پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

فصل ششم: شب یلدا... تولد.... باغ....

1390/10/8 19:09
نویسنده : مامان پریسا
1,897 بازدید
اشتراک گذاری

          

سلام به همه ی دوستان گلم. و فرشته ی کوچولوی خودم.

امسال پریسا جون 2 بار در جشن شب یلدا شرکت کرد.

شب اول 4 شنبه شب خونه مامان جون که همراه با تولد فاطمه جون دختر خاله بود. که بعد از تولد تازه مراسم شب نشینی و حافظ خوانی شروع شد.

شب دوم هم خونه ی خاله مینا(خاله ی مامانی) برگزار شد و کلی از فامیل اونجا بودن. عمو ها . دایی ها. مامان جون. عمه.........

جالب اینجا بود که هر کسی یه خوراکی مخصوص با خودش آورده بود.کلی همه گفتن و خندیدن و خوردن و مسابقه برگزار کردن و در آخر هم باز مراسم حافظ خوانی برگزار شد.

و روز جمعه....

روز جمعه همه با هم برای گرفتن سبزی به باغ رفتیم حدود یک ربع بیرون شهر .که هوا حسابی آفتابی و خنک و دلچسب بود. تا ما سبزی تهیه کردیم و همونجا پاک کردیم. پریسا هم با بچه ها حسابی بازی کردو کلی بهش خوش گذشت.

و کمی هم از پریسا خانم......

جدیدا" پریسا خانم هر چیزی که دم دستش میاد اول میبره باهاش بازی میکنه و بعد یه جایی میذاره که باید چند ساعت بگردیم تا پیداش کنیم. البته اگر پیدا بشه.....Whoop De Doo

مثلا" .... عروسک مورد علاقش معمولا" سر از ماشین لباسشویی در میاره.

یا موبایل مامانی از داخل کابینت آشپز خونه.

یا دسته کلید بابایی بعد از دو روز گشتن از زیر تخت...

حالا خبر یه تولد.....

دیروز یعنی3/ 10/ 1390  یه فرشته ی کوچولو پاهاش رو گذاشت روی زمین.

محمد پارسای عزیز  ،فرشته ی نازم. زمینی شدنت رو به شما و مامان و بابا تبریک میگم.

مامان نی نی گولو خسته نباشی مبارکه.

این هم قسمتی از ماجرای جغله

از صحبت پسرک مغرور معلوم بود که برای تنبلی به اون سرزمین اومده ولی بعد از چند روز وقتی دلش برای مامان و باباش تنگ شده و خواسته بود که برگرده دیگه دیر شده بود و دریچه ایی که ازش اومده بود بسته شده بود..........http://jegheleh.niniweblog.com/این جغله هستش با آدرس وبش که داستان زیبایی برای بچه ها داره مینویسه.

کمی هم از مسابقه ی جشنواره......

شماره همراه برای فرستادن کد       09354000537

کد پریسا جون     143

کد یاسین 160        کد علی  150      کد محمدطاها 151    کد آتنا  104   کدرومینا 149

برای فرستادن کد: یک پیامک که شامل سه کد که هر کد را با یک فاصله وارد میکنید.

کدها تکراری نباشن و حتما سه کد و حتما با یک فاصله وارد شن:  150 143 160

از دوستان عزیزی که لطف میکنن و یک پیامک برای پریسا و دیگر دوستان میفرستن ممنونم.

همه ی دوستان وبلاگی و غیر وبلاگی میتونن رای بدن.

فقط 2 روز مونده. لطفا"         143  160  150

یادتون نره فقط با یک پیامک شکلاتی نی نی ها رو خوشحال کنید.

 

 

این هم کلی عکس که در ادامه قرار دادم:

 

شب اول یلدا و تولد فاطمه

این هم شب دوم یلدا خونه خاله مینا:

این هم باغ سبزی:

کارگران در حال چیدن سبزی

و این ها هم کاهو های خوشکل تازه سبز شده:

این چند عکس هم از کار دستی مامان برای پریسا جونه که مدرسه مامان ها آموزش دادن و برای معلم عزیزم قرار دادم. خانم معلم بفرمایید.لبخند

 

و این هم کار آموزشی هفته قبل:

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (76)

مامان آرمان
3 دی 90 13:12
سلام.ممنون که بهمون سر زدید.
با امید موفقیت شما در مسابقه.
من شما را به جمع دوستانمون اضافه کردم.


سلام گلم . ممنون. شما هم موفق باشید. با افتخار لینک شدید.
عمه ي آتنا
3 دی 90 13:20
jashvare shoro shode
man be parisa jon ray midam to weblogamam kodesho zadam
shoma ham 104 ro faramosh nakonin


سلام عمه ی عزیز چششششششم حتما".
نسترن
3 دی 90 13:38
بوووووووووووووس برای پریسای نازم.
دوستت دارم خاله جون


مرسی گلم. ما هم شما رو دوست داریم.
مامان زهرا نازنازی
3 دی 90 14:02



ممنون گلم.
مامان رومینا
3 دی 90 15:40
رای گیری نی نی وبلاگ شروع شده.به وبلاگ رومینا کوچولو سر بزنید و بهش رای بدید
ممنونlکد شما رو تو وبلاگمون گذاشتیم


بله شروع شد. مرسی گلم. من هم کد شما رو قرار دادم.
بهار(مامانی شهراد)
3 دی 90 15:50
سلام عزیزم آپ کردم منتظرتم


سلام گلم. چشششششششششم.
مامان رومینا
3 دی 90 15:53
مرسی عزیزم.درستش کردم یکی از رای های منم پریسا جوونه


ممنون. شما لطف دارید.
مامان نازنین زهرا
3 دی 90 16:28
سلام ما به شما رای دادیم شما هم اگر طرح ما رو دوست داشتید بهمون رای بدید


سلام گلم ممنون. حتما".
جغله کوچولو
3 دی 90 20:30
سلام بر پریسا جان و خانواده مهربونش .
ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین.
ادامه داستانم رو نوشتم.
راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن
و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه.
باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین.
تا بعد خدانگهدار ...


سلام به جغله تبریک میگم. چشششم . حتما هم میام هم مینویسم.
جغله کوچولو
3 دی 90 22:18
جغله:
سلام خاله ... هر قسمت که دوست داشتید بنویسید فرقی نمیکنه ... فقط در مورد داستان جغله و غول سرزمین تنبلی باشه
لطفا
پیشاپیش ممنون


سلام خاله. باشه به روی چشم.
یک عدد مامان
3 دی 90 22:19
سلام دوس جون ، من به پریسا جونی (کد 143 ) رای دادم


سلام دوس جون........مرسی شما لطف کردید گلم.
اجی یاسمن
3 دی 90 23:11



؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رای دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان علی خوشتیپ
4 دی 90 10:03
سلام مریم جون
میگم ما از دیشب هر چی اس میدیم تایید نمیاد برامون
شما هم همینجوری هستید؟


دقت نکردم. اینجا که نت مشکل داره فعلا".تازه وصل شد!!!
مامان علی خوشتیپ
4 دی 90 12:29
بازم سلام
ما دوروزه نتمون قطعه(خونه)
نمی تونم تبلیغات کنم
توی اداره هم که وقت نمیشه
هر چی هم پیام میزنیم تایید نمیاد
مدیر هم جواب نمیده
فکر کنم رفتم قعر جدول
شانس نداریم که.....


نه عزیزم خیالت راحت باشه. تبلیغاتت کار خودشو کرده.
مامان نیایش
4 دی 90 13:04
عزیزم سلام نیایش جون به شما رای داد ما رو هم فراموش نکنید کد 146


سلام گلم. 2 بار کد شما رو فرستادم.
خانه بازي ستارگان
4 دی 90 13:46
دختر نازم پريسا ، خيلي دوست دارم تو رو در خانه بازي ببينم ، منتظر قدم سبزت هستيم.
وقتي اومدي حتما خودت رو معرفي كن.
روز چهارشنبه آدرس در وبلاگ درج مي شه .
وعده ما 90/10/10


چشم . ممنون از دعوتتون.
مامان علی خوشتیپ
4 دی 90 15:40
سلام دوباره
مدیر رو کچل کردم
گفت اگه مطمئنید دلیوری شده یعنی رسیده.اگه دوباره هم بفرستید اشکال نداره اولی رو فقط حساب میکنه.ولی حذفش نمیکنه.
پس یه 10 باری بفرست.ببینم میتونیم نرم افزارشونو بترکونیم؟


چششششم عزیزم. بابا اینقدر خودتو اذیت نکن. بابا برنده ایی
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
4 دی 90 17:07
جغله : سلام به پريسا جان و سلام به خانواده مهربونش.
خيلي لطف كردين .دوستي باشما باعث افتخارم هست
موفق و سلامت و پيروز باشيد



خواهش میکنم. امیدوارم در کار آموزشی خوبتون موفق باشید.
مامان نیایش
4 دی 90 18:25
مرسی گلم


خواهش میکنم دوست عزیزم.
خاله
4 دی 90 20:10
سلام خانومی.یعنی من تا حالا واسه ت کامنت نذاشتم.
دو روزی سیستمم خراب بود ولی گمونم قبلش وب شما اومده بودم.
در عین حال ،باعث افتخاره آشنایی و دوستی با شما عزیزم.
ازین که منو قابل دونستی به خودم می بالم.
شما خیلی خوش سلیقه این و ماشالله دخترتون خیلی نازه.
خدا همه تونو در پناه خودش سالم حفظ کنه.


سلام دوست عزیز. ممنون از حضور گرمتون. افتخار دادین. البته قبلا تشریف نیاورده بودید.
مدرسه ی مامان ها
4 دی 90 20:54
سلام مامان عزیز ِ پریسا
عکس های قشنگی بود، ممنون از توجه شما
زحمت کشیده بودید، امیدواریم که پریسا جون هم از داشتن این کتاب و محبتی که در ساختش به کار رفته لذت ببره. به قول یک عدد مامان صفحات کتابتون رو چسب بزنید که ماندگارتر بشه، لحظات شادی رو براتون آرزو داریم
موفق و موید باشید


سلام به شما معلم زحمت کش مدرسه ی مامان ها. چششششم حتما این کار رو انجام میدم.
mamani helena
4 دی 90 22:39
salam azizam be omide barande shodanet.boossssssssssss


سلام. مرسی عزیزم.
شیوا
5 دی 90 0:40
ممنون که بهم رای میدین . ضمنا" من شما را لینک میکنم .


سلام گلم. رای دادم و لینک هم شدی.
مامان یاسین و ستایش
5 دی 90 1:56
سلام من زیاد توی وب تبلیغ نکردم عوضش خارج از وب خیلی رای جمع کردم عکسای پریسا جون هم خیلی قشنگ شدن دست مامان فعال هم درد نکنه که با این همه مشغله کارهاشو ارائه می ده پریسا رو می بوسم


سلام گلم. ممنون از تعریفتون. من هم برای شما چند رای دادم. موفق باشید.
امیرمسعود
5 دی 90 8:15
خاله منم به کد شما رأی دادم . ایشالا برنده شین.


ممنون گلم. من هم به شما رای دادم. به دلیل اینکه از شماره های همراه دوستان استفاده کردیم به خیلی از دوستان تونستیم رای بدیم.
مامان نیایش
5 دی 90 10:12
عزیزیم عکس هات رو الان دیدم خیلی ناز شدی معلومه حسابی بهت خوش گذشته راستی مامان هنرمندی داری ها قدرشو بدون
عزیزم دوباره بهت رای دادم ان شا الله برنده بشی


سلام ممنون گلم. من هم تا حالا چند رای برای شما فرستادم.
مامان رامیلا
5 دی 90 12:56
سلام
ماهم همین کاری که گفتین رو انجام دادیم عزیزم .


سلام کار خوبی کردی گلم.
مامان محمد جواد
5 دی 90 14:50
سلام مامان پریسا
امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشید. لینکتون کردم. من واقعا وقت نمی کنم پای کامپیوتر بشینم. وقتی پسرم بیداره اصلا نمیذاره با کامپیوتر کار کنم. شرمنده دیر جواب می فرستم. حتما به شما رای میدم. پریسای عزیز رو هم می بوسم.


سلام گلم . ممنون از شما. اتفاقا من هم همین مشکل شما رو دارم. وقتی پریسا خوابه دیگه از وقتم نهایت استفاده رو میکنم.
مامان تربچه
5 دی 90 18:25
سلام دوست عزیز
آدرستون رو از وبلاگ نی نی با طعم بهشت پیدا کردم

فهیمه جون، مدیر وبلاگ "نی نی با طعم بهشت" 7 ماه و 8 روزش هست،

احتمال زایمان زودرس داره. از دیروز توی بیمارستان بستری شده

براش خیلی دعا کنید

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء


سلام گلم. وای خدا. چه بد. خیلی ناراحت شدم
الان میرم بهش سر میزنم. ممنون که خبر دادی
مامان تربچه
5 دی 90 18:53
سلام عزیزم
تربچه ی من هم چون پیش خداست حالش حسااااااااابی خوبه و اون بالا داره با فرشته ها کییییییف میکنه!

من هم با افتخار لینکت کردم


سلام گلم . مرسی عزیزم. ایشالله تربچه جان هر چی زودتر بیاد و زمینی بشه.
خانم معلم بندری
5 دی 90 20:44
سلام و صد سلام
خوشحالم از آشناییتون
خیلی لطف دارید


سلام خانم معلم. مرسی که تشریف اوردید.
مامان اسراواسما
5 دی 90 22:16
سلام گلم خوبین؟خوشحالم که روزگار به کامتونهمیگم پریسا تو شب یلدا با اون لباسها
یعنی هوا اینقدر خوبه؟البته از باغ سبزیتون یه چیزایی میشه فهمید خوش بحالتون
کاردستیت هم بد نیستااااااااااا


سلام عزیزم. مرسی. بله هوای ما الان بهترینه. جاتون خالی.و ممنون.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
5 دی 90 22:55

آفرین چه کاردستی های عالی.من که حسابی گرفتارم و از مدرسه دور موندم.


سلام . مرسی. شاگرد زرنگیم دیگه.
مامان علي خوشتيپ
5 دی 90 23:41
سلام دوست خوبم
يادم رفت بگم عكسا خيلي قشنگن.
كاراي هنريتونم معركس
ما با برنامه اي كه گفتي موافقم، راستش فكر كردم نميتونيد برنامه بذاريد منم پيگيريش نكردم.فردا صبح بذار تو وبت.من تو اداره سختمه بخوام مطلب بذارم،در صورت قطعي شدن برنامه بعد ميام تو وب ميذارم.اميدوارم بتونيم اجراش كنيم.حتي سه نفره.
راستي يه عالمه راي مدل مثالم دادمبه خدا برنده شدن براي خودم خيلي مهم نيست ،علي خيلي پي گيري ميكنه...

سلام ممنون . باشه حتما خودم هم پیگیری میکنم. ایشالله نتیجه بگیریم حتی سه نفره.
مامان ابوالفضل
6 دی 90 0:20
آفرین به مامانیه خوش سلیقه و خوش ذوق و بسیار فعال



مرسی عزیزم. وای چقدر تعریف.
مامان سانای
6 دی 90 8:50
آفرین به پریسا ومامان با حوصله . از سرسبزی اونجا خیلی برامون عکس بزارین من هوس کردم بیام اونجا .ما که گیر سرماییم.


چششششششششششم. اینقدر عکس مذارم تا بالاخره بیایید.
مامان علی خوشتیپ
6 دی 90 9:43
خصوصی عزیزم


چشم حتما. هیچ زحمتی نیست خوشحال هم شدم.
فرشته مامان امين رضا
6 دی 90 10:40
سلام

انشااله هميشه به شادي ومهموني باشين.ببوس دخترنازتو
اميدوارم توي مسابقه برنده بشين


سلام گلم. ممنون . شما هم همیشه شاد باشید.
مامان رامیلا
6 دی 90 10:43
سلام به مامانی مهربون و پریسا کوچولوی عزیزم، عکسهات خیلی خیلی قشنگ هستند، داستان جغله هم خیلی جالب بود منتظر ادامش هستیم، شما که این همه به ما لطف دارید پس چرا از وبلاگ ما تبلیغ نکردید، تولد فرشته کوچولوی ناز هم مبارک باشه انشاا... پا قدمش خوب و پر برکت باشه و اما پریسا جون این کارها وشیطونی هاش هم شیرین و بامزه است، همیشه هم به سفر و شادی، معلومه که شب یلدای خوبی داشتید حسابی هم خوش گذشته .


سلام دوست عزیزم. گلم دستت درد نکنه کامنتت کامله کامل بود .یعنی پست رو کامل مطالعه کردی. مرسی. ولی در مورد آخر چی؟؟؟؟؟؟؟
مامان رامیلا
6 دی 90 11:12
آخی حق با شماست آخری رو فراموش کردم، ما که دوست داریم بستگی به شرایط دارد، انشاا... اگر قسمت شد چشم ، مکانش کجاست ؟


روز 5 شنبه صبح همین جا اعلام میشه.مرسی .
سمانه مامان پارسا جون
6 دی 90 11:19
سلام سلام
خوبی خانومی
عکسها مثل همیشه توپه
مخصوصا عکسهای باغ،چه جای باحالیه
بوس واسه پریسا خوشگله


سلام عزیزم. مرسی. جای شما که خیلی خالی بود.
مامان ملینا
6 دی 90 11:49
سلام پریسا جون منم یکی از رای های ملینا برای دختر شیرینی مثل تو هستش موفق باشی.


سلام گلم . مرسی از لطفتون.
مامان زهرا نازنازی
6 دی 90 11:52
سلام دوست خوب و مهربونم

متاسفانه ما تهران ساکنیم. خیلی دوست داشتم در جمعتون می بودم. ادامه مطلب رو دیدم.

1000 ماشاالله . عکس ها عالی بود

خدا پریسای نازنین رو حفظ کنه


سلام عزیزم حیف شد. ممنون از حضورتون.
مامان علی خوشتیپ
6 دی 90 12:00
سلام
خسته نباشی
چی شد؟هیچکی نظر نذاشته!


فعلا که نه.........به هر حال بهشون خبر دادم.
خانم معلم بندری
6 دی 90 13:19
سلام
برای من افتخاره
ممنون


سلام خانم معلم . خواهش میکنم.
مامان رومینا
6 دی 90 13:29
عکسای قشنگی بودن


مرسی گلم.
بابای مهرسا
6 دی 90 14:44
سلام
ممنون که اومدید وب مهرسا

موفق باشید


سلام خواهش میکنم.
مامان آرینا
6 دی 90 16:06
سلام مهربونم .آرینا مو فرفری با یک شعر در وصف نی نی وبلاگ در جشنواره شرکت کرده.
خوشحال می شم به کد 191 به آرینا و کد189 به وبلاگ بیا تو ببین چه خبره دختر عموی آرینا رای بدهید.
http://arinapezhman.niniweblog.com
http:/yesmusa.niniweblog.com



سلام گلم . به هر دوی شما رای دادم.
مامان آرینا
6 دی 90 16:07
من هم به شما حتما رای می دم دوست عزیز.


من هم از شما ممنونم گلم.
مامان یاسین و ستایش
6 دی 90 16:49
سلام مامان پریساجون خیلی خوشحال می شم که بتونم مامانای خوب نی نی وبلاگی رو از نزدیک ملاقات کنم منتظر تعیین قرار ملاقات هستم ممنون


سلام دوست گلم. 5شنبه بیا همین جا.
مامان محمد جواد
6 دی 90 22:59
سلام مامان پریسا
من اطلاعیه ای نمی بینم عزیزم


سلام گلم. میام توضیح میدم.
مامان آمیتیس
7 دی 90 7:58
سلام عزیزم یلداتون مبارک امیدوارم که هزاران سال از این یلداها رو کنارهم به همراه پریسا جون و خانواده جشن بگیرید خوش بگذره


سلام گلم مرسی. من هم برای شما آرزوی روزهای خوش را دارم.
خانه ی من وتو
7 دی 90 10:11
سلام به پریسا خانم ومامان مهربونش
حال شما چه طوره ؟
خوب خدا راشکر میبینم که دوره مهمونی به راه وپریسا خانم در حال پر کردن کوله بار تجربه ها الحمدالله

دست مامان جون درد نکنه دفتر خوشگلی درست کرده ممنون مامان جون


سلام گلم. ممنون از لطفتون. خوشحالم کردید. ایشالله دیگه هیچ وقت تو زندگی سختی نبینی.
خانه ی من وتو
7 دی 90 10:12
راستی یادم رفت شب چله تون مبارک


مرسی برای شما هم مبارک باشه امسال و همه سال.
خانه ی من وتو
7 دی 90 10:15
دوباره سلام
تولد نینی گولو مبااااااااااااااااااارک

عکسهای دخترمون خخخخخخخخخخخخخخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییخوشگللللللللللللللللللللللللللللللللللههههههههههههههههههه


دویاره سلام به دوست عزیزم. مررررررررررررررررررسی از ابراز احساس قشنگتون.
خانه ی من وتو
7 دی 90 10:48
خواهش میکنم با فراموشی 12 اپم


چششششششششششم اومدم.
محمد
7 دی 90 12:40
از خدا میخوام همیشه سالم وشاد در کنار خانواده محترمتان باشید


ممنون از حضورتون.
زهرا ـ مامان مریم گلی
7 دی 90 14:11
سلام عزیز دلم...الهی من بگردم این دخملی ناناس و عسلی و....ماشاا... هم اسمش نازه هم خودش پریسا س واقعا....

ببوسش و ضمنا خیلی خوشحال میشم تبادل لینک کنیم و همیشه باهاتون در تماس باشم!


سلام دوست عزیز. ممنون از حضور زیبا تون. چششششم شما لینک شدیدو به جمع دوستان عزیزمون پیوستید.
مریم -----------♥
7 دی 90 17:01
مبارک باشه


مرسی مریم جون.
مریم -----------♥
7 دی 90 17:01
قرررررررررررربون


ممنون.
ساحل خاطره
7 دی 90 21:47

(●̮̮̃•̃)
/█\
.Π.





♚ ♛ ♜ ♝ ♞ ♟

نی نی نازمون ایشالا تو مسابقه اول بشی


سلام. مرسی عزیزم.
مامان محمد صدرا
8 دی 90 11:13
عجب پست طولانیو جالبی بود عکسهای گلد ختر هم خیلی ناز شده بودن ماهم آپیم !


سلام . ممنون که اومدید. چشششم حتما میام.
مامان یاس
8 دی 90 22:58
سلام مامان خوشگل با دختر حوری کوچولوت من به شما رای دادم خوشحالم همیشه به خانه کوچک ما سرمیزنید
موفق باشید 14 صلوات تقدیم شما و دختر نازتون


سلام مامان مهربون. خیلی به ما لطف دارید. ممنون از نام مبارکی که برای ما بر زبان میارید.
مامان علي
9 دی 90 0:28
خصوصی


سلام عزیزم ممنونم . برای شما آرزوی موفقیت دارم.
مامان آرمان
9 دی 90 11:11
با امید موفقیتتان


سلام ممنون گلم.
maman yass
9 دی 90 14:21
چشم گلم حتما


مرسی مامان مهربون .
مبین فرفری
9 دی 90 17:59
سلام چشم حتما شماهم کد170 188یادتون نره


سلام چششششم. و ممنون.
دوست مهربون
9 دی 90 20:02
خیلی قشنگ بود


ممنون.
مامان ریحانا
10 دی 90 1:46
سلام
تبریک میگم برنده شدنتون
ای شالا در تمامی مراحل زندگیتون موفق باشید


سلام گلم .ممنون.
مامان یاسین و ستایش
10 دی 90 2:32
هوراااااااا پریسا جون هم برنده شد تبریک می گم


ممنون گلم. من به شما تبریک میگم.
مامان آريا
10 دی 90 14:10
خاله قربونت برم با اين عكساي خوشگل خوشگلت


خدا نکنه عزیزم. مرسی.
سارا-
11 دی 90 8:50
به به چه مامان با حوصله و پشت کاری.آفرین مامان گل. دخملی نازمون رو هم ببوس.


سلام گلم. اینو از شما یاد گرفتم. هر چند این بار شما شرکت نکردید.
مامان زهره
13 دی 90 11:45
سلام خوش به حالش که دوبار در مراسم شب یلدا شرکت کرد


سلام گلم خب این هم شانس این فسقلی بود.
سارا
13 دی 90 14:55
سلام عزیزم خوبی؟
من 17سالمه و ارشام 22 سالمه
مشکل زیاد بود اوایل ولی حالا دیگه کم کم حل میشن
ما در مرحله عاشقی هستیم عزیزم
ایشالله چندماه دیگه کار ارشام درست بشه در مرحله خواستگاری قرار میگیریم


به به . پس منتظریم.
جغله کوچولو
13 دی 90 16:54
جغله: با سلام و سپاس از لطف شما.
ممنون که در باره جغله در وبلاگتون مطلب گذاشتینباعث افتخارمه.
همچنین ممنون که به وبلاگ من سر میزنید.
لینک بازی که قول داده بودم رو فرستادم ایشالا که پریسا جان خوشش بیاد. البته در آینده باز هم میفرستم.
http://www.upload.iran-forum.ir/files/pics/pic1/13255985711.swf
خانوادگی سلامت و موفق باشید تابعد


مرررررررررررررسی جغله جان. پریسا هم تشکر میکنه.
ثمین
18 دی 90 12:14
سلاااااااااااااااااااااااااام
دلم براتون تنگ شده بود، اومدم یه سلام کنم و برم


سلام ثمین جون. خوش امدید. ممنون.