پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل دوازدهم: این روزا و پریسا

1390/12/18 13:09
نویسنده : مامان پریسا
2,022 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای زیبا

سلام به دوستان عزیزم و سلام به نی نی های شیطون بلا مثل پریسا

اولین خبر این پست درباره دهمین مروارید خانمیه.

چند روز قبل اومد سراغم و  از این که چیزی به لثشه ناراحت بود. ومن هم شروع کردم به چک

 کردن دهن خانمی که متوجه یه چیزی شدم.

 بله اون چیز یه مروارید سفید و خوشکله.فک بالا سمت راست.مبارک باشه مامانی. حالا 6 تا

 بالا و 4 تا پایین دندون داره.Tenderheart Bear

ziba

پریسا کلی عروسک داره ولی یکیشونو خیلی دوست داره. یکبار داشت باهاش بازی میکرد و من

 هم مشغول کارام. یه بار اومدم بهش سر بزنم،دیدیم با حوصله نشسته و میخواد کفش خودش

 رو پای عروسک کنه.

آخر هم خسته شد و کردش پای خودش البته باز هم موفق نشد.دنای

ziba

دخترم خیلی دوست داره راه بره چند شب پیش می خواستیم بریم منزل مامان جون. از درب

 آپارتمان تا درب منزل مامان جون خودش راه رفت بابایی گفت پریسا میای بغل بابا ؟ با قاطعیت

گفت نه!

تازه ماشین ها که از کنارمون رد میشدن و موسیقی داشتن ،می ایستاد و نی نای نای هم میکرد.

خلاصه با احتساب 60 پلهآپارتمانمون حدود 200 متری پیاده روی کرد.وقتی هم رسیدیم بدو بدو رفت

 در زد و داد میزد مامایی مامایی

Snow White

ziba

عروسکش رو میذاره داخل روروئک خودش که دیگه بی استفاده شده و خودش میشه راننده و

 صدای ماشین هم در میاره ...... هااااااااااااان هااااااااااااااااان

آخر سر صدای ترانه از TV پخش شد کارش رو رها کرد و شروع کرد به رقصیدن.چه راننده

 باحالی!!!!

همون موقع بالش معجزه گرش توجهش رو جلب کرد رقص و بازی رو رها کرد و دیگه لالا........

.Harmony Bear

ziba

خانمی رو حمام کردم . نشوندم رو مبل ویه شیر کاکائو دادم دستش و رفتم دنبال کارم وقتی برگشتم..............بهتره عکسشو ببینید چکار کرده!!!!دنیای زیبا

ziba

تراشه های الماس پریسا جون هم رسید و امروز شنبه 29/11/90  اولین آموزش با کلمه مامان  با موفقیت به پایان رسید.......ziba

ziba

کلی عکس خوشکل منتظرتون هستن . بفرمایید........ziba

 

 

 

ziba

تمام تلاششو کرد برای اینکه کفش بره پای عروسک.

ziba

وقتی موفق نشد سعی کرد پای خودش کنه.

ziba

در حال پایین اومدن از پله ها.

ziba

60 تا پله خیلی زیاده خسته نباشی گلم.

ziba

راننده عروسکنیشخند

ziba

راننده پیاده شده تا برقصه.

ziba

حالا دیگه لالا.

ziba

کار خرابی خانمی موقع خوردن شیر کاکائو. یعنی دوباره حمام کرد......کلافه

ziba

و تراشه های الماس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (71)

مامان محمد پارسا
29 بهمن 90 18:03
سلام
فکر کنم اول شدم هوررررررررااااا


مامان ریحانا
29 بهمن 90 18:04
سلام
مروارید 10 مبارکه پریسا جون
آخی خوش به حالتون ریحانه از صبح تا شب یه سره بازی میکنه خسته هم نمیشه ماشالا به این انرژی تازه شبا هم به زور می خوابونم
تراشه های الماس رو شنیدم از کجا میتونم تهیه کنم ممنون میشم هرچی اطلاعات داری به منم منتقل کنی



سلام گلم ممنون.همه ی بچه ها نیاز به تخلیه انرژی دارن.
چشم میام براتون میگم.
مامان محمد پارسا
29 بهمن 90 18:04
سلام عزیز خاله
مبارکه مبارکه مروارید خوشگلت نازشو برم من حالا برم عکسهات رو ببینم اومدم اول یه کمی بنویسم تا شاید اول بشم


سلام گل قشنگم. ممنون شما همیشه اولی.
خوش آمدی. خوشحالم کردی.
مامان محمد پارسا
29 بهمن 90 18:09
ناز این دخمل رو برم من
عکس هات خیلی ناز و ملوس افتادن عزیزم
کیف می کنم این شیرین کاریها ت رو می بینم مخصوصا رقصیدنت دوست دارم گلم


رقصو میبینی تو رو خدا؟ بدون معلم و کلاسه هاااا!!!
دوست مهربون
29 بهمن 90 20:50
:اگر می دانستی دل ترک خورده ی من با یاد چشمان بارانی ات شکسته تر می شود هیچ گاه به من پشت نمی کردیX


سلام دوست مهربون . ممنون. ولی ما به دوستانمون پشت نمیکنیم. خیلی هم دوستشون داریم.
دوست مهربون
29 بهمن 90 20:51
هرگاه دفتر محبت را ورق زدی و هرگاه زیر پایت خش خش برگها را احساس کردی هرگاه در میان ستارگان آسمان تک ستاره ای خاموش دیدی برای یکبار در گوشه ای از ذهن خود نه به زبان بلکه از ته قلب خود بگو:
یادت بخیر



یادت به خیر
مامان امیر مهدی
29 بهمن 90 22:30
سلام مامانی
دندون دخملی مبارک باشه
وای چقدر پله دارین حتما پریسا گلی خسته شد
راستی اون پست رمز دارتونو دوباره رمزو واسم بزار


سلام گلم. اره دخملی حسابی خسته میشه.
چشم میام رمزو بهت میدم.
مامان یاسین
30 بهمن 90 10:57
سلام واقعا کارهای پریسا جون خیلی جالب و شیرین شده دستش درد نکنه که با کارهاش خنده می یاره


سلام. مرسی گلم. همیشه لبتون خنده بارون باشه.
زهره مامان نیایش
30 بهمن 90 11:19
سلام به مامانی و دختر گلش الهی الهی
قربون این شیرین کاری هات چه قدر با مزه شدی راننده کوچولو با اون رقصیدنت
راستی دندون جدیدت مبارک عزیزم
مامانی ببوس دخملی رو از طرف من
راستی نحوه سفارش و قیمت این بسته تراشه های الماس رو به من هم میدی ممنون میشم عزیزم


سلام عزیزم. ممنون از محبتتون.
چشم میام براتون میگم.
بهار(مامانی شهراد)
30 بهمن 90 11:38
خانوم گلی خسته نباشی چه روز پر مشغله ای داشتی


مرسی گلم. شما هم خسته نباشی.
امیرمسعود
30 بهمن 90 12:50
پریساجان کم کم داری به درجات بالاتری از شیطنت می رسی. موفق باشی خاله


ممنون خاله داریم در این زمینه تلاش میکنیم.
مامان راميلا
30 بهمن 90 12:58
سلام عزيزم مرسي كه به ما سرزديد، مبارك باشه پريساي خاله دندون جديدت، عكسهات هم خيلي قشنگه خاله جون، دست ماماني هم درد نكنه و خسته هم نباشه .
پريسا جون رو ببوسيد .


سلام خاله جون. ممنون.چششششششم.
مامان علی خوشتیپ
30 بهمن 90 13:33
واااااای عاشق خرابکاری بچه هام یه حالی میکنم...
دهمین دندونتم مبارک.خیلی خوبه که میشماریشون مامانی.من اصلا دندونای علی رو نمیشموردم.
تراشه های الماسم مبارک.موفق باشید
خصوصی


خرابکاری ها هم برا خودش یه خوشی داره.روده بر میشیم از خنده.دندونها هم اره دیگه . ممنون از زحمتی که کشیدید.
فریبا
30 بهمن 90 14:48
اول اینکه دندونش مبارک...
دوم اینکه بچه هر چی شیطون تر.. هوشش بیشتر...



سلام فریبا جون. ممنون. اره اینو شنیده بودم. من از شیطونی بچه خوشم میاد
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
30 بهمن 90 14:53
سلام مبالکه خانوم بلا
دخملی آفرین 60 تا..... برات زیاده خاله ولی نشون دادی که دیگه بزرگ شدی عزیز
خاله .... خرابکاری....ولی قشنگه
دوستت داریم خانوم خانوما


سلام مامانی مرسی. چکار کنم مامانی میگه باید راه بری. من هم دوستتون دارم.
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
30 بهمن 90 14:57
سلام خانوم بلا
آفرین به شما...60 تاپله
اماشهراد خان ما تنبل تشریف دارن ودر بغل مامان از پله های 60000 تایی بالا وپایین میرن
مروارید جدید هم مبالک
خرابکاریتم هم که حرف نداره ای بابا... ولی قشنگه ...


سلام خاله واااااااای 60000 پله..........
دوست مهربون
30 بهمن 90 18:01
اگر می دانستی دل ترک خورده ی من با یاد چشمان بارانی ات شکسته تر می شود هیچ گاه به من پشت نمی کردی


فرشته مامان امین رضا
30 بهمن 90 18:31
سلام گلم

مبارکه
آفرین به پریساخانوم ورزشکارخداحفظش کنه


سلام عزیزم. ممنون.
مامان اسراواسما
30 بهمن 90 18:45
سلام عزیزم!دهمین مروارید دخملی مبارکهخوشگل شیطون بلا چه رقصی هم میکنه


سلام دوست عزیزم. ممنون. خودش که کلی کیف میکنه.
امیرعلی
30 بهمن 90 18:47
چشم زيباست وقتي توش اشک باشه
اشک زيباست وقتي براي عشق باشه
عشق زيباست وقتي براي تو باشه
تو زيبايي وقتي براي من باشي . برای پریسا کوچولو




ممنون. زحمت کشیدید. زیبا بود.


زهره مامان نیایش
30 بهمن 90 18:57
ممنون خانمی از توضیحاتت
رمز رو براتون تلگراف کرده بودم


خواهش میکنم. ممنون متوجه نشده بودم. الان دیدم.
ثمین
30 بهمن 90 20:07



مرسی ثمین جون.
مامان نفس طلایی
30 بهمن 90 20:13



مامان آرینا موفرفری
1 اسفند 90 0:00
عزیزم دندون ناز وتازه مبارک.این شیرین کاری های فسقلی ها تمامی نداره.


سلام ممنون. تازه اولشه.
مامان نوژا
1 اسفند 90 8:46
وای مبارکه عزیزم


مرسی خاله .
مامان محمد صدرا
1 اسفند 90 9:07
سلام پریسای خاله !

خوبی عزیزم !؟

کلی خندیدم به کارهات وای شیر کاکائو محشر بود مامانی نزدیک عیده پریسا خواست وادارت کنه مبلها رو بشوری!
خسته نباشی خاله 60 تا پله ؟؟


سلام خاله جون. ممنون.
بله دیگه کار مضاعف. واقعا هم خسته نباشه.
مادر کوثر و علی
1 اسفند 90 9:42
سلام عزیزم

ممنون از حضور زیبا و نظر خوشگل و دوست داشتنیت

برات آرزوی بهترینها رو دارم

بازم بیا پیشمون

راستی دوباره آپیم


سلام خاله جون. خواهش میکنم. ممنون چشم حتما میام.
بابای مهرسا
1 اسفند 90 10:24
سلام
مبارک باشه

پریسا جون سعی کن ایشالله میتونی

چقدر نازه...هزار ماشالله


سلام بابای مهربون. ممنون.
مامان ریحانا
1 اسفند 90 11:34
سلام
مرسی از راهنمای تون خصوصی


سلام گلم. باشه عزیزم. راحت باش.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
1 اسفند 90 14:45
سلام
مروارید 10 مبارکه پریسا جون .
شیرینکاریات مخصوصا نی نای نای منو کشته.
خصوصی عزیزم.


سلام گلم. ممنون خاله جون. لطف دارید.
گل دخترم سپیده
1 اسفند 90 15:18
مروارید جدید مبارک خاله جان.چه راننده وصد البته رقاص ماهر ی که هم حواسش به رانندگیشه وهم رقصشوقتی عکسی که شیرکاکائو رو ریخته بود دیدم که خیلی خندیدم بیشتراینکه خودش بانمک شده بود


ممنون گلم. اره والله رفتم بهش میگم این چه کاریه کردی . برام شکلک در میاره و میخنده......
mamani helena
1 اسفند 90 15:25
salam vay che dokhmale balayei khale ghorbone on raghsidanet beshe


سلام گلم خدا نکنه . مرسی زحمت کشیدید.
آبجی فاطمهـ
1 اسفند 90 15:38



ممنون فاطمه جون. خودت گلی.
مامان طاها
1 اسفند 90 16:35
سلام
من از کفشدوزک اومدم
خواستم ببینم وبلاگتون چه طور شده
خوبه جالبه
نوشته های شیرینتونم خوندم
دخترنازتو ببوس


سلام گلم. ممنون .خوش اومدید.
بابای دوقلوها
1 اسفند 90 17:16
قبلا هم درخواست کرده بودیم که از دندونای پریسا گلی یه عکس بزارید
لطفا از دندوناش عکس بذارید که خودشون بزرگ شدن دندونای شیریشون رو ببینن


سلام . چشم حتما عکس دندونهاشو میذارم. اما قبلا نگفته بودید.
مامان امیر مهدی
1 اسفند 90 20:45
سلام مریم
وبلاگت صفحه نداره میخوام برم صفحه قبل چکار کنم


سلام گلم برات توضیح میدم.
parya
1 اسفند 90 21:35
عالی بود کوچلو


ممنون.
عمه ی لارا
1 اسفند 90 23:13
عسل خاله دوست دارم توخیلی نازومعصومی بووس


مرسی عمه ی مهربون. شما هم خیلی گلید.
مامانی طهورا
1 اسفند 90 23:49
مبارکها باشه پریسا جونم


ممنون مامانی.
مامان زهره
2 اسفند 90 8:32
الهی عکس ها همه قشنگ بودن.مخصوصا رقص خانومی که جای خودشو داره.


ممنون گلم. بله من هم دوستش دارم.
مهرانه مامان مهرسا
2 اسفند 90 10:31
سلام پريسا خانوم خسته نباشيد
شانس آورديد مبلتون چرمي بوده وگرنه !!!!!!!!!!!!


سلام سلامت باشید.
خوب این هم به خاطر دور اندیشیه مامانیه
مامان آرین
2 اسفند 90 13:08
سلام به پریساجونی ومامانی پریسا جون مبارک باشه دندون جدید عزیزم قربونش بااون نگاه نازی که داره اشالاهمیشه سالم وسرحال باشه


سلام ممامان آرین عزیز. ممنون گلم شما لطف دارید.
مامان امیرعلی
2 اسفند 90 15:36
ایشالا موفق بشی تو کار با تراشه الماس.عجب خرابکاری کرده با شیر کاکائو.راسی دندونای نوت هم مبارک خانم طلا


ایشالله.
مرسی خاله آخه من خرابکاری نکنم ،کی بکنه؟؟؟
مامان الینا
2 اسفند 90 20:35
سلام مامان پریسا جون.خداروشکرخوبه اما عمل مهمش ان شاالله بعدازتعطیلات عید.پریسا جون چطوره ؟عکسای قشنگشو دیدم .روز به روز دوست داشتنی تر میشه .ممنون به یادما هستین


سلام گلم ایشالله عملش با موفقیت انجام بشه. براش دعا میکنم.
ممنون گلم مرسی سر زدی.
مامان حنا
3 اسفند 90 3:12
سلام عزیزم
دندون دخمل نازت مبارک باشه
ای جونم عزیزم قربون دخمل نازمون با این شیرین کاریاش که دل مارو برده
از طرف من صورت ماهشو ببوس


سلام دوست عزیز. ممنون . چشم. شما هم از طرفم حنا جونو ببوس.
عمه آتنا
3 اسفند 90 8:04
kheili shirini nanas axatam didam


مرسی گلم.
parpar91پریسا
3 اسفند 90 11:16
آهی نازی
کاراش اکثرا شبیه فاطمه خواهرزاده ی منه

وای یه لحظه حس کردم اینا عکس دخر فامیلمونه خیلی شبیه اون دختره
شیرکاکائو رو ریخته داره میخنده یا گریه میکنه

چقد ناز داره شیر میخوره و میخوابه


سلام گلم فاطمه جونو ببوس از طرفم. داره میخنده. به خرابکاری که کرده میخنده.
مامان مانی
3 اسفند 90 11:20
سلام عزیزم خوبی



سلام ممنون گلم. خوش اومدی.
مامان نسترن
3 اسفند 90 12:15
ایجونم....خوب برای خودت شیطونی شدی هاااااااا.افرین به این دخمل ورزشکار


سلام خاله ممنون.
نی نی های حاجی-مامان زهرا
3 اسفند 90 12:20
سلام
دخترا همشون نازند هر کاری هم که بکنند قشنگ و دوست داشتنی


سلام ممنون از حضورتون. شما درست میگید.
مرجان مامان پریساجون
3 اسفند 90 12:53
دندون جدید مبارکه خاله جون.خیلی شیرین تر شدی چه کارای بامزه ای می کنی.تراشه های الماستم مبارکه ایشاله توی یه روز 10تا کلمه یاد بگیری


سلام عزیزم . ممنون. ایشالله ولی سعی میکنم زیاد بهش فشار نیارم.
آجی یاسمن
3 اسفند 90 18:46
سلام دندون کوچولومبارک


سلام . ممنون گلم.
فریبا
3 اسفند 90 18:53
سلام خانومی..
ما اصولا بگیر نگیر داریم؛ هر روز تو یه مود خاص هستیم!
کارامو هنوز شروع نکردم!!!


سلام گلم. عین خودمی. به هر حال شروع میشه.
خانه ی من وتو
3 اسفند 90 23:10
سلام پریسا خانم دندون نو مبارک ببین خدا چه مروارید های قشنگی بهت ارزونی کرده



سلام گلم. رسیدن به خیر خوش اومدی.
خانه ی من وتو
3 اسفند 90 23:11
خانم خانوما چه عکسهای خوشگلی دست مامان درد نکنه


خواهش میکنم. شکار لحظه هاست.
مامانی فری
4 اسفند 90 10:42
_______♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ


اپ کردم دهمین دندون دخملی مبارکککککککککککک


ممنون.
مامان محمد پارسا
4 اسفند 90 11:41
ناز این دخمل بلا رو برم که هر وقت میام اینجا دلم براش غش میره


مرسی گلم. شما دوست عزیز ما هستی.
مامان رومینا
4 اسفند 90 13:48
عجب راننده باحالی


اجی یاسمن
4 اسفند 90 23:16
سلام اپم


سلام چشم.
خاله هدي ياسمين زهرا
5 اسفند 90 0:39
دهمين مرواريدتون خوش اومدن و مقدمش مبارك و گلبارون انشااله هميشه سالم باشي دخمل ناز پريساي خوشگل


سلام دوست عزیز ممنون. لطف کردید.
مامان امیر مهدی
5 اسفند 90 1:43


*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


چششششششششششششم گلم.
مامان محمد جواد گل
6 اسفند 90 14:42
سلام مامان پریسای گل
حالتون خوبه؟ دندونای جدید دخملت هم مبارک
می شه در مورد تراشه های الماس برای منم توضیح بدین ممنون می شم


سلام دوست گلم. ممنون.
چشم میام براتون میگم.
مامان آريا
6 اسفند 90 15:09
عزيزم دهمين مرواريدت مبارك
عكسا همه خوشگلن قربونه دخمله خوشگلم برم


مرسی گلم. ممنون که اومدی.
مامان يوسف و محمد
6 اسفند 90 18:17
سلام مامان دخملي بيا يه سر ببينيمت خواهر!


سلام چشم خواهر جون. میام خدمتتون.
خاله
7 اسفند 90 9:39
سلام.لذت بردم از گزارش قشنگت عزیزم و دیدن این عکس های زیبا.
این کتاب آموزشی رو از کجا تهیه کردی؟
منم واسه برادرزاده ام که یکسالشه بخرم؟خوبه؟


سلام دوست عزیز. ممنون از تعریفتون. چشم میام براتون توضیح میدم.
بهار(مامانی شهراد)
7 اسفند 90 11:59
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
زود بیا دنبالم آپ کردم...


برو دنبالت دارم میام.
آبجی فاطمهـ
7 اسفند 90 16:35
سلامــ سلامــ!
مابا یه ماجرابه روزیم ومنتظرتون!دبرنکنیدا!!!


چششششششششششششم.
فریبا
7 اسفند 90 16:54



قربون فریبا جونم.
ameye lara
9 اسفند 90 18:15
i love you


مرسی عمه ی مهربون.
مامان قند عسل
14 اسفند 90 9:53
رویش دهمین مرواریدت مبارکه


ممنون گلم.
68
16 اسفند 90 10:20
برای کسایی که بچه ندارن هم دعا کنید خدا یه چنین فرشته ای رو براشون هدیه کنه


ایشالله.