پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل 43 : بوی ماه مهر و پریسا

1391/6/31 23:56
نویسنده : مامان پریسا
1,760 بازدید
اشتراک گذاری

 

با سلام خدمت همه ی دوستان عزیز.ایشالله همه خوب باشن.

ما هم خدا رو شکر خوبیم.

امروز آخرین روز و الان آخرین ساعات از اخرین ماه فصل تابستان 1391

و فردا هم اولین روز از اولین ماه پاییز و روز اول مهر و شروع سال تحصیلی جدید هستش.

صبح است اول مهر

دل میتپد به شادی

از شوق کودکانه

شهر است پر هیاهو

.....

به تمام دوستانم که فرهنگی هستن و تمام دوستانی که در کار تحصیل هستن ،تبریک میگم.ایشالله سال خوبی پیش رو داشته باشید.

                    

دیروز یعنی 5شنبه 30 شهریور تولد ساقی جون دختر گل ِمینا جون بود.

عزیزم تولدت مبارک باشه. بهترین ها رو از خدا برات آرزو میکنم.

روز تولد تو روز نگاه باران    برشوره زار تشنه براین دل بیابان

روز تولد تو گویی پر از خیال است    یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است

http://mohammadsaghi.niniweblog.com/

 

ساقی جون تبریک میگم عزیزم

 

خوب حالا نوبتی هم که باشه نوبت پریسا خانمه

پریسا خانم چند تا شعر یاد گرفته که وقتی رو فرم باشه شروع میکنه به خوندن:

تاب تاب عباسی

خدا نندازی

 یا شعر هایی که با هم میخونیم یعنی با هم کامل میکنیم:

من: کلاغه میگه

پریسا: غار غار

من: مامانش میگه

پریسا : غار غار

من: باباش میگه

پریسا: ب ی ِ ش کن (ولش کن )

من : چادر سیاه

پریسا : سیش کن ازخونه بییونش کن

یا این یکی:

من :بارون میاد

پریسا: نم نم

من: پشت خونه

پریسا: عمه

من: عمه....

پریسا: عیوسی میکنه !!!!

من: دم  ِ

پریسا : خیوس دایه (خروس داره )

و.........

من: یه توب دارم

پریسا : ققلیه

من : سرخ و سفید و...

پریسا : آبی یه

من: میزنم زمین

پریسا : هبا میره

مدتیه یاد گرفته هر چی که میبینه سریع و بدون درنگ میگه:

مال خودمه یا میگه می خوام...

فرقی نمیکنه که اون چیز چی باشه . حتی اگر ستاره ی تو آسمونو نشونش بدم سریع میگه مال منه . میخوام !!!!!متفکر

 

رفته باباشو بغل میکنه و خیلی با ناز بهش میگه :

پسیم دوس دایم (پسرم دوست دارم )

ممنون که تشریف آوردید.

ایشالله همیشه سلامت باشید.

راستی ادامه هم آمادس. دیدنش خالی از لطف نیست. وقتی این وروجکا رو غافلگیر کنید قیافشون خیلی دیدنی میشهنیشخند

 

31 / 6 / 1391

پریسا خانم داره یه چیزی میخوره . مامانی هم دوربین به دست میره سراغش:

به به چقد خوشمزس........

واااااااااااااااااااای از دست مامانی باز هم دوربین به دست ما رو غافلگیر کرد !!!!!!

مامانی!!!؟؟؟؟؟؟

خوب بهم خبر بده تا خودمو آماده کنم !!!!!

بیا........حالا بگیر........

ولی خیلی خوش مزه بود.........

قربون اون ماست خوردنت. قربون اون دهن کثیفت برم مننننننننننننن

نوش جونت مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (119)

ilijoon
1 مهر 91 0:12
اي جانمممم قربونت برم عزيزم كه انقده شيريني


خدا نکنه خاله.ممنون
ilijoon
1 مهر 91 0:14
نوش جونت قشنگم


مسی خاله
ilijoon
1 مهر 91 0:14



روی ماه ایلیا جونو میبوسم
ilijoon
1 مهر 91 0:15
ماماني دستت درد نكنه پست جالبي بود وعكسهاي قشنگي از ماست خوردن گل دخملي گرفتيد


خواهش میکنم. خیلی زحمت کشیدید.
ilijoon
1 مهر 91 0:27
خواهش ميكنم گلم انجام وظيفه بود


مهربونی شما رو میرسونه عزیزم.
ilijoon
1 مهر 91 0:27



خودت گلی عزیزم.
مررررررررررررررررررسی
بابای ملیسا
1 مهر 91 0:29
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع تولد یکسالگی ملیسا و سی و یکسالگی بابای ملیسا به روز شد . خوشحال میشیم که با اومدنتون و گذاشتن یه دستنوشته به یادگار ، تولد ملیسا جون رو زیباتر و باشکوهتر کنید . منتظرتون هستیم .


سلام
ممنون
مبارک باشه. چشششم
زهرا از نی نی وبلاگ213
1 مهر 91 8:13
سلام روی ماه پریسای نازنینمو میبوسم خیلی نازو شیرین زبونه هزارماشالا


سلام
مرسی خاله.
من هم روی ماه گل پسرای شما رو میبوسم.
مامان محمد و ساقی
1 مهر 91 8:23
سلام عزیزم.یک دنیا ممنون از لطفت که تولد ساقی رو تبریک گفتی .باعث خوشحالی ما شدی
آخی چقدر بامزه شده دختر ماست خور ما.
برام خیلی جالبه که پریسا جون به عروسک و باباییش میگه پسرم
باز هم ممنون عزیزم.


خواهش میکنم مینا جون.
ایشالله 120 سال سلامت باشه.
زیر سایه ی پدر و مادر
مائده
1 مهر 91 9:23
اي جانم ... ماست خوردنشو ...


خیییییییلی دوست داره
پسرک
1 مهر 91 10:12
دیروز پسرک ما ااینجوری داشت کشک میخورد

کلی ازش عکش گرفتم میذارم واسش حتما !


باشه منتظرم. حتما" بذار خیلی بانمک میشن.
پسرک
1 مهر 91 10:12
پریسا رو یه ماچ آبدار بکن با اون کوزه گلیش!

چه ناز شده !
ماشاالله


مرسی خاله.
یادگار امام رضاست
نایسل
1 مهر 91 11:48
پریسا ماستی شدی جیگر خاله


جات خالی الناز جون
نایسل
1 مهر 91 11:49
آره میدونم مامانم جوشمو میزنه


پس چرا ناراحت میشی دیگه!!!
نایسل
1 مهر 91 11:49
مشکل همون اراده است که من بی اراده شدم


نه عزیزم اراده هم هست.

یکم بگردی پیدا میشه.
مامان علی خوشتیپ
1 مهر 91 11:57
من عاششششششششق بچه هایی هستم که دهنشون این شکلیه


وای من نننننننننههههههه
مامان علی خوشتیپ
1 مهر 91 11:59
چه عکسای خوشگلی از پریسا جون گرفتید
اینا ماله کی هستن؟


ممنون
مسافرت اخیر.
مامان علی خوشتیپ
1 مهر 91 11:59
قربون شیرین زبون خودمونم بشم
راستی تولد ساقی جونم رو هم اینجا بهش تبریک میگم


خدا نکنه خاله سارا جون.
مبارکش باشه.
فرزانه
1 مهر 91 13:52
خصوصی


مرسی عزیزم.
فریبا مامان رایین
1 مهر 91 17:37
وای این عکس ِ خاتون کوچولو چه خوشگله...
دلم رفت!


مرسی خاله
چشماتون قشنگ میبینه.
مامان دو قلوها
1 مهر 91 21:03
ای جان با این مامان صبورررررررررش


مرسی عزیزم.
ایشالله نوبت شما هم میشه
ستاره زندگی
2 مهر 91 8:16
دخترمون دلبری میکنه پیش باباش دیگه
جیگرت بخورم با این شعر خوندنت



دختر ِ باباییه دیگه...
ستاره زندگی
2 مهر 91 8:17
خاله این جوری نخور ،ی دفعه کاسه تو رو میخوره ها


نه خاله حواسم هست
مامان نازنین جون
2 مهر 91 9:20
سلام عکساتون خیلی ناز بود


سلام
ممنون خاله
مادر کوثر
2 مهر 91 12:13
سلام سلام
پاییزتون مبارررررررررررررک
همیشه به شادی و شعر خوندن
من قربون اون شعر خوندنت دخترک ناناز
وای دهنشو. چه ماست مالی هم شده

راستی مامانی
بروزیم


سللام گلم.
ممنون ایشالله شما هم همیشه شاد باشید
مامی محمدمهدی
2 مهر 91 12:29
خدا براتون حفظش کنه، ماشاالله دخمل نازی دارید


ایشالله محمد مهدی شما هم سلامت باشه.
سارا(مامان سوگل)
2 مهر 91 13:02
خواهش می کنم گلم.
مامان محمد سپهر
2 مهر 91 15:20
هميشه خوب باشين و خوش


ممنون از لطفتون
خاله باران
2 مهر 91 15:47
جیگیلی جیگیل ماشاللههههههههههههه
خانوم شده دخترموننننننننننننننننننن


مرررررررررسی خاله
خاله باران
2 مهر 91 15:48
چقدر این عکسش خوشگله.من ندیده بودم.مال کیه؟؟؟


ادامه ی همون هاست. رو فلش ویروس داشت حذف شد!!!!
خاله باران
2 مهر 91 15:53
وای از دست شما مامانها!!!!!!!!!!!!!!بابا بذارید ماستمون را بخوریم...


پس عکس های غافلگیرانه رو کی بگیره؟؟؟؟؟؟
مامان آرمیتا
2 مهر 91 16:42
عزیز دلم ماشالله چه بزرگ شدی شعرهای قشنگ میخونی گلم
عکسهای ماست خوردنت خیلی قشنگه
آپم به ما هم سر بزنید


ممنون.
چشم الان میام. ولی ادرس؟؟؟؟؟
پسرک
2 مهر 91 18:46
مریم جون از نی نی وبلاگ کپی کرده بودم پرشین !

نی نی رو که حذف کردم اومدم توی بلاگفا !

کم کم از پرشین داشتم کپی میکردم توی بلاگفا !

ولی وب پرشینم حذف شد !



خیلی وحشتناکه!!!!!!!!
پسرک
2 مهر 91 18:46
کاش این طوری بود که میگی!


همینه عزیزم. فکر دیگه ایی نکن.
مامی محمدمهدی
2 مهر 91 18:57
ممنون از این که اومدین پیشمون، لینک شدی عزیزم


خواهش میکنم. گلم. شما هم با افتخار لینک شدی.
نایسل
2 مهر 91 18:58
عزیزمممم 9 واحدش مونده تمومه دیگه


خدا رو شکر. ایشالله
نایسل
2 مهر 91 18:59
قابل نداره عزیزممممممممممم
نایسل
2 مهر 91 18:59
آره خیلی چشات خوشگل میبنه


مبارکت باشه عزیزم.
نایسل
2 مهر 91 19:03
مرسی گلم قابل نداره هاااا


ایشالله به شادی استفاده کنی
نایسل
2 مهر 91 19:04
هر چی لازم داری بگو برات بفرستم بیتعارف گلممممم
دوتا میخرمم عزیزممم



ممنون گلم. خیلی مهربونی.
پسرک
2 مهر 91 19:05
ای وای مریم جون چه میدونم !


خدا بزرگه عزیزم.
ایشالله مشکل هر چی که هست حل بشه.
نایسل
2 مهر 91 19:06
من قرار بود معرفی به استاد بگیرم که تابستون بهم ندادن افتاد الان نه پروزه باهشه مجبور شدم دوباره پروزه وردارم نزدیک 700 میشه
نایسل
2 مهر 91 19:07
شهریه ثابتم زیاده 300 تومن اونه 180 پروزه


خیلی زیاده...
نایسل
2 مهر 91 19:08
چه خوب ای وول... به خواهرت
کیف ام جنسش خوب نیس ولی خوب چون ست شد خریدم


ولی خیلی قشنگه.
نایسل
2 مهر 91 19:09
فدات شم گلم چی کار کنم دیگه برای همین زورم میاد بدم


چاره ایی نیست.
برای همه همینه.
نایسل
2 مهر 91 19:09
فدات مهربون خدا بزرگه


البته اول خدا
نایسل
2 مهر 91 19:13
من عشق کیفم اخه یه عالمه کیف دارم مال مجردی هامه اینقدر دوسشون دارم که نگو دوس دارم جنسسش خوب باشه البته روش نه جنس توش معمولا پارچه توی کیف زود خراب میشه اگه جنسش بد باشه
فدات شم گلممم


اره راست میگی. من هم به جنس داخل کیف خیلی اهمیت میدم.
نایسل
2 مهر 91 19:13
نه یه دکتر تهرانه قراره وققت بگیرم 3 4 ماهی وقت میده بریم من واسه دوسال دیگه نی نی میخوام


ایشالله
خب از همین حالا شروع کن. تا اون موقع بیاد تو بغلت.
نایسل
2 مهر 91 19:15
از مامان درسا خبر داری؟ نیستش
راستی به بهار گفتماااا :


ممنون که گفتی.
نه نمیشناسم.
نایسل
2 مهر 91 19:21
مرسی عزیز دلم ... میدونی من تاحالا دکتر خوب نرفتم یکی تیمور زاده مشهد میخوام برم یکی اونی که الهام جون گفته ززحمتت میشه عزیزم لطف میکنی ... دوس دارم یه دکتر عالی برم
نایسل
2 مهر 91 19:22
مرسی گلم فعلا تازه خرید کردم علیرضا میکشتمممم دیگه بعدا بهت میگممم اگه خواستم عشقمم


هر وقت دوست داشتی بگو
نایسل
2 مهر 91 19:23
چی گلم متوجه نشدم چی اونجا؟


الان میام.
نایسل
2 مهر 91 19:25
مرسی عزیزم باشه پرس و میکنم زن دایی ام هم خیلی از دکترش تعریف میکنه
نایسل
2 مهر 91 19:26
مرسی عزیزمممممم


خواهش میکنم عزیزم.
نایسل
2 مهر 91 19:29
من به شرطی میرم که مامان بابام خواهرم بیان


تو خیلی زرنگی هاااااااا

شرطت عالیه
نایسل
2 مهر 91 19:33
قبلی رو تایید نکن عزیزم


باشه گلم. ادرسو برات میذارم.
نایسل
2 مهر 91 19:34
تایید نکردم گلممم


مررررررسی
نایسل
2 مهر 91 19:36
اخه من خیلی وابسته ام میدونم خودمم
بریم افسردگی میگیرم بیشتر اذیت میشیم تازه مامان خودش هم مریضه بهش احتیاج داره ما بریم دق میکننه


دلتنگی خیلی بده. خیییییییییییلی
نایسل
2 مهر 91 19:40
خصوصی ات نیومد گلم همون که گفتی برای پیشرفت و میگی غیر اون نیومد


دوباره میفرستم
پسرک
2 مهر 91 19:41
احساست درسته !


خیلی ناراحت شدم.!!!!
نایسل
2 مهر 91 19:42
اره واقعا البته مامان اون ادیت شه دلم خنک میشه ولی مامان خودم چی میبینی چقدر خبیثم


دلیلش یه چیز دیگس.
نایسل
2 مهر 91 19:42
مرسی عزیزم حتما باهش دوس میشمم
نایسل
2 مهر 91 19:43
تو خودت ماه ماهییی


تو بیشتر عزیزم.
نایسل
2 مهر 91 19:44
اره خوب ولی مادره ولی موذیه
هی علی رضا رو پر میکنه اگه بدونی چه چیزایی به علی یگه کف میکینی


از دست این مادر شوهر ها........
نایسل
2 مهر 91 19:45
خواهر من دوبار رفته مسافرتی .... خیلی راضی بود
ولی وقتی رفتن آلمان خیلی بیشتر تعریف میکردنن عاشق آلمان شدن


بله معلومه که اونجا بهتره
نایسل
2 مهر 91 19:46
نه بابا .... من اگه بخوام هوایی شمخواهرخودمم هی میره این ور اونورهوایی میشم ولی خب هرکی روحیه اش فرق داره من خودمم رو میشناسم
نایسل
2 مهر 91 19:46
واقعا خدا به راه راست هدایت کنه
نایسل
2 مهر 91 19:47
اوففففففففففففففففففف نگوووو
نایسل
2 مهر 91 19:48
منم تحصیلی دوست دارم برم هدف داری اونجا
نایسل
2 مهر 91 19:49
کلا خیلی از نظم دیسیپلن اونجا خوشش اومده بود شوهرش همه کشورای اروپایی رفته اونم همش میگفت آلمان ولی رفتن اونا سخته
نایسل
2 مهر 91 19:52
بعضی اوقات میگم چقدر بعده منو خواهر فقط دوتا دختریم بینمون خیلی فاصله طبقاتی زیاده با اینکه اون هروقت میره میادد اینقدر برای من چیزی میاره که نگوو اصالا بهم پز نمیده من حسودی نمیکنم میگم کاش ماهم مثه اونا بودیم هر چی اراده میکنه ....
نایسل
2 مهر 91 19:52
ادم دلش میخواد چیزای خوبو
نایسل
2 مهر 91 19:54
کاش ما هم پولدار بودیم غصه نداشتیم دیگه
نایسل
2 مهر 91 20:00
نایسل
2 مهر 91 20:01
فدات شممم گلممم خوشحال شدم بوسسسسسسس
فریبا مامان حسام
2 مهر 91 23:34
به به به این همه زبون.
چه شعرایی بلدی پریسا جونم.
منو به فکر انداختی.
حسام فقط تاب تاب عباسی رو و چشم چشم دو ابرو رو البته یکمش رو بلده.
همیشه شاد باشی فرشته ی کوچولو.


وای من هم نگرانم. فکر میکنم هنوز کم بلده...

ممنون گلم. همچنین.
مامان آرشیدا کوچولو
3 مهر 91 0:36
پریسا شگد ماست میخوری با مزه میشه دلبر کوچولو کلی ذوق عکس هاتو کردم


مسی خاله ممنون
مامان يوسف و محمد
3 مهر 91 2:26
سلام خوبي ني نيت خوبه الحمدلله راستي آپم بدو بيا خانمي


سلام
ممنون. چششششم.
Sonia
3 مهر 91 10:20
سلام ماشالله چقدرشیرین وبامزه هست ماست خوردنشو خدا حفظش کنه


ممنون خاله.
پسرک
3 مهر 91 11:04
خاله ما آپیم


امدیم. عاااااااااااااالی بود.


مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 مهر 91 11:11
نوش جونت خاله

باید با مادر حرف زد تا دختر گلمون را غافلگیر نکنه

از خوندن شعر مادر و پریسا جون هم لذت بردیم


ثبت لحظات ناب در همین غافلگیری ها نهفته است.

این هم یک سخن حکیمانه
مامان فرنيا
3 مهر 91 12:31
عزيزم عجب ماستي ميخوره ها نوش جونت
راستي توي پست قبلي گفته بودي ان عكس اول پست با بقيه فرق داره؟ من كه نتونستم حدس بزنم چه فرقي داره كلي هم دقت كردم



میسی خاله.

معلومه که با اون دقتی که باید نگاه میکردی ، نگاه نکردی.

الان میام بهتون میگم.
مامان آريا
3 مهر 91 13:02
من قربون اين دخمل شيرين زبون برم كه عاشقشم
بخور خاله جون نوش جونت اصلا" هم به ماماني و دوربين دستش فكر نكن


ای کاش هیچ وقت به دوربین توجه نکنه. عکس هاش خوشکل تر میشه
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 مهر 91 13:04
سلام مامانی مهربون این دعا را منتشر کنید ببینید چطور غم هایتان از بین می رود سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشِفَ الغَمّ فَرِّج هَمّی و یَسِّر أمری وأرحَم ضَعفی و قِلَّةِ حیلَتی وأرزُقنی مِن حَیثُ لا أحتَسِب یا رَبّ العالمین حضرت رسول (ص) فرمودند: هر کس مردم را از این دعا باخبر کنددر گرفتاریش گشایش پیدا می شود التماس دعا
مامان احسان
3 مهر 91 13:34
سلام مامانی مهربون این دعا را منتشر کنید ببینید چطور غم هایتان از بین می رود سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشِفَ الغَمّ فَرِّج هَمّی و یَسِّر أمری وأرحَم ضَعفی و قِلَّةِ حیلَتی وأرزُقنی مِن حَیثُ لا أحتَسِب یا رَبّ العالمین حضرت رسول (ص) فرمودند: هر کس مردم را از این دعا باخبر کنددر گرفتاریش گشایش پیدا می شود التماس دعا
سمی مامان امیرین
3 مهر 91 14:22
ای جان..من قربون اون شعر خوندنت..
ماستم نوش جونت.تو هم مثل امیر علی به به میخوری که...


سلام سمیرا جون. ممنون

اره دیگه عاشق این به به هستن.
طنین
3 مهر 91 18:36
کامنت رسید بهت عزیزم؟
مامان تارا
3 مهر 91 18:55
عزیزم چه بامزه ماست میخوری!!
چه جالب ! پریسا جون (ر) رو (ی) تلفظ میکنه!!! قبلا که کوچیک بودیم یه دختر عمه داشتم که اونم ی تلفظ میکرد و چون همه بهش میخندیدند سعی میکرد کم حرف بزنه /بعدها که یاد گرفت درست تلفظ کنه نمیدونی با چه ذوقی میگفت: ررررررررررررررررررررر


عمولا تلفظ رر یه مقدار سخته. و بچه ها دیر یاد میگیرن. ولی نباید اذیتشون کرد.
دخترخاله ها
3 مهر 91 21:20
سلام بر مامان پريساي عزيز...
چطورين شما؟ خوبين همگي؟
به به عجب ماستي ميل ميفرماين.... ايشالا همش كلسيم بشه قلمبه بره توي دندون ها و استخون هاش....
از شعر خوندنشان هم بصورت تكستي لذت برديم... البته خواندن كي بود مانند شنيدن....
ايشالا فايلاي صوتيش رو هم بذاري تا ديگه عيش اهالي بلاگستان كامل بشه
مواظب خودتون باشيد
تا درودي ديگر بدرود


سلام دختر خاله های گلم.

ممنون. معلومه کامل خوندین. خسته نباشید.

همش کلسیم بشه...کلی خندیدم. چه خوب از کلمات استفاده میکنید هاااا

متاسفانه هنوز تا اون مرحله پیشرفت نکردم.وگرنه کلی صدا دارم ضبط شده....

باز هم ممنون
مامان فرنيا
4 مهر 91 7:37
خصوصي عزيزم عجب شعرهايي ياد گرفته ماشالله به اين گل دختري و مامانش كه وقت اموزش گذاشته
سمی مامان امیرین
4 مهر 91 8:21
عزیز من نی نی وبلاگم هستم..ولی سوت و کور و خاموش
مامان آرشیدا کوچولو
4 مهر 91 10:15
رمز 3=2+1
Sonia
4 مهر 91 13:10
سلام عزیزم اینام ژله تخم مرغه http://up.vatandownload.com/images2/z62q68lq3zfps5gyyyzf.jpg http://up.vatandownload.com/images2/h7ffhcit8mw0cleqzbuf.jpg خیلی راحته درست کردنش واسه ژله هت رنگ من از قالبهای پلاستیکی استفاده کردم کلا قالبهام پلاستیکیه واسه ژله هفت رنگ از چندین پودرژله رنگی استفاده کن عزیزم میشه خواهش کنم آی دی یاهو بدی اینجا خیلی سخته توضیح بدم
مامان علی اکبر
4 مهر 91 13:25
سلام عزیز خاله.ماشاالله چقدر شیرین زبونی.
مامانی آپ کردم منتظرت هستم.


سلام
ممنون. چشم حتما میام
مامان اسرا و اسما
4 مهر 91 14:33
الهییییییییییی ماست خوردنشم قشنگه


ممنون دوست عزیزم
مامان کوروش
4 مهر 91 14:36
ای جان پریسا جون خیلی بامزه شدی با اون کاسه ماست
شهرزاد مامان حسین
4 مهر 91 15:45
الهی. پسیم دوست دارم. نازی


ممنون عزیزم.
سمانه مامان پارسا جون
4 مهر 91 17:59
سلام خوبی مامانی؟
عکس اولی پریسا چقدر قشنگه
ماست خوردنشم خیلی باحاله


ممنون سمانه جون
سوسن
5 مهر 91 0:10
شعر هاش رو با همسرم خوندیم کلی خندیدیم ماشالا

خدا حفظش کنه از طرف من ببوسش.

دلم ضعف رفت تا کی باید منتظر بمونیم آترینا حرف بزنه


ممنون سوسن جون.
زحمت کشید.خوشحالم خوشت اومد
محيا كوچولو
5 مهر 91 0:19
سلام پريسا خانم شيرين زبون منم دارم تمرين اين شيرين زبوني ها روميكنم
22 ماهگيتم مبارك خانم كوچولو


سلام
ممنون محیا جون.
شما هم موفق باشید.
مادر کوثر
5 مهر 91 6:53
عزیزمممممممممممم
چه پست ثابت خوشگلیییییییییی


مامانی اومدم خبر بروز شدنمونو بدم


ممنون

چششششششم الان میام
مامان امیرعلی جیگر
5 مهر 91 7:13
باریکلا به دختر خوانندمون.امیر منم دی جییه واسه خودش.چنان شعرای بی سر و ته میخونه که آدم تو کفش میمونه تا آهنگین.
عجب غافلگیری.دمت گرم


بله دیگه دان از حالا تمرین میکنن
مامان امیرعلی جیگر
5 مهر 91 7:14
سلام اینو بخون: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید........
مامان زهرا
5 مهر 91 12:05
سلام و سلام
با چند پست جدید بروز شدیم
منتظر دیدن شما هستیم.



مامان فرنيا
5 مهر 91 12:16
خصوصي خانمي


چشششششششششششم
مامان ریحان عسلی
5 مهر 91 16:52
سلام
آفرین به پریسا جون که شعرم بلده
نوش جونت پس چرا ننوشتی پریسا هم تو این فصل دنیا اومده و نور چشمت شده هان هان نگووووووووووو که یادت رفته


سلام عزیزم
نه یادم نرفته.
ایشالله به موقع میگم دیگه....
مریم--------❤
5 مهر 91 21:00
ای جونم
مریم--------❤
5 مهر 91 21:01
خانومی چه عکسای نازی داره


مرسی مریم خانم.
دخترخاله ها
5 مهر 91 21:38
سلام...
خوبي؟
راستي كامنت هاي ما براي پست هات مياد؟!!!!
براي اين پست كامنت گذاشته بوديم ولي آلان نيست...
حالا نميدونيم تاييدش نكردي يا نه نيومده....
اگه نيومده بگو تا يه بار ديگه بيايم و حرفهامون رو بزنيم...(اخه نكه حرفهاي ما در حد مقالات انيشتين مهمه بايدم حتما به سمع و نظرت برسونيمشون)
تا درودي ديگر بدرود


سلام به خانم های گل
بله عزیزم رسیده ولی من هنوز تایید نکردم. الان یکی یکی تایید میکنم.
البته که سخنان گوهر بار شما حتما باید ثبت بشن.
مرسی که تشریف میارید.
حیران
5 مهر 91 23:19
یادمه بچه های من ماست را به موهاشون میمالیدن تا سیر بشن
افرین به مامان با این همه حوصله


جب کاری!!!!!!!!!!

مرسی عزیزم
مامان ریحان عسلی
6 مهر 91 12:29
من واسه این پست کامنت گذاشته بودم بگو کامنتمو چیکار کردی هان هان هان


عزیزم تا یید نکردم تا بیام بهت سر بزنم. چند دقیقه دیگه میام.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 مهر 91 16:45
سلام خانمی
مرسی که سر زدید

منظورتون را از پیام زیر متوجه نشدم
(سلام خانمی. اینجا که اپ نیست...
فکر کنم ادرس اشتباهه)

اگه تونستید بهم بگید منظورتون چی بود؟؟؟


الام میام براتون میگم.
نایسل
6 مهر 91 18:21
فدات شم یه عدد به نفر قبلیت بده
فرشته مامان امین رضا
6 مهر 91 21:31
سلام

خیلی کارت جالب بودبااین عکس انداختنت
ببوسش


سلام

ممنون فرشته جون.

لطف دارید.
باران
7 مهر 91 8:49
خصوصی


چششششششششم
در انتظار....
7 مهر 91 11:20
سلام
عیدت هوارتا مبارک...
به کجا رسیدی؟


سلام
ممنون.
امروز هیچی...
باران
7 مهر 91 11:26
خصوصی


خودتو ناراحت نکن عزیزم.