پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل42 : 22 ماهگی پریسا جون. روز دختر و یه تولد...

1391/6/28 17:58
نویسنده : مامان پریسا
3,101 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه سلام مخصوص دارم برای همه ی دختر خانم های گل. از نی نی های کوچولو تا دختر خانم هایی که دیگه خانم شدن. چون....

امروز روز اون هاست. پس ...

دختر خانم ها روزتون مبارک.پریسا خانم روز شما هم مبارک عزیز دلم.

و سلام به همه ی دوستان گلم که همیشه در کنارمون هستن و همراهیمون میکنن.

تولد حضرت فاطمه ی معصومه را به شما تبریک میگم. عیدشما مبارک

یه تاخیر نسبتا طولانی داشتیم. و علتش هم مسافرت کاری بابایی بود.

روز جمعه بابایی به تهران رفتن و چون من و پریسا تنها بودیم ، به خونه ی مامان جون رفتیم. رفتنمون همان و 4 روز موندگار شدنمون همان.

و دیشب یعنی دوشنبه شب که بابایی برگشتن ما هم برگشتیم. نیشخند

این مدت پریسا خانم خیلی هوای بابایی رو میکرد. اگر خونه ی مامان جون نبودیم، نمیدونم با این بهانه کردن هاش باید چکار میکردم.....

حالا کلی خبر از هفته ی قبل رو دستم مونده که چند تاشو برای پریسا خانم  مینویسم.

اول از همه 22 ماه شدن پریسا خانم در تاریخ 17 / 6 / 1391

جمعه ی هفته ی قبل پریسا خانم 22 ماهه یعنی 1 سال و 10 ماهه شد.

تبریک میگم فرشته کوچولوی مامانی. عزیزم با هر نفس کشیدنت بودنمو باور میکنم.

خیلی دوستت دارم همه ی زندگیم. 22 ماهگیت مبارک باشه.

هر روز که میگذره خانم تر میشی . کار هایی میکنی و حرفایی میزنی که حس میکنم داری کم کم بزرگ میشی و خیلی چیز ها رو درک میکنی.

گاهی مثل اینکه یه فرد بزرگسال کنارم نشسته شروع میکنم و باهات حرف میزنم. و تو هم خیلی قشنگ و با زبون خودت باهام حرف میزنی .

خوشحالم که هستی و میتونم روی کمکت حساب کنم... اره عزیزم بیشتر از اینکه تو به من نیاز داشته باشی ، من به  تو نیاز دارم. یه همدم که وقتی احساس تنهایی کردم بدونم میتونم روی تو حساب کنم.....

با تمام وجودم دوستت دارم. خدایا ممنونم که این فرشته رو بهم دادی.خودت هم مراقبش باش.

دومین خبر....

روز دوشنبه 20 / 6 / 91 تولد اقا ابوالفضل پسر خاله معصومه بود.

از صبحش بهت گفتم که امروز عصر میریم تولد. همین که اسم تولد رو شنیدی همش میگفتی تبلو بییسا (پریسا) .

میگفتم نه مامان ،تولد ابوالفضله . میگفتی نه تبلو بییسا...

خلاصه به بهونه تولد رفتن تونستم راحت حمومت بدم (چون معمولا با شستن سرت مشکل دارم و با ریختن شامپو گریه میکنی) و چند قاشق غذا به خوردت بدم.

بعد از ظهر هم که رفتیم تولد، از کنار میز تکون نخوردی. تقریبا در تمام عکس ها حضور داری و کلی صدای ابوالفضل بیچاره رو درآوردی زبانخنده

بقیه مطالب و عکس ها رو هم در ادامه اماده کردم.

ممنون از حضورتون.

 ٢٨ / ٦ / ١٣٩١ سه شنبه

 

پریسا و ابوالفضل و تولد.....

پریسا و ابوالفضل و یاسین و ستایش (بچه های دایی)...

به همه ی محتویات روی میز ناخونک زد.ابوالفضل هم هی چشم غره و من هم ریلکس..نیشخند

روز چهار شنبه هم با بابایی و عمه رفتیم شوشتر.

وقتی میریم شوشتر حتما باید پریسا خانم جیره ی آب بازیشو دریافت کنه.

عشق آب بازی. بابایی میگن پریسا خانم بالاخره یه شنا گر ماهر میشه.خیال باطل

و هنر دوم پریسا خانم در اسب سواری. ایشالله فقط هنر تیر اندازی میمونه که اون رو هم به موقع خودش یاد میگیره.

این عکس ها داغ داغ مال همین چند ساعت قبل و علت دیر شدن این پست برای تحویل ...

وقتم کامل برای خانمی....

کلی اسباب بازی چیدم و براش خاله بازی راه انداختم. تازه اون عروسکه که بهش میگه پسرم!!!!!متفکرمنتظربغلش کرده و رفته نشسته بالاو من موندم و این عروسک ها........

این هم پسرش!!!!!!!!!!!!!!! یعنی نوه ی بنده!!!!!!!!!!!خنثی

دیشب ، اخر شب،حالا خودم کلی خسته، اومده میگه : مامانی پسرم پی پی کده بوشو (بشورش) تا نشوستمش دست بردار نبود!!!! کلافه

بعد هم لالاش کرد....

این هم سهمیه ی بالا رفتن پریسا خانم روی دستای بابایی که کار هر روزشه.

ممنون که تشریف آوردید . خسته نباشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (67)

مامان يگانه
28 شهریور 91 17:58
22ماهگيت و روز دختر رو بهت تبريك ميگم پريسا جون تولد دختر خالتم مبارك


ممنون دوست عزیزم. لطف کردید.
مامان يگانه
28 شهریور 91 17:59
ببخشيد پسر خالت اشتباه تايپي بود


اشکال نداره گلم. ممنون که اومدی.
مامان محمد و ساقی
28 شهریور 91 18:25
سلام پریسا جون.سلام مامانی.روزت مبارک عزیزم
22 ماهگیت مبارک باشه
عکسش خیلی ناز.مثل یه عروسک.گفته بودم ماشا... بزرگتر از سنش نشون میده
تولد ابوالفضل عزیز هم مبارک باشه.


سلام مینا جون.
ممنون عزیزم.لطف دارید.
خی این عکس هم کمی روش کار شده فتو شاپه...
سودابه
28 شهریور 91 19:14
پریسای عزیزم ، دختر کوچولوی شیرین و دوست داشتنی روزت رو تبریک میگم . همیشه شاد باشی و بخندی گلم .


مرسی خاله.
ممنون که زحمت کشیدید.
ستاره زندگی
28 شهریور 91 19:42
پریسا جون روز دختر رو بهت تبریک میگم وامیدوارم همیشه در کنار پدرو مادرت شاد باشی


مرسی عزیزم.
ایشالله ستاره جون هم سلامت باشن. زیر سایه ی مامان و بابا.
مامان علي خوشتيپ
28 شهریور 91 21:28
سلاااااام.22 ماهگيت مبارك
روزت مبارك...
واااااااي چه عكس خوشگلي


سللللام.ممنون خاله سارا
مسی
ممنون
فرزانه
28 شهریور 91 21:29
سلام مریم جونم
عیدت مبارک.روز گلم هم مبارک باشه.
تولد ابوالفضل جان هم مبارک باشه.
ان شالله سایه ات همیشه بالا سر دختر گلت باشه.همیشه سالم و شاد باشید.


سلام دوست عزیزم.

عید شما هم مبارک

همیچنین عزیزم.
ایشالله شما هم به ارزوهات برسی
مامان علي خوشتيپ
28 شهریور 91 21:29
كلي خنديدم.چه نوه نازي داري...ايشاالله عروسيشو ببيني


ایشالله
فرزانه
28 شهریور 91 21:29
پس نه پس بچه اش کثیف باشه.


کاش برای خودش هم همین قدر اشتیاق داشت.
نوبت خودش که میشه فرار میکنه!!!!!
فرزانه
28 شهریور 91 21:30
نوه تون به کی رفته کچله؟دخترتون که خیلی پر موهست؟


حالا چکار به کلش داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان علي خوشتيپ
28 شهریور 91 21:31
تولد پريسا جون...آهان ببخشيد ابوالفضل جون مبارك


فرق نمیکنه همه ی تولدها مال دخمل من هم هستن
ممنون
فرزانه
28 شهریور 91 21:32
ماشالله به این عروس خانم.بوس


مسی خاله
مامان علي خوشتيپ
28 شهریور 91 21:32
آخ جون ياسين و ستايشم ديدم
قربون دختر شناگر و اسب سوار و كدبانو و خوشگل خودمونم برم


میسی خاله جون

اون هال هم الان مسافرتن
مامان علي خوشتيپ
28 شهریور 91 21:33
اميدوارم زودتر نوتونم از پوشك بگيريد


اول بگو مامانش بعد خودش...
اخه دخملی هم پوشک میشه بعد پسرش هم...
حیران
28 شهریور 91 22:55
سلام پریسا خانم گل
روزت مبارک
دست مامان جون درد نکنه با عکسهای خوشگلی که کذاشته


مرسی عزیزم.
پسرک
29 شهریور 91 0:07
خوشحالم که خونه مامان جونی حسابی کیف کردی وروجک !

روزت هم مبارک باشه !

عکس آتلیه اش خیلی خیییییییییییییییییییلی قشنگه مریم جون !
دل منهم دخمل خواست !

تولد هم که حسابی کُفر همه رودرآورده خوشم میاد مامان ریلکسسسسسسسسسسسسسسس!

آب یخ نیست این وروجک رفته توش من که اصلا دل ندارم پسرم بره توی آب!
اون هم این همه !

موفق باشی و شاد درکنار پریسا و نوه گلت !


ممنون گلم.
ایشالله نی نی بعدی دختر بشه که بدونی چه نعمتیه. ایشالله همه ی بچه ها سلامت باشن.
باید هم ریلکس باشم. پس کسی جرات داره به خانمی حرفی بزنه. من هم ریلکسسسسسسسس
نه ابش عالی بود هم تمیز هم ولرم.
ممنون گلم
مامان کوروش
29 شهریور 91 1:09
پریسا جون بهت تبریک میگم انشالله 120 ساله بشی چه عکس نازی انداختی عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشی


مرسی لیلا جون.
همچنین
مامان محمد صدرا
29 شهریور 91 7:45
22قربونت برم 22.ماهگيت و روز دختر رو بهت تبريك ميگم


ممنون عزیزم لطف کردید
مامان نازنین جون
29 شهریور 91 10:08
روزت مبارک پریسا جونی ما یروز خونه نبودیم


مرسی عزیزم.
طنین
29 شهریور 91 11:06
2222222222222222222222222222 سالگیش عزیزم
کمتر بچه ای رو دیدم که عاشق اب باشن اکثرا میترسن ولی پریسا پدیده ای هست برای خودش کار هر شبش همینه؟ که باباییش ببرتش بالا؟ چه نوه ی نازی داری خدا برات حفظش کنه ستایش چه بانمکه تپلی مپلیه ولی خشگلیش به پای عروسک ما نمیرسه


مرسی عزیزم.
وای پریسا عااااااااشق ابه. همش زیر شیر ابه
اره دیگه جزئ بازی هاشئنه پریسا هم خوشش میاد
ممنون
مامان فرنيا
29 شهریور 91 14:20
سلام اولا روزت مبارك بعد هم اين كدوم رودخانه است؟ چقدر عمق ابه؟ فرنيا هم عاشق ابه اما جرات نميكنم اينطور تنهايي بفرستمش توي اب
تولد 22ماهگي مبارك


سلام عزیزم
ممنون
عمق اب کمه. اینجا که میبینید، نشسته خودم هم کمی اون طرف تر ایستادم.فقط برای عکس. وگرنه اصلا" دستمو ول نمیکرد که.

ممنون گلم
مامان فرنيا
29 شهریور 91 14:22
راستي يادم رفت چه عكس قشنگي شده اولين عكس چه ژستي گرفته ما كه ارزو به دلمون مونده فرنيا اروم وايسه يك عكس ازش بگيريم


ممنونم.
عزیزم این عکس با بقیه فرق داره
اگر گفتی؟؟؟؟؟؟
یک عاشقانه آرام
29 شهریور 91 14:43
سلام.روزت مبارک خانم کوچولو...
مامانی از شما هم ممنونم..راستی عکس پریسای عزیز هم خیلی ناز شده..


سلام خاله مسی

خواهش میکنم عزیزم.
لطف دارید
دنیاے نیاز به نماز | WorldPrayer.ir
29 شهریور 91 14:50
سلام خوبید؟
ممنون که سر زدید
سلام پریسا خانوم، روز دختر را بهت تبریک می گم
ممنون مامانش شما خوبید؟
انشالله پریسا جونم بره مدرسه، وبلاگش را گل بزنی
من که دیگه به وبلاگ امیر حسین سر نزدم و تاحالا آپش هم نکردم

من سایت هشتمیـن خورشیـد ولایت زدم، خوشحالم میشم که سر بزنید و نظر بدهید، تبادل لینک اتوماتیک هم داره ... خوشحال میشم که تبادل لینک کنید، ممنون میشم.
آدرسش اینه: WWW.8SUN.IR
منتظرم ...
یاعلی
التمـــاس دعا



ممنون.
ایشالله.
وااااا چرا اپش نمیکنی؟؟؟؟؟؟
چشم حتما سر میزنم.
ستاره زندگی
29 شهریور 91 15:04
ما اهل شیرازیم.حتما تشریف بیاورید.
مطمین هستم بهتون خوش میگذره
هروقت خواستید بیایید ،ندایی به من بدهیدما
در خدمتیم عزیزم


ممنون گلم.

ایشالله . حتما.
فرزانه
29 شهریور 91 15:48
خصوصی


من هم همینو میگم.
فرزانه
29 شهریور 91 15:50
می بینم که همه از نوه دار شدن مامان پریسا استقبال کردند.
ولی خداییش خاله تو به این خشگلی چی انتخاب کردی که بچه این شکلی شد.
فکر کنم مامان از من یاد گرفته خیلیییییییییییییییییییییییییییییی حواسش به انتخابش بوده می دونید که من چکار کردم


خاله!!؟؟
هنوز نوم کوچیکه . بذار کمی بزرگتر بشه موهاش هم درمیان.
نه خوبه مال تو هم خوبه . ماهه
مادر کوثر
29 شهریور 91 16:31
عزیزمممممممممممممممم
ماشالله به این دختر نانازیییییییییییییییی
چه عکسایی و چه دلنوشته های خوبییییییییییییی
همیشه شاد باشید


مرسی عزیزم . لطف دارید.
مامان نیایش
29 شهریور 91 16:56
سلام به مامانی گل و پریسا جون عزیزم روزت مبارک دخمل ناز 22 ماهگیت هم مبارک سالم وشاد باشی همیشه خیلی عکسات هم قشنگه مثل خانوما برا ی خودت خانمی شدی دیگه تولد هم که خوش گذشته بهت
مخصوصا وقتی ناخونک میزدی
وای خوبه اونجا میشه هنوزم آب بازی کرد اینجا که دیگه شبا مخصوصا خیلی سرد شده
خووووووووش باشی همیشه


سلام زهره جون.

ممنون عزیزم.

اره جای شما و نیایش جون خیلی خالی بود.

اینجا هم میشه گفت کمی هوا بهتر شده دیگه مثل چند ماه قبل نیست.

ولی میشه اب بازی کرد.
مدرسه ی مامان ها
29 شهریور 91 18:08
سلام مامان پریسا
ببخشید با تاخیر اما روز دختر رو به دختر گل شما تبریک می گیم


سلام
ممنونم. خیلی خوشحالم کردید.
عید شما هم مبارک
سمی مامان امیرین
29 شهریور 91 18:12
روزت مبارک فرشته نازنین.


ممنون سمیرا جونم.
سمی مامان امیرین
29 شهریور 91 18:14
ماشالا از عکسهاش معلومه که حسابی بزرگ شده و همدم مامانش...چه خوب که سوار اسبم میشه و نمیترسه!امیرعلی هم وقتی مسافرت بودیم هی الاغ و نشون داد و گفتکه سوارش کنیم.همین که سوارش شد زد زیر گریه
همیشه شاد و خندون باشید..امیدوارم یه روزی بیام بخونم که این خانم خانمها شناگر قابلی شده.


مرسی عزیزم.
با این جسارتی که پریسا داره فکر کنم از همه ی این ها هم جلو تر بره. انشالله و به امید خدا....
مامان امیرعلی جیگر
29 شهریور 91 18:44
به به مریم خانومی.
22 ماهگی گل دختر مبارک.
ایشالا 220 سال عمر کنی عزیزم.
تولده آقا ابولفضل هم مبارک.نگفتی چند ساله شده؟؟؟؟؟؟؟؟
رفتم دیدم 8 ساله شده.



سلام خانمی
ممنون که اومدی.
داشتم به هوشت شک میکردم.
خب منم مخصوصا" نگفتم چند ساله شده....
مامان امیرعلی جیگر
29 شهریور 91 18:45
راسی چه نوه با نمکی داری.اسمش چیه؟
خدا واست نگهش داره.ایشالا دومادیش


فعلا اسمش همون پسرم .. هستش..

ممنون
ایشالله شما هم به زودی عروس دار بشی
دخترخاله ها
29 شهریور 91 20:06
سلام..
ماشالاش باشه.
خدا براتون حفظش كنه اين گل دخمل رو ....
چه همه هم كه خانمي ناز داره....
وعده شنا و وعده ي بالا دست و ....
بابا اين دخترتون رو با اين همه ناز و ادا به كي ميخواين شوهرش بدين؟!!!
طفلك پسر هاي نسل بعد
ممنون كه ما رو خبر ميكني.اينجا متوجه به روز شدن ها نميشه بشيم.
راستي خود ني ني بلاگ اين سيستم رو براي وبهاي خودش داره؟!!! اگه داره يدونه بسازيم تا از اين امكانش براي وبلاگ دوستامون استفاده كنيم؟!!!
روي ماه پريسا خانم رو ببوس.
22 ماهگيش هم مبارك باشه.ميدوني كه ما عاشق 22 هستيم....
تا درودي ديگر بدرود


سلام به دختر خاله های گلم.

دست شما درد نکنه مگر دخمل ما چشه که میگید بیچاره پسرها....

دلشون هم بخواد.!!!!

یکی یک دونه چراغ خونه.تازه باید کلی منت هم بکشن



نه عزیزم. نی نی وبلاگ فقط همین یه ابزار رو هنوز برامون محیا نکرده. ما هم از اپ کردن دوستامون خبر دار نمیشیم...
خاله جونی
29 شهریور 91 20:34
پریسا جونی روز دختر و 22 ماهگیت مبارک
مامان پریسا نوه دار شدنتون هم مبارک باشه
عکس آتلیه هم خیلی قشنگه مثل عروس خانوما شده انشاالله عروسیت گلم
منم هنوز نرفتم خونه جدید در شرف رفتن هستم



سلام خاله خانمی

ممنون از نبریکاتتون

ایشالله به سلامتی میرید
شهرزاد مامان حسین
29 شهریور 91 20:49
عجب عکس آتلیه ای خوشگلی
لینکتون کردم خانوم


مرسی عزیزم

شما هم لینک شدید.
مامان نازنین جون
29 شهریور 91 21:23
عکست خیلی نازه هاشبیه عروس ها شدی


البته چشمای شما هم قشنگ میبینه.
مامان اسرا و اسما
29 شهریور 91 23:31
سلام به پریسا گلی ومامانی نازش
روزت مبارک عزیزم
22ماهگیت هم مبارک



سلام دوست عزیزم.
لطف دارید. ممنون
ilijoon
30 شهریور 91 1:20
سلام گلم روزت مبارك


سلام
مرسی عزیزم
ilijoon
30 شهریور 91 1:22
شرمنده عزيزم دير پيشتون ميام حتما سر فرصت ميام واز اين پستتون ديدن ميكنم
ما اهل ساري وساكن تهرانيم خوشحال ميشيم اگر گذرتون به ما افتاد افتخار بديد وبه ديدنمون بياييد


ایشالله خیر باشه.ممنون که تشریف اوردید.

چه خوب. ایشالله افتخار داشته باشم که زیارتتون کنم.
مامان امیر مهدی
30 شهریور 91 2:46
سلام مریم جون عکسها عالی بود
دلم لک زده برا آب شوشتر وای عجب حالی داره خوش بحال پریسا
اون عکس اولی خیلی قشنگه کجا گرفتیش خیلی نازه
راستی آپم تا حدودی کامل شد بیا


سلام گلم.
رفتن که کاری نداره....
از مشهد.
چششششم
فرشته مامان امين رضا
30 شهریور 91 8:32
سلام خانوم

چه عكساي زيبايي خصوصا اوليش بااون پيراهن زيباخدابرات حفظش كنه ودركنارهم شادباشين.
مبارك باشه كليه مناسبت هاوتولد


سلام
ممنون فرشته جون.
همیشه خوش باشید.
مامان کوروش
30 شهریور 91 8:55
روز دختر مبارک خانم خوشگل
انشا... سلامت و شاد باشی


مرسی عزیزم
یاسمین خواهر محمد امین
30 شهریور 91 9:54
هه خیلی عکسای قشنگی بود
مخصوصا نوه ی شما


مرسی عزیزم.
پس شما هم از نوم خوشت اومد؟؟؟؟؟؟؟
مامان ماهان عشـ❤ــق
30 شهریور 91 10:13
پریسای عزیزم ، دختر کوچولوی شیرین و دوست داشتنی روزت رو تبریک میگم


سلام
ممنون دوست عزیزم.
عید شما هم مبارک
مامان محمد و ساقی
30 شهریور 91 16:12
سلام عزیزم.ممنون که تولد ساقی رو تبریک گفتی.پست تولدمون آمادست


سلام
خواهش میکنم

الان میام.
شیدا مامان پانی
30 شهریور 91 19:08
ماشاالله چه جیگر و خانمی شده برای خودش بوس ابدار از طرف خاله شیدا دوست جون کم پیدایی یه سری بهم بزن خوشحال میشمhttp://tar-o-pod.mihanblog.com/


ممنون خاله.

چشم میام خدمتتون.
نایسل
30 شهریور 91 22:12
تبریککک پرنسسسس 22 ماهه من ....
تبریک دختر کوچلولویییی ناز ببخشید دیر اومدمممممم
ولی همه عکسا علی بود چه حالی میکنه پریسا چه مامان بابای خوبی داره اینهمه تفریححح میره


ممنون الناز جون.

خواهش میکنم. خوش اومدید.
نایسل
30 شهریور 91 22:13
مرسی گلمممم بوسسسسسسسسسسسسسسس تو همیشهبه من خیلی لطف داری


خواهش میکنم گلم.

خوبی از خودته.
مریم--------❤
30 شهریور 91 22:21
سلام عزیزمخیلی دلم واستون تنگ شده
روز دخمل مبارک


روز شما هم مبارک
مریم--------❤
30 شهریور 91 22:21
مطلب گذاشتم
نایسل
31 شهریور 91 1:13
ستاره زمینی
31 شهریور 91 8:33
تولد اقا ابولفضل مبارک.
22ماهگیت مبارک فرشته ناناز

عکساتم خوشگل شده ماشالا بزگتر از سنتنشون میدی.عروسکم


ممنون
لطف کردید.مرسی
روی ماه ستاره جونو ببوسید
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
31 شهریور 91 10:39
22 دو ماهگیش مبارک کم کم باید منتظر جشن تولد دو سالگی اش باشیم

مبارک مبارک مبارک

ضمنا من پسر پریسا جون را خیلی دوست دارم
خودش را هم بیشتر


ممنون گلم.

ما هم زهرا جون رو خیلی دوست داریم.
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
31 شهریور 91 10:39
دوستای گلم با چند پست جدید بروز شدیم
خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدهید واقعا به همراهی شما برای از نو نوشتن وبلاگ دخترم نیازمندم...
دوستون دارم و منتظرتون هستم
راستی فرا رسیدن فصل زیبای پاییز را تبریک میگم فصل ماه مهر و بوی مدرسه ، فصل بارونهای قشنگ خدا، فصل برگ ریزون رنگارنگ، فصل شب یلدا و خصوصا خصوصا فصل سالگرد تولدم ( برای همه آذر ماهی ها یک دست قشنگ بزنید)



چشم عزیزم.حتما میام خدمتتون.
تولدتون پیشاپیش مبارک
مامان آرمیتا
31 شهریور 91 13:08
سلام پریسا جون 22 ماهگیت مبارک
خیلی عکس اولیت قشنگ بود
ماشالله به این دخمل شجاع سوار اسب و توی آب خودش تنها
خیلی وقت هست به ما سر نمیزنید


سلام
مرسی گلم.
شرمنده عزیزم.اتفاقا به فکرتون بودم. ولی هر بار که تشریف میارید ادرس نمیذارید من هم فراموش میکنم.

الان میام پیشتون.
مامان آرینا موفرفری
31 شهریور 91 16:58
عزیزم 22 ماهگیت مبارک روز دختر هم بر شما دختر ناز مبارک البته ببخشید با تاخیر تبریک گفتم.


مرسی عزیزم
لطف کردید.
مامان محمد و ساقی
31 شهریور 91 23:18
سلام عزیزم.خوبی.ممنون بابت تبریکت دوست خوبم و هدیه ای که فرستادی بی نهایت منو خوشحال کرد.
تولد ابوالفضل جان رو یه بار دیگه تبریک میگم.
این عکسایی رو هم که اضافه کردی یه لحظه فکر کردم که ندیده بودم و حجالتم گرفت ولی بعد فهمیدم تازه گذاشتی.
خیلی قشنگ شنا میکنه.اون جا میشه بگی کجاست؟
ما هم یکی از اون پسرها داریما ولی یه گوشه افتاده.اول همش ساقی ممیگفت شیر بده تا جیش کنهولی دیگه زیاد بهش علاقه نداره.
چه خوشگل هم رو دستای باباییش بالا رفته



سلام مینا جون
قابل ساقی جونمو نداشت.
نه عزیزم این ها که مال همین پست بود.
اونجا شوشتره. یکی از شهرستان های نزدیکه اهواز که حدود یک ساعت و نیم با ما فاصله داره.
اره خب یه مدت یه چیزی براشون عزیزه بعد هم فراموشش میکنن.
ولی جالبه که بعد از چند روز هم که ازش میپرسم باز میگه این پسرمه.
ilijoon
1 مهر 91 0:02
22 ماهگيت مبارك قشنگم


مسی خاله جون
ilijoon
1 مهر 91 0:03
آقا ابولفضل تولدت مبارك ان شاالله جشن 120 سالگي ات رو بگيري


مرسی عزیزم حتما بهش میگم.
ilijoon
1 مهر 91 0:05
قربونت برم چه عكسهاي قشنگي گرفتي


ممنون گلم. چشماتون قشنگ میبینه
ilijoon
1 مهر 91 0:07
بابا هنرمند....
اي واي تيراندازي رو هم كه ميخواي ياد بگيري شرمنده از ليست عروسهاي آينده ام خارج شدي ميترسم يه وقت تو عصبانيت مادر شوهرت رو نشونه بگيري


نه عزیزم خیالت راحت باشه ما و بچه هامون مادر شوهراشونو دوست داریم.
ilijoon
1 مهر 91 0:07
چه پسر خوشگلي داري پريسا جون


قابل نداره هااااا
ilijoon
1 مهر 91 0:08
خوب ماماني نوه دار شدن همين چيزها رو هم داره بايد بشوريدش


جور خودشو بکشم یا بچشو؟؟؟؟؟
ilijoon
1 مهر 91 0:10
عكسي كه با لباس مجلسي ات گرفتي خيلي نازه
جيگريييييييييييييييييييي


ممنون.
ولی اون مال اتلیه هستش.
مائده
1 مهر 91 9:14
واي اينجارو موهاش چه ناز شده ...

مهديارم يه علي كچل داره ميگه پسرمه ...






چه جالب

موهای پری رو میگی؟؟؟؟