پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل نوزدهم:از همه چیز......

1391/1/24 8:50
نویسنده : مامان پریسا
994 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان و سلام به فندق کوچولوی خودم

ببخش گلم. نمیدونم چرا زیاد حوصله نوشتن ندارم. سال گذشته به خودم قول دادم که در سال جدید بیشتر از خاطراتت برات بنویسم. ولی ظاهرا" امسال هم ادامه دهنده ی سال قبله..........

شاید هم از اینکه زیاد بخوام وقتمو صرف وبلاگ کنم و کمتر به شما برسم نگران میشم.

به هر حال حالا اومدم تا چند خط برات بنویسم و چند تا عکس هم یادگاری بذارم.خودت هم که از اول صبح بیدار شدی و الان نشستی کنارم.

هوای گرم و پارک رفتن پریسا

هوای اینجا کم کم داره گرم میشه. و از اول سال جدید کولر به راه افتاد.

ما هم تمام تلاشمون اینه که تا هوا زیاد گرم نشده نهایت استفاده رو ببریم.

برای همین اکثر بعد از ظهر ها تا آخر شب پریسا رو از خونه بیرون میبریم. دیگه تقریبا" تمام پارک های شهر پریسا خانمو زیارت کردن.

پریسا علاقه زیادی به سرسره داره و وقتی هم خسته شد میره سراغ تاب.......

البته بیرن رفتن ما در حد بازی پریسا هستش ولی سه شنبه شب همراه دایی و بچه ها یه شام کوچولو هم بردیم و به پارک جاده ساحلی کیان پارس رفتیم که حسابی خوش گذشت. و چون وسط هفته بود نسبتا خلوت بود.

باز هم بیماری

متاسفانه به خاطر آلودگی شدید هوا ، تقریبا خیلی از بچه ها درگیر بیماری های عفونی شدن. که این اتفاق بد از خونه ما هم دور نموند.

از روز جمعه یکدفعه حال پریسا هم بد شد(اسهال و استفراغ و سرفه). که بعد از رفتن به دکتر معلوم شد که عفونت روده ایی و حساسیت هستش.

و خدا رو شکر با خوردن چند شربت ، بعد از4 روز بهتر شد.ولی دختر گلم حسابی ضعیف شد.

یک مکالمه

چند روز قبل در حال تعویض لباس پریسا بودم و با حرف زدن سرشو گرم میکردم.

مکالمه ی مامان و پریسا:

مامان :دختر من کیه؟

پریسا: داداشی 

مامان: دختر من کیه؟ (بگو من)

پریسا: مامان  27cd84fd58b570baed692a24169bc74a.gif

مامان : دختر من کیه؟(بگو پریسا) 

پریسا : بَ یا        

کلمات جدید

قبلا" گفته بودم که تقریبا" بیشتر کلمات 3 یا 4 حرفی رو به روش خودش تکرار میکنه.

این چند تا هم از کلمات یادگرفته شده ی جدیدش هستن:

قاقو = قاشق

اَ کو = نکن- ولم کن - از پیشم دور شو

بوووو = برو

شی = شیر ( خصوصا" وقتی شیشه شیرشو بخواد )

نو = نون

می می = پستونک

مَ یَ    _   عمه مَ یَ = مامانی 

صبح بیدار شده ولی با چشمای بسته داد میزنه (  مَ  یَ ) . بهش میگم چی می خوای مامان.

با همون چشمای بسته میگه می می ( پستونک )........

حرف زدن در خواب

بابا یی میگه چند شب پیش  با صداش بیدار شدم رفتم بالا سرش مرتب میگفت بابایی- بابایی......

بهش گفتم چی شده بابایی؟ جواب نداد. خوب که نگاه کردم دیدم خوابه و داره حرف میزنه.......شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

علاقه زیادی به حمام رفتن و مخصوصا" قسمت اب بازی پیدا کرده. تا بهش میگم بریم حمام یا آبِ

تندی میره سمت حمام.... و با کلی گریه باید از حموم بیارمش بیرون.......

 

 

چند تا عکس هم در ادامه گذاشتن تشریف بیارید که منتظرشما هستن. ممنونKisses

راستی این عکس از چند ماه قبل مونده بود رو گوشی

 

 

 

تازگی ها یه اسباب بازی نزدیک آپارتمان گذاشتن . از اینها که سکه میندازیم حرکت میکنه. پریسا هم که عاشق اسب........

با بابایی رفیم پیتزا فروشی که تازه باز شده . آب نمای خوشکلی داشت. پریسا هم کلی قیافه گرفت........

(البته پیتزاش هم خوب بود اگر همشهریا خواستن....ایران 14 خیابون 10 پاداد)

پریسا در مرکز خریر هیراد .  10 پاداد

پریسا در پارک جزیره که دوباره جدیدا" راه اندازی شده.(یه جزیره کوچیک وسط کارون):

باز پارک جزیره و نمای پل سفید

پارک جاده ساحلی کیان پارس و پریسا خانم.......

و از کنار فواره های همون پارک.....

 

پارک چوبی کیان پارس.........

پریسا تنهایی سوار چرخو فلک شد.(البته ازاین کو چیکا. آزمایشی بود)

پریسا در حال پوشیدن لباسش.....توسط خودش.....

وای برسید به دادم..........خنده

پریسا خانم بعد از کلی تلاش موفق شد کفشش رو خودش بپوشه. بزن دست قشنگه رو......بغل

خسته نباشید . چند عکس دیگه هم بود ولی چون باید رمز دار بشن گذاشتم برای پست بعدی.......شاید به زودی.......چشمک

ممنون که وقت گذاشتیدEmoticon

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (67)

مامانی طهورا
24 فروردین 91 8:43
فدای اون قاقو گفتنت خاله!
خب مامانی حتما بچه دلش داداشی میخواد دیگه!!!!!!
پولاتونو جمع کنین یکی واسش بخرین ! بچه مرد از بی داداشی


دیگه از داداش خبری نیست.
نه منظورش پسر عموشه که بهش میگه داداشی.
همون داداشی کافیه
محمد رضا ومهدیار
24 فروردین 91 8:56
چه دخمل قشنگی


ممنون .
ولی چرا ناراحت.......
شهراد شیر کوچولو
24 فروردین 91 9:10
می می= آب میوه
یه تفاهم در کلمه باشهی
دخملی دوستت دالیم و اینقده شیرین زبونی که دلمون آب شد


بچه ها همه با هم تفاهم دارن در همه ی موارد.
ملسی خاله جون.
مامان بیتا
24 فروردین 91 9:22
سلام عزیزم
ای جانم من این دختر رو میخورم هاااااااا
ماشاالله که چقدر شیرین زبونه
چه عکسهای قشنگی داشت
خدا برات حفظش کنه


سلام. مرسی خاله. نظر لطف شماست.
نسترن(مامان نیروانا)
24 فروردین 91 10:27
عزیز دلم نبینم مریض بشی...دلم میگیره خاله جون.امیدوارم مثل عکسای خوشگلت همیشه شاد باشی .قدر هم کلماتو بامزه ادا میکنی


ممنون خاله الان بهتر شده.
مرسی.
سجّــــــــادم
24 فروردین 91 10:51
سلام ممنون گفتی ...
خیلی عکساش والبته طرز بیان شما مامان گل جالب و باحال بود

چرا بقیه عکس ها رمز دار بشن؟؟؟

خدافس


سلام خواهش میکنم.شما درس و مشق نداری؟؟؟

دیگه به دلایلی.
مامان ریحان عسلی
24 فروردین 91 12:16
سلام
خوش به حالتون از هوای گرم لذت ببرید اینجا هوا ابریه و من که الان دارم براتون کامنت می ذارم خونه مون تاریکه و الان دو روزه که آفتاب در نیمده
خدا رو شکر که الان بهتره پریسا جون و آفرین به این دخملی شیرین زبون


سلام ممنون .
خدا رو شکر کنید که ابریه و خنک . گرما خوب نیست. الان اینطوریه وای به حال تابستون.
مامان علي خوشتيپ
24 فروردین 91 12:46
اي فداي دختر شيرين زبون و نازمون بشم.واي كه خيلي عاششششقشم.
مكالمه تلفني باحال بود.كلي خنديدم.
عكسا هم خيلي قشنگ بود .بابت آدرس پيتزا فروشي ممنون.حتما امتحانش ميكنيم
آخ جووووووووون پست رمز دار .من طرفدار اين پستام

يه ماچ محكمش كن پريسا جونو
وااااااااااااااي مرديم از گرما


خدا نکنه عزیزم. ممنون.حالا فکرشو بکن من چه حالی داشتم

حتما امتحان کنید خب بودن.
آخ گفتی گرماااااااااا.
بابای دوقلوها
24 فروردین 91 16:17
آی نگو از گرما، ما از قبل از عید کولر میزدیم

ای دووننم پلیسا گلی.
دختر مامان کیههههه؟ داداشی
ای دوون که چقد شیلینی

خدیا ما رو از این گرد و غبار لعنتی محفوظ بدار. آمییییییییییین


واقعا امان از گرما.......
الهی آمین...........
مامانی شیما وحدیث
24 فروردین 91 17:10
سلام مامان پریسا جون
ممنون که سرزدی
به به ما یه همشهری داشتیم وخودمون خبرنداشتیم
مامانم اینا هم اهواز زندگی میکنن وخودم هم ازتولدم تا ازدواجم اهواز بودم ولی بعدش ازاونجا رفتم ولی مرتب میام
جه عکسای ماهی از پریسا خانم گذاشتی
حسابی واسه خودش میگرده ها
بووووووووووووووس واسه پریسا خانم


خواهش میکنم.
بله خوب یه بار کهتشریف میارید در خدمت باشیم.
ایشالله جای خوش آب و هوایی رفته باشی.
مامان مانی
24 فروردین 91 17:12
سلام ممنون که بهم سرزدی مانی هم مثل پریسا جون مریض شده دکترش گفته بخاطر ویروسی هستش که اومده و چون هوا گرمه بدتر میشه


سلام خواهش میکنم.
پس شما هم در گیر هستید.........
مامان رومینا
24 فروردین 91 20:45
آفرین پریسا برو با مامانی حسابی تو حمام آب بازی کن.من خودم عاشق آب بازیم(نخندیا خانمی)دوست دارم رومینا زودی بزرگ شه باش برم آب بازیاین عکسه که صورت پریسا نقاشی شده خیلی قشنگه.با چی رنگ کردی؟


بله خاله حتما میرم.
مرسی گلم از نصیحتت

عزیزم صورت پریسا رو در نمایشگاه نقاشی کردن. نوع رنگ نمیدونم چیه. شاید گواش باشه.
سودابه
24 فروردین 91 21:40
چه دختر شیرینی . جالبه باران هم گاهی توی خواب حرف میزنه .



چه جالب. مثل اینکه واگیر داره.......
عمه ی لارا
24 فروردین 91 22:07
سلام مامانی مهربون مرسی به ما سر میزنی دوستون دارم


سلام. ما هم شما رو دوست داریم.
mamani helena
25 فروردین 91 0:23
vay nazeto beram ba on harf zadanet


سلام گلم.
مرسی که اومدی عزیزم.
مرجان مامان پریساجون
25 فروردین 91 0:58
چقدر عزیزی پریساجون.خیلی دوستت دارم.


ما هم شما و پریسا جونو دوست داریم.
نی نی های حاجی - مامان زهرا
25 فروردین 91 1:28
پریسا جونی روز به روز خوشگلتر می شه
مامانی براش اسفند دود کن


ممنون.
چشم حتما.
مامانی فری
25 فروردین 91 1:41
اینشاالله دخملمون بزودی زود خوب بشه به به چه عکسهای قشنگییییییییییییییییی


ممنون مامان بزرگ مهربون.
مامی ملیکا جون
25 فروردین 91 3:30
پشت هر کوه بلند
سبزه زاریست پر از یاد خدا
و در آن باغ کسی می خواند
که خدا هست، دگر غصه چرا؟!؟!...
آرزو دارم:خورشید، رهایت نکند
غم، صدایت نکند
ظلمت شام، سیاهت نکند
و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند...
خوشحال میشیم به ما سر بزنید

ممنون مامان ملیکا.
چشم حتما میام.
ilijoon
25 فروردین 91 8:54
چه دخمل ماهي به وب من هم بياييد دوستتون دارم ايليا جون بزرگ مرد كوچك
ilijoon.niniweblog.com



ممنون گلم. چشم
سجّــــــــادم
25 فروردین 91 12:14
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ

--------------------------------------------------------------------------------
سلام بدو بیا ببین خواندن به موقع نماز صبح چه ویژگی ای داره



چشم حتما میام.
مامان امیر مهدی
25 فروردین 91 12:40
سلام مامانی چرا اپ میکنی خبر نمیدی عکساش خیلی قشنگنااااا پارک جزیره باز شده
منم آپم بیا


سلام گلم. هنوز فرصت نکردم وگرنه خبر میدادم.
بله پارک جزیره دوباره راه افتاده...
چشم میام.
هدیه
25 فروردین 91 15:34
سلام مامان خانم
خوب هستید؟
پریسا بهتر شدهعکس ها برای من که باز نشدولی به هرحال پست خوبی بود
مامانی بد قولی نکن از طرف پریسا جون
خاطراتش مرتب بنویس


سلام.
مرسی عزیزم.
چرا عکسها باز نشد؟؟؟؟؟
باز هم که ادرس نذاشتی!!!!!!!!
دوست نداری ؟ یا اصلا وبلاگ نداری؟؟؟؟
به هر حال مرسی که میای.
مامان حنا
26 فروردین 91 4:14
وای سلام
من جیگر این دختر بانمکتو بخورم که خیلی خوشمل و ناز شده
الهی عزیزدلم چرا مریض شدی خاله
حالا خدا رو شکر که خوب شدی مواظب خودتون باشید عزیزم
امان از دست این گردو غبار که پدرمون رو درآوورده
خاله جونی خیلی دوستت دارم


سلام خاله جون.
ممنون
الان بهتره خدا رو شگر.
بله واقعا . همه دارن اذیت میشن به خاطر خاک.....
زهرا از نی نی وبلاگ213
26 فروردین 91 5:42
سلااااااااااااام وبلاگتون خیلی قشنگه
پریسا جون خیلی نازه ماشالا
دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم
لطفا منو به ایم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبربده منم لینکت کنم مرسی


سلام گلم چشم لینک میکنم. وبلاگت هم خیلی نازه.
مامانی طهورا
26 فروردین 91 8:10
با سلام
طهورا در مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده و منتطر آراء دوستان خوبشه
لطفا تشریف بیارین



سلام.
چشم میام ببینم مسابقه چیه......
مامان نادیا و نلیا
26 فروردین 91 9:39
عزییییییزم


ممنون از حضورتون.
مادر کوثر
26 فروردین 91 10:50
وای قربونه شیرین زبونیت پریسا خانم خوشجل
بوس بوس


مرسی مامان کوثر جون. شما هم دخملتو از طرفم ببوس.
ilijoon
26 فروردین 91 11:11
پريساي عزيزم از آشنايي با شما خوشوقتم اميدوارم دوستاي خوبي براي هم باشيم دوستت دارم


ایشالله. ممنون.
همچنین.
مامان امیر مهدی
26 فروردین 91 11:33
خصوصی


بله ......
مامان آريا
26 فروردین 91 11:36
خاله قربونه اون لباس پوشيدنت عزيزم چقدر تو ماهي


مرسی خاله جون.
مامان سانای
26 فروردین 91 14:59
مواظب پریسا جون باش هوا آلوده هست بیرون نبرید.
جاتون خالی هوای آذربایجان عالیه.هوای دل انگیز بهاری گاهی بارون گاهی آفتاب نه بارونش آدم اذیت می کنه نه آفتابش .


چشم عزیزم . البته خدا رو شکر هوای اینجا امروز خیلی خوب شده..
نایسل
26 فروردین 91 16:04
دوست دارم


من هم دوستت دارم . آبجی کوچولو.
نایسل
26 فروردین 91 16:04
راستی اگه میشه اون نظرمو تایید نکن بوس


چشم گلم خیالت راحت باشه. ایشالله درست میشه.
نایسل
26 فروردین 91 16:34
مرسی گلم شرمنده اون PARISAJOONAME
شماPARISAJOON
اشتباه کردم اسماتونو
مرسی گلم حتما میرم بهش سر میزنم یه دنیا ممنون


اشکال نداره خانمی.
منتظر خبر خوشم.
مامان نفس طلایی
26 فروردین 91 19:12
سلام عزیزم مثل ستاره ها شدی هاااا
پارک رفتی عوض منم تاب بازی کن خاله جون .
انشاالله که خوب غذا بخوری تا مریضی لز تنت بره و همیشه سلامت باشی
خصوصی


سلام دوست عزیزم.
ممنون . چشم حتما بهش غذا میدم تا زودتر خوب بشه . خدا رو شکر اشتهاش خوب شده.

بابت رمز ممنون.
فریبا
26 فروردین 91 19:27
عجب! لباس پوشیدنشو نگاه کن خدا!!!


مامان امیر مهدی
26 فروردین 91 20:08
نمیدونم چرا عکسها اپلود نمیشن


حتما حجمشون بالاست.
مامان ابوالفضل
26 فروردین 91 20:10
سلامممممممممممممممم
ای جانم
سال نو مبارک پریسا خانوم
چه نانازی
من خاطره ی خیلی شیرینی از شهر شما در سال فکر کنم77 دارم
شهر خوبی دارین و مردم مهمانواز و خوبی


سلام .
ممنون سال نو شما هم مبارک.
نظر لطف شماست. باز تشریف بیارید . خوشحال میشیم.
فرشته مامان امین رضا
26 فروردین 91 21:25
سلام
بانمکوعزیزشده خدانگهش داره
عکساشم عالی بودن


سلام ممنون گلم. زحمت کشیدی.
مامان نفس طلایی
26 فروردین 91 21:51
شهر من : تهران شما چی ؟


اهواز عزیزم.
اجي ياسمن
26 فروردین 91 22:02
سلام ايشالاه پريسازودترخوب بشه حتما براش اسفنددودكن


سلام مرسی عزیزم. چشم.
بابای مهرسا
27 فروردین 91 0:44
هزار ماشالله به پریسا جون خوش زبون

امیدوارم همیشه شاد باشید

پریسا جون خیلی خیلی نازه
خدا نگهدارش


ممنون بابای مهربون ایشالله مهرسای شما هم سلامت باشن.
خاله
27 فروردین 91 10:30
سلام خانومی.خوبی عزیزم؟
چه عکس های نازی.ماشالله.نهایت لذت و از تک تک لحظه های همراهی با پریسا ببر.من حسرت این سن های علی مو دارم.میگم بهش کاش بزرگ نمی شدی..
در مورد سفارشت...تماس گرفت و من اوکی دادم.
فدای قلب مهربونت.


سلام دوست عزیزم.
به هر حال شما هم این دوران رو با عشق در کنار بچه ها گذرندید.
ممنون از محبت شما.
بهار(مامانی شهراد)
27 فروردین 91 12:11
سلام عزیزمخوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم که همیشه بهمون سر میزنید وبه فکرمون هستین.بابت احوالپرسی تون هم ممنونمدخترگلمو به جای من 1000 تا ماچش کن. . .


سلام گلم. خوشحالم که بهتر شدی.
خواهش میکنم . پس دوستی برای چی خوبه؟
چشم شما هم شهراد جونو از طرفم ببوس.
محيا كوچولو
27 فروردین 91 12:18
خاله از همه چي نوشته بودي نميدونم راجع به كدوم بگم
همش خوب بود بجز مريضي، بيشتر مواظب پريسا جوني باشيد ديگه



ممنون محیا جون. مرسی شما هم مراقب خودت باش.
محيا كوچولو
27 فروردین 91 12:29
راستي خاله جون فيلمها رو با فايرفاكس ببينيد
اصلا همش با فايرفاكس كار كنيد


با فایر فکس هم نتونستم ببینم.......
خانه ی من و تو
27 فروردین 91 12:47
سلام به پریسا خانم گل

آره هوای خوب فقط تا 15 اردیبهشت هست استفاده کنید .
ما هنوز بخاری روشن میکنیم وبا سرمای شبها توی پارکها میسازیم.


سلام گلم.
خدا رو شکر پس حسابی لذت ببرید.
خانه ی من و تو
27 فروردین 91 12:48
دست مامانی درد نکنه چه عکسهای خوشگلی داره پریسا خانم


ممنون. نظر لطف شما دوست عزیزمه.
سجّـــــــــادم
27 فروردین 91 16:13
سلام مامانش
خوبیـــــد؟؟؟

نمی دونم چی بگم؟؟؟
حوصله ام سر رفته

گفتم بیام به پریسا جون سری بزنم

راستی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
هی چی


متاسفانه وبلاگ های بلاگفا باز نمیشن وگرنه به وبلاگت میومدم و بهت میگفتم که به جا بیکاری یه کار مفید انجام بده.و از وقتت استفاده کن.
ilijoon
27 فروردین 91 20:40
مامان امیر مهدی
27 فروردین 91 20:45
خصوصی


چشم.
مامان نیایش
27 فروردین 91 22:39
سلام خوشگل خانوم باهوش و زرنگ ما شا الله دختری الهی همیشه سالم باشی و دیگه مریضی سراغت نیاد قربون اون حرف زدنت مخصوصا تو خواب چه قدر بابایی ذوق کرده که صداش کردی تو خواب راستی مامانی چه جراتی داشتی سوار چرخ و فلکش کردی من که هنوزم که هنوزه همین کوچیکشم جرات نمیکنم تنهایی سوار کنم نیایش رو
راستی مدل موهای پریسا جون اسمش چی میشه می خوام موهای نیایش رو کوتاهه کوتاه کنم شاید یه کم پر پشت تر و قوی تر بشهمنتظر عکس های بعدی هستیم


سلام عزیزم.
من هم دوست نداشتم سوار بشه. بابایی خیلی اصرار کرد.ولی بد نشد چون خیلی خوشش اومد. زنجیر داشت و خیالم راحت شد.
موهای پریسا مدل کپ دخترونه . البته ارایشگاه مردونه بردم. فکر کنم ارایشگاه زنونه اینجوری کوتاه نکنن.....
پریسا
27 فروردین 91 23:29
آخی عزییییییییییییییییزم

خودش کفشاشو پوشیده


آخه در این زمینه خیلی فعاله...
مامان گیسو
28 فروردین 91 1:09
ایییییییییی جونم من این دخمل شیرین زبون رو می خورم
ببوسش


مرسی عزیزم.
مامان زهره
28 فروردین 91 9:23
بوس بوس بوس برای پریسا جون.
الهی که بچه م مریض شده.خیلی مراقبش باشید


مرسی زهره جون. شما هم سپهر جونو از طرفم ببوس.
آرزوهای رنگی
28 فروردین 91 11:50
سلام وتبریک به خاطر وبلاگ زیبایتان.اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان را از روی عکسش بکشم ودر وبلاگم قراردهم تامشاهده کنید واگر خوشتان آمد میتونید آن را خریداری کنید کارهایم را دروبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق باشید
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
28 فروردین 91 14:31
سلام پریسا خانوم شیرین زبون.سلام مامان خانومی.ای جونم چه عکسایی.چه بلبل زبونیهایی.میخورمت موش موشی.


سلام عزیزم ممنون.
مامان امیر مهدی
28 فروردین 91 15:04
عکسهام خیلی خوشگلن....البته هر کی دیده گفته عکسها سایزشون بزرگه حدود 50 تا عکسن
آره بهش نشون دادم


اره خیلی قشنگ بودن.
مامانی شیما وحدیث
28 فروردین 91 21:23
عکس دخمل خامیت و گذاشتم تو وب


متوجه نشدم؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان زهره
29 فروردین 91 8:55
عکس های گل دخترم چه نازه.خدا حفظش کنه


مرسی زهره جون.
مامان سپهر
29 فروردین 91 9:09
سلام مامان پریسا. همشهری عزیز.
چقد دختر بامزه ای داری.ماشالا.
ایشالا یه قرار بزاریم تا هم خودمون با هم آشناشیم و هم بچه هامون با هم دوس شن.
خاله، پریسا جون دعا کن سپهر منم همین قدی شه و خودش لباس تن خودش کنه . باشه عزیزم؟




سلام گلم. ممنون که اومدی.
حتما من هم خوشحال میشم.
ایشالله سپر جون هم زود بزرگ میشه و براتون شیرین کاری میکنه.
مامان ماهان
29 فروردین 91 18:30
ای جونم امان از دست این ویروسهای بد که دخملمون رو مریض کردن
صورتت رو نقاشی کردی خوشگل شدی گلم
عکسها هم خیلی ناززززززززز بود مامانی دستت درد نکنه
ماهان هم تو خواب حرف میزنه خیلی جالبه


نمیدونیم از دستشون کجا بایید فرار کنیم.
خواهش میکنم دوست عزیز.
حرف زدن در خواب .......خیلی خالب و شیرینه مخصوصا برای بچه ها.
مامان آرمان
30 فروردین 91 22:26
سلام.
صد آفرین به این دختر گل که میتونه بلوز و کفشش را با همت و کوشش خودش بپوشه...هوراااااااا



سلام .
مرسی خاله از تشویقتون.
زهرا ـ مامان مریم گلی
31 فروردین 91 0:28
سلام عزیز دلمممم....وای خدا دلم خیلی براتون تنگ شده بود....


شرمنده به خدا اینقد تو لینکدونیم پر شده بود که اصلا گیج میشدم به کدومشون سر زدم به کدوم نزدم....

از طرفم بماچ این شیرین عسل و ...


سلام زهرا جون ممنون.
اسم ما رو جدا بنویس . یادت میمونه
فریبا
31 فروردین 91 1:09
سلام... مسابقه ی عکس کودک در وبلاگ (رایین پور ایران زمین ) در حال برگزاری است... از شما دعوت می شود تا در مسابقه شرکت کرده و شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنید... لینک مسابقه: http://raeenblog.persianblog.ir/post/81/


بله فریبا جون . ا.مدم و دیدمش. حتما شرکت میکنم
مامان کوروش
3 اردیبهشت 91 14:39
سلام عزیزم منم با افتخار لینکت کردم پریسای ناز رو ببوس


مرسی گلم. چشم.