پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

سی دی بلاگ رسید.....و.......

1391/12/20 0:24
نویسنده : مامان پریسا
1,041 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

سلام به دختر گلم و دوستای مهربونم . دوستایی که هر بار به خونه ی کوچیک ما میان کلی انرژی بهمون میدن .

علت دیر شدن پست قبلی همون طور که نوشتم این بود که میخواستم خبر رسیدن سی دی بلاگ رو بنویسم.ولی به دستمون نرسید.....

 اما همین که پست رو تایید کردم ، یه سری به شماره ی پیگیری ارسال سی دی بلاگ زدم و متوجه شدم که سی دی خوشکلمون 12 اسفند وارد شهرمون شده.

بلافاصله با اقای پستچی که از اشناهامون هستن تماس گرفتم و ایشون هم گفتن که بله یه بسته به دستم رسیده ولی به اسم پریسا پور هاشمی تعجب و الان 2 روزه که دستمه ولی مطمئن نبودم که مال شما باشه. من هم تعجب کردم چون 2 بار فامیل پریسا رو برای مدیریت ارسال کرده بودم با این حال اشتباه نوشته بودننیشخند

خلاصه به این ترتیب بود که بالاخره سی دی بلاگمون روز پنج شنبه 17 / 12 / 91 به دستمون رسید:

وای نمیدونید وقتی که سی دی رو گذاشتم و صفحه باز شد چه لذتی بردم:

همون وقت تمام صفحه ها رو تا اولین صفحه یکی یکی نگاه کردم (چون از آخر شروع میشن)و کلی خاطره برام زنده شد. درسته که هیچ اثری از دوستامون نبود نه کامنت ها و نه لینک ها ....ولی هر مطلب رو که میخوندم و یادم میومد که دوستامون در موردش چه کامنت هایی گذاشته بودن کلی لذت میبردم.

البته یه تعداد از ادرس هایی رو که به هر مناسبت یا دلیلی مثلا تولد ... در پست ها گذاشته بودم ، با کلیک بر روی ادرس ، وارد وبلاگ دوستان میشدم. که این از محاسن بسیار خوبه سی دی بلاگ هستش.

وقتی همشو دیدم دلم گرفت که چه زود تموم شد. دلم میخواست بیشتر بود. بیشتر نوشته بودم و تعداد پست ها هم زیاد تر بود.

الان دلم میخواد که هرچه زودتر تعداد پست های فعلی هم زیاد بشن و زودتر سی دی بعدی رو سفارش بدم.....

قرار بود مامان جون سمنو پزون رو بذارن برای روز 5 شنبه 17 / 12 اما چون هوا یه هووو گرم شد و گندم های سمنو سبز شدن، سمنو پزون روز 4 شنبه شروع شد.

من و پریسا هم از بعد از ظهر 4 شنبه رفتیم خونه ی مامان جون . کارا خیلی زیاد بودن و البته من مسول تدارکات بودم .

برای شام سالاد الویه درست کردم با سوپ

نهار فردای اون روز یعنی 5 شنبه هم ماکارونی با کشک بادمجون و سوپ بود که دیگه ازشون عکس نگرفتم.

جای همه ی دوستان خالی ... خیلی خوب بود و خوش گذشت . تمام فامیل و غیر فامیل و دوست و آشنا اونجا بودن.تقریبا تا صبح بیدار بودیم.

برای همه ی دوستان هم دعا کردم. ایشالله حاجت همه براورده بشه.

این پریسا خانم. در ابتدای پخت سمنو . تازه زیرش روشن شده و هنوز کسی هم نیومده بود برای همین تونستم چند تا عکس بگیرم.

 

پریسا خانم همراه با دانیال پسر عمو.این 2 روز حسابی با فضولی هاشون ترکندننیشخند

این هم امیر مهدی گلم.ببیند چطور دارن به هم تعارف میکننخنده

مامان امیر مهدی پیشنهاد دادن طرز پخت سمنو رو بذارم اینجا نیشخند... زینب !!!! یادت باشه تا صبح نذاشتی بخوابمنیشخندولی خیلی خوش گذشت.بغل

و بالاخره بعد از حدود 26 ساعت سمنو آماده شد ....

طعمش که خیلی خوب شد .میتونید از سارا جون هم بپرسیدچشمک

جمعه شب رفتم خونه ی سارا جون تا نذری بهشون بدم. کللللللی شرمندم کردن.خجالت

2 تا هدیه ی خوشکل که یکی از یکی خوشکل تر بودن.

جا شمعی فانتزی و این وسیله ی زرد رنگه که راستش اسمشو نمیدونم چیهنیشخندالبته یه سی دی آموزشی داره که بعد از دیدنش متوجه شدم کاراییش چیه.

قبل از دیدن سی دی ، رفته بودیم خونه ی خاله مینا و چند تا از بچه ها اونجا بودن وکادو ها رو دیدن .

هر کسی یه نظری داد که این ها چی میتونن باشن (شونه ، ماساژر ، قرقره خندهتعجب) ولی اون چیزی که به ذهن خودم رسید از همه به اون چیزی که بود نزدیک تر بود.از خود راضی

یه جور کارگاه برای بافت تشویقممنون سارا جون . هدیه هات حرف ندارن . مثل خودت تک هستنتشویق

و این کارت خوشکل هم باهاشون بود

و اما پریسا خانم....نیشخند

روزی که میخواستیم برای پخت سمنو به خونه ی مامان جون بریم، لباس هاشو تنش کردم و بهش گفتم اروم باش تا من هم آماده بشم.

رفتم لباس بپوشم ، اومدم دیدم پری خانم نیستن تعجب بی صدا بودن یعنی خططططططرررررر تعجب....

رفتم به طرف آشپزخونه و دیدم که درب یخچال بازه و یه چیز قرمز رنگ هم رو زمین ریختهاسترس

به طرف پریسا رفتم تا منو دید دستاشو پشت سرش قایم کرد و خیلی تند و سریع گقت :

من نَتَدَم خنده

خانمی رفته بود سراغ قوطی بتادین و خالیش کرده بود رو زمین و لباس هاش.....آخ

 

 

شنبه 19 / 12 / 91  ساعت 12 و سی دقیقه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (93)

مامان یاسمن و محمد پارسا
20 اسفند 91 0:56
اول اینکه عزیزم سی دی بلاگتون رسیده مبارک باشه بعدم نذرتون قبول عزیزم هدیه های قشنگتون هم مبارکتون باشه پریسای شیطونمم ببوسید


ممنون عزیزم.

مثل همیشه جلوتر از همه.
قربون محبتت گلم.X:
مامان امين رضا
20 اسفند 91 7:22
سلام

انشااله قبول باشه نذرتون وحاجت همه روابشه
رسيدن سي دي م مبارك انشااله تعداشون زيادبشه وخاطرات پريساجون براتون محفوظ بمونه.خدابراتون نگهش داره ودركنارهم سلامت وشادباشين
كادوهاهم مبارك


سلام. ممنون فرشته جون.

من هم براتون ارزوی سلامتی دارم. موفق باشید.
گلاویژ
20 اسفند 91 9:15
دل من هم سی دی بلاگ میخواد !

کادوهات هم مبارک باشه

جای ما هم توی خوردن سمنو نمیخوادخالی کنی

آخه من کلا شیرینی نمیخورم

مگه بتادین رو میذاری یخچال !؟؟؟؟؟

مگه جعبه کمکهای اولیه نداری؟؟؟؟؟

ممنونم که بهم سر میزنی آبجی مهربونم !


اخه یه بتادین 10 سانتی جعبه کمک های اولیه میخواد؟

خواهش میکنم عزیزم.
مامان سانای
20 اسفند 91 9:16
سی دی مبارکتون باشه ایشالله باز هم خاطرات خوش پریسا جون را بنویسی تا سی دی دومو هم بگیری .
من هم سمنو می خوام از رنگ و روش معلومه خیلی خوشمزه شده


مرسی عزیزم.

جاتون خالی بود. اره از رنگش معلومه. خیلی خوب شده بود.
مامان سونیا
20 اسفند 91 9:38
به به به سیدی بلاگتون مبارک باشه نذرتون هم قبول باشه به به عجب سمنویی من که دهنم اب افتاد اخه من عاشق سمون هستم مادر که در قید حیات بودند هر سال میپختیم ولی دوسال ایشون از دنیا رفتند و از سمنو هم خبری نیست کادوهاتون هم مبارک باشه خیلی عالی بودند


جاتون خالی بود.

خدا رحمتشون کنه.

مرسی عزیزم.
مامان سونیا
20 اسفند 91 9:38
اگر جسارت نباشه میتونم برسم شما کجا ساکن هستید؟


خواهش میکنم عزیزم.فقط کافیه یه نگاه به سمت چپ وبلاگم بندازید
زهرا
20 اسفند 91 9:45
عزیزم مبارکه
سی دی هم خیلی جالبه ما هم خوشمان آمد
برم خاطره های الکی م رو پاک کنم تا منم بعدنا سفارش بدم
راستی سمنو رو چجوری درست میکنین؟دستورشو ندیدم
راستی راستی اون پسره کنار پریسا کیه؟


اره واقعا جالبه من که خیلی دوستش دارم. یه یادگاری عالی برای پریسا جون.

طرز پختشو نذاشتم. وااااااایییییییی خیلی زحمت داره.
مامان فرنیا
20 اسفند 91 9:52
اولا نذرتون قبول باشه خیلییییییییییییی جای من خالی
خدا را شکر در یخچال ما سنگین و خیلی سفته و فرنیا زورش نمیرسه بازش کنه وگرنه هر لحظه احتمال میدادم بره توی بخچال بشینه از بس اینکار را دوستداره
مریم جون مرسی از ان راه دور به فکر من هم هستید و برام دوست پیدا کردید (مامان نگین جون) خیلی لطف داری به ما ایشالله عید بتونیم همه دور هم جمع بشیم


واقعا جاتون خالی بود خیلی یادتون کردم.

پریسا هر وقت حوصلش سر بره یکی از گزینه هاش باز کردنه درب یخچاله...

پس اومد سراغتون. چه خوب. ایشالله.
مامان فرنیا
20 اسفند 91 9:53
در مورد سی دی بلاگ هم دقیقا مثل من بودی


پس شما هم دریافت کردید.
میبینی چقد خوبه فرشته جون.
مائده
20 اسفند 91 10:09
واي خدا چقد خوب كه سي ديشو فرستادن ...

نچ نميشه دوباره بايد منتقل كنم نيني وبلاگ ...

خيلي محيطش برام غريبس به سوت و كوريه بلاگفا

عادت كردم اينجا خيلي رنگي رنگي و پر تبليغاته !
ولي چاره اي نيست انگار ...


من که هزار بار گفتم کو گوش شنوا...
مائده
20 اسفند 91 10:10
قبلي خصوصي بود ...

تي فِدا ...


باشه عزیزم حواسم هست

تو یه بار یه ادرس نذاری هاااااااا هی باید بدوم دنبال ادرست
مامانیه سپهر
20 اسفند 91 10:23
سلام مریم جان. تبریکای منو بپذیر، اول واسه تولدت عزیزم. شرمنده که دیر تبریک میگم ولی قبول کن .ایشالا سایه مهربون و قشنگت سالیان سال با همسری روی سر پریسا جونم باشه و از تجربیات قشنگ و خوشمزه ات استفاده کنه و شوهرش هم همش بگه مادر زنم خوب بوده که زنم خوب شده
دومین تبریک روهم واسه رسیدن سی دی وبلاگ تبریک میگم. بالاخره انتظار به سر اومد. خیلی مبارک باشه به خصوص واسه پریسا جون.
پس اگه ارزش داره منم به فکر دادن سفارش باشم.


سلام زهرا جون.ممنون عزیزم. شما هر زمان تشریف بیارید عزیز هستید.
دست شما درد نکنه لطف دارید ولی چرا از فعل گذشته استفاده کردید؟ مگر قراره خودم اون موقع نباشم؟


برای تبریک اخر هم ممنون. اره توصیه میکنم حتما تهیه کنید .
زهرا
20 اسفند 91 10:34
بوووووووووووووس


مرسی عزیزم.
پریا
20 اسفند 91 11:42
چه جالب سی دی نی نی وبلاگ
عالی بود
من باید فعال بشم و بیشتر بنویسم


هدف من هم از گذاشتن این پست همین بود
مامان طاها
20 اسفند 91 12:05
سی دی بلاگت مبارکت باشه پریسا خانمی.
نذرتونم قبول.
نوش جون.


ممنون گلم.
مامان فتانه
20 اسفند 91 12:20
مامان پريسا اول از همه رسيدن سي دي بلاگ مبارك...دوم اينكه سمنو پزون قبول باشه و دست شما هم درد نكنه كه مسئول تداركات بودين....واي ماماني وقتي ديدين گند زده به خودش و لباساشو خونه چه كردي


ممنون عزیزم.

ممنون. جای شما خالی بود.

هیچی دیگه همون طوری بردمش. بعد لباسشو تمیز کردم.
مامان علی خوشتیپ
20 اسفند 91 12:24
به به پس سی دی بلاگ رسید.هم سی دیتون مبارک هم فامیلیه جدیدتون


ممنون.
اخخخخخخخخخ فامیلو خوب اومدی
مامان علی خوشتیپ
20 اسفند 91 12:26
منم سی دی بلاگ دوست دارم ولی پستامو دوست ندارم.کاش یه جوری بود میشد تیک زد کدوم پستارو میخوایم باشه
ایشاالله هرچی زودتر سی دی دومتونو سفارش بدین با خاطرات خوش


نه نمیشه اگر تیک بزنی و ثبت موقت کنی باز هم میان در سی دی بلاگ.

ممنون. ولی توصیه میکنم سفارش بده.
مامان علی خوشتیپ
20 اسفند 91 12:28
به به سالاد الویه رو.اون جزو نذری نبود؟
سمنو که خیلی خوشمزه بود.دستتون درد نکنه.سهم مامان سپهر رو هم دادم.یکشم فریز کردم..یکیشم دادم مامانم.بقیه هم که معلومه کجا رفت


بله بود . شما که نیومدی

دستت درد نکنه. ببخش کم بود.

نوش جون عزیزم.
مامان علی خوشتیپ
20 اسفند 91 12:28
ببخشید اگه میشه یه مقدار عکس غذا روبیشتر کنید


به روی چشم.
باران ببین ی میگه...
مامان علی خوشتیپ
20 اسفند 91 12:29
وای این کادوهامم گذاشتی....خجالت کشیدم.بد شد تزئینش...ووووووووووووی دستخطمو
هی عیب علی میکنم
قابلتو نداشت.خوشحالم خوشت اومده


ممنون عزیزم. گذاشتم یادگاری بمونه. پریسا ببینه چه دوستی دارم.
مامان علی خوشتیپ
20 اسفند 91 12:31
شروع بافتنیم از همین کارگاهها بود.خواستم کوسن درست کنم که وقت نشد
ولی شما میتونی خیلی چیزای دیگه درست کنی.کار باهاشونم آسونه.از کرج سفارش دادم .اینجا ندیدم مثلشو
چه باحال.میشه به جای شونه هم استفاده کرد ازش


سی دی شو که دیدم کلی ذوق کردم. باید حتما رست به کار بشم.خیییییییییییلی خوشکله.ممنونم. بهترین هدیه بود .
مامان محمد و ساقی
20 اسفند 91 12:40
سلام مریم جون
سی دی بلاگتون مبارک.ذوقتو درک می نمویم


سلام مینا جون.
الان دقیقا حال شما رو دارم.
مامان محمد و ساقی
20 اسفند 91 12:40
فکر کن الان چقدر از دیدن وخوندنش لذت میبری.چند سال دیگه چه ذوقی می کنی


دقیقا. برش میدارم تا بعد بیشتر ذوقشو ببرم.
مامان محمد و ساقی
20 اسفند 91 12:42
به به سمنو.قبول باشه.من که خیلی دوست دارم.


ممنون جای شما خالی بود.
مامان محمد و ساقی
20 اسفند 91 12:43
آخی امیرمهدی
مامانش تنبل شده پست نمیذاره
خوب بزار دستور پختشو.من بلد نیستم


پشیمون میشی هاااا
مامان محمد و ساقی
20 اسفند 91 12:43
26 ساعت


اره تازه مامانم گفت 1 ساعت کم گذاشتم بمونه.
مامان محمد و ساقی
20 اسفند 91 12:44
مبارکت باشه مریم جون.خیلی خوشگله.دست سارا جون درد نکنه
من از اولش حدس زدم مربوط به بافندگیه
ملا" سارا تو کارشرمندگیه.من که خنوز جبران نکردم.


اره برای خانم ها حدس زدنش راحت تره.
البته یکی هم گفت برای کوکو....
دقیقا منو بگو که دست خالی رفتم.
البته از خجالتش در میام.
مامان محمد و ساقی
20 اسفند 91 12:47
کلا" پریسا جون اینروزها رفته رو فاز خرابکاری.مثل اینکه از این جور مواد و وسایل خوشش میاد.خیلی مواظب باش مریم یه دفعه نخوره.


ترس من هم فقط از خوردنشه...
مامان محمد و ساقی
20 اسفند 91 12:49
یه سری از عکسها هم با نمیشن
راستی در مورد اون خصوصی موردی نیست گلم.تازه خوشحال میشم.رمزشو اول به من میدیااااااااااااااااااااااا


سرعت پایینه وگرنه حجمشون خیلی کمه.

چشم عزیزم. حتما. و ممنون.
طنین
20 اسفند 91 12:57
قبول باشه عزیزم


ممنون طنین جان.
مریم مامان آریا
20 اسفند 91 12:58
واااااااااااااای مبارکه
سی دی بلاگ چه چیزی خوبی هست واقعا
خیلی عالیه خیلی خوبه خیلی خوشم اومد
می دونم که چقدر ذوق کردی واقعا
مبارکت باشه
سمنو پزون هم قبول باشه عزیزم اما جون من تو رو خدا بچه به اون کوچیکی رو نذارین رو صندلی کنار دیگ یعنی من این عکسها رو دیدم می خواستم سکته کنم
وای موهای تنم سیخ شد ، بلا همیشه ازشون به دور باشه الهی
اما به خدا یه لحظه بچه کنترلش رو از دست بده ..... خیلی خطرناکه
واااااااای چه هدیه های قشنگی واقعا خیلی خاص بود
یه عکس از بافیدن اون دستگاه بذار ببینم چی می بافه و چه شکلی می بافه
بوس
بوس
بوس


ممنون عزیزم.اره واقعا چیز خوبیه. نتیجه 2 سال زحمتمو دیدم و کلی لذت بردم.یادگاری خیلی خوبیه.

نه عزیزم نگران نباش از دیگ خیلی فاصله داشتنو در عکس مشخص نیست. ولی ممنون که تذکر دادید.

باشه گلم حتما عکسشو میذارم. چیز خیلی جالبیه.دست سارا جون درد نکنه.
مامان محمد و ساقی
20 اسفند 91 13:00
دوباره وبتو باز کردم درست شد.عکس نبود.چون عکسها رو همشو صبح هم دیده بودم.با گوشی کله صبح نت بودم.
شااااااااااااااااد باشی گلم.


ممنون مینا جون.

این گوشیت منو کشته...
مادر کوثر
20 اسفند 91 13:02
سلام مامانی
به به. عجب سمنویی
کادوهات مبارک
بوس برای پریسا جون


سلام گلم. ممنون
چه عجب یاد ما کردی.
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
20 اسفند 91 13:23
سلام خوبی دوست عزیز
ماشالله داره این دختره فضول نذرتون قبول باشه رسیدن سی دی تونم مبارک ان شالله دومیش


سلام منصوره جون. ممنون عزیزم.
مامان علی خوشتیپ
20 اسفند 91 13:52
ببخشید نصفه رفتم.مزاحم اومد نشد



امان از دست مزاحم هاااا
مامان علی خوشتیپ
20 اسفند 91 13:53
ای جان گفتم که من عاشق این کارای بچه هام.فقط بهش بگو هرکاری خواست بکنه ولی چیزی نخوره.
راستی چرا بتادین تو یخچال بوده؟


این که روزی هزار بار بهش میگم. خدا کنه هیچ وقت یادش نره.

پس کجا بذارمش؟
مامان علی خوشتیپ
20 اسفند 91 13:54
پست قشنگی بود.حواست هست تو بیشتر پستایی که خوردنی میذاری یه ردی هم از من هست


مررررسی .

در این زمینه باران باید نظر بده اون حواسش هست.
مامان علی خوشتیپ
20 اسفند 91 13:55
بازم بابت سمنو ممنونم.خیلی زحمت کشیدید.قبول باشه و ایشاالله مامانتون سلامت باشن و هرساله این برنامه برقرار باشه.خواستم بیام ولی فکر میکردم تا جمعه شب هست.برنامه گذاشته بودم برای شنبه.قسمت نبوده حتما


خواهش میکنم. ایشالله خوشتون اومده باشه.

ممنون.

دوست داشتم بیایید ولی خب درسته شاید قسمت نبوده.ایشالله سال آینده.
مامان علی خوشتیپ
20 اسفند 91 13:56
راستی مریم راسته میگن روی سمنو بعضی وقتا عکس دست میاد یا اسم یکی از ائمه؟


والا چی بگم. یا همچین چیزی هست یا اینکه دوست دارن باشه.نمیخوام روی عقاید دیگران نظر بدم.
مامان محمدفرزام
20 اسفند 91 13:59
سلام مریم جون.
سی دی بلاگ مبارک.ان شالله دومی با خاطرات شیرینتر و شادتر.
منم سمنو میخوام همشهری. خونه ما هم به خونه سارا جون اینا نزدیکه ها
ولی خونه شما رو نمیدونم کجاست؟


سلام عزیزم.
ممنون
عزیزم من نمیدونستم کجا تشریف دارید وگرنه میومدم خدمتتون.
مریم--------❤
20 اسفند 91 14:42

مبارک باشه


ممنون عزیزم.
مامان تارا
20 اسفند 91 18:04
سی دی بلاگ سرکار خانم پریساپور هاشمی مبارکش باشه (نکنه شما همون خانواده آقای هاشمی هستین که قراربود انتقالی بگیره و بره یه شهر دیگه ) !!!!
خیلی قشنگه ماهم هوس کردیم سفارش بدیم


ممنون عزیزم.
اره اتفاقا قرار بود بیاییم سمت شما ولی فامیلیمون تغییر کرد برکنارمون کردن.
مامان تارا
20 اسفند 91 18:05
نذر مادر جون قبول باشه
حالا چیکار میکنین این همه سمونو روووووووووووووو؟




ممنون رویا جون.

فکر میکنی چیزی ازش باقی موند؟ امروز مامان جون گفتن هیچی برای خودم نمونده.
مامان تارا
20 اسفند 91 18:07
دست ساراجون درد نکنه اون جا شمعی خیلللللللللللی نازه /مبارکت باشه عزیزم

حالا این دستگاهه رو چی میشه باهاش ببافی /سفارش هم می پذیری؟


بله دستشون درد نکنه خیلی نازه .

همه چیز .... باشه عزیزم. بذار یاد بگیرم سفارش هم به روی چشم.
مامان محمدفرزام
20 اسفند 91 19:55
سلام مریم جان. خصوصی داری
مامان نیایش
20 اسفند 91 20:13
عزیزم سی دی بلاگتون مبارک آره خیلی قشنگه و ابتکار خوب یزدن ایشالا به سلامتی همه پست ها رو بتونیم همین جوری توی سی دی هم داشته باشیم
و هدیه های خوشگلت هم مبارک دست سارا جون درد نکنه و سمنو پزون هم چه قدر عالیه به نظر ه مخوشمزه میاد چه خوب پریسا جون چه تجربه های قشنگی داره
و امان از این شیطونی هاش
خصوصی هم داری


شما هم که یکیشو دارید میدونید چقد جذابه.
ممنون زهره جون خیلی زحمت کشیدی که وقت گذاشتی.
جاتون خیلی خالی بود. برای همه ی دوستای گلم دعا کردم.
ممنون.
دنیای نیاز به نـماز | World Prayer .IR
20 اسفند 91 20:22
سلام، خوبید شما؟

شرمنده خیلی سرم شلوغ شده، نتونستم سر بزنم!
مگه قالب و مطالبم را چطوری نشون میده؟
مرورگرت چیه؟

با فایرفاکس (موزیلا) مشکلی نداره!

این مطلبتون هم خیلی قشنگ و جالب بود

/*----------------------------------------------------------------------------------*/
سبـب قـــرب داور سـت نـماز / فـرق مومـن زكـافر اسـت نـماز

در ميـان خــدا و مخـلوقــــش / ارتبـاطـــــي مكــرر اسـت نـماز

سپـر آتش اسـت روزه ولـــي / نـاجـي روز محشر اسـت نـماز

مهـر آل علي اسـت روح نـماز / بـــــر محـمّــــد و آل او صلـوات
/*----------------------------------------------------------------------------------*/

یــــــــــــاعلی
التـــماس دعا


ممنون اقا سجاد شما هم موفق باشید.
فریبا مامان رایین
21 اسفند 91 1:33
این سی دی بلاگ چه چیز جالبیه
حسودیمان شد به نی نی وبلاگی ها!!!



بله دیگه این هم از نی نی وبلاگ...
مامان امیر مهدی
21 اسفند 91 2:57
واااای یادش بخیر چقدر خوب بود روز سمنو
راستی خودتو زینب چی میگفتین تا صبح؟


ازش میپرسم بهت میگم چی گفتیم.
مامان امیر مهدی
21 اسفند 91 2:58
کادوهات مبارک
راستی یه تقویم چاپ کردم خیلی ریزهالبته تک برگش
گفت برگه ای 5000 تومن


چه گرون. من که قیمت ها رو بهت گفتم. پس تو کجا رفتی؟
shayan jooni
21 اسفند 91 8:57
سلام عزیزم
ماهم تبریک میگیم وانشاا..نذرتون قبول باشه.ممنونیم که قدم رنجه نمودیدی وبه ما هم سری زدید.تشکر


سلام گلم.
ممنون . شما هم زحمت کشیدید.
مامان نیایش
21 اسفند 91 9:00
سلام مریم جون داشتم فکر می کردم وقتی پریسا بزرگ بشه و سی دی رو ببینه چه ذوقی می کنه . شما که تازه این پستها رو نوشتی این قدر ذوق کردی .نذریتون هم قبول ایشالا این سال جدید یه سال پر برکت برای شما و خونوادهات باشه . پریسا جون رو ببوس .


سلام خانمی.بله حتما خوشش میاد.
من هم برای شما سال خوبی ارزو میکنم.
ممنون
مامان اتنا
21 اسفند 91 14:40
سی دی بلاگتون مبارک .خدارو شکر که به دستتون رسید .اگه این اشنا رو نداشتید تکلیف چی بود؟با فامیلی اشتباه


ممنون.
والا چی بگم... برگشت میخورد..البته کد پستی درست بود.
مامان اتنا
21 اسفند 91 14:42
نذرتون هم قبول باشه .من تا حالا سمنو پزون ندیدما.


کاش اینجا بودی. جاتون خالی بود.
مامان اتنا
21 اسفند 91 14:43
دست سارا گلی درد نکنه .دوستیتون برقرار


ممنون عزیزم. ایشالله.
مامان اتنا
21 اسفند 91 14:44
من عاشقه این من نتدمهاشونم


پس شما هم تجربشو دارید؟؟؟
حامد و هدی
21 اسفند 91 16:31
چقدر جالب چه سی دی باحالیه

فقط نی نی وبلاگ اینجوری سی دی میده؟


تا جایی که اطلاع دارم بله فقط نی نی وبلاگ داره.
لحظه های من و تو
21 اسفند 91 19:35
دخترت قربونش برم وروجک شده ها.
کاش پخت سمنو رو هم برامون بذاری

سیدی جالبیه.مبارک باشه . خاطره خوبی میشه


ممنون. نمیدونم بنویسم یا نه...
اسحاق
22 اسفند 91 6:31
سلام وبلاگ خوبي داري اگه دوست داشتي ميتوني منو با عنوان نماز خوان لينک کن به وبلاگم سر بزن وبلاگم رو تو مسابقه شرکت دادم خيلي نيازمند نظر دادن هستم برام نظر بفرست با تشکر از شما www.namazkhan91.blogfa.com
مامانی ریحان جونی
22 اسفند 91 15:08
سلام خانمی امروز تولد گل دخترم دوس داشتین تشریف بیارین
زهرا
22 اسفند 91 16:09
سلام من امروز رفتم آرد گندم خریدم .نمیدونم همین آرد و باید میگرفتم یا نه ! اگه فرداشروع به کار کنم تا عید درست میشه؟آرد چی ؟درسته؟ شرمنده
مامان تارا
22 اسفند 91 23:13
سلام دوست جونیا خوبین؟ هنر کردیم و بالاخره آپیدیم ...
الی
23 اسفند 91 2:13
سلام عزیزم سی دی وبلاگت مبارک عزیزم خیلی جالبه یک خاطره برات میمونه
نذرتونم قبول باشه عزیزم
منم سمنو میخواممممممممممممم


جاتون خالی بود عزیزم.
فاطمه خانوم مامان ریحانه خانوم
23 اسفند 91 9:38
ای خدا ماشالله ....
مامان سيد محمد سپهر
23 اسفند 91 10:34
سلام مبارك باشه.....انشاء الله پست هاي بيشتري بذاري و هرچي بخوني تمومي نداشته باشه...به روزيم
مامانیه سپهر
23 اسفند 91 12:15
سلام مریم جون. وای نه به خدا. خدا اون روز رو نیاره. به خدا منظوری نداشتم. از حرف عامیانه استفاده کردم. ایشالا 120 سال عمر با عزت داشته باشی خواهر. راستی عزیزم بابت سمنو هم دست گلت درد نکنه. شرمنده اصلا یادم رفت زنگ بزنم تشکر کنم. الان تماس میگیرم . من که سمنو دوست ندارم. ولی همین که واسه نذری به یادم بودی خیلی خیلی واسم عزیزه. یه مقداریشو درآوردم واسه سفره هفت سین و باقی رو هم دادم مامانم. گفت خیلی خوشمزه بوده و تشکر کرد. واقعاً سمنوی شما رو خدا رسوند. چون امسال سمنوی سفره نداشتم.
ایشالا همه ساله و با دل خوش نذری بپزید و ما هم استفاده کنیم.
بازم ممنونم عزیز که به فکر ما هم بودی.
راستی پیشاپیش هم عید شما و پریسا گلی هم مبارک باشه و سال خوبی داشته باشید.


سلام زهرا جون.قابل شما رو نداشت. خوشحالم که خوشتون اومد.
مامان دوقلوها
23 اسفند 91 13:52
چقد شیطونه این گلپری خانم
به مناسبت سال نو یک پست متفاوت خوشحال میشم در خدمت باشم


چشم میام عزیزم.
مامان دوقلوها
23 اسفند 91 13:56
به مناسبت سال نو یک پست متفاوت خوشحال میشم در خدمت باشم
مامان آناهیتا
23 اسفند 91 13:59
سلام عزیزم پریسا جون سمنو خوش مزه بود خاله
با همی که شما می زدی حتما خوشمزه است دست مادر جون هم درد نکنه



سلام.

جای شما خالی.

عالی بود.
مامی امیرین
23 اسفند 91 14:14
سلام مریم جون.
مبارک سیدیتون باشه.
خاطره جالبیه و موندگار.
سمنو پختن پریسا جون و برم من


سلام سمیرا جون.ممنون عزیزم.
مامی امیرین
23 اسفند 91 14:16
خانمی در مورد مجله شهرزاد باید بگم که مجله خیلی خوب و کاملی در مورد بارداری و بچه داری.
این مجله یه مدت 2 تا شماره شده بود که یکیش مختص باردارها بود.یکیش مختص بچه های 2 سال به بالا.ولی الان باز با هم شده.
قیمتش 3500 تومان و اینکه نمیدونم تو بوشهر هست یا نه؟ولی تو اولینن فرصت با یه ایمیل ازشون خبر دار میشم.
ببخش ج.اب سوالت دیر شد.شب عید و هزارتا کار.


ممنون سمیرا جون برای توضیحتون.
مامان درسا
23 اسفند 91 19:29
سلام عزیزم قبول باشه. این دخمل گلعجب ورووجکیه.:
سارا(مامان سوگل)
23 اسفند 91 19:37
سلام عزیزم.پیشاپیش عیدتون مبارک.
گلاویژ
24 اسفند 91 8:01
من کامنت نذاشتم یا تو نیومدی تایید کنی!؟

گذاشته بودم ها !


نبود عزیزم.
مدرسه ی مامان ها
24 اسفند 91 10:50
سلام مامان عزیز پریسا
عکسهای قشنگ سی دی بلاگتون رو دیدیم. همچنین سمنو پزون رو
ولی خدائیش خطرناک بود بچه ها روی اون صندلی ها کنار دیگ سمنو بودنا!...
مراقب دختر گلتون باشید خدا حفظش کنه


سلام خانم معلم عزیزم.

ممنون حای شما خیلی خالی بود.

ممنون ولی نگران نباشید اون طرف هواشونو داشتن.
مررررسی چششششششششم.
مامان آناهیتا
24 اسفند 91 12:43
منتظرتونیم تا آخرین نظرتونو تو سال 1391 تو وبلاگ آناهیتا ثبت کنید
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
24 اسفند 91 13:37
دوست گلم
این آخرین باری که تو سال 91 مهمون خونه ات میشم
سال نو پیشاپیش مبارک .بهترین سال را برات آرزو مندم . دعا برای ظهور آقا امام زمان (عج) در موقع تحویل سال یادتون نره.

با پست های آخر 70 تا 73 سال 91 بروزیم.



ایشالله همیشه سلامت باشید عزیزم.
عید شما هم مبارک.

چشم حتما میام.
مامان امیرعلی جیگر
24 اسفند 91 13:50
منم سی دی بلاگ میخوام.اما وبلاگم و باید کلی تغیر بدم آخه بعضی شکلکاش پاک شده .خیلی کار میخواد حوصله ندارم


نیازی به تغییر نداره.میام برات میگم عزیزم.
مامان امیرعلی جیگر
24 اسفند 91 13:51
نذرتونم قبول یاده پارسال افتادم که میگفتم من تاحالا سمنو نخوردم


ممنون.
اره . من هم یادمه بهت گفتم بیا در خدمتیم.
مامان امیرعلی جیگر
24 اسفند 91 13:52
هدیه هایی هم که سارا گرفته برات خیلی خوشکلن هم دسته اون درد نکنه.هم مبارکت باشه عزیزم.

شمعش خیلی نازه.

راسی چقد کارت پستالش آشناس


اره خوشکل هستن دستش درد نکنه.

لابد کلی لزشون داره برای همه هم از همین ها میفرسته
مامان امیرعلی جیگر
24 اسفند 91 13:53
وای بتادین .حالا پاک شده از رو لباساش یا نه؟


اره خیلی سریع پاک شد.
مامان اتنا
24 اسفند 91 15:33
نیستی عزیزم حسابی حتما درگیر کارای اخر سالی؟


اره حسابی....
مامان کوروش
25 اسفند 91 0:25
سلام مریم جونم شرمنده دیر اومدم ولی مزهاش به اخرشه که دیر بیای اومدم پستت رو دیدم دیر کامنت گذاشتم لیلا دیگه چیکارش کنیممبارک باشه سی دی هم رسید کار خوبی کردی مریم جون منم نشستم ببینم کی میشه 100 تا


خب این هم کامنت اولی.
مامان کوروش
25 اسفند 91 0:27
جریان چیه چرا کامنتم ارسال نمیشه
مامان کوروش
25 اسفند 91 0:29
وای سمونو پزونعالیه مریم جونم خوش به حالتون امیدوارم سالیان سال این جمع قشنگ در حال سمنو پختن با سلامت کامل به کارش ادامه بده و پریسا جونم هم بزرگ بشه بیاد کمکتون


جاتون خالی بود. ما هر سال یه همچین مراسمی داریم.

ممنون عزیزم. ایشالله.
مامان کوروش
25 اسفند 91 0:31
دست سارا جونم درد نکنه انقدر مهربونهو خیلی خوش سلیقه مبارکت باشه مریم جون خیلی قشنگه شروع کن به بافتن و اولیش هم تقدیم سارا کن


اره دوست خیلی خوبیه که مثلش کم پیدا میشه.ایشالله حتما.
مامان کوروش
25 اسفند 91 0:33
نمیدونم کدومش هستماز دست کارهای پریسا شیطون شده ها مریم مواظب باش خیلی اساسی قربونش برم ده تا پسر رو از شیطونی دستشون رو بستهقربونت برم پریسا جون


این قیافه ها که برای ما عادی شده
بچه های ما میگن چون بابایی بهش درس میده این شکلی شده.
مامان کوروش
25 اسفند 91 0:36
اینو اول نوشتم ارسال نشد دوباره مینویسم شاید هم شده من خبر ندارمسلام مریم جون ببخشید دیر اومدم هر چند مزه اش به اخرشهاومدم پستت رو دیدم کامنت نذاشتم لیلا دیگه چیکارش کنیمسی دی ها مبارک عزیزم کار خوبی کردی منم منتظرم بشه 100 تاشاید هم شده خبر ندارم


سلام لیلا جون. من هم فعلا اینو تایید میکنم بعد برم پایین تر ببینم باز هم این مدلی فرستادی یا نه...
اشکال نداره عزیزم. حالا که هم خوندی و هم کامنت گذاشتی درس رو دوره کردی تا از یادت نره.
خوب عزیزم چک کن شاید بیشتر از 100 تا شده باشه.
nasema
25 اسفند 91 2:54
سلام دوست عزیز ب رای داشتن تقویمی زیبا به رنگ دلخواه و عکس دلخواه خود سدری ب مابزنید فقط 2000 هزار تومان
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
26 اسفند 91 17:36
باز هم یه پست عالی ... به به ..
مامان آمیتیس
29 اسفند 91 0:49
سوختن غصه هایت را در آتش آخرین چهارشنبه سال آرزو دارم


ممنون گلم.