پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل هفدهم:خاطرات نوروزی 1

1391/1/12 14:44
نویسنده : مامان پریسا
1,771 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی بهاری به تمام دوستانم. امیدوارم دلتون همیشه بهاری و سبز یاشه.

پریسای عزیزم

امروز 12 فروردین ماه مصادف با یک اتفاق خیلی بزرگ و مهمه......

و اون اتفاق سالروز عقد مامان و باباست.

حسین جان عاشقانه دوستت دارم. واز خدا ممنونم که ما رو بهم رسوند.

عشق از ازلست و تا ابد خواهد بود

جوینده عشق بی عدد خواهد بود

فردا که قیامت آشکارا گردد

هر دل که نه عاشق است رد خواهد بود

                              

مه شب مرغ دلم بر سر دیوار تو بود

می پرد از قفس و عاشق دیدار تو بود

خبرت هست که از خوبی خود بی خبری

به خدا خوبتر از خوبتر از خوبتری..........

 

خب حالا ادامه خاطرات نوروزی پریسا جون........

روز چهار شنبه برای عید مبارکی به منزل دایی و خاله رفتیم و همینطور دایی

 مامانی .که یه نی نی کوچولو که نوه شون هست هم از کرج اومده بودن

 پارسا کوچولو که خیلی هم ناز بود.

 

بعدش همراه با مامان جون به جاده ساحلی رفتیم و کلی پریسا خانم بازی کرد.

روز جمعه همراه با خاله مینا و دایی حسین و مامان جون به جاده ی فلکه نخل

 رفتیم. چون جاهای دیگه خیلی شلوغ بود و بچه ها اذیت بودن .و شب هم که

 خونه ی بابا جی بودیم.

روز شنبه هم برای یه سفر دوروزه به لالی رفتیم همراه با خاله مینا و دایی

 حسین و مامان جون و ما ،که با سه تا ماشین رفتیم.

جزئیات سفر همراه با عکس در ادامه مطلب هستن.سفر خیلی خوبی بود

وخیلی خوش گذشت و به چند منطقه از مناطق خوش اب و هوای استان که تا

 به حال نرفته بودیم ،رفتیم.اول از جاده مسجد سلیمان به طرف لالی و از اونجا

 هم به دشت شیمبار و بعدش هم به آبشار آرپناه رفتیم . که شب رو اونجا

 موندیم که خیلی سرد بود.

فردا صبحش هم به شوشتر رفتیم و بعد از خوردن نهار و استراحت در یکی از

 پارکهای اونجا ، به خونه برگشتیم.

روز دوشنبه تولد مهتاب دختر عموی مامانی بود که همه به اونجا رفتیم. و روز

 

 سه شنبه هم عروسی یکی از همکارای بابایی که اونجا هم کلی خوش گذشت........

و بالاخره روز جمعه که همراه عمو محسن و  چند تا دیگه از فامیلها ، به آبادان

 و خرمشهر رفتیم که اونجا هم خوش گذشت ولی خیلی خیلی شلوغ بود .

 

برای پریسا خانم که فرقی نداشت و به هر حال بازی ها و شیطنت های

 خودشو داشت.........

عکسها در ادامه منتظر حضور دوستان عزیزم هستن.

مرسی که تشریف آوردید.

 

عید دیدنی خونه دایی

عید دیدنی خونه خاله

خونه دایی مامانی این هم پارسا کوچولو 5 ماهه

این هم عید دیدنی خونه خاله مینا

شب با مامان جون رفتیم پارک جاده ساحلی کنار پل جدید

اینجا هم بلوار  فلکه نخل

 

و شروع مسافرت با صرف صبحانه در جاده مسجد سلیمان. هوا عالی بود.

پریسا کنار سد گتوند

پریسا در دشت شیمبار

شب هم به آبشار آرپناه رسیدیم. از شدت سرما مونده بودیم چکار کنیم. خدا رو شکر که برای پریسا لباس کافی برده بودم.

 

صبح با صدای موسیقی محلی بیدار شد و بلافاصله از چادر بیرون اومد و شروع کرد به نی نای نای ....

 

نمای اطراف آبشار.....

برای ورود به کمپ از روی این پل فلزی باید رد میشدیم که نمای خیلی زیبایی داشت.

 

جاده کنار آبشار برای برگشت......

 

در راه برگشت جاده ی شوشتر

و باز همون جا......

تولد مهتاب خانم.

عروسی همکار بابایی

و آبادان. باد شدید بود و نمیشد عکس گرفت...........

این هم یه مدل جدید از خواب پریسا خانم !!!!!

خسته نباشید. مرسی که اومدید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (49)

مامان اسراواسما
12 فروردین 91 8:49
سلام!همیشه به گردشخوشحالم بهتون خوش گذشته


سلام مرسی گلم.
همچنین.
مامانی طهورا
12 فروردین 91 14:29
انشااله همیشه خوش باشین
پریسا جونو میبوسم


مرسی دوست گلم.
مامان رها
12 فروردین 91 15:26
سلام عزیزم سالگرد عقدتون مبارک خانومی راستی چه عکسهای نازی هزار ماشا الله پریسا جون چه ناز شده


سلام گلم.
ممنون.
نظر لطفتونه....
مامان بیتا
12 فروردین 91 15:49
تبریییییییییییییییییییییییییییک سالگردعقدتون مبارک عزیزم.انشاالله سالهای سال عشق تون پابرجا باشه


مرسی گلم. همچنین برای شما دوست عزیزم.
مامان امیرعلی
12 فروردین 91 16:47
به به عجب بهتون خوش گذشته ها.همیشه به گردش خانمی.عکسا هم مثه همیشه عالی بودن.روی پریسا گلی رو یه ماچ آبدار بکن حتما


ممنون مامانی گل.
چشمممممممممم.
مامان زینب
12 فروردین 91 16:58
تبریک میگم
همیشه به شادی و گردش و تفریح
خیلی قشنگ بود عکسات
عکس آخری هم خیلی جالب بود


مرسی مامان زینب جون.
مامان یاسین
12 فروردین 91 17:45
سلام و تبریک به مناسبت این روز قشنگ از عکس خواب پریسا خیلی خندیدیم و از عکس های مسافرت لالی یاد و خاطره تازه کردیم انشالا که دوباره این مسافرت ها تکرار شود به امید روزهای خوش


سلام.
مرسی گلم.
ایشالله همیشه خوش باشید.
بابای ملیسا
12 فروردین 91 19:27
با سلام . وبلاگ ملیسا خانم با کلی عکسهای زیارتی مشهد مقدس ، منتظر دیدار شماست . ممنون می شم اگر لطف کنید و سری به وبلاگ ملیسا جون بزنید و با گذاشتن یک نظر ، تفکر خودتون رو تو این دنیای مجازی به یادگار بزارید. منتظر شما هستیم .


زیارت قبول.باشه چشم.
مامان نیایش
12 فروردین 91 20:21
سلام عزیزم ان شا الله بهتون خوش گذشته باشه از عکس ها که معلومه به پریسا جونم حسابی خوش گذشته سالگرد عقدتون هم مبارک باشه الهی که همیشه کنار هم شاد باشید


سلام گلم.
ممنون
همچنین شما گلم.
فرشته مامان امین رضا
12 فروردین 91 22:57
سلام عزیزم

سال نومبارک.
سالگردعقدآسمونیتونم مبارک


خداروشکربهتون خوش گذشته وسالی پرازشادی راآغازکردین همیشه شادباشین


سلام خانمی.
ممنون.
همچنین شما.
مامان اسرا و اسما
12 فروردین 91 23:04
عااااااااااااااااالی بودن.چه جاهای باصفایی رفتین


جای شما خالی بود.
مامان اسرا و اسما
12 فروردین 91 23:06
راستی یادم رفته بود بگم سالگرد بهم رسیدنتون مبارک ایشالله سالهای سال به خوبی وخوشی کنار هم باشین


مرسی دوست عزیزم.
بهار(مامانی شهراد)
13 فروردین 91 0:10
به به خوش به حال پریسا جون چه عید خوبی داشتهحتما کلی هم عیدی گرفته


بله عید امسال که به پریسا جون از همه لحاظ حسابی خوش گذشت.
مامان علي خوشتيپ
13 فروردین 91 1:18
سالگرد عقدتون مبارك.اميدوارم تمام لحظاتتون سراسر شادي و سلامتي باشه


ممنون دوست عزیزم.
مامان كياوش
13 فروردین 91 11:34
ان شاا... هميشه خوش باشيد عزيزم.


مرسی گلم.
بابای مهرسا
13 فروردین 91 22:16
امیدوارم همیشه شاد باشید

پریسا جون خیلی خیلی نازه
هزار ماشالله


ممنون از لطفتون.
خانه ی من وتو
13 فروردین 91 22:22
سلام پریسا خانم ومامانی خوش به حالتون به شما خوش گذشت ما که از دست پشه های پارک ساحلی نمیدونستیم چه کار کنیم .
شما هم با این پشه های ریز وسمج شهر تون




سلام.
عزیزم خبر می دادی تا میومدیم دنبالتون.
از طرف پشه ها من عذر خواهی میکنم.
مامان حنا
14 فروردین 91 0:02
سلام عزیزم
سال نوتون مبارک
همیشه به سفرو گردش
خوشحالم که تعطیلات بهتون خوش گذشته
شما که تا شوشتر اومده بودید دزفول هم افتخار میدادید میومدید تا در خدمتتون باشیم
عکسا خیلی خوشمل شدن و با وجود پریسای عزیزم خیلی هم قشنگتر شده از روی ماه دخملی نازت هم ببوس


مرسی ماما حنا جون.
ایشالله اونطرفا هم میایم.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
14 فروردین 91 11:26
سلام عزیزم سالگرد عقدتون مبارک .خیلی عکسا قشنگ و بامزه بودن.من هوس کردم پریسا رو همین الان قورت بدم.


ممنون.
نظر لطف شماست.
بفرمایید در خدمتیم.
parya
14 فروردین 91 12:16
پریسا سلام
خوبی
خیلی داری حال میکنی با بابا ومامان


بله به پریسا که حسابی خوش گذشت.
فقط کاراش با مامانی و بابایی
مامان محمد صدرا
14 فروردین 91 13:24
همیشه به گشت و گذار پریسا خانوم!

مامان پریسا من حسرت به دل موندم که پسرم یه بار خودش این طوری خوابش بره !

یه چیز دیگههم بگم وقتی دید م با بچه کوچیک این همه رفتی بیرون و شب هم توی چادر خوابیدی به خودم تلنگر زدم که دیگه منهم با چند شاعت بیرون خونه موندن اعصاب خودم رو به هم نریزم !
هی به همسرم بگم پاشو بریم خونه پاشو بریم خونه!
یه درس بزرگ بود ممنونم !

سلام دوست عزیزم.
من هم برام سخت بود که بدور از امکانات رفاهی باشم چون به هر حال همه ما به این امکانات عادت کردیم.
ولی فقط به خاطر پریسا و اینکه به هوای آزاد و محیط باز نیاز داره تصمیم گرفتم سختی راه و کمبود بعضی امکانات رو تحمل کنم ولی تجربه خوبی بود و خدا رو شکر مشکلی پیش نیومد.
در عوض خیلی خوش گذشت......
بابای دوقلوها
14 فروردین 91 14:06
همشه به گردش پریسا گلی. ایشالله همیشه سلامت و بهاری باشی.
سالگرد عقد مامان و باباهم بهتون تبریک میگم


سلام ممنون از شما بابای مهربون.
مریم -----------♥
14 فروردین 91 15:24
سالگرد عقد مبارک باشه




بیا عکس گذاشتم


ممنون مریم جون.
چشم میام.
مامان رامیلا
14 فروردین 91 15:34
سلام پریسا جونم و مامانی مهربون چطورید سال نو مبارک انشاا... سیزده بدر خوش گذشته باشه, دلمون براتون تنگ شده بود .


سلام
ممنون.
جاتون خالی بود
دل ما هم برای همه ی دوستان تنگ شد.
دوست مهربون
14 فروردین 91 20:47
بهار یک نقطه دارد نقطه آغاز بهار زندگیتان بی انتها باد
سال نو مبارک



ممنون از شما دوست مهربون.
سجّــــــادم
15 فروردین 91 14:37
پریسا جون سلام...
ممنون به وبلاگم اومدید...
آپتون جالب بود...
جام خالی بوده مگه نه
پارک و شوشتر خونه باباجی و ...
پس حسابی خوش گذشته
به هر حال ممنون مامان گلش...
دستتون درد نکنه
یاعلی


علیک سلام.
اره جاتون خیلی خالی بود.
شوشتر . پارک و خونه باباجی......
اصلا میدونی شوشتر کجاست؟
امیرجون (داشی سجّـاد)
15 فروردین 91 14:39
سلام
به وب منم پس بیا دیگه
آجی پریسا خیلی نامردی
به کلبه ی منم سری بزن دیگه...
حالا فعلا دارم آپ می کنم تا نیم ساعتم شاید طول بکشه...
تا بیام خونه ما جمع و جور کنم به موقع میشه قدمتون رو چشمم


سلام
شما خبر بده اگر نیومدم بعد اعتراض کن.
فعلا اعتراض شما وارد نیست.
مامان آريا
15 فروردین 91 14:58
سلام عزيزم اول از همه سالگرد عقدتونو تبريك مي گم اميدوارم ساليان سال كنار هم خوشبخت باشين
خدارو شكر كه حسابي بهتون خوش گذشته عكسا خيلي خوشگلن خاله قربونت برم


سلام گلم.
ممنون لطف دارید.
مامان زهره
15 فروردین 91 15:10
سالگرد به هم رسیدنتون مبارک


مرسی زهره جون.
مامان زهره
15 فروردین 91 15:11
ناز ناز ناز چه ناز شده پریسا.همیشه به سفر و خوشی.اتفاقا یکی از فامیل های همسرم در مسجد سلیمان ساکن هستند حتما باید بیایم و اون منطقه را ببینم.
عکس ها هم قشنگ شده است.


ممنون زهره جون.
چه خوب اومدید به این طرفا هم سر بزنید.
نسترن
15 فروردین 91 16:00


ممنون نسترن جون.
امیرجون(داشی سجّاد)
15 فروردین 91 17:01
سلام...
ممنون اومدی...
چشم حتما...
واست دارم


چی داری؟
سجّــــاد
15 فروردین 91 17:03
نه نمی دونم...
شوشتر دیگه چی هست؟؟؟
مکانه؟؟؟اسباب بازیه؟؟؟ فامیل کسیه؟؟؟
حالا هرکی هست و هر چی هست و هرکجا هست فک کنم که باحال باشه


آقا سجاد جغرافی چند گرفتی؟
از نظر من که ردشدی!!!!!!
امیرجون (داشی سجّاد)
15 فروردین 91 18:51
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا



یه بار هم بگی قبوله.
شهراد شیرکوچولو(مامان زهرا)
15 فروردین 91 19:08
پریسا عزیزم همیشه خوش باشی وبا مامان وبابا روزهای شادی داشته باشی
دوستت دارم
عکسات هم خوجگل شدن


مرسی مامان شهراد جون.
لطف دارید.
فریبا
15 فروردین 91 19:26
سلام عزیزم... خوبی؟ پریسا جون چطوره؟
خستگیمون در رفت با دیدن اینهمه عکس خوشگل از پریسا جون...


سلام. ممنون فریبا جون.
خوشحال شدم که خوبی.
ستاره
15 فروردین 91 20:41
سلام سلام بر پریسای عزیزم و مامان گلش

خوبیییید؟؟؟عیدتووون مبااااارککککک

ای جاااان پریسا حسابی داره صفا میکنه

فیلم سینمایی فیتیله و ماه پیشونی هم اومده..ببرینش صفاش چندبرابر بشه


سلام ستاره جون.
مرسی عزیم.
چشم میبرم ولی اینجا هنوز نیومده.
آجي ياسمن
15 فروردین 91 23:51
سلام سالروزعقدتون مبارك باشه آرزومي كنم كه هميشه سلامت وشادوتندرست باشيد


سلام مرسی عزیزم.
مامان سانای
16 فروردین 91 9:01
هر چند با تاخیر سالگرد عقد تون مبارک باهم بودنتان ابدی.
از دیدن عکساتون حظ کردم اینجا هوا یواش یواش می خواد گرم شه هنوز بخاریهامون رو روشن می کنیم .


خوش به حال شما .
ما چند روزه کولر روشن میکنیم.
مامان نوژا
16 فروردین 91 9:02
همیشه به سفر و شادی


مرسی. همچنین.
مامان ملینا
16 فروردین 91 10:15
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدین و مننون به خاطر تبریک . شال خوب و خوشی رو براتون آرزو می کنم .عکسای پریسا جون خیلی عالی بود و حتما هم بهش خوش گذشته همیشه به سفر و شادی عزیزم .


سلام. خواهش میکنم.
من هم ممنونم گلم.
عمه ی لارا
16 فروردین 91 11:10
سلام مامانی مهربون
ممنون به ما سر زدی
چشم اگر تزئین غذای کودک را پست کردم مواد اولیه اون رو هم می نویسم.



سلام. ممنون از شما عمه ی مهربون.
مدرسه ی مامان ها
16 فروردین 91 11:53
سلام مامان عزیز
خوب هستید؟
سال نو شما هم مبارک باشه، سال خوبی رو براتون آرزو داریم
پیروز و سلامت باشید


سلام خانم معلم عزیز.
ممنون که زحمت کشیدید.
شما هم موفق باشید.
سمانه مامان پارسا جون
16 فروردین 91 11:55
سلام خانومی خوبید خوشید؟عیدتون مبارک
چه عکسهای خوشگلی
چه جاهای خوشگلی رفتین
ایشاا... همیشه خوب و خوش و سلامت باشین


سلام به شما دوست گلم.
ممنون عید شما هم مبارک.
جاتون خالی بود.
همچنین شما و خانواده محترم.
مادر کوثر
16 فروردین 91 16:26
سلام عزیزم
سال نو مبارک
ممنون از حضورت
عکسا واقعا عالی بودن
مرسی گلم
پریسای ناز ما رو ببوس
سالگرد ازدواجتون مبارک


سلام گلم.
ممنون
مامان امیر مهدی
16 فروردین 91 23:18
سلام ایشالا همیشه به گردش و شادی
آپم


سلام مرسی چشم.
مامان نفس طلایی
17 فروردین 91 0:06
الهی همیشه خوش باشین


مرسی گلم.
مامان ماهان
17 فروردین 91 10:48
معلومه حسابی خوش گذشته همیشه خوش باشین

ببین باز چطوری خوابیده نازززززززززززززززززززززززززی


جاتون خالی بود.
البومش آماده میشه به زودی.....
زهرا
19 فروردین 91 10:35
خوش اومدید به خونه وبلاگی ما...
ان شاءالله روزگار همیشه براتون شادی آور باشه...


سلام
خواهش میکنم.
همچنین برای شما.