پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل هجدهم: خاطرات نوروزی 2 و چند خبر دیگه...

1391/1/17 3:38
نویسنده : مامان پریسا
2,348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بهارک خودم و سلام به همه ی دوستان گلم با دلهای بهاری.

17 ماهگی

امروز یعنی 17 / 1 / 1391 اولین ماه و هفدهمین روز از سال جدید مصادف شد با هفدهمین ماه تولد خانم طلای ما.....

                 

ستاره ایی بدرخشید و ماه مجلس شد

دل رمیده ما را انیس و مونس شد

ماه پیشونی من هفدهمین ماه تولدت مبارک باشه عزیز دلم.

سیزدهمین روز و دوازدهمین دندون

روز سیزده فروردین ، دوازدهمین مروارید خانم گل کشف شد. البته ظاهرا" مدتی قبل بر روی لثه های مبارک جلوس نموده بودن ولی ما در این روز خاص از روی مبارکشون پرده برداری نمودیم.

                                                    

 

و.........سیزده بدر 

بالاخره تعطیلات عید به سیزده رسید و ما هم برای اینکه این روز را به در کرده باشیم تصمیم گرفتیم تا کلا" شهر را ترک کنیم.نیشخند

بنابراین همراه با 3 تا دایی گرامی و مامان جون محترم ، صبح ساعت 7 حرکت کردیم.

و حدودا" بعد از 2 ساعت و نیم به مقصد رسیدیم. مقصد که در جاده گتوند و حدود 20 کیلومتر بعد از شوشتر قرار داره ، یک مزرعه گندم بود. متعلق به یکی از دوستای دایی غلام عباس.

که ایشون هم لطف کرده بودن و یکی از درختان کنار اونجا رو برامون در نظر گرفته بودن که بسیار زیبا یود.

هوای مطبوع ، گندم زار بسیار زیبا ، و سایه ی درخت کنار که دیگه جای تعریف نداره....

خلاصه صبحانه همون جا کنار هم صرف شد که حسابی به همه چسبید. و تا ظهر بچه ها و البته بزرگا هم مشغول بازی شدن.

پریسا خانم حسابی مشغول بود و من هم سعی کردم زیاد محدودش نکنم. دیگه از خیر لباساش و ........گذشتم و گذاشتم حسابی بهش خوش بگذره.البته بلافاصله بعد از رسیدن به خونه ، به حمام رفت.

ظهر شد و آقایون مشغول آماده کردن نهار شدن. آتیش به راه افتاد و .......

چقد خوبه که گاهی آقایون اشپزی کنن و خانم ها میل کنن.خیال باطل

تا عصر همه مشغول بودن و ساعت 7 و نیم ساز بازگشت زده شد. و تا رسین به منزل حدودا" 3 ساعت سر راه بودیم البته سررراه و در ملاثانی هم برای خوردن بستنی توقف کردیم.

روز بسیار خوبی بود و به همه و مخصوصا" بچه ها حسابی خوش گذشت.و پریسا تا تونست بازی و شیطنت کرد.

این یکی از عکسای سیزده بدره و باقی هم در ادامه منتظر حضور شما دوست عزیزم هستن.

مرسی که تشریف آوردید.

 

 

تازه رسیده بودیم به مزرعه.

با موبایل یاسمن دختر دایی مشغوله..

درخت کنار . بابایی پریسا رو بلند کرد تا کنار بچینه.......

دست بابایی و دایی ها درد نکنه نهار خوشمزه ایی بود....

بعد از نهار بابایی ، پریسا رو برد داخل کانال برای آب بازی البته آبش خیلی کم ولی روان بود.

بعدش هم سواری روی دوش بابایی.

یاسمن ، پریسا رو برد اون سمت کانال برای بازی.

این هم اون طرف کانال. به بهانه دیدن ماهی صداش کردم تا بالاخره برگشت به طرف دوربین.....

پریسا کنار دوقلوهای پسر خاله مامانی. مبینا و مائده....

بالاخره از این خوابیدن های عجیب و غریب پریسا خانم یه آلبوم عکس جدا گونه درست میکنم. فکر کنم خیلی جالب بشه.این هم یه مدل خوابیدن خانم.

نمیدونم چطور اون پشت جاش شد.......

خسته نباشید. تمام شد.بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (60)

مامان سونیا
17 فروردین 91 7:53
ماشاالله چه عکسای خوشگلی هزار ماشاالله به دخملی خوشگل به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید


ممنون گلم .چشم میام خدمتتون.
مرسی که اومدی.
مامان امیر مهدی
17 فروردین 91 9:37
سلام همیشه به گردش
به به چه جای باحالی
جای ما خالی بود
ما که به زور جاده ساحلی جامون شد


سلام گلم. چه عجب.
حتما خیلی دیر رفتید.
فرشته مامان امين رضا
17 فروردین 91 9:55
سلام گلم

هميشه بخوشي شادي باشين ولذت ببرن اززندگيتون


سلام فرشته جون.
ممنون.
مامان ماهان
17 فروردین 91 10:46
به به چه جای باصفایی رفتین
همیشه به گردش گلمممممممممممم
چه عکسهای نازی هم از پریسا جون گذاشتی 1000000 ماشاالله
ببین چطوری خوابیده قربونت برم من


خدا نکنه مامان ماان عزیزم.
هدیه
17 فروردین 91 11:28
سلام خوشگل خانم


ممنون خوشکل خانم.
زهرا ـ مامان مریم گلی
17 فروردین 91 11:47
سلام عزیز دلم مر30 بابت اینهمه محبتت...سال نو مبارک باشه راستی...

ببوس این خوشگل خانوم و که روز به روز ماه تر و خانوم تر میشه....


سلام زهرا جون.
خواهش میکنم.
شما برام عزیزهستی دیگه.
نظر لطف شماست.
نسترن(مامان نیروانا)
17 فروردین 91 12:30
سلام به پریسای گلم و مامان دوست داشتنیش...اول اینکه ببخشید دیر اومدم.و بعد هم سال نو رو بهتون تبریک میگم...عکساتون عالی بودو بازم تبریک بابت همه مناسبت های خوبی که اتفاق افتاده


سلام عزیزم.
من هم از شما ممنونم.
ایشالله برای همه اتفاقای خوب بیفته.
امیرجون (داشی سجّـاد)
17 فروردین 91 14:14
سلام آپت جالب بود...



سلام. ممنون.
سجّــــــادم
17 فروردین 91 14:15
سلام
آپت جالب بود///
راستی چرا قالبتو عوض کردی>؟؟
اون که خیلی قشنگ بود
راستی اون قالب را چند تومن برات درست کرد؟؟؟
چطوری پولشو پرداخت کردی؟؟؟


سلام
ممنون
دوباره میذارمش.
این موقته.
مامان حنا
17 فروردین 91 14:18
سلام عزیزم
سیزده تون بدر دشمناتون دربدر
خوشحالم سیزده بدر به شما و پریسای گلم خوش گذشته باشه
وااااااای که من عاشق جنوبو آبادان و خرمشهر هستم درسته گرم ولی خاکش بدجور آدمو وابسته خودش میکنه
بعد از اهواز آبادن هم شهر قشنگیه شیکه همه جاش البته کاش بیایید دزفول اینجا هم جزو شهرهای بزرگ اهواز حتی ادعای جدا شدن و استان شدن هم دارن بقیه شهرها رو رفتم به دزفولو آبادان نمیرسن
خوابیدنای عجیبو غریب پریسا جون هم واقعا حکایتی داره ها


سلام خانمی.
مرسی که اومدی.
من هم این شهر ها رو خیلی دوست دارم. البته جریان دزفولو هم شنیدم......
دزفولو دوست دارم قبلا هم اومدم ولی راهش که کمی دورتره حدود 2 ساعت و نیم . برام خسته کنندس . برا همین به شهر های نزدیکتر بیشتر میریم.
مامان حنا
17 فروردین 91 14:24
17 ماهگی پریسا جون رو هم تبریک میگم ایشالله که سالیان سال زیر سایه پدرو مادرش به خوبی و خوشی زندگی کنه البته با تن سالم


ممنون از شما .همچنین برای حنا جون گلم......
سجّــــــادم
17 فروردین 91 14:39
سلام...
آره منم تو را توی آمار وبم دیدمت اومدم گفتم شاید آپ کردی...
ببین حالا منم اومدم برم توی وب کفشدوزک اما دیدم که مسدود شده خبر نداری چرا؟؟؟


آخیییییییی چرا؟
من نمیدونم!!!!!!!!!!!
حیف شد وبلاگ خوبی بود........
مامان امیرعلی
17 فروردین 91 15:31
به به عجب 13 به دری .جای ما خالیخوشحالم بهتون خوش گذشته مخصوصا پریسا خانومی


بله واقعا جای شما خالی . حتما اگر بودید بیشتر خوش میگذشت.
بابای دوقلوها
17 فروردین 91 15:50
سلام. سال نو مبارک باشه پریسا گلی. امیدوارم تعطیلات بهت خوش گذشته باشه


سلام.
ممنون بابای مهربون.
جای همه ی دوستان خالی بود.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
17 فروردین 91 16:39
سلام همیشه به گردش.خوشحالم سیزده بدر به شما و پریسای گلم خوش گذشته


سلام ممنون.
ایشالله به شما هم خوش گذشته باشه.
فریبا
17 فروردین 91 17:01
یعنی هوا انقدر گرمه که رفتید آب بازی؟


بله.
خیلی بیشتر از این.بچه ها تاپ تنشون بود.تازه برگشتنی کولر ماشین هم روشن کردیم.
مامان یاسین
17 فروردین 91 17:01
با این عکس ها آدم به حوس می افته که دوباره یه سفر بره انشالا همیشه شاد باشید


باز هم میریم ایشالله.
پریسا
17 فروردین 91 18:46
مرسی از حضورتون


خواهش میکنم.
مامانی طهورا
18 فروردین 91 1:02
خوشبحالتون ما که سیزدهو تو خونه بودیم


اشکال نداره گلم.ایشالله بعد جبران میکنید.
مامان یاس
18 فروردین 91 11:09
سلام همشهری عزیز خیلی خوشحالم که دوباره اومدم با ماجراهای قشنگتون تولد هفده ماهگی دختر خوشگلتون هم مبارک به به چه دندونهایی انشا ءالله همشون سالم باشن.عیدتون هم مبارک
این خوابیدن ها هم داستان داره ها ایده خوبیه که عکس های خوابیدنشو بگیری و همه را یک جا بذاری کار جالبی میشه


سلام عزیزم. خوشحالم که دوباره اومدید.
همشهری؟نکنه شما هم؟؟؟؟؟؟؟
بله حتما اینکار رو میکنم.
مامان علي خوشتيپ
18 فروردین 91 12:04
چه عكساي قشنگيييييييي
به خصوص اون اوليه.مثل كارت پستاله
واقعا كه خواباي پريسا جون جالبن.حتما ازشون يه آلبوم درست كن
بوووووووووس از پريساي نازم


سلام گلم
مرسی که اومدی میدونم سرت شلوغه. زحمت کشیدی
بله حتما. چند تا دیگه جمع کنم این کارو میکنم.
مامان نیایش
18 فروردین 91 14:05
ما شا الله دختر گل خیلی ماه شدی ان شا الله همیشه خوشحال و خندون باشی و بهت همیشه خوش بگذره دست مامانی درد نکنه با این پست خوشگل


مرسی مامان نیایش.
خواهش میکنم. شما محبت دارید.
مامان زینب
18 فروردین 91 15:00
چقدر قشنگ 17 و 17 ماهگیییییییی
خیلی حس قشنگی دارم وقتی اینجوری میشه
امسال آخه دوتا اتفاق اینجوری برا خودم افتاد
یکی 29 ماهگی زینب و ...
عکساشم خیلی نازه ...


بله برا خودم هم جالب بود. وقتی برای اولین بار گفتم 17 فروردین و 17 ماهگی.......
راضیه مامانی محیا
18 فروردین 91 17:59
سلام عزیزم خدا حفظش کنه دختر ملوسی دارین


سلام گلم. ممنون از شما. محیا خانم رو از طرف ببیوسید.
محمد
19 فروردین 91 8:24
خوشحالم که بهتون خوش گذشته .
سال خوبی رو براتون آرزومیکنم
شاد باشیدو سلامت


ممنون از حضورتون.
همچنین شما هم موفق و پیروز باشید.
خاله
19 فروردین 91 11:50
سلام.خوشحالم سیزده خوبی داشتین و به سلامتی گذشته.
ماشالله چقدر خانومی بزرگ شده...واقعا خانوم شده.


سلام دوست عزیز.
ممنون شما لطف دارید.
mamani helena
19 فروردین 91 16:57
salam khanoomi eydeton mobarak jigare man mashala che maloos shode hezar mashala kheili namake


سلام گلم. چه عجب.
خدا رو شکر که خوبید.
مامان رها
19 فروردین 91 18:13
سلام عزیزم 17 ماهگیت مبارک خاله مروارید 12 هم مبارک جیگر چه عکسای نازی خاله


سلام گلم.
مرسی که اومدی. رها جونو ببوس.
خانه ی من و تو
20 فروردین 91 5:07
سلام پریسا خانم
مروارید جدید مبارک
سیزده تون هم مبارک

خوب بخوابی وخوتبهای خوب ببینی


سلام خانمی.
ممنون.
امیرمسعود
20 فروردین 91 8:27
ماشاالله چقدر پریسا بزرگ شده، ظاهراً حسابی هم بهش خوش گذشته
همیشه لبتون خندون باشه


ممنون. جای شما خالی .
همچنین.
مامان نوژا
20 فروردین 91 10:07
همیشه خوش باشید دوست من


مرسی گلم.
مامان سونیا
20 فروردین 91 10:20
____________
______________
_____________
____________
_____________
_____________
_____________
_____________
_____________
_____________
_____________
_____________
_______________
_________________
__________________
___________________
____________________
_________________
____________
__________________
____________
___________________
__________________
___________سلام___
____________آپم_____
____________________
____________زود بیا_____
____________منتظرم_____
_______________________
_____________________
_____________________
___________________
_________________
___________


چشم گلم.
مامان سهند
20 فروردین 91 23:57
ماشاالله به این گل دختر ناز نازی سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک


مرسی گلم عید شما هم مبارک. عزیزم ادرس میذاشتی بیام خدمتتون.
مامان علی خوشتیپ
21 فروردین 91 12:33
سلام خوبید؟
چرا بهمون سر نمیزنید دیگه؟


سلام عزیزم الان میام خدمتتون.
مامان علی خوشتیپ
21 فروردین 91 13:50
خصوصی گذاشتم


مرسی گلم.
باباي مهرسا
21 فروردین 91 15:10
آخي... يهو اومدم اينجا ديدم نوشتيد 17 ماهگي پريساس.
يادش بخير. انگار ديروز بود كه تولد يك سالگيش و جشن گرفتيد...
به اميد روزي كه خبر ني ني دار شدن پريسا جون و اينجا بنويسد...
موفق باشيد.


ممنون. بله دیگه این عمر ماست که داره میره.
ایشالله و مهرسا جون.
مامان علی خوشتیپ
21 فروردین 91 15:35
عزیزم اون عکسو با نی نی وبلاگ آپلود نکردم.گفتم شاید حذفش کنن
یه کم بمونی باز میشه.
ممنون از لطفت و تعریفت
خودت که ماشاالله خوش قد و بالا و خوش تیپ تری



باشه برمیگردم ببینم.
ایکون خجالت پیدا نکردم.
مامان ریحان عسلی
21 فروردین 91 18:33
سلام
17 ماهگیت و دندونای جدید مبارک
از عکسا معلومه که حسابی بهتون خوش گذشته می بینم که هوا حسابی گرم شده


سلام
ممنون. بله حسابی گرم شده. الان که کولر روشنه.
مامان یاس
21 فروردین 91 20:40
امام باقر علیه السلام می فرمایند:
«... ولقد کانت - علیها السلام - مفروضة الطاعة علی جمیع من خلق الله من الجن والانس والطیر والوحش والانبیاء والملائکة
اطاعت از فاطمه علیها السلام بر تمامی آفریدگان خدا از جن و آدمیان و پرندگان و وحوش و پیامبران و فرشتگان واجب است .»
شهادت مظلومانه یاس پیامبر حضرت فاطمه زهرا(س) برشما وخانواده محترمتان تسلیت باد.



ممنون مامان یاس عزیزم.
نایسل
21 فروردین 91 20:43
وای وای سلام خواهر
عیدت مبارکککک صد سال به این سال ها
قالب جدید مبارک چه عکسای قشنگی
ماشالا روز به روز جیگر تر میشه
خدا حفظش کنه براتتتتت عزیززززززمممم دلم منم خیلی تنگگگگگگ شده دلممم
خودتتتت خیلی ماهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

فدات شم مهربونم

سلام نایسل جون. چه خوب شد که برگشتی.

خوشحال شدم. ممنون.


سمیرا
21 فروردین 91 21:23



مرسی
مامان کیاوش
22 فروردین 91 0:24
همیشه کنار پریسا گلی خوش باشید مامانی.


ممنون گلم.
مامان تربچه
22 فروردین 91 7:58
سلام عزیزم
خوبی خانمی؟
ببخشید دیر به دیر سر میزنم
سرم خیلی شلوغه و حوصله ام کم!
پریسای عزیز رو ببوس


ممنون گلم.
خدا نکنه چرا کم حوصله؟؟؟؟
پیره زن
22 فروردین 91 11:19
خصوصی بود....!


سلام . بله همین بود که گفتید. حق باشماست.من هم درگیرم.
مامان زهره
22 فروردین 91 13:02
تولد گل دختر مبارک.


ممنون زهره جان.
مامان زهره
22 فروردین 91 13:03
عکس های گل دخترم قشنگ بود.


مرسی.
مادر کوثر
22 فروردین 91 16:10
سلام عزیزم 17 ماهگیت مبارک


مرسی .
مامان اسراواسما
22 فروردین 91 20:04
سلام خوبییییییییییین؟چند بار اومدم عکساخوشگل خانوم ودیدمااااااااا اما نمیدونم چرا سیر نشدماون خال خوشگلشو ببوس


سلام.مرسی عزیزم. شما لطف دارید.
nilo0f@rrrr
22 فروردین 91 22:29
سلام
من به روز هستم.


چشم.
روزگار بی گذر
23 فروردین 91 12:35
سلام و ممنون... خیلی ممنون... آهنگ وبلاگتون ی حس خیلی خوبی بهم داد... مرسی... خیلی مرسی...
آبیز
23 فروردین 91 13:53
متشکرم که بهم سر زدید
ایام شادیتان مستدام


خواهش میکنم. ممنون
آجي ياسمن
23 فروردین 91 17:34
سلام خيلي عكس هاقشنگ بود


سلام گلم. ممنون
مامان امیرعلی
23 فروردین 91 17:58
خاله ستاره سهیل شدیا


هستیم عزیزم.
سمانه مامان پارسا جون
23 فروردین 91 19:13
سلام عزیزم خوبید خوشید؟
پریسای گلم خوبه
قربونش برم با اون عکسهای خوشگلش
هر روز خوشگل تر میشه ماشاا... میبوسمش


سلام. ممنون سمانه جون.
شما هم پارسا جونو از طرفم ببوس
آجي ياسمن
23 فروردین 91 19:43
سلام اپم بايه مطلب خيلي جالب


سلام چشم.
آتـــریـســـا جـون
24 فروردین 91 0:03

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون


آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ



چشم گلم.حتما میام.
مامان گیسو
24 فروردین 91 0:16
سلام عزیز دلم خوبی ؟
واییییییییی همه عکس ها یک طرف اون خوابیدن یه طرف می خورمش من آخر این دخملت رو
چه جای قشنگی رفته بودین دوستم همیشه خوش باشین


سلام گلم.
خوشحال شدم که اومدی. بعد از این همه وقت.......رسیدن به خیر.....گیسو جونو ببوس
ilijoon
25 فروردین 91 8:57
چه جاي خوبي چه عكس خوشگلي دوستت دارم
محيا كوچولو
27 فروردین 91 12:11
17ماهگيت مبارگ پريسا گلي البته با تاخير
عكساي سيزده تونم خيلي خوشگل بود


سلام محیا خانم . ممنون گلم.
مامان آرمان
30 فروردین 91 22:31
چه عکسهای زیبایی از سیزده گذاشتید البته زیباتر از همه خود پریسا جونه ولی مناظر هم زیبا هستند.
الهی چطوری خوابیده


ممنون دوست عزیز که وقت گذاشتید.