پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

8 ماهگی

1390/4/18 20:17
نویسنده : مامان پریسا
469 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم 8 ماهگیت مبارک باشه.در ماه گذشته کلی کار های قشنگ یاد گرفتی. تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

آرزو دارم در تمام مراحل زندگی موفق باشی.

 

دی

دیشب بعد از یک روز خسته کننده که در ادارات مختلف گذشت، با شیرین کاریهای دخمله تمام شد.

اول شب که داشتم براش شعر میخوندم وکارهامو انجام میدادم یک لحظه نگاهش کردم داشت دستای کوچولوش را به هم میزد و دس دسی میکرد کلی براش ذوق کردم چون اولین باره که دس دسی میکنه. niniweblog.com

 

 

موقع خواب نشستم کنارش اول زد روی پاهام وبعد سرش را گذاشت روی بالش وبا این کار اعلام کرد که موقع خوابه.niniweblog.comniniweblog.com

 

امروز صبح هم که داشتم با پریسا حرف میزدم وبابایی را صدا میزدم بر میگشت وبه صندلی کامپیوتر که بابایی روی آن میشینه نگاه میکرد.

دختر با هوشم به اندازه تمام دنیا دوستت دارم.

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

تو.تویی؟!***you.are you?!
4 تیر 90 22:10
سلام خیلی ممنون که به وبلاگ من اومدید و نظر بسیار زیباتون رو دادید و ممنون از اینکه منو لینک کردید فقط اگه میشه وبلاگ منو با نام وبلاگم لینک کنید اگر دوست دارید شما رو لینک کنم بهم خبر بدبد با چه نامی لینکتون کنم و یک سوال شما از چه طریق با وبلاگ من آشنا شدید؟ ممنون