پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

ماه مبارک

1390/5/10 15:47
نویسنده : مامان پریسا
775 بازدید
اشتراک گذاری

 Islamic-Photos-00243-[yasinmedia_com]

سلام به دختر گلم.

عزیز دلم . فرا رسید ماه بسیار زیبای خداوند که همه ما مهمان خدا هستیم را به شما تبریک میگم.

دختر قشنگم. این ماه ،ماه مهربانی ، گذشت،فداکاری و از همه مهمتر ماهی است که خدای مهربان دربهای بهشت زیبایش را به روی ما باز کرده .

فرشته ی مهربونم،یادت باشه که تا اونجا که میتونی از این فرصت طلایی استفاده کنی.

پریسای من،سال گذشته با یاد تو در کنار سفره سحر و افطار مینشستم . و امسال ،خدا را هزاران بار شکر میکنم که همراه با تو نازنینم هستم.

در این ماه عزیز از خدا می خوام که سالیان سال ،در سلامتی کامل بتوانی هم در این ماه زیبا وهم ماههای دیگر بنده صالح خدا باشی.

دوستت دارم عزیز دلم

Islamic-Photos-00244-[yasinmedia_com]

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بانو
10 مرداد 90 12:14
در تالار گفتمان بانوان عضو شوید http://banoo.rozblog.com/Forum
مامان بیتا
10 مرداد 90 17:55
مارا به دعا کاش نسازند فراموش
رندان سحرخیز که صاحب نفسانند
فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر شما مبارک

انشاالله تصمیم دارم هرروز معنی یکی از سوره های قرآن رو به صورت صوتی در وبلاگ بیتا قرار بدم. اگه دوست داشتید به ما سربزنید.
التماس دعا


حتما میام ممنون از دعوت شما.
مامان نفس طلایی
10 مرداد 90 18:12
سلام با اجازه لینکتون کردم راستی این روزا التماس دعا


ممنون . ما هم همینطور.