزم.
شادی
11 شهریور 92 11:37
سﻻم گلم. شرمنده بازم. به اون آدرسی که داده بودی رفتم ولی چیزی یافت نکردم.




سلام.

یعنی مهد رو پیدا نکردید؟
یا بسته بودد؟
یا فعالیتی نداشت؟
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 شهریور 92 15:04
خصوصی مامان
مامان دوفرشته
11 شهریور 92 15:05
وااااااای دقیقا درکت میکنم منم بعضی موقعها که لازم دارم یادم میره
منتظریم عزیزم


من اولین بارم بود که فراموش کردم.
مریم مامان آریا
12 شهریور 92 8:51
عزیزم چقدر خوب
همیشه به خوشی
دفعه دیگه حتما دوربین رو ببر برای یادگاری از پریسا عکس بگیر


چشم.
ღبارانღ
12 شهریور 92 11:18
سلام...
خوبی؟از دست تو و کامنتهات و حرفهات... خبیث می شی بد خبیثی می شی ها... دیروز یه نفر دیده اون عکس را می گه وای چه خوب ...تو کلا عکس می گیری. گفتم نه عزیزم..دوستان عکس لطف کردند..خر کیف شده بود...خواستم پیشنهاد فروش که تو دادی را بگم بهش نشد... مریم قیمت پایه را بپرس بگو بذارم برای مزایده...


سلام عزیزم. خوبی؟

خوب دیگه گاهی لازمه ...

قیمت بالاست عزیزم. تورم بالاست کلا نباید دست کم بگیری کوتاه نیا......
مامان آرمیتا
12 شهریور 92 13:06
سلام عزیزم همیشه به شادی و تفریح انشالله این جلسات ادامه داشته باشه تا چیزهای بیشتری یاد بگیریم
آفرین به پریسا و مامانش شاگرد اول کلاس بودن

جای ما هم خالی میکردید خیلی دوست داشتم بیام

پیش ما هم سر بزنید عزیزم


سلام عزیزم.
ممنونم. ایشالله دفعه ی بعد شما هم باشید.
چشم. حتما.
مرجان مامان پریساجون
12 شهریور 92 16:57
مامانی درسا
13 شهریور 92 2:06
ای جونم .... جه خوشگل بازی کردن این وروجکا شما مامانا هم از دیدار همدیگه خوشحال ...... انشاالله که این دوستی ها همیشگی باشه مامانی پریسا گلی رو ببوس


مرسی عزیزم.
مامان ارسطو
13 شهریور 92 4:28
عزیزم با عرض شرمندگی بابت تاخیرم
اپ کردم اگه تمایل داشتی عکسا پریساجون رو بردار


سلام زهرا جون اومدم ولی عکس نبود!!
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 شهریور 92 10:10



ممنون دوست گلم.
(زهره)مامان فاطمه
13 شهریور 92 10:28
خصوصی
مامانیه سپهر
13 شهریور 92 10:29
سلام مریم چون. بخدا شرمندم بابت تأخیر. خودم هم هنوز عکسا رو نذاشتم. تورو خدا ببخش.
میخوای ایمیلت رو بده عکسا رو واست بفرستم (عکسای مخصوص پریسا جون) یا اینکه یه پست موقت رمز دار بزارم واسه عکسها؟؟؟
بازم ببخش


سلام زهرا جون. خواهش میکنم.
فعلا کارمون راه گرفت ایشالله تا بعد.
هر جور راحت بودی همونو انجام بده عزیزم.
مامان ندا
13 شهریور 92 10:50
سلام دوست گلم.مرسی از دعوتت
متاسفانه مسافرت بودم.چه کلاسهای جالب و مفیدی بازم برگزار میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نمیدونم عزیزم.باید خانم مربی خبر بده.
مامان ساجده
13 شهریور 92 11:52
چه دخمر نازی چه دخمر فعالی آفرین به
این دخمره هنرمند


ممنون خاله. لطف دارید.
سمیرا
13 شهریور 92 13:12
چقدر خوب خوش بحال بچه ها که مامانای به این خوبی دارن که اینقدر بفکرشونن


مرسی عزیزم. ایشالله شما هم مامان خوبی میشی عزیزم.
مامان فتانه
13 شهریور 92 14:38
خانمی درست شد بالاخره؟


فعلا که سالمه. ممنون عزیزم.
لحظه های من و تو
13 شهریور 92 17:28
خیلی به خلاقیت بچه ها کمک میشه
راستی ممنونم بهم سر زدی



خواهش میکنم گلم.
مامان آرمان
13 شهریور 92 17:56
سلام
چه کلاس خوبی.تازگیها کلاسها و کارگاههای مادر و کودک بسیار رواج پیدا کرده.اینطوری بچه ها در کنار مادرشون احساس ارامش کرده و لذت بیشتری میبرند.تجربه مادرها هم زیاد میشه.
چقدر جالب که خمیرها دست ساز بوده و خودتون رنگ آمیزی کردید.
موفق باش پریسا خانم گل و زرنگ


سلام
بله خیلی جالب بود هم برای ما و هم بچه ها.
ممنون عزیزم.
مریم--------❤
16 شهریور 92 16:03
روزت مبارک پریسا خانومی
مامان فرنيا
17 شهریور 92 13:47
خيلي خوشم امد من هم دوست دارم توي اين كلاسها شركت كنم اما نميدونم چرا به فكر ما شاغلها نيستند
نازی 
23 شهریور 92 16:56
بیا اینجا به دردت میخوره تو گوگل بزن "کپی پیست کن" بعد بیا کپی پیست کن 
پوریا a
23 شهریور 92 18:22
اگه فروختمت ناراحت نشو ، چون هر کسي از به راهي نون در مياره ، ما هم از گل فروشي ... a