پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فعلا

1390/12/14 14:30
نویسنده : مامان پریسا
953 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان گلم.

راستش خیلی گرفتارم. همه ی مامان های گل میدونن چی میگم. خونمون زلزله

 هشت ریشتری اومدهگریه

 

حسابی درگیر خونه تکونی شدم. و پریسا خانم هم که ........خودتون بهتر

 میدونیدکلافه

 

فقط اومدم بگم شرمنده ی همه ی دوستان گلم.ایشالله هفته ی دیگه با

 دست پر و یه عالمه خبر خوب میام و به همه ی دوستان گلم هم سر میزنم

خیال باطل

پس فعلا" برم که خانمی مشغول خرابکاریه. منتظر

 

ستایش جون این هم ترانه ی حاجی فیروز.

 

از آقا سجاد ممنون که دانلودشو بهم داد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

سوسن
14 اسفند 90 15:26
سلام عزیزم.

مامان پریسا خدا قوت. واقعأ خسته نباشید.

منم از آشنایی با شما خیلی خوشبختم.

عزیزم من با اجازه تون لینکتون کردم. شما هم قابل دونستید لینکم کنید



سلام گلم. شما هم با افتخار لینک شدید.
فریبا
14 اسفند 90 15:33
سلام عزیز... همه در همین حال و روزن... ایشالا موفق باشی..


همه ی دوستان خسته نباشن.
سجّــــــــادم
14 اسفند 90 15:38
سلام مامانش خوبی؟؟؟

آپ عالیی بود.

خسته نباشی.

سلام به پریسا خانوم برسون.


ممنون اقا سجاد . باز هم بابت ترانه حاجی فیروز ممنون.
مامانی فری
14 اسفند 90 16:55
خسته نباشییییی عزیزم در عوض همه جا نو نوار میشه و کیف میکنی


ممنون گلم. فعلا که هنوز اندر خم یک کوچه ایم.
مامان اسراواسما
14 اسفند 90 18:15
سلام خسته نباشی


ممنون گلم. ایشالله کارم توم شد میام خدمتتون .
مامان کیاوش
14 اسفند 90 18:58
سلام.ما هم همشهری شماییم.سر بزنین خوشحال میشیم.


سلام آخ جون چقد همشهری.
چشم الان میام.
سجّــــــــادم
14 اسفند 90 20:07
سلام. خواهش می کنم کاری که نکردم.
فقط یه دانلود کوچولو بود.


سلام مرسی. عالی بود.
نایسل
14 اسفند 90 20:47
تولدت مبارک عشقمممم
ایشالا کارات زودی تموم شه بتونیم باهم بشیم بوس


ممنون گلم. دعا کن زودتر تموم بشه.
خانه ی من وتو
14 اسفند 90 22:25
سلام آهنگت جالب بود اگر چه با حال وهوای خونه ما جور نبود
ان شا الله برای همه سال خوبی باشه


سلام ایشالله شما هم دیگه غم نبینی.
مرجان مامان پریساجون
14 اسفند 90 22:46
خسته نباشی پریساجون رو ببوسسسسسسسسسسسسس


مرسی گلم شما هم پریسا جونو ببیوس.
پويا
14 اسفند 90 23:10
سلام پريسا جون
تولد ماماني مبارك باشه
سر ماماني من هم خيلي شلوغه غير از پيشگيري از پس لرزه هاي من خونه تكوني و هزار تا كار ديگه...
دستشون درد نكنه
موفق باشي دوست خوبم


سلام پویا جون چکار کنیم از دست این پس لرزه ها .....
راستی اومدم وبت اما نمیشد کامنت داد. مشکلش چیه؟
خاله
15 اسفند 90 7:08
سلام.همه مون این روز های آخری حسابی درگیریم.
موفق باشی.وبت شاد و آرامش بخشه.مخصوصا عکس دختر نازت...زنده باشه.


سلام ممنون از لطفتون . زحمت کشیدی گلم.
مامان محمد پارسا
15 اسفند 90 11:36
سلام عزیزم
فکر کنم بازم اول شدم


سلام گلم. شما برای من همیشه اولی.خوش اومدی مامانی گلم.
مامان محمد پارسا
15 اسفند 90 11:38
اما نه فکر نمی کنم حالا ما یه تیری در تاریکی زدیم امیدوارم به هدف بخوره
خسته نباشی مامانی بله این روزها همه گرفتار خونه تکونی هستند و واقعا با وجود این کوچولوها سخت می شه کار کرد امیدوارم موفق باشی پیشاپیش سال نو مبارک منتظر خبرهای خوب از ناناز میمونیم


ممنون گلم. عید شما هم مبارک. حالا میگم براتون چکارا که نکرده این شیطون بلا.
مامان علی خوشتیپ
15 اسفند 90 11:51
خونه ما هم همینجوریههههه
منتظر هفته آینده هستیم.
خصوصی عزیزم


ممنون گلم. میام خدمتتون الان.....


مامان امیرعلی
15 اسفند 90 13:59
خسته نباشی مامانش.چه آهنگه خوشگلی.میشه کدشو به منم بدی؟



چشم قابل شما رو نداره ولی چطوری؟
مامان کیاوش
15 اسفند 90 18:18
مرسی که سر زدین.منم لینکتون میکنم.میتونم بپرسم شما کجا میشینید؟


ممنون. الان میام.
پریسا
15 اسفند 90 20:09
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
به به
عجب آهنگی...........حسابی حالیدم
آدم رفتنش نمیاد
تا فردا بشینم اینجا؟؟؟؟
راستی
خشته نباشی مامانیه گل


سلام خوش اومدی پریسا جونم. خوشحال میشم در خدمتتون باشم.
مامان کیاوش
15 اسفند 90 20:22
بله دیدم.مسافت مهم نیست.ان شاا... دلهامون نزدیک باشه ودوستهای خوبی بشیم عزیزم.


ایشالله. البته من اونجا اومدم چون محل کار قبلیم اونجاها بود.
مامان آرمیتا
16 اسفند 90 2:00
سلام با تاخیر تولد دخملی آپم
خسته نباشی مامانی من موقعی که کار دارم آرمیتا مامانم میبره خونه تا کارهایم انجام بدم پریسا جون ببوس



مبارکش باشه. خدا رو شکر که کمکی داری گلم.
مامان علی خوشتیپ
16 اسفند 90 8:13
عزیزم تو خونه برگزار شده ولی به خاطر قضیه فوت فامیلمون نشد عمومیش کنم.فقط بچه های مهد و مامان اینان.فعلا هم تو وب عکساشو نمیذارم...
یه تولد قاچاقی
ساعت 10 صبح هم هست.


مبارکش باشه ایشالله قسمت بشه که بیایم.
مامان نوژا
16 اسفند 90 8:43
سلام دوست خوبم خسته نباشی


سلامت باشی گلم.
مامان زهره
16 اسفند 90 10:07
خوبه که خونه شما زلزله اومده .ماکه هنوز بی خبریم. البته خود تاج سر یه پا زلزله است


خدا برات نگهش داره.
فریبا
16 اسفند 90 12:36
سلام گلمممم
خسته نباشی خدا قوتتتتتتتتتت


ممنون فریبا جونم. فعلا که از پا افتادم.
مامان امیرعلی
16 اسفند 90 14:09
پریده بود کداز چه سایتی برداشتیش بگو برم اونجا


سفارشی بود گلم. تو سایت نیستش.
مامان امیر مهدی
16 اسفند 90 15:11
سلام مامانی من آپم


باشه گلم سرم خلوت شد چشم.
مامان امیرعلی
16 اسفند 90 15:15
عشقه من آدرسو کامل بده.اینی که دادی باز نمیشه


ادرس وبلاگه .
مامان امیرعلی
16 اسفند 90 15:31
گذاشتم تو وبم.دستت درد نکنه.خیلی قشنگه.اگه دقت کرده باشی وقتی ترانه پخش میشه خیال میکنی اون حاجی فیروزه که تو وبلاگمونه داره میخونه


پس حاجی فیروز هم بذار دیگه.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 اسفند 90 15:41
سلام.خسته نباشین.منم یه عالمه کار مونده رو دستم.فقط هم سه روز آخر این هفته رو وقت دارم.آخر هفته بعد هم که میریم شهرمون.توی طول هفته هم که مدرسه میرم فقط میتونم به کارای روزانه برسم.


شما که واقعا خسته نباشید . ما که خونه داریم صدامون در اومد شما جای خود دارید.
مامان امیرعلی
16 اسفند 90 15:46
تو وبلاگه من که هست حاجی فیروز


پس چرا من نمیبینم؟
مریم -----------♥
16 اسفند 90 16:47
سلام عزیزم
من پنجشنبه میرم بوشهر
واسه همین عید رو از الان بهت تبریک میگم
ماهانی رو ببوس عیدت مبارک
اینم عیدی
http://cache2.artprintimages.com/p/LRG/8/881/HSYJ000Z/money.jpg


مرسی گلم عید شما هم مبارک. خوش بگذره

اخ جون عجب کادویی دیگه اوضاع روبراه شد. میدونم مال ماهانی بود ولی دیگه پس نمیدم.
مریم -----------♥
16 اسفند 90 17:23
سلام عزیزدلم سوتی دادم در المپی اخه این و نوشتم واسه همه دادم فقط اسم ها عوض شد هی وای من بخدا خیلی ببخش
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای


به هر حال من دیگه پس نمیدم.
التماس نکن
بهار(مامانی شهراد)
16 اسفند 90 17:37
آآآآآآآآآآآآآآپم


حتما میام.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 اسفند 90 20:43
سلام خواهر جیب ما و شما نداره.حالا امانت باشه پیش شما بعد با سودش بهمون بده.




سلام خواهر. شرمنده . کوچیکت هم هستم ولی این یکی رو پس نمیدم.
مامان حنا
17 اسفند 90 4:51
سلام گلم خسته خونه تکونی نباشی ایشالله با دل خوش و سلامتی سال نو رو آغاز کنین مواظب پریسای گل هم باش و ببوسش


سلام دوست گلم. ممنون شرمنده کردید. عید شما هم مبارک ایشالله خدمت میرسم.
مامان امیرعلی
17 اسفند 90 14:36
کد شما رو گذاشتما ولی هیچی نشون نمیده.


اومدم. درست میگی نشون نمیده نمیدونم چرا.
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
17 اسفند 90 16:57
خسته نباشی گلم
پری جونو ببوس


سلامت باشی عزیزم شما هم شیر کوچولوی ما رو ببوس.
مامانی شیما وحدیث
17 اسفند 90 23:25
خسته نیاشید هم به شما که حسابی مشغولی وهم به پریسا خانم که ازخرابکاری خیلی خسته شدن
مامانی ازکاراتون فارغ شدین حتما به ماهم سربزن .
درضمن خیلی خیلی شعر وبتون جالبه


چشم عزیزم حتما میام .
مامان ماهان
18 اسفند 90 9:07
به به میبینم که حسابی مشغول هستی
خسته نباشی
وافعا خونه تکونی با این وروجکهای شیطون عالمی داره


نمیدونستیم باهاش دعوا کنیم یا به کاراش بخنیدیم.
مامان محمد پارسا
18 اسفند 90 10:14
سلام دخملی
سلام مامانی
خسته نباشید از خونه تکونی
کارتون تموم نشد ما منتظریما


سلام. چشم عزیزم به زودی میام خدمتتون.
مامان محمد صدرا
18 اسفند 90 10:56
خسته نباشی!
با این وروجک چه جوری میرسی به کارهای عید؟؟؟؟؟؟؟

ما هم دو تا پست عکس تولد داریم بفرمایین !




سلامت باشی گلم. چاره ایی نیست باید برسیم دیگه.
چشم گلم میام خدمتتون.
مامان یاسین
18 اسفند 90 15:10
عمه خیلی خوب بود ممنون


خواهش میکنم عزیز دلم.
سجّـــــــادم
18 اسفند 90 16:34
سلام.
نامردا من اینترنتم چند روزی خراب بود نتونستم چند روزی بیام و سر بزنم ولی دیگه شما چرا.؟
حالا فهمیدم که چرا قدیما میگفتن دوستت را توی وقت تنگ بشناس... .


سلام .پسر خوب من که گفتم چند روز نیستم.
چشم امروز میام خدمتتون.
سجّـــــــادم
18 اسفند 90 17:58
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم



چششششششششششششششششششششششششششششم.
مامان علي خوشتيپ
18 اسفند 90 22:01
سلام
خسته نباشي با خونه تكوني
جاتون امروز خيلي خالي بود
يه زلزله ايه الان تو خونمون


سلام گلم. نگو که دلم آب شد.