پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

بعد از مدتها.....

1401/10/12 10:41
نویسنده : مامان پریسا
250 بازدید
اشتراک گذاری

با نام او

بعد از مدتها سلام❤️

سلام به دختر گلم به دختری که دیگه برای خودش خانمی شده. یه خانم به تمام معنا.💙

 میدونی که چقدر دوستت دارم و تمام زندگیم و اروزم موفقیت و خوشبختی تو هست.😍

میدونم که وارد مهم ترین مرحله ی زندگیت شدی😖

گاهی اینقدر ازت دور میشم که حس میکنم نمیشناسمت😐

گاهی انقدر بهم نزدیک میشی که یاد دوران نوزادیت میفتم🐧

ولی با همه ی این احوال میخوام بدونی که تمام تلاشم اینه که از این دوران پرتلاطم نوجوانی به راحتی عبور کنی.🐠

میدونم علت گاهی پرخواشگریهات چیه.. تغییر خلق و خوت از کجاست.. دور شدن و نزدیک شدنت چرا و به چه علت هست.👍

فقط میخوام راحت و بدون تنش عبور کنی تا یادت بمونه تا همیشه که مامانت باهات دوست هست و دلش میخواد ارامش روحیت حفظ بشه.🐦

دوست دارم مثل همیشه در درس موفق باشی.. انتظار نمرات 20 ندارم. فقط دوست دارم با دوستای جدید که پیدا میکنی همیشه خندان باشی تا هیچ وقت افسوس نخوری که در دوران مدرسه نتونستی لذت ببری ....😋

الان که کلاس هفتمی و امتحانات نوبت اولت شروع شده ، سعی میکنم محیط رو برات اروم نگه دارم تشویقت میکنم که برای موفقیت بیشتر تلاش کنی ولی گاهی عصبی میشی و فکر میکنی دارم بهت سخت میگیرم.😂

ولی یادت باشه خوشی و خوش گذرونی به جا و درس خوندن و موفقیت هم به جا😋

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)