پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل بیست و دوم: سفر نامه پریسا

1391/2/12 18:12
نویسنده : مامان پریسا
3,957 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی گرم به دوستان همیشه همراه و........پریسا خانم گل

جای همه ی دوستان عزیزم خالی بود. به جز بیماری پریسا ،همه چیز خوب بود و خیلی خوش گذشت.

روز شنبه ساعت 9 صبح 4 نفری یعنی با عمه بهاره ، به سمت اصفهان حرکت کردیم و بعد از چند توقف بین راه ، ساعت 7 عصر به مقصد رسیدیم.

یکسره به دانشگاه و دنبال عمو احسان رفتیم(که اونجا درس میخونن. دکترای ادبیات) .و چون هنوز فرصت داشتیم و با وجود بارش بارون و هوای نسبتا" سرد به بازار و دیدن سی و سه پل رفتیم.و بعد از خوردن شام به سویت عمو احسان.....

هوای اصفهان دقیقا" مثل هوای بهمن ماه اینجا بود هوا خیلی خنک و خوب بود. روز چهار شنبه بعد از اماده کردن نهار به باغ پرنده ها رفتیم و تا عصر اونجا بودیم که به پریسا حسابی خوش گذشت و کلی با پرنده ها بازی کردو متاسفانه از همون ظهر بیماریش هم شروع شد اسهال و آب ریزی بینی که احتمالا" به خاطر تغییر آب و هوا بود.

عصر هم به میدان امام رفتیم و تا شب اونجا بودیم.

روز پنج شنبه صبح هم به طرف کاشان حرکت کردیم. قبل از ظهر رسیدیم و فقط برای دیدن عمارت و باغ فین رفتیم. برای پریسا که خیلی خوب بود چون تقریبا" تمام مدت در ابنما و جوی وسط عمارت مشغول اب بازی بود . و به همین دلیل هم مجبور شدیم زودتر از اونجا بریم.

بعد از خوردن نهار در نزدیکی باغ فین،  برای دیدن مراسم گلاب گیری به طرف قمصر حرکت کردیم. مراسم جالبی بود و بعد از بازدید از چند کارگاه گلاب گیری، به پارکی رفتیم و شب اونجا بودیم که خیلی سرد بود و خدا رو شکر که وسایل کامل با خودمون برده بودیم.

روز جمعه هم به طرف نیاسر حرکت کردیم برای دیدن ابشار بسیار قشنگی که در نیاسر بود. وبعد از دیدن ابشار به طرف شهرمون حرکت کردیم و ساعت 10 شب رسیدیم...........

متاسفانه پریسا هنوز خوب نشده برای همین حوصله آماده کردن این پست رو نداشتم......

لطفا" براش دعا کنید . ممنون.

راستی پریسا در یک مسابقه شرکت کرده . این هم آدرسش. لطفا" به این ادرس تشریف ببرید و اگر از عکس پریسا خوشتون اومد بهش رای بدید.احتمالا" از فردا عکسها رو به نمایش میذارن.

http://raeenblog.persianblog.ir/post/85/

الان متوجه شدم که امروز تولد بنی جون بوده.

بنی جون( پارسا جون) تولدت مبارک باشه عزیزم......

http://beni.niniweblog.com/

 

حالا نوبت عکسه. کلی عکس برای دوستان گلم آماده کردم. ممنون که تشریف آوردید.

                                              

ابتدای سفر و توقف کنار سد کارون 3.

سی و سه پل اصفهان. خیلی سرد شده بود. پریسا هم که نمیذاشت عکس بگیرم...

و باغ پرنده ها که بسیار زیبا و دیدنیه.البته اینجا محیط بیرونه که برای نهار اینجا بودیم.

و این کنار پرنده ها. پریسا میرفت نزدیک که به اونها نون بده.

این پرنده ها خیلی خوشکل بودن

 

و این طاووس بسیار زیبا...

و اینجا میدون امام...

بعد هم کاشان و باغ فین و پریسای عاشق آب بازی.......

و...........

و بالاخره یه عکس از عمارت گرفتم با پریسا

و بعد جاتون خالی برای نهار رفتیم که خیلی خوشمزه بود.

و بعد هم مراسم گلابگیری قمصر با این گلهای خوشکل

و با این وسایل...

و پریسا در کنار دستگاه گلاب گیری

اینجا هم پارکی در قمصر که شب موندیم.به غیر از ما کلی مسافر هم اونجا بودن.

 و ابشار نیاسر

و در راه بازگشت جایی توقف کردیم و پریسا یه بره کوچولو از نزدیک دید و کلی باهاش بازی کرد

راستی ایشون هم عمو احسان که پریسا خیلی دوستش داره

ممنون که تحمل کردید. این هم سفرنامه پریسا خانم با کلی عکس......

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (58)

مامان امیرعلی
10 اردیبهشت 91 22:36
آخی ایشالا زود زود خوب بشه پریسا جون.امیر منم عطسه میکنه تازگیا
عکسا عالی بودن.خوشحالم بهتون حسابی خوش گذشته


ممنون گلم. ایشالله امیر علی هم مشکلی نداشته باشه.
جاتون خالی بود.
مامان حنا
11 اردیبهشت 91 1:34
سلام عزیزم همشه به سفرو گردش باشید دوست خوبم
پریسا جون دوباره چی شده تورو خدا ببرینش پیش دکتر خوب گناه داره عزیزدلم
وای خدا چه عکسایی انداختید مارو هم همسفر خودتون کردید کلی با دیدن عکسا کیف کردم پرنده ها و آبشار و مراسم گلابگیرون اصلا همه عکسا قشنگ بودم خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته ایشالله پریسا جون هم خیلی زود خوب خوب میشه از طرف من لپای خوشگلش ببوسین و مراقبش باشین


سلام دوست عزیزم.
جای شما خیلی خالی بود.
خوشحالم خوشتون اومد.
ممنون الان کمی بهتر شده. به خاطر سفر بود...
خدا رو شکر هر چی بود به خیر گذشت.
مريم مامان ماهان
11 اردیبهشت 91 7:34
هميشه به سفر و شادي عزيزم
چه عكساي قشنگي هم گرفتيد
ايشالا پريسا جون هرچه زودتر خوب بشه
تولد پارسا جون هم مبارك باشه


ممنون مریم جون.
چشماتون قشنگ میبینه.......
ممنون.
مريم ماهان ماهان
11 اردیبهشت 91 7:38
مامان پريسا جون واسه زودتر خوب شدن پريسا مي توني نبات رو واسش سرخ كني تا بخوره كمك مي كنه اسهالش بند بياد.
( اول نبات ها رو خرد كن توي يه كاسه يا قابلمه كوچك روي حرارت كم بزار هم بزن تا كم كم ذوب بشن و قرمز ، سفت ميشن بعد يه مقدار كم آب روش بريز و هم بزن تا دوباره حل بشه ) يكم كه سرد شد بهش بده بخوره
مزه همون آب نبات رو ميده فقط رنگش قرمزتره
ايشالا هرچه زودتر خوب بشه


مرسی مریم جون.
چشم حتما" این کا رو انجام میدم.
مامان امين رضا
11 اردیبهشت 91 7:46
سلام

هميشه به سفروخوشي باشين و
سلامت باشين.
اشااله پريساجون زودترخوب بشه
عكساتونم عالي بود


سلام.
مرسی عزیزم.
نظر لطف شماست.
ilijoon
11 اردیبهشت 91 7:46
اي جانمممممممممم چقدر عكسهات ناز شده قشنگم كلي روحيه گرفتم با ديدن عكسات


ممنون گلم. همیشه شاد باشی.
مامان سپهر
11 اردیبهشت 91 8:21
سلام عزیزم. رسیدن بخیر. ایشالا که حسابی خوش گذشته باشه. پریسا جون چش شده؟
ایشالا که بلا دور باشه.
الان بهتره خدا رو شکر؟
به خدا چه دردسریه بچه ها وقتی مریض میشن. من میگم آدم بزرگا هزار بار مریض بشن، ولی بچه ها یه بار هم مریض نباشن. خیلی سخته به خدا.
ایشالا که هر چه زودتر خوب بشه و بشه شیطون خانمی که بود.
می بوسمت عزیزم.


مرسی عزیزم.
الان کمی بهتر شده. ولی هنوز.......
واقعا" حرفتونو قبول دارم. حاضرم خودم مریض بشم ولی پریسا چیزیش نباشه....
ممنون.


مامان ماهان
11 اردیبهشت 91 8:37
رسیدن بخیر عزیزم
به به سفرتون هم فال بوده هم تماشا
چه جاهای خوب و قشنگی رفتین
الهی همیشه خوش باشین
ای جونم چقدر عکسهاش خوشگل شده مامانی دستت درد نکنه
ای جاااااااااااان پریسا جون پستونک میخوره من تا حالا ندیده بودم شاید هم دیدم ولی یادم نیست چقدر بامزه شده با پستونک
نازززززززززززززززززززززی عزیزم دوست دارم خوشگل من

مرسی عزیزم.
جای شما و همه ی دوستان خالی بود.
قبلا هم عکس با پستونک گذاشته بودم.
خیلی بهش وابسته شده....
مامان آريا
11 اردیبهشت 91 8:45
عزيزم عكسا خيلي عالي بودن خوشحالم كه بهتون حسابي خوش گذشته خاله قربونت برم كه اينقدر ناناز و ماهي
خصوصي


سلام عزیزم.
مممنون.
باشه. چشم.....
بابای دوقلوها
11 اردیبهشت 91 9:24
همیشه به گردش پریسا خانوم
خوشحالم که بهت خوش گذشته.
مامانی؟؟؟؟ بچه سرما خورده رو میزارن بره تو آب بازی کنه؟؟؟
شلما خولگگیت خووف شده؟؟؟

انشالله همیشه سلامت باشی


ممنون بابای مهربون.
آب خوب بود یعنی سرد نبود و آفتاب هم بود.
مگر تونستیم جلوی این وروجکو بگیریم.
ممنون بهتر شده.
حسناسادات
11 اردیبهشت 91 10:22
سلام عزیزم
رسیدن بخیر
ان شاالله پریساجون زود خوب بشه.احتمالا هوا به هوا شده.
رمزو خصوصی فرستادم


سلام.
ممنون.
بله من هم همین فکرو میکنم...
ممنون الان میام.
آکام
11 اردیبهشت 91 12:10
سلام پریسا جون امیدوارم که الان سلامتی حاصل شده باشه من با تاخیر فراوان اپ کردم


سلام عزیزم.
مرسی.
حتما میام.
حسناسادات
11 اردیبهشت 91 13:55
بله عزیزم مغازه پدربزرگمه.
البته عموم و پسر عموم هم اونجا کار میکنن.


مرسی گلم که گفتی الان میام پیشت.
مامان امیر مهدی
11 اردیبهشت 91 14:02
سلام سلام صد تا سلام
همیشه به مسافرت .....ایشالا پریسا جون زودی خوب بشهمواظبش باش
راستی این عموی پریسا چقدر آشناس فکر کنم جزو نخبگان بود...آخه منم نخبه بودم
راستی پستمو بدون رمز کردم...آخه کامل نبود رمز دارش کردم تا کاملش کنم......بیا زود باش


علیک سلام مامان مهربون.

ممنون.
چه خوب باشه الان میام.
نخیر فقط عمو احسان جزئ نخبه ها بود جهت اطلاع که مدال نقره گرفت و نفر دوم کشوری شد.....
تو هم هههههههه مبارکه نمیدونستم.
مامان امیر مهدی
11 اردیبهشت 91 14:44
علی افتخار نداد


ok

از کی تا حالا
مامان گیسو جون
11 اردیبهشت 91 15:51
سلام عزیزم
رسیدن بخیر خسته نباشی
همیشه به گردش و تفریح گلم
الهی همیشه جمعتون جمع و دلتون شاد باشه
خوشحالم که خوش گذشت
از حال پریسا جون خبردارمون کن


سلام گلم.
ممنون
همچنین برای شما.
پریسا خدا رو شکر بهتره ممنون از احوالپرسی.
زهرا از نی نی وبلاگ213
11 اردیبهشت 91 16:06
چه عکسای قشنگ و خاطره انگیزی لذت بردم
مخصوصا پریسا جون که خوشکل و نازه ماشالا با اون پستونکش


سلام. مرسی عزیزم.
سجّــــادم
11 اردیبهشت 91 19:14
سلام مامانش خوبید؟و<
ممنون سر زدی!
شرمنده به خدا سرم شلوغه بابت درس و امتحان و وبلاگ طراحی کردن و این چیزا%
الان هم اومده بودم که کامپیوترم را آپدیت کنم همین
بعد گفتم که بهتره به وبم هم سری بزنم

داداشم هم الحمدلله خوبه ... وبلاگشم تا جاهایی پیش آوردم اما اینطور که معلومه شاید چند ماه یک بار آپش کنم

ببین گفته بودید یکی از مامان خانوم ها نمی تونه کامنت بذاره اما منظورتو نفهمیدم؟
اگه منظورتون اینه که ارور میده که باید بگم آره بعضی موقع ها بلاگفا این طوری میشه مثلا مینویسه"درج نظر تبلیغاتی امکان پذیر نیست" یا چیزهایه دیگه که حضور ذهن ندارم
فکر کنم اگه اینترنتش را قطع کنه و دوباره وصل بشه (کانکشن بشه) و دوباره به وبم بیاد خوب میشه
ممنون سر زدی
ما نمی تونیم شما که هرموقع سری به نت میزنید به ما هم یه سری یه دستی یه پایی بزنید
یاعلی


ممنون اقا سجاد.

موفق باشی بادرسها.

بله ایشون نمیتونه کامنت بذاره یعنی کد امنتیتی نمیاد......همین
مامان اسراواسما
11 اردیبهشت 91 20:32
سلام خوشحالم که بهتون خوش گذشته.ایشالله همبشه به سفر وخوشینگران پریسا جون هم نباش زود خوب میشه


سلام. ممنون دوست عزیزم.

مرسی خدا رو شکر الان بهتر شده.
پويا
11 اردیبهشت 91 20:54
سلام به پريسا خانمي مامان و باباش
پريسا خانمي ديشب اومدم به ديدنت تا به قولم وفا كنم صله رحم رو بجا بيارم ،
رفتم كه نظر بدم متاسفانه اينترنتم قطع شد.
هميشه سفر
ماشالله تور ايران گردي راه انداختين و از قرار معلوم حسابي بهتون خوش گذشته
از اين بابت خوشحالم
با آرزوي موفقيت براتون


ممنون.
آفرین به شما که صله رحم براتون اینقد مهمه.
تور ایرانگردی!!!!!!جای دوستان خالی بود.
درمورد اون مورد هم ممنون تذکر دادید. ولی دیگه ما برای پریسا همه شونو اینجوری صدا میکنیم.
مامان امیر مهدی
11 اردیبهشت 91 21:22
خصوصی


بله .......اومدم.......
مامان نفس طلایی
11 اردیبهشت 91 23:08



مامان زهره
12 اردیبهشت 91 10:20
انشاء الله كه حال پريسا جونم بهتر بشه.عكس ها هم عالي بود دست ماماني درد نكنه


ایشالله.

ممنون از مامان زهره گلم.
مادر کوثر
12 اردیبهشت 91 10:33
سلام عزیزم
همیشه به شادی و سفر و عکسای خوب خوب

عکسا واقعا عالی و جذاب بود
کاملا مشخصه که عکسا با تعیین هدف قبلی گرفته شدن


سلام گلم.
ممنون.
بله دیگه مامان وبلاگ نویس ، عکساش هم با هدف گرفته میشه دیگه.....
سمانه مامان پارسا جون
12 اردیبهشت 91 10:56
سلام خانومی خوبی؟
وای که کلی کیف کردم با این عکسهای خوشگلتون
مخصوصل عکسهای کاشان که دیگه معرکه بود خیلی
اون آبگوشت هم که دیگه آب از لب و لوچۀ ما در آورد
ایشاا... همیشه به گردش و مسافرت


سلام.
ممنون. حیف که نشد جاهای بیشتری بریم.
اخ ببخشید به هوس افتادید.
مامان نیایش
12 اردیبهشت 91 11:29
سلام به به همیشه به سفر معلومه که خوش گذشته حسابی عکس ها هم خیلی قشنگ بود قربون اون ژست گرفتن پریسا کوچولو عکسش کنار این بره هه خیلی با مزه است الهی همیشه سالم وشاد باشی گلم


سلام ممنون از حضورتون.
طفلک اونجا داشت گریه میکرد یا هیجان زده شده بود چون بره سمشو گذاشته بود رو پاهای پریسا..
مامان کیاوش
12 اردیبهشت 91 12:32
رسیدن به خیر مامانی.معلومه که خوش گذشته.عکسا خیلی قشنگن.


مرسی عزیزم.
سجّــــادم
12 اردیبهشت 91 14:34
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@

*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*



چشم اقا سجاد حتما میام.
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
12 اردیبهشت 91 16:00
همیشه به سفر ایشا.. دخملی زود خووووووووووب میشه
عکساتون اصفهان وخاطرات مسافرتمون رو زنده کرد...


ممنون.
چه خوب. همیشه به سفر و شادی.
مامان رها
12 اردیبهشت 91 16:29
سلام عزیزم همیشه به گردش امیدوارم پریسای گلم زود زود خوب بشه


سلام.
ممنون از دعاتون. ایشالله.
فریبا
12 اردیبهشت 91 17:04
تحمل؟ با اشتیاق همه ی عکسارو دیدیم و لذت بردیم... مخصوصا اینکه رفتید اصفهان!! من عاشق اصفهانم! پریسای عزیز رو از طرف من ببوس


مرسی. ممنون از وقتی که گذاشتید.
حالا این تحمل؟ یعنی چی؟
مامان امیرعلی
12 اردیبهشت 91 17:19
راسی اهواز اومدنمون مالیده شد فعلا.یه ذره رو مُخ شوهره کار کنم شاید راضی شد


ایشالله که راضی بشن.
saedeh
12 اردیبهشت 91 18:07



مدرسه ی مامان ها
12 اردیبهشت 91 18:55
سلام مامان عزیز
امیدواریم که حال پریسا جون بهتر بشه
می بینم که به شهر یک عدد مامان هم سفر کردید پریسا جون هم که اینطور که توی عکس ها هم مشخصه حسابی آب بازی کرده
ان شاالله که هرچه زودتر خوب میشه نگران نباشید


سلام خانم معلم.
اول اینکه روزتون مبارک باشه و خسته نباشید.
وبعد اینکه وای نمیدونستم یعنی یادم نبود که یک عدد مامان اونجا هستن. حیف شد......
مامان پارسا جیگر
12 اردیبهشت 91 20:43
سلام عزیزم همیشه به گردش و سفر و شادی عکسهای جالبی بود


سلام. مرسی گلم. ممنون سر زدی.
ilijoon
13 اردیبهشت 91 0:04



مامان ابوالفضل
13 اردیبهشت 91 0:13
به به
سلامممممممممممم
چه سفری
همیشه خوش باشین
چه عکسهای قشنگی


سلام.
مرسی عزیزم.
سمانه مامان پارسا جون
13 اردیبهشت 91 1:05
چشم عزیزم حتما


ممنون گلم.
مامان ریحان عسلی
13 اردیبهشت 91 2:00
خصوصی


مرسی عزیزم.
مامان حنا
13 اردیبهشت 91 2:14
سلام عزیزم الان بهش رای دادم گلم ایشالله که برنده بشه


دست گلت درد نکنه عزیزم.
مرسی
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
13 اردیبهشت 91 5:57
سلام دوست عزیزم.ممنونم بابت تبریکتون.جا داره منم این روز رو به شما استاد عزیز که به من درس زندگی دادین تبریک بگم.
پس امروز و همه روزهای شادتون مبارک.


سلام گلم. خواهش میکنم. شما استاد ما هستید. من خیلی چیز ها از شما و بقیه ی مامان های عزیز اینجا یاد گرفتم.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
13 اردیبهشت 91 5:58
همیشه به گردش عزیزم ایشالله پریسا جون زود خوب بشن.عکسا عالی بودن.در ضمن خصوصی


مرسی مامان ماهان عزیزم.
دست گل شما درد نکنه عزیزم.
مادر کوثر
13 اردیبهشت 91 9:59
ممنون از حضور و نگاهت
ما بازم آپیم


خواهش میکنم. چشم عزیزم.
مامان نيروانا
13 اردیبهشت 91 10:38
سلام عزيزم، ايشالا كه خستگي سفر قشنگتون رفع شده باشه و همچنين ناخوشي كوچولوي پريساجون. عكساي سفر هم كه طبق معمول عالي و كامل و قشنگ. راستي ما هم توي اون پارك قمصر رفتيم و عكس داريم. 5 سال پيش فكر كنم. خيلي باصفا و قشنگه، بماند كه كل قمصر يه سرزمين روياييه. دعا ميكنم پريساي نازنين زود زود خوب بشه، حالا هم براي اينكه خوشحال بشه بدو ميرم اين سايت كه گفتي و بهش رأي ميدم. هزار تا بوس اينجوري آبدار


سلام فریبا جون.
بله واقعا شهر زباییه.با هوای بسیار عالی. ما که از این چیز ها محروم هستیم.
مرسی برای رایی که میدید.
شما هم نیروانا جونو از طرفم ببوس.
مامان آريا
13 اردیبهشت 91 10:46
$$$$$$$______$$$$$$$
__$$______$$$__$$$_____$$
_$$_________$$_$$________$
_$___________$$$_________$
_$__________$$_$$________$
_$$_________$$$$$_______$$
__$$_________$$$_______$$
____$$________$_______$$
_____$$$_____________$$
_______$$__________$$
__________________$$
_________________$$
________________$$
_______________$$
_______________$$
_______________$$$__$$
________________$$_$$$
________________$$$$$$
_________________$$$$$$
______________$$$$$$$$$$




مرسی مامان اریا
مسافران آسمانی
13 اردیبهشت 91 11:46
سلام عزیزم...
ممنون که بهمون سر زدید...کم سعادتی از ما بود که نتونستیم شما و پریسا جون رو زیارت کنیم انشاالله فرصتهای بعدی عزیزم...
امیدوارم پریساجون زودتر خوب بشن و مامانی هم از ناراحتی در بیاد...
خدا رو شکر که سفر بهتون خوش گذشته...همیشه به گردش و تفریح...
منم با کمال میل شما رو لینک میکنم دوست من و از آشناییتون خوشوقتم...


سلام ممنون عزیزم.
ایشالله در فرصتهای دیگه بتونیم همدیگه رو ببینیم.
مرسی.
من هم همینطور.
مامان کوروش
13 اردیبهشت 91 12:10
سلام عزیزم ممنون که اومدی حتما میرم ورای میدم پریسا جون رو ببوس


سلام.
خواهش میکنم عزیزم.
ممنون.
مامان علي خوشتيپ
13 اردیبهشت 91 20:20
شرمندههههههههههه دير اومدم.به خدا سرم خيلييييييييي شلوغه...
پس به شهر باباي علي سفر كردين. علي اصليتش اصفهانيه ها
ايشاالله سرماخوردگيت زود خوبه بشه عزيز خاله
عكسا خيلي قشنگ بودن.من عاشق باغ پرندگانم


خواهش میکنم عزیزم. فقط نگرانتون شدم.
ممنون ایشالله.
من هم خیلی دوستش دارم هر بار میرم اصفهان حتما باید باغ پرنده ها سر بزنم.
مامان علي خوشتيپ
13 اردیبهشت 91 20:21
راستي صبح رفتم به پريسا جون راي دادم
كي برام دشداشه ميدوزي؟


مرسی گلم.
هر وقت گفتی در خدمتم.
مامان مانی
14 اردیبهشت 91 13:35
همیشه به سفر و خوشی عکسها عالی


مرسی عزیم.
مامان سانای
16 اردیبهشت 91 8:39
با عکساتون منو بردین به دوره دانشجوییم .


آخی . چه دوران قشنگیه مخصوصا" اردوهای دانشجویی........
پریساparpar91
16 اردیبهشت 91 20:34
به قول فاطمه کوچولوی ما گوگولو(یعنی گوگولی)
دوست مهربون
16 اردیبهشت 91 22:11
چه بسیارند کسانی که به هنگام غروب ، از غصه ناپدید شدن آفتاب چنان می گریند که ریزش اشک ها مانع از دیدن ستارگان می شود


ممنون.
ilijoon
17 اردیبهشت 91 17:58
سجّــــــادم
18 اردیبهشت 91 15:03
آره خوندمش خیلی زیبا بود

تازه توی شهر ما هم یه آبشار هست که اسمش شاه لولاک است

امیدوارم که بازم این طرفا بیایید...
راستی اگه می گویید که چند هفته پیش اصفهون هواش سرد بوه پس حتما زمستانا شو ندیدی


بله همین هم برای ما خیلی سرد بود.
خب دیگه ما بچه ی گرما هستیم.......
ایشالله سری بعد اومدیم حتما اون ابشار هم میریم.
ولی من تا حالا اسمشو نشنیده بودم.
مگر شما اصفهان نیستسد؟
نرجس خاتون،مامان طهورا خانوم
19 اردیبهشت 91 14:40
سلام خانومم.
ممنونم که سر زدین به من ومادرانه هام.وممنونم از کامنت پر از مهرتون.
پریسای بهشتی رو ببوسید از طرف من.
از آشناییتون خیلی خوشحالم.



سلام عزیزم.
من هم از اشنایی با شما خوشحال شدم .......و از برگشتنتون. امید وارم همیشه اسم شما و طهورای عزیز رو در این دنیا ببینم.
مامان نوژا
20 اردیبهشت 91 9:38
همیشه به سفر و شادی .درضمن به پریسا هم رای دادم


مرسی گلم.
مامان رامیلا کوچولو
22 اردیبهشت 91 2:52
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است. زیباترین خطاب “مادر جان” است. “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک


ممنون. دوست عزیزم.
من هم به شما تبریک میگم.