پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل سیزدهم: تولد مامانی و........

1390/12/7 19:08
نویسنده : مامان پریسا
1,696 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای زیبا

صدتا سلام   هزارتا سلام  به همه ی دوستان و یک سلام خوشکل برای پریسا

 

امروز 7 / 12 / 1390 مصادف با تولد مامانی.        

             

خدا رو شکر میکنم که اجازه داد بیام و وجود این همه زیبایی رو تجربه کنم. و بزرگترین اونها وجود

 پریسا و همسر عزیزمه که با وجودشون طعم شیرین زندگی رو درک کنم.

 

به همین مناسبت دیشب همراه بابایی و پریسا و زیر بارون قشنگی که می بارید رفتیم و یک

 کیک خوشکل گرفتیم. و چون جشن دو نفر و نصفی زیاد مزه نداره، تصمیم گرفتیم به منزل مامان

 جون بریم.ziba

 

و اونجا با دایی ها و خاله و مامان جون یه جشن کوچولو بگیریم.جای دوستان خالی.

 

و بابایی هم زحمت کشید و یک هدیه خوشکل بهم داد که عکسشو براتون گذاشتم.دنیای زیبا

ziba

یازدهمین مروارید:

 

هفته گذشته روز 2 شنبه یک اتفاق خوب افتاد و یازدهمین مروارید پریسا خانم نوک زد. از فک

 پایین سمت راست.

 

دخترم مبارکت باشه عزیز دلم.ziba

ziba

پیک نیک:

 

روز جمعه همراه دایی ها و خاله و مامان جون رفتیم پیک نیک.(پارک جاده ساحلی) هوا خیلی

 خیلی خوب بودو بچه ها حسابی تفریح کردن و با وسایل شهر بازی سرگرم بودن.ziba                         ziba

ziba

شیطونی پریسا خانم:

 

رفتم تو اتاق خواب ببینم چکار میکنه؟؟!!

 

دیدم که بله.......... خانم درب کتابخونه رو باز کرده و هر چی روز نامه باطله بود درآورده و دورو

 برش پهن کرده و شدیدا" مشغول مطالعه بود. طوری که اصلا" متوجه ورود من نشد.

 

نمیدونم اخبار میخوند یا دنبال کار میگشت!!!!!!!

 

خلاصه اتاق با روز نامه فرش شده بود.........ziba

ziba

تازگی ها یاد گرفته هر چی که میدیم دستش وقتی باهاش بازی کرد و ازش خسته شد ،میره

 آشپزخونه و میندازه داخل سینک ظرفشویی.....

 

دخترم داره یاد میگیره به مامانی کمک کنه دیگه.....دنیای زیبا

ziba

یه خبر تولد دیگه:

 

علی جون تولدت مبارک. امیدوارم سالیان سال زیر سایه ی مامان و بابا به

 خوشی زندگی کنی .ziba

http://alijoon.niniweblog.com/ علی خوشتیپ

 

ziba

این هم خبر های هفته ی گذشته تا امروز........

 

کلللللللللی عکس هم در ادامه منتظر شما هستن.

 

خیلی خیلی خوش امدید. بفرمایید........ziba

دنیای زیبا

کیک تولد مامانی:

ziba

و پریسا خانم:

ziba

و کادوی بابا حسین:

ziba

و پیک نیک:پریسا کنار کارون

ziba

ziba

ziba

و مشغول بازی:

ziba

ziba

ziba

ziba

ziba

ziba

خرابکاری پریسا با روز نامه ها:

آخه دنبال چی می گردی؟

بالا خره منو دید....

ziba

سینک ظرفشویی و پریسا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

قربون دختر گلم که می خواد به مامانی کمک کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (114)

سمانه مامان پارسا جون
7 اسفند 90 19:52
سلام عزیزم
تولدت گلباران




ایشاا... صدوبیست سال زنده باشی در کنار پریسا خوشگله و همسر مهربونت




سلام سمانه جون .
ممنون گلم. زحمت کشیدی.
سمانه مامان پارسا جون
7 اسفند 90 19:54
راستی منم اسفند ماهی هستم
البته آخراش 23 اسفند
پس مطمعنا روحیاتمون خیلی نزدیک به همه
کیکتم خیلی قشنگ بود
کادون هم مبارکت باشه
عکسای پریسا جونم خیلی ناز بود ببوسش


پس تولد شما هم مبارک.
چشمات قشنگ دید گلم.
پریسا
7 اسفند 90 20:19
تولدت مبارک عزیزم
همیشه شاد باشید


ممنون پریسا جون. لطف کردی.
فریبا
7 اسفند 90 20:20
تولدت مبارک مامانی مهربون...
ایشالا همیشه سالم و سربلند باشی...
دندون پریسا جون هم مبارک باشه...
از اون کیک یه تیکه هم واسه ما می ذاشتی خوب!
راستی کادوت هم خیلی خوشگله...


سلام فریبا جون. ممنون گلم. قابل شما رو نداره.
عزیزم کاش اینجا بودی تا از خجاتت در میومدم.
سمانه مامان پارسا جون
7 اسفند 90 20:27
اینم کادوی ما:

_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__


ممنون گلم. خودت کافی بودی عزیزم.
دوست مهربون
7 اسفند 90 21:51
عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت.


ممنون دوست مهربون. شمالطف دارید.
دوست مهربون
7 اسفند 90 21:51
باهفت آسمون پرازگل یاس ومیخك
باصد تا دریا پرازعشق واشتیاق وپولك
یه قلب عاشق بایه احساس بی قراروكوچك
فقط میخواد بهت بگه تولدت مبارك



ممنون

دوست مهربون
7 اسفند 90 21:52
قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برایمن بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم.
تولدت مبارك زيباي من



باز هم ممنون بسیار زیبا بود.
دوست مهربون
7 اسفند 90 21:54

خواستم برایت هدیه بگیرم

گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم

برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام

بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم

به فکر فرو رفتم و سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم

که بهترین چیز در زندگیم هست

به ناگه فریاد زدم

که قلبم را می فرستم چون

او خود زیباست، مظهرایستادگیست

سربه زیرو با نجابتست

تولدت مبارک



حسابی خجالتم دادید.ممنونم از حضورتون.
خانه ی من وتو
7 اسفند 90 23:19
سلام به مامان پریسا خانم حال شما چه طوره؟ تولدتون یه عااااااااااااااااالللللللللللمه مبارک


سلام عزیزم. ممنون از حضورتون.
خانه ی من وتو
7 اسفند 90 23:21
سلام پریسا خانم تولد مامانی مبارک آفرین دختر گل که تولد مامان شیطونی نکردی وبه مامان کمک کردی بهش خوش بگذره


سلام ممنون خاله جون. پریسا همیشه دختر خوبیه.
خانه ی من وتو
7 اسفند 90 23:23
پریسا جون میدونی دختر من از توی کابینت تمام ظرفها را یکی یکی میذاشت کف آشپز خونه بعد با افتخار به شاهکارش نگاه میکرد در حالی که دستش را به کمرش زده بود


به به پس دخملیا همشون زرنگن.پریسا هم این هنرو داره.
خانه ی من وتو
7 اسفند 90 23:24
مرسی مامان جون پریسا خانم که ما را توی شادی های شیرین زندگیتون شریک میکنی .
راستی من هم از بچه ها توی اون پارک کلی عکس دارم


همیشه شاد باشی عزیزم.
پس شهر ما هم اومدی.
مامان یاسین
7 اسفند 90 23:49
تولدت مبارک مامانی ایشالا 20000ساله شی هورااااااااااا نفر اول دنیای مجازی شدم که تبریک گفتم


سلام گلم. شما هر وقت بیای اولی گلم. خوش اومدی و ممنون.
مامان علی خوشتیپ
8 اسفند 90 8:31
تولدت مبارک عزیزم



الهی 120 سال عمر کنی و سایتون بالاسر پریسا جونم باشه
ممنون که تولد علی رو تو وبتون تبریک گفتید
دستبندت خیلی خوشگله تولد منم اسفنده نشون شوشو بدم یاد بگیره
بوس برای پریسا و مامان خیلی مهربونش


سلام عزیزم .
ممنون به خاطر تبریکتون.
خواهش میکنم. ما علی جونو دوست داریم دیگه.
تولد شما هم مبارک باشه.
مامان علی خوشتیپ
8 اسفند 90 8:33
بیشتر خوشم اومد از پریسا جون معلومه خیلی شجاعه.علی که میترسید نزدیک اسب بشه


آخه قبلا هم سوار شده بود. الان هم کمی میترسید بره جلو ولی کم کم ترسش رفت.
parya
8 اسفند 90 8:48
عالی بود بابا مواظب باش از رو درخت می افته...من ترسیدم


ممنون که اومدید.
خیالتون راحت باشه بابای پریسا هواشو داره.
بهار(مامانی شهراد)
8 اسفند 90 11:25
سلام عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله بشی و سایت همیشه رو سر پریسا جونم باشه


سلام گلم ممنون زحمت کشیدی.
محمد
8 اسفند 90 12:10
آبجی عزیزم هفتم اسفند باز شدن گلبرگ دیگری از دفتر زندگیت را بهت تبریک می گویم.
120 سالگیتون رو جشن وکادو بگیرید
شاد باشید وسلامت


ممنون از حضورتون.
مامان ملینا
8 اسفند 90 14:01
عزیزم تولدت مبارک ان شالله که 120سال عمر کنی و سایتون بالا سر پریسای گل.


سلام ممنون گلم. لطف کردید.
مامان محمد پارسا
8 اسفند 90 15:15
سلام عزیز خاله
سلام مامانی ،انشاالله 120 ساله بشی و همیشه سلامت و شاد . به به کادویی خیلی قشنگه مبارکت باشه عزیزم . . . دست بابایی درد نکنه و اما ناناز خاله و شیطنت هاش که خیلی با حاله خیلی عزیزی پریسا جون مخصوصا کمک کردن به مامانی


سلام به مامانی و پسمل نازش.
ممنون گلم. ایشالله تلافی کنیم.
نوبت پارسا جون هم میشه که به مامان کمک کنه.
امیرعلی
8 اسفند 90 15:35



ممنون خیلی زحمت کشیدید.
مامان امیر مهدی
8 اسفند 90 15:53
سلام سلام
مبارک باشه ایشالا 120 سال سایت بالای سر پریسا جوووون باشه
دست همسری هم درد نکنه معلومه سلیقش حرف نداره


سلام
ممنون مامان مهربون. زحمت کشیدی گلم.
آبجی فاطمهـ
8 اسفند 90 16:12
سلام سلام!
تولدتون مبارک
ایشالا120سال هم سایه ی شما وهم سایه ی پدر پریساجون بلای سر پریسای نازنین باشه


سلام به آجی کوچولو.
ممنون گلم. لطف کردی.
مامان زینب
8 اسفند 90 19:11
تولد تولد تولدت مبارک
عکسا خیلی قشنگ بود
بعد خیلی باحال بود که از هر چی خسته میشه میندازه تو سینک
ببوسش عزیزم


ممنون دوست عزیز.
سینک رو با سطل زباله اشتباهی گرفته.!!!!!!
مریم -----------♥
8 اسفند 90 21:19



ممنون مریم جون.
مامان ابوالفضل
8 اسفند 90 21:19
سلام سلام سلام
تولد مامانی مبارک
به به چه بابای با سلیقه ای
تولد علی خوش تیپ هم مبارک
پیک نیک هم معلومه حسابی خوش گذشته
همیشه شاد باشین
دختری هم به مامانی معلومه حسابی داره کمک می کنه
بوسسسسسسسسسسسسسسسس


سلام گلم . ممنون به خاطر تبریکتون.
جای شما خیلی خالی بود.
مامان پارسا جیگر
8 اسفند 90 22:36
سلام عزیزم منم تولد شما رو تبریک می گم دختر نازی دارید خدا حفظش کنه من شما را با اجازه لینک کردم و خوشحال می شم پارسا کوچولو جزو دوستان پریسا جون باشه.


سلام. مرسی گلم شما هم لینک شدید.
نایسل
8 اسفند 90 22:47
happyy birthdayy to you happy birthday too you

خیلی خشوحالم مثه تو متلود ماه اسفند هستم
یه روز یه دوستی بهم گفت
دختر ماه اسفند پری اشک و لبخند تولدت مبارکک
من خیلی این و دوس داشت خیلی چون خیلی دوسش دارم حالا به تو میگم
مامان ماه اسفند پری اشک و لبخند تولدت مبارک
بوس فدات شم دوست دارم
دخترنازتم ببوس عزیززز دلم ایشالا 120 سالگی تو شمعشو فوت کنی

سلام نایسل جون. ممنون گلم. شعر بسیار قشنگی بود .
ممنون از حضورت.
نایسل
8 اسفند 90 23:14
نظر من گم شده چرا
من کلی نظر گذاشته بودم اینجا


عزیزم یکی بود الان شد دوتا گلم دستت درد نکنه.
نایسل
8 اسفند 90 23:33
یافتمش


خدارو شکر
sina
9 اسفند 90 0:23



ممنون.
مامان حنا
9 اسفند 90 0:51
سلام خانومی
تولدتون رو تبریک میگم ایشالله سالیان سال به خوبی و خوشی سایتون بالای سر پریسا جون باشه
این هم کادوی تولد منو دخملم به شما
وآفرین به پریسا جون عزیز خاله که به مامانی کمک میکنه عکساتون خیلی قشنگ شده پریسا جونو از طرف من ببوسید


سلام دوست عزیزم. ممنون .
خودتون گلید . خوشحال شدم از حضورتون. حنا جونو از طرفم ببوس.
nilo0f@rrrr
9 اسفند 90 1:04
سلام
تولدتون مبارک.
بفرمایید که یه اپ جالب کردم....


سلام. ممنون .چشم.
مرجان مامان پریساجون
9 اسفند 90 1:06
تولدت مبارک عزیزم الهیییییییییییی 120 ساله شی و سایت بالای سر پریسای گلمون و همسز مهربونت مستدام.کادوها عالی بود.دستشون درد نکنه.گویا تو هم مثل من طلا خیلی دوست داری عزیزمببوس دخمل نازمون رو


سلام مرجان جون. مرسی عزیزم.
دیگه کادوی مورد علاقه ی خانمها همینه دیگه...
دوست مهربون
9 اسفند 90 13:24
سلام

دوست من

آپم دوست داشتید نظر بدید


سلام چشم حتما.
خانه ی من وتو
9 اسفند 90 17:11
آره من سال 68 ،69،70،71،71،توی بندر امام زندگی میکردم ودائم به آبادان واهواز وخرمشهر سفر میکردم .
اون موقع همیشه قبل از پروازها که همیشه تاخیر هم داشت با بچه ها توی پارکها جولان میدادیم.
توی جادههای خراب وخمپاره خورده که هنوز تعمیر نشده بود هم عالمی داشتیم.
یاد اون دوران به خیر


واقعا هم که اون دوران برای خودش حال و هوای دیگه ایی داشت.
بابای مهرسا
9 اسفند 90 17:31
سلام
مبارک باشه
امیدوارم همیشه شاد باشید


سلام. ممنون از حضورتون.
فرشته مامان امین رضا
9 اسفند 90 18:49
سلام عزیزم

اولا"تولدت مبارک گلمانشااله 200سال عمرکنی ولذت کافی ووافی ازحضوراین گل زیباپریساخانوم راببری درکنارهمسرمهربونت
دوما قالب جدیدمبارک زیباست
سوما کادوی تولدنوش جون ومبارک باشه بخوشی استفاده کنی .دست بابائی دردنکنه.
عشقتون استواروماندنی
آفرین دخترگل باکمک دادن به مامانی


سلام فرشته جون ممنون.
برای تبریکتولد، برای قالب، برای کادو......
خب دختر مامانیه دیگه.
sara
9 اسفند 90 19:16
salam azizaaaaaaam tavalodet mobaraaaak
mc k behem sar zadi gole man


سلام سارا جون ممنون گلم. زحمت کشیدی.
آجی یاسمن
9 اسفند 90 19:25
سلام تولدتولدتولدتولدت مبارک


سلام مرسی خانمی.
سلام برسون.
مامان ریحانا
9 اسفند 90 20:00
سلام
تولدت مبارک مامان پریسا جون همینطور دنونه 11 پریسا کوچولو
http://www.golforoush.com/Media/Image/Product/2011/7/1585_634469474359687500_l.jpg
تقدیم به شما


سلام ممنون دوست عزیزم.
بابت کادوی قشنگتون هم ممنون لطف کردید.
مامانی طهورا
10 اسفند 90 9:03
به به ! چه چه ! تولدمبارک باشه
چه هدیه تولدی
اونوقت شما برای سالگرد ازدواج و عیدی هم از این نوع هدیه ها دریافت میکنین
باباااااااااامایه دار


سلام گلم. ممنون.
بستگی به مایه داره گلم.
مامان محمد صدرا
10 اسفند 90 9:13


تولدت مبارک مامانی مهربون!



ان شاالله 120 سال زنده باشی!


عجب کیک خوشملی داشتی!


چه کادوی خوشملتری داشتی!

ممنون که دعوتم کردی !
ولی دیر رسیدم !آخه یه مهمونی بزرگ داشتم دیشب به خوبی برگزار شد الحمدلله !

الان هم درگیر تولد محمد صدرا م !

5 شنبه ان شاالله !


ممنون گلم.
خسته نباشی.
ایشاله به سلامتی.
پس منتظر تولد میمونیم.
مامان محمد صدرا
10 اسفند 90 9:14
چه بلایی شده گل دخترت !


منتظر باش نوبت گل پسرت هم میشه.
مامان محمد صدرا
10 اسفند 90 9:14
کلی به حرکت سینک ظرفشویی اش خندیدم !


مامان محمد صدرا
10 اسفند 90 9:15
میگم پریسا جون دنبال چی میگردی بین تاین همه روزنامه ها!

حالا مامانت پیشت نبود بابا که بود!


بابا مشغول کارش بود.
نمیدونم شاید دنبال اخبار بود یا کار!!!!!!!!
مامان محمد صدرا
10 اسفند 90 9:16
خوش به حالتون عجب هوایی دارین !

اینجا سرمای خشکه !

همه جا برف اومد الا اینجا!


اینجا بارونه.
خدا به دادمون برسه. تابستون!!!!
مادر کوثر و علی
10 اسفند 90 10:47
سلام سلام عزیزمممممممم

تولدت خیلی خیلی مبارررررررررررررک

وای چه کادوی توپیییییییی

چه کیک خوشملییییییییی

ماشالله به این دخمل نازمون

عکسا عالی بودن. مرسی عزیزم

ممنون از دعوتت و نظرات خوشگلت


ممنون گلم. دست شما هم درد نکنه.
خیلی خوشحال شدم.
خوش اومدی.
ameye lara
10 اسفند 90 10:57
█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█





دست گلت درد نکنه عمه ی مهربون.
امیرمسعود
10 اسفند 90 13:08
تولدت مبارک، براتون آرزوی بهترینارو دارم و یه تبریک به خاطر داشتن دختری به اسم پریسا و یه تبریک مخصوص به خاطر شوهر مهربونت ... همیشه خوش باشین


سلام ممنون مامان امیر مسعود عزیز. زحمت کشیدی گلم.
مامان علی خوشتیپ
10 اسفند 90 14:02
سلام عزیزم .آپم


سلام چشم.
مامان محمد جواد گل
10 اسفند 90 14:58
سلام مامان پریسا
خوبید؟ من برای شما پیامی فرستادم یادم رفت اسمم رو بنویسم. می خواستم برای تولد پسرم طرح پوه رو انتخاب کنم . شما می دونید وسایلش رو از کجا می تونم تهیه کنم . اصلا اهواز جایی هست که ست کامل وسایل تولد رو داشته باشه؟ اگه سراغ دارید بهم اطلاع بدین ممنون می شم.


سلام گلم.
پیغامی نرسیده!!
برای وسایل میام برات میگم.
مامان آرمان
10 اسفند 90 16:47
سلام.
تولدتون با تاخیر و با عرض پوزش مبارک مبارک باشه.امیدوارم همیشه سالم و خندان و شاد سالهای طولانی در کنار عزیزانت جشنهای تولدت را به خوبی برگزار کنی.
دست شو شو هم درد نکنه که هدیه زیبایی گرفتند.
عکسهای دخملی هم خیلی زیباست


سلام ممنون گلم. زحمت کشیدی.
ایشالله نوبت شما ما هم تلافی کنیم.
ممنون از حضورتون.
مامان عسل و آریا
10 اسفند 90 20:36
سلام عزیزم.واااااااااااااااااااااااای تفدله اینجا تولدت مبارک عزیزدلم.گلم یک چیزی.اون دستبندی که آقا حسین بهتون کادو دادن من چند ماهه پیش عینه همینو گرفتم البته من توی خواب نمیدونم چیکار کرده بودم که پاره شده بود فرداش عزیزم رفتم فروختم و یک النگوی خوشجل گرفتم.من عادت به دستبند ندارم ولی درعوض خیلی دوس دارم.بوووووووووووووس مبارکت باشه


سلام مامانی گل.
ممنون از تبریکتون.
آخی ...... اشکال نداره النگو هم خوبه.
ولی من اینو خیلی دوست دارم.
محيا كوچولو
10 اسفند 90 20:50



مرسی محیا جووووووووووووووووووون.
مامان اسرا و اسما
10 اسفند 90 21:46
سلام عزیزم !تبریک میگم ایشالله صدوبیست سالگیتو همراه گل دخترت و نوه هات جشن بگیری ببخش دیر اومدم خودم اینترنت ندارم الان هم خونه داداشمم



سلام دوست گلم. ممنون
ایشالله شما هم.
مرسی گلم. زحمت کشیدی.
بابای یاسین
10 اسفند 90 23:45
وب خوبی داری عزیزم در صورت تمایل تبادل



ممنون
ولی ادرس نذاشتید که............
مامان طاها
11 اسفند 90 11:11
تولدتون مبارک ان شا الله هزار سال سایت رو سر پریسا جووون باشه.


ممنون عزیز دلم. همچنین شما.
مامان طاها
11 اسفند 90 11:12
ناناسی خاله یازدهمین مرواریدتم مبارکت باشه عزیزم.


مرسی مامان طاها جون.
مامان طاها
11 اسفند 90 11:13
خوشحالم که تونستید وبلاگمو ببینید


من هم خوشحال شدم. چون واقعا سخت بود.
سجّــــــــادم
11 اسفند 90 12:59


چه آهنگ و وبلاگ زیبایی تا به حال چنین وبلاگ به خدا توی عمرم ندیده بود.

آفرین واقعا هم جای تحسین داره!


چشم به راهتم. آره منتظرم.
راستی سلام .


سلام. ممنون اقا سجاد شما لطف دارید.
اومدم و وب زیباتون رو دیدم. واقعا خسته نباشی.
سجّــــــــادم
11 اسفند 90 15:21
چرا که نه مامان ... جون.

من لینکت کردم.


شما هم لینک شدی.
سجّــــــــادم
11 اسفند 90 15:27
ممنون.
چشم حتما خبرتون می کنم.

شما هم همچنین.


چشششششششم.
نی نی های حاجی-مامان زهرا
11 اسفند 90 15:39
سلام
ببخشید یکم دیره
ولی من از جانب خودم و خواهرام و 5 تا نی نی حاجی بهت می گیم:
تولد تولد تولدت مبارک


سلام ممنون ممنون
خیلی زحمت کشیدید. شما هم از طرف من تشکر کنید.
زینب و زهرا
11 اسفند 90 16:44
تملد تملد تملدت ممالت.

شلام پلیسا. تلفیح خوش گذشت؟ ایشالله همیشه بلی به تلفیح


سلام ممنون زهرا جون ممنون زینب جون.
جای شما که خیلی خالی بود.
زهرا ـ مامان مریم گلی
11 اسفند 90 17:32
تولدت مبارک عزیز دلمممم....الهی 100 ساله شی نه 120 ساله شی!نه 120 سال کمه....الهی زنده باشی....


راستی؟این پارک جاده ساحلی دیگه کجاس که تو این هوای سرد میشد رفت اونجا پیک نیک؟؟؟؟!!!!


مممنون زهرا جون.
هوای ما این چند وقت برای پیک نیک مناسبه حالا هر جای شهر که میخواد باشه.
زهرا ـ مامان مریم گلی
11 اسفند 90 17:34
اخ ببخشید تازه عکسارو دیدم...مبارک باشه کادوی قشنگت و دست همسری درد نکنه...


عکساشم محشر بودن و ضمنا حدس زدم باید جنوب باشیا....ولی یه چیزی پروندم ببینم میتونم نقطه مشترک پیدا کنم؟مثلا بگی بلوار ساحلی بندر عباس منظورت بوده و ....منم بگم ا؟چه جالب من 20 سال اونجا زندگی کردم....

پس کارون بوده اونجا.....


ممنون قابل شما رو نداره.
بله معرفی میکنم. کارون از اهواز.
حالا چند سال اینجا بودی زهرا جون؟
مامان رها
11 اسفند 90 18:12
سلام عزیزم با چند روز تاخیر تبریک من رو بپذیر خانومی دست همسری هم بابت کادوی قشنگتون درد نکنه مبارکتون باشه راستی گلم پریسا جون خاله دندون یازدهم هم مبارک عسلم


سلام مامان رها جون.
ممنون گلم زحمت کشیدی.
زهرا ـ مامان مریم گلی
11 اسفند 90 18:21
مهربونم من حدود 18 سال بندرعباس زندگی کردم...خودم بندری نیستم!اهواز نیومدم تا حالا....نطلبیده هنوز


ما که در خدمتیم. شما تشریف بیارید.
پریسا
11 اسفند 90 18:25
=D
سلام
تبریک می گم.
خیلی خیلی خوشگله وبتون


ممنون گلم. خودت هم خوشکلی.
زهرا ـ مامان مریم گلی
11 اسفند 90 18:46
فدای محبت شما جنوبیا که من یکی کشته مرده تونم.....عزیزم ما برای عید اگه خدا بخواد شمالیم....همه 15 16 روز و ....ههههه...حتما اگه بیام اونورا محض ماچیدن اون لپای خوشمزه پریسا گلی هم شده میام پیشتون.....


عالیه پس منتظرتون هستیم.......
سجّــــــــادم
11 اسفند 90 19:10





مرسی
ولی بابت چی؟
سجّــــــــادم
11 اسفند 90 19:35
مامان جون پریسا جون . سلام.


ببینم شما ها امروز چتونه؟؟؟
حرف های من رمزی هستند یا ... .

دست زدم آخه آهنگ قشنگیه


سلام اقا سجاد
ممنون نظر لطفتونه.
ما مان یاسین
11 اسفند 90 19:36
سلام من نفر اول بودم که تولدت رو تبریک گفتم چقدر هم خوشحال شدم که اولین نفر شده بودم اما حیف انگار به دستت نرسیده


البته که رسید عزیزم ولی اولی نبودی گلم.
سجّــــــــادم
11 اسفند 90 19:38
ببخشید قالب وبلاگتون خیلی قشنگه کی ساختسش؟؟؟


وبلاگ کفشدوزک
در پیوند روزانه لینکش هست.
سجّــــــــادم
11 اسفند 90 19:43
من امروز اومدم وب گردی
خلاصه فکر می کنم اکثر وبلاگ های نی نی کوچولوهای ملوس را که توی وبلاگ پریسا خانم بود گشتم و دیدم دیگه سراغ ندارید؟؟؟


خوب حالا برید سراغ لینکای یکی دیگه از دوستان خودم.
اگر میخوای بگو تا یکی رو بهت معرفی کنم.
سجّــــــــادم
11 اسفند 90 19:47
آره عکس پریسا خانم هم خیلی قشنگه .
خداحفظش کنه واستون.

بابت آدرسی که دادی ممنون.


ممنون.
خواهش.
سجّــــــــادم
11 اسفند 90 19:48
راستی چرا زود تر نگفتی لوگو ی پریسا خانم را گذاشتم تو وبلاگم.


باز هم ممنون.
سجّــــــــادم
11 اسفند 90 19:50
اینا که همشون اسم های بچه اند اسم حشره ای به نام کفشدوزک نیس که؟؟؟


الان برات میارمش.
سجّــــــــادم
11 اسفند 90 19:59
ممنون.
ببخشید خوب انسان جایزالخطاست دیگه.

من دیگه باید برم.


خواهش میکنم.
به سلامت.
سجّــــــــادم
11 اسفند 90 20:07
Gharar shod beram baad karam anjam shod dige oomadaM.
مامان محمد پارسا
11 اسفند 90 21:37
اینجا هنوز تولدهمبارک باشه عزیزم مجدد


سلام خانمی اینجا همیشه تولده. تا همه شاد بشن
سجّــــــــادم
11 اسفند 90 21:40
مامانش اینا ؟؟؟ هنوز هستید؟؟؟


بله امری داشتید؟
سجّــــــــادم
11 اسفند 90 21:51
نه فردا روز خداست.


وااااااااا
پس امروز چی؟
وقتت رو از دست نده.
سجّــــــــادم
11 اسفند 90 21:53
امروز دیگه رسید به آخرش.


فردا هم روز استراحت و تفریحه. درسته؟
سجّــــــــادم
11 اسفند 90 21:55
ببینم این ساعت و زمان و تاریخ و... تولد پریسا جون را چه طوری هشتی؟؟؟ میشه نشونم بدی؟؟؟


میام برات میگم.
سجّــــــــادم
11 اسفند 90 21:56
نه دیگه واقعا هم که اینقدر بی خیال نیستم.

معدلم 19.63 هستش سوم راهنمایی


آفرین.
سجّــــــــادم
11 اسفند 90 22:00
توی وبلاگ خودم جواب بده که بدونم چی به چیه؟؟؟


باشه.
سجّــــــــادم
11 اسفند 90 22:10
ببینم علی جونم بچه تونه؟؟؟
پس چی تون میشه؟؟؟


دوست عزیزمونه.
سجّــــــــادم
11 اسفند 90 23:28
چشم برات میذارمش تو وبلاگم فقط امروز حوصله ندارم بذار برای بعد.

با چی وصل می شی>؟


اکسپلورر
سجّــــــــادم
12 اسفند 90 1:08
سلام پریسا جون من فقط برای مامان جون گلت نصف شب نخوابیدم تا این آهنگ حاج فیروز رو آپلود و برای دانلود توی وبلاگم بذارم.

مامان پریسا جون، بدو بیا دانلودش کن.


ممنون زحمت کشیدی.
پریسا
12 اسفند 90 10:12
سلم مامانی
خوبی؟
میسی که اومدی تو آااچیقم
مامانی منم میخوام که مامانیم م وبدرست کنه
مامانی پریسا..............................پریسا شبیه کوچولویی منه


سلام خانمی.
خواهش میکنم.
بهشون بگو واسه شما هم درست کنه.
راستی؟ پس خیلی خوشملی.
سجّــــــــادم
12 اسفند 90 14:32
مامانش اینا سلام خوبی؟؟؟خوبم!

آره از کجا فهمیدی؟؟؟
چرا نشد دانلودش کنی؟؟؟
حجمش زیاده؟؟؟

منظورم از اینکه گفتم با چی وصل می شی یعنی با تلفن وصل می شی یا ای دی اس ال یا وایمکس یا... .؟؟؟


مشخصه دیگه.نه کاری به حجمش نداره.
پریسا
12 اسفند 90 15:54
باشه مامان پری
به مامانم می گم ولی.............
آخه مامان من که بلد نیست برا من وب درست کنه
راستی مامان پریسا ...
میشه بگی اسم خودت چیه؟و اینکه چند سالته؟


خوب پس شما چرا کمکش نمیکنی؟
دوست مهربون
12 اسفند 90 19:06



سلام ممنون.
دوست مهربون
12 اسفند 90 19:08
salam khobid


بازهم ممنون.
مامان امیرعلی
13 اسفند 90 1:28
تولدتون مبارک.ایشالا 120 ساله بشین.دندون جدید دخملی هم مبارک.کادوتون هم مبارک.خرابکاریها هم مبارک.هی وای من .چقدر مبارک


مرسی مامان امیر علی جون.خیلی زحمت کشیدید.
نزدیک عیده اشکال نداره. من هم به شما میگم مبارک .
مامان نوژا
13 اسفند 90 7:56
عزیزم تولدت مبارک باشه امیدوارم همیشه سایت بالا سر پریسا جون باشه


سلام مامان نوژاجون.
ممنون گلم. لطف کردید.
مامان نيروانا
13 اسفند 90 10:14
تولدت مبارك دوست بسيار بسيار عزيزم، خوشحالم از داشتنت با اينكه هميشه دير ميرسم بهت


مرسی دوست بسیار عزیزم.
همین که اومدی یه دنیا ارزش داره زمانش مهم نیست عزیز دلم.
مامان آريا
13 اسفند 90 10:33
عزيزم تولدت با تاخير مبارك الهي 120 ساله شي و سايت هميشه بالاي سر پريسا گل و در كنار همسر مهربونت باشي
دسته بابايي هم درد نكنه بابته كادوي خوشگلش
خاله قربونه پريساي گلم با اين شيطونيات عكسا هم همشون خوشگلن


سلام مامانی گلم. ممنون عزیزم.
قابل شما رو نداره.
مرسی.
مامان علی خوشتیپ
13 اسفند 90 11:20
عزیزم سلام
جواب مامان مریم گلی رو دادم.دیشب نتونستم جواب بدم.بوس برای پریسا جون و خودتون


سلام خانمی گل.
خیلی زحمت کشیدی ممنون گلم. میدونم سرت هم شلوغه.
پریسا
13 اسفند 90 11:58
سلام مامان پریسایی
مرسی گلم.
منم با افتخار لینکتون کردم.


سلام پریسا جونم. ممنون عزیزم.
سوسن
13 اسفند 90 15:41
سلامممممممممم.
تولد فرشته ی ناز کوچولوت، پریسا جون رو بهت تبریک میگم .
ایشالا همیشه شاد و سرحال باشید.

من ساکن اهواز هستم دوست داشتی به وبلاگمون سر بزن


سلام گلم . ممنون. حتما میام.
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
13 اسفند 90 21:16
:دوستتون دالمX


ممنون عزیزم. من هم دوستت دالم.
گل دخترم سپیده
14 اسفند 90 4:22
واااااااااااااای مثل اینکه من خیلی دیر اومدم شرمنده خانمی تولدتون مبارک عزیزم انشااله همیشه سالم وتدرست در کنار پریساجون وهمسرتون شادوخوشبخت باشیدراستی بابای پریسا خیلی خوش سلیقه هستن خوب معلومه دیگه برای یه خانم خوشگل باید یه هدیه خوشگل خرید هدیه تون هم مبارک باشه.دخترخوشگلمون ببوس


سلام خانمی. ممنون گلم. شما لطف دارید. مرسی.
مامان راميلا
14 اسفند 90 10:25
سلام خاله جان خوبيد پريسا جون چطوره هزاران بوس براي پريسا جون به ما سر نمي زنيد دلمون براتون تنگ شده بود، پريسا جون رو خيلي خيلي بوس كنيد بخاطر اين شيطنتهاش .


مرسی مامانی خودت میدونی دیگه خونه تکونی و.......
چشم حتما میام
مامان زهره
14 اسفند 90 10:29
همیشه خوب و خوش باشین بازم مبارک باشه


مرسی گلم.
مامان محمد پارسا
14 اسفند 90 11:50
سلام مامانی
وقتتون امروز تموم می شه یک هفته شدا ما منتظر مطلب جدید هستیم


چشم گلم .
مامان زهره
16 اسفند 90 10:09
تولد مامانی بازم مبارک باشه


باز هم ممنون گلم.
مامان زهره
16 اسفند 90 10:10
دست بابا حسین هم درد نکنه هدیه قشنگی خریده بودن


ممنون گلم. قابل شما رو نداره
mamani helena
17 اسفند 90 16:28
sakam azizam midonam dire ama sharmande tavalodet mobarak mamane gol enshala 1000 sale beshi patisa ham hesabi bala shodeha


مرسی گلم.
مامان يوسف و محمد
17 اسفند 90 18:14
سلام ماماني تولدت مبارك
بيا تول داريم


سلام عزیزم. ممنون.
چی دارید؟
مامان ماهان
18 اسفند 90 9:06
سلاااااااااااااااااام عزیزم
من واقعا شرمنده ام یه مدتی نبودم
تولدت رو با تاخیر تبریک میگم الهی 120 ساله بشی و در کنار عزیزانت همیشه خوش باشی
کادوی تولدت هم عالی بود دست همسری درد نکنه و مبارکت باشه کیکت هم خیلی خیلی خوشگل بود
اما پریسا خانم گل چقدر ناناز شده ببوسش
همیشه به گردش و تفریح عزیزم


ممنون عزیز دلم شما همیشه به من و پریسا لطف دارید ممنون که تشریف اوردید.